REPORTAJ "Ura nu se invinge cu mai multa ura, nu ne temem". Barcelonezii, inapoi la plimbare pe Rambla

de Raul Costa     HotNews.ro
Vineri, 18 august 2017, 13:43 Actualitate | Internaţional

Catalanii au iesit la plimbare pe Rambla dupa atacul terorist
Foto: AGERPRES
Tacere si tristete infinita. Asa s-a trezit vineri dimineata Barceloneta, cea mai aglomerata plaja din capitala catalana. La mijlocul lunii august, luna in care Spania primeste mai multi turisti decat de-a lungul intregului an, acest loc emblematic plange pentru absenta trecatorilor care pana acum cateva ore se bucurau de calmul si veselia create de mare.

"Nu va bazati pe mine ca voi trai sub dictatura fricii; Astazi am iesit in strada, desi pare o nebunie sa faci acest lucru ca sa fugi de singuratatea care stapaneste in ultimele ore de cand s-a petrecut atentatul", spune pentru Hotnews.ro Irene Linares, o tanara din Madrid, care lucreaza la Barcelona de mai putin de un an.

Pe Rambla, in inima Barcelonei, unde atacul comis joi a ucis cel putin 13 de oameni si a provocat sute de raniti, oamenii au decis spontan sa stea de veghe.

Mii de persoane, inclusiv primarul din Barcelona, Ada Colau, se apropie de punctul de atac unde la orele pranzului s-a tinut un minut de reculegere. "Nu mi-e frica", scandeaza multimea dupa momentul de reculegere.

"Ura nu se invinge cu mai multa ura, nu ne temem", declara pentru Hotnews.ro Juanma Campos, un om de afaceri din Hospitalet de Llobregat, un oras invecinat capitalei catalane.

"Barcelona tocmai sarbatorise un sfert de secol de la organizarea Jocurilor Olimpice, ocazie cu care si-a demonstrat spiritul pasnic; Acum vom face dovada  unitatii si puterii noastre de a merge mai departe", continua Campos.

Potrivit postului de radio Cadena Ser, cel putin 11 de persoane ar putea avea conexiuni directe cu atacurile: soferul camionetei, cei trei detinuti din orasul Ripoll, 5 presupusi teroristi ucisi in Cambrils, un mort si un detinut in Alcanar.

"Nu mai vorbim de lupi singuratici, ci de o turma", a declarat astazi presedintele Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont.

In acelasi timp, retelele sociale abunda de imagini si mesaje de incurajare dupa dublul atentat din Catalonia, la Barcelona si Cambrils.

"Astazi, toata Spania este Barcelona", scrie cineva pe Twitter referitor la conflictul de independenta care a izbucnit in urma cu cateva luni.

"Regele vine astazi in Plaza de Catalunya din Barcelona pentru a se alatura minutelor de tacere in semn de solidaritate cu victimele atacului", anuntase Casa Regala Spaniola.

Prima dintre victimele identificate ale atacului din Barcelona: Francisco Lopez Rodriguez, in varsta de 60 de ani din Lanteira (Granada).

Intre timp, politia a facut apel la calm catre populatie, oamenii sunt rugati sa nu posteze imagini cu scenele atacului si sa creeze alarma falsa, asa cum a aparut intr-un mesaj pe WhastAPP, conform caruia "exista mai multe bombe peste tot de la Barcelona".

Chema Gil, director al departamentului de Studii despre Terorism la Institutul de Securitate Global, a declarat pentru Infolibre: faptul ca a existat un atac in Spania ¬nu inseamna ca politia sau sistemul legislativ au esuat¬. De fapt, acesta avertizeaza ca astfel de atacuri de ¬o complexitate organizationala scazuta" sunt foarte greu de detectat.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

5193 vizualizari

  • 0 (52 voturi)    
    Lozinci egale cu zero ! (Vineri, 18 august 2017, 13:45)

    Idealistu [utilizator]

    Nici macar efect psihologic, nu mai au acest tip de afirmatii !
    • -1 (43 voturi)    
      lumea in care traim (Vineri, 18 august 2017, 14:37)

      step by step [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      nu ne temem, nu ne temem. la urmatorul atentat...nu ne este frica, nu ne este frica. la urmatorul atentat...nu ne invingeti, nu ne invingeti. la urmatorul aatentat...suntem uniti, suntem uniti. la urmatorul atentat...deja ne-am plictisit.
      • +16 (36 voturi)    
        Bineinteles ca te-ai plictisit (Vineri, 18 august 2017, 15:09)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui step by step

        Anihilarea terorismului presupune resurse, creativitate si munca. In primul rand multa, multa munca. N-am nici o indoiala ca munca te plictiseste.

        Ai prefera ceva simplu, ca taierea cozii pisicii, dintr-o data. De multe ori, cei ca tine, care nu dau afara de inteligenta, creativitate si suflet, gasesc repede si pisica, careia sa-i taie coada. Minoritatile chipurile trebuie pedepsite. Ori cele religioase, ori cele sexuale, ori cele nationale, si asa mai departe. Multumim mult pentru efort! Inteligentilor! Dar nu ne ajuta deloc contributia voastra. Ba chiar ne incurca.
        • -7 (7 voturi)    
          gesit (Duminică, 20 august 2017, 15:05)

          martel55 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          in primul rand sa spunem adevarul, nu e vorba de terorism, ci de o ideologie(chipurile a "pacii"), care are ca unic scop sa transforme INTREAGA lumea dupa visurile unui individ de acum 1400 de ani, ideologie susitnuta fara putinta de tagada de zeci d emilioane d eindivizi aciuati in europa, si care ideologie printre altele isi propune sa scape lumea de encredincisoi....nici o deosebire fata de nazismul pe care indivizxi ca tine pretind ca il combat din vorbe in timp ce il sustin prin fapte....pentru rewzolvarea situatiei e suficienta doar retrimiterea musulmanilor din europa in tarile lor de origine
      • -12 (14 voturi)    
        iar la ultimul atentat (Sâmbătă, 19 august 2017, 7:06)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui step by step

        musulmanii striga "sunteti morti...Allah ahbaru"...
    • +12 (42 voturi)    
      Asupra ta (Vineri, 18 august 2017, 14:50)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      Nu ma indoiesc ca spui adevarul despre ceea ce simti. Esti speriat de moarte si te inteleg. Efectul psihologic asupra ta este egal cu zero. Nu-ti cer sa-ti invingi teama, absolut fireasca, pentru ca nu cred ca poti.

      Dar majoritatea ne putem depasi teama. Se numeste curaj. Nu stam in casa pentru ca asa isi doresc teroristii. Nu suprimam libertatile si nici nu atacam minoritatile, pentru ca asa s-ar simti in siguranta cei lasi. Nu. Dar ii gasim si ii pedepsim pe criminali. Si ii anihilam de cele mai multe ori inainte de a comite fapte. Timpul lucreaza in favoarea noastra. Noi, libertatea si inteligenta noastra, increderea in societate, toleranta fata de minoritati, toate vor anihila terorismul. Nicidecum invers.
      • -9 (33 voturi)    
        vai vai (Vineri, 18 august 2017, 15:34)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        ''nu stam in casa,se numeste curaj.''
        Pai dupa razboi...
        daca e atat curaj de fugeau toti cand a inceput dezastrul? de frica nu?
        frica e ceva normal,care impreuna cu instinctul te ajuta in situatii critice..
        daca cineva indeamna oamenii sa iasa,vai sa nu le fie frica..si exact in timpul ala se mai intampla un atentat care afecteaza curajosii iesiti..cum ar trebui sa se simta acel cineva care a indemnat lumea sa iasa ?
        in timpul ala care zici tu ca lucreaza in favoarea noastra mor oameni.
        inteleg ca e usor pentru politicieni si vedete sa inceapa cu hastaguri d-astea lacrimogene si sa cheme lumea in strada..pentru-ca ei nu se confrunta cu asa ceva zi de zi..au protectie ,rar ii vezi in locuri publice
        nu e vorba de atacat ''minoritati''(vorba vine ,ca in scurt timp se schimba situatia ),e vorba de supravegheat si prins suspectii si teroristii,care..cam mereu aflam dupa ca erau in atentia politiei...bine asa..bine ca erau in atentia lor..
        • +10 (32 voturi)    
          Si ce propui? (Vineri, 18 august 2017, 16:09)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

          In timpul desfasurarii unui atac terorist sa iesim oare toti din casa, cu ciumege, topoare, cutite, kalashnikov, fiecare cu ce are la indemana, sa cautam teroristii??!!

          Sau ai prefera sa actioneze fortele de securitate, profesionist, rapid, concentrat, coordonat, asa cum se si petrece in realitate? Nu inteleg. Ce alegi, ce propui tu?! Daca tot platim fortele de securitate, atunci de ce sa iesim si noi din case in timpul atentatelor?! Oare dorinta noastra de a ajuta, nu incurca fortele de securitate? Cum ti se pare a fi inteligent un asemenea comportament tribal??!! Cum ne poate ajuta curajul de tip tribal??!!

          Nu intelegi nimic. Celor ca tine trebuie sa li se explice totul, mura-n gura. Si nici atunci nu pricepeti pe de-a-intregul. Eu am laudat curajul societatii europene. N-am insinuat nici o clipa ca ar trebui sa ne aparam tribal.
    • +13 (27 voturi)    
      Exagerezi putin (Vineri, 18 august 2017, 15:55)

      DonaldDuck [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      463 de civili morti, ca. 2.150 de raniti si 45 de "teroristi" in ultimii 3 ani.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_terrorism_in_Europe_(2014–present).

      Nu stiu care e rata omuciderilor in Spania, dar in Romania era cam 400/an (cu Vaslui varf de lance).
      Statistic vorbind, ar trebui sa-ti fie mai frica sa vizitezi Vasluiul decat de copii astia care omoara si se omoara practic degeaba.

      Nebuni sunt peste tot, si daca omoara oameni ca asa le-a spus vreun personaj dintr-o carte "sacra", ca sunt mafioti sau ca erau beti si prosti e cam acelasi lucru.
    • -7 (15 voturi)    
      Titlul e bestial (Sâmbătă, 19 august 2017, 11:10)

      redy [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      De atata timp cinta astia cu pianul pe strazi ,flori ursuleti,welcom si altele dar se pare ca nu ii baga nimeni in seama.
      Deci sa intelegem pana acum actele teroriste au fost primite cu multa ura dar nu sa rezolvat nimic dar de acum gata cu ura ii primin cu flori, piane , ursuleti ,lumanari, welcome ,etc.
      Voi intelegeti ceva ca eu vad ca ne invirtim in cerc.
  • -4 (38 voturi)    
    Ura nu se învinge cu mai multă ură... (Vineri, 18 august 2017, 14:16)

    Tescovin [utilizator]

    ...ci cu multă precauție. Adică exact ceea de ignoră mai-marii noștri europeni - y compris cei spanioli / catalani. Si vis pacem, para bellum.
    • -8 (34 voturi)    
      Da, precautie si actiune ferma pentru... (Vineri, 18 august 2017, 14:53)

      YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      ...anihilarea totala a inamicului. Daca te ataca tantarii sau alte insecte, nu ajutata cu nimic sa-i urasti, trebuie doar sa dai cu insecticid. Calm si metodic.
      Societatea europeana trebuie sa descopere „insecticidul” potrivit sub forma unor masuri legislative si militare prin care sa restabileasca ordinea pe continent.
    • +13 (33 voturi)    
      Sigur ca da (Vineri, 18 august 2017, 15:28)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Ai dreptate filozofic. Ai dreptate ca nu ura poate invinge ura. Numai ca nu suntem de acord cu ceea ce inseamna mai multa precautie. Nu s-au inventat inca mecanismele precautiei pe care o vizezi.

      Bun, politicienii au cea mai mare responsabilitatea. Dar societatea libera in general, noi am identificat solutii? Sunt suficiente? Suntem de acord, suntem pregatiti sa le acceptam si sa le implementam, fara sa renuntam la libertatile noastre? Eu nu vad asta.

      Desi progresam in directia securitatii colective, din pacate, nu o facem atat de repede precum ne-am dori. Solutii exista, se dezbat tot mai intens. Dar lumea e inca prudenta in a le accepta. Inca avem prejudecati istorice despre stat, democratia parlamentara si securitatea colectiva. Le vom depasi in timp, dar nu foarte curand.

      Politicienii nu pot face mare lucru. In ultima instanta, societatea este ce care accepta sau nu schimbarile de sistem. Fara acceptul societatii civile, politicienii nu pot schimba nimic repede. Ca sa nu mai amintesc ca adesea politicienii nici macar nu au interese comune cu societatea libera. Doar simuleaza ca ar avea.
      • -9 (33 voturi)    
        Teoria chibritului (Vineri, 18 august 2017, 15:42)

        Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Mă scuzați, dar bateți câmpii. Soluția e simplă, și e politică: oprirea imediată a intrării masive și necontrolate a migratorilor. Cine vrea să vină să trăiască și SĂ MUNCEASCĂ în Europa, este binevenit, indiferent de culoare, limbă, religie, preferințe sexuale sau culinare. Dar să fie selectat riguros pe baza valorii pe care o poate aduce în comunitatea noastră occidentală.
        • +13 (27 voturi)    
          De acord (Vineri, 18 august 2017, 16:20)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

          Oricum ai un plus de la mine. Am comentat de dragul dezbaterii, un pic prea combativ.

          Si doar ca sa completez, nu neaparat ca sa te contrazic (desi e o placere si asta; scuze). Nu e cazul sa primim 1 milion de refugiati anual in Europa. Dar minim 50 de mii, eu cred ca se impune. Insa nu atat din compasiune pentru refugiati. Cat din prevedere fata de populatia europeana, imbatranita, tot mai imbatranita si mai recalcitranta fata de schimbare.

          Progresul societatii europene este amenintat de prejudecatile populatiei imbatranite. Poate generatiile viitoare nu vor mai fi la fel de obeze intelectual, nici macar la varsta senectutii, asa cum suntem noi astazi.
        • +17 (23 voturi)    
          pai, ii oprim sau ii lasam sa intre in (Vineri, 18 august 2017, 20:59)

          bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

          Europa, coane Catavencu? ca ai reusit sa scrii in mai multe cuvinte exact: „Din două una, daţi-mi voie: ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele esenţiale”. Las la o parte ca pana acum teroristii n-au provenit dintre migranti, hai sa mergem un pic pe (i) rationamentul enuntat de tine: la ce foloseste - in lupta contra terorismului - sa-i selectezi pe baza "valorii" pe care o pot aduce in "comunitatea noastra occidentala" (haahhaa, asta venind de la un estic e miezu'!), care sunt cerintele criteriului de selectie. Ma uimesc astia care va credeti atat de destepti ca aveti voi raspunsul la orice, saracii de voi, sunteti inconjurati numai de prosti care nu sunt in stare sa gaseasca o solutie simpla ca aia de-ati gasit-o voi!, ati bagat mana-n chiloti si hop, solutia!
    • +17 (29 voturi)    
      Nicidecum (Vineri, 18 august 2017, 15:38)

      big.chief [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Dupa atentatele teroriste din SUA in 2001 lumea s-a schimbat radical, au fost inasprite legile anti-teroriste, s-au diminuat libertatile personale in favoarea cresterii atributiilor serviciilor de informatii si a politiei, interceptarile comunicatiilor private in interesul securitatii nationale sunt ceva obisnuit, s-a trecut la inchiderea moscheilor unde se practica islamul radical si la expulzarea imamilor care raspanesc ura, s-a interzis valul islamic in multe tari.

      Lupta impotriva ISIS si distrugerea acesteia reprezinta obiective majore ale tuturor tarilor implicate in coalitia anti-terorista si succesul este aproape, ISIS a pierdut teritorii vaste, surse de finantare, cai de recrutare.

      Cum poti sa spui ca nu se face nimic ? Poate te referi la sprijinul SUA fata de Arabia Saudita care este cel mai mare exportator al salafismului, un curent islamic radical ? Aici ai avea dreptate, degeaba lupti pe un front impotriva ISIS si pe de alta parte faci contracte de sute de miliarde de dolari cu o tara care sprijina o ideologie fundamentalista ca salafismul, care in viitor va produce o noua organizatie terorista.
    • -7 (11 voturi)    
      Bolindule (Sâmbătă, 19 august 2017, 11:19)

      redy [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Unde ai vazut tu ura tot ce vedem sint flori ,declarati,ursuleti ,lumanari ce primim in schimbul tolerantei nostre ,iti amintesti mecul de fotbal din Turcia si ce au facut cind sa cerut in minut de reculegere ptr. atentate, vezi asta primim.
      Se pare ca toleranta nu ne ajuta cu nimic dimpotriva devin si mai agresivi, de fapt tu spui sa nu facem nimic nu stiu de ai bagat si asta aici Si vis pacem, para bellum nu este correct politic si nici tolerant data viitoare foloseste salutul francez.
  • -1 (47 voturi)    
    de-a dreptul penibili (Vineri, 18 august 2017, 14:20)

    Andrei3Bunescu [utilizator]

    Veniti, oitelor, nu va speriati, n-o sa doara.
    • +15 (41 voturi)    
      ce e penibil? (Vineri, 18 august 2017, 14:30)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

      care crezi ca e scopul teroristilor? sa omoare toti spaniolii?! in niciun caz.

      Atitudinea e foarte buna. E singurul mod in care pot fi descurajati.
      • -14 (36 voturi)    
        S-au descurajat rău, n-am ce zice... (Vineri, 18 august 2017, 15:28)

        Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

        Ceea ce înțeleg că propuneți dvs este tactica rușilor de la Stalingrad: indiferent cât trag românii, noi trimitem și mai mulți soldați ai Armatei Roșii, până la urmă tot li s-or termina gloanțele și li s-or înroși țevile românilor. Și au avut dreptate, așa ne-au învins.
        Întrebarea care se pune este pe cine propuneți să trimitem „în prima linie” ca să-i „descurajăm” pe muslimi - apropo, vă oferiți ?
  • +10 (40 voturi)    
    Curajul (Vineri, 18 august 2017, 14:32)

    Daniels22026 [utilizator]

    In ciuda tristetii declansate de asemenea evenimente, si mai ales in ciuda temerilor firesti, simt satisfactia curajului european.

    Nu suntem nebuni si nici inconstienti si nici imprudenti, asa cum incearca unii sa ne caracterizeze. Ne este teama, dar o depasim prin curaj. Libertatea nu va fi anihilata de terorism.

    Oamenii normali, majoritatea de fapt, prin curaj civilizat, sfideaza ticalosia criminala a terorismului, dar si lasitatea alarmistilor. Strazile, localitatile, spatiul fizic, dar si cel virtual, toate apartin in primul rand oamenilor normali. Nu criminalilor si nici lasilor.
    • -9 (33 voturi)    
      Alarmism (Vineri, 18 august 2017, 15:36)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Deci dvs coniderați că cei care nu fac decât să remarce o creștere inimaginabilă a numărului de atentate teroriste în Europa ultimilor 2-3 ani sunt alarmiști...
      Nici nu știu ce să cred. Inconștiență mi se pare un termen eufemistic în cazul dvs. Lozincile goale pe care le expuneți vă sfătuiesc să le păstrați pentru întrunirile dvs de partid.
      • +13 (27 voturi)    
        Propune ceva (Vineri, 18 august 2017, 16:40)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        Curajul societatii europene este de laudat. Nu toate societatile sunt la acest nivel moral. Iti pot da exemple in care societatile nu fac fata atacului terorist sau celui mafiot. Libertatea presei si a cuvantului nu se imbunatatesc, ci dimpotriva, se inrautatesc. Etc.

        Acum ce vrei?! Sa auzi numai critici, despre toata lumea, tot timpul?! Fii mai generos. Daca tot ne place teribil sa criticam, macar din cand in cand, nu crezi ca lumea merita si aprecieri pentru virtuti?! Oare nu avem si virtuti, numai pacate avem?! Toti, intotdeauna?! Nu meritam si laude, si incurajari?! Pe copii macar, nu-i incurajezi niciodata?! Nu te vezi pe tine insuti niciodata in situatia de a oferi aprecieri si incurajari la adresa celorlalti? Oare critica continua, fara pauza, nu devine si ea tot o lozinca?! Gandeste-te.
  • -4 (42 voturi)    
    noaptea mintii (Vineri, 18 august 2017, 14:37)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    In viziunea celor crescuti in acea "confort zone" in care nu trebuie sa gandesti pentru ca ai totul pe tava, la indemana, A TE APARA INSEAMNA A URI ! sa urasti e un efort prea mare! e mai comod sa ne luam dupa "trenduri". asta pana iei un cutzit intre omoplati. atunci e prea tarziu. prea tarziu poate, si pentru propria familie...

    imi vine atat de greu sa cred ca maretul Occident la care atat am visat atatia e chiar asa de imbecilizat...
    • +14 (24 voturi)    
      Apai, no, dupa dvs. nici la revolutie nu era (Vineri, 18 august 2017, 21:09)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      de iesit, ci de stat pitit in beci vreo doua-trei luni, ca si prin case or murit oameni. Slana probabil aveati, palinca, la fel, riscurile sunt pantru altii. Ce nenorocit e si Occidentu' asta, mai bine era pe vremea lui Ceausescu, stateai frumos la tara, cresteai porc, aveai ce manca, prunele cresc singure, doar sa le culegi si sa le faci palinca, mereai la munca dimineata, te faceai ca muncesti ceva, intorceai acas' pe la 4, mancai bine,trageai o palinca, mereai sa dai de mancare la porc, noaptea huta-huta, dimineata din nou la munca. televizor nu-ti trebuia, calculator, nici atat, ca nu le trebuia nici firmelor, ce sa faci tu cu el. Asta-i adevarata viata, ce "Rabla", bre?!
      • -14 (24 voturi)    
        hm (Vineri, 18 august 2017, 22:52)

        ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

        precine, jaba incerci ca nu-tz iese. stii tu di ce ii palinca tare p'aci pa la noi? pentru ca noi n-avem timp de stat cu botu'n oala, asa cum crezi tu ca se face. un stampel scurt, pote cu niste miere, si... LA MUNCA!

        itz si traduc termenu' ca vad ca ti-i strain: MUNCA inseamna ARBAIT ma. pe ungureste ii MUNCHE. sau WORK! intzalegi? noa, imburde-te Dumnezo Dragutzu in RAI!
        • +13 (15 voturi)    
          Las' ca v-am vazt eu cat de harnicuti (Sâmbătă, 19 august 2017, 14:35)

          bdbd [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

          sunteti, mno. Am avut ocazia sa apreciez "valoarea", sincer, neimpresionanta. Ce m-a impresionat insa, ca-i de dimensiuni colosale, e "importanta". Pur si simplu, sunteti "importanti". In ochii vostri, bineinteles. si sunteti socati daca va trateaza cineva ca fiind - asa cum sunteti de fapt - average.
  • +7 (37 voturi)    
    Spaniolii curajosi ies in strada (Vineri, 18 august 2017, 15:49)

    big.chief [utilizator]

    exprimandu-si dorinta de a nu ceda fricii, iar unele comentarii sunt vadit dispretuitoare fata de gestul lor.
    Trist, foarte trist ! Este exact ceea ce vor teroristii, sa inspire frica si ura impotriva tuturor musulmanilor, astfel incat actiunile lor sa para legitime.

    Ma bucut totusi ca majoritatea oamenilor nu gandesc asa, ci inteleg miza fundamentala a acestei lupte, aceea a pastrarii unei culturi a libertatii, a tolerantei, a diversitatii, si nu alunecarea catre autoritarism, izolare, frica si ura.
    • -8 (34 voturi)    
      Libertate, toleranță, diversitate (Vineri, 18 august 2017, 15:57)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui big.chief

      Dacă pretindeți că țineți la aceste valori, e cazul să vă îngrijorați temeinic: musafirii noștri nepoftiți nu dau doi bani pe ele.
      • +14 (28 voturi)    
        Pai si?! (Vineri, 18 august 2017, 16:44)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        Daca teroristii nu dau doi bani pe valorile noastre, cum ne ceri noua sa dam tot atat pe valorile noastre?! Te contrazici singur.

        Sau poate ca intr-adevar nu dai doi bani pe libertatile, valorile si virtutile noastre. La fel ca teroristii. Doar ca tu nu vrei sa ne ucizi, inca nu vrei sa ne pedepsesti. Dar cine stie, in viitor s-ar putea sa devii nerabdator.
      • +10 (12 voturi)    
        Dimpotriva (Sâmbătă, 19 august 2017, 15:11)

        big.chief [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        le pretuiesc, de aceea vin in Europa sa gaseasca refugiu fata de ororile de acasa, stiu ca aici vor gasi adapost si ingrijire.

        Cei care nu dau doi bani pe aceste valori sunt teroristii, nu ii confunda pe acestia cu marea masa a muslmanilor. ISIS a ucis mai multi musulmani decat crestini, si ei sunt victime ca si europenii.
    • -12 (24 voturi)    
      bai tristule (Vineri, 18 august 2017, 21:16)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui big.chief

      toleranta fata de ce? fata de ce ar trebui sa fim toleranti??? asta e problema atator cretini saracii, ca nu merg mai departe cu intrebarea. sa fim toleranti. OK. suna bine. DAR FATA DE CE ANUME SA FIM TOLERANTI? CE ANUME AR TREBUI SA TOLERAM?????
      • +10 (10 voturi)    
        Buna intrebare (Sâmbătă, 19 august 2017, 15:15)

        big.chief [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

        In nici un caz nu trebuie sa fim toleranti cu cei care nu respecta valorile noastre, cu cei care ucid nevinovati, cu cei care raspandesc ura si violenta.

        Insa trebuie sa fim toleranti cu cei care fug de razboi, fata de cei care fug de teroarea declansata de ISIS, fata de cei care sunt victimele violentei si persecutiei. Nu astea sunt valorile care ne caracterizeaza ?
  • -13 (25 voturi)    
    La fel ca păsările Dodo (Vineri, 18 august 2017, 18:20)

    Nyk1 [utilizator]

    https://en.wikipedia.org/wiki/Island_tameness

    Nu-i nimic, selecția naturală va repune lucrurile pe calea cea dreaptă cât de curând!
    • +15 (25 voturi)    
      Lasa, Nicule, tu sa stai frumusel sub pat (Vineri, 18 august 2017, 21:12)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      ca scapi sigur!
    • +15 (27 voturi)    
      Selectia naturala (Vineri, 18 august 2017, 21:58)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Nu prea intelegi rolul abstractiunilor mintii omenesti in selectia naturala. Nu prea intelegi realitatile emergente create de mintea omeneasca, principii, valori, credinte, arta, sperante, stiinta, etc. O realitate emergenta de o forta extraordinara, care intotdeauna castiga toate razboaiele pe termen lung. Ce crezi, ce-ti inspira povestea lui Arhimede, ca era un loser?

      "Generalul Marcellus a poruncit ca celebrul Arhimede să fie prins viu. Matematicianul în vârstă de 75 de ani, ce nu aflase despre atacul nocturn, a fost găsit acasă, aşezat pe jos, contemplând un grafic desenat pe nisip. O vreme el nici nu şi-a dat seama că în încăpere pătrunseseră soldaţi. Când un roman a înaintat către Arhimede pentru a-l aresta, acesta şi-a întins braţul şi a exclamat: “Amice, îndepărtează-te de graficul meu!” El nu a zărit sabia soldatului ce i s-a înfipt în spate. Arhimede a murit. La scurt timp, aceeaşi soartă a avut-o şi atacatorul său, executat pentru nerespectarea ordinelor."

      Este ca Arhimede era un mare fraier, un fel de pasare Dodo?! Sau mai degraba tu esti si cei ca tine? Ce crezi inteligentule?
  • -8 (10 voturi)    
    niste patetici (Duminică, 20 august 2017, 15:02)

    martel55 [utilizator]

    parca ii intereseaza pe adeptii religiei pacii ceva de teoriile astea romantice...daca le-ar fi pasat se opreau dupa primul atentat cand aparusera la fel astfel de manifestari ridicole...pacat ca pentru prostia acestor idioti utili (probabil aceeasi care in februarie cereau pe starzile Barcelonei suplimentarea cotei de invadatori alocata Cataluniei) mor oameni cu adevarat nevinovati care nu sunt de acord cu nebunia pusa la cale de elita scelerata a UE cu sprijinul unei medii aservite cu unicul scop de a distruge popoarele europene si a le inlocui cu o masa informa de indivizi


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version