Ion Iliescu, scrisoare deschisa: Scuza ca Victor Ponta ar fi pierdut pentru ca eu as fi comunist, o mizerie si un act de lasitate

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 28 noiembrie 2014, 19:36 Actualitate | Politic

Ion Iliescu (foto arhiva)
Foto: Agerpres
Ion Iliescu afirma intr-o lunga scrisoare publicata pe blogul lui, ca scuza potrivit careia Victor Ponta ar fi pierdut alagerile pentru ca el ar fi comunist este "o mizerie si un act de lasitate".

Iata mai jos scrisoare deschisa adresata "membrilor si simpatizantilor PSD" si publicata de presedintele de onoare al partidului pe blogul lui.

Aceasta reactie vine dupa ce Sebastian Ghita ceruse joi excluderea lui Ion Iliescu din PSD. A doua zi, Ghita a demisionat din PSD.

Ion Iliescu considera de neinteles lipsa de reactie a PSD atunci cand adversarii sai striga 'Jos comunismul!' "intr-o tara care sufera grav de pe urma exceselor si esecurilor capitalismului".

"Asadar, refuz sa primesc lectii de la oameni care cred ca si-au cumparat un partid, PSD, si il conduc, direct sau prin interpusi, ca pe o corporatie", subliniaza el.

"Dragi prieteni,

Voi fi extrem de direct. Am participat la sedinta Biroului Executiv Central al PSD din 27 noiembrie 2014, prezentand colegilor din conducerea partidului un apel la ratiune si la sinceritate.

PSD trece printr-un moment dificil, dupa pierderea alegerilor prezidentiale. In cei douazeci si cinci de ani care au trecut de la Revolutia din Decembrie 1989 nu este singurul moment de acest gen. Si nu este PSD singurul partid care trece prin astfel de momente. Important este sa fim solidari, sa intelegem de ce am pierdut, unde am gresit, si sa luam decizii in consecinta. Inainte de a cauta vinovati, avem de cautat solutii pentru problemele cu care ne confruntam.

Din pacate, ieri am avut parte, in locul unei analize, de o masura extrema: excluderea din partid a trei membri ai Comitetului Executiv, masura care nu a rezolvat niciuna dintre problemele partidului. De fapt, ea nu a facut decat sa le agraveze. Este motivul pentru care am votat impotriva excluderii celor trei colegi: Mircea Geoana, Marian Vanghelie si Dan Sova. Nu cred ca delictul de opinie are ce cauta printre valorile unui partid democratic. In acelasi timp fac un apel la cei trei exclusi din partid: sa nu se lase antrenati, in perioada urmatoare, in actiuni indreptate impotriva partidului. Ar face rau, crezand ca fac un bine.

Mai grav decat acest gest pripit este faptul ca liderii partidului nu inteleg ce le reproseaza cu adevarat membrii si simpatizantii PSD. Este vorba despre faptul ca, de la o vreme, si mai ales in campania electorala care a trecut, PSD a evitat cu obstinatie sa-si asume identitatea sa de stanga, social democrata. Da, personal, am sustinut formarea USL, si alianta cu PNL. Am sustinut guvernarea PNL, pana in 2008. Am facut toate astea conditionat, insistand pentru pastrarea identitatii noastre ideologice, de social-democrati, lucru care, pana la un punct, s-a intamplat.

Acum se contureaza la varful partidului scuza ca Victor Ponta ar fi pierdut pentru ca eu as fi communist, ceea ce ar afecta imaginea partidului. Este o mizerie, si un act de lasitate, lucruri pe care nu le pot intelege si accepta. Cu explicatia asta toti cei care trebuie sa-si asume responsabilitati pentru insucces sunt exonerati de orice raspundere. Fuga de raspundere nu este o solutie.

PSD este partidul Revolutiei, prin filiatia FSN-FDSN-PDSR-PSD. Prin Revolutie, Romania a facut cea mai radicala ruptura de comunism din Estul Europei. Ca partidul n-a stiut sa spuna apasat aceste lucruri, e greseala noastra. Dar este de neinteles lipsa de reactie a partidului atunci cand oameni care nu stiu nimic despre trecut, in afara de etichetele puse de adversarii nostri, striga 'Jos comunismul!' intr-o tara care sufera grav de pe urma exceselor si esecurilor capitalismului. Este si mai de neinteles-si de neacceptat-ca necesara critica a aceluiasi capitalism sa fie mai articulata, si mai pertinenta, la oameni de dreapta, decat la reprezentantii partidului nostru.

Asadar, refuz sa primesc lectii de la oameni care cred ca si-au cumparat un partid, PSD, si il conduc, direct sau prin interpusi, ca pe o corporatie. PSD nu este proprietatea nimanui. PSD nu este o investitie, si nici programul sau politic nu se confunda cu un plan de afaceri. Iar guvernarea nu este un profit, care trebuie maximizat cu orice pret. Aceasta viziune caricaturala ne-a facut mai mult rau decat orice altceva in aceasta campanie electorala. Daca vom continua pe drumul asta, esecul nu este departe. Viata oamenilor nu se reduce doar la bani.

Nu fac parte dintre aceia care cred ca saracii trebuie sa fie reprezentati politic numai de saraci, ca bogatii nu au ce cauta la stanga politica. Pot da o lunga lista de oameni avuti, din familii aristocrate, care au facut politica de stanga, in partide comuniste. Cand am vorbit despre 'saraci si curati' ma refeream la modul in care este facuta bogatia de catre unii, bogati si corupti. Le urez celor avuti cat mai multe succese in afaceri. Dar sa nu amestecam lucrurile. Daca ai succes in afaceri nu inseamna ca esti automat un om politic. Aceasta calitate nu se poate castiga cu bani. Aceasta calitate se dobandeste in timp, cu multa munca, si presupune castigarea, si nu cumpararea, increderii oamenilor.

Refuz sa primesc lectii si de la oameni care pun interesul personal inaintea interesului public, care nu au demonstrat nimic in politica, in schimb au reusit sa indeparteze oamenii de partid, prin aroganta si dispret. Astfel de oameni, ajunsi in fruntea partidului, sunt printre motivele pentru care romanii nu l-au votat pe Victor Ponta in turul doi.

Platim acum pretul confuziei ideologice din ultimii zece ani. Nu deplasarea spre centru o putem reprosa PSD. Ea este fireasca, pana la urma, tinand cont de schimbarile din societate. Ce trebuie sa ne reprosam este obsesia noastra de a fi acceptati de cei de 'dreapta', care nu ne vor accepta niciodata, pentru ca suntem adversarii lor firesti. Nu pentru ei facem politica, ci pentru cei care se recunosc in valorile si principiile stangii. Si, orice s-ar spune despre noi, la guvernare am fost mai performanti decat dreapta. Dar si despre asta se pare ca ne este jena sa vorbim!

Noi suntem pe cale sa pierdem competitia la nivelul ideilor. Si o pierdem pentru ca, desi sunt atatia oameni, tineri sau mai putin tineri, cu studii de cea mai buna calitate, aici sau in strainatate, declarati la stanga, ei nu au cu cine comunica in PSD! Sa nu ne ferim de acest adevar dureros. Oamenii aceia au convingeri ferme si ne reproseaza faptul ca noi nu mai credem in valorile stangii. Ce sa le spun celor care imi reproseaza asta? Ce sa le spunem celor care ne reproseaza structurarea partidului doar ca un instrument de exercitare a puterii, fara ideologie si fara preocupare pentru constructia ideologica?

Din pacate, in loc de programe serioase, noi le-am oferit generalitati in aceasta campanie electorala, care nu au avut nicio legatura cu agenda lor. Iar initiativele sociale ale guvernului, cate au fost, au fost prost promovate si explicate. Chiar nimeni n-a putut combate convingator ineptia pe care o auzim de mai bine de un deceniu, anume ca masurile sociale, destinare reducerii polarizarii economice si sociale, cresterii justitiei sociale si egalitatii sanselor, nu sunt 'pomeni sociale', ci obligatia unei guvernari responsabile? Ca astea nu au legatura cu ciclurile electorale?

Sunt multe lectii de invatat din aceasta infrangere. Poate cea mai importanta este aceea ca nu putem castiga, daca intre partid si liderii lui exista o ruptura. Din pacate, ea exista acum. Ma tem ca nu functioneaza acel dialog necesar-si obligatoriu-cu activul de partid, cu organizatiile si membri de partid, cu cetatenii. Analiza trebuie sa inceapa de la baza. Democratia interna de partid nu este o vorba in vant. Si nu e cazul s-o transformam noi, un partid de stanga, intr-o forma fara fond!

Am atras atentia, si nu o data, asupra pericolului care apare ori de cate ori PSD guverneaza, si anume ca toata lumea pleaca la guvernare, iar partidul ramane de izbeliste. Din pacate asa este si acum, si rezultatele se vad. Trebuie sa rezolvam impreuna aceasta problema, esentiala pentru consolidarea partidului, in perspectiva alegerilor din 2016.

Conducerea PSD este prea stufoasa, si din cauza asta ineficienta. Multiplicarea centrelor de decizie duce la diluarea raspunderii si, in final, la nicio raspundere. Am devenit un partid-spectacol, iar organismele sale colegiale de conducere, forme fara fond.

Am afirmat, alaturi de altii, ca nu cred ca iesirea de la guvernare ar fi o idee buna. Trebuie sa ne asumam in continuare aceasta sarcina, si sa guvernam serios, fara concesii fata de identitatea noastra social-democrata. Daca vrem sa ramanem cel mai puternic partid al tarii, trebuie sa guvernam profesionist, in interesul cetatenilor. Romania are nevoie, in primul rand, de politici publice solide in domeniul social. In acelasi timp nu este de ignorat nevoia unor masuri de esenta liberala in economie, dar si aici se impune o observatie, care vine ca urmare a nemultumirilor din societate: capitalul romanesc trebuie pus pe picior de egalitate cu acela strain, si nu discriminat.

Se impune o remaniere guvernamentala, cu formarea unei echipe solide, profesioniste, coerente, care sa guverneze in consecinta. Avem nevoie de oameni care sa nu poata fi atacati in niciun fel, nici in plan moral, nici in plan profesional.

O alta slabiciune a PSD o reprezinta modul in care functioneaza grupurile sale parlamentare. Este nevoie de o agenda de prioritati si de mobilizarea exemplara la vot. Iar in acest sens, liderii de grup parlamentar au la ce sa reflecteze. Dar sa nu se multumeasca doar cu asta. PSD are nevoie de o schimbare radicala, de fond, a activitatii sale parlamentare.

Cred ca trebuie sa revenim la votul pe lista, macar pentru Camera Deputatilor. Iar cei care vor candida la viitoarele alegeri din 2016 sa fie cunoscuti cat mai repede, pentru a asigura o componenta cat mai solida grupurilor de senatori si deputati ai PSD. Acelasi lucru este valabil si pentru candidatii nostri in alegerile locale - primari, presedinti de consilii judetene, consilieri.

Este cazul ca, in pregatirea Congresului, sa se puna in discutie o noua oferta politica, un nou proiect de tara, o noua oferta electorala. Toate astea plecand de la nevoile si asteptarile oamenilor. Sa nu ignoram pe nimeni, mai mult, sa nu uitam ca sunt aproape opt milioane de oameni care nu au votat. De ce nu au votat? Poate pentru ca nu le-am oferit o miza, un motiv sa vina la vot. Electoratul se construieste, nu apare spontan. Dar mai ales se fidelizeaza, prin buna guvernare. Platim consecintele a zece ani de vot emotional, pe teme care nu au legatura cu viata oamenilor. Nu trebuie sa mergem si noi pe acest drum, facil si periculos.

Nu avem de ce sa ne fie rusine de identitatea noastra. Nu avem de ce renunta la valorile stangii. Trebuie sa renuntam insa la vanitate, la superficialitate, la abordarea conflictuala a problemelor din partid. Daca ne concentram asupra cautarii 'vinovatilor', in loc sa cautam solutii, vom esua si in guvernare, si vom deveni un partid fara prea multa relevanta pe scena politica. De unde si apelul meu la responsabilitate si la sinceritate din partea tuturor".

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

27640 vizualizari

  • +34 (34 voturi)    
    Deci e clar! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 19:46)

    mitg [utilizator]

    Inclusiv Iliescu e un BASIST care il critica pe Ponta!
    Antena 3 e aici!
    • +11 (13 voturi)    
      O greseala mare de diagnostic (Vineri, 28 noiembrie 2014, 23:17)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Iliescu nu intelege si pace ca pt un om de stanga, capitalul autohton este un dusman infinit mai periculos decat capitalul strain.
      Iar pentru Romania ca tara, capitalul strain este o sansa. Nu neaparat un prieten, dar o sansa cand localnicii (cu putine exceptii) nu au capital decat din furaciuni, si nici stiinta promovarii exporturilor si dezvoltarii.
      • +19 (21 voturi)    
        toate puse una peste alta (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 0:02)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

        Iliescu trebuie sa se retraga. PSD trebuie desfiintat, sa vina altii cu idei mai bune. Sa s efaca parlamentul de doar 300 de hoti asa cum s-a votat la referendum, sa plateasca pentru lovitura de stat din 2012.
    • +2 (2 voturi)    
      Odata sunt si eu de acord cu Iliescu! (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 11:22)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ... ca nu i-a pus el shepcuta tip Mao si tricourile cu Che Guevara, cu gargara aferenta in guritza lui Ponta. Si nu cred ca i-a organizat el mega-mitingurile alea pe arene sportive cu tablouri imense si versurile cu dedicatie a la Kim Ir Sen, Kim Jong Il, & family. 'Si le-a dorit si dedicat singur. Ca sa nu mai vorbim de propaganda tip "cine nu e cu noi e dusmanul poporului, basist si trebuie distrus, etc." difuzate pe toate tleviziunile si canalele posibile. Astea sunt realizari proprii!
      • 0 (0 voturi)    
        Aia e! (Duminică, 30 noiembrie 2014, 11:08)

        MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        I-a imprumutat si obiceiurile staliniste, asta nu intelege Babuska. Tot ce ai enumerat face parte din gena acestui PCR botezat FSN/FDSN;PDSR/PSD, ce nu poate fi reformat, fiindca batrinii in acest spirit si-au crescut si fii politici, (vezi 0049) si nepotii. Uitati va la prim-mitoman: cum l-a crescut si format partidul, cum l-a maritat cu fiica unui politruc, vlastar al partidului, care avea nevoie de un crac de izmana, cum l-au impins spre virful puterii si aveti imaginea Nimicului care ne guverneaza. Gogoasa istoriei acestui partid de nemernici
  • +20 (24 voturi)    
    Comunistule (Vineri, 28 noiembrie 2014, 19:47)

    CititorulComentator [utilizator]

    Faptele dumitale spun altceva iar pe alea nu le poți schimba, așa că vorbe aiurea.
    • -13 (15 voturi)    
      la ce fapte te referi? (Vineri, 28 noiembrie 2014, 23:51)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      poti dqa exemple?
      • +20 (20 voturi)    
        doua (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 1:19)

        coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        1. Multumirile aduse minerilor pentru plantarea de panselute.
        2. Distrugerea sistematica a industriei.
        • +5 (5 voturi)    
          si agriculurii (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 8:10)

          arminius1 [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

          !!!Adica tot.
        • +5 (5 voturi)    
          Cand se redeschide dosarul revolutiei? (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 18:41)

          LazarGheorghe [anonim] i-a raspuns lui coldplayer211

          L-am auzit pe ministrul justitiei ca se vor redeschide dosarele revolutiei , oare si pentru ce au murit tinerii in timpul revolutiei . Asteptam cu nerabdare .Bolsevicul asta nu se linisteste pana ce nu il aresteaza . Daca nu ar fi bolnav de putere cum a fost toata viata nu-l inteleg de ce nu se retrage langa babuta nina . El provoaca mari discutii in psd poate vrea sa aplice principiu "Eu te-am creat eu te distrug"
          Da Doamne.
  • +33 (35 voturi)    
    ... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 19:47)

    rocknum [utilizator]

    ponta a pierdut ca e el prost. Ca esti tu un comunist bolsevic infect e un fapt fara de tagada
    Si criminal pe deasupra
  • +15 (21 voturi)    
    Întrebare (Vineri, 28 noiembrie 2014, 19:48)

    CititorulComentator [utilizator]

    Pe la Bellu nu treceți?
  • +18 (20 voturi)    
    Sati linistit !!!!! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 19:53)

    polonyca [utilizator]

    Oricum , esti o piazza rea...!!!!!
  • +25 (27 voturi)    
    adica (Vineri, 28 noiembrie 2014, 19:55)

    tenere [utilizator]

    taica ilici va lasa sa furati, va asigura toate conditiile sa faceti mega-averi si sa devalizati statul si voi tot pe el dati vina?

    ntz ntz ntz

    uite bre nea nelule pe cine ai crescut si i-ai facut mari prim-ministrii, nici comunistii nu mai sunt asa cum erai matale acum 50 de ani la scoala din moscova

    urata treaba, poate intelegi ca locul vostru nu e de partea asta Marii Negre
  • +13 (17 voturi)    
    Un KO ! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 19:55)

    banateanul. [utilizator]

    pentru USL-istul Ponta! Batranul Bolsevic a dat cu pumnul in masa !
  • +28 (30 voturi)    
    are dreptate (Vineri, 28 noiembrie 2014, 19:57)

    thebblack [utilizator]

    vvp nu a pierdut pentru ca ion iliescu este un comunist. a pierdut pentru psd-ul este urmasul direct si integral, in cuget si simtiri, dar si cu noi tuse mafiote, al partidului comunist roman.

    la mai mic baieti.
  • +20 (20 voturi)    
    pacat cai comunist!!! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:00)

    healthycity [utilizator]

    Le zice bine mosu....asta e om politic...pacat cai comunist !!!! As vrea sa avem un discurs asa si in dreapta!!! Pacat ca e comunist si ca a furat revolutia...hai cu dreapta...singura buna, in momentul asta, in romania...si in confuzia in care ne aflam.
  • +28 (28 voturi)    
    Batranul Comunist (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:03)

    justitiarul_politic [utilizator]

    Are partial dreptate ! Dar noi stim mai bine ce pacate facute are. Plus o mineriada.Ce vrea el sa spuna cred ca e "furau cu mai bun simt aia din inaintea ta" (Parazitii) Adica suntem la guvernare, ne luam partea dar sa mai facem ceva si pt prostime.Nu ca acum cu "antrepronorul" ghita care vb de competitie si el are abonamente cu toate institutiile statului,nu autostrazi,nu spitale , de educatie ce sa mai vorbim.
    Si ofera o solutie pe care am citito pe ziare.com ,interviu cu Stefan Vlastov si anume guvern de tehnocrati pana in 2016.Nu e o idee rea dar sa fie pana in 2020,chair si 2024, astfel incat sa nu mai aba niciun baron contracte cu statul si sa fie suficient timp sa saraceasca si DNA sa ii prinda pe toti .
    Oricum a devenit clar ca l a scos pe puie monta de la san.
    Cred ca nu il mai apuca revelionul la guvern si poate chiar in fruntea psd.
    • 0 (0 voturi)    
      asta s-o credeti voi. (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 19:08)

      LazarGheorghe [anonim] i-a raspuns lui justitiarul_politic

      Credeti ca asa de usor vor disparea baronii si cei abonati la contracte. Mai bine desfinteaza Romania decat sa se intample asta . Vise placute. Marele diversionist ilici iliescu a mai aruncat o petarda fumigena pentru ca lui i-ar conveni , daca va aduceti aminte si marele ideolog comunist brucan a lansat si el o astfel de petarda ca ne trebui 20 de ani sa ajungem o democratie , dar l-am contrazis si atunci si acum, noua ne trebuie 1000 de ani pentru a fi democratie . Ce este acum la noi nu este nici democratie nici dictatura ci anarhie unde toti marii mafioti fura care cum poate.Dupa aproape 25 de ani de pseudo democratie multi cetateni romani au ajuns sa le para rau de vreme lui ceusescu , Politrucii care au condus Romania dupa 1990 sant mai periculosi decat analfabetii lui ceusescu fiindca sant mai scoliti fie cu copiute sau copy paste si fata de ideologii lui peste care mai ascundeu de ochii lumi ce se intampla in interior cei de azi nu mai ascund nimic o fac pe fata exemple sant multe printre care enumar lovitura de stat din 2012 , acapararea monitorului oficial , a avocatului poporului , furtul din timpul votari la referendum si la alegerile pentru presedinte fara sa-i traga cineva la raspundere plus cireasa de pe tort impiedicarea romanilor de a vota fiindca nu sant de acord cu hotiile si marsaviile lor.Politrucu-lui brucan i-a convenit pentru ca atata cat a trait nu l-a intrebat nimeni despre perioada cat a fost idelog al comunistilor , iar fraieri se uitau la el cum ne da lectii de democratie . Va rog sa-mi veniti cu cateva argumente ca este democratie la noi ca eu nu gasesc decat contra argumente.
      Da-le Doamne mintea cea din urma!!!!!!!!
  • +17 (21 voturi)    
    Nu esti doar comunist.... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:06)

    gica43 [utilizator]

    ...,ci esti o mizerie de comunist,iar pe deasupra esti si criminal !! M-as fi bucurat ca din cauza ta sa fi pierdut ponta alegerile !!
  • +23 (23 voturi)    
    Obiceiuri comuniste ale (ne)comunistului Ponta (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:07)

    hotnewsfil [utilizator]

    Acesti doi pisicheri - Ponta si Ghita fac pe mironositele ofensate de eticheta pe care le-a pus-o poporul, de urmasi ai comunistilor.
    Avem vii in minte imagini cu Stadionul National, de ziua lui Ponta, unde au fost adusi, din tara, zeci de mii de oameni, sa il sarbatoreasca pe conducatorul iubit, aplaudandu-l, leganand fotografii imense cu chipul lui.
    Asa isi serbau ziua Ceausescu si Kim Ir Sen, precum si toti conducatorii statelor comuniste.
    De la ei a preluat Ponta aceasta meteahna comunista.
    • +3 (3 voturi)    
      Plus (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 7:22)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      ca ei n-au vrut decat sa refaca partidul-stat al lui Nastase. Doua demiteri ale lui Basescu, lovitura de stat din 2012, legislatie de amnistie si gratiere, plus alte multe legi ca sa le garanteze puterea absoluta. Daca tragi linie, atat a facut Ponta in toti acesti ani. Asa cum zici, a umplut stadioane, dar n-a putut sa tipareasca manuale scolare. A fost ca in 1946.
    • +3 (3 voturi)    
      Da' va rog, continuati enumerarea, (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 9:04)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      cu nevasta bagata si ea-n politica inalta pin'-n git (Parlamentu' European, ca de, al' dimbovitean i-ar raminea-n git!), cu socru' mahar peste parlamentarii lor, cu finu' (sau varu'?) la justitie, cu varu' (sau finu'?) procuror general, cu nasicu' la SRI, si, vorba lu' Rebengiuc, mai avem si alte rude de descoperit!, cu "nu primim noi sfturi de la straini, ca stim noi mai bine" s.a.m.d.
  • +22 (22 voturi)    
    Ipocrit si las (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:07)

    Daniels22026 [utilizator]

    Tataie Iliescu s-a opus din toti bosogii condamnarii comunismului. Si a incercat mereu sa imbrace coruptia in hainele pacii intelepte.

    A ramas sarac si curat printre mafioti. E adevarat. Dar parsiv pina in maduva oaselor. S-a insotit cu toti nenorocitii. Desi ii cunostea bine pe toti, datorita informatiilor abundente de la SRI.

    Tataie!!! Lasa-ne! Esti impotent fata de coruptie. Ai creat un model politic reptilian, ai promovat vocabularul sec si ipocrizia feroce. Ponta e creatia ta. Ti-e rusine cu Ponta? Nicidecum. Si-acuma vrei pace, pacea penala intre politicieni. Du-te! Lasa-ne!
    • +2 (2 voturi)    
      sarac? (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 7:02)

      farty [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Nu i-a verificat nimeni conturile din Rusia pentru a sti cu exactitate cati bani a scos tata Ilici din Romania. Nu mai este nici un secret pentru nimeni faptul ca Iliescu e si cetatean rus printre altele. Viata lui de acolo fiind o enigma pentru toata lumea...

      In alta ordine de idei, Ponta are dreptate. Majoritatea dintre noi, cei ce uram PSD-ul il uram in primul si in primul rand datorita (deci datorita, nu din cauza) lui Iliescu. Cand nu va mai fi Iliescu, vor ramane cu siguranta Nastase, Ponta, Dragnea, Negoita, Vanghelie, Geoana, Sova (care vor fi reprimiti in partid)... deci are cine sa duca mai departe stindardul. Asta unu la mana. Doi, daca nu ar fi existat Iliescu, PSD ar fi fost un partid de duzina, in genul PC, UNPR, PRM... un partid de maxim 5% . Concluzia este ca, da, Ponta a pierdut pe mana lui Iliescu (asa cum s-a intamplat si cu Nastase si Geoana), insa daca nu ar fi fost Iliescu Ponta nu ar fi ajuns in turul 2... nici macar prim ministru... nici macar in parlament !!!
  • +17 (17 voturi)    
    tovarasu' Iliescu, (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:11)

    Yankeu [utilizator]

    jos palaria pentru analiza! Aveti greselile dumneavoastra, pentru care sper ca veti plati.Dar, desi vechi comunist, intelegeti societateatea actuala muuuult mai bine decat maimutoii astia.Si cred ca nu gresesc atunci cand spun ca ei sunt mai comunisti decat dumneavoastra.In sensul rau al cuvantului!
  • +17 (21 voturi)    
    catre batrana epava bolsevica... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:12)

    Thomas_chase_Jerald [utilizator]

    tovarase Ion Ilici, in numele tuturor mortilor pe care-i ai pe constiinta, vreau sa-ti transmit ca sper din tot sufletul sa nu mori de inima rea in saptamanile urmatoare astfel incat sa apuci sa asisti la sfarsitul partidului pe care l-ai infiintat si la care stiu ca tii mai mult decat la orice altceva pe lume!!
    • +1 (1 vot)    
      ... din contra ... (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 7:58)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Thomas_chase_Jerald

      ... ar fi bine sa-l vada .. ( DAR cit mai curind ! )
    • +2 (2 voturi)    
      Fii sigur (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 8:36)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Thomas_chase_Jerald

      ca nici la muiere nu a tinut ca a tinut la copilul numit Partid
  • +16 (22 voturi)    
    kaghebistule (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:16)

    stefan2008 [utilizator]

    ...fii rational si sincer macar acum: spune tot, cum ai planificat lovitura de stat, cum ai raspandit zvonul cu "teroristii", cum ai omorat mii de oameni la revolutie, hai, spune tot!
  • +10 (14 voturi)    
    tare Iliescu (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:17)

    TeodorGligor [anonim]

    Mare diferenta de personalitate si intelect intre Iliescu si 'epigoni'...bine ca are 84 de ani ca altfel candida iarasi si castiga.
    • +3 (3 voturi)    
      nu-i da idei (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 8:32)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui TeodorGligor

      ca unde au intra 3 intra si al patrulea, in ciuda constituiei care zice 2. pentru ca unii sunt mai egali decat ceilalti.
  • +11 (17 voturi)    
    aceiasi limba de lemn..... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:17)

    translativus [utilizator]

    .....al aceluiasi individ a carui perfidie sta la baza tuturor rautatilor care ni se intampla de 25 de ani si care este scuipat chiar de urmasii sai, "carlanul" si gasca lui.
    Chiar a scapat usor mosneagul. Daca urmasii lui ar fi fost la fel de ticalosi, l-ar fi impuscat, asa cum a facut el cu ceausestii.
    Deh ! Daca semeni vant, vei culege furtuna.

    Una peste alta, paruiala PSD-ista este, cum altfel, pentru acelasi ciolan, lustruit deja.
    Pacalicii se cearta si se scuipa intre ei pentru ca au pierdut un loc in fata si nu pentru ca prin actiunile lor ne-au saracit. Nu saracia noastra ii intereseaza pe ei ci locul caldut si cat mai langa ciolan.

    Asa ca, hai sictir dusmanule !
  • +13 (15 voturi)    
    tatucu nostru cel de toate zilele (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:19)

    ete fleosc [utilizator]

    prin filiatie sieg heil ,sieg stalin ,sieg ilici etc
  • +24 (26 voturi)    
    ce jigodie... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:21)

    Lucky1 [utilizator]

    ...nici o vorbulita despre marii comunisti corupti ai psd-ului, despre marii comunisti manglitori care fie au zacut, zac sau vor zace in curand dupa gratii.
    Nici o vorbulita despre faptul ca psd este identificat ca partidul coruptilor, al celor lipsiti de profesionalism, de vreo viziune, oameni fara dragoste dovedita pentru tara si popor, dar cu multa dragoste pentru buzunar si multa ura pentru justitie, pentru democratie, pentru statul de drept.
    Iliescu nu are de la cine sa ia lectii. ma intreb de la cine ar lua el lectii, de la Hrebenciuc, Nastase???
    Cred ca ar prefera genul de lectii luate in Uniunea sa sovietica mult iubita, stimata si servita pana la moarte.
    O jigodie fara suflet, fara patriotism, fara dragoste pentru propriul sau popor de care nu-i pasa. Cum altfel, de vreme ce nu ia nici o atitudine impotriva delapidatorilor acestei tari care se ascund in spatele trandafirilor din care doar tepii sunt pentru popor?!
  • +20 (26 voturi)    
    Mai draga ilici, (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:24)

    El Ciupacabra [utilizator]

    ponta a pierdut din multe motive, dar cu siguranta unul dintre ele este acela ca noi astia mai maturi, cei care am prins din plin anii tai de "glorie", noi cei care ne aducem aminte otrava anilor '90, mortii de la revolutie, mineriadele, nasterea baronilor rosii, coruptia generalizata, populismul tau desantat, guvernarea nastase etc., dar mai presus de toate surasul tau sardonic, pluting fatidic pe deasupra acelor orori, te uram din suflet. E un fapt. Si pentru ca ponta este, cel putin moral, sinistrul si mult mai maleficul tau nepotel, il asociem evident cu trista ta amintire. Fa-ne un bine, te rog, mori odata si intelege ca vei ramane in constiinta nationala drept ceea ce esti: un comunist sinistru si un criminal moral.
  • +20 (24 voturi)    
    E reconfortant... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:28)

    triciupa [utilizator]

    ... sa asisti la paruiala dintre o fosila comunista, un criminal cu mainile patate de sangele mortilor din decembrie 89 si iunie 90 si un mafiot sinistru burdusit de dosare penale, un parvenit lacom imbuibat cu banii publici. Cand ii vezi pe astia muscandu-se de gat iti dai seama ca suntem pe calea cea buna.
    • +2 (2 voturi)    
      .... bun... (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 8:04)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      ... diagnostic !
  • +28 (28 voturi)    
    Halucinațiile disperării (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:28)

    Fisherman [utilizator]

    Este clar că:
    ”orice s-ar spune despre noi, la guvernare am fost mai performanți decât dreapta”
    de aceea
    ”Se impune o remaniere guvernamentală, cu formarea unei echipe solide, profesioniste, coerente, care să guverneze în consecință. Avem nevoie de oameni care să nu poată fi atacați în niciun fel, nici în plan moral, nici în plan profesional”
    Așadar, de bună ce a fost, guvernarea trebuie schimbată
    ”să se pună în discuție o nouă ofertă politică, un nou proiect de țară, o nouă ofertă electorală. Toate astea plecând de la nevoile și așteptările oamenilor”
    nevoi la care până acum nu s-a uitat nimeni fiind foarte preocupați să guverneze.
    • +15 (15 voturi)    
      Mda, nu-s comunisti ci ciolanari infractori... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 22:25)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      ..pleava fostului PCR
  • +15 (17 voturi)    
    Vorbe (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:30)

    takada [utilizator]

    Vad ca multa il citeste si il citeaza pe ilici iliescu.omul asta sa stea in banca lui,generatia '90 si istoria il judeca.Pentru raul facut tarii in anii '90 ar merita ars pe rug.
    Pentru unul care zicea ca "Nu ne vindem tara!", dar o stoarcem si corupem 100 de ani de acum incolo,nu mai merita bagat in seama.

    Acum este o lupta intre vechii comunisti si actualii capitalisti&corupti,cum zice ilici.
    Deci nu va bagati,lasati-i sa se sfasaie intre ei.Haita e flamanda,inca mai pot fura si face rau.
  • +11 (15 voturi)    
    asta nu mai moare o data ? (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:41)

    cdv [utilizator]

    ?
    • +15 (17 voturi)    
      Are dreptate mosu... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 22:17)

      MariusNi [anonim] i-a raspuns lui cdv

      Comunist, comunist, dar stie ce inseamna un partid si stie cum se face politica. Ghita e un naiv in politica si cred ca nici in afaceri nu a stralucit asa cum se lauda el. Un om de afaceri adevarat nu face atatia bani pana in 35-36 de ani cum a facut Ghita decat cu foarte mult noroc. Si asta in Occident unde exista o piata adevarata, la noi se poate doar prin pile si relatii si doar prin contracte cu statul. Dar Iliescu are perfecta dreptate : un partid nu se conduce precum o corporatie, nu dai ordine si nu penalizezi pe cine vrei tu, cum vrei tu ca nu-ti place mutra lor sau ca sunt agramati. Oamenii care fac parte dintr-un partid in mod normal au venit acolo pentru a adera la o ideologie, pentru ca cred in acelasi fel si au aceleasi idealuri. Nu poti sa-i dai afara ca brusc nu-ti place de ei, ca tu ai alte idei. Si apoi, sa-l dai afara pe Iliescu din PSD , e o idiotenie maxima. 60% din votanti merg spre PSD pentru ca stiu ca acolo e Ion Iliescu fondatorul partidului. Daca-l exclud pe Iliescu mare minune daca vor lua mai mult de 20% la alegerile din 2016.
  • +19 (19 voturi)    
    Somn usor " nu mai vin minerii" (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:49)

    delacerbi [utilizator]

    este tot ce imi aduce aminte de fostul presedinte Iliescu, debandada ,oroare, furt ...etc, din cauza dvs. am parasit Romania, sunteti un comunist de cea mai joasa speta..pt mine nu va meritati favorurile de care dispuneti si pentru care oameni cinstiti muncesc din greu.. Sa va fie rusine!
    • +11 (13 voturi)    
      radducristian@yahoo.com (Vineri, 28 noiembrie 2014, 22:09)

      RaduCristian1 [anonim] i-a raspuns lui delacerbi

      de parca nastase si ponta sunt mai putin 'comunisti'.. toti - o apa si un pamant.
  • +22 (22 voturi)    
    Va omoara (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:52)

    NicolaeA [utilizator]

    Va omoara meandrele concretului !
  • +13 (15 voturi)    
    oare tov. Ilici o fi senil sau mincinos? (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:53)

    Thomas_chase_Jerald [utilizator]

    I-auzi la el:
    "PSD nu este proprietatea nimanui. PSD nu este o investitie, si nici programul sau politic nu se confunda cu un plan de afaceri. Iar guvernarea nu este un profit, care trebuie maximizat cu orice pret."
    Pai bine, mumuie KGB-ista, PSD tocmai asta e: o investitie a unui grup infractional, organizat la nivel national, si care prin guvernare urmareste doar obtinerea unui profit "care trebuie maximizat cu orice pret".

    Cand te uiti la urmasii fostilor PCR-isti o singura diferenta majora se remarca fata de perioada cand tov Ilici era sef cu acte in regula la partid: actualul PSD e mai pragmatic.
    PSD-ul de azi nu mai risipeste atat de multa energie ca sa indoctrineze pensionarii, pe cei asistati social dar si pe o buna parte din bugetari cu uriasa minciuna pusa in practica pentru prima oara in urma cu aproape un secol de bolsevicii rusi si care, sintetizata intr-o singura fraza, ar suna cam asa: "Tovarasi, in toate limbile pamantului adunate la un loc nu se gasesc indeajuns de multe cuvinte ca sa va transmitem cat de mult ne pasa noua de soarta celor multi si sarmani!".
  • +18 (18 voturi)    
    Draga Ion (Vineri, 28 noiembrie 2014, 20:59)

    RaduRapeanu [anonim]

    Eu cred ca e clar pentru toata lumea cine esti dumneata si ce reprezinta FSN, FDSN, PDSR si PSD.

    Dumneata - un comunist care ne-a furat, cu zambetul pe buze, sansa dupa Revolutie si speranta dupa mineriade.

    Dumnealor - cei mai abili hoti si mafioti care au beneficiat in tot timpul asta de puterea si influenta pe care le-a oferit-o un sistem corupt.

    Cei dintre noi care fie isi doresc accesul la beneficiile acestui sistem corupt, fie inca se mai lasa manipulati, inghitind minciunile si propaganda, au devenit, dupa cum bine observi, prea putini pentru a constitui o majoritate.

    Adevarul, draga Ion, are insa picioare mult mai lungi pe internet. Asa ca sfatul meu de om de comunicare e sa-ti pastrezi genul asta de discurs pentru televizor, publicatii tiparite sau radio.

    Altfel, ce sa zic, felicitari pentru eterna buna dispozitie.
  • +16 (18 voturi)    
    just toa'shu ! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:01)

    nash pandelica [utilizator]

    dr.tonta a pierdut pen'ca e o imitatie, un fals communist, un fanfaron jucat pe sfori de oculte si baroni.
    a intinat idialurili lovirutii si a patat onoarea de communist !
    un carlan tontanac !
  • +27 (27 voturi)    
    Bla,bla - uri iliesciene! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:06)

    hotnewsfil [utilizator]

    Iliescu a blocat intrarea Romaniei, in 1989, pe drumul pe care au intrat alte tari foste comuniste (care n-au avut un Iliescu).
    Un fost mare comunist, care l-a acuzat pe Ceausescu de 'intinarea celor mai nobile idealuri ale comunismuli', -iliescu-, scolit la Moscova a ajuns direct, cat ai bate din palme, presedintele unei tari ce se isi dorea sa ajunga in randul tarilor capitaliste.
    Cum era firesc, Iliescu habar nu avea ce este acela capitalism. Il stia asa cum era descris in cartile scrise de Lein si Stalin - exploatatorul oamenilor muncii tinuti in foame.
    A adus muncitorii in strada sa manifesteze impotriva lui Ion Ratiu - contracandidatul lui la alegerile din 20 Mai 1990, sa srige "IMGB face orine, i-a instigat sa distruga sediile partidelor istorice sa ii ciomageasca le cei ce isi manifestat simpatia fata de aceste partide.
    Li se spunea muncitorilor, la indicatia lui Iliescu : vin capitalistii sa va ia pamanturile si fabricile.
    Cum ar fi aratat azi Romania daca Iliescu nu ar fi blocat accesul, la conducerea tarii, a lui Ion Ratiu?
    ILiescu s-a auto-inscaunat presedinte al unei tari democratice, capitaliste, fara sa fi fost inainte macar mic om de afaceri, conducator al unei cat da mici companii, primar al unui oras mai important, ministru, etc., dupa '89.
    El nu intelege bine capitalismul, respinge doctrinele de dreapta fiindca nu a practicat nimic in capitalism. El doar a vorbit, la modul general, despre cum ar fi bine daca ar fi bine, daca oamenii s-ar schimba peste noapte, la indicatiile lui generalizante
    El nu stie alceva. A fost numai politician toata viata. Nu a practicat nicio meserie (desi are diploma de inginer de la Moscova). S-a specializat in a-i critica pe altii
    In scrisoarea lui arata ca ar fi bine daca ar fi cald la vara, daca oamenii ar fi buni, corecti, responsabili, sinceri, bla, bla.
    Daca tacea, filozof ramanea
    Neamtul Iohannis, profesor de fizica practicant, primar de mare succes, stie ca treaba se face 'pas cu pas', temeinic, fara bla bla-uri.
    • +10 (10 voturi)    
      pai ia uite ce zice (Vineri, 28 noiembrie 2014, 23:03)

      Reshape [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      "[...] oameni care nu stiu nimic despre trecut, [...], striga 'Jos comunismul!' intr-o tara care sufera grav de pe urma exceselor si esecurilor capitalismului."

      Adica exact aceeasi placa pe care o punea si acum 25 de ani. El are impresia ca ce am avut noi a fost capitalism.
  • +10 (22 voturi)    
    Cine nu are un batrin comunist (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:12)

    ipolitic [utilizator]

    sa-si cumpere.
    Oricat de mult ar semana moaca lui Iliescu cu o basca
    de miner, trebuie sa recunoastem ca el e singurul socialdemocrat adevarat dintre liderii PSD. Adica sarac si cinstit.(pragul de saracie fiind considerat la milionul de euro)
    Aceasta adunatura de fripturisti mafioti zis si PSD nu se va reforma niciodata, nici de sus in jos, nici invers.
    DACA se va intimpla vreodata sa apara un tanar lider serios, cu vederi de stanga, va trebui sa faca un partid nou, ultrafiltrat.
    • 0 (0 voturi)    
      daca nu ai batrani. (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 19:12)

      LazarGheorghe [anonim] i-a raspuns lui ipolitic

      O vorba din batrani zice ca daca nu ai batrani sa-i cumperi iar daca-i ai sa-i impusti . Va spune un batran.
  • +14 (16 voturi)    
    Domnule Iliescu! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:13)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    E corect ce spunet referitor la necesitatea masurilor cu caracte social care constituie o obligatie a stangii. Cu conditia ca acestea sa nu fie luate aproape exclusiv in timpul campaniei electorale si, mai ales, sa aiba acoperire in situatia ecnomiei, sa nu aiba ca efect sistarea investitiilor. Daca nu se procedeaza astfel, atunci avem toata indreptatirea sa le consideram POMENI ELECTORALE.
  • +15 (17 voturi)    
    Domnu' Ion Iliescu-Mineriade, (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:14)

    ofCAER [utilizator]

    Are 100 % dreptate.
    Decit ca un lucru, un singur lucru nu a mentonat: anume ca la originea a ceea ce se petrece in / cu PSD sta un (singur) om.
    Ion Iliescu.
    P.S. Cum mama dracului s-au napustit toate defectele PSD-ului in capu' lu' nea Nelu taman dupa ce Se. Ghita l-a cerut afara din partid?
  • +14 (16 voturi)    
    Mai simplu (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:14)

    bibibapca [utilizator]

    Mai bine le inmanai hartia lui Macovei cu: sa NU FURI, Sa nu minti, Sa nu risipesti banul public, ect.... si daca o invatau .., .poate mai aveau 1% sanse sa salvezi ceva. Dar ce vorbesc eu aici ca toate aste se contrapun direct cu platforma program al PSD-ului de la formare sa si pana in prezent,
    PS "mai animalule" ai creat un monstru care acum isi mananca din membre si vi sa ii certi !? HAI SICTIR
    • -3 (7 voturi)    
      culmea istoriei (Vineri, 28 noiembrie 2014, 23:13)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui bibibapca

      Aproape de necrezut azi este faptul ca in mai 1990, la ultima intalnire cu liderii FSN-ului de atunci, Iliescu chiar le-a atras atentia sa nu alerge dupa imbogatire din furaciuni.
      Desigur, la cate s-au intamplat de atunci pana acum, nu mai are vreo importanta.
      • +3 (3 voturi)    
        Da, domnule, aveti dreptate, jos palaria! (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 9:19)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

        Iar din "mai 1990" si pina in decembrie 2004, adicatelea fo' paispe ani jumate', i-a si pazit strasnic pe toti pantru ca nu care cumva vreunu' sa se dee la furaciuni!
  • +11 (19 voturi)    
    criminalul din Decembrie 1989 minte (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:18)

    visio [utilizator]

    iliescu este un individ fără meserie, fără realizări; cum rămâne cu încălcarea Constituției care prevede dreptul la vot? În țară au furat peste 10% și Diaspora a fost blocată! Acest individ este criminalul copiilor dela Câmpina! Acest individ a adus minerii în Capitala României!
  • +11 (17 voturi)    
    am mai cerut hotnews ului... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:26)

    exilatul [utilizator]

    sa nu mai publice delirul unor criminali care ar trebui sa fie de mult timp in puscarie...imi creste tensiunea cind vad ca toti presedintii care s au perindat pe la cotroceni , nu au luat masuri ca cei vinovati de oamenii nevinovatii ucisi in decembrie 89 si de mineriade sa putrezeasca in inchisoare..
  • +17 (21 voturi)    
    tu.... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:28)

    clujeanca [utilizator]

    ai fost, esti si vei fi cel mai mare dusman al Romaniei. Sper sa traiesti sa iti vezi partidul spulberat si asta sa nu dureze mult.
    • -3 (5 voturi)    
      ... nici ceusescu ... (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 8:36)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui clujeanca

      ... nu a facut atita rau . Ala macar a facut fabrici a , creat locuri de munca , a facut blocuri de locuit , a existat o anumita sigurantza sociala . Ca au avut defectele lor este incontestabil .
    • +3 (3 voturi)    
      Decit "spulberat", (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 9:28)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui clujeanca

      mai bine-n puscarii partidul adunat.
      Desigur, cu Iliescu-Mineriade in frunte.
      Apropo, stimati cititori, stie cineva ceva despre dosarul revolutiei? Ala despre care Base i-a cerut lu' Nitu, cind l-a numit procuror general, sa-idea o solutie intr-un an? Ca s-a umplut anu'... Da' poate careva a aflat daca dr. Ponta si cu Se. Ghita au pus la cale in Dubai condamnarea lu' Ilescu-Mineriade? Ca prea coincid toate! Ca finu' Nitu s-ar executa imediat, deh, daca comanda vine de la servicii...
  • +14 (18 voturi)    
    iliscu nu fi trist... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:36)

    timp tamp [utilizator]

    Vv tonta-i comunist stalinist, te moștenește genetic în toate!
  • +14 (16 voturi)    
    prin prisma (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:37)

    Ar3s [utilizator]

    respectului de sine, de regula, nu citesc toate prostiile, cu atat mai mult, cele politice. Ce inseamna aia ,,partidul Revolutiei" sau ,,pastrarea identitatii noastre ideologice"? Dupa ce mi-am efortat ochii citind integral aceasta scrisoare, am o concluzie imediata: Iliescu traieste in alta lume!
    Baah Iliescule, Ponta vrea sa scape de ,,imaginile negative" din partid. Vrea sa scape de Marean analfabetu'. Vrea sa scape de prostanacu' de Geoana si DA, vrea sa scape de tine, de criptocomunisti. In FSN-FDSN-PDSR-PSD trebuie sa ramana doar hotomanii autentici!
    Am remarcat cum gruparea PSD isi freca mainile de bucurie cand imbecilii din PDL au intrat cu oistea in gard anii trecuti, facand-se bucati. Ei bine, acelasi lucru se va intampla si cu...partidul Revolutiei.
  • +20 (22 voturi)    
    Iliescu judecat pentru sangele varsat! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:41)

    uluit [utilizator]

    Tovarasu' Iliescu, tara NU sufera grav de pe urma "exceselor si esecurilor capitalismului". Ci din cauza coruptilor promovati pe criterii clientelare din propriul partid, ala care i-ati schimbat numele din PCR in FSN ajungand in cele din urma PSD.

    Partidu se dezice de tine, fiindca stie ca se apropie momentul judecatii tale.

    Chemati elicopteru'
  • +4 (12 voturi)    
    Urmarea (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:49)

    Mihalake [utilizator]

    Deja Ghita a iesit din PSD.
    Ponta da semne ca isi depune mandatul "daca Iohannis desemneaza un PM din aceeasi coalitie" (ceea ce nu ar trebui sa fie greu).

    La viitorul congres PSD, sau poate se organizeaza unul extraordinar pana atunci, Geoana e reprimit si ajunge seful PSD, ceea ce isi doreste mai presus de orice.

    Si vom fi condusi de Mihaela-dragostea-mea.

    Pentru ca eu cred ca PSD o sa-si revina din pumni.

    Si sa nu ne facem iluzii... dreapta nu este o forta pt ca nu este unita. Si nici nu o vad unindu-se. Sunt prea multe orgolii individuale.
    A dovedit-o campania electorala pre-primul tur.

    Si aici e ca in fotbal. Castiga echipa care are cel mai bun joc de echipa, nu cea care are cele mai multe superstaruri care nu isi dau pase unul celuilalt.
    • +1 (1 vot)    
      Circul si caftul ce-l vedem.. (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 11:29)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Mihalake

      .. se cheama joc de echipa?
  • +9 (17 voturi)    
    comunist adevarat (Vineri, 28 noiembrie 2014, 21:50)

    sorin3 [utilizator]

    s-a nascut comunist si va muri comunist.
    Poate era mai bine sa nu fi venit tatal lui in Romania...
  • +4 (12 voturi)    
    da (Vineri, 28 noiembrie 2014, 22:50)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    asasinul de copii iliescu, cind a enumerat filiatia fsn-fdsn-pdsr-psd, a uitat exact inceputul filiatiei, adica pcr. Un partid intemeiat de criminali, in numele unei ideologii care a facut cam o suta de milioane de victime. Evident ca batrinul edec comunist nu face exceptie, avind pe constiinta, in cazul in care poseda una, mortii din decembrie 89, printre care numerosi tineri si copii.
    Nefiind judecat la timp, acum da lectii altora in numelel aceleiasi ideologii criminale. Pacat, va muri in patul lui.
  • +4 (8 voturi)    
    printre randuri (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 0:15)

    Daea_Mi [utilizator]

    Printre randurile scrisorii transpira regretul lui Iliescu ca noua generatie de comunisti nu intelege ideologia comunista cum era ea pe vremea cand Ionica era fecior la mama. Adica spui ce vrea prostia sa auda (eg. "stanga" in loc de "comunisti"), dar faci in liniste ce e bine pentru tine. Nu asa pe fata si cu nesimtire cum face necioplitul de Ponta... Si cand te gandesti ca Ponta si PSD-ul lui sunt cocotati la guvern multumita PNL-ului. Lumea pare ca a uitat asta, poate din jena ca i-au votat. Asta e efectul semnarii pactului cu diavolul. Nu e chiar asa usor de trecut podul cu diavolul de mana precum zice proverbul. Si tare ma tem ca Romania mai are multi ani de numarat de la revolutie pana dispare ciuma rosie.
    • -2 (4 voturi)    
      Tu făcând (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 2:26)

      AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui Daea_Mi

      parte din "ciuma roşie" !
      • -1 (1 vot)    
        esti destept rau (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 21:44)

        Daea_Mi [utilizator] i-a raspuns lui AlisCuPar

        Cum ti-ai dat tu seama? Sau adevarul doare? Ai votat USL-ul la guvernare si acum ti-e rusine si dai vina pe Ponta? Situatia de acum e vina TUTUROR care au votat cu USL-ul si in principal e vina PNL-ului care a rupt dreapta pentru ca a vrut mai multa putere pentru sine. Dintr-o obsesie prosteasca regizata de televiziuni, s-au lasat prostiti si "desteptii" ca tine la alegerile guvernamentale. Acum ai ce ai votat: guvern psd-ist si presedinte pnl-ist. Asuma-ti votul si nu fa proiectii asupra altora. Eu nu votez cu comunistii indiferent cu cine se aliaza.
  • +6 (12 voturi)    
    Nea Ilici, ti-ai facut cont pe hotnews? (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 0:40)

    Daenerys [utilizator]

    Daca nu are chiar Iliescu cont pe hotnews, nu inteleg de unde vin minusurile pentru comentariile de bun simt care s-au postat aici si spun adevarul despre originile si apucaturile bolsevice ale lui Iliescu, despre revolutie si mineriade, despre faptul ca el a pus pe picioare politica romaneasca profund corupta si criminala.

    Va rog cei care ati dat minus la acele comentarii sa imi spuneti in ce fel nu sunteti voi de acord cu aceste afirmatii, Sau poate sunteti de acord ca acesta e adevarul, dar nu va deranjeaza. "Sunt o baba comunista!", nu?

    Faptul ca Iliescu nu a fost niciodata condamnat pentru crimele sale nu il spala in ochii nostri, ai celor care cunoastem adevarul. Imi aduce aminte de ce a declarat acum multi multi ani in parlament fratele bunicului lui Neagu Djuvara cand vorbea de un hot "spalat" de justitie: Nu a fost spalat asa cum spala apa Iordanului de pacate, ci asa cum spala marea hoiturile murdare de la tarm(nu e exact citatul, dar in linii mari asta a spus)
    • -2 (4 voturi)    
      Gigi, (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 2:30)

      AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui Daenerys

      tu din ce ligă (comunistă) eşti ?!
      • +1 (3 voturi)    
        te plictisesti? (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 21:46)

        Daea_Mi [utilizator] i-a raspuns lui AlisCuPar

        Plimba-te pe site-ul Antenelor. E inca deschis.
  • +5 (7 voturi)    
    Pe pontalău (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 2:20)

    AlisCuPar [utilizator]

    îl părăseşte şi PSD, şi Daciana "dragostea" lui, şi tata socru', şi o să ajungă unde trebuie să ajungă: la lada de gunoi a istoriei !
  • +9 (9 voturi)    
    magnific (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 2:37)

    bogdanlungu [utilizator]

    Cand a chemat minerii sa-i bata pe studenti, ce ideologie a imbratisat?
  • +1 (3 voturi)    
    Ponta (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 6:46)

    verid [utilizator]

    Ponta a pierdut pentru ca este un individual profund antipatizat si urat de oamenii.Mincinos, plagiator,corupt,needucat,prost crescut,nesimtit, ticalos ,un accident genetic.Totusi poate ar fi castigat daca nu ar fi intervenit Basescu in seara de 14 noiembrie,indemnandu-ne sa mergem la vot.Astfel Johannis(un om sters)a reusit sa castige,primind cel putin 30%de la Basescu
  • +2 (4 voturi)    
    ca si in titlu.... (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 7:05)

    TRABI [utilizator]

    ca si in titlu ...... " o mizerie " esti iliescule ....un nimic ...cea mai joasa spetza ..... ai nenorocit vietile oamenilor si ai condus la transformarea avutiei nationale in fier vechi ..... La DRAKU...
    DISPARI urgent ca vrem sa traim ....
  • +2 (2 voturi)    
    ion iliescu (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 9:17)

    ConstantinCadeschi [anonim]

    ce nu a reusit poporul acesta ce are,slava domnului,sa-ti reproseze : distrugerea economiei,nasitul capitalistilor de cumetrie cu averi din furat,saracirea natiei,instrainarea capitalului romanesc catre rusi(vezi lukoil,prelucrarea titeiului,..) toate acestea realizate cu ajutorul lui roman si nastase si mai nou ponta,...REUSESC lupii tineri intruchipati de nepotii colegilor comunisto-securisti,feciorul generalului ghita,nepotul col.naumovici,si cati ca ei....sa te sfasie batrane bolsevic intr-o veche traditie comunista !
  • +3 (3 voturi)    
    . (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 9:19)

    Bazil.the.3rd [utilizator]

    L-am vazut mereu pe victoras ca fiind o "emanatie" iliesciana.
  • +4 (4 voturi)    
    ultima zvicnire a dinozaurului comunist . (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 11:13)

    LazarGheorghe [anonim]

    Draga tatucule bolsevic inca nu iti dai seama cat rau ai facut acestui popor din dorinta de a fi tot timpul la putere. In spatele tau s-au regrupat toate fortele rele ale comunismului toti profitorii din politica,armata, securitatate, si biserica cei care au pradat totul in tara asta. Astfel in Romania acum nu este nici democratie nici dictatura ci anarhie, fura fiecare cum poate. Acum toti fugiti de eticheta comunismlui si il renegati pe tatucul vostru ilici iliescu care se plange cum capitalismul de la noi a intinat nobilele idealuri ale comunismului. Fratilor psd-isti nici toate apele dunarii nu va spala de aceasta eticheta fiindca santeti creatia acestui politruc iliescu care a mintit poporul si i-a adus din nou la putere pe comunisti. Nu numai emblema ci si comportamentul liderilor si membrilor acestui partid este totalitara si tipic comunista.In Romania nu exista doctrine ci numai nume ca socialism, liberalism sau altele . In 1990 fiecare dintre cei care s-au hotarat sa parvina prin politica s-au inscris in diferite partide dupa cum au gasit loc. Daca va uitati in topul posibililor penali si profitoritori : 1. psd ,2 pnl, 3.pdl, 4.udmr. Comunismul a fost folosit tot de niste oportunisti fara scrupule pentru a prelua puterea nu de dragul unor idei. Si precum s-a confirmat in timp comunismul nu putea sa dainuie a fost ca un castel de nisip deoarece s-a bazat pe minciuna si impotriva instinctului uman precum "proprietatea". Comunistii respecta proprietatea doar daca este a lor , vezi retrocedarile de mii de hectare. Orice sistem politic ca sa dainuie are nevoie de cozi de topor executanti) precum a fost si iliescu pentru sistemul comunist a lui ceusescu , asa si el cand a ajuns la putere a creat acest monstu de partid psd , care acum ii scapa de sub control . Au aparut lupii tineri flamanzi si dornici sa acapareze totul ca : ghita,dragnea, ponta, sova si precum a fost practica comunistilor care isi devoraza creatorii.
    Proletari din toata tara uniti-va.
  • +4 (4 voturi)    
    jos iliescu (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 11:25)

    myetalski [utilizator]

    Deci, jos Iliescu !
  • +2 (2 voturi)    
    Ma intreb! (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 11:58)

    Sani [utilizator]

    Ce putini am fost si ce multi am ramas!

    Citind comentariile, te intrebi cum dracq a fost de 3 ori ales acest individ (criminal de felul sau) ca presedinte al Romaniei....odata cu 85%?!

    Pastrand proportiile, vom constata peste nici 2 ani ca NIMENI n-a votat de fapt pentru Ponta!

    ROMANIA, ROMANIA!
  • +1 (1 vot)    
    Ne învârtim în jurul cozii ! (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 13:44)

    Fisherman [utilizator]

    Nu Iliescu e de vină !
    Nici Ponta, sau Dragnea sau Geoană ! Nici Iohannis nu va fi de vină...

    Trebuie să recunoaștem, o dată pentru totdeauna, că Noi suntem vinovații.
    Democrația nu există decât atunci când Demos este conștient că este singurul responsabil asupra Kratos.

    Dar dacă Demos spune că ”merge și-așa” sau că e bine ”cum o vrea Dumnezeu” atunci este normal ca o gașcă de tâlhari inculți să pună stăpânire pe țară.

    De data asta am evitat dezastrul imediat !
    Asta nu înseamnă că am scăpat...

    Ziua de 16 Noiembrie 2014 ar trebui să fie materializată astfel încât fiecărui băștinaș să-i intre în cap că Democrația nu înseamnă două kile de mălai din patru în patru ani. În locul posterelor cu mutra celui mai mândru dintre plagiatorii români creștini ar trebui puse fotografiile zecilor de mii de tineri care au protestat pentru ca prietenii lor din Diaspora să fie respectați ca cetățeni români.

    Democrație înseamnă supravegherea fiecărui demnitar în fiecare zi: ce a făcut, ce face și ce are de gând să facă cu banii din impozite.
    • -1 (1 vot)    
      Bravos !!!!!!!! (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 19:14)

      LazarGheorghe [anonim] i-a raspuns lui Fisherman

      Bine le mai zici maestre.
      Gura intelectualului adevar graieste.
  • +1 (1 vot)    
    Aveti dreptate Dle. Iliescu.... (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 22:04)

    SerbanNeicu [anonim]

    Aveti dreptate Dle. Iliescu, dar cine a mosit aceasta gasca de derbedei...? Nu au crescut sub ochii Dvs ? Un ciocoi obraznic si fudul, precum Nastase, nu a fost "modelul" lor...? Cine seamana vant, culege furtuna...!
  • +1 (1 vot)    
    se rupe pisica! (Duminică, 30 noiembrie 2014, 5:18)

    mucenic [utilizator]

    Pretinde sa fie articulat, subiectul de discuție însă este complet depășit de istorie. COMUNISMUL A FOST INVINS FIINDCA CREAZĂ SĂRĂCIE, EXCEPTÂND PENTRU PARTIDUL LOR.
  • -1 (1 vot)    
    foarte corect! (Duminică, 30 noiembrie 2014, 8:00)

    DoinaEne [anonim]

    respect, d-le Iliescu!
  • +2 (2 voturi)    
    duteeeee (Duminică, 30 noiembrie 2014, 14:37)

    tepes [utilizator]

    Domnule Iliescu te faci ca nu pricepi si asta-i semn ca inca esti smecher.Cum credeti ca ar reactiona germanii daca la masa cu Merkel s-ar afla hitler,sau daca Putin ar sta la prezidiu ci stalin?nu domnule Iliescu ajunge, ai adus destul rau acestei tarii lumea vrea sa uite de trecutul de trista amintire in care ai fost in prim plan.Daca tinerii te vad non stop in prezidiu facindu-te ca gindesti ori ca schtezi oarece scenarii ce cred acesti tineri? normal cred ca urmeaza linia mentorului sau adica comunista.Dute domnule unde si-o dus mutu iapa ca deranjezi chiar nu observi?atunci este nesimtire si trebuiesti dat afara cu scaun cu tot.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi