Klaus Iohannis, prima reactie in criza refugiatilor: Trebuie sa fim solidari cu statele UE, insa eu am optat in Consiliul European pentru cote voluntare. In Romania vor veni 1.785 de refugiati. Mai mult, nu

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 7 septembrie 2015, 19:02 Actualitate | Politic

Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Romania a comunicat deja Comisiei Europene ca poate sa primeasca 1.785 de refugiati, dupa mai multe discutii succesive in Consiliul European, in perioada martie - iulie 2015, a anuntat luni presedintele Klaus Iohannis, intr-o conferinta de presa sustinuta la Palatul Cotroceni. Seful statului a subliniat faptul ca Romania a optat, in discutiile din Consiliul European, pentru cote voluntare de refugiati, respingand varianta cotelor obligatorii. "Nu este cazul sa reactionam isteric, la fel cum nu este cazul sa ne aratam latura xenofoba. Trebuie sa fim solidari cu statele UE, insa in continuare cred ca trebuie pastrate cotele voluntare. Cotele impuse nu sunt o solutie. Am convocat CSAT pentru data de 17 septembrie. Acest punct de vedere il voi prezenta si in Consiliul European, la mijlocul lunii octombrie. Voi tine cont de datele prezentate de Guvern, insa datele preliminare ne arata ca suntem indreptatiti sa mentinem cotele voluntare. Uniunea Europeana nu a prezentat niciun fel de date. Cifrele aparute (privind cotele de refugiati - n.red.) sunt speculatii jurnalistice. In Romania vor veni 1.785 de refugiati pentru ca atatea locuri de cazare sunt disponibile. Mai mult, nu. Nu este vorba numai de cazare, ci si de integrarea in societate. Si aici complicatia e mult mai mare. Nu ar fi greu sa transformam o veche cazarma in centru de primire. Romania nu are capacitatea sa ii integreze pe acesti refugiati in societate. Atat putem face acum."

Seful statului a subliniat faptul ca "De data asta, faptul ca Romania nu este membra Schengen a fost un avantaj. Nimeni nu a putut sa intre in Romania printr-o frontiera nesupravegheata. Romania nu este membra Schengen si atunci nimeni nu poate sa intre in tara pentru ca asa doreste. La noi nu se va intampla ce s-a intamplat la unii vecini, sa ne trezim cu oameni in tara. Asa ceva pot sa exclud."


Cele mai importante declaratii ale sefului statului:

Astazi am promulgat Codul Fiscal.


Foarte multa lume s-a intrebat de ce am retrimis Codul Fiscal in Parlament. Au fost doua motive: primul - nu avusese loc o dezbatere publica la nivelul Codului Fiscal. Este nevoie de o dezbatere aprofundata la care participa toti actorii implicati. In Parlament, o astfel de dezbatere nu avusese loc. In societatea civila se dezbatuse foarte putin Codul Fiscal, inainte de prima aprobare.

Dezbaterea care a avut loc dupa retrimitere a fost pe masura asteptarilor.

Al doilea motiv pentru care am retrimis Codul: legat de ceea ce am putea sa numim responsabilitate. Am vrut sa se analizeze foarte bine si sa se ajunga la varianta potrivita. Prea multe masuri de relaxare fiscala dintr-o data mi s-au parut nepotrivite. Nu am considerat ca este treaba mea ca presedinte sa spun ce masuri trebuie sa ramana. De aceea nu am aparut in aceasta dezbatere si nu am exprimat punctul meu de vedere, am vrut ca acest lucru sa il faca specialistii, ceea ce s-a si intamplat.

Sunt foarte multumit de modul cum a decurs dezbaterea publica, inclusiv intre partide si votul final.

A doua tema - migratia

Cred ca este bine sa relatez putin discutiile din Consiliul European. Au avut loc mai multe discutii succesive in Consiliu. Prima in luna martie, un fel de discutie de explorare. CE a vrut sa vada care este opinia fiecarui stat membru.

Atunci am prezentat opinia Romaniei: e nevoie de solidaritate, dar e mai bine ca fiecare stat membru sa stabileasca singur cati refugiati poate sa primeasca - eu am optat pentru cote voluntare.

In luna aprilie s-a reluat discutia la solicitarea Italiei, mai aprinsa de data aceasta. Am optat din nou pentru cote voluntare.

In iunie s-a discutat de cote obligatorii, eu nu am fost de acord. Si alte state membre au fost impotriva. S-a ajuns la concluzia ca ele nu pot fi acceptate in acel moment.

S-a ajuns la urmatorul acord: fiecare stat sa stabileasca si sa comunice cati refugiati poate sa primeasca. Romania a anuntat ca poate sa primeasca 1.785 de refugiati.

In Romania nu exista niciun fel de presiune a unui val migrationist. Nu avem un aflux de refugiati. Nu se constata o crestere a numarului in Romania, sunt fluctuatii foarte mici.

Fenomenul este important pentru noi pentru ca suntem in Uniunea Europeana. Putem sa tratam chestiunea in solidaritate cu tarile unde exista un numar mare de refugiati.

Nu este cazul sa reactionam isteric, la fel cum nu este cazul sa ne aratam latura xenofoba.

Trebuie sa fim solidari cu statele UE, insa in continuare cred ca trebuie pastrate cotele voluntare. Cotele impuse nu sunt o solutie.

Am convocat CSAT pentru data de 17 septembrie. Acest punct de vedere il voi prezenta si in Consiliiul European la mijlocul lunii octombrie. Voi tine cont de datele prezentate de Guvern, insa datele preliminare ne arata ca suntem indreptatiti sa mentinem cotele voluntare.

Uniunea Europeana nu a prezentat niciun fel de date. Cifrele aparute sunt speculatii jurnalistice.

In Romania vor veni 1.785 de refugiati pentru ca atatea locuri de cazare sunt disponibile. Mai mult, nu.

Nu este vorba numai de cazare, ci si de integrarea in societate. Si aici complicatia e mult mai mare. Nu ar fi greu sa transformam o veche cazarma in centru de primire. Romania nu are capacitatea sa ii integreze pe acesti refugiati in societate. Atat putem face acum.

Romania nu este membra Schengen si atunci nimeni nu poate sa intre in tara pentru ca asa doreste. La noi nu se va intampla ce s-a intamplat la unii vecini, sa ne trezim cu oameni in tara. Asa ceva pot sa exclud.

De data asta, faptul ca Romania nu este membra Schengen a fost un avantaj. Nimeni nu a putut sa intre in Romania printr-o frontiera nesupravegheata.

Voi include in sedinta CSAT o analiza a dosarului Schengen privind Romania.

Constitutia se discuta si se modifica intr-o perioada de calm electoral. Asta inseamna dupa alegerile de anul urmator, nu inainte. Discutia pe Constitutie, cu mare placere, dupa anul 2016.

Intrebat despre demisia lui Victor Ponta: Nu mi-am schimbat parerea si astept sa se intample la un moment dat. Exista un dialog, mai institutional, mai rar, dar am discutat chestiunile importante.

Schimbarea Guvernului se poate produce doar daca primul ministru renunta la mandat sau opozitia reuseste sa vina cu o motiune de cenzura care reuseste. Nici una, nici alta, nu implica presedintele.

Intrebat despre cetateanul roman rapit in Burkina Faso: Statul roman trateaza cu maxima atentie acest caz. Personal, am trimis un delegat in celula de criza. Stiu in ce stadiu sunt actiunile, sunt actiuni conforme cu manualul. Trebuie sa intelegeti ca aceste actiuni au succes daca nu se face foarte multa publicitate.

Intrebat despre mutarea in resedinta prezidentiala: Nu am avut si nu am cerinte extravagante, dar am cerut sa fie zugravita casa, SPP-ul a cerut sa fie consolidata o parte din cladire care este un fel de adapost. Cereri extravagante nu obisnuiesc sa am.

Despre colaborarea putere-opozitie: A fost o initiativa laudabila. Dar am mai spus, partidele trebuie sa se profileze, ori asta nu se poate lucrand impreuna.

Partidele, in aceasta sesiune parlamentara, doresc sa abordeze cu toata forta aceasta lege a votului prin corespondenta. Este o promisiune pe care au facut-o toate partidele. Sa pofteasca la treaba.

















11406 vizualizari
  • +4 (40 voturi)    
    Doamne-ajută. (Luni, 7 septembrie 2015, 19:26)

    mitg [utilizator]

    Se vede acum că avem Președinte.
    • -9 (37 voturi)    
      ai dreptate civilizat si la obiect (Luni, 7 septembrie 2015, 19:49)

      @Mishu [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      nu aberatii xenofobe si rasiste ca ale fostului.
      • +5 (27 voturi)    
        Bati campii! Asta nu e presedinte, e mobilier! (Luni, 7 septembrie 2015, 20:39)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

        A spus (mai dezlanat caci n-a citit) ce Traian Basescu tot repeta din momentul inceperii crizei refugiatilor. Ca Romania nu-si permite si nu are ca[acitatea de a-i intrega pe acestia in societate.
        Asta se intampla cand intr-o tara exista doar un singur politician. Ceilalti doar incearca sa-l plagieze...:)
    • +2 (16 voturi)    
      ...te-ai... (Luni, 7 septembrie 2015, 20:18)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ...uitat prin telescop ,de ai reusit sa-l vezi?...
    • +3 (9 voturi)    
      Romani (Luni, 7 septembrie 2015, 21:12)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Klaus...fii destept.

      Spunele ca noi acceptam 10.000.000 dar sa ne dea 5000 euro pentru fiecare.

      La cati au plecat din Romania de haosul in care a ajuns nu cred ca am ramane nici nu 4000 de refugiati in 1 an :)

      ...macar sa mai aveti si voi ce si de unde fura...ca de la romani ati luat cam tot!
  • -11 (21 voturi)    
    Si (Luni, 7 septembrie 2015, 19:31)

    gigifisiune [utilizator]

    cu restul ce facem? Ii impuscam in cap?
    • -5 (17 voturi)    
      .... (Luni, 7 septembrie 2015, 20:38)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

      Dc trebuie sigur, pana la urma diferenta intre ei si maimute nu e mare.E simplu sa dai din cur de 2 ori si repede copilul, nu te gandesti deloc dc poti sa ii oferi educatie, mancare etc.Nu mi se pare normal ca o astfel de specie sa traiasca pe spatele si munca altora.
  • +6 (12 voturi)    
    Refugiatii (Luni, 7 septembrie 2015, 19:34)

    CititorulComentator [utilizator]

    Vor veni pas cu pas!
    • 0 (2 voturi)    
      Uite-i cum vin ”la pas” (Luni, 7 septembrie 2015, 21:12)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      https://www.youtube.com/watch?v=haXS1Qvh3Ds

      Un grup de migranți a trecut astăzi frontiera sârbo-ungară pe jos și se îndreaptă spre Budapesta. După cum se vede, poliția merge paralel cu ei, tot pe jos, pe autostradă.
  • +16 (36 voturi)    
    ... eu zic (Luni, 7 septembrie 2015, 19:43)

    Matusalem [utilizator]

    ca a fost scurt si cruprinzator. Fara povesti si glume a la Ponta ...si mistocareli sudiste. Clar si concis. Eu zic ca e bine ...in rest se mai rafineza in timp.
  • +1 (15 voturi)    
    ...mda... (Luni, 7 septembrie 2015, 19:50)

    ALTAN [utilizator]

    ...pai sa vedem-in 14 se duce la Bruxelles si vine de acolo cu o hotarire,apoi in 16 se intruneste Parlamentul Romaniei si discuta( ?)...ce? ca hotarirea e deja luata..apoi in 17 se intruneste CSAT-ul care va face ce?...se va opune hotariri luata deja la Bruxeles sau va fi de acord cu ea...asadar sa rezumam-Johanis mare patriot si iubitor de neam si tara,convoaca organismele decidente,conf Constitutiei, in acesta situatie -daca Romania are sau nu obligatia conf propriei Constitutii sa primeasca migrantii musulmani( cind a fost vb de crestinii din Ucraina nu s-a dat nimeni peste cap sa ii ajute)-abia dupa ce se duce la Bruxelles si nu inainte,cum ar fi fost normal si constitutional...intrebare -in aceasta situatie hotarirea cu care va veni Johanis de la Bruxelles este sau nu constitutionala???...HN poate ne ajutati sa ne lamurim...
  • 0 (22 voturi)    
    Felicitari dle Presedinte! (Luni, 7 septembrie 2015, 20:01)

    midumi [utilizator]

    .. punct.
    Si maine de la capat!
  • -1 (25 voturi)    
    ce castigam ca ajutam germania? (Luni, 7 septembrie 2015, 20:09)

    gigi1 [utilizator]

    Refugiatii nu vor aici, germania ii trimite cu forta, noi ce castigam ca ajutam germania? shengen nu, ajutor financiar pentru refugaiti nu, doar obligatii.
    • 0 (4 voturi)    
      daca (Luni, 7 septembrie 2015, 21:30)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      Daca "germania ii trimite cu forta" , cistigam respect.
      Si-atat, ca nu sint aia prosti sa ramana aici, si nici nu ii leaga ceva de tara asta sa stea ca prostii
  • -6 (22 voturi)    
    gargara de uz intern... (Luni, 7 septembrie 2015, 20:17)

    demaGOGU [anonim]

    ...pe 14 Sept se intoarce cu mutarea in plic de la Bruxelles (cei 8,000 de migranti).
    • -5 (7 voturi)    
      UN vot de la mine (Marţi, 8 septembrie 2015, 0:56)

      arivatu [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      Asa e. Deja se va mari Alocatia de la 3RONI la 10 RONI /zi/cap refugiat si inca nu au ajuns aici.
      Cand zice UE SLUSH, pai SLUSH face Romania daca doar scriem pe net.
  • +3 (21 voturi)    
    Cum badarania e contagioasa (Luni, 7 septembrie 2015, 20:21)

    D_Poroineanu [utilizator]

    ...sper ca si bunul simt, fermitatea in judecata, eleganta in comportament sa fie la fel de contagioase.
    Bravo Klaus Iohannis; ein man, ein wort.
    Ciumpalaku!, se aude si la Palatul Victoria?
    • +7 (7 voturi)    
      Badarania e litera de lege in RO (Luni, 7 septembrie 2015, 21:20)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui D_Poroineanu

      Pai, traim in tara badaranilor fara discernamant , umflati, isterici, parsivi, cu interese legate de burdihan sau de zona materialitatii (ce masina am, unde sunt politic vorbind etc).

      Romania nu este o tara in care educatia este o prioritate, noi lucram cu andrelele - mai insailam ceva, mai facem un ochi, mai un bob de orez la guvernare, mai tragem un doamne-ajuta etc.

      Nu vom avea anvergura, fara educatie. Moftul roman nu conteaza, e precar, carent, fara consistenta.

      Ponta e un ilustru ipochimen. In sensul andrelei.
    • 0 (14 voturi)    
      Zero refugiati (Luni, 7 septembrie 2015, 22:30)

      Sorin Sotreanu [anonim] i-a raspuns lui D_Poroineanu

      Era muuuult mai bine cu zero refugiati. Astia nu merita mila la cat de "civilizati" sunt.
  • +4 (12 voturi)    
    inainte (Luni, 7 septembrie 2015, 20:43)

    evoque [utilizator]

    de solidaritate trebuia sa intre romania in schengen. europa nu este solidara cu romania, nu avem nici un motiv sa ne incarcam cu problemele lor.
    Un presedinte real ar fi pus conditia intrarii in schenge pe masa si apoi ar fi acceptat ceva.
  • +5 (9 voturi)    
    O mica EROARE ! (Luni, 7 septembrie 2015, 21:28)

    Amad [utilizator]

    Chiar daca eram in Schengen, cei care intrau in UE prin Ungaria virau stanga catre WEST, nu dreapta catre NEANT.
    Aratati-mi mie unul singur care a plecat din Afganistan, Irak sau Siria cu gandul de a junge in cel mai sarac si corupt stat UE.
    Spre norocul nostru toate drumurile duc spre vest.
    Pana si parintii domnului ... au plecat acolo.
  • 0 (14 voturi)    
    ...ma... (Luni, 7 septembrie 2015, 21:58)

    ALTAN [utilizator]

    ...da' stiu ca Johanis foloseste bine marirea enorma de salariu...rezultatul il vedem aici,unde postacii platiti de el sunt cei mai numerosi...oare or fi si islamici?...ca sunt ff bucurosi de invazia musulmana...si nici nu au dureri de cap ca de unde bani pt intretinerea lor pe termen lung si ff lung...
  • +2 (12 voturi)    
    Vrem REFERENDUM (Luni, 7 septembrie 2015, 23:07)

    Marina Voiculescu [anonim]

    Dle Presedinte de ce nu bagati REFERENDUM, de ce nu vreti democratie totala sa vedeti ce spune direct poporul, iar cu un REFERENDUM la mana nimeni nu va mai poate da in cap?
    Acei refugiati se vor inmultii cu nr. copii , bunicii adusi apoi, neveste aduse etc, din 1 se fac rapid 6 si vor creste exponential. De munca, sa fim seriosi , aia nu vin sa munceasca (ne-au aratat deja atatea generatii din Franta , Gaermania, Belgia etc.).
    Cu inmultirea lor se vor inmultii si pretentiile. U.E. o sa le promita ca daca vin in ROmania vor avea aceleasi ajutoare ca in Germania si astfel va trebui sa scoata Romanul banu pt. azilantii politic si pentru familiile familiilor lor care vor veni...
    Mie mi se pare normal ca cetatean al Romaniei sa cer REFERENDUM pentru venirea refugiatilor in tara mea, nu vad de ce trebuie Dumneavoastra Presedintele de azi si consilierii DVS + Parlamentul de azi sa decida viitorul copiilor mei?
    Aveti mare grija, semnand treburi deastea cu conducatorii UE, veti fi partas la GENOCIDUL civilizatiei Europene cu tot ce cuprinde ea.
    Asa ca solutia cea mai buna Le spuneti la aia la UE ca DVS faceti REFERENDUM la cererea poporului si basta.
    • +1 (9 voturi)    
      nu esti sanatoasa? (Marţi, 8 septembrie 2015, 0:05)

      uysrbf [anonim] i-a raspuns lui Marina Voiculescu

      D-ne fereste femeie!!!!!! Tu ai dreptu sa platesti impozite si sa tecaute anafu la saltea...inrest gura mica ...inca nu esti vaccinata dupa 25 ani?
      Ps imi cer scuze pt luarea la per tu...am vrut sa imit tonul statului
  • -3 (9 voturi)    
    La placinte, inainte (Luni, 7 septembrie 2015, 23:13)

    Leon [anonim]

    Cind e vorba de cerut bani de la tarile bogate din UE, Romania vrea atit si atit. Cind e vorba de dat ceva, sa fie voluntar. Deh, famiglie mare, renumeratie mica...
    • -3 (7 voturi)    
      iacs (Marţi, 8 septembrie 2015, 0:00)

      uhtc [anonim] i-a raspuns lui Leon

      Te inseli ,ue nu da nimic romaniei,pt ca nu siintem in stare pur si simplu sa ii luam...apoi,toata lumea ne considera second ul europei....aici potsa vina 1000000 de refugiati,garantez ca intr-o luna emigreaza de aici cam 1500000 de emigranti(vor fi insotiti de 500000e romani)...si mai cred ca ue arata tot cam ca romanica,frumoasa si corupta pina-n maduva oaselor..daca esti sarac esti primit la picioru mesei si ti se da un os daca dai bine din coada si te uiti caun ciine milog..bineinteles pt osu ala ai dreptu sa-ti dai resursele naturale pe nimic si sa devii sclav in tara ta.?..
      • 0 (6 voturi)    
        La placinte... (2) (Marţi, 8 septembrie 2015, 1:36)

        Leon [anonim] i-a raspuns lui uhtc

        Nu e vorba de cit da UE, ci de cit cere Romania, care are mereu pretentii sa fie tratata in mod egal in UE (ex. spatiul Schengen), ba face chiar apel la solidaritatea statelor bogate cu cele din Estul Europei, insa cind trebuie sa ofere ceva, o da cotita.
    • +6 (8 voturi)    
      Hai ca ma bag, dar si la placinte (Marţi, 8 septembrie 2015, 0:17)

      cicundulu [anonim] i-a raspuns lui Leon

      OK, tu la cati te bagi sa iei in familia ta? Eu ma bag sa iau 2 familii a cate cel putin 4 persoane, vom sta mai inghesuiti, dar va fi caldut la iarna, tinand cont ca stau cu socrii nevasta si copii mei. Dar va fi frumos si primitor, caci vom elimina masa din sufragerie, si vom manca COUS-COUS-ul pe jos, femeile se vor intretine in bucatarie si eu ii voi invata pe baieti dezinfectia interioara cu Palinca (ca de Palinca nu scrie in cartile lor) in timp ce ei o sa imi expuna cum in Rai voi fi inconjurat numai de virgine.
      Apoi am inteles ca la astia nevasta tace. Nu e doar visul nostru al tuturor Romanilor? Auzi, nevasta, Soacra sa TACA!
      Care centre de Refugiati?Sa vina toti la mine si la tine!
      Te-ai prins?
      M-am prins!
  • -3 (9 voturi)    
    Inainte de orice (Marţi, 8 septembrie 2015, 0:44)

    muzungu [utilizator]

    Inainte de orice, e vorba de umanism, de ajutor in fata pericolului de moarte.

    Abia dupa ce se rezolva aspectul umanitar, ne putem gandi la oportunitate, la legalitate, la economie, la politichie.

    Sincer, nu ma asteptam ca atatita politicieni est-europeni sa fie atat de obtuji in problema asta, mai ales la cei zis anti-comunisti, care deplangeau refugiatii politici ai perioadei.

    Stiati ca tatal lui Steve Jobs a fost refugiat sirian?
    • +4 (8 voturi)    
      M-ai luminat, merci! (Marţi, 8 septembrie 2015, 1:29)

      macarenco [anonim] i-a raspuns lui muzungu

      Hai lasa-ma, chiar nu stiam "ca tatal lui Steve Jobs a fost refugiat sirian"! M-ai dat gata!
      Mai sa fie, cata gandire puternica si profunda ai!
      Parca vad...din fiecare "refugiat sirian" va iesii un geniuu...YAHOOO!!!!

      Sti ce, mai draga, ia tu vreo 2-3 familii dinastia la tine acasa si fiti voi umani!
  • 0 (10 voturi)    
    ZERO refugiati (Marţi, 8 septembrie 2015, 1:37)

    nulananula [anonim]

    Dl Presedinte al Romaniei: "In Romania vor veni 1.785 de refugiati. Mai mult, nu"

    Dna/Dl CETATEAN al Romaniei: "In ROmania vor veni 0 (zero) de refugiati. Mai mult,nu."


    Domnule Presedinte al Romaniei cazati-ii pe toti 1.785 la DVS, la Parlamentari care ii doresc si spalativa cu ei pe cap intretinandu-i!

    ROMANII nu ii vor pe "refugiatii" din Primavara si Toamna Europeana! (vara a fost pt. Bancutele Greciei)
  • -3 (5 voturi)    
    intrebare (Marţi, 8 septembrie 2015, 4:53)

    scriitor [utilizator]

    Am o intrebare...dl Iohannis a spus ca e un noroc ca nu suntem in Schengen si nu putea nimeni intra in tara dupa bunul plac, ca la vecini...adica daca eram in Schengen se putea intra?
  • 0 (0 voturi)    
    Chibzuiti bine inainte de a decide .... (Miercuri, 9 septembrie 2015, 20:15)

    Virginia Popescu [anonim]

    Uniunea Europeana a fost salidara cu Romania cand a avut interes sa o jefuiasca de resurse!
    Acum cand Europa nu face fata propriilor greseli, Romania este solitara!
    Romanii vor sa traiasca pasnic in tara lor asa cum o fac de veacuri, si la nevoie va stii sa se apere cu furca si ghioaga daca situatia o cere!
    Sper ca cei care aveti de luat decizii pentru romanii, sa chibzuiti bine pentru ca si voi si cei apropiati voua vor suporta consecintele!
    JIHADUL nu este gluma!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică