Emil Boc a anuntat noul cabinet: Teodor Baconschi la Externe, Daniel Funeriu la Educatie, Mihail Dumitru la Agricultura

de Dumitrina Galantonu HotNews.ro
Duminică, 20 decembrie 2009, 14:07 Actualitate | Politic

Premierul desemnat Emil Boc a anuntat, duminica, lista ministrilor care vor face parte din viitorul cabinet, compus din 15 ministri si un vicepremier. Documentul a fost trimis la Parlament, impreuna cu programul de guvernare. Printre propunerile de ministri se regasesc la  Finante - Sebastian Vladescu, la Externe: Teodor Baconschi, la Aparare- Gabriel Oprea, la Justitie- Catalin Predoiu, la Educatie- Daniel Funeriu, la Agricultura: Mihail Dumitru.

Ministrii propusi de Emil Boc:

Ministerul Administratiei si Internelor- Vasile Blaga
Ministerul Economiei - Adriean Videanu
Ministerul Transporturilor - Radu Berceanu
Ministerul Dezvoltarii si Turismului -Elena Udrea 
Ministerul Muncii- Mihai Seitan
Ministerul Comunicatiilor- Gabriel Sandu
Agricultura- Mihail Dumitru
Ministerul Educatiei -Daniel Funeriu
Ministerul Culturii- Kelemen Hunor
Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor - Borbely Laszlo
Ministerul Sanatatii -Cseke Attila
Ministerul Justitiei- Catalin Predoiu
Ministerul Aparare - Gabriel Oprea
Ministerul de Finante -Sebastian Vladescu
Ministerul Afacerilor Externe -Teodor Baconschi
Vicepremier: Marko Bela

Programul de guvernare al noului Cabinet prevede mentinerea actualului nivel de taxare

Mentinerea cotei unice de impozitare la 16% si a TVA la 19%, restructurarea aparatului administrativ si aplicarea rezultatului referendumului privind Parlamentul unicameral sunt masuri incluse in programul de guvernare ale viitorului Cabinet, a anuntat Emil Boc.

Bugetul pentru 2010 va fi aprobat de Guvern saptamana viitoare si de Parlament in sesiune extraordinara in jumatate a lunii ianuarie, a mai spus Boc.

Premierul a enumerat ca principii ale programului de guvernare si sustinerea mediului de afaceri si a IMM-urilor, alocarea a cel putin 20% buget pentru investitii publice pentru mentinerea si crearea de noi locuri de munca, promovarea si adoptarea legii reformei sistemului de pensii si a legii responsabilitatii fiscale, sprijinirea agriculturii in vederea dezvoltarii industriei alimentare si reabilitarea sistemului de irigatii.

La capitolul agricultura, Boc a sustinut ca nou guvern va avea drept obiectiv pe termen mediu ca Romania sa se transforme intr-o tara exportatoare de produse agro-alimentare.



Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
15252 vizualizari
  • -3 (53 voturi)    
    Pun pariu...! (Duminică, 20 decembrie 2009, 14:23)

    vali_bob@usa.com [anonim]

    Pun pariu ca noul guvern Boc va fi trantit de catre Parlamentul Rusinii !!!
    Pun pariu ca si urmatorul Guvern va fi trantit in ziua Unirii de acelasi Parlament al rusinii !!!
    EEEiii!!!!, ....si atunci, nene Basescu, pune matale de alegeri parlamentare anticipate,dar....
    CU RESPECTAREA VOINTEI POPULARE,consfintita prin REFERENDUM !!!
    Ca doar de aia am votat 89 % la Referendum,
    p300 de parlamentari si o singura camera !!!
    Eeeeiiii !!!
    Se aude la Cotroceni ???...
    • -21 (31 voturi)    
      exact (Duminică, 20 decembrie 2009, 16:45)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

      si apoi schimba constitutia si fa-ne monarhie, pune-ti coroana de rege si carja patriarhala. Apoi da si supusilor tai cateva faramituri de paine. Stapane!
      • +1 (3 voturi)    
        draga americanule, ai fost prostit! (Duminică, 20 decembrie 2009, 23:32)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        1) eu tin pariul tau. daca guvernul trece tu te intorci in tara si daca nu trece plec eu. ce zici?
        2) ai fost prostit ca daca vor fi alegeri anticipate se vor face cu parlament unicameral redus. referendumul asta nu a avut o valoare mai mare decat un sondaj de opinie. intai trebuie parlamentul sa propuna modificarea constitutiei si abia apoi se face un referendum prin care noi vom fi de acord (daca ne strangem la referendum 50%) cu modificarea constitutiei.
        3) cat de demagog sa fii sa spui ca programul guvernului este aplicarea rezultatelor refrendumului cand guvernul este putere executiva si nu putere legislativa? aplicarea rezultatelor referendumului este datoria (nu obligatia) parlamentului!
    • -16 (38 voturi)    
      esec (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:15)

      Hiksos [utilizator] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

      tu asta care vrei o Mare Adunare Nationala oricum ar fi parlamentul, cu ministrii astia cu si partidul Tatucului ne ducem la vale cu toata viteza inainte. ca pe vas...
    • -13 (33 voturi)    
      Rugaminte (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:20)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

      Mai exaltatule, daca tot ne-ati blagoslovit voi cu Basecu inca 5 ani si va dati cu pararerea fara sa aveti habar sau fara sa va pese cu adevarat despre ce se intampla aici, ce-ar fi sa va intoarceti in tara si sa suportati voi toate consecintele votului!!!!??
      • +4 (14 voturi)    
        si noi suportam (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:36)

        KidChinoT [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Ca suntem plecati din tara sau nu toti cetatenii romaniei suporta consecintele votului, si ar fi avut de suportat consecinte mult mai drastice daca iesea geoana...pentru ca sincer am impresia ca sloganul FNI si al coalitiei PSD+PNL+UDMR+etc: dormi linistit, noi veghem asupra ta!!! Chiar nu ar fi picat atat de bine cu cetatenii tarilor vestice ale uniunii europene. Doar din taxele lor primim bani de la uniune, si nu le convine sa mearga la o mana de oameni hoata...nu ca acuma nu ar merge tot la o mana da oameni hoata...dar poate asa vb celui care a scris primul comentariu ne trezim cu anticipate si un parlament mai curat, cat de curand...
        • -2 (4 voturi)    
          dias_pora romaneasca,ar fi bine (Duminică, 20 decembrie 2009, 22:32)

          contribuabil [anonim] i-a raspuns lui KidChinoT

          sa mai lase chibiteala cu treburile din tara.vezi,inclinarea balantei de la recentul vot.daca-i doare atat de mult de tara,sa se organizeze acolo, in strainatate, sa lupte pt tara cu celelalte diaspore care fac loby contrar tarii noastre.asta ar fi principalul ei rol.
          tot asa si eu plecat din satul natal ,de la scoala primara,ce pretentii de conducere sa mai am ,de aici de la oras,cand acolo sunt alte generatii de oameni, alte probleme interne de-ale lor,altele decat cele care le stiam eu,acum40 de ani.in schimb,imi vad de problemele cartierului,orasului si tarii unde traiesc acum!
          • 0 (2 voturi)    
            Asa e cu tradatorii astia (Luni, 21 decembrie 2009, 8:21)

            Dansu [utilizator] i-a raspuns lui contribuabil

            Bineinteles, tradatorii neamului, mai vb si pe la ieuropa-libera de treburili nemului nistri, niste tradatori, transfugi, burghezi, burjui, care nu inteleg treburili clasei muncitoare, a patri(h)otilor neamului, comunisti eroi ai PCR si clasei muncitoare.
            Sa nu vb ei in numele nostru, cei cu constiinta de clasa cea mai inaintata, noi, care a slujit cu abnegatie interesele de partid si de neam, iar ei, pui de naparca capitalista care n-au mancat salam cu soia, nu au suferit opresiunea capitalisto-imperialista, sa nu vb in tara asta pe care doar noi o iubim, pentru ca noi nu ne vindem tara pe dolari falsi fabricati de catre taranisti si liberali la sediile lor capitaliste. Noi suntem un neam de cinstiti si eroi ai clasei muncitoare.
    • -11 (33 voturi)    
      democratie (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:21)

      marius [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

      Eu cred ca presedintele nostru e un presedinte al rusinii sau al nerusinarii personale.Dupa 20 de ani de la revolutie am ales un securist de cea mai joasa speta,poate unii dintre dumnealor sa aiba si ceva caracter,asta nu are nici cea mai mica urma,probabil a lipsit de la orele de educatie.Parlamentul este expresia democratiei , oamenii au iesit in strada ca sa inlature un dictator si am ales un individ care vrea sa transforme parlamentul in marea adunare nationala.Sper ca oamenii sa se trezeasca.
      • +1 (11 voturi)    
        vrem dictator (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:27)

        IoanB [utilizator] i-a raspuns lui marius

        marius, baietel n-ai inteles ca noi il vrem pe "doctator". L-am votat cu peste 50%. Si parlamentul unicameral l-am dorit cu peste 70%. Asa ca nu mai plange. Ca le vezi pe toate dea-ndoaselea. Chiar ca ar fi bine sa te trezesti.
    • +9 (51 voturi)    
      Fara Udrea ! Fara Videanu ! Fara Berceanu ! (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:22)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

      Am ramas deodata fara oameni capabili? Trebuie neaparat pusa clientela politica in functii cheie?
      Basescule...n-ai invatat nimic ?!?!?!
      Cu ce difera PDL de PSD in cazul asta? Am votat impotriva unor idei ca sa le primesc inapoi cu varf si indesat?
      Rusine !
      • -1 (29 voturi)    
        da' ce credeai? (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:37)

        Alin Popescu [anonim] i-a raspuns lui bgd

        tot aia sunt !
      • -7 (13 voturi)    
        PDL si PSD (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:20)

        rosu portocaliu [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Diferenta dintre PSD si PDL e culoarea. Rosu e putin mai la stanga, cica sunt mai cu socialul iar PDL e portocaliu . Sper ca bdg nu a votat impotriva comunistilor sau a ideii de justitie si eliminare a coruptiei.. a votat degeaba. Basescu e doar vorba de el. Geoana e cam prea mic pentru un partid asa de mare da e mai onest. Zau, multi naivi am avut in turu 2.
        • +5 (9 voturi)    
          Vai de onestitatea noastra (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:32)

          IoanB [utilizator] i-a raspuns lui rosu portocaliu

          Daca Geoana a ajuns model de onestitate e vai de capul nostru, cel cere-i caineaza pe naivi.
        • 0 (6 voturi)    
          Naivi, poate!! (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:41)

          KidChinoT [utilizator] i-a raspuns lui rosu portocaliu

          Dar mult mai naiv esti tu daca crezi ca geoana e onest. Geoana e vandut complet catre diferiti oameni in partid si in afara partidului, de ce? Pentru ca e un om slab, un politician slab, si se pare ca si un corupt cam tantalau...cum sa lasi pe cineva sa te filmeze in timp ce bagi 5000 euro in buzunar si apoi sa lasi pe cineva din partidul tau sa zica ca 5000 de euro e o suma foarte mica, nici nu se ia in seama!!! Nu e politician, nici macar politruc, e o marioneta!!!si cam atata...de aia esti naiv...eu sunt naiv pentru ca am impresia ca basescu va schimba totusi clasa politica, da ai dreptate, dar sunt mai cu picioarele pe pamant decat tine daca tu sincer crezi ca geoana e un om onest...apropo cauta pe net mefin sinaia, vezi cine e inspatele afacerii!!! :P
        • +2 (4 voturi)    
          Geoana??? (Duminică, 20 decembrie 2009, 21:01)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui rosu portocaliu

          Hai lasa-ma....
          Eu aveam anumite asteptari de la Basescu...
          De la PSD nu am nici una.
          Iar Geoana e o marioneta controlata de niste oameni care nu merita bagati in seama.
      • -4 (10 voturi)    
        info (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:35)

        info [anonim] i-a raspuns lui bgd

        la alegeri am votat impotriva noastra....indiferent de partidele care au fost...inclusiv pnl....toti vor un sg lucru, sa "mulga" , puterea ii intereseaza doar atunci cand nu pot "mulge" corespunzator
      • 0 (4 voturi)    
        E o diferenta... (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:02)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Ana Birchal e bruneta si cu adevarat profesionista..
      • +5 (13 voturi)    
        Mirare (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:06)

        Ionica [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Cea mai nefericita si riscanta alegere mi se pare Vladescu. Nu inteleg ce il recomanda pentru functie. Sper ca Boc sa nu o dea in bara cu acest fost penelist de conjuctura care joaca tenis cu Catarama si declara ca nu stie sa porneasca un calculator, daramite sa lucreze cu el (daca nu minte!). E tare ciudat acest personaj. Si nici Cseke Attila nu cred ca e potrivit la Sanatate. E un jurist care a avansat surprinzator de repede de la functii exclusiv politice locale, acolo la el in Bihor, la functii in administratia publica centrala, proptit politic. Nu prea cred ca e capabil sa conduca un minister atat de greu si important. Vom vedea.
      • -2 (8 voturi)    
        Esti sigur? (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:23)

        Costica [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Pai nu tu ai dat votul pentru membrii guvernului ci pentru presedinte. Membrii guvernului sunt dintre membrii partidului ce formeaza guvernul. Ce, crezi ca dispar dinozaurii din vreun partid cand vine la guvernare? Si apoi, in afara de repetitiile antenelor si irealitatii, ce ai tu sa le reprosezi celor nominalizati? Ca nu le plac antenistilor si pseudo-liberalilor si amicilor psd-isti? Asta e prostie , nu politica...!
      • +2 (6 voturi)    
        Ai votat impotriva (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:29)

        IoanB [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Dar ai fost in minoritate. Asta-i regula democratiei. Oare cat timp iti trebuie sa o intelegi?
      • -2 (2 voturi)    
        tu ai votat cu Crinela si Prostanu (Duminică, 20 decembrie 2009, 20:06)

        Doboritorul de Bizoni [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        nu te mai da ofilit in decizii.
        • +2 (2 voturi)    
          Spre surprinderea ta....n-ai dreptate. (Duminică, 20 decembrie 2009, 22:22)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Doboritorul de Bizoni

          Ca nu-l pot suferi pe Basescu...asta e adevarat. Ca nu pot sustine PDL...la fel de adevarat.
          Insa eu cu PSD-ul in actuala formula nu voi vota niciodata, indiferent care sunt aliatii lor.
          Poti sa ma crezi...poti sa nu ma crezi...treaba ta.
          Insa nu cred ca este cineva de acord cu acei 3 ministri...inclusiv tu.
    • -2 (28 voturi)    
      domnu' postacu, se aude acolo, in usa.com? (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:34)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

      Parlamentul rusinii e acum majoritar PD-L. Ai uitat sa-ti iei rudotelu'?

      Te linistesc eu: o sa treaca si o sa avem guvernul Boc IV reloaded. Acum cu noua aroma intepatoare de UDMR. Ca Gabriel Oprea nu are nicio aroma.
    • +3 (11 voturi)    
      ar trebui sa ne amintim ceva totusi (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:10)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

      ba da tu stiai ce zicea matelotul despre oprea care acum e la APARARE????
      ca e un mafiot!!!!
      cum de e in guvern acuma?
      • 0 (10 voturi)    
        Nu cred .. (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:21)

        Lilia [anonim] i-a raspuns lui gica pantalon

        Nu cred ca tu nu-ti schimbi niciodata parerea despre vre-o persoana..
        • +3 (3 voturi)    
          mi-o pot schimba pt ca nu afecteaza o tara (Duminică, 20 decembrie 2009, 21:53)

          gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui Lilia

          dar tu ca seful statului nu-ti permiti sa aduci acuze grave si pe urma sa te razgandesti, mai ales cand acel om e numit ministru al apararii.
          daca te razgandesti inseamna ca ai gresit, ca l-ai acuzat pe nedrept (sa-i zicem calomnie)
          de ce nu vreti sa aveti mintea deschisa si sa judecati singuri, nu cu ajutorul partidului, si de ce nu vreti sa vedeti si lucrurile rele ale presedintelui? chiar asa de fanatici sunteti?
      • +1 (9 voturi)    
        simplu (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:24)

        sly [anonim] i-a raspuns lui gica pantalon

        Avem un guvern de mafioti... desemnat de mafiotu sef.
    • -4 (10 voturi)    
      pun pariu (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:36)

      gheorghe din ardeal [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

      O mica rectificare tipule, cu asa zis vot majoritar. 5 miloane au votat cu Geoana si sint inpotriva marelui voivod BASESCU. Alte 8 milioane nu au votat nici pe base nici pe gioana , ca nu lea placut de nici unul. Deci inpotriva lui BASESCU sunt 13 milioane de romani. Daca imi zici ca si inpotriva lui geoana comform rationamentului sunt tot 13 milioane, nu ma intereseaza, ca ala nu e presedintele ROMANIEI. Asa ca marele capitan, ultimul nomenclaturist si securist aflat la conducerea tarii are majoritatea tacuta inpotriva lui , dar nu o stie. Si daca Nuti din plescoi e cea mai mare valoare din guvernul Boc, e aproape normal sa cada de ziua unirii.
      • 0 (6 voturi)    
        @Gheorghe (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:37)

        IoanB [utilizator] i-a raspuns lui gheorghe din ardeal

        Tu esti unul din cei ce au pus stampila de 2(doua) ori pe formularul de vot?
    • -1 (1 vot)    
      Loc. locul cui? (Duminică, 20 decembrie 2009, 23:49)

      ochiul din umbra [utilizator] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

      udmr-ul ar rebui sa aibe loc doar in guvernul geoana- parerea ma.
      in ret ii agreez pe toti ceilalti; ei n-au fost trantiti penru incompetenta, ci din intersul politic-electoral al luinenea geoana si-ai lui.
  • +1 (27 voturi)    
    Daca.... (Duminică, 20 decembrie 2009, 14:30)

    polonyca [utilizator]

    ..... e fara Udrea si este cu Funeriu...si cu ala tanar la Agricultura ,nu ala cu accidentul , celalalt , expertul , e beton !!!!! Cu Dumnezeu inainte...:)
    • 0 (8 voturi)    
      Mananci .... cu polonicul (Duminică, 20 decembrie 2009, 16:38)

      pt polonyca [anonim] i-a raspuns lui polonyca

      Nu il amesteca pe Dumnezeu in parerile tale! ce ti-a facut omul ala "cu accidentul"? il cunosti macar? stii ce fel de om e? eu da si te asigur ca faci un lucru urat vorbind asa de un om nevinovat si care a avut mult de suferit. sunt sigura ca o sa-ti dea Dumnezeu pe care il pomenesti dupa sufletul tau negru!
  • +6 (46 voturi)    
    NU Videanu!!! NU Berceanu!!! (Duminică, 20 decembrie 2009, 14:31)

    hm [anonim]

    va rugam frumos. nu cred ca exista vreun pdl-ist normal la cap care sa nu fi inteles semnificatia votului romanilor la ultimele alegeri. nu mai vrem un parlament de hoti si nu mai vrem hoti la guvernare, fie ca erau din psd, pnl sau pdl. nu vrem videanu, a carui minte sta deja la cascaval... nu vrem berceanu, vedem doar in ce situatie se afla cfr-ul de cativa ani de zile si se indreapta probabil spre faliment. imaginea d-lui emil boc este aceea a unui prim ministru nepopular ce a incercat sa implementeze reforme esentiale pentru romania - ce are a face aceasta imagine cu impunerea unui videanu corupt ca ministru al economiei??? makes me dizzy :(
    • +4 (18 voturi)    
      Cred ca ... (Duminică, 20 decembrie 2009, 16:33)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui hm

      esti un mitica de bucuresti...:(Voi ar tre sa-i sarutati manile si picioarele lui Videanu !! O sa-l mai rugati voi sa fie primar....Voi nu puteti vedea lucrurile bine facute , temeinic , sunteti prea superficiali. Berceanu e cel mai bun , competent , in transporturi !! Voi acolo , in Buc , oricum nu meritati asa ministrii....Eu ii vreau pt Romania...
      • +2 (2 voturi)    
        /:) (Duminică, 20 decembrie 2009, 20:42)

        hm [anonim] i-a raspuns lui polonyca

        nu sunt din Bucuresti, dar, spre deosebire de dumneavoastra, stiu ca Bucurestiul este capitala tarii si un oras extraordinar. mai mult ca sigur nu ati fost in viata dumneavoastra in Bucuresti si va chinuiti cu autosuficienta sa trageti centrul tarii acolo unde va aflati. "voi acolo, in Buc" =))
        no, cam atat despre limbajul dumneavoastra :D daca va puteati rosti parerile politice fara sa dea pe-afara si personalitatea dumneavoastra ieseati cu siguranta mult mai castigat(a). cat despre domnul Berceanu ministru la transporturi, probabil ca nu folositi, de acolo din buricul dumneavoastra al tarii :D, mijloace vulgare de transport precum trenul. daca ati face-o ati sti cu siguranta despre ce vorbesc.
    • +12 (18 voturi)    
      tu chiar esti sincer? (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:37)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui hm

      Adica ai votat Basescu cu gandul ca n-o sa vezi Videanu si Berceanu in guvern? E o intrebare sincera, nu te iau peste picior, eu nu am votat Basescu tocmai ca sa scap de Videanu, Berceanu, Udea... si nu inteleg cum de oamenii care l-au votat au aceleasi asteptari ca ale mele.
      • +5 (15 voturi)    
        ... (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:19)

        Keanutza [anonim] i-a raspuns lui if0014

        Eu nu prea inteleg cum vine asta: am votat anti Base ca sa nu mai vad Videanu, Berceanu si Udrea. Pai si pe cine ai fi vazut daca nu iesea Base? Vanghelie, Nastase, Hrebenciuc? Brceanu, Udrea si Videanu mi se par copii mici pe langa astia. Oricum o dai, nu e bine, dar nici nu ar fi fost mai bine cu Vanghelie si Nastase.
        • +2 (6 voturi)    
          ce are una cu alta? (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:46)

          if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Keanutza

          Eu il rugam pe cel de mai sus sa-mi explice cum credea el ca votand Basescu scapa de Videanu, Udrea... Eu asta chiar nu o inteleg. Daca ai o explicatie, ok, daca nu... campania s-a incheiat, am scapat de pericolul comunismului.
      • 0 (4 voturi)    
        info (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:37)

        info [anonim] i-a raspuns lui if0014

        ce ne facem noi cu mana noastra se numeste........
      • +1 (3 voturi)    
        si eu credeam la fel (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:45)

        suba [anonim] i-a raspuns lui if0014

        aia sint niste catei nenorociti. sper sa plateasca ptr ce fac romaniei. sa vedem cit o sa coste si cind o sa se faca viitoarea autostrada, ca daca ami amina mult 10 miliarde o sa fie f ieftin.
        vor sa se atinga de aur fara sa se pronunte populatia, vor sa dezvolte turimsul cu udrea care are 3 clase si papagal, hai sa fim realisti pina nu vad in guvernul romaniei specialist imi dau seama ca nimica nu va merge. ce atita guvern politic? politica e de rahat in romania...nu vedeti ce legi fac?
      • 0 (2 voturi)    
        cei mai mari nemernici sunt patriciu, nastase, (Duminică, 20 decembrie 2009, 20:48)

        hm [anonim] i-a raspuns lui if0014

        iliescu, hrebenciuc, vantu... - e logic de ce am votat cum am votat. doar ca, luptand impotriva mafiotilor, devine mai usor sa-i identifici pe cei din propria tabara. asa ca da, speram sa nu mai fie nevoie de protectia mafiotilor pdl-isti videanu sau patriciu. mai ales ca ultimele alegeri au scos in evidenta niste romani mai hotarati si care vor sa-si impuna vointa mai ferm.
        oricum, un pic de idealism nu-i strica tarii asteia.
        • +1 (1 vot)    
          mogulii noname sunt multi,nu 2-3! (Duminică, 20 decembrie 2009, 22:39)

          tony [anonim] i-a raspuns lui hm

          grupurile de interese oranj(mai nou,mov)=moguli noname(asfaltatori,pietrari,vamesi,feribotisti pe dunare,patroni salubritate,proprietari posturi tv si radio,directori companii de stat sau particulare,interlopi,salariati bugetari,oportunisti,primari mov,sa),dar nu second hand.
    • -3 (5 voturi)    
      bucuresteni fericiti (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:55)

      restul Romaniei [anonim] i-a raspuns lui hm

      Lasa ca acum o sa fiti fericiti in Bucuresti, o sa mancati carnatii cei mai lungi, o sa vedeti cei mai multi mosi craciuni si o sa mancati cel mai mare tort DACA O SA LE VEDETI DE SUB ZAPADA!
      Nu v-a placut Videanu dar o sa va iasa Oprescu pe nas, si autostrada lui suspendata!
  • +12 (26 voturi)    
    - (Duminică, 20 decembrie 2009, 14:42)

    parere [anonim]

    pentru ministerul educatiei se pot cauta profesori universitari, buni manageri si cu vasta experienta in cercetare, nu lideri sindicali ...
    • +15 (19 voturi)    
      nu (Duminică, 20 decembrie 2009, 15:15)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui parere

      au fost destui profesori universitari si la invatamant si la sanatate iar rezultatele se vad.un ministru nu trebuie sa tina cursuri si nici sa faca operatii de transplant ci sa fie un bun manager.un ministru are nevoie insa de consilieri de specialitate competenti in domeniile lor de activitate.
  • +4 (32 voturi)    
    udrea reloaded? (Duminică, 20 decembrie 2009, 14:52)

    cititor [anonim]

    Udrea iara e ministru? Un om mai competent nu EXISTA in Romania??

    ar trebui curatate de pe fata pamantului anumite personaje politice pt totdeauna
    • +4 (6 voturi)    
      Ei, si tu... (Duminică, 20 decembrie 2009, 16:32)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Nu exista! Punct.

      Peste cativa ani, cand va aparea o noua generatie de pedeliste, poate....
    • -3 (5 voturi)    
      da.. (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:35)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui cititor

      udrea e probabil cel mai competent ministru al turismului de pana acum.. nu mai fiti copii misogini..
    • -3 (5 voturi)    
      de ce te iei tot de ea? daor pt ca e femeie? (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:36)

      angela [anonim] i-a raspuns lui cititor

      pe cuvant ca nu pot intelege un asemenea comportament. ne luam de ea doar pt ca este femeie sau cum? dupa ce ca avem doar o femeie la guvernare, dam in ea cat putem. de ce? ca e frumoasa, eleganta, a stiut sa sis construiasaca o echipa ok si sa faca ceva pt imaginea si tursimul romanesc?! nu iti e jena omule sa fii in halul asta de misogin?
      nici presa nu e de inteles, de ce si-ar dori numai barbati la guvernare, la fel ca si unii tolomaci din PDL care vor sa dea in ea. vrem sa fim tara medievala? sau cu mentalitati bekaliene stil femeie la cratita?
      • +2 (2 voturi)    
        udrea (Duminică, 20 decembrie 2009, 20:39)

        cetatean in romania [anonim] i-a raspuns lui angela

        daca cineva spune ca udrea-i dobitoaca asta nu inseamna ca-i misogin ...si ce a facut pt imaginea turismului romanesc?romania nu are nevoie de spoturi publicitare scumpe pentru a ajuta turismul ...are nevoie de drumuri decente...si daca prin a ajuta turismul inseamna a pune ditamai afisul in centrul parisului cu nastase care joaca tenis cu....dna elena udrea...o puteau pune foarte bine pe sorana carstea ,care face parte din noua generatie...si care e mai tanara si mult mai cunoscuta in afara decat maria sa:D...dar ea tot trebuie sa iasa ca paduchele in frunte..asa a fost si asa va fi si in continuare spre regretul dar si amuzamentul nostru ...eu cam atat am avut de spus despre extraordinara ...diva..nutzi udrea..profesor universiatar cu facultatea facuta la privat:D
  • -7 (27 voturi)    
    tare este udmr-ul (Duminică, 20 decembrie 2009, 15:03)

    ungur [anonim]

    am ajuns o tara de rasul lumii,sa pui la cultura un ungur.nu am nimic cu ei dar cultura romaneasca o sa aibe ei grija sa dispara,o sa aloce bani pentru ,,sureati bal" si bisericile lor.La noi in comuna sant 40% maghiari dar la bisericile lor si-au alocat bani pentru inccalzire centrala si tot felul de mofturi iar biserica ortodoxa nu are bani sa-si termine lucrarile de constructie.Sa nu mai vorbim de multe alte lucruri.De cseke atilla ce sa vorbim e total pe langa medicina,daca atata cap are premierul ce sa facem,pacat de voturile pe care consider ca deja sant pierdute pentru inca 5 ani cu UDMR,cea mai mare greseala a PDL-ului
  • +4 (24 voturi)    
    nice (Duminică, 20 decembrie 2009, 15:03)

    cimitrie dantemir [anonim]

    ...un pic ironic,nu credeti? sper ca va bucurati acum:)
    • +2 (16 voturi)    
      merci (Duminică, 20 decembrie 2009, 16:03)

      cimitrie dantemir [anonim] i-a raspuns lui cimitrie dantemir

      remarc_ca si dumneavostra va bucurati pt udrea,c'mon numai 5 voturi,puteti mai mult.
  • +6 (28 voturi)    
    in premiera, lista guvernului (Duminică, 20 decembrie 2009, 15:13)

    Berila [utilizator]

    A celui mai bun dintre ele:

    1. Prim-ministru: Monica Macovei
    2. Viceprim-ministru: Marko Bela
    3. Ministrul Administratiei si Internelor: Vasile Blaga
    4. Ministrul Economiei si Comertului: Ionut Popescu
    5. Ministrul Trasporturilor si Infrastructurii: Radu Berceanu
    6. Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului:Laszlo Borbely
    7. Ministrul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National: Horia Roman Patapievici, Andrei Plesu sau Mona Musca
    8. Ministrul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale: Mihai Seitan
    9. Ministrul Agriculturii: Gheorghe Flutur
    10. Ministrul Sanatatii: Raed Arafat
    11. Ministrul Educatiei, Tineretului si Sportului: Daniel Funeriu
    12. Ministrul Mediului: Korodi Attila
    13. Ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale: Varujan Pambuccian
    14. Ministrul Finantelor: Gheorghe Pogea
    15. Ministrul Apararii: Mihai Stanisoara
    16. Ministrul Justitiei: Catalin Predoiu
    17. Ministrul Afacerilor Externe: Bogdan Aurescu
    Purtator de cuvant al Guvernului: Dan Tapalaga
    • 0 (28 voturi)    
      stai putin (Duminică, 20 decembrie 2009, 15:23)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Berila

      si udrea? de aici trebuia sa incepi
    • +1 (19 voturi)    
      Modificari (Duminică, 20 decembrie 2009, 15:46)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Berila

      Daca-i schimbi pe Berceanu si Pogea atunci mai ca as fi de accord.
      • +2 (6 voturi)    
        pai, hai sa vedem! (Duminică, 20 decembrie 2009, 16:36)

        Berila [utilizator] i-a raspuns lui un roman

        Stiu ca Berceanu intra, d.p.d.v. al perceptiei publice, la pachet cu Udrea si Videanu la capitolul smecheri sifonari, abonati la banii publici, dar m-am convins, in timp, ca Berceanu are o inteligenta si un simt al umorului cu mult peste nivelul majoritatii celor din PDL si ca, totodata, e capabil sa gandeasca si sa ia decizii de capul lui, in ministerul lui, ceea ce e mare lucru intr-un partid ca PDL, slugarnic, fara insi cu cojones. In opinia mea, Berceanu este singurul capabil sa preia presedintia PDL si sa-i mai plesneasca cate una dupa ceafa, la figurat, lui all mighty Zeus, ca sa n-o ia Atotputernicul razna de tot. Deja incepe sa dea niste semne...Iar Berceanu, in ciuda a ceea ce s-a tot spus de catre unii latrai, a facut treaba buna la transporturi. Nu umbla cu ocaua mica, in patru labem, cere performanta si sanctioneaza pe oricine, din cate am remarcat. Adica, nu se uita la coloratura politica din ministerul sau cand aplica sanctiuni.
        In privinta lui Pogea, am apreciat ca a avut disciplina si tactul necesar ca sa se puna la dispozitia sindicatelor, pentru a le asculta criticile si sugestiile, la aproape orice ora din zi si din noapte. De un astfel de om va fi nevoie in perioada urmatoare, cand urmeaza sa fie disponibilizate intre 100.000 si 200.000 de persoane din sectorul bugetar, cu celelalte implicatii conexe. Sebastian Vladescu este un tip plictisit, adormit si un arogant de notorietate. Va fi linsat de oameni in piata publica, la cata diplomatie prevad ca va da dovada...
        • +1 (3 voturi)    
          Ca Berceanu pare competent... (Duminică, 20 decembrie 2009, 22:44)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Berila

          Hai sa zicem... Tupeu am vazut ca are...de fapt toti PDL-istii au din belsug iar asta nu e tot timpul o calitate. Insa daca tu pui un om undeva si la 2 zile il dai afara, asta nu inseamna ca face treaba. Asta inseamna ca e incapabil sa aleaga oamenii potriviti pt posturile respective.
          50 de km de autostrada intr-un an de zile nu e tocmai ceva cu care sa te mandresti...insa in conditiile in care ceilalti dinaintea ta n-au facut mai mult..primesti un 5 cu indulgenta. Mai grav e cu afacerile facute de firma sa....dar na....se zice ca hotul neprins, negustor cinstit.
          Pogea? S-a pus la dispozitia sindicatelor...ei si ce? Nu-i nu stiu ce print cu sange albastru... Iar un om care nu este in stare sa-si tina afacerea pe linia de plutire....ce sa caute la FINANTE ? De fapt ce sa caute un inginer la Finante? Inginerii au cu totul alta pregatire fata de economisti. Cat despre marea sa realizare - Impozitul forfetar....ce sa mai zici? Asta e fix dovada faptului ca Garda Financiara nu-si face treaba...iar singura ta solutie e sa bagi un impozit pt absolut toate firmele...fie ca ele sunt in regula sau nu. Asta nu mi se pare tocmai o idee buna, o idee demna de ministru de Finante.
          Daca lui Berceanu i-as da un 5 maxim...Pogea cu siguranta merita un 2.
    • -3 (7 voturi)    
      Foarte corect (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:27)

      Rodica [anonim] i-a raspuns lui Berila

      Da... asa as fi facut si eu guvernul... BRAVO..
    • 0 (0 voturi)    
      lista (Luni, 21 decembrie 2009, 9:54)

      iodo [utilizator] i-a raspuns lui Berila

      la monica macovei m-am gandit si eu, fie ca PM, fie ca ministru al justitiei. la sanatate, intr-adevar, ar fi fost o solutie excelenta raed rafat.
  • +3 (15 voturi)    
    sanatatea (Duminică, 20 decembrie 2009, 15:15)

    doctor [anonim]

    ministrul Atilla nu are nici o legatura cu sanatatea.Uitati-va la cv-ul lui pe net:este absolvent de liceu industrial si facultate de drept la oradea!Care este legatura lui cu medicina?.Este clar ca nu are cum sa cunoasca problemele pe care le avem noi in spitale.Se pare ca ministerul sanatatii nu reprezinta vreun interes pe clasa politica ,adica oricum sanatatea e pe dric si dansii se trateaza in strainataturi.
    • -2 (6 voturi)    
      Cred ca glumesti. (Duminică, 20 decembrie 2009, 16:40)

      AlinN [anonim] i-a raspuns lui doctor

      Doar n-ai inghitit elucubratiile domnului Basescu din campania electorala referitoare la sanatate. Tot ce s-a spus atunci a fost pentru pacalirea prostimii. Acum se imparte cu ironie sanatatea care acum 1 luna era atat de importanta - ungurilor - pentru ca se stie ca este in colaps si sa nu cumva sa fie sanctionat PDL-ul la alegerile ulterioare.
    • +2 (10 voturi)    
      Dar ce Sandu are vreo legatura cu Comunicatiile? (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:41)

      Sandu Plapumaru [anonim] i-a raspuns lui doctor

      Dar ce Sandu are vreo legatura cu TeleComunicatile? Specialist in saltele , cu un prim mandat in care nu a dovedit ca intelege ceva din ce ar trebui sa faca ....
  • -1 (19 voturi)    
    asa da (Duminică, 20 decembrie 2009, 15:17)

    boo [anonim]

    alea iacta est culegem ce ati semanat sa se bage limba maghiara prima limba in scoli si la teleenciclopedia sa ne intelegem mai bine
  • -3 (31 voturi)    
    Ii doresc guvernului Boc IV sa pice cat mai curand (Duminică, 20 decembrie 2009, 15:35)

    Fost PDL-ist [anonim]

    Cu Boc, Udrea, Videanu, Berceanu, Blaga, etc., nici nu ma puteti blama ca ii doresc asta.
    Este?
    Unde mai pui Kelemen la Cultura si Marko ....
    Sper sa nu apucati sa guvernati mai mult de 3 luni.
    • -1 (9 voturi)    
      Bravo! (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:03)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui Fost PDL-ist

      Din fanatici pro ati devenit fanatici contra.... De-aia nu merge nimic niciodata in tara asta, din cauza astora ca voi.... Ai ajuns unde vroiai, de fapt! La smiorcaiala! Lasa-i sa incerce! Tu esti perfect? Ai avut numai realizari in viata?... Pot sa pun pariu ca dimpotriva....
      Si intotdeauna sint de vina altii, nu tu...
  • +7 (21 voturi)    
    jocuri murdare (Duminică, 20 decembrie 2009, 15:53)

    alibaba [anonim]

    Ce atatea modificari? Ce jocuri murdare se fac acum in PDL? Gata, s-a votat o data, asta-i lista si gata cu discutiile. Vin acum toti uneltitorii si trag sfori, pe unul il demisioneaza, pe altul il sinucid. Nu va e rusine, ma, sa va bateti joc de oamenii aia pe care intai i-ati desemnat si acum ii presati sa se retraga? Nu v-ati batut destul cu monstruoasa coalitie, acum ati inceput sa v-o trageti unul altuia? Daca e barbat, Boc iese si anunta lista care a fost votata in partid, ii lasa pe vesnicii nemultumiti sa urle cat vor si la treaba! Ba Onofrei ar fi putut sa fie vinovat, desi nu e, ba lui Croitoru i s-a aplecat brusc... Chiar ne credeti prosti? S-a votat, gata, ura si la gara!
  • -1 (3 voturi)    
    sper pana la ora 5 (Duminică, 20 decembrie 2009, 16:42)

    dorul [utilizator]

    E bine ca au testat opinia publica. La ce presiune au fost supusi Basescu si PDL de presa cointeresata, nimeni nu mai vrea sa intre in guvern.
    Exemplu: Isarescu si acum Onofrei. Sper insa sa nu ajunga Valeriu Tabara.

    La educatie m-au dezamagit insa, au vrut sa-si asume singuri reforma, de-asta nu i-au vrut pe Funeriu sau Miclea.

    In rest... poate Berceanu putea sa treaca in linia a doua, oricum zona lui, Oltenia, a fost pierduta indscutabil de Basescu.
  • 0 (6 voturi)    
    ... ce guvern ? (Duminică, 20 decembrie 2009, 16:53)

    zztop [anonim]

    Care guvern ? Ala e guvern ? Adica lista aia arata a guvern ?!
    Sa le fie tarana usoara !
  • +5 (9 voturi)    
    Diferente... (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:07)

    dorubarbu [utilizator]

    canada, tara in care traiesc de 5 ani si jumatate, are un sistem "dual" de taxe. fiind stat federal, in ceea ce priveste tva-ul (sale tax) se aplica si cumuleaza ambele taxe, federala si provinciala.
    eu traiesc la montreal/quebec, asa ca o sa fac referire la situatia din qc. taxa federala (gst) este, incepand cu 1 jan 2008, de 5 %. la ea se mai adauga taxa provinciala (impusa de guvernul provincial deci) de 7.875%! cumulate, acestea dau un tva (pentru qc) de 12.875 %. practic, e 13 %. adica pentru orice produs care costa 1 cad, platesti 1 cad + 13 centi, adica 1.13 cad!


    mare atentie!!!
    produse alimentare de baza, cum ar fi carnea, uleiul zaharul, faina, orezul, sarea, untul, etc...nu sunt taxate!!! adica nu exista tva!!!

    pai nu va suparati, dragi guvernanti romani, intr-o tara de calibrul canadei, tara membra in grupul g8 (al celor mai industrializate tari din lume) guvernul nu pune taxe pe alimentele de baza, in timp ce in ro tva-ul este de 19%!!!

    nu va e rusine???

    ps saptamana asta am cumparat curcan (la oferta) cu 77 centi/pound, adica 1.70 cad/.kg!!! daca faceti conversia, asta in seamna 55.000 lei vechi/kg cu tot cu tva!!! adica 46.700 lei vechi/kg daca nu punem tva-ul!!!

    in schimb, mama mea imi spune ca ea cumpara carnea de curcan, in ro, cu 240.000 lei vechi/kg!!! adica de aproape de 5 ori mai scumpa!!!
    cum e posibil asa ceva???
    va bateti joc de oameni!!!
    nemernicia din voi, politicienii romani, nu are limite!!!

    no comment!!!
    • 0 (2 voturi)    
      Ia vezi cum sint crescuti curcanii aia.... (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:51)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui dorubarbu

      am vazut eu un reportaj pe Discovery despre fermele de curcani din US. Nu zic mai multe...
      • 0 (2 voturi)    
        Dileme... (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:46)

        dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui Sarsaila

        Pretul era atat de bun pentru ca, probabil
        1) magazinul avea stocuri mari
        2) se apropie sarbatorile.

        In general, pretul e binisor mai mare, adica undeva la 2.29 CAD/pound, deci putin peste 5 CAD/kg.

        Altceva vreau insa sa spun...

        Cand vei rezolva dilema asta?

        "...romanii manaca sanatos insa speranta de viata scade dramatic..." (de "calitatea vietii / starea de sanatate nu mai vorbesc) si "occidentalii mananca prost insa speranta de viata e muuuuuuuult peste cea a romanilor" (iarasi, la calitatea vietii nu fac referire).

        Succes!
        • 0 (2 voturi)    
          Era o ironie.. (Duminică, 20 decembrie 2009, 21:00)

          Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui dorubarbu

          relax!
          Nu e vorba de mincare aici...
          Sa traiesti bine si muuult! Ia cu curcan!...
          • +1 (1 vot)    
            E vorba de politica fiscala... (Luni, 21 decembrie 2009, 3:49)

            dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui Sarsaila

            Despre asta e vorba "Sarsaila"! Sigur ca (si) ironiile isi au rostul lor...dar nu tin loc de bani la buget sau de o politica fiscala inteligenta care sa nu sufoce business-ul dar care sa si aduca bani multi la buget! It's about this my friend! Si nu trebuie sa ai un doctorat in economie ca sa intelegi asta. Cu cat fiscalitatea e mai impovaratoare...cu atat evaziunea e pe masura, adica mai mare. Iti dau un alt exemplu, taxele pe produse finale derivate din petrol, de ex...benzina. Ia uite aici:

            http://retail.petro-canada.ca/en/fuelsavings/2132.aspx

            Adica, din pretul final la pompa, guvernul (federal +provincial) colecteaza 32 %. Ai idee cat e taxa asta in Ro?
            Intreaba-l pa Monsieur BOC!
            Succes!

            PS Si nu mai injurati companiile de petrol, ca o faceti DEGEABA! Cand vei afla cat la suta din pretul final reprezinta taxe...vei intelege!
    • -1 (3 voturi)    
      Pai degeaba esti in Canada , ca tot n-ai ce-ti tre (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:36)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui dorubarbu

      ...adica intelegere. Canada are foarte multe zacaminte pe care le exporta si are suficienti bani de luat la buget . Romania nu mai are asa ca taxeaza consumul ! Minte scurta, cum de te-au acceptat aia?...Si curcanul, daca intrebai , poate ti se raspundea ca e de import si ca in Europa o cafea e de 10 ori mai scumpa la Star Buck's (8 euro!)in occident asa ca lasa-ne cu idiotenii cu preturile..
      • +2 (2 voturi)    
        :) (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:49)

        dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui Costica

        Asa e, Monsieur "Costica", de "zacaminte" ca tine are nevoie Romania in drumul ei implacabil spre progres si faliment! :)))
        Enjoy!

        PS Nu te propune BOC la vreun minister?
  • -5 (17 voturi)    
    Ultima sansa-Parlamentul (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:18)

    jos Boc [anonim]

    Da, Parlamentul mai poate pune stavila portocaliilor care vor sa puna mana pe bucate si ne-au osandit deja la 6 luni de foame..
    Fac apel la Parlamentul Romaniei, la adevarata majoritate PSD-PNL, sa ne scape de pedeplepre.
    Voi da credit acestui asa-zis guvern cand toti ministrii, inclusiv toapa de udrea vor renunta la jeep-uri si la sfidarea poporului dobitoc care a votat inca odata basescu... In rest, mi-ar placea ca toti votantii lui basescu sa moara de foame in urmatoarele luni.
    • +1 (11 voturi)    
      Las (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:50)

      mbasa [utilizator] i-a raspuns lui jos Boc

      Amice, "poporul dobitoc" nu ti-a gustat cugetarile pline de lasitate ascunse in spatele anonimatului. Fie ca esti patriciu, fie ca esti vantu, tot lasi ati ramas. Va folositi de marionete si traiti din spolierea celor multi pe care acum ii desconsiderati! Istoria nu iarta.
      Tare ti-ar mai placea sa poti fura din nou, asa-i?
    • +2 (6 voturi)    
      NU! (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:02)

      simion [anonim] i-a raspuns lui jos Boc

      Nu mai faceti apel la Parlament! Guvernul asta trebuie sa treaca. Ne-am saturat de criza politica!
      Pohta ce-a pohtit presedintele Basescu trebuie sa se implineasca! Si, daca n-as tine la Romania, i-as ura sa i se aplece!
      Tacerea presedintelui din aceste zile prevesteste multe! Rele!
      Se va lepada si de PD-L cum a facut-o si cu altii.
      Nu mai are acum o miza politica, acum lupta pentru a ramane in istorie ca un pesedinte reformator.
      Ei dragii mei asta e o chestie muuuuuuuuuuuuult mai a dracu' decat miza politica.
  • +7 (15 voturi)    
    O veste buna (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:19)

    Veteran [utilizator]

    Funeriu la Educatie, asta e cea mai buna veste, sper sa aiba un buget bun si sa fie sustinut...
    Mult succes d-le Funeriu
    • 0 (12 voturi)    
      o veste si mai buna: (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:46)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Veteran

      vine si Mos Craciun!

      Iar cea mai buna dintre toate: o sa ajunga si mai sus, iar Mos Craciun o sa vina si in alti ani!
    • 0 (0 voturi)    
      C.V.este O.K (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:49)

      Apostolul [anonim] i-a raspuns lui Veteran

      Intradevăr la Funeriu C.V. este bun.Dar un minister
      nu este o catedră de universitate și nici cercetare.,la
      care ar fi recomandat.Trebuie să fii manager ,Nu
      cunoaște țara.



      .
  • +5 (13 voturi)    
    factura alegerilor trebuie platita... (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:21)

    1 [anonim]

    cu vreo 3-4 exceptii numai golani... pardon "tehnocrati"
  • +1 (11 voturi)    
    un guvern diform (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:27)

    chiuariu [utilizator]

    prea multe anomalii - cultura, (sub)dezvoltare, educatie, agricultura, comunicatii, finante. nu cred ca va ajunge prea departe
  • 0 (4 voturi)    
    agricultura (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:28)

    Lari [anonim]

    care e pana la urma la agricultura?
  • +2 (8 voturi)    
    haz de necaz (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:31)

    alex [anonim]

    Hai cu totii in jacuzzi
    Cu Teodor si cu Nutzi
  • +2 (12 voturi)    
    ok.. acceptabil (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:32)

    ionut i [anonim]

    mabucur ca a intrat Funeriu la educatie

    si toata stima pentru Catalin Croitoru, care s-a retras dupa ce a vazut ca preferatul specialistilor este Funeriu

    ok, o sa trec peste lipsa lui Aurescu, fiindca l-au bagat pe pustiul ala la agricultura.. au compensat super ok

    felicitari si pentru onofrei ca s-a retras

    mi se pare multumitor guvernul.. cred ca e cel mai bun din cite am avut pina acum
    n-o sa mai votez cu PSD:)))
  • +2 (8 voturi)    
    Cam multi armasari ! (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:33)

    Bula [anonim]

    Ala nu-i bun ca are parul facut bucle si i s-a pus o pata pe o cangurita sau pe un barzaun. Alalalt nu este bun pentru ca da cu undita in balta in care pestele a murit de gripa porcina. Ca celalalt nu este bun pentru ca a fluierat in cucuruz in timp ce Floarea lui Patru il gidila la interes. Si mai nu stiu care nu-i bun pentru ca in toamna trecuta, intr-o noapte, a sarit in gradina popii din sat si i-a cules toate prunele si a facut tuica d-aia de vede numai stele verzi cind o coboara pe derdelusul gitului. A facut-o pentru a-l proteja pe popa ca sfintia sa sa nu-si faca pacate cu duhoarea de pruna. Si uite asa, gasim noi mii de motive sa spunem de fiecare cite ceva. Si sa aratam provocator cu degetul ca daca nu aleg omul nostru care n-are nici un buboi pe scafirlie si-i curat ca lupul satul de carnea mielului, sa vezi ce vot impotriva o sa-i fie dat. Sa aleaga pe cine vor in Guvern. Atita doar ca, cei alesi, sa-si faca treaba mai bine si mai cu mult suflet decit ailalti trecuti si uitati. Iarna-i grea, omatu-i mare, vai de cel care in camara n-are.Si vai si de cei care nu au sa spinzure in fum un guitar. Asta-i durerea burtii, asta conteaza, nu cine o sa fie ales si cine o sa fie de pe lista sters. Doar nu o sa fie alesi pe viata. Mai trec citeva luni de zile si in locul lor vin altii de care urechile noastre fudule nici nu au auzit, dar ni se par buni ca si puntea peste apa plina cu sloi si turloaie. Atita doar ca puntea este plina cu gheata.
    Buni-buni, dar sa nu fie nebuni.
    • -2 (2 voturi)    
      la critica si dat cu oua suntem primii (Duminică, 20 decembrie 2009, 20:01)

      anca marinescu [anonim] i-a raspuns lui Bula

      ma bucur ca in tot guvernul asta avem si noi o femeie macar. chiar nu inteleg de ce presa, ca si alti tolomaci de prin PDL comenteaza si fac atata scandal pe tema prezentei Eleni Udrea. femeie asta chiar a facut ceva pt imaginea tarii si pt turismul romanesc. de ce tolomacii din PDL tot dau in ea, numai pt ca arata super ok, stie sa se imbrace si sa fie o prezenta extrem de agreabila?! ar trebui sa fie femeia-barbat Norica Nicolai, sau vreo planta necuvantatoare, stil cati andronescu, care nu poate sa isi sustina singura opiniile, fara sa planga dupa ajutor la gasca de PSDisti....
  • -3 (19 voturi)    
    Vai, vai (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:33)

    Eu [anonim]

    Pai eu l-am votata pe Basescu si a iesit Udrea ? Vai, vai, ce greseala am facut !
    PS Era un pamflet, nu-l luati in seama, nu am votat cu Basescu (nu anul asta) :)))
  • -3 (11 voturi)    
    Cine este Funeriu acesta? (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:48)

    Tudor [anonim]

    ... ca vad ca toata lumea vuieste in jurul aceste numiri...
    Ce realizari deosebite a avut de il vedem ca pe Mantuitorul Educatiei?
    Giiz...
    Despre restul Guvernului este asa cum ne asteptam. Personal nu am nimic cu Elens Udrea, dar la transporturi putea fi gasit alt ministru. Nu imi place Berceanu de nici o culoare. Este Orbanul din pdl.
    • -2 (6 voturi)    
      doua realizari (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:01)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Tudor

      1) chior in tara orbilor

      2) blog cu tamaie, merite deosebite in osanale

      si ambitie si parere despre sine cu totul remarcabile!
    • +2 (4 voturi)    
      CV- Daniel Funeriu (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:20)

      Veteran [utilizator] i-a raspuns lui Tudor

      Cred ca ar trebui sa-i citesti CV-ul Domnului Funeriu inainte sa vorbesti. Pt mine e impresionant, dar poate ca pt altii nu.

      http://www.alegeri.tv/funeriu-daniel
  • +2 (10 voturi)    
    ministri (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:50)

    Minunatu! [anonim]

    Fratilor eu unul ma bucur ca am scapat de "competentul" Pogea!
    Sa ne bucuram pe rand!
    Cand vine la minister un specialist si sa plangem cand "unul" cu o "diploma" intra la un minister si este "paralel" cu ceea ce se intampla acolo!
    Parerea mea este ca vom vedea experimente gen "pogea" destule!
    • -1 (1 vot)    
      vazand cv-uri si citind presa (Duminică, 20 decembrie 2009, 21:10)

      cititor [anonim] i-a raspuns lui Minunatu!

      specilistul tau,ca mai toti asazisii specialisti de azi,s-au scolat pe la fabrici de bere,ias-uri,sa,obscure prin suburbiile bucurestilor, la coperatie,la constructorii canalul buc-dunare care s-a inchis,abandonat pe nedrept in in "90 de catre noua conducere scolastica(fara practica de productie) instalata la revolutie(mai avea 2 ani de lucru si fonduri,cat s-a dat revendicari la mineri in ian "90) ,sa.
      niciunul,n-a lucrat la o fabrica mare,continuand cu intreprindere de comert exterior si ministerul finantelor(decat stolojan,care a fost primministru 1-2 ani) sau comitetul de stat al planificarii(decat vacaroiu,care a fost prim ministru un mandat intreg de 4 ani).cei 2 noinalizatii mai sus,fiind directori in ministere cu specific de finante inainte de "90, au fost singurii pregatiti pt finantele din ziua de azi,dar ei nu mai sunt eligibili,avand peste 65 de ani.
      asadar,conf cv,specialistul tau in finante s-a scolarizat,pe vremuri,la intreprinderea de recuperarea si valorificare a materialelor refolosibile,IRVMR, mai pe scurt, a deseurilor,fier vechi,etc,fost DCA.
      cooperatia si DCA,erau cele mai de jos si corupte intreprinderi din epoca de dinainte de "90.
      dupa "90,afacerea nationala a fost cea cu fierul vechi:s-au vandut fabrici intregi,unitati militare mecanizate si inca mai e plin ,cu fier vechi,un sector al portului constanta.
      in continuare,conf cv,specialistul tau a devenit om de afaceri de carton cu toate structurile statului,ca la noi,pnlist,ministru cu stagiu incomplet,samd.
      cu toate acestea,specialistul tau,este mult mai pregatit profesional,pt anvengura de ministru,decat absolventii din ziua de azi.
      ramane de vazut daca, in acest post, lucreaza pt tzara sau pt el(ei).
      in rest, conf.presei,guvernul propus are multe povesti de amantlacuri: inside si outside!
  • -4 (8 voturi)    
    Alo,domnu'presedinte... (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:57)

    samurai [utilizator]

    sintem noi alegatorii care v-am votat. Am crezut sincer ca-ti invatat lectia:fara Elene, fara Videanu,fara Blaga si fara Berceanu ! Macar ATIT ! D-l Boc mi se pare un om integru si la care nu tine figura cu "deschisu usii cu, capul".De ce-l fortati sa accepte acesti dalmatieni? De ce nu-i luati la Presedintie daca sint asa buni?! CHIAR nu gasiti 4-5 oameni capabili in toata tara romineasca care sa le ia locul? Pur si simlpu nu faceti decit sa dati munitie la adversari si sa inselati asteptarile la milioane de romani ! Romania NU poate fi reformata pina NU se termina cu CLIENTELISMUL POLITIC ! Va rog eu , aratati-ne ca-ti inteles mesajul !
  • +2 (8 voturi)    
    Spor la treaba! (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:58)

    mate [anonim]

    Eu zic ca per ansamblu este bine. Sa nu mai fim atat de negativisti. Unii sunt oameni puternici dar cu imagine oarecum negativa creata si de opozitie prin presa subiectiva. Deci la treaba si Doamne Ajuta sa ne fie tuturor mai bine.
  • +7 (15 voturi)    
    mare adevar si de actualitate..... (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:00)

    Scurtu [anonim]

    "Un tâmpit mai mare ca mine nu există. Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi ! De asta numai eu am fost în stare..."

    Petre Ţuţea
  • -1 (7 voturi)    
    nu se poate (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:06)

    popescu1234 [anonim]

    http://www.tashy.ro/evidentul-a-fost-dovedit-basescu-a-colaborat-cu-securitatea/
    • -1 (3 voturi)    
      Care este.. (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:52)

      Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui popescu1234

      Alo! Domu Patriciu sau Rosca-Stanescu, ne lasi?!
  • -4 (8 voturi)    
    guvern de ras (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:09)

    bistrita [anonim]

    Iara am reusit sa ne facem de ras in relatiile cu Turcia. Dupa Boc, care inseamna ceva urat in turca, acuma vine si cu Seitan, care nu difera prea mult de cea a prim ministrului.
    • +1 (3 voturi)    
      nu conteaza! (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:58)

      Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui bistrita

      Ma doare fix in pix ce inseamna boc sau seitan in turca!
  • -3 (7 voturi)    
    alegeri minunate (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:14)

    un om [anonim]

    felicitari romani am ales ceea ce meritam -bsescu si ai lui si inca 4-5 ani de neajunsuri, cu asemensa "conducatori"e posibil sa disparem de pe harta Europei
  • -2 (6 voturi)    
    motiune (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:18)

    zakali [anonim]

    nu pot sa cred ca un guvern (o parte din el) care a fost dat jos de o motiune de cenzura, este reabilitat (!?)
  • +2 (14 voturi)    
    SPOR LA TREABA! (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:23)

    mate [anonim]

    Eu zic ca per ansamblu este bine. Sa nu fim asa negativisti; nu ne-ar strica sa fim mai critici si cu noi insisi nu doar cu ceilalti. Unii dintre ministri sunt oameni puternici dar au imagine oarecum negativa si datorita opozitiei ajutata de presa subiectiva. Sa le dorim sanatate si Doamne Ajuta sa ne fie tuturor mai bine.
  • -1 (9 voturi)    
    in sfarsit (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:39)

    hundor [anonim]

    in sfarsit o sa ma pot uita la teleenciclopedia in maghiara ca sa inteleg si eu ceva. alea iacta est ce ati semanat aia culegeti. unde te uiti vor unii sa te faca la buzunare ca in 135.
  • +3 (9 voturi)    
    o cascheta de voturi (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:42)

    frank zapa[king] [anonim]

    cu cine a defilat Traian Basescu toata campania electorala?cine i-a facut imagine pe sticla?cine i-a coordonat campania?
    cum nu stiti?
    va spun eu,berceanu,udrea,blaga si berceanu.
    asadar romanii stiau si au votat o echipa,asadar ei sunt alaturi de basescu invingatorii,si cum invingatorii iau tot....
    in cei priveste pe miratii astia,adica postacii din legiunile de dezinformare pesediste si peneliste...
    baieti facetiva curetenie in ograda,luat-i de gulere pe cei doi perdanti,dati-le un sut prin partile moi si....acasa cu ei.
    n-ati inteles ca ati pierdut?
  • +1 (9 voturi)    
    E simplu (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:44)

    DJSasuAndrei [utilizator]

    Base vrea sa nu iasa guvernul Boc, apoi dizolva parlamentul,apoi alegeri anticipate. The End
  • +1 (9 voturi)    
    NU asa (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:57)

    toma [anonim]

    iarasi udrea si videanu ?
  • +3 (9 voturi)    
    O noua zi sub PDL, o noua dezamagire (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:59)

    luciusbv [anonim]

    Numai eu ma simt sfidat oare in tara asta ?
  • +2 (10 voturi)    
    e bine (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:00)

    Petrovici [anonim]

    E bine caci putea sa fie mult mai rau, cu eterna bramburica, Vanghelie gramaticul, Voicu geambasul, Chuky Antonescu muzeograful, vreo Tamara in fruntea bucatelor, vreun Chiuariu, Adomnitei, Norica Nicolai Pauker.
    Liberalii se lauda ca au avut cel mai bun guvern cand ne-au adus la cel mai mare numar de bugetari din UE cu niste lefuri ce le intalnesti numai in clanurile mafiote. Destepti au fost ca au consumat ei totul si i-au lasat lui Boc visteria goala si datorii cu nemiluita. Si-au batut joc de Boc dar si de noi, de toata tara.
    Parsivi au fost ca lumea in nepriceperea lor tot pe Boc l-au injurat care, saracul a mai recuperat cate ceva. Cu toata criza nu stam atat de rau de cum se astepta. Masurile lui sunt bune si daca se aplica vom reusi sa intram si noi in randul tarilor cu doxa la capatana.
  • +2 (6 voturi)    
    tembelism (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:44)

    alex.dumitrascu [anonim]

    Va tampiti pe zi ce trece. De cand "aplica" guvernul referendumuri?
  • +3 (7 voturi)    
    Guvern de rahat! (Duminică, 20 decembrie 2009, 20:33)

    Task Damager [utilizator]

    Boc asta e tampitul numarul 1 al tarii! Ce s-a intamplat cu Bogdan Aurescu de la externe? Ce (mai) cauta Udrea si Videanu in guvern? Idiotul asta participa la vreun concurs pentru cel mai incompetent guvern din lume???
  • +3 (7 voturi)    
    Asa ne trebuie, ca l-am votat pe Basescu (Duminică, 20 decembrie 2009, 20:41)

    Bibicu [anonim]

    Cica vroia sa modernizeze Romania si sa schimbe clasa politica.
    Mda, s-a vazut al dracului de bine.
    Cu noul Boc, noul Videanu, noul Berceanu, noul Blaga, noua Udrea, ....
    Sictir !
  • +1 (3 voturi)    
    Critica (Luni, 21 decembrie 2009, 1:26)

    Vet [anonim]

    Criticati, oameni buni, criticati! Dar v-ati pus macar intrebarea ce guvern ar fi avut România daca ar fi cistigat Geoana? Nastase -la Justitie, Vanghelie la Cultura, Crin (a se citi Patriciu) la Economie, Iliescu la Interne sau Aparare(ha-ha-ha!) si lista poate continua! Nici nu vreau sa imi imaginez!
  • -1 (3 voturi)    
    dezolant (Luni, 21 decembrie 2009, 1:30)

    Esmeralda [anonim]

    Si Aurescu? Ar fi fost singurul ministru bun din asa zisul Guvern...Pacat ca e prea competent si integru, ca nu s-a ocupat de voturi si ca nu face baie in jacuzzi. Mai bine ca nu s-a manjit in aceasta sleahta de trei lei...isi strica imaginea si capitalul de simpatie al romanilor. Restul sunt trecatori...
  • 0 (0 voturi)    
    mult succes! (Luni, 21 decembrie 2009, 8:36)

    ellek [utilizator]

    Mult succes domnului primministru si cabinetului ales!
  • 0 (0 voturi)    
    Succes noului guvern (Luni, 21 decembrie 2009, 9:13)

    GEORGE [anonim]

    Succes,dl.Boc ! Nu poate exista un guvern perfect si fiecare sa propunem cate un ministru.Sunt oameni in acest guvern cu studii si doctorate in strainatate,oare numai sunt buni pentru Romania ? Cat despre Blaga,el a facut treaba oriunde a fost si Videanu,da,au recunoscut-o si cei care il criticau-a fost cel mai bun primar al Bucurestiului ! Vezi azi,sub ``mandatul Oprescu``,nu se mai intampla nimic .Poate meritam ce ne pregatea PSD-PNL- Vosganian,Henechiu,Norica Nicolai,Dragnea,Nica,Andronescu etc.
  • 0 (0 voturi)    
    guvern (Luni, 21 decembrie 2009, 10:43)

    bc [anonim]

    sa va fie rusine cu acest guvern. se vede ca nu aveti specialisti. ce cauta berceanu si altii in guv ? ori n-a reusit sa fure tot ce si-a propus ? nu mai meritati sa fiti votati. parca vad ca ve-ti suporta consecintele unei noi motiuni de cenzura. nu va-ti batut suficient pt a aduce pnl la guv. sunte-ti de tot r... .
    mi-am pierdut deja sperantele in voi. nu ve-ti fi in stare sa scoateti tara din marasm. noroc cu mediul de afaceri care lucreaza chibzuit si in aceste conditii ostile create chiar de voi. imi e sila.
  • 0 (0 voturi)    
    Fapt diverscu Sebastian Vladoiu (Luni, 21 decembrie 2009, 14:56)

    Marioara [anonim]

    http://www.catavencu.ro/cine_ii_porneste_pc_ul_ministrului_vladescu-11862.html


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri