AFP: Donald Trump sugereaza ca discutiile sale cu James Comey ar putea sa fi fost inregistrate, intr-un gest care aduce aminte de Richard Nixon

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 12 mai 2017, 19:58 Actualitate | Internaţional

Donald Trump
Foto: Agerpres
Presedintele american Donald Trump a turnat paie pe foc vineri, adresand o amenintare aproape directa la adresa fostului director al FBI James Comey, caruia i-a cerut in mod public sa pastreze tacerea in ceea ce priveste circumstantele confuze ale demiterii sale, scrie AFP.

De cand l-a concediat brusc pe seful FBI, marti seara, liderul republica nu a facut nimic pentru a calma jocul sau pentru a linisti criticii sai care, fara a vorbi inca de o criza constitutionala, se tem de o tentativa de intimidare sau destabilizare a politiei federale si, mai general, a Justitiei.

"James Comey ar face bine sa spere ca nu exista inregistrari ale conversatiilor noastre inainte sa inceapa sa faca dezvaluiri presei!", a scris Trump, pe Twitter, vineri dimineata.



Acest tweet seamana cu o amenintare si aduce aminte de sistemul aplicat de presedintele Richard Nixon (1969-1974), care isi inregistra conversatiile telefonice si in Biroul Oval fara ca interlocutorii sai sa fie informati, o manie care s-a intors impotriva sa, in scandalul Watergate.

In presa americana, foarte numeroase surse anonime de la Casa Alba si din administratie au descris confuzia si tensiunea din ultimele zile, in conditiile in care versiunea oficiala a demiterii a fost schimbata, devenind din ce in ce mai personala.

Astfel de scurgeri de informatii in presa sunt constante de la ajungerea miliardarului la putere.

Initial, motivul demiterii a fost comportamentul lui James Comey in perioada finalului anchetei privind e-mailurile lui Hillary Clinton, in 2016. Acestuia i s-a reprosat ca a facut o conferinta de presa si apoi a anuntat relansarea investigatiilor, cu cateva zile inainte de alegerile prezidentiale.

Casa Alba sustine ca demiterea nu are nicio legatura cu ancheta in curs a FBI asupra unei eventuale coordonari intre membri ai echipei de campanie a lui Donald Trump si Rusia.

Dar, joi, miliardarul a adus chiar el acest subiect in discutie, intr-un interviu la NBC: "In realitate, cand m-am decis, mi-am spus: 'Acest truc cu Rusia, Trump si Rusia, e o poveste inventata".

De luni de zile, presedintele republican e furios ca numele sau este citat in aceasta ancheta, spunand ca nu exista nicio dovada si acuzand presa ca intretine artificial subiectul.

Acesta a incalcat cutumele si i-a cerut direct lui James Comey, in discutii telefonice, potrivit acestuia, sa-i confirme ca nu este tinta acestor investigatii, ceea ce acesta i-ar fi confirmat.

Furia celui de-al 45-lea presedinte american a fost vizibila direct in tirada de sase tweet-uri matinale, vineri. "Presa falsa face ore suplimentare astazi", a scris el.



"Din nou, povestea unei intelegeri secrete intre rusi si campania Trump a fost inventata de democrati drept pretext pentru a-si justifica infrangerea in alegeri", a adaugat el.



Presedintele american introduce o confuzie intre diferitele aspecte ale anchetei. FBI cerceteaza nu doar o intelegere secreta, dar si, mai general, actiunile rusesti de hacking in campania electorala.

Realitatea acestor ingerinte pare dincolo de orice indoiala: sase dintre cei mai inalti sefi ai informatiilor americane, dintre care doi numiti de Donald Trump, au reafirmat joi ca Rusia a incercat intr-adevar sa influenteze alegerile americane. Directorul interimar al FBI, Andrew McCabe, a declarat si el joi ca ancheta privind ingerinta ruseasca este de cea mai inalta importanta.

Pana acum, Comey nu s-a exprimat public asupra demiterii sale. El a fost invitat in fata Senatului, pentru a da explicatii, martea viitoare, dar, daca va accepta, intalnirea va fi una cu usile inchise.

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

8678 vizualizari

  • +24 (60 voturi)    
    inca data... (Vineri, 12 mai 2017, 20:10)

    mitocanu [utilizator]

    cat de rataciti la minte au fost votantii americani...cum a fost posibil sa aleaga un asemenea sarlatan si impostor in functia de presedinte...este o pata de nesters pe cartea lor de istorie...ceea ce ma uimeste este comportamentul majoritatii republicanilor din congres, care continua sa-l apere pe acest individ...probabil pana la legerile legislativa din 2018, cand multi dintre ei isi vor pierde mándatele de senator/reprezentant...
    • -17 (57 voturi)    
      rataciti? (Vineri, 12 mai 2017, 22:55)

      CornelPerju [anonim] i-a raspuns lui mitocanu

      "cat de rataciti la minte au fost votantii americani ....". Serios? Si care ar fi fost alternative? Hitlary Clinton? Dupa 8 ani de dezastru absolut sub Obama americanii nu au fost asa de masochisti ca romanii sa voteze tot cu asa zisii democrati care in realitate sunt mai rai decat comunistii din Romania. Obana a dublat datoria Americii, a facut cadouri de sute de miliarde de dolari prietenilor lui musulmani, pentru negrii lui puturosi. A suprimat libertatea de exprimare si de constiinta. Mai avea putin si suprima si dreptul americanilor de a avea arme. Apoi Hitlary a spus cu subiect si predicat ca americanii trebuie sa isi "adapteze" convingerile religioase si sa fie de accord cu agenta LGBT si cu genocidul impotriva copiilor nenascuti. Cu criminala de Hitlary la putere, America ar fi ajuns in maxim un an intr-un mare rahat. Dar nu poti pretinde de la romanii masochisti sa isi foloseasca creierul.
      • +10 (40 voturi)    
        ai uitat sa te semnezi (Vineri, 12 mai 2017, 23:26)

        NWalker [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

        Alianta pentru Familie.
        sau ALT(ernativ)-Idiot
        • -8 (20 voturi)    
          nu-ti poate fura ALT(ertaniv)-ul (Sâmbătă, 13 mai 2017, 0:52)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui NWalker

          "maestre"
      • -10 (14 voturi)    
        Din pacate, (Sâmbătă, 13 mai 2017, 10:20)

        Nickson [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

        peste masochism si lipsa de discernamant se suprapune pacatul nerecunostintei! Cine, daca nu administratia Trump a aprobat bugete de zeci de milioane de dolari pentru modernizarea bazei de la M.Cogalniceanu, astfel contribuind esential la asigurarea securitatii Romaniei in conditiile unei instabilitati accentuate in regiune? Sau poate anume politica ferma a administratiei Trump in materie de securitate globala ii face atat de nervosi pe unii?
      • +13 (17 voturi)    
        desastru dupa obama... (Sâmbătă, 13 mai 2017, 11:04)

        mitocanu [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

        asteapta sa vezi dezastrul la terminarea mandatului (sau procesului de impeachment) lui trump...sincer, ca persoana, trump este absolut incompatibil cu functia de presedinte sua...minte (exemple nenumarate in presa americana), se comporta copilareste (uite-te cum strange mana altor sefi de stat la casa alba), in 100 zile de la preluarea mandatului, a concediat trei VIP (flynn-national security adviser, yates-deputy secretary of state si comey-director fbi), nu are nici o realizare importante (decretele de blocare a intrarii imigrantilor sunt atacate in instanta; obamacare a trecut de camera reprezentatilor dar este greu de presupuse ca va trece de senat; si daca nu stii afla ca mexicul nu va da fonduri pentru zid, contrar celor afirmate de trump), isi promoveaza rudele in functii importante la casa alba, nu-si publica impozitele (nici un alt presedinte sua, incepand cu 1974, nu a ezitat sa faca cunoscute publicului aceste taxe) si alte exemple nenumarate....asta este trump, o eroare umana din toate punctele de venere...
    • -12 (30 voturi)    
      esti un imbecil (Sâmbătă, 13 mai 2017, 0:51)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui mitocanu

      care nu pricepe consecintele aberante ale PC... nu mai zic mai mult
      • +11 (21 voturi)    
        PC (Sâmbătă, 13 mai 2017, 2:45)

        RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Daca PC e marea problema a omenirii, precum multi par sa creada, inseamna ca traim intr-o utopie.
      • +11 (11 voturi)    
        cand nu mai ai argumente... (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:01)

        mitocanu [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        te folosesti de jigniri...
      • +4 (6 voturi)    
        esti un troll (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:13)

        geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        putinist
    • -8 (22 voturi)    
      Hilary-ous (Sâmbătă, 13 mai 2017, 7:51)

      Albion [utilizator] i-a raspuns lui mitocanu

      A fost ales mai mult de frica alternativei care venea la pachet cu masuri anti white stright male si alte balarii socialiste extreme.
      • +6 (8 voturi)    
        al doilea troll (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:14)

        geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui Albion

        putinist
    • -11 (11 voturi)    
      Oricat de rataciti (Sâmbătă, 13 mai 2017, 10:24)

      Nickson [utilizator] i-a raspuns lui mitocanu

      nu ar fi americanii, cred ca lor nici nu le-ar trece prin cap sa voteze personaje de genul celor, care timp de 25 de ani ocupa prim-planul politicii romanesti. Avem o sumedenie de experti in politica americana, insa Romania asa si ramane neguvernata.
      • +4 (6 voturi)    
        al treilea troll (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:14)

        geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui Nickson

        putinist
  • +12 (48 voturi)    
    Trump (Vineri, 12 mai 2017, 21:44)

    geo.lex [utilizator]

    va sfarsi ca Nixon !
    • -18 (44 voturi)    
      nu va sfarsi ca nici un Nixon (Vineri, 12 mai 2017, 23:01)

      CornelPerju [anonim] i-a raspuns lui geo.lex

      ci va fi presedintele Americii 8 ani . In 2020 va castiga alegerile mult mai detasat decat in 2016. Nu va avea cine sa concureze cu el. Pana in 2020 Trump va crea multe locuri de munca in statele care au fost ale democratilor si pe care Trump le-a castigat la limita. Deja in Michigan a creat o gramada. In plus in 2020 actuala mainstream meadia va fi total nerelevanta. Trump are o audienta del 10 ori mai mare pe twiter decat o au televiziunile.
      • +17 (35 voturi)    
        Mai cercetează (Vineri, 12 mai 2017, 23:47)

        jcjc [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

        New York Times, CNN și BBC au mai multă audiență pe twitter decît Trump (36, 34 și 32 de milioane la 29 milioane). Iar dacă audiența pe Twitter te face președinte, păi Justin Bieber, Katy Pery sau Kim Kardashian erau demult la Casa Albă.

        Iar Trump a creat fix zero joburi în Michigan. Alea cu care se tot laudă erau demult în plan, de prin 2015 sau chiar mai devreme. Ia de-aici, ca să te dumirești: http://fortune.com/2017/03/29/president-trump-job-claims-fact-check/
        • -14 (32 voturi)    
          nu ti-a dat Dumnezeu minte (Sâmbătă, 13 mai 2017, 0:53)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

          pe cata ura
          • +9 (21 voturi)    
            Cum spunea mai demult unul mai deștept ca mine (Sâmbătă, 13 mai 2017, 1:22)

            jcjc [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            "Reality has a well-known liberal bias."
      • +12 (26 voturi)    
        donald potter si bagheta magica (Sâmbătă, 13 mai 2017, 1:02)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

        Bazele cresterii economice si scaderii somajului care se vad acum au fost puse de administratia Obama. Bietul Trump traieste, intr-adevar, intr-un palat aurit, dar nu are si o bagheta de aur, magica, cu care sa creeze intr-un timp atat de scurt bunastarea de care vorbesti. De altfel, au trecut 10 ani de la criza si recesiune, este normal ce se intampla. Vezi ca prin 2019 se anunta o noua recesiune, mai a dracu decat ultima, atunci sa-ti vedem idolul la treaba (daca va mai fi la Casa Alba; dar dupa gafa cu rusii, care l-au expus prea mult, nu cred ca mai face multi purici pe acolo - sorry. Iar daca pragmatismul de care vorbea Lavrov inseamna ca SUA sa se retraga din Siria, lasand Rusia stapana in Orientul Mijlociu si in Mediterana, atunci sunt de acord cu tine ca nu va sfarsi ca Nixon...).
      • +4 (4 voturi)    
        tu esti trollul (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:15)

        geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

        putinist numarul 4
      • +9 (9 voturi)    
        Delusional (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:27)

        oana.blue [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

        In mintea ta Trump asta e un fel de IIsus :))))
    • -10 (24 voturi)    
      nu mor caii (Sâmbătă, 13 mai 2017, 0:53)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui geo.lex

      cand vor cainii
    • -10 (12 voturi)    
      Daca Trump (Sâmbătă, 13 mai 2017, 10:26)

      Nickson [utilizator] i-a raspuns lui geo.lex

      va sfarsi ca Nixon, Europa va sfarsi ca America Latina.
  • +13 (23 voturi)    
    Limba română (Vineri, 12 mai 2017, 22:05)

    Gigel Duru [utilizator]

    Gazul se toarnă peste foc, paiele se pun, nu se toarnă...
    • -10 (20 voturi)    
      lol (Sâmbătă, 13 mai 2017, 0:58)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Gigel Duru

      de multa vreme ma delectez cu ce pricepe romanul ... cea mai tare pe lista e aia cu "a fi cu ochii in patru"... romanul a "dezvoltat-o" in "cu ochii in 14"... saraca expresie e prescurtarea de la "cu ochii in patru zari"... da' de unde sa afle romanu'? de la antena 3? a doua pe lista e aia cu " ii raspunde cu aceeasi moneda" care e similara cu ce ai semnalat dumneata... ce sa mai zic? la desteptaciune nu ne intrece nimeni... da' nimeni!! toti romanii sunt mai destepti decat presedintele USA - da' toti! si toti saraci de numa'...
  • -19 (49 voturi)    
    Bravo Trump! (Vineri, 12 mai 2017, 22:17)

    Nyk1 [utilizator]

    Toți membrii administrației neloiali președintelui SUA trebuie îndepărtați din funcție urgent!
    • +21 (45 voturi)    
      Membrii administrației (Vineri, 12 mai 2017, 22:36)

      jcjc [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Membrii administrației nu sînt loiali președintelui, că președintele nu-i bossul lor, ei sînt loiali Constituției și legilor americane. Dacă Trump vrea oameni care să-i fie loiali lui și numai lui, să se ducă înapoi la afacerile lui dubioase.

      Asta se întîmplă cînd se alege un moș ignorant care crede că o țară se conduce ca un business și că toată lumea e acolo ca să-i facă lui pe plac.
      • -16 (34 voturi)    
        gresesti (Vineri, 12 mai 2017, 23:03)

        CornelPerju [anonim] i-a raspuns lui jcjc

        Doar membrii administratiei care au fost nominalizati de Obama si care sunt impotriva lui Trump trebuie aruncati la groapa de gunoi a istorie
      • -10 (32 voturi)    
        Teoria ca teoria, numirile democrate ne omoară :) (Vineri, 12 mai 2017, 23:30)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

        Foarte frumoase și înăltătoare principiile tale, dar în realitate la Washington există un establishment progresist care a votat în proporție de 93% pentru Hillary.

        Membrii administrației americane nu mai reprezintă de mult națiunea americană, sunt o castă cu interese proprii care a confiscat practic statul. Și urletele isterice ale progresiștilor de pe toată plameta împotriva lui Trump dovedesc că acest establishment progresist și-a întins tentaculele peste tot.

        Democrația e bună numai când câștigă progresiștii, right? Cum câștigă altcineva, cum descoperă imediat progresiștii că alegătorii sunt proști, repetă de-a surda aberația că Hitler ar fi fost ales de popor ș.a.m.d.

        În realitate, progresiștii nu dau doi bani pe democrație și pe alegeri libere, pentru ei e doar un mijloc de a prelua puterea. Sunt niște neomarxiști cu nimic mai prejos decât discipolii lui Marx, Engels și Lenin.
        • +14 (34 voturi)    
          Domnule Harald (Vineri, 12 mai 2017, 23:57)

          jcjc [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          Văd că vă pricepeți la toate, de la genetică, la etologie, la dreptul constituțional american... Îmi închipui că știați și că James Comey este republican, numit în funcție ca procuror de Bush Jr., nu? Iar administrația americană nu a confiscat nici un stat - poate vă gîndiți la cea rusă, turcă (Trump e fan al amîndurora), sau, de ce nu, românească?

          Deci s-o lăsăm mai moale cu progresismul (apropo, de ce e asta o insultă?). Și vă repet, că v-am mai întîlnit pe Hotnews - dacă vă închipuiți că Partidul Democrat american este (neo)marxist, leninist, maoist, sau eu știu mai ce, înseamnă că nu aveți proprietatea termenilor. Singurul comportament de despot care vrea să confiște o țară în acest caz este al lui Trump. Poate-l faceți pe el leninist ;-)
          • -12 (24 voturi)    
            La FBI a fost numit de Obama (Sâmbătă, 13 mai 2017, 1:40)

            Harald [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

            James Comey a făcut cam de toate la viața lui după ce a plecat din funcția de procuror în care-l numise Bush jr.

            A umblat pe la Lockheed-Martin, pe la Bridgewater și pe la HSBC, ocupații cu care un procuror cinstit nu are nimic de-a face. Și s-a găsit laureatul Nobel să-l facă șef la FBI tocmai pe un asemenea personaj. E ca și cum l-ar pune Iohannis șef la SRI pe Bogdan Buzăianu sau pe vreun alt băiat deștept din energie.

            De ce s-o lăsăm mai moale cu progresismul, dacă nu e o insultă? :) Progresul în sine este perfect dezirabil, însă progresismul ca ideologie naște monștri, iar administrația Obama a născut o mulțime de astfel de monștri.

            Exact ca activiștii de partid care au construit comunismul în Europa de Est, la fel se comportă și progresiștii astăzi. Ei construiesc ”o lume mai bună și mai dreaptă” fără să le-o ceară nimeni și o construiesc în propriul lor folos. Ca să-și asigure traiul din activitatea politică, fără să se priceapă la nimic concret.

            De asta a devenit o insultă progresismul, pentru că a fost îmbrățișat și promovat de profitori. De ”lichele”, ca să citez un clasic în viață :)
            • +13 (17 voturi)    
              Păi stați că nu înțeleg (Sâmbătă, 13 mai 2017, 3:40)

              jcjc [utilizator] i-a raspuns lui Harald

              Dacă a stat atîta în sectorul privat, n-ar fi trebuit să-l iubească încă și mai mult Trump? Că doar trei sferturi din cabinetul lui e adunat de prin tot felul de bănci și businessuri.

              Vă propun ceva: hai să vedem peste un an, ce-a născut administrația non-progresistă, super competentă și pricepută la toate a lui Trump. Ce ziceți?
              • -11 (15 voturi)    
                Aceea e rușinea sectorului privat (Sâmbătă, 13 mai 2017, 11:39)

                Harald [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

                ”Sectorul privat” în care se câștigă bani din contracte cu armata, din manipulări ale bursei și din spălări de bani pentru mafioții ruși și asiatici este tocmai sectorul privat confiscat de ”lichelele” din lumea politică.

                Este același ”secrot privat” ca și Haxi-Pharma sau Asesoft, e privat doar cu numele. Pe Sebastian Ghiță nu-l vrei șef la SRI? Că are toate cunoștințele necesare :)
                • -9 (13 voturi)    
                  iti racesti gura (Sâmbătă, 13 mai 2017, 12:56)

                  om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Harald

                  ei au o misie, n'au timp de a discerne ce spui matale.
                  unii ...e pe plata, altii, analfabeti functionali, adica spalati la nufarul propagandei sorosiste.
                  • +10 (10 voturi)    
                    Votantii PSD il iubesc pe Trump (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:31)

                    oana.blue [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

                    "adica spalati la nufarul propagandei sorosiste. "

                    Recunosti un idiot util atunci cand il invoca pe Soros.
                • +6 (6 voturi)    
                  Usurel cu acuzatiile (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:06)

                  starlink [utilizator] i-a raspuns lui Harald

                  ”Sectorul privat” în care se câștigă bani din contracte cu armata, din manipulări ale bursei și din spălări de bani pentru mafioții ruși și asiatici "

                  Si ce dovezi ai tu in acest sens ? Daca Trump a marit bugetul apararii si astia din privat beneficiaza de contractele cu armata inseamna ca Trump e rusinea sectorului privat ?

                  Si daca iti displace ca sectorul privat sa aiba contracte cu armata, e mai bine ca firme de stat sa faca contracte cu armata, modelul rusesc ?
                  • -5 (5 voturi)    
                    Scrii fără să citești și fără să gândești (Sâmbătă, 13 mai 2017, 20:51)

                    Harald [utilizator] i-a raspuns lui starlink

                    Era vorba despre locurile de muncă ale lui James Comey între momentul plecării din funcția de procuror și momentul numirii ca șef la FBI de către Obama.

                    Lockheed Martin are contracte cu armata la prețuri supraevaluate de 10-12 ori, HSBC spală bani ș.a.m.d. Astfel de firme sunt rușinea sectorului privat.

                    Ce treabă are Trump cu ce-a făcut James Comey între 2003 și 2013? Ce amestec are modelul rusesc în povestea asta? Astea sunt de-acum discuții de retardați care scriu comentarii, dar de citit nu citesc nimic. Nu-mi trebuie dovezi niici pentru asta, comentariile tale și ale cetei de postaci cu n-șpe nick-name-uri sunt suficiente.
        • +8 (10 voturi)    
          asata-i trollul (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:18)

          geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          cu numarul 6, trollul priceput la toate, de la gatit sarmale la mecanica cuantica :)
    • +18 (24 voturi)    
      toti (Vineri, 12 mai 2017, 23:27)

      NWalker [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      trolii lui Putin din fie din US, fie din RO trebuie decorati urgent!
      • -14 (14 voturi)    
        Au găsit netoda ”hoțul strigă hoții” (Sâmbătă, 13 mai 2017, 11:43)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui NWalker

        Însă isprăvile lui Obama nu sunt decât Carter reloaded, lumea le-a mai văzut o dată și nu se mai lasă păcălită.
      • +6 (8 voturi)    
        Din pacate (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:24)

        geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui NWalker

        Putin ii decoreaza in votca puturoasa care afecteaza creierul, de asta sunt asa de agresivi si imbecili.
    • +4 (4 voturi)    
      uite si trollul putinist (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:16)

      geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      numarul 5
  • -12 (20 voturi)    
    cum spuneam (Vineri, 12 mai 2017, 23:55)

    om simplu din multime [utilizator]

    prea multa zarva pt. nimic...
  • +14 (26 voturi)    
    fake, ce altceva! (Sâmbătă, 13 mai 2017, 0:46)

    revo [utilizator]

    Deci mosul se intalneste cu Lavrov si ambasadorul rus, aproape pe ascuns, in Biroul Oval, in care sunt invitati, conform protocolului, doar presedintii si sefii de guvern straini, in prezenta a doar doi fotografi, unul american, unul rus, doar rusul avand voie sa puna pozele pe site, si... presa si democratii sunt de vina! Ei inventeaza stiri false!
    Apoi, bietul mos zice scremut ca a fost o intalnire buna, rusul zice ca a fost "pragmatica"! Ce poate sa insemne "pragmatic" in limbajul diplomatic rusesc? Inseamna ca i-a trantit cateva directe chiar in freza caraghioasa si i-a zis scurt ca-i au la mana si pe el, si pe ciracii lui, nemaivorbind de nevasta-sa!
    Bai, trumpeti, v-a pus rusul cizma pe grumaz! Practic, Putin s-a pozat cu inca un trofeu, si inca cu unul mare de tot - SUA! Totusi, am sentimentul ca Putin face ca SOV, care i-a pus prea grabit piciorul pe grumaz lui Geoana, sa se stie cine-i este stapanul, si apoi au topait amandoi in gol.

    Comey e un tip destept, vorbeste bland si politicos, pare defensiv si chiar inofensiv, dar e foarte alunecos, te duce si te-ntoarce cu vorba de ametesti, poate l-ati vazut la audierile cu madam Clinton.
    Din scrisoarea adresata fostilor colegi din FBI, reiese ca stia de mult timp ca va fi inlocuit, cu sau fara motiv. Asa ca i-a tras si el o flegma in freza Trumpetelui, cerand fonduri suplimentare si oameni pentru... ancheta care-l viza chiar pe Trump, legandu-i si mai mult imaginea si soarta de rusi! Ceea ce trebuia sa fie o lovitura pentru Comey s-a transformat in KO pentru Trump!
    Apoi a facut apel la fostii colegi sa apere poporul american si, ca si in alte vremuri tulburi, sa fie o stanca de competenta, onestitate si independenta. Si colegii au reactionat imediat, prin directorul interimar - deci Trumpetele chiar are de ce sa se teama, nu Comey.
    De altfel, Trumpita, nemaiavand la indemana singura arma de nimicire a dusmanului pe care stie sa o manuiasca - "you are fired" -, a renuntat sa se mai duca la sediul FBI.
    • +10 (18 voturi)    
      Exceptand exagerarile cu Putin si trofeul sau (Sâmbătă, 13 mai 2017, 2:16)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui revo

      ai dreptate : Trump se afla intr-o situatie infecta in care singur s-a bagat si cu cat incearca sa iasa din ea, cu atat se afunda mai tare.

      PS. Cand s-o termina totul, macar consiliera Ivanca si nevasta-sa sa mai fie langa el !

      PPS. Cred ca pt prima oara in istoria SUA nu o sa fie nevoie de un procuror independent pt anchetarea lui Trumpsy ! ;)
      • +13 (15 voturi)    
        impertinenta, lipsa de spatiu de manvera? (Sâmbătă, 13 mai 2017, 10:25)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Cum poate fi interpretat faptul ca s-a intalnit in Biroul Oval cu rusii, aia fiind diplomati de cariera, unsi cu toate alifiile, in spatele usilor inchise, fara accesul presei, in plin scandal privind contactele pe care echipa lui le-a avut cu rusii in campania electorala si in plina ancheta privind implicarea rusilor in campania prezidentiala?
        Daca era o intalnire normala, transparenta, cu presa de fata, care sa poata sa le adreseze intrebari, era altceva.
        Ce a demonstrat? Ca nu-i pasa de institutiile statului, ca nu-i pasa de sensibilitatea poporului american, ca habar n-are sa fie diplomat, ca n-are consilieri competenti, ca nu e capabil sa faca fata unui astfel de moment sau ca nu are spatiu de manevra? Si faptul ca pozele au aparut doar pe site-ul rusilor, ridica intrebari. De ce, daca a fost o intalnire diplomatica oficiala, poate de pregatire a viitoarei intalniri? Stia ca rusii vor pune pozele pe site sau aia au procedat ca SOV, in noaptea de dinaintea alegerilor, cand a publicat pozele cu Geoana intrand la el in casa?
        Asa cum s-a intamplat, seamana a steag infipt de rusi in covorul Biroului Oval! Nu seamana nici pe departe cu ce a promis - America great again!
        Mi-e groaza de analiza fina pe care i-au facut-o chinezii, cand a fost in vizita la ei; mi-e groaza de indrazneala cu care vor actiona rusii in continuare, pentru ca acest om nu are nicio calitate sau pregatire care sa-l califice pentru postul de presedinte al SUA. Este cea mai mare lovitura pe care SUA puteau sa o dea lumii intregi - un incompetent egocentric la Casa Alba!
        • +12 (12 voturi)    
          Zau, ca revazand situatia (am facut un excurs) (Sâmbătă, 13 mai 2017, 11:48)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui revo

          spre o situatie damboviteana si rememorand-o acum incep sa nu prea mai fiu sigur pe ideile mele in aceasta chestiune.

          Mi-am amintit de situatia lui Basescu care in vremea cat era frate-sau judecat s-a suparat pe magistrati si nu prea ! Ei, dar cand a venit randul Elenei parca i-a bagat cineva un ardei iute in fund !

          PS. Mai stii daca Lavrov nu s-o fi frecat la nas in Biroul Oval ?
        • -11 (13 voturi)    
          Discută cu un diplomat de carieră (Sâmbătă, 13 mai 2017, 11:49)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui revo

          ca să-ți dai seama ce aberații ai început să debitezi.
          • +12 (12 voturi)    
            diplomat de cariera (Sâmbătă, 13 mai 2017, 12:54)

            revo [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            Un diplomat de cariera ar spune ca, in situatia in care se afla Trump, echipa lui ar trebui sa detensioneze atmosfera, sa asigure o perfecta transparenta, pentru a nu mai da si alte motive de suspiciune asupra naturii relatiilor pe care le are cu dusmanul natural al SUA.

            Eu nu sunt analist politic, nici diplomat, sa zicem ca eu gandesc cu inima, dar uite ce scriu un diplomat de cariera si unii mai destepti si mai informati decat mine - http://www.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/reactia-americanilor-dupa-ce-rusii-au-publicat-fotografii-de-la-intalnirea-trump-lavrov-kisliak-722724

            "Publicarea acestor imagini a întărit ideea că Rusia a obţinut o mare victorie diplomatică şi a reuşit să manevreze administraţia Trump chiar în Biroul Oval.

            „Felicitări colegilor care au surprins aceste fotografii! O lovitură bună!”, a declarat ironic fostul ambasador american de la Moscova, Michael McFaul.

            Reprezentanţii Casei Albe s-au plâns în privat că publicarea fotografiilor reprezintă o încălcare a încrederii, mai ales că întâlnirea a avut loc în spatele uşilor închise de la Washington".
            • -11 (11 voturi)    
              Așa e, gândești cu inima! :) (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:08)

              Harald [utilizator] i-a raspuns lui revo

              Este însăși definiția hipsterului, el nu gândește, el simte! :)

              Cam ca femeile, nu degeaba bărbații albi creștini sunt dușmanul vostru comun :)
              • +7 (7 voturi)    
                fratele meu, hipsterul (Sâmbătă, 13 mai 2017, 17:29)

                revo [utilizator] i-a raspuns lui Harald

                Stimate Harald, eu mi-am insusit punctul d-voastra de vedere, mi-am zis ca aveti dreptate, nu stiam ce parere au diplomatii, asa ca am cautat, am gasit, v-am adus argumentele lor pentru a-mi sustine opinia, iar dvs. ce faceti? Reactionati strict emotional! De unde eu trag concluzia ca nu va folositi organul gandirii, ci altul, nu stiu care. Sunteti hipster?

                Acum, hipster, nehipster, nu este sanatos ca la Casa Alba sa existe vulnerabilitati atat de evidente si de usor de exploatat. In primul rand noi, romanii, nu avem niciun interes ca, dupa ingaduitorul Obama, sa vina un presedinte care se lasa prins cu pantalonii in vine si o echipa care este lasata in off side de sahistii diplomatiei ruse. Si nu foloseste nimanui, decat rusilor si chinezilor, un presedinte care se sfatuieste cu seful bodigarzilor personali pe cine sa demita, un presedinte care se lasa indrumat de o Eba americana, a carei performanta intelectuala si pricepere consta in a pasi ca un batlan in balta si care-si risipeste 80% din energie pentru a se mentine in echilibru pe tocurile cui, inalte de-o palma.
                http://romanialibera.ro/actualitate/international/trump-s-a-sfatuit-cu-garda-sa-de-corp-daca-sa-l-demita-pe-directorul-fbi--presedintele-american-nu-pune-baza-pe-consilieri-si-i-ia-prin-surprindere-cu-deciziile-sale--atmosfera-exploziva-la-casa-alba-449144
                P.S. - stiu, nu mai este nevoie sa-mi raspundeti, articolul RL e fake news!
            • +6 (6 voturi)    
              Din nefericire (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:10)

              starlink [utilizator] i-a raspuns lui revo

              acest caz arata starea jalnica a administratiei Trump, rusii il joaca pe degete. Chiar in ajunul acestei intalniri l-a demis pe seful FBI, care se ocupa chiar de legaturile lui Trump cu Rusia.

              Probabil rusii i-au transmis sa rezolve rapid problema si el s-a conformat.
    • -14 (16 voturi)    
      Pe ascuns în Biroul Oval?! :) (Sâmbătă, 13 mai 2017, 11:46)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Tu ai impresia că la întâlnirile astea nu se încheie stenograme sau înregistrări?

      Mergi la Antena 3 cu povești din astea, găsești acolo publicul potrivit care să te creadă.
  • -5 (21 voturi)    
    Pana acum cateva luni, ura mare pe Comey... (Sâmbătă, 13 mai 2017, 1:51)

    Alex735 [utilizator]

    i-a stricat ploile lui Hillary.
    Acuma e mare iubire, saracul Comey..
  • -2 (6 voturi)    
    Cine a înregistrat și pe cine? (Sâmbătă, 13 mai 2017, 10:09)

    Sorin Constantin [anonim]

    Să fii președinte SUA și să nu știi ca toate convorbirile telefonice,mail-uri,corespondență clasică nu sunt întregistrate ar fi o dovadă de naivitate.
    Să fii șeful FBI și să nu ceri înregistrarea tuturor convorbirilor,indiferent de persoană și funcție,ar fi incompetență.
    Întrebarea poate fi dacă în afară de Serviciul Secret mai există și alte autorități americane care au dreptul să înregistreze comunicațiile dintre președintele în exercițiu și șefi ai diferitelor instituții de informații(FBI;CIA;NSA,etc.).
    Acum să presupunem că șeful FBI a cerut subalternilor înregistrarea convorbirilor dintre el și Trump,și presupunînd că nu a trimis copii la alte instituții cu responsabilități în domeniu,presupune cineva că din momentul în care s-a luat decizia demiterii lui Comey,care nu era în sediul central,acesta a mai avut acces la baza de date a FBI?Dar dacă FBI a trimis oarece chestii la CIA(informații externe) sau(și) la NSA(Coordonator al FBI,CIA,etc.),asta poate genera multe neliniști.
    • +9 (9 voturi)    
      E mult prea putin important daca Comey (Sâmbătă, 13 mai 2017, 11:16)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Constantin

      a fost inregistrat, daca inregistrarea e legala (in fond si Basescu a declarat ca a inceput de la un moment dat sa inregistreze convorbirile telefonice pe care le avea cu diversi si nu stim daca nu cumva a blufat), dupa cum nu stim daca ceea ce a spus Trumpsy e adevarat sau nu.

      Al naibii de adevarata si de importanta este insa situatia- criza in care se afla Presedintele SUA, ce seamana cu a nefericitului caruia ii pleznesc pantalonii in fund si imediat ce-i peticeste si-i ia din nou la purtare i se rup in genunchi si apoi dupa ce-i repara la crac ii pleznesc iar la cur !

      PS. Fani ori nu ai lui Donald Trump trebuie sa recunoastem ca acesta actioneaza nebuneste in scandalul amestecului pro Trump al Rusiei in alegerile prezidentiale, cu actuala extensie ce vizeaza demiterea Directorului FBI si circumstantele acesteia si, ca sa fac haz de necaz , va spun ca in logica actuala a lucrurilor, modelata de Presedinte, mai curand acesta o sa-l primeasca pe Livache la White House decat pe Neamt !! ;))
      • -12 (18 voturi)    
        Asta e noua strategie, ”Trump e nebun” (Sâmbătă, 13 mai 2017, 11:56)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Dacă ești o persoană de bună credință ar trebui să te îngrijoreze ușurința cu care te lași manipulat de propaganda progresistă. Când auzi brusc din 20 de locuri că ”Trump e nebun”, ar trebui să-ți pui unele întrebări, nu să te apuci și tu să strigi ”Trump e nebun”.

        Însă dacă nu ești o persoană de bună credință, orice discuție devine superfluă. Dacă erai tu în locul lui Trump, îl lăsai în continuare pe Comey la FBI? Știu, tu l-ai pune pe Coldea șef la SRI, dar în privința lui Comey ar trebui să fii mai detașat.
        • +11 (11 voturi)    
          Hilara la Casa Alba ar fi bagat politica (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:43)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          externa a lui Obama la o imprimanta 3 D si apoi ar fi mers mai departe cu ceea ce iesea de acolo !

          Cu Trumpsy politica externa a Americii se construieste in maniera in care i-ai da o pensula si niste acuarele unei maimute si i-ai spus : "Picteaza" !

          PS. Eu sunt de buna credinta, dar tu, care dintr-o data incepi sa faci analiza semantica pe text ? A actiona "nebuneste" in contextul in care a fost scris, pt toti cei care sunt de buna credinta, nu inseamna "Trump e nebun" ci Trump actioneaza necugetat, haotic !

          PPS. Si fiindca stii cred deja ca nu imi place sa las nicio chestiune a preopinentului fara raspuns, te asigur ca eu, ca de obicei, sunt foarte detasat, incrancenarea am observat-o insa aproape totdeauna la altii...

          PPPS. Se stiu ei cine ! ;)
        • -6 (10 voturi)    
          Lucratura democratilor, sa-l defaimeze (Sâmbătă, 13 mai 2017, 16:13)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          Trump pana una alta face bine pt America, de aia a si candidat, se satuirase de socialismul ubambist si de cheltuielile dashantzate ale democratilor. America o duce mai bine ca oricand si nu e meritul lui Ubama, cum a iesit Trump, bursa a sarit in sus, extrem de puternic si de atunci tot asa o tine.
          Dar e curios cata frasuiala pe romani cu Trump in vreme ce Dragnev se desfasoara in liniste, daca nu ar fi europenii sa-l traga de urechi....praf ar face tara intr-o saptamana.
          • +6 (6 voturi)    
            gresesti (Sâmbătă, 13 mai 2017, 17:49)

            revo [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

            Tocmai pentru pt. Drageea isi face mendrele in Romania situatia este atat de grava. Avem nevoie de tot sprijinul american ca de aer. Sigur, este UE care ne pazeste spatele, dar numai pana la un punct, pt. ca UE depinde de gazele rusesti. Daca Putin il indoaie pe indoielnicul Trump doar un pic, latul intins de rusi in Europa se strange si mai mult. A fost suficient ca Obama sa dea semne de slabiciune, si au pus mana pe Crimeea + jumatate din Ucraina. Acum au incasat una peste bot in Franta si probabil o vor incasa si in Germania, dar tocmai asta ii va face sa intensifice atacul la hotarele Uniunii, care pot fi penetrate mai usor. Ai citit stirea despre panourile mari din Ungaria? Acolo au patruns bine de tot, aici Dragneea & Co sunt cozi de topor, nu din cauza unei ideologii, ci pt. ca asa isi pot apara propria piele si averile.
            Daca iti aduci aminte, in campania electorala, Trump a decretat ca "China este dusmanul", ce zmeu era! Cu Coreea de Nord, la fel - ca face si drege si-l spulbera... Apoi, a lasat totul in mana chinezilor, sa tina ei sub control situatia. S-a dus la ei zmeu paraleu si s-a intors mielusel. Daca se intampla la fel cu Putin?
            De unde stim unde vor duce tratativele privind Siria? Cine va fi sacrificat si pentru ce? E nevoie de o America puternica, condusa de profesionisti, nu de bodigarzi si de modiste.
            • -3 (5 voturi)    
              Am putea spune totusi ca sa construim (Sâmbătă, 13 mai 2017, 20:45)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui revo

              un paradox (si nu prea), ca democratii in primul rand, in frunte cu Obama, nu si-au dorit o America puternica sau n-au stiut ce sa faca pt implinirea acestui ideal, pt ca altfel il convingeau pe Joe Biden sa candideze si o trimiteau pe hilara la pensie !
      • -11 (13 voturi)    
        nebuneste (Sâmbătă, 13 mai 2017, 12:16)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        sau, se stie fara vina.
        un vant cu zgomot e mai putin periculos decat o fasaiala discreta :-))
        • +8 (8 voturi)    
          Ha-ha-ha ! (Sâmbătă, 13 mai 2017, 13:46)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          Demiti, ceri demisii, inlocuiesti pe nepusa masa, cand te stii fara pata ?

          PS. Haida de !
      • -11 (13 voturi)    
        ar insemna ca cia lucreaza in romania (Sâmbătă, 13 mai 2017, 12:59)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        adica, trompa stie, a aflat cine conduce in romania. :-))
        • +3 (3 voturi)    
          Cine ? Trompa ? (Sâmbătă, 13 mai 2017, 20:48)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          Pai pe asta abia a reusit bunica-sa sa il invete pe la 14-15 ani sa-si faca singur funda la siret ! :))
    • -10 (14 voturi)    
      nsa (Sâmbătă, 13 mai 2017, 12:14)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Constantin

      functioneaza in cadrul pentagonului si este cam echivalentul mult mai dezvoltat si dotat al sts din ro..
      fbi este politia judiciara federala, este organizat si subordonat ministerului justitiei, iar cia este in subordinea si controlul congresului american.
      nsa nu subordoneaza alte agentii, insa, in america este o comunitate a agentiilor de informatii, care asigura coordonarea si transferul de info in cazuri complexe, la care lucreaza mai multe agentii in acelasi timp. ex. daca cia prinde un pont cum ca talibanii sau isis organizeaza o operatiune in america, alerteaza si transmite tot ce stie catre agentiile interne, homeland security dept, fbi, atf, etc.
      sunt relatii de cooperare, coordonare a activitatii.
      presedintele fiind comandantul suprem, este cel mai informat american. el si responsabilul cu securitatea nationala, national security adviser.
      cia este singura agentie nedepartamentala, autonoma si controlata de congres.
      serviciul secret, spre exemplu, a fost in cadrul departamentului de finante, dar a fost trecut in subordinea homeland security.
      • -2 (6 voturi)    
        mulțumesc pentru informații (Sâmbătă, 13 mai 2017, 17:44)

        Sorin Constantin [anonim] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Între atîția bîrfitori,și de pe aici,sunt și unii documentați,care ne ajută să nu rămînem doar niște pîrliți,așa că eu îmi scot pălăria în fața omului simplu.Sănătate.
  • -4 (6 voturi)    
    nixon a fost tot un presedinte (Sâmbătă, 13 mai 2017, 18:03)

    om simplu din multime [utilizator]

    mare al americii.
    el a pus capat razboiului din vietnam, dupa administratia lyndon johnson, cea mai execrabila administratie demokkata, careia i s'a datorat escaldarea razboiului in vietnam, moartea a pest 30 de mii si schilodirea a sute de mii de tineri americani.
    nixon a creat doctrina nixon, in esenta o doctirna a neinterventiei armate in locuri fierbinti, ajutorul limitandu'se la armament si bani, acordat partii aliate sau a celei considerata de partea corecta a conflictului. cam ce zice si trompa: soldatii americani sa nu moara pe pamant strain, luptand pt. altii.
    tocmai de aia a fost votat in statele din care sunt recrutati cei mai multi dintre militarii din armata sua.
    • -2 (2 voturi)    
      si apropos, (Duminică, 14 mai 2017, 18:26)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      soroseilor, s'a bucurat de toate onorurile de fost presedinte, a fost inmormantat cu funeralii nationale.
      la inmormantare au fost toti fostii presedinti, raspublicani si deomkkati.
      acolo e alta lume, nu e ca'n piata viktoriei, nu sunt bantuiti de ura sosrosista, desi klintonii si'ai lor s'au straduit.. :-))


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă