Trump a sarbatorit 100 de zile de mandat departe de Casa Alba, la un miting in stil electoral: Facem treaba in fiecare zi pentru maretii cetateni ai tarii noastre. Vom construi zidul, oameni buni, nu va faceti griji

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 30 aprilie 2017, 8:52 Actualitate | Internaţional

Trump a atacat iar presa la sarbatorirea a 100 de zile de mandat
Foto: Captura ABC News
Donald Trump a preferat sa plece din Casa Alba pentru a sarbatori incheierea primelor 100 de zile ca presedinte al SUA cu suporterii sai la un miting in stilul celor din campania electorala, el laudandu-si realizarile de pana acum si atacandu-si criticii, scrie Reuters. 

Trump a spus multimii adunate in Pennsylvania ca abia a inceput sa se tina de promisiunile de campanie. El a atacat in mod repetat presa “incompetenta si necinstita”, spunand ca nu prezinta adevarul in privinta realizarilor echipei sale. 

“Administratia mea a facut treaba in fiecare zi pentru maretii cetateni ai tarii noastre. Indeplinim promisiune dupa promisiune si, sincer, oamenii sunt foarte multumiti de asta”, a spus Trump in orasul Harrisburg din Pennsylvania. 

Mitingul a avut loc in aceeasi zi cu un mars al activistilor contra schimbarilor climatice in care mii de protestatari au inconjurat Casa Alba si a coincis si cu Cina Corespondentilor la Casa Alba ce a avut loc in Washington. 

Trump si echipa sa au decis sa nu participe la eveniment din cauza tratamentului incorect la care este supus de media. Trump a spus ca este fericit ca este departe de “mlastina din Washington”. 

“In acest moment, o mare multime de actori la Hollywood si media din Washington se consoleaza unii pe altii intr-o sala de hotel in capitala tarii noastre”, a spus Trump in timp ce din audienta se auzeau huiduieli. “Este treaba presei sa fie cinstita si sa spuna adevarul, presa merita o foarte, foarte mica nota de picat”, a adaugat el. 

Trump a prezentat si ceea ce el a spus ca ar fi primele sale realizari importante, inclusiv confirmarea cu succes a judecatorului Neil Gorsuch la Curtea Suprema si renuntarea la multe reglementari de mediu si de business. 

El a mentionat si faptul ca a aprobat conductele Keystone XL si Dakota Access, ca a anulat un act comercial cu Asia si ca a intarit masuri de securitate ce a dus la o scadere abrupta a trecerilor ilegale peste frontiera de sud”. 

“Lumea a inteles mesajul: daca incerci sa intri ilegal in Statele Unite, vei fi prins, retinut, deportat sau incarcerat”, a afirmat presedintele SUA. 

El a minimizat faptul ca nu a reusit sa obtina victorii legislative importante in privinta promisiunilor de campanie, cu ar fi abrogarea si inlocuirea programului de sanatate si constructia unui zid la frontiera cu Mexic. Trump a dat vina pe democrati pentru esecurile legislative de pana acum si a spus ca pana la urma se va tine de toate promisiunile. 

“Vom construi zidul, oameni buni, nu va faceti griji”, a promis liderul de la Casa Alba. 

Trump a spus ca a renuntat la promisiunea ca va introduce China in randul manipulatorilor de valute pentru ca-i vrea ajutorul in a tine sub control programul nuclear si de rachete al Coreii de Nord. El a adaugat ca toate optiunile sunt deschise data Phenianul continua programul nuclear.


Citeste mai multe despre   





















A apărut o problemă pe server
  • -21 (41 voturi)    
    Nu va construi niciun zid (Duminică, 30 aprilie 2017, 9:17)

    dexpropriat [utilizator]

    America nu are bani de dat pe prostii. Asta a fost felul in care Trump si-a gasit adepti printre white people, ademenindu-i cu o solutie la ura acestora anti-mexicani. Inca ii tine in suspans cu promisiunea asta pe xenofobi. Daca ura asa de mult latinitatea, Trump nu si-ar fi facut o adevarata Winter White House (dupa spusele sale) la Mar-a-Lago, in Florida... Trump e cel putin la fel de bine conectat ca si Hillary la sistemul financiar si politic global, astfel ca politica externa nu poate fi decat buna pentru noi si pentru Europa. Urmatorii ani sistemul oligarhic din Rusia va fi scufundat. La un moment dat, vor fi atat de multi oameni in strada in Moscova, incat Putin nu va sti daca sa ia elicopterul sau se ascunda in vreun buncar probabil.
    • +17 (39 voturi)    
      Stai liniștit că se va face. (Duminică, 30 aprilie 2017, 14:58)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      Banii nu sunt problemă. Zidul e evaluat la între $20 și $30 de miliarde. În primel 3 luni de mandat Trump a anulat regelementaări tâmpe ale administrației Obama ce produceau pagube de peste $10 miliarde pe an. Trece la tăierea ajutoarelor externe ce totalizau în anul 2016 fenomenelala sumă de peste $115 miliarde. Printre recipienți autoritatea palestiniană, Kenia, Uganda, Tanzania, Mexic (!?), Africa de Sud (!?), Rusia (?!, doar $21 de milioane, dar totuși) . Adică țări ce urăsc SUA cu pasiune. Până la sfârșit de iunie, Trump nu poate face mare lucru pentru sumele deja angajate de Obama până cu o oră înainte de a părărsi Casa Albă dar după aia...

      La risipa asta se adună alte peste $87 de miliarde pentru cercetarea schimbărilor climatice de întrețin o armată uriașă de paraziți ce au dus în ultimii 9-10 ani o viață veselă de șoareci de siloz. Nu degeaba demonstrează aroape săptămânal paraziții. Aici Trumo a ănceput deja să lucreze. O serie de proiecte aprobate anul trecut și încă nepornite au fost deja anulate. O serie de oficii regionale EPA, înființate la repezealăîn 2015-2016, au încă din febriarue tabla cu „for lease or sale”și tot personalul concediat . Bugetul său pe 2018 are sub 7 miliarde la capitolul ăsta inclusiv cele $5.7 miliarde ale EPA. Deci bani sunt să-și tragă Trump zid până la Giurgiu :)

      Nu-i vprba de nicio ură împoriv mexicanilor. E vorba de a impune domnia legii. Începutul e promițător.Trecerile ilegale peste frontieră au scăzut cu 70% din februarie încoace, doar de pe urma factorului psihologic. Numărul ilegalilor deportați a crescut și el în fiecare lună chiar dacă n-a ajuns încă la media lunară din 2012, anul maximului istoric când Obama de teamă să nu piardă alegerile a deportat peste 450000 de mexicani.
      • -10 (20 voturi)    
        Va rupem! (Duminică, 30 aprilie 2017, 16:47)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Nici un zid n-o sa faceti, nicaieri in lume. Chiar si rusii s-au ridicat impotriva voastra. Rusi care isi risca viata ca sa spuna adevarul si sa protesteze.

        Perioada asta e ultimul vostru zvac, ultima tresarire inainte de disparitie. Sunteti multi, prosti, hoti si iubitori de hoti si de privilegii, nu mai aveti nici o sansa culturala. Complicitatea globala a prostiei tocmai si-a atins apogeul. Veti disparea.

        Adio ba, adio fa! Sa va fie tarana culturala usoara! Ma exprim grobian din respect fata de grohaielile voastre. Dar cocina voastra nu e pe aceasta planeta. Nu mai avem chef de voi. Nu mai sunteti amuzanti. Tarati-va in pesterile voastre imputite si gata. Ca facet umbra pamantului degeaba.
        • +10 (20 voturi)    
          Sigur:) ! (Duminică, 30 aprilie 2017, 18:05)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          Tovarăsu' Lenin a prezis prăbușirea rapidă a SUA în 1920 în câțiva ani. Tovarășu' Stalin a prorocit o răscoală a proletariatului care va rupe SUA în bucăți cuocaia zilei sale de naștere din 1949. Tovarășu' Hrușsciov a strigat în 1959 „Vă vom îngropa!” și apoi a prorocit că URSS va depăși economic SUA până în 1980. URSS a intrat în colaps și s-a dezmembrat în 1991...Nici Rusia de azi nu pare să se simtă prea bine. :)

          În plus suntem obișnuiți ca „rușii să se ridice împotriva noastră” Șmecheria e că cu cât se ridică mai sus cu atât se lovesc mai tare când pică :)
        • +2 (6 voturi)    
          Putini ti-au inteles sarcasmul (Duminică, 30 aprilie 2017, 18:19)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          hahahaha
        • +4 (12 voturi)    
          Glumet (Duminică, 30 aprilie 2017, 19:08)

          Getodac_ [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          Rupt de realitate si plin de ura ca de obicei. Tocmai din cauza asta o sa continuati sa pierdeti. Ajunge cat rau si dezbinare ati provocat. Veti merge la gunoiul istoriei precum alte ideologii nocive inaintea voastra.
        • 0 (8 voturi)    
          hop (Duminică, 30 aprilie 2017, 23:25)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          s-at trezit si psihopatul din soc. Stai linistit, urmeaza alta transa de antipsihotice, nu te mai agita.
        • +3 (7 voturi)    
          Cine e asta care rupe U.S. ? (Duminică, 30 aprilie 2017, 23:45)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          Kim Jong Un , sau cum l-o chema pe smintitul
          din Coreea de Nord ?
        • -1 (1 vot)    
          sa-ti fie "rezistenta" usoara (Luni, 1 mai 2017, 13:38)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          in vesnicele plaiuri ale "tolarantei" si spalarii pe creier, bre!
      • +5 (13 voturi)    
        20-30 mld $ is change for America (Duminică, 30 aprilie 2017, 16:48)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Excelenta remarca cu cioarecii de siloz green.
        • +1 (3 voturi)    
          Remarca dovedeste ignoranta (Luni, 1 mai 2017, 15:10)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          Cauzele umane ale incalzirii globale nu sunt o farsa a Chinei, ci sunt reale si dovedite stiintific. Cine le neaga, neaga de fapt cercetarea stiintifica si se plaseaza alaturi de cei care se opun vaccinarii.

          Cercetarea si inovatia au facut America mareata si puternica. Acum Trump a taiat masiv de la cercetare, educatie si cercetare, domenii care traditional s-au bucurat de sustinere bipartizana in Congresul american.

          Taierile vizeaza:
          -EPA, agentia de protectie a mediului, responsabila de multe studii privind impactul schimbarilor climatice care afecteaza omenirea pe multiple planuri

          -Institutul National de Sanatate; acesta deruleaza programe de cercetare medicala in domenii diverse menite a ajuata la prevenirea si tratarea unor boli precum cancerul, bolile cardiovasculare, diabetul

          -NASA, o agentie cu reputatie deja mitologica in imaginarul colectiv, responsabila pentru pentru multe inovatii de-a lungul timpului; multe din efectele cercetarii s-au regasit in domenii precum comunicatiile, televiziunea, mediul, fortele militare

          -Departamentul de Energie, implicat in studii avansate privind mijloacele de propulsie, surse regenerabile de energie, stocare de energie

          -NOAA, agentia care studiaza oceanele si viata marina

          -multe alte agentii, posibil si NSF, o agentie guvernamentala cu rol pivotal in cercetarea in domeniul ingineriei, informaticii, stiintelor sociale

          Daca planul lui Trump va fi votat de Congres, SUA va regresa in domeniile stiintei, cercetarii si inovatiei, domenii sustinute in mod traditional de ambele forte politice din SUA si care au contribuit la prestigiul si consolidarea Americii.

          E tragic ca in fruntea SUA se afla o persoana atat de ignoranta si atat de pornita impotriva stiintei si inovatiei.

          https://www.washingtonpost.com/national/health-science/trumps-budget-would-slash-scientific-and-medical-research/2017/03/15/d3261f98-0998-11e7-a15f-a58d4a988474_story.html
          • 0 (4 voturi)    
            Vezi ca esti spalat pe cap de media? (Luni, 1 mai 2017, 16:00)

            Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

            Sunt dovezi stiintifice care arata ca incalzirea globala nu e provocata de om. Un exemplu in trecutul apropiat e perioada din jurul anilor 1000, pe vremea vikingilor. Cercetatorii au luat carote din calotele glaciare si au observat ceva notabil, continutul de CO2 din atmosfera a crescut. Dar a crescut de fiecare data in ultimii 3 milioane de ani, in perioadele interglaciare. Continuand studiile s-a demonstrat ca oceanele elibereaza mai mult CO2 la caldura. Corelatia logica e ca incalzirea elibereaza mai mult CO2 nu invers, cum propaganda Grin spune. Cauzele incalzirii sunt cu totul altele, incalzirile sunt ciclice si odata declansate unstoppable. Ice Age, multa gheata, raze solare reflectate, etc, frig. Incalzire, gheata se reduce, mai multi vapori de apa in atmosfera....uuupppssss. Am spus vapori de apa, 3% vapori de apa au cica acelasi efect cu o crestere de 100% a CO2. Dar nu se poate, la televizor au spus clar ca Global Warming e human made, Nasa a spus acelasi lucru, e imposibil.
            Permite-mi sa fiu reticent cand se trambiteaza asa ceva pe toate canalele mass media si Mai Ales cand ti se spune ca trebuie sa platesti, carbon tax, taxa de prima matriculare, etc. It's a hoax.
            ps: Este unul care chiar a avut tupeul, si prostia, sa afirme ca dinozaurii au provocat o Incalzire Globala la vremea disparitiei lor, farthing too much. Dupa 150 mil de ani de existenta, in sfarsit, basinile lor au declansat Global Warming. Realizezi ca s-a ajuns prea departe?
            Climate Change yes, it's real, it's irreversible but tell me one time in Earth's history when climate didn't change. Trump e sfatuit bine de acea aripa realista si onesta de savanti, trebuie facut ceva sa protejezi zonele de coasta, nu sa pui taxe. Taxele extra denota doar lacomia si prostia guvernantilor, vezi cazul Ubamba care a dublat datoria Americii in 8 ani cu toate taxele tampite puse, didn't help. Iar Obamacare e o catastrofa.
            • 0 (2 voturi)    
              Stiinta versus pseudostiinta (Luni, 1 mai 2017, 18:18)

              pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

              Dovezile stiintifice arata ca incalzirea globala actuala are surse antropogene. Daca ai dovezi contrare indica-le.

              Incalzirea temporara din Evul Mediu nu a fost uniforma, in unele regiuni a fost mai cald, in alte regiuni mai rece. Per ansamblu nu a fost mai cald decat la mijlocul sec. 20. Incalzirea din acea perioada a fost rezultatul influentei a 3 factori naturali:

              1. Activitatea solara a fost mai accentuata pentru o perioada de timp
              2. Activitatea vulcanica a fost mai scazuta pentru o perioada
              3. Axa Pamantului era diferita in acea perioada, ceea ce a permis incalzirea preferentiala a anumitor zone

              https://skepticalscience.com/medieval-warm-period.htm
              https://skepticalscience.com/greenland-used-to-be-green.htm
              https://www.youtube.com/watch?v=CY4Yecsx_-s

              Nimeni nu neaga ca incalzirea globala are si cauze naturale actionand ciclic, numai ca din calculele actuale aceste cauze nu pot explica cresterea de CO2, insa introducand in model contributia umana discordanta dispare.

              Oceanele absorb mai mult CO2 decat elibereaza
              https://www.youtube.com/watch?v=CcmCBetoR18

              Contributia apei la efectul de sera este de 50%, iar CO2 contribuie cu 20%. Insa excesul de apa din atmosfera se pierde prin ploi, CO2 este persistent si efectele sunt de durata. Iar CFC-urile emise de activitatea umna au un efect de sera de mii de ori mai puternic decat CO2
              https://www.newscientist.com/article/dn11652-climate-myths-co2-isnt-the-most-important-greenhouse-gas/

              Trump nu e sfatuit de nici un savant, opinia savantilor este cunoscuta, el o ignora si prefera propria sa ignoranta.

              Obama nu a dublat nici o datorie
              https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_United_States_public_debt#Causes_of_recent_changes_in_debt
              https://www.thebalance.com/national-debt-under-obama-3306293

              Mituri despre incalzirea globala:

              https://www.youtube.com/watch?v=OWXoRSIxyIU
              https://skepticalscience.com/argument.php
              • 0 (2 voturi)    
                Ai mentionat ceva important (Luni, 1 mai 2017, 21:30)

                Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

                Cel mai important factor care determina incalzirile globale e miscarea orbitala a Pamantului. Miscarile de scintilatie ale axei Pamantului au efecte minore. Activitatea solara, miscarea orbitala, volcanic activities si curentii oceanici is principalii factori. Co2 e secundar si e rezultatul incalzirii nu cauza. Dar cum am spus, tu imi citezi de pe net, eu unul am studiat personal intr-o perioada cand am fost pasionat de paleontologie respectiv de paleoclimatul ultimelor 3 milioane de ani in zona Platformei Moldovenesti si a Orogenului Carpatic. Just two words and I'll speak no more, Mactra podolica....mactre mari si mactre mici, why???? Regresiuni si transgresiuni marine de dute de metri. Why?
                Bye bye to you propaganda.
                • 0 (2 voturi)    
                  By by to your pseudiscience (Luni, 1 mai 2017, 23:44)

                  pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

                  Expertii nu afirma ca incalzirea globala nu are si cauze naturale. Ei nu afirma ca incalzirea globala are cauze exclusiv antropogene.

                  Ceea ce afirma si demonstreaza ei este ca acesti factori naturali cand sunt introdusi in modelul descriptiv care guverneaza incalzirea globala, nu sunt suficienti pentru a explica cresterea temperaturii. Numai dupa ce este luat in considerare si factorul antropogen modelul devine coerent si explica diferenta.

                  Pana acum sistemul natural s-a aflat in echilibru, toate fiintele vii emit CO2 ca urmare a proceselor metabolice, insa vegetatia absoarbe CO2 prin fotosinteza, deci exista un echilibru. Oceanele emit CO2 dar si absorb CO. Insa oamenii emit CO2 fara a-l mai scoate din circulatie si desi cantitatea este mica in raport cu sursele naturale, se acumuleaza pentru ca nu este absorbit in totalitate de ecosistem; in plus despaduririle agraveaza fenomenul.

                  Asta e pozitia oficiala a tuturor organismelor de cercetare stiintifica de pe planeta asta. Daca vrei sa studiezi in amanunt problema nu ai decat sa citesti literatuta de specialitate. Insa tu o ignori si te citezi pe tine insuti. In sursele indicate de mine sunt trimiteri si la studiile stiintifice care demostreaza realitatea acestui fenomen.

                  Ai studii de specialitate ? Ai efectut experimente care sa demonstreze contrariul demostrat pana in prezent ? Concluziile tale au fost verificate de cineva competent ? Ai publicat in reviste de specialitate ? Ai trecut prin procesul de peer review ? Rezultatele tale au fost validate de alte experimente ?

                  Daca nu, atunci cu ce autoritate vorbesti tu ? De ce sa te cred pe tine ? De ce sa o cred pe Olivia Steer ?

                  Eu cred ceea ce oamenii de stiinta au demostrat. Eu cred ceea ce rezultatele stiintifice arata. Si toate acestea te contrazic pe tine.
                  https://www.youtube.com/watch?v=H5kejSYPD7U

                  Citeste cu atentie aici
                  https://skepticalscience.com/argument.php
                  • 0 (0 voturi)    
                    Ti-am dat exemplul cu ice core (Marţi, 2 mai 2017, 4:23)

                    Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

                    Din calotele glaciare dar nu am cu cine discuta, esti un grin bine spalat. In cercetare esti 0 daca pornesti decla premisa ca ipoteza ta e corecta. Sa nu faci diferenta dintre corelatie si cauzalitate. Sorry man but I have the right to my own opinions based on my own observations. Tu crezi ce ti s-a SPUS sa crezi.
                    • +1 (1 vot)    
                      Nu ai demonstrat nimic (Marţi, 2 mai 2017, 12:39)

                      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

                      cu ice core, dimpotriva aceste dovezi te contrazic. Oamenii de stiinta nu neaga ca in trecut schimbarile climatice au avut cauze naturale, asa cum arata continutul de CO2 din mostrele luate din calotele glaciare, insa luand in calcul doar acesti factori nu se poate explica cantitatea de CO2 din atmosfera din prezent.

                      Apoi aceasta teorie nu este construita numai pe dovezi dintr-o singura disciplina stiintifica, ci pe dovezi din nenumarate domenii stiintifice, iar toate acestea converg catre concluzia actuala. De pilda CO2 din activitatea umana lasa o semnatura chimica distincta fata de CO2 provenit din surse naturale.

                      Oamenii de stiinta nu au pornit de la idei preconcepute, de fapt la inceput nici nu stiau de ce se incalzeste clima, numai printr-un proces laborios de eliminare a tuturor cauzelor posibile, inclusiv a celor naturale, s-a ajuns la concluzia actuala.

                      De asemenea ei stiu foarte bine diferenta dintre asociere si cauzalitate si nu fac astfel de confuzii; s-a demonstrat legatura de cauzalitate intre CO2 emis de activitatile umane si schimbarile climatice, nu e vorba doar de o simpla asociere.

                      Asta cu dreptul la opinie e valabila la modul general al libertatii de exprimare, insa cand vine vorba de stiinta opiniile nu sunt suficiente, e nevoie sa demonstrezi conform rigorilor cerute de stiinta, nu sa emiti simple opinii. Si Olivia Steer emite opinii bazate pe propria ei “cercetare”. Concluzia actuala nu este bazata pe credinta, ci pe fapte stiintifice demonstrate. Tu le ignori si iti creezi propria concluzie nevalidata de nimeni si de nimic.
                      • -1 (1 vot)    
                        Am uitat cum e cu cultul grin (Marţi, 2 mai 2017, 18:03)

                        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

                        Si trolii global warming. Sarcina voastra e sa faceti oamenii sa creada ce crede majoritatea. Nu inseamna ca e si right just because the majority believes. Sorry, cum am spus, dunt destui care demonstreaza hoax-ul climate changing,,,dar nu sunt mediatizati. See ya the blind following sheep
                        • +1 (1 vot)    
                          Vai...ce ironie.... (Miercuri, 3 mai 2017, 11:30)

                          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

                          ...trolii global warming...Sarcina voastra... hoax-ul climate changing....blind following sheep ...

                          Cam asta e nivelul tau. Zero argumente, in schimb folosesti la greu retorica antivaccinistilor. stii tu...conspiratia...hoax-ul...etc..Penibil

                          Tu faci confuzie intre activistii ecologisti si oamenii de stiinta. Nu ecologisti au studiat si demonstrat cauzele antropogene ale incalzirii globale, ci experti calificati pe care tu ii desconsideri si ale caror rezultate le ignori. Ti-ai creat in schimb propria teorie eronata care nu e sustinuta de nici un fel de dovezi.

                          Exact ca Olivia Steer. Asta e nivelul tau.

                          Ia citeste tu aici sa vezi cine finanteaza grupurile care neaga cauzele antropogene ale incalzirii globale

                          http://www.historycommons.org/timeline.jsp?timeline=global_warming_tmln

                          Si apropo, oamenii de stiinta nu au prejudecati si insusi procesul de cercetare incearca sa elimine posibilele prejudecati. Ei analizeaza obiectiv si in functie de rezultate isi modifica teoriile.

                          Tu in schimb ignori rezultatele sau incerci sa le potrivesti dupa credintele tale. Deci, cine se comporta de fapt ca membrul unui cult ?

                          Caracteristica unui cult este ca ignora toate conventiile general acceptate si isi creeaza propriul adevar. Izolarea nu ii sperie pe membrii cultului, ci le intareste convingerea ca ei, cei putini, sunt ALESII, cei destinati sa cunoasca ADEVARUL.

                          Destule asemanari cu comporamentul tau, nu crezi ? Din moment ce te-ai despartit de drumul sigur al consensului stiintific, te-ai situat in eroare, de aici si radicalismul tau, specific unui sectant ferm convins ca face parte dintr-o minoritate care detine ADEVARATA CUNOASTERE, pe cand majoritatea, oile, se insala.

                          Gandire specifica mebrilor unui cult. Poate iti da de gandit.
      • +5 (13 voturi)    
        zidul costa foarte putin (Duminică, 30 aprilie 2017, 23:40)

        CornelPerju [anonim] i-a raspuns lui Amerlocu

        Multumita lui Obama America plateste ajutoare sociala de sute de miliarde de dolari anual imigrantilor ilegali asa ca 20 miliarde de dolari cat costa zidul este nimic. Cate miliarde de dolari s-au risipit pentru genocidul impotriva copiilor nenascuti girati de PlanParenhood? Cate miliarde de dolari se risipesc pentru cercetari legate de asa zisa incalzire globala?
        • +1 (1 vot)    
          Soros face o noua victima (Luni, 1 mai 2017, 19:14)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

          "Multumita lui Obama America plateste ajutoare sociala de sute de miliarde de dolari anual imigrantilor ilegali ..."


          M-am oprit la 300 de miliarde de dolari si la 1000 de dolari per imigrant. Rezulta 25.000.000 de imigranti ilegali platiti lunar. Numai ca in SUA sunt cam 11.000.000 cu totul.

          Si bineinteles ca fiind ilegal in SUA nu pot primi ajutoare sociale, insa de ce sa lasi logica si realitatea sa stea in calea unei povesti atat de frumoase ?

          P.S. Iti dai seama cati bani o sa economiseasca Trump dupa ce va obliga China sa restituie banii pierduti de SUA ca urmare a devalorizarii monedei chineze aka "cel mai mare furt din istoria lumii" ?

          P.S. Oricum astea toate nu mai conteaza, se stie ca Trump ii va obliga pe mexicani sa plateasca zidul. Ii trebuie doar putin timp, ce naiba si lui Dumnezeu i-a luat 6 zile !


          #rezist
          #NUsoros
      • -1 (5 voturi)    
        ai uitat sa adaugi reglmentarile comerciale (Luni, 1 mai 2017, 10:25)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui Amerlocu

        de tip NAFTA care permit Mexicului sa exporte fara taxe vamale in US. Invers, US plateste taxe sa exporte in Mexic.
        Tratate similare au fost incheiate si cu alte tari din Americad e Sud precum si cu China.
        Trump a denuntat aceste tratate inegale si doreste anularea lor.

        De aici se vor aduna alte zeci de mlrd pt US.

        Desigur, leftistii si neo-marxistii lu peste acum urla ca din gura de sarpe ca Trump atenteaza la sacrosancta piata libera mondiala. Ei care pana mai ieri zbierau impotriva globalizarii.

        Inca nu se intelege ca aceasta armata de neo-marxisti nu are drept scop bunastarea cetatenilor planetei ci doborarea pilonilor lumii libere.
        Discursul lor inselator se schimba cu 180 de grade, in functie de cum pot lovi mai bine.
        • 0 (2 voturi)    
          Trumpisme (Luni, 1 mai 2017, 16:58)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

          "... Invers, US plateste taxe sa exporte in Mexic."

          Cata ignoranta ! NAFTA inseamna COMERT LIBER, pentru produsele mentionate in tratat nu se aplica taxe vamale intre cele 3 state.

          Trump a promis ca va anula NAFTA in primele 100 de zile. Acum s-a razgandit. http://edition.cnn.com/2017/04/26/politics/trump-nafta/index.html

          "Desigur, leftistii si neo-marxistii lu peste acum urla ca din gura de sarpe ca Trump atenteaza la sacrosancta piata libera mondiala. Ei care pana mai ieri zbierau impotriva globalizarii."

          Banuiesc ca leftisti si neomarxisti sunt toti cei care nu sunt de acord cu tine. Protectionismul promovat de Trump se bate cap in cap cu viziunea unui comert liber, un punct aflat in agenda politica republicana.

          In istoria SUA democratii au sustinut in mod traditional liberalizarea comertului si reducerea tarifelor, in timp ce republicanii au sustinut protectionismul si o politica tarifara ridicata. Democratii au sustinut Walker Tariff in 1846, care scazut taxele de la 36 la 25%. De asemenea au sustinut Wilson–Gorman Tariff din 1894, care a redus taxele de la 50% la 42%. Tratatul de liber schimb cu Canada din 1854 a fost sustinut de democrati.

          Underwood-Simmons Tariff din 1913 a redus de asemenea tarifele. Reciprocal Tariff Act din 1934 il autoriza pe presedintele SUA sa negocieze acorduri bilaterale de liber-schimb cu statele lumii. Democratul F.D. Roosevelt a semnat actul si a marcat debutul politicilor de liberalizare a comertului care domina gandirea politica a sec 21.

          Ca efect tarifele au scazut de la 46% in 1934 la 12$ in 1962. Dupa razboi SUA a promovat GATT si mai apoi WTO in vederea liberalizarii comertului mondial. Dupa prabusirea URSS, doctrina pietei libere si a tarifelor scazute a devenit predominanta in gandirea politica contemporana.

          Doar de la Reagan incoace republicanii au abandonat lunga traditie a politicilor protectioniste si au promovat liberalizarea comertului. Deci, cine urla pana mai ieri impotriva globalizarii ?
          • 0 (2 voturi)    
            nafta (Luni, 1 mai 2017, 19:11)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

            nu prin tarife loveste in economia americana, ci prin relocari de companii americane spre mexic, deci pierderi de locuri de munca.
            firmele americane cheltuie bani cu cercetarea si proiectarea pt. obtinerea unor produse, pe care apoi la produc in mexic, pt. ca apoi sa fie importate in sua free of tax.
            pierd cu impozitele platite in mexic si cu pierderea de locuri de munca.
            sindicatele, presupuse aliate ale democratilor, n'au fost vesele de cand a inceput ...transhumanta firmelor americane spre mexic.
            si nici "we, the people".
            printre cei mai loviti au fost camionagii, transportatorii loviti de concurenta firmelor mexicane de trucking, libere sa circule pe autostrazile americane, pana in canada, fara sa fi contribuit la construirea sau intretinerea drumurilor din sua si canada.
            basca ca pe langa marfuri, mai cara si fel de fel de prafuri si ierburi....
            • +1 (1 vot)    
              Dezvoltare, nu regres (Luni, 1 mai 2017, 22:13)

              pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

              Delocalizarea industriei nu este un fenomen american, ci unul global si nu poate fi oprit. Nimic din ceea ce face Trump nu va aduce acele industrii inapoi. Job-urile in industria auto oricum nu vor mai fi niciodata la nivelul perioadei de aur, pentru ca robotizarea elimina din necesarul de forta de munca. Taxarea inseamna cresterea preturilor.

              Atitudinea protectionista blocheaza inovatia. De ce ar investi in cercetare un producator auto pentru dezvoltarea de masini eficiente cu consum mic, stiind ca va fi protejat de importul de masini economice ?

              Protectionismul descurajeaza si competitia, un producator care a investit in cercetare si a dezvoltat produse mai bune si mai ieftine nu va putea intra in competitie cu producatorii locali mai ineficienti, pentru ca acestia vor fi aparati de stat printr-o politica tarifara de descurajare.

              In final tot consumatorul pierde. Dar pierde si statul pentru ca daca consumatorul nu va mai accepta sa cumpere produse scumpe scade productia, creste somajul, scad taxele colectate, economia intra in recesiune.

              O economie libera si un comert liber incurajeaza competitia, determina scaderea preturilor, cresterea consumului, cresterea productiei, cresc veniturile la buget, inovatia este stimultata, somajul scade, economia se dezvolta, etc.

              Nu toate industriile se dezvolta egal, unele pierd, altele castiga, insa per total economia are de castigat. Toate statele s-au dezvoltat dupa razboi prin liberalizarea economiilor, nu prin protectionism, pentru ca liberalizarea functioneza si avantajele sale depasesc toate neajunsurile. UE este exemplul perfect.

              Recent studies of public attitudes toward trade have converged on one central finding: support for trade restrictions is highest among respondents with the lowest levels of education. https://goo.gl/uThDbp

              P.S. Karl Marx credea ca liberalizarea comertului inseamna exploatarea muncitorilor de catre capital :-)
              • 0 (2 voturi)    
                km (Luni, 1 mai 2017, 23:17)

                om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

                prevedea ca revolutia va reusi numai cand vor fi conditii create sa izbucneasca in toate lumea, revolutia mondiala. globalizarea isi face treaba.
                volodiea ilici a gresit, gorbaciov a platit. :-)
                lupta continua, viktoria e sigura !
                trompa, macron/le pen, may, niste incurca lume, scuipa impotriva vantului...
      • +1 (3 voturi)    
        Realitate versus wishful thinking (Luni, 1 mai 2017, 14:21)

        pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        "Trece la taierea ajutoarelor externe ce totalizau în anul 2016 fenomenelala suma de peste $115 miliarde.
        La risipa asta se aduna alte peste $87 de miliarde pentru cercetarea schimbarilor climatice de întretin o armata uriasa de paraziti..."

        Cum naiba sa reduci cheltuielile cu 202 miliarde doar din 2 domenii, in timp ce TOATE cheltuielile taiate din TOATE domeniile insumeaza doar 67 miliarde de dolari ? Dar pana matematica se inchina in fata maretiei lui Trump.

        Cu cata disperarea scoti cifre din burta doar ca sa acoperi esecul primelor 100 de zile. Pe scurt, propunerea sa de buget vizeaza cresterea cheltuielilor militare cu 57 miliarde de dolari, pentru asta propunand taieri de cheltuieli civile de 67 miliarde de dolari.

        Cum se justifica aceste cresteri dupa retragerea din Irak si Afganistan? Rusia ? Trump nu vede un pericol. China ? Pai tocmai ce a uitat de pedepsirea Chinei pentru manipularea valutara care a saracit America.

        De unde a taiat ?
        -sanatate
        -educatie
        -cultura
        -dezvoltare rurala
        -infrastructura
        -comert
        -agricultura
        -mici afaceri
        -munca
        -justitie
        -fisc
        -protectia mediului
        -ajutor extern

        Ajutorul extern in 2016 a totalizat 37 miliarde $, adica sub 1% din buget. A vizat:
        -ajutor in caz de dezastru
        -pregatire de specialisti
        -consolidarea democratiei si a drepturilor omului
        -intarirea justitiei
        -contraterorism
        -ajutor militar
        -inovatie
        -dezvoltarea agriculturii
        -promovarea educatiei
        -programe de sanatate
        -pregatire ONG-uri

        Marile sale proiecte au esuat: respingerea Omabacare, pedepsirea Chinei, pentru zid nu platesc mexicanii si oricum nu sunt fonduri, anularea in justitie a unor ordine...se lauda cu cele mai multe ordine semnate, asta dupa ce ani de zile l-a criticat pe Obama pentru acest lucru. Sunt dramatice taierile vizand cercetarea, sanatatea si inovatia.

        https://www.washingtonpost.com/graphics/politics/trump-presidential-budget-2018-proposal/
        https://goo.gl/l57bTn
        • +1 (3 voturi)    
          taie de unde (Luni, 1 mai 2017, 19:14)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

          banii sunt cheltuiti aiurea, capusati de nomenclaturistii democrati..
          asta au facut toti presedintii republicani, veniti la casa alba dupa administratii democrate.
          • 0 (2 voturi)    
            Nomenclaturisti ? (Luni, 1 mai 2017, 22:58)

            pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            Probabil esti euforic...

            Dupa al doilea razboi mondial democratii au avut excedent bugetar in 1947, 1948, 1949 si 1951 - Harry Truman; in 1988, 1999, 2000 si 2001 - Bill Clinton. Republicanii au avut excedent bugetar in 1956, 1957 si 1960 - Dwight Eisenhower; in 1969 - Richard Nixon. Scor 8-4 in favoarea democratilor. http://www.davemanuel.com/history-of-deficits-and-surpluses-in-the-united-states.php
            • 0 (2 voturi)    
              hai bre, fugi cu ursu (Marţi, 2 mai 2017, 10:55)

              om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

              ca nu esti p'acile pro bono, esti pro banu.
              • 0 (2 voturi)    
                Ce sa fac daca (Marţi, 2 mai 2017, 12:42)

                pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

                ..patronul meu Soros e un om generos :-) In schimb voi astia de la est sunteti platiti mai prost, iti inteleg frustrarea. Vodca nu tine de foame :-)
            • -1 (1 vot)    
              pai, e de rau (Marţi, 2 mai 2017, 15:03)

              om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

              qed, demokkatii au crescut taxele, de fiecare data cand au ajuns la putere. :-)
              iar ca banii au ramas la stat, arata si ca n'au investit si nici nu prea s'au tinut de promisiunile elektorale.
              • +1 (1 vot)    
                Pai n-are logica (Miercuri, 3 mai 2017, 14:56)

                pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

                Ori democratii sunt mana sparta ori democratii economisesc. Te contrazici trollule.
  • -2 (30 voturi)    
    . (Duminică, 30 aprilie 2017, 9:38)

    theo667 [utilizator]

    Zidul asta incepe sa semene cu autostrada zburatoare a lui oparescu.
  • +4 (16 voturi)    
    xxxx (Duminică, 30 aprilie 2017, 12:48)

    XXXXL [anonim]

    nici din toate partile daca-l fac nu mai scapa ....
  • -16 (26 voturi)    
    primele 100 zile pe scurt (Duminică, 30 aprilie 2017, 15:48)

    paniri [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=4lTD9JE83Hg
  • -18 (38 voturi)    
    Cel mai slab debut al unui presedinte SUA (Duminică, 30 aprilie 2017, 16:08)

    pro_bono [utilizator]

    Din cele aprox 40 de masuri propuse in primele 100 de zile a indeplinit doar 10, adica 75% dintre masuri au esuat, unele blocate de Justitia americana, altele de Partidul Republican, altele abandonate de Trump insusi.

    Primele 2 ordine legate de interdictia intrarii musulmanilor in SUA au fost anulate in instanta, la fel si ordinul legat de orasele sanctuar. Congresul a blocat constructia zidului si nu a anulat Obamacare, iar Trump s-a razgandit in privinta Chinei. A intrat leu la intalnirea cu chinezul si a iesit mielusel, acum China nu mai este autorul "celui mai mare furt din istoria lumii". S-a ales praful de pedeapsa crunta promisa Chinei.

    S-a impacat cu China, insa a reustit sa se certe cu UE si acum i s-a pus pata si pe Canada.
    In loc sa anihileze ISIS asa cum a promis se lupta cu ziaristii si actritele.
    A intervenit in Siria desi ani de zile l-a atacat pe Obama tocmai din acest motiv.

    Increderea publica este cea mai mica de cand se fac masuratori. Trump este vadit nepregatit si depasit de situatie, improvizeaza penibil si nu are nici un fel de viziune. Isi da seama ca multe din lucrurile promise sunt utopii.

    Singurul care crede ca totul merge bine e Trump insusi,insa rabdarea americanilor se apropie de sfarsit.

    O analiza a primelor 100 de zile:
    http://www.digi24.ro/stiri/externe/analiza-ap-lista-lunga-a-promisiunilor-pe-care-donald-trump-nu-le-a-indeplinit-in-primele-100-de-zile-de-mandat-714222

    Si ceva sa va amuzati:
    https://www.youtube.com/watch?v=JPaodrB8T8Y
    https://www.youtube.com/watch?v=DWIFd9jx2dQ
    https://www.youtube.com/watch?v=ztjiDyAftCM
    https://www.youtube.com/watch?v=q2Dop7haDnY
    • +1 (7 voturi)    
      Have fun (Duminică, 30 aprilie 2017, 17:20)

      transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

      https://www.youtube.com/watch?v=Of6PLJbMnxE
    • +3 (11 voturi)    
      serioasa trimitere (Duminică, 30 aprilie 2017, 19:46)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

      la marii specialisti de la digi, postul ungurilor sorosisti.
      aia sunt impotriva lui trompa din ordin.
      la fel si batista'n pept de la zvonalitatea tv.
      sa te dai aparatorul capitalismlui, sa sustii pnl, adica, presupus partid de dreapta, si sa tzii cu o'banana sau hilaria lui billy mincinosul este un talmes balmes.
      de fapt, sunt de stanga, ca_cum si istoricu (?) peneleu al primarelui din sighii ai'al tzurcanei.
      trompa este alesul republicanilor, si ce face el acolo este politica partidului republican, nu a firmei trump si compania..
      o'banana, hilaria, ca democrati, au facut si ar fi facut ce face pd de obicei, profita de bunastarea americii, la crearea careia nu prea isi aduc aportul.
      de fapt, pnl este mai aproape de democratii americani, decat este psd..
      democratii americani sunt nomenclaturisti din tata'n fiu, bujetari. asa sunt si penelistii.
      cum zicea marele nenea iancu, liberalii sunt functionarii, dascalimea, advocatii, pravaliasii, caracuda. asa sunt si democratii in america.
      • +1 (1 vot)    
        Deci Trump = Dragnea? (Luni, 1 mai 2017, 18:06)

        Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Evaziune fiscala, nedeclararea averii, iluzia de "L'État, c'est moi", ajungerea la putere prin prostirea electoratului cu promisiuni abandonate inca din ziua 2, sfarsit previzibil de mandat in zeghe.

        Curios de lucida comparatia PSD = Partidul Republican, cu al sau corolar Dragnea = Trump, din partea cuiva care se uita zi si noapte la Latrine (altfel n-ai folosi pentru Digi un termen consacrat la Haznale, precum "sorosist", de parca ar fi cine stie ce ocara).
        • -1 (3 voturi)    
          mda (Luni, 1 mai 2017, 21:25)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.Toma

          e ca_cum a zis dottore dupa infrangerea lui joana, la care el era director de campanie: sistemul lor a fost mai eficient..:-)
          pasamite the working class era scarbita de promisiunile demokkate ale hilariei lui billy si de cei zece ani de o'banana.
      • +1 (1 vot)    
        Tu esti Ponta ? (Luni, 1 mai 2017, 18:25)

        pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Ca doar Ponta mai vorbea despre Digi ca despre televiziunea sistemului, ziaristi gradati si alte idiotenii similare.

        Tu doar te hranesti din aceleasi prostii regurgitate de altii, cu Soros, conspiratia, etc

        Si de fapt analiza apartine Associated Press si nu Digi, dar sunt sigur ca vei gasi tu o explicatie si pentru asta, or fi si aia neo-marxisti, sorositi sau reptilieni.

        P.S. Viziunea protectionista a lui Trump este impotriva comertului liber promovat de republicani, insa ma tem ca nu esti capabil sa intelegi tu asemenea fineturi, ar insemna sa gandesti cu minte ta...
        • 0 (2 voturi)    
          pai el stie (Luni, 1 mai 2017, 21:29)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

          ca este parte din sistem, un acoperit cu diploma de doftor.
        • 0 (2 voturi)    
          mister pro banu (Marţi, 2 mai 2017, 10:59)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

          fii mai calm, dece te enervezi ?
          calma, eeeeeh !? :-))
  • +16 (26 voturi)    
    va sarbatori si (Duminică, 30 aprilie 2017, 16:13)

    om simplu din multime [utilizator]

    3650 de zile. :-))
    chiar daca nu va lua premiul nobel pt. pace.
    • +1 (3 voturi)    
      Poate 3650 de ani... (Luni, 1 mai 2017, 17:59)

      Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      ...daca vreo instanta americana de judecata va lua la puricat afacerile familiei Trump. La cate capete de acuzare pentru evaziune fiscala se pot gasi, da, s-ar strange 3650 de ani dupa gratii pentru Trump & Co.
  • -16 (26 voturi)    
    Primele 100 zile in viziunea SNL (Duminică, 30 aprilie 2017, 16:18)

    transalpinarum [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=Q8SJKmSjWug
  • 0 (4 voturi)    
    Invazie de postaci pro USSR anti UE (Luni, 1 mai 2017, 10:06)

    xenomorph [utilizator]

    Ati uitat ca Donald Trump
    - A refuzat sa isi publice taxele
    - A evitat sa plateasca taxe de miliarde
    - A deschis o Universitate frauduloasa
    - S-a laudat cum molesteaza femei
    - A insultat oameni cu dizabilitati, veterani de razboi, familii de soldati morti in razboi
    - A insultat un judecator mexican,
    - A apreciat ajutorul dat de Ku Klux Klan in alegeri
    - A insultat o candidata la presedintie cu "Cum poate o femeie cu asemenea fata sa fie presedinte?"
    - A insultat o jurnalista cu "You could see blood coming from yes, from... wherever"
    - Este sustinut de Robert Mugabe si acum e prieten cu Duterte
    - Sustine ca incalzirea climatica este un mit si taie investitiile in cercetare
    • -1 (3 voturi)    
      Am spus mai sus, (Luni, 1 mai 2017, 16:06)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui xenomorph

      Incalzirea nu e un mit, doar ca nu e human made.
      Cat despre ce carai tu acolo, alea is CanCanuri.
      In schimb Trump a aprobat doua pipeline-uri majore, a facut primii pasi in mentinerea productiei anumitor companii in America, primii pasi in dezvoltarea infrastructurii (care btw, ai fost vreodata pe la ei sa vezi cum e?), a incercat schimbarea Ubambacare care o e porcarie, se pare ca va reduce taxele, wait, nu se poate, cum sa reduci taxele cand toti le cresc sau inventeaza niste gugumanii noi??? Pot continua, dar nu am timp. Sorry guyz, dar America e foarte bine, vremurile si sperantele socialiste ale democratilor au apus. Noapte Buna.
      • 0 (2 voturi)    
        Mareata America in timpul lui Trump (Luni, 1 mai 2017, 18:47)

        pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        "..primii pasi in dezvoltarea infrastructurii "

        Cuts $499 million from the TIGER grant program, which has funded dozens of road, transit and other projects
        Eliminates funding for many new transit projects and support for long-distance Amtrak trains
        Eliminates the $500 million Water and Wastewater loan and grant program
        Cuts $95 million from the Rural Business and Cooperative Service
        Eliminates the $3 billion Community Development Block Grant program
        Eliminates the HOME Investment Partnerships Program, the Choice Neighborhoods program and the Self-help Homeownership Opportunity Program

        "Sorry guyz, dar America e foarte bine"

        Cuts funding to reimburse state and local governments for costs of incarcerating certain undocumented immigrants
        Cuts almost $1 billion of funding for federal prison construction
        Cuts $667 million from grant programs to state and local agencies, including pre-disaster mitigation grants and counterterrorism funding
        Reduces funding for the Internal Revenue Service by $239 million

        Eliminates funding for the 49 National Heritage Areas
        Eliminates all $148 million for the National Endowment for the Arts and all $148 million for the National Endowment for the Humanities
        Eliminates the $230 million Institute of Museum and Library Services
        Eliminates the $445 million for the Corporation for Public Broadcasting, which supports public television and radio, including PBS and NPR


        Cuts Women, Infants and Children nutrition assistance from $6.4 billion to $6.2 billion
        Cuts $3.7 billion in grants for teacher training, after-school and summer programs, and aid programs to first-generation and low-income students
        Eliminates the Senior Community Service Employment Program, which helps low-income seniors find work
        Eliminates the Economic Development Administration, which gives out grants in struggling communities

        Decreases funding for the National Institutes of Health and certain programs to train health professionals
        • +1 (3 voturi)    
          Nush cum o duci tu cu Dracna (Luni, 1 mai 2017, 21:34)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

          Dar eu o duc mai bine cu Trump si starea de spirit in business e de 1000 de ori mai buna acum decat pe vremurile socialiste cu destrabalare la chrltuieli ale lui Ubamba. De cand e Trump s-a revigorat totul in America, uita-te la indici, before and after. E easy sa vorbesti despre capitalism din Balcani, teoria insa e intotdeauna kkmk in fata realitatii.
          • +1 (1 vot)    
            Negarea realitatii (Marţi, 2 mai 2017, 0:05)

            pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

            Cand nu mai ai argumente o dai in generalitati. Si pe la noi economia duduia cand a venit criza. Si in anii '30 Bursa merge excelent si in 2000 IT-ul rupea....

            Asta nu e un argument. Si oricum Trump nu a luat nici o masura care sa determine aceste evolutii. A promis si mai multa dereglementare, adica exact ceea ce a dus la recenta criza economica.

            Afecteaza dezvoltarea economiei oe termen lung prin taierile de la cercetare. Incearca sa conduca SUA ca pe propria sa corporatie, ma tem insa sa n-o bage in faliment cum a facut si cu afacerile sale.

            Are o idee vaga de cum trebuie condusa o tara ca America. Ramai stupefiat cand il auzi cum declara candid ca a nu stia ce inseamna NATO, de aceea a spus ca e depasita. El isi face calificarea la locul de munca si pe spinarea americanilor.

            Inceraca sa imite stangaci programul lui Reagan cu cresteri de cheltuieli militare si taieri de taxe, insa multe lucruri s-au schimbat in structura economiei de atunci. Reagan a fost un suporter al liberalizarii comertului, pe cand Trump vrea protectionism economic.

            Unele masuri sunt utopice si nu sunt sustinute nici de republicani, vezi Obamacare, zidul, anularea tratatelor comerciale.

            Programul sau de reducere a taxelor are o singura pagina, e doar o idee la stadiul actual. Asta denota haosul in care se gaseste aceasta administratie la inceput de drum.

            Si toate astea se vad in sondaje. Oamenii simt ca nu este omul puternic care parea sa fie, vad ca nu are masuri realiste, vad ca este preocupat mai mult de Twitter decat de guvernare, vad ca nu este sustinut in multe masuri de majoritatea republicana,

            E un diletant si populismul lui nu va tine mult, americanii sunt un popor pragnmatic, cer rezultate, nu vorbe.

            Daca inceputul e atat de slab, oare cum va fi in continuare ?
            • 0 (2 voturi)    
              Cum am spus, romanul se pricepe la toate (Marţi, 2 mai 2017, 4:08)

              Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

              Din buda Europei, Balcanii. Traieste di munceste in America si dupa aia poti sa caraii pe Facts, nu pe articole de pe net, pe Goagal.
              • 0 (2 voturi)    
                si el munceste (Marţi, 2 mai 2017, 11:04)

                om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

                din balcani, si din greu.
                e sub acoperire, numele lui adevarat este pro banu.
                soros da bine, si el ajutat la afaceri de bursa care merge tot nord. urmare a primelor o suta de zile..:-))
              • +1 (1 vot)    
                Observ ca (Marţi, 2 mai 2017, 13:04)

                pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

                ti-ai epuizat arsenalul argumentativ. Acum ultima ta justificare este una caraghioasa: eu sunt din America si am dreptate, tu esti din Balcani si te inseli. Ca se stie ca aerul rarefiat dn State iti oxigeneaza mai bine creierul :-)

                E bizar sa vorbesti de facts tu care crezi ca incalzirea globala e o farsa. Uite niste facts:

                -Trump a promis ca va drena mlastina, a tunat si fulgerat impotriva elitelor, a Wall Street-ului; dupa ce-a ajuns presedinte a numit in functii bancheri de la Goldman Sachs si pe CEO-ul de la ExxonMobil

                -Trump a militat pentru transparenta in actul de guvernare, insa refuza sa-si publice declaratiile fiscale

                -Trump a promis ca va pedepsi China pentru saracirea Americii, acum a dat-o la intors

                -Trump a promis ca va elimina Obamacare, acum se dovedeste ca nu are suport politic nici de la partidul care l-a sustinut in alegeri

                -Trump a promis ca va distruge ISIS, nu se mai aude nimic de asta

                -Trump a promis ca va face zidul si ca ii va obliga pe mexicani sa-l plateasca, nimeni nu-l sustine

                -Trump a promis ca va face America "great again" dar taie fonduri de la educatie, cercetare, sanatate, transporturi, cultura; in schimb creste chltuielile militare

                -Trump are legaturi dubioase cu Rusia neclarificate pana in prezent, l-a laudat pe Putin, insa i-a criticat pe europeni si pe canadieni

                -Trump l-a acuzat pe Obama ca guverneaza prin ordine prezidentiale si ca este incapabil sa incropeasca o majoritate in Congres in jurul proiectelor sale, acum Trump a ajuns sa se laude cu cele mai multe ordine emise

                Trump e un politician populist, nepregatit, mincinos, care nu difera de profilul unui Dragnea; nationalist, denunta strainii, face promisiuni nerealiste, promoveaza conspiratii, cand esueaza gaseste alti vinovati, presa, serviciile, democratii

                Si as putea continua, dar nu are rost, ramai in iluziile tale.
                • 0 (2 voturi)    
                  Trump v-a dat peste botic (Marţi, 2 mai 2017, 18:22)

                  Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

                  La sugativele de bani, the greenies. Daca America denies the global warming ideologie, ongurile papatoare de bani publici de pretutindeni is in pericol. THAT IS GREAT.
                  • +1 (1 vot)    
                    Trump a dat peste bot Americii (Marţi, 2 mai 2017, 22:30)

                    pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

                    Trump a dat peste bot stiintei, cercetarii si oamenilor de stiinta. Trump a dat peste bot dezvoltarii si inovatiei americane. Trump a dat peste bot medicinii. Trump a dat peste bot culturii....

                    Dar ignorantii vad numai victorii. Exact cum votantii PSD cred ca Dragnea a dat peste bot binomului, sorosistilor si colonizatorilor straini, cand in realitate el da lovituri Romaniei.

                    Somn usor ! Nu te trezi, nu gandi ! Dormi si mesteca adevarurile alternative ale lui Trump.

                    P.S. Si ia-o usurel, sa nu-ti plezneasca vreo vena de la atata inversunare impotriva stiintei, Olivier !
    • +1 (3 voturi)    
      mata ai uitat (Luni, 1 mai 2017, 19:19)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui xenomorph

      ca trompa a fost votat cu majoritate in 32 de state din cele 50 ale uniunii americane, si de o majoritate zdrobitoare a marilor electori.
      ca pana si pricioasa hilaria a recunoscut c'a luat'o.
      asta este, get use to it ! :-)
      • +1 (1 vot)    
        Amnezia (Marţi, 2 mai 2017, 0:09)

        pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Trump a pierdut votul popular. A luat cu aproape 3 milioane de voturi mai putin decat Hillary. In orice democratie din lume ar fi castigat, doar datorita sistemului electoral depasit din America a ajuns el presedinte.

        Pe el nu l-a votat poporul in majoritate, ci cateva sute de oameni.
        • -1 (1 vot)    
          fondatorii politicii americane au stiut ce fac (Marţi, 2 mai 2017, 11:17)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

          au prevazut ca vor veni demokkatii in politica, cu promisiuni desarte, d'aia au facut votul prin electori, reprezentantii statelor, caci, mai draga, usa este o uniune de state si reprezentarea este proportionala.
          dovada este ca, si la parlamentare, republicanii au obtinut majoritatea in congres..
        • 0 (2 voturi)    
          Sistemul electoral american depasit??? (Marţi, 2 mai 2017, 19:10)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

          Hahahaha gluma zilei, made my day. Asta e din intelepciunea seculara a romanului???
          • +1 (1 vot)    
            Da, e depasit (Miercuri, 3 mai 2017, 11:32)

            pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

            Sistemul american de alegere a presedintelui a fost un compromis intre votul popular si votul din parlament si a iesit o struto-camila. Un sistem caduc care face posibil ca un candidat care pierde votul popular sa ajunga presedinte. Unde mai e democratia ? Nu exista tur doi, care ar schimba radical rezultatele. Acest sistem ar fi facut posibila alegerea lui Nastase.

            In cele mai multe state candidatul care castiga ia toti electorii, ceea ce inseamna ca voturile pentru ceilalti candidat nu mai valoreaza nimic, au votat de pomana. Sistemul a fost infiintat cand nu existau mijloace de informare in masa eficiente si era dificil sa informezi populatia, asa ca aveau incredere ca cataiva oameni vor lua deciziile in locul lor, fiind mai usor de informat. Dar conditiile s-au schimbat si sistemul trebuie modernizat, astfel incat ca votul popular chiar sa conteze asa cum e normal intr-o democratie.

            Problemele cu sistemul american
            https://twitter.com/ajplus/status/797188299471212545

            Cum poti deveni presedinte cu doar 20% din voturi
            https://www.youtube.com/watch?v=7wC42HgLA4k


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă