Geoana si Voiculescu propun sanctionarea procurorilor daca solutiile lor sunt infirmate de instanta

de M.M.     HotNews.ro
Vineri, 4 septembrie 2009, 11:56 Actualitate | Politic

Mircea Geoana si Dan Voiculescu propun suspendarea si, in ultima instanta, eliberarea din functie a procurorilor ale caror solutii de trimitere in judecata sunt infirmate de instante, relateaza NewsIn.

Presedintele Senatului, Mircea Geoana, si senatorii PSD+PC Dan Voiculescu, Ion Toma si Viorel Arcas au initiat o propunere legislativa in acest sens, care a fost inregistrata la Camera, la 1 septembrie.

Propunerea legislativa are ca obiect de reglementare completarea Legii 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor si prevede suspendarea din functie a procurorului pentru o perioada de trei luni, pe parcursul unui an calendaristic, daca a emis trei solutii de trimitere in judecata pentru care instanta a pronuntat, prin hotarare definitiva, achitarea condamnatului.

Initiatorii propun, de asemenea, ca procurorul sa fie eliberat din functie, daca a fost suspendat de doua ori ca urmare a infirmarii solutiilor de catre instanta prin hotarari definitive de achitare si indeplineste conditiile pentru o noua suspendare.

Prin continutul sau normativ, propunerea legislativa face parte din categoria legilor organice, iar prima Camera sesizata este Camera Deputatilor.

In expunerea de motive a proiectului legislativ, cei patru semnatari isi explica demersul aratand ca "numarul solutiilor de achitare demonstreaza ca, de foarte multe ori, decizia de trimitere in judecata nu a fost temeinica (..) iar situatia este cu atat mai grava cu cat, conform jurisprudentei CEDO, in Romania procurorul nu indeplineste conditia independentei, esentiala pentru statutul de magistrat".

Consiliul legislativ a avizat negativ propunerea legislativa

Consiliul legislativ arata ca propunerea celor patru senatori nu poate fi acceptata pentru ca solutia legislativa propusa instituie un caz de raspundere obiectiva a procurorului, aratand ca nu este introdusa conditia ca solutiile de trimitere in judecata infirmate de instante sa fie imputabile procurorului. Prin urmare, procurorii pot fi suspendati sau demisi indiferent de motivul pronuntarii achitarii condamnatului.

"Precizam ca una dintre situatiile obiective care pot avea ca efect achitarea inculpatului, independent de culpa procurorului, o reprezinta cazul in care, pana la judecarea definitiva a cauzei, intervine o lege prin care sanctiunea savarsita de inculpat este dezincriminata. Este evident ca o astfel de situatie nu poate fi imputata procurorului si nici nu trebuie sa aiba ca efect suspendarea sau eliberarea din functie a acestuia", se explica in argumentatia trimisa de Consiliul legislativ.

Si CSM a avizat negativ propunerea legislativa

CSM a avizat, de asemenea, negativ propunerea legislativa,  aratand ca masurile pe care senatorii PSD si PC vor sa le impuna "sunt de natura a aduce atingere statutului procurorilor" care, potrivit Constitutiei, fac parte din autoritatea judecatoreasca.

CSM explica faptul ca Legea privind statutul judecatorilor si procurorilor nu concepe suspendarea magistratilor ca pe o sanctiune, asa cum se intentioneaza in propunerea legislativa, ci "ca o masura determinata de anumite imprejurari care il impiedica pe magistrat sa isi exercite atributiile, fie din cauza punerii in miscare a actiunii penale impotriva sa, fie din cauza unei boli psihice".

Pe de alta parte, se arata in argumentatia CSM, o sanctiune aplicata magistratului trebuie sa fie legata indisolubil de o fapta culpabila a acestuia, care nu este sinonima cu pronuntarea de catre instanta de judecata a unei solutii de achitare intr-un dosar in care magistratul a dispus trimiterea in judecata. CSM arata ca, in cursul judecatii, instanta poate dispune achitarea unui inculpat si din motive care nu presupun o culpa a procurorului cu ocazia trimiterii in judecata.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2043 vizualizari

  • +13 (19 voturi)    
    semne bune anul are. (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:03)

    lungu bogdan [anonim]

    se pare ca se pregatesc niste procese pentru dan & comp. iar aceasta ar fi fost o forma de control asupra procurorilor. acesta e un semnal ca basescu va castiga alegerile iar de la anul urmeaza o epurare pe criterii legate de numarul de epoleti. domnu' voiculescu mai bine va faceti deja bagajele.
    • +6 (6 voturi)    
      io cer legea urmatoare: (Vineri, 4 septembrie 2009, 13:42)

      macchiavelli [anonim] i-a raspuns lui lungu bogdan

      fiecare parlamentar care absenteaza nemotivat la 3 sedinte ale Parlamentului sa fie suspendat, iar la a doua suspendare sa fie dat afara din Parlament (asta oricum exista la ORICE loc de munca - de ce nu ar exista si la Parlament????)
      mai departe, fiecare parlamentar care a votat pozitiv 3 legi declarate ulterior neconstitutionale sa fie suspendat iar la a dous suspendare sa fie dat afara din Parlament!
      ce credeti???? vor aproba vreodata parlamentarii nostri asa lege????
  • +18 (20 voturi)    
    Coruptii ataca (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:05)

    dum_i [utilizator]

    Pe astia i-ati trimis in parlament, pe scursurile astea care sunt acolo ca sa isi scape pielea inca o data, dupa ce au furat cu 3 maini din tara asta.

    Iar cu banii furati de la noi, si-au facut imperii media cu care servesc circ la prostime si se apara de orice atac.
  • +18 (22 voturi)    
    Asa sa fie (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:06)

    Adonis78 [utilizator]

    Sa poata orice Felix, orice Prostanac si orice Vant (de fasole) sa castige procese intimidand procurorii. Imaginati-va urmatorul scenariu: Vantu este trimis in judecata pt delapidarea multor milioane de dolari, de catre un procuror. Instanta, care judeca asa cum se stie de 20 de ani, zice ca Vantu a castigat banii vanzand peste din delta si ca procurorul bate campii, ca el e nevinovat. Dupa legea lui Felix, procurorul este scos din sistem.. Am zis bine?

    Si ce daca imi iau injuraturi, eu tot pe base il votez. Sa nu faceti ca mine si sa dati cu stampila in geoana.
    • +1 (1 vot)    
      multumim domnule voiculescu... (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:24)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

      ca existati si faceti praf justitia. dupa ce ati reusit-o pe aia cu despagubirea la valoare de piata a imobilului, faceti-o si pe asta. ca dupa aia niste prosti care sunt in sistemul de justitie sa incerce sa o scoata la capat. plus ca achitarea se poate pronunta pe foarte multe motive care nu tin de cum si-a facut procurorul munca. sa vezi dupa aia baiaie de cap in instante sa scoata castanele din foc. si dupa ce ca dati legi imposibile, dupa aia chiar va rog sa le dati ordine celor din tv-uri sa dea in justitie ca nu-si face treaba. si precizez ca nu sunt magistrat.
      • 0 (0 voturi)    
        las-o ca macane (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 15:18)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui eu

        procurorul care prezinta un dosar beton pe care judecatorul il ignora prin achitare poate reclama, deschis, coruptia sau/si incompetenta acelui judecator! dar sa fie beton dosarul, nu 3 lulele politice! e nevoie de responsabilizarea magistratilor, altfel n-o sa avem justitie never! apropo, portocaliilor, Morar al vostru ar fi trebuit dat afara cu suturi in fund de mult, fiindca toaca banii de pomana si in loc de dosare beton face dosare de santaj politic!
  • +11 (13 voturi)    
    Si apropo (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:06)

    dum_i [utilizator]

    De pe ziare luate (nu ale mafiotilor fireste) :

    "Oxford Analytica a realizat un studiu în care arată că presa din România nu mai joacă un rol pozitiv în formarea opiniilor politice. Prestigiosul institut de consultanţă politică Oxford Analytica (OXAN) a publicat o analiză în care arată că trusturile media controlate de Vîntu, Patriciu şi Dan Voiculescu şi-au coordonat, în 2009, atacurile împotriva lui Traian Băsescu. Potrivit acestei analize, strategia televiziunilor lui Vîntu şi Voiculescu este să reducă interesul publicului pentru politică. Această strategie a avut efect la alegerile parlamentare din 2008, când mai puţin de 40% din electorat s-a prezentat la urne. "
    • +6 (6 voturi)    
      exact ce ziceam (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:15)

      Adonis78 [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      N evedem la urne...
    • +6 (6 voturi)    
      mda.... (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:20)

      bun [anonim] i-a raspuns lui dum_i

      Treaba e mai complicata decat crezi matale. De obicei formatorii astia o iau cu incetul, se apropie de parerea ta si incearca sa o indoaie in directia lor. (analisti, talskshow, stiri "cosmetizate" si "dezvaluiri" bine alese) Acuma ca vin alegerile, timpul lor e prea scurt asa ca indoaie coarda prea tare si intentiile lor devin evidente.

      Oricum, lumea incepe sa deschida ochii, intr-un fel sau altul. Deocamdata fiecare sesizeaza manipularea numai din tabara opusa, dar va veni o vreme cand oamenii vor privi global mainstream media ca un mare instrument de manipulare.
      • 0 (0 voturi)    
        mainstream (Vineri, 4 septembrie 2009, 17:33)

        grig [anonim] i-a raspuns lui bun

        nu conteaza ochii, ci experienta si capacitatea creierului de a percepe pixelii:)))
  • +10 (10 voturi)    
    Geniali! :))) (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:09)

    ion [anonim]

    Trebuie sa li se alature si Vantu, Patriciu, Nastase, Bivolaru si alti milionari facuti pe coruptie, devalizat de banci sau bani furati de la sute de mii de ramani naivi.
    Daca ajunge in parlament o sa fie aprobata fara probleme de 90% dintre parlamentari :))
    Procurorii si olandezii sunt inamicul nr 1 al PSD-PC :))
  • +11 (11 voturi)    
    huh??? (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:10)

    liviu_ [utilizator]

    stai putin...
    sunt total de acord sussuspendarea din functie in cazul in care dosarul este respuns pentru "viciu de procedura"... caz in care procurorul e vinovat.
    DAR in cazu in care trimite in judecata si pierde procesul mi se pare o prostie sa se pedepseasca procurorul...
    asta inseamna ca procurorii se vor gandi de 100 de ori incainte sa trimita in judecata, ceea ce va ajuta foarte mult pe cei certati cu legea...
    frumoasa propunere de lege nu am ce zice...
    • +2 (2 voturi)    
      nici chiar asa... (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:21)

      gelu [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      poti sa ii faci evaluarea pe baza greselilor facute si sa-i reduci raspunderile, dar nu poti sa-i tai capul pentru o gresala. Oricine poate sa greseasca, e natura umana.
    • +9 (9 voturi)    
      Ai dreptate (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:27)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Si urmand acelasi rationament tampit al acestor indivizi, ar trebui sa solicitam demiterea judecatorului care ia o decizie ce este respinsa in urma unui recurs.
      • -2 (4 voturi)    
        si pentru judecatori la fel (Vineri, 4 septembrie 2009, 13:04)

        gogo [anonim] i-a raspuns lui Adi

        Ce raspundere au judecatorii sau procurii ? Altfel: cum raspund ei fata de gerseliel lor?
        Si pentru judecatori ar trebui sa fie ceva asemanator.
        Gogo
  • -12 (14 voturi)    
    asta ar fi primul pas spre diminuarea coruptiei di (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:16)

    ionelcoroiu2009 [utilizator]

    in sfirsit cineva care gindeste mai bine decit pina acum.(cea mai buna idee din ultimii 20 de ani )
    Toata lumea trebuie sa raspunda petru ceea ce face . Fara asta nu se poate concepe dreptate adevarata. In rest vorbe goale. Oricum justitia noastra este paralela cu poporul roman (de aia se si dau solutii anapoda,contradictorii etc. Vai de capul nostru ).
    • +9 (11 voturi)    
      te inseli amarnic (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:37)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui ionelcoroiu2009

      Masura ar avea efect fix contrar, in sesul ca nu ar face altceva decat sa intimideze procurorii.
      Sa ne gandim mai bine. Daca tu ai fi procuror, ai mai avea curaj, in conditiile astea sa acuzi pe cineva despre care se stie ca ar putea influenta judecatorii?
      • 0 (0 voturi)    
        ohoho (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 15:22)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui Adi

        pai daca judecatorul e "influentabil" la ce moase-sa mai avem justitie? musai trebuie responsabilizati judecatorii si procurorii, sentintele si dosarele trebuie analizate, prin sondaj macar, iar rezulatele facute publice! te temi sa bagi un interlop la bulau? iesi dreaq din magistratura, lasule!
      • 0 (0 voturi)    
        ohoho (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 15:22)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui Adi

        pai daca judecatorul e "influentabil" la ce moase-sa mai avem justitie? musai trebuie responsabilizati judecatorii si procurorii, sentintele si dosarele trebuie analizate, prin sondaj macar, iar rezulatele facute publice! te temi sa bagi un interlop la bulau? iesi dreaq din magistratura, lasule!
  • +6 (8 voturi)    
    Urmeaza avocatii din oficiu ? (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:16)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    Dupa logica asta, avocatii din oficiu care pierd 3 procese trebuie suspendati, iar dupa 2 suspendari urmeaza excluderea din barou.

    Daca se va aplica o astfel de regula procurorilor, nu vom mai vedea in veci in instanta dosarele marilor corupti ...
  • +9 (9 voturi)    
    Extrem de clar (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:16)

    swolf [anonim]

    In repetate randuri, cu diverse luari de pozitie, se vede extrem de clar cine apara interesele infractorilor din Romania si reprezinta fortele retrograde si lipsite de orice spirit moral si civic din tara noastra. Acesti doi infractori, din care cel putin unul este securist dovedit iar altul, pe langa faptul ca este "prost", mai are si pretentia sa devina Presedintele acestei tari, ar dori desfiintarea oricarui stat de drept si domnia partidelor de infractori pe care le conduc.
    Cum este posibil ca un om normal la cap, cu un minim de bun-simt si cultura sa voteze astfel de specimene?
    Ma minunez in fiecare zi de sustinerea pe care o au in Romania, dar voi continua sa imi fac datoria de cetatean si sa merg al vot, impotriva lor!
    Traian Basescu, inca un mandat!
    • -2 (2 voturi)    
      sunt de acord cu tine... (Vineri, 4 septembrie 2009, 13:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui swolf

      dar nici basescu nu e prea departe...
      plus ca nu sunt de acord cu votu impotriva lu X ... nu dealta dar in loc sa aduci unu care dura 5 miliarde, aduci unu care fura 4... , dar tot pe acolo e...
  • +3 (3 voturi)    
    Oricum (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:18)

    dum_i [utilizator]

    Oricum, partea buna din toata afacerea e ca asa se demasca mafiotii. Deci stiti numele, da? Vota-ti-i tot cu 60% cum l-ati votat pe voiculescu.
  • 0 (0 voturi)    
    Primaria Sect 1 in Flacarii (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:20)

    Edi Beqaraj [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=QQ5KvJ4dCVA

    http://www.youtube.com/watch?v=YsdqDznEaek

    NR: Multumim pentru linkuri.
  • +5 (5 voturi)    
    procurori (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:23)

    Dorel [anonim]

    Asta da forma de intimidare domnilor ex-securisti. Eu as propune mai degraba sa primitzi cate un shut in KuR de la toti alegatori care si-au pus sperantza-n voi pentru un trai mai bun. Asta-i culmea nerusinarii, oare e vre-o solutie sa scapam de gunoaiele aste care cred ca Romania e terenul lor de joaca?
  • +3 (3 voturi)    
    Mafia FSN ataca (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:23)

    Monarhia salveaza Romania [anonim]

    ce baieti, va e frica??? nu scapati voi de judecata populara.....
  • +9 (9 voturi)    
    DA CE PANA MEA NE MAI CHINUITI?!?!?! (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:26)

    laurentiu [anonim]

    scoateti armata peste noi, matrasiti-ne repede!!!

    ce va mai bateti joc de noi in halul asta si ne ucideti incetisor? macar aveti decenta si faceti-o rapid!!!

    am si eu o propunere

    referendum...si altele

    - parlament unicameral
    - renuntarea la imunitate parlamentara, guvernamentala sau de oricare...
    - puse bazele unei legi a lobyului
    -camere si microfoane in ORICE INSTITUTIE PUBLICA PESTE TOT in afara de toaleta! SI IN COMISII!!!
    -Scoaterea articolului ala tampit care ii face pe toti sa scape....o inregistrare, indiferent de origine, este o proba (atata timp cat se face o analiza si se dovedeste a nu fi falsa)...Unde Pana mea e Remes?!?! ca trebuia sa-i fie frica sa se aplece dupa sapun acum!!!!
    -introducerea unui articol care specifica clar...eliberarea din detentie pe motive medicale, se face dupa verificarea de catre 3 comisii medicale diferite din 3 locatii diferite, care ajung toate la acelasi diagnostic!
    - introducerea unui articol care specifica clar gradul de agresivitate care implica "pericol social"...nu implica pericol social baba care a mutat tarusii sau care a furat 2 pungi de pufuleti...constituie pericol social ala care este la al patrulea viol insa!!!

    acum Geoana si cu Voiculescu sa se duca la ma-sa!!!
    • +2 (2 voturi)    
      @laurentiu (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:39)

      swolf [utilizator] i-a raspuns lui laurentiu

      Subscriu 100% cu toate propunerile tale!
    • 0 (0 voturi)    
      si eu zic la fel (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:33)

      propunere [anonim] i-a raspuns lui laurentiu

      ba frate ce va tot chinuiti sa dati in justitie pe la televizor si sa o faceti praf, nu mai bine o scoateti cu totul si judecati voi - geoana, voiculescu, toma- in complet de 3!!!!!!.
      ca feed back la propuneri mi-a placut aia cu sapunul, aia cu expertizele e naspa ca au fost situatii cand pana s-au trezit aia cu expertizele ala a crapat si a fost sanctionat disciplinar judecatorul pentru lipsa de celeritate, aia cu pericolul social este - art 18 indice 1 C.penal - si conform aluia baba cu pufuletii nu raspunde penal.
  • +5 (5 voturi)    
    Doi comunisti se leganau.... (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:27)

    Judecatorul Suprem [anonim]

    Numai doi luminati ai politicii din RO puteau sa scoata o idee asa nastrusnica. Pe vremuri procurorul statea pe acelasi nivel cu judecatorul iar cel din urma avea rolul de a confirma acuzatiile si de a formula sentinta, exprimata in prealabil de procuror. Cam asa ar trebui sa arate salile de judecata in viziunea unui G.Oana si Voiculescu. Inca mai cred ca Basescu-PDL are cota de piata din cauza incapabililor din interiorul PSD.
  • +7 (7 voturi)    
    De ce nu dispare securistu'? (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:35)

    AlinN [anonim]

    Voiculescu este securist cu acte in regula care a facut politie politica. Am ajuns dupa 20 de ani sa ne dea legi securistii?
  • +7 (7 voturi)    
    Zau asa mai "democratilor" Geoana si Felix? (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:36)

    Cristian [anonim]

    asa ceva nu s-a mai pomenit in nici o tara civilizata! infractorii au iesit iar la atac la baioneta! indivizii astia doi sunt o rusine!
    • 0 (0 voturi)    
      nu zau? (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 15:23)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui Cristian

      ia documenteaza-te ce soarta are un procuror american care o buleste de 3-4 ori in timp scurt! ce vrei, sa platim boiereste niste incapabili sau corupti?
  • -6 (8 voturi)    
    buna propunere (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:38)

    rocambole [anonim]

    o propunere buna cu un amendament: sanctionarea judecatorilor a caror solutii sunt infirmate de instantele superioere si de cedo!!!
    daca o astfel de propunere ar fi legiferata sunt sigur ca intr-un an de zile s-ar schimba multe in bine in justitia romana!!!
    • +1 (1 vot)    
      Da.... (Vineri, 4 septembrie 2009, 13:33)

      laurentiu [anonim] i-a raspuns lui rocambole

      n-ar mai lucra de loc!!!
  • -1 (3 voturi)    
    Spaga (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:40)

    Ardox [anonim]

    Spaga o iau procurorii pentru NUP, sau judecatorii pentru sentinte de infirmare a solutiilor de trimitere in judecata. Asa ca ar trebui sanctionati:
    1. procurorii, daca dau NUP si dosarul ajunge in instanta si se lasa cu condamnare;
    2. judecatorii, daca lasa sa scape infractorii cu dosare instrumentate "beton" de procurori.
    • +2 (2 voturi)    
      nup (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:53)

      claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui Ardox

      daca procurorul da NUP, dosarul nu ajunge in instanta
      • 0 (0 voturi)    
        NUP (Vineri, 4 septembrie 2009, 18:09)

        Ardox [anonim] i-a raspuns lui claudiopolis

        Daca procurorul da NUP, dosarul nu ajunge in instanta TRIMIS DE PROCUROR. Asta nu il poate impiedica insa pe cel care a facut plangerea sa mearga cu dosarul in instanta, cu NUP cu tot. La cazul asta ma refeream.
  • +5 (5 voturi)    
    un turnator penal si un prostanac (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:45)

    claudiopolis [utilizator]

    mogulii cu dosare penale incearca intimidarea procurorilor. Iar prostanacul este instrumentul lor.
    Pozitia CSM mi se pare surprinzator de corecta!
  • 0 (0 voturi)    
    apa de ploaie.... (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:50)

    Marele Nemultumit [anonim]

    N-a mai spus nimeni nimic...toti jurnalistii sunt f ocupati de un gunoi turistic...zilele trecute un nenorocit a violat un copil intr-un parc...violator lasat in liberate de un procuror pe considerentul ca nu reprezinta pericol social...dupa ce cu ceva timp in urma mai violase un copil...sunt un om simplu f suparat de atita demogagie la toate nivelurile...in politica, in media...peste tot numai interese...iar noua ne sunt violati copii in parcuri de catre violatori eliberati de procurori...
  • +3 (3 voturi)    
    Jigodii (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:55)

    Ilici [anonim]

    Voiculescu a vandut-o pe verisoara lui la securitate,acum urmeaza procurorii.
    Prostanacul de ce so fi bagand in chestii din astea,baa, mars la Dabuleni ca s-a copt lubenita !
  • +2 (2 voturi)    
    dobitoci (Vineri, 4 septembrie 2009, 13:25)

    cassio [anonim]

    conform acestor 2 ( doi ) dobitoci ( animale care doar lucreaza... ) ce spune un procuror e litera de lege. Bravooooo.
    Scapam de judecatori si de salariile lor ( ca si asa e o suma mare pt. buget ).
    Sa traiasca tov.procuror care a decis ca Felix e curat. Si sa traiasca tov.procuror ca un amarit a furat o paine si il poate condamna la 25 ani de parnaie.
    Traiasca Romania, Traiasca Tricolorul .... si sa moara justitia
    • 0 (0 voturi)    
      tu esti prost sau numa` iti dai cu parerea... (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:42)

      mai nene... [anonim] i-a raspuns lui cassio

      arata-mi unul care sa fi luat 25 de ani pt. o paine. astea sunt povesti dintr-o perioada de trista amintire cand erai obligat sa dai condamni indiferent ca furai o pita sau o fabrica pt. ca lipsea acel 18 indice 1 C.penal. ma seaca ca toti idiotii si incultii cred ca stiu pe aia cu legile. mai nou toti se pricep la justitie. plus ca aia ca unii cretini dau legi care altii trebuie sa le aplice va scapa. astept zilele cand o sa priceapa si romanu` ca legile le face legislativul iar nu procurori sau judecatorii. si atunci poate ca pricepe si de unde i se trag toate...
  • +1 (1 vot)    
    Este mai mult decat evident ca PSD.... (Vineri, 4 septembrie 2009, 14:19)

    judex [anonim]

    controleaza judecatorii. Actualul protest nu este intamplator. Constatati numai cum, cu oricare prilej, PSD-istii iau apararea judecatorilor. Mai, nou si PNL-istii. Asta spune mult. Politia si procurorii se chinuie sa trimita infractorii, tradatorii si jefuitorii dupa gratii, iar judecatorii ii pun in libertate. Nu vi se pare cunoscut acest scenariu? Justitia romana colcaie de fosti activisti si securisti. Poate ar fi cazul sa ne aducem niste judecatori din India, Vietnam, Banglades, etc?! Ne-ar costa mai putin si am avea sentinte corecte!
  • 0 (2 voturi)    
    Obiectiv este corect (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:49)

    bogdan [anonim]

    Desi sunt personaje detestabile cei doi fac o propunere corecta. Munca facuta prost trebuie taxata. In justitie se doreste putere si bani dar fara responsabilitate. Corect ar fi ca si judecatorii a caror sentinte sunt casate de o instanta superioara nationala sau europeana sa plateasca din propriul buzunar dune. s-ar mai responsabiliza actul de justitie.
  • -1 (1 vot)    
    multi vorbesc sau isi dau cu parerea..... (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:07)

    capatu` satului [anonim]

    din pacate, din modul de redactare al continutului stirii si din mesajele postate rezulta un singur lucru, in Romania toata lumea se pricepe la legi, scopul pt. care au fost acestea create, dar putini dintre acesti experti au citit vreodata Constitutia - de ce sa citeasca cand sunt articole in presa, cititul este pt fraieri........,
    pt. cultura generala a celor ce n`au apucat sa citeasca Constitutia, in conformitate cu dispozitiile acesteia, in forma revizuita in anul 2003, - statul roman raspunde pt. erorile judiciare (in toate materiile civil, penal, contencios, etc.), numai ca raspunderea statului nu inlatura raspunderea magistratului care si-a exercitat functia cu neglijenta sau a comis erori grave din culpa,

    in ultrimul timp instantele din tara si CEDO, obliga statu` sa plateasca sume consistente,
    magistratu` trebuie sa suporte si el raspunderea faptelor sale, dar din cate se oserva opinia publica nu este pregatita decat pt. o pozitie umila fata de procurori,
    procuroru`, militianu`, judecatoru` nu gresesc niciodata, statu` prin ministeru` de finantz`este vinovat ca nu are bani sa plateasca pt. toate magariile facute cei ce exercita autoritatea de stat.....
  • 0 (0 voturi)    
    Bai da voi la puscarie nu va mai duceti? (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:18)

    vlad [anonim]

    Sper sa reuseasca astia sa-si puna procurorii in cap si sper ca procurorii sa reuseasca sa-si indrepte coloana vertebrala pentru a le instrumenta niste dosare babane, ca subiecte au destule.

    Dar, vise maica, vise...
  • +1 (1 vot)    
    In fond, nu e rau (Vineri, 4 septembrie 2009, 17:02)

    dana [anonim]

    Cred ca este o initiativa foarte bine-venita.

    Trebuie ca initiatorii sa reformuleze propunerea legislativa in sensul de a preciza clar situatiile imputabile exclusiv procurorului.

    Si ar trebui, de asemenea, extinsa si la nivelul judecatorilor, atunci cand solutiile unui complet de judecata sunt infirmate de instanta superioara, fie ea nationala sau europeana.
    Pentru ca incompetenta profesionala este imputabila exclusiv judecatorului.

    Si nu cred ca ar trebui sa avem teama asta morbida fata de moguli. Nu totul se cumpara cu bani. Nu totul este de vanzare. Cu calm si cap, se poate rezolva si problema lor.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri