300 de caini vagabonzi, abandonati pe doua insule pustii, au devenit canibali

de A.N.     HotNews.ro
Vineri, 8 mai 2009, 14:29 Actualitate | Internaţional

Peste 300 de caini vagabonzi, ce au fost abandonati pe doua insule pustii din Malaezia, au devenit canibali dupa cateva saptamani in care au suferit de foame, au declarat reprezentantii unei organizatii de aparare a drepturilor animalelor, citate de AP. Cainii au fost dusi pe insule de locuitorii dintr-un sat pescaresc, nemultumiti de faptul ca patrupedele defecau pe strazi si muscau copiii.

Cainii au fost prinsi luna trecuta si dusi pe cele doua insule pustii de locuitorii dintr-un sat pescaresc de pe o insula din Selangor (in vestul Malaeziei). Taranii din Pulau Ketam erau nemultumiti pentru ca patrupedele defecau pe strazi si muscau copiii.

Cativa reprezentanti ai Societii pentru prevenirea cruzimii fata de animale din Selangor (SPCA) au vizitat insula Pulau Selat Kering luni si au vazut "cativa caini scheletici devorand infometati ramasitele altui caine".

"In apropiere, un caine latra deoarece altii incercau sa-l muste", se afirma intr-un comunicat al SPCA. Activistii au prezentat presei si fotografii cu scheletele unor caini care murisera si fusesera devorati de alti caini.

Taranii au afirmat insa ca n-au intentionat sa fie cruzi cu animalele, ci au incercat sa scape satul lor de caini. In plus, ei sustin ca s-au gandit ca patrupedele se vor hrani cu animalele salbatice care traiesc pe insule.

Activistii au anuntat ca au salvat doi caini si au lasat mancare pentru ceilalti. SPCA crede ca in jur de 200 de caini au supravietuit, iar organizatia va incerca sa-i salveze. Taranii sustin, de asemenea, ca unii dintre caini au incercat sa inoate inapoi spre zonele locuite, insa nu stiu daca vreunul a reusit sa parcurga distanta.

SPCA le-a cerut locuitorilor sa nu mai abandoneze cainii pe insule si a anuntat ca ia in considerare cateva masuri in legatura cu cei 2000 de caini vagabonzi din satul pescaresc, printre care sterilizarea si mutarea patrupedelor in alte zone.

Vezi aici pozele prezentate de SPCA. Atentie, imagini violente!


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

5482 vizualizari

  • +10 (14 voturi)    
    Insula Cainilor (Vineri, 8 mai 2009, 14:36)

    Martens [anonim]

    Ce bine ar fi fost daca obtineam Insula Serpilor.
    • +9 (13 voturi)    
      buna gluma, dar... (Vineri, 8 mai 2009, 15:07)

      ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Martens

      exista o singura solutie in momentul actual, data fiind amploarea pe care a luat-o salbaticia cainilor vagabonzi din marile orase de la noi din tara.
      Anume eutanasierea. Daca politicenii nostri nu sunt in stare sa dea singuri o lege ca asta, atunci ar trebui organizat un referendum.
      Mii de oameni sunt muscati zilnic in toata tara, femeile si copiii au ajuns sa ceara barbatilor sa mearga cu ele/ei 100 metri pentru a nu fi muscate/muscati. Este o adevarata anarhie pe strazi, o mizerie de nedescris din cauza fecalelor si urinei de pe strazi si parcuri.

      Sa facem ceva oameni buni !

      Si da, zic oameni buni chiar daca suntem de acord cu eutanasierea animalelor fara stapan.

      Sunt iubitor de animale dar mai mult iubesc oamenii, nu pot fi de acord cu suferinta oamenilor ca sa fac pe plac organizatiilor care se fac ca protejeaza animalele doar pentru a-si umple buzunarele...
      • +2 (4 voturi)    
        caini... (Vineri, 8 mai 2009, 15:49)

        claudel [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        in iasi au fost muscati studentii din cauza ca le aruncau mancare de sus de la etaj si se adunau haite si ii atacau pe studenti seara cand veneau de la ore :) cea mai usoara metoda ptr pedofili este sa fie trimisi pe acea insula sa ii lese fara jucarie =)))
      • -4 (6 voturi)    
        ciinii ii musca doar pe cei rai (Vineri, 8 mai 2009, 17:16)

        bubu [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        asa ca, teme-te !
        • +1 (1 vot)    
          Eu propun altceva (Vineri, 8 mai 2009, 18:31)

          cohan [anonim] i-a raspuns lui bubu

          Cei ”buni” ca tin sa stea cu cainii. Eventual pe o insula.
          In alta ordine de idei:
          ”iubitorii de animale” (am pus ghilimele, da?) n-au ce face de data asta si trebuie sa recunoasca eutanasierea o solutie mult mai blanda in acest caz.
        • +2 (2 voturi)    
          Ma a....lule (Vineri, 8 mai 2009, 18:40)

          cohan [anonim] i-a raspuns lui bubu

          Ca vroiam sa plec dar nu m-am putut abtine.
          Incearca tu om bun asa cum zici ca esti. Intr-o dimineata te trezesti la 6-7, sambata eventual, cand nu e nimeni pe strada, si incearca sa alergi pe langa o haita de caini. Sa vezi cum reactioneaza. Asa de curiozitate.
          Dute in Viena, sa vezi cata lume alearga pe trotuare dimineata. De la tineri pana la batrani de 80 ani.
        • 0 (0 voturi)    
          bubule mama ta a fost caine! (Vineri, 8 mai 2009, 23:12)

          Io [anonim] i-a raspuns lui bubu

          Consider ca cei ce iubesc cainii maidanezi mai mult decat oamenii nu merita sa traiasca printre noi. Sa cerem cat mai insistent un referendum pentru eutanasierea cainilor fara stapan.
          • -1 (3 voturi)    
            tu sigur esti maimuta in schimb (Sâmbătă, 9 mai 2009, 13:23)

            ati [utilizator] i-a raspuns lui Io

            A iubi oamenii mai mult decat cainii nu implica a omora cainii. Tara e plina de retardati ca tine.
            Adevarul este ca oamenii care trateaza prost animalele, trateaza prost si oamenii. Desigur, cainii reprezinta o problema. Dar inainte de toate e o problema a noastra, trebuie constientizata si actionat cu discernamant. Daca din nepasarea noastra cainii ajung in situatiile in care ajung, atunci de ce sa nu eutanasiem si pensionarii, si asa nu mai sunt de ajutor.
            De ce sa nu omoram si pe cei saraci, ca nu sunt decat poveri pentru societate. Si asa mai departe.
            Din pacate tara asta e plina de maimute ca tine. Daca ai fi in stare de altceva ai ti-ai asuma raspunderea. Nu ai face observatii cretine despre parintii altora.
        • 0 (0 voturi)    
          asa este (Sâmbătă, 9 mai 2009, 11:22)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui bubu

          ciinii ii musca doar pe cei prosti!!
          asa ca, teme-te !
        • 0 (0 voturi)    
          ``cainii`` de voi (Sâmbătă, 9 mai 2009, 19:25)

          mamate [anonim] i-a raspuns lui bubu

          Doar ``bunatatea`` celor ``BUNI`` ca tine face ca Romania sa arate in ``halul `` asta ... cei ``BUNI`` ca tine formeaza ORGANizatiile carora NU le pasa .... eu zik EUTANASIEREA .... voastra!!!
  • +8 (10 voturi)    
    Noi unde ii ducem pe-ai nostrii? (Vineri, 8 mai 2009, 14:37)

    vic [anonim]

    Din ce in ce mai multi caini cu "bulina" la ureche sunt abandonati pe strazi de cei care i-au revendicat. Si fac acelasi lucru ca si cei din Malaezia: mizerie pe strazi si musca oamenii.
    Oprescule, ai zis ca infiintezi politia animalelor! Numai gura a fost de tine acu' un an, in campanie.
  • +10 (14 voturi)    
    Ce sa-ti spun ! (Vineri, 8 mai 2009, 14:43)

    Florin [anonim]

    Activisti, specialisti, experti si invatati observ ca sunt peste tot. Oamenii din localitatea respectiva erau pur si simplu terorizati si sincer le dau dreptate.Au venit acum expertii lu' peste prajit sa isi expuna ei ideile, mila, consideratia si grija fata de niste javre nenorocite.Parca era in Bucuresti in urma cu cativa ani cand primarul de atunci a incercat cumva(desi nu indeajuns de mult) sa mai ne scape de javrele nenorocite de pe strazi si au intervenit tot felul de organizatii, fundatii si specialisti ca, vezi Doamne, e cruzime fata de animale.Ma intreb eu asa, de ce nu ii iau ei acasa, sa-i creasca si sa-i hraneasca? Iti pasa atat de tare de niste javre nenorocite, ia-le taticu acasa ! Dar nu, ei vin, fac recomandari si reclamatii si apoi pleaca : descurcati-va fraierilor ! Mi-e sila de ei...
    • -2 (2 voturi)    
      SPCA (Vineri, 8 mai 2009, 19:28)

      Capsunaru [anonim] i-a raspuns lui Florin

      SPCA e o organizatie de KK.
      La ei acasa (SUA/Ca) tin ciinii o vreme in adapost si daca nu ii adopta nimeni ii omoara ( se citi eutanasiere sau alt cuvint mai istet pe care sa nu il inteleaga spalatu pe creier normal)
      Multi din angajatii SPCA nu au nici o pregatire superioara si habar nu au cum e cu animalele.
      Ce fac ei e doar pt reclama ca sa ceara bani.
  • +6 (8 voturi)    
    caini (Vineri, 8 mai 2009, 15:00)

    o romanca [utilizator]

    dle Primar Oprescu, cand aveti de gand sa adunati cainii de pe strazi?
    atata vreme cat sunt oameni, copii si batrani care mor de foame, nu sunt de acord ca din banii platiti de mine ca impozite si taxe, sa fie hraniti cainii. N-au decat ONG-urile sa adune cainii in adaposturi si sa-i hraneasca pe banii lor, Primaria sa ne scape de ei, nu se mai poate asa, or sa fie mai multi caini decat oameni. Si pentru cei care se vor revolta impotriva mea, n-au decat daca iubesc cainii sa se duca cu ei cu tot la tara, nu in oras, orasul este ptr oameni nu ptr caini.
    M-am saturat sa ma feresc de caini pe strada, sa-mi feresc copilul, e plin de rahat pe strada, deja trotuarele au inceput sa miroasa a rahat, dimineata ti-e frica sa pleci la servici, seara la fel. Iar toate babele nebune si refulate care le dau oale de mancare, sa se duca si sa infieze un copil daca sunt asa de avute, sa ne lase pe noi astia care muncim si care platim impozite ptr ca ele sa ia pensie, sa ne lase sa dormim fara sa fim deranjati de latraturi, sa mergem la servici fara sa fim muscati, si sa ne scoatem copiii afara fara teama ca vor fi muscati sau vor calca intr-un rahat
    • +2 (2 voturi)    
      De fapt (Vineri, 8 mai 2009, 18:26)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui o romanca

      ONG-urile lui peste iau bani pt cainii deja existenti in adaposturi (cateva mii, maxim). Care adaposturi sunt pline, pt ca mai nou nu-i mai euthanasiaza (alo, astia cu protectia animalelor??? da pe oameni cine-i protejeaza de cainii flamanzi?). Acum sa omoara doar cainii batrani/bolnavi, si cand se elibereaza un loc mai prind altul. Efectul: o sa fie plin orasul de caini, deja unde stau eu in Militari anul asta au nascut vreo 3 catzele pe o raza de 200 m in jurul blocului. Sunt deja vreo 30 de patrupede in dezvoltare.
  • -3 (11 voturi)    
    .............. (Vineri, 8 mai 2009, 15:13)

    szdfg [anonim]

    pe cand o insula pt politicieni? astia se mananca intre ei pe continent. oricum nu cred ca am gasi o insula atat de izolata sa scapam de ei. cainii nu au nici o vina. societatea e singura vinovata.
    • +2 (4 voturi)    
      caini (Vineri, 8 mai 2009, 15:24)

      o romanca [utilizator] i-a raspuns lui szdfg

      chiar daca nu au nici o vina tot trebuie sa scapam de ei.
      Perfect de acord cu eutanasierea si asta cat mai repede
      • +2 (4 voturi)    
        catzeii... (Vineri, 8 mai 2009, 15:51)

        claudel [anonim] i-a raspuns lui o romanca

        eu prefer sa se faca un centru mare de catzei unde sa fie cativa angajati care sa-i spele si sa le dea hrana asa cum exista si in australia... si sa castreze masculii ca sa nu se inmulteasca, asa in felul acesta catzeii vor traii fericiti cu hrana si caldura si nu vor mai face alti catzei care vor suferi.. daca se repeta aceasta procedura ani de ani chiar cand vor muri alti catei ii vor putea inlocuii cu alti vagabonzi noi culesi de pe strazi. ce spuneti de idee?
        • +3 (3 voturi)    
          ideal dar inaplicabil (Vineri, 8 mai 2009, 16:01)

          elena [anonim] i-a raspuns lui claudel

          claudel, ideea ta este una ideala iar tu esti un visator, fara a se intelege de aici ceva negativ. Practic, solutia este inaplicabila: sunt mult prea multi caini pe strazi, nu exista fonduri pentru construirea adaposturilor, interventiile chirurgicale si hrana acestor animale. OK, de acord cu tine: aceasta solutie ar fi trebuit aplicata in trecut, cand numarul patrupedelor nu era atat de mare... Dar acum cred ca este muuult prea tarziu.
          • +1 (1 vot)    
            pentru elena.. (Vineri, 8 mai 2009, 16:12)

            claudel [anonim] i-a raspuns lui elena

            da asa este :) poate ca sunt visator ! dar asa se pare ca ar fi frumos sa se faca intelegi? :) doar suntem in EU ! cu banii care se fura de la stat sunt sigur ca nici 5% nu ar trebuii investiti ca sa aplice aceasta solutie :)
            • +1 (1 vot)    
              Exista o cale de compromis... (Sâmbătă, 9 mai 2009, 11:30)

              VP [anonim] i-a raspuns lui claudel

              Nu e inventata de mine, ci de oameni destepti ;-). Pe unde-a fost folosita -- inclusiv in Romania -- a functionat. Pasii sunt urmatorii:
              1. Prinderea cainilor vagabonzi, atati cat este fezabil in mod realist. Poate 100 pe zi, poate 200 la un oras ca Bucurestii, nu stiu. In masura in care se poate face selectiv, catzele adica, cu atat mai bine.
              2. Sterilizarea lor si marcarea ca atare. Un caine "cu bulina" ar trebui in mod obligatoriu sa fi fost sterilizat, asta ar trebui sa fie semnificatia bulinei, nu "adoptia".
              3. Aici e "smecheria", care poate parea contraintuitiva la prima vedere: returnarea cainilor sterilizati fie celor (inclusiv "babelor nebune si refulate") care ii solicita, fie chiar pe strazi, NU eutanasierea lor.
              Nu eutanasiere nu din motive de mila, umanism etc., ci de (in)eficienta.
              Stiu ca pare o prostie, dar exista o logica usor de inteles de cei care mai stiu cate ceva despre comportamentul animal si ecologie.
              Cainii sunt animale teritoriale, iar orasul este jungla lor. Jungla aceasta, ca orice ecosistem, poate suporta un numar limitat de caini. La numere mari, daca "scoti" (prin eutanasiere) 10%-20%-80% din populatie (si e aproape imposibil sa-i eutanasiezi PE TOTI intr-un timp suficient de scurt), se creeaza practic un vid umplut in scurta vreme de altii -- NESTERILIZATI!!!
              De-aia eforturile de-acum cativa ani, care la inceput dadusera rezultate promitatoare, au esuat in cele din urma.
              Daca insa ii scoti "din mediu" doar cateva zile, pt. sterilizare, iar apoi ii aduci cam in aceleasi locuri, echilibrul ecologic se pastreaza, putini caini "noi" vor avea loc, iar rezultatele, desi mai lente si mai putin spectaculoase, vor fi durabile... Populatia se va stinge in mod natural sau/si ramanand la un nivel scazut, usor de controlat (amintiti-va de LA Animal Police, cativa oameni care tin sub control populatiile de animale dintr-o metropola de peste 10 milioane).
              Altminteri, peste inca 20 de ani tot discutiile astea o sa le discutam...
    • +1 (5 voturi)    
      dogs (Vineri, 8 mai 2009, 15:26)

      Io [anonim] i-a raspuns lui szdfg

      Eutanasierea doar a cainilor violenti (prin limbaj sau mai rau).
    • 0 (0 voturi)    
      asa e (Vineri, 8 mai 2009, 20:10)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui szdfg

      Asa e, numai societatea. Dar le spui asta..."cainilor" din Romania?
  • -8 (14 voturi)    
    nu aveti minte (Vineri, 8 mai 2009, 15:21)

    Andreea [anonim]

    In primul rand, sunt locuri in lumea asta unde oamenii se comporta mai rau ca si animalele...ei de ce nu sunt trimisi pe insule pustii sa se devoreze unul pe altul? solutia nu este sa se ucida aceste vietati, care sa nu uitam ca cica sunt cei mai buni prieteni ai omului. De vina este lumea in care traim, deoarece oamenii fiinte inteligente...nu sunt in stare sa faca nimic.
    • +3 (3 voturi)    
      Sunt "fericitul"... (Vineri, 8 mai 2009, 18:49)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui Andreea

      a doua muscaturi de caine in Bucuresti pe B-dul Magheru. :) Ar trebui sa imi cer scuze fata de cele doua patrupede? :) Metionez ca ima intorceam obosit de la servici si nu am provocat in nici un fel animalele.

      Acum serios, stiu ca e curentul asta ecologist, stiu ca sunt oameni care isi bat joc de animale. Dar trebuie pastrat putin bun simt. Adica nici otravirea cainilor pe strazi nu e solutie, dar nici lasarea lor liberi pe strada.

      Am o intrebare ptr ONG care lupta pentru drepturile animalelor: de ce nu construiesc ei adaposturi in care sa aiba grija de caini, si de unde se si pot adopta? Doar gura e de ei.
      • -2 (2 voturi)    
        asta e tot ce ai inteles tu: e un curent ecologist (Sâmbătă, 9 mai 2009, 13:30)

        ati [utilizator] i-a raspuns lui razvan

        Eu propun sa te curentezi tu un pic. inteleg ca nu iti pasa decat de propriul borcan, in consecinta baga'ti nasul numai acolo.
        Societatea e plina de oameni ca tine. Care nu au facut nimic. Chiar nimic. Dar de vrut vreti toti. Niste cartofi, asta sunteti.
  • +7 (7 voturi)    
    Cruzime fata de animale (Vineri, 8 mai 2009, 15:25)

    Lucian [anonim]

    "S-au gandit ca se vor hrani cu animalele salbatice de pe insula". Asta nu e cruzime fata de animale, cele salbatice? Nu e cruzime sa omori alte fiinte ca sa hranesti cainii? Oamenii au o problema la cap, personalizeaza cainii, ii considera oameni, le atribuie calitati omenesti, ceea ce nu e cazul. Atunci cand ii vor vedea asa cum sunt, adica niste daunatori periculosi, agresivi si purtatori de boli, care trebuiesc starpiti, vor exista sanse pentru eradicarea acestui flagel.
    • +3 (3 voturi)    
      corect (Vineri, 8 mai 2009, 17:00)

      virgil [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Ma intreb de ce nu apare nici o organizatie de protectia animalelor care sa ne explice cat de mult sufera sobolanii care inghit otrava, si cum ar trebui ei stransi in centre specializate, castrati si hraniti astfel incat sa traiasca fericiti pana la adanci batraneti....
      • +1 (1 vot)    
        Ba da (Vineri, 8 mai 2009, 20:29)

        Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui virgil

        au aparut. In sua sunt clupse de prins soareci ecologice. Adica soarecele intra inauntru si se inchide in asa fel incat sa nu-l raneasca si sa aiba aer pt cateva zile pana il poti duce afara mai departe si il poti elibera.
    • +1 (1 vot)    
      de acord (Vineri, 8 mai 2009, 20:27)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

      Ai dreptate, ti-am dat plus, insa, o obiectie, pe caini nu ii conideram oameni, ci fiinte. Practic e egalitate intre toate animalele si om cand te gandesti la viata, durere, foame si alte sentimente care nu sunt doar omenesti. De acord ca nivelul de inteligenta e mai ridicat la om, insa si animalele au nivele lor de inteligenta si nu tre sa ne gandim ca daca suntem un nivel mai ridicat , celelate animale nu mai conteaza.
      Da, cainii din Ro tre starpiti(eutanasiati, nu prin alte metode) de acord pt ca sunt un rau societatii si nici ei nu traiesc o viata fericita. De acord cu eutanasierea celor batrani si bolnavi, dar avem nevoie de mai multe centre pt asta si multi multi ani.
    • -1 (1 vot)    
      daunator esti tu (Sâmbătă, 9 mai 2009, 13:32)

      ati [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

      Gandeste-te cat de mult daunezi naturii, pentru care nu ai facut nimic. Nu mai bine pui mana pe o carte si inveti ceva gramatica?
      • 0 (0 voturi)    
        Pardon? (Duminică, 10 mai 2009, 8:03)

        Lucian [anonim] i-a raspuns lui ati

        De unde stii tu ca nu am facut nimic? Ma cunosti, cumva? In privinta cainilor chiar am facut ceva: am calcat vreo doi cu masina, fara sa vreau, ce-i drept, dar nici nu pot spune ca mi-a parut rau:)) Si poate vrei sa-mi explici si mie ce probleme ai cu gramatica mea?
  • +3 (5 voturi)    
    si oamenii ar face la fel (Vineri, 8 mai 2009, 15:37)

    alecu [anonim]

    Si pe oameni daca i-ai pune pe o insula pustie fara nici un fel de hrana ar deveni canibali.
    PS. Vezi supravietuitorii zborului 571 din Anzi.
  • +4 (6 voturi)    
    prea multi... (Vineri, 8 mai 2009, 15:38)

    elena [anonim]

    Astazi va fi luna plina... de doua zile urla cainii ca lupii in codru in zona in care locuiesc! Pentru ce platesc eu taxe? Sa nu pot dormi noaptea si sa imi fie frica sa ies din casa? Animalele astea sunt scapate de sub control, nu au ce manca si deci e o chestiune de noroc sa scapi necapsat... :(
    • 0 (0 voturi)    
      da (Vineri, 8 mai 2009, 20:31)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui elena

      Adevarat graiesti, insa cauza mare e ca taxele sunt prea mici in Ro. Cu bani putini nu se poate face nimic. Trebuiesc taxele sa se mareasca precum in strainatate.
  • +2 (4 voturi)    
    Bravo pescarilor (Vineri, 8 mai 2009, 15:42)

    Bucurestean [anonim]

    Oameni de actiune care au gasit o solutie sa-si protejeze satul de cainii vagabonzi. Bucurestiul e invadat si terorizat de cainii vagabonzi si primariile nu fac nimic. Nu ne ramane decat sa prindem noi cainii si sa-i ducem in curtea primariei ca insule pustii nu avem!
  • +1 (3 voturi)    
    eutanasierea (Vineri, 8 mai 2009, 16:24)

    x_ander [anonim]

    Oare nu vom scapa niciodata de nenorocitii aia de caini vagabonzi? M-am saturat ca pe oriunde m-as duce prin Bucuresti sa evit cainii ... Sunt peste tot si nu cred ca vre-unul din voi cei care cititi aici nu ati fost muscat sau nu cunoasteti pe cineva muscat de caini ...
    Cruzime? Mai crud mi se pare sa indur eu muscaturile unor caini vagabonzi decat sa ii eutanasiem ... Daca iubitorii de animale sunt chiar asa revoltati pe o astfel de decizie sa nu uite ca au posibilitatea sa ii ia IN CASA.... Domnule Oprescu, luati masuri va rugam!...
    • +1 (1 vot)    
      asa (Vineri, 8 mai 2009, 16:50)

      tsurni [anonim] i-a raspuns lui x_ander

      1. In ultima vreme sunt din ce in ce mai multi maidanezi prin Bucuresti. Cei care ar trebui sa-i stranga (http://www.asa-bucuresti.ro/asa/) nu raspund la telefon. Sa vedem daca-mi raspund la sesizarea facuta online..

      2. Mizeria de pe strazi nu e cauzata (doar) de caini vagabonzi. La cat mananca, nu cred ca au cum sa faca foarte multa mizerie. In schimb, stapanii ce-si plimba cainii pe domeniul public (trotuare, parcuri...) ar trebui sa si stranga. In sectorul 1, au fost instalate de ceva timp niste "distribuitoare de pungi". Pe cand si prin alte parti? Nu ca ar fi indispensabile... se poate si cu punga de-acasa...
    • -1 (5 voturi)    
      animalic (Vineri, 8 mai 2009, 16:51)

      roman [anonim] i-a raspuns lui x_ander

      Esti un tip animalic x_ander. Tine minte asta !
      La cat de-al draku esti nu ma mira ca te musca si cainii !
      Spre cunostinta ta exista lege careopreste eutanasierea ! Doar ca ar trebui castrati iar cei agresivi tinuti in adaposturi. Doar ca..bani sunt doar pentru BOSI !
    • +1 (1 vot)    
      Pro (Vineri, 8 mai 2009, 20:33)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui x_ander

      Sunt iubitor de animale, vegetarian si sunt pt eutanasiere.
  • 0 (0 voturi)    
    Cel mai bun comentariu (Vineri, 8 mai 2009, 16:36)

    R [anonim]

    Cel mai bun comentariu la aceasta stire si care rezuma tot ce se poate spune pe marginea ei este cel al lui Alecu de la ora 15.37.
    Bravo, Alecu!
    • 0 (0 voturi)    
      insa eu nu (Vineri, 8 mai 2009, 20:40)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui R

      Asta cred eu ca e cel mai bun comentariu:

      Situatia adaposturilor (Vineri, 8 mai 2009, 17:23)
      Tot R [anonim]
      un pic mai jos
    • 0 (0 voturi)    
      Sau asta (Vineri, 8 mai 2009, 20:41)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui R

      Sau asta, inca un comentariu bun cel a lu iva

      canibali (Vineri, 8 mai 2009, 17:27)
      iva [utilizator]
  • +2 (2 voturi)    
    bietii de ei ! (Vineri, 8 mai 2009, 16:49)

    Roman [anonim]

    Bietele animale ! Se pare ca omul este cel mai nenorocit animal devreme ce face asa ceva !
    Despre cainii de pe strazi...bietii...sunt de acord sa-i lasa liberi pe cei neagresivi, dar desi vad ca au insemne prinse pe urechi, se pare ca nu sunt castrati si se reproduc !!!!
  • +1 (1 vot)    
    Situatia adaposturilor (Vineri, 8 mai 2009, 17:23)

    Tot R [anonim]

    Din pacate, am auzit ca in adaposturile pentru ciini din Bucuresti (si probabil din Romania in general) situatia nu ar fi cu mult diferita din punct de vedere al hranei (ca altfel e mult mai rau) decit aceea de pe insula mentionata in articol. Cei care gestioneaza fondurile (printre care - tot din pacate - si unele fundatii) folosesc banii in acop personal, dar uneori tin ciinii in conditii groaznice si ii lasa fara mincare, asa ca ajung sa se manince intre ei.
    Asta este omul, cea mai fiara dintre fiare. Iar romanii, contrar prejudecatii raspindite, nu sint la modul general nici umani si nici generosi. Daca vezi numai comentariile de la acesta stire sau de la cea de ieri referitoare la testele pe animale ajunge ca sa iti pierzi increderea in umanitate.
  • +1 (3 voturi)    
    canibali (Vineri, 8 mai 2009, 17:27)

    iva [utilizator]

    Ciini daca se maninca intre ei (la propriu) nu sint canibali. In cel mai rau caz carnivori. Prin natura lor, ciinii, provenind zice-se din lupi, sint mai degraba carnivori. Pina aici nimic anormal in comportamentul lor. Pentru numarul mare al ciinilor vagabonzi, principalii vinovati sint tot oamenii care, prin curtile de la marginea Bucurestiului si din alte orase, au adunat la inceput unul sau mai multi ciini ca sa-i apere de hoti iar mai apoi i-au lasat sa se inmulteasca fara nici o responsabilitate. Mai mult puii i-au aruncat pur si simplu pe strazi pentru ca nu faceau fata cu hranirea si ingrijirea lor. Sint o multime de proprietari care-si abandoneaza ciinii la distante mari de casa, pe strazi mai putin aglomerate sau prin satele din apropierea oraselor. Instinctul de aparare si de supravietuire este si la ciini ca si la oameni destul de bine dezvoltat. De aici si lupta lor pentru areal si hrana. In aceasta lupta apar si victime 'colaterale'. Cred ca ar fi mai nimerita o lege care sa protejeze animalele si sa RESPONSABILIZEZE oamenii. Cred ca este nevoie ca oamenii, fiinte inteligente, sa gaseasca solutiile cele mai bune in asa fel incit sa putem 'trai bine' impreuna. Ciinii vagabonzi sint ca si copiii strazilor. Ce facem ii eutanasiem pe toti?
  • +1 (1 vot)    
    cainii "se defecau pe strazi"?!? (Vineri, 8 mai 2009, 17:32)

    Anonimus [anonim]

    ori autorul renunta la pretentia de eleganta si o zicea pe aia romanesca care are "se" in fata, ori se uita macar in DEX daca termenul literar nu-i era familiar. Asa a iesit ceva ... de cacao.

    Acum pe fondul articolului, ii cred pe tarani ca nu s-au gandit la acest deznodamant. Imi plac animalele si stiri de genul acesta imi pica greu, insa la final reiese ca in sat mai sunt inca 2000 de caini!!!! Doamne iarta-ma, oare cati locuitori are satul care avesa initial 2300 de caini?!? Daca nu incercau sa faca ceva sa scape de ei, la un moment dat cainii flamanzi ar fi inceput sa manance oamani, nu alti caini!!!
  • 0 (0 voturi)    
    o idee (Sâmbătă, 9 mai 2009, 3:36)

    alinus [anonim]

    Sa -i aduca in romania, aici sigur nu sunt omorati, vor avea drepturi in constitutie etc.
  • 0 (0 voturi)    
    nu mai vrem caini vagabonzi (Sâmbătă, 9 mai 2009, 18:39)

    alegator [anonim]

    suntem singura tara din ue unde sunt caini vagabonzi.o rusine!trimite-ti acest link va rog la parlament, guvern si primarii sa vada si "alesii "ca nu vrem caini vagabonzi pe strazi!la urma urmei din impozitul nostru traiesc alesii si pe noi ne reprezinta, sa nu-si mai bata joc de noi ca, de, ei nu merg pe jos si prin mijloacele de transport in comun!
  • 0 (0 voturi)    
    Unu muscat de javre maidaneze (Duminică, 10 mai 2009, 0:03)

    Anti_maidanezi [anonim]

    Sunt muscat recent de o javra fara stapan. MOARTE ASA ZISILOR IUBITORI DE JAVRE ! Am cautat pe net ib marile orase din toata lumea sa vad daca mai exista undeva caini liberi. Va dau adresele sa va uitati singuri si sa trageti concluzii.
    http://webcam.deili.info/en (Un site unde poti vedea Livecam din multe tari si orase)
    Washington: http://www.earthcam.com/usa/dc/metrosquare/#
    New York, Manhattan: https://www.webcamstore.com/professional/demo/demo.php?id=634&demoid=30
    https://www.webcamstore.com/professional/demo/demo.php?id=843&demoid=192
    Londra: http://www.earthcam.com/uk/england/london/index.php?cam=2
    Hawai,Waikiki: http://www.earthcam.com/usa/hawaii/waikiki/?cam=cheeseburger2
    Berlin: http://www.camvista.com/europe/germany/berlincam.php
    Viena: http://www.panoramablick.com/index.php?nav_id=nav_id=51&kat_id=51&cam_id=1477&lang=de&action=showkat&archiv=t
    Budapesta: http://speed.eik.bme.hu/livecam/
    http://www.santorini.net/caldera.html
    Warshaw: http://camera.xt.pl/
    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/cam_hst.php?ns=452
    Salonic: http://www.saloniki.org/webcam/webcam.htm
    Palermo: http://www.palermoweb.com/webcam_mondello.asp
    Moscova: http://85.112.113.74/view/index.shtml
    Atentie iubitori de animale: voi ziceti ca javrele musca doar oamenii rai. De azi inainte o sa va fac eu viata grea voua caci consider ca cei ce iubesc animalele mai mult decat oamenii nu sunt oameni,sunt animale.
  • 0 (0 voturi)    
    copii de iubitori de animale pt domii maidanezi (Luni, 18 mai 2009, 17:35)

    iuliana [anonim]

    1. am catel si-mi plac cainii - il tin in casa,il las sa-si faca nevoile in propra gradina unde si le poate ingropa, este de talie f mica, este vaccinat si deparazitat si nu are voie sa se apropie de copii decat sub supravegherea noastra.
    2. ii urasc pe maidanezi la fel de tare cat urasc si specimenele umane scelerate de care imi doresc la fel de tare sa scapam si in aceleasi moduri, asa ca scutiti-ma cu 'pedofili, violatori, criminali si politicieni' ca scriu despre ei acolo unde tema este asta
    3. fobia pe care am capatat-o fata de comunitari este datorata lor si nici unui alt animal, este o boala, poate avea repercursiuni serioase si o consider suficient motiv pentru a lua atitudine - atitudinea, daca este violenta, este pentru ca celelalte solutii au fost epuizate si inca nu s-a rezolvat NIMIC.
    4. ma doare-n f. de motivul pentru care maidanezii ataca oameni. faptul cu 'sunt rai' nu e un argument (imi poate explica cineva de ce madam paunescu este inca alive?!); faptul cu 'te simt ca ti-e frica' este iar lipsit de logica - mie a inceput sa-mi fie frica dupa ce m-au atacat prima oara iar chestia cu 'isi apara teritoriul ' nu face decat sa genereze raspunsul 'la fel si eu' - numai ca vedeti voi, ALA CHIAR ESTE TERITORIUL MEU! asa ca gasiti-va o preocupare inteligenta, cum ar fi adapostirea si ingrijirea patrupedelor RESPECTAND TOATE NORMELE sanitare si de siguranta, in propriile curti.
    5. m-am saturat sa-mi tremure c. de frica la fiecare drum pe care-l fac. daca vecinilor cu javre imense care apar pe strada fara lesa nu mai zic fara botnita le fac un milion de reclamatii, am crezut ca se poate proceda la fel si in cazul maidanezilor.
    VAX. astia, desi legea nu zice asa, sunt ai nimanui - cand vine vb de responsabilitate nu mai sunt nici ai primariei, nici ai frantuzoaicei aleia buboase, nici ai babei de la parter care-i indoapa zi de zi.
    6. ma bag la orice inseamna protest,actiune, petitionare, atata timp cat sunt facute cu limitarea consecintelor negative pt oameni.
  • 0 (0 voturi)    
    si eu cer insistent sa se faca ceva cu cainii (Joi, 28 mai 2009, 14:58)

    Mike [anonim]

    Salut,

    Eu unul sunt abonat la vaccine antitetanos, ca antirabic am facut o singura data si mi-a ajuns.
    Cred ca am fost muscat de vre-o 6 ori pana acum daca am numarat bine. Cumva m-am obisnuit, mai ales ca majoritatea s-au soldat mai mult cu zgarieturi, rani relativ usoare, ghete sau blugi rupti.

    Pana sa fiu muscat prima data mergeam fara nici o jena prin mijlocul haitelor. De altfel asa am fost muscat prima data, prin regie acum 7-8 ani, treceam pe langa o haita ca erau in drumul spre camin si nu puteam sa-i ocolesc, au inceput sa latre iar unul dintre ei a fost mai curajos si a si muscat.
    In fine atunci nici macar nu a ajuns la piele, a fost mai mult sperietura, insa de atunci cand sunt in preajma unui caine organismul reactioneaza si "se pregateste de ce e mai rau", iar un caine simte asta imediat.

    Daca e singur de obicei pleaca capul si nu indrazneste sa faca ceva. Daca insa sunt mai multi, e suficient sa maraie unul ca ceilalti sar imediat, si e inevitabil ca unul dintre ei sa nu fie mai curajos. Eu asa am ajuns la numarul 6.

    Momentan in jurul blocului meu sunt vre-o 10 caini si am avut cateva meciuri si cu ei.Eu sunt ditamai barbatul si mi se face putin pielea gaina cand trec pe langa ei. Ma uitam insa, acum cateva zile la un prichindel care de abia mergea ca-i dadea palme peste bot, aceluiasi caine care cu o luna inainte incercase sa ma muste pe mine.(de data asta a ratat :)). Eu stau si ma intreb ce se intampla daca doamne fereste cainele ala e deranjat de ceva, cineva si musca un copil dintr-asta mic. Il mutileaza pe viata, si poate ca nici un a fost vina lui, poate ca a trecut pe langa caine chiar in momentul ala unul cu nivel mai ridicat de chimicale in organism, unul ca mine, sau poate l-a deranjat vre-un claxon.

    Si, mai rau e ca unii le dau carne si oase crude, asa ca d f sa-i prinzi seara, si sa le fie si foame. M-am plans adm de la bloc de prbl asta si am fost sfatuit sa le dau otrava. F tare nu? Fa ceva Oprescule,ca nu mai avem rabdare.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică