Donald Trump, despre atacurile teroriste din Franta si Germania: E vina lor!

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 25 iulie 2016, 9:23 Actualitate | Internaţional

Donald Trump
Foto: Captura YouTube
Donald Trump a sugerat ca atacurile teroriste din Franta si Germania au avut loc "din vina" acestor tari deoarece au "lasat oameni sa intre" pe teritoriul lor si a afirmat ca cetatenii celor doua state ar putea fi supusi unui "control extrem" la intrarea in Statele Unite, daca iese presedinte, scrie The Telegraph.


Trump a spus ca cele doua natiuni sunt "total compromise de terorism" deoarece "au lasat oamenii sa intre".

Candidatul republicat a afirmat de asemenea ca daca va castiga alegerile ar putea retrage America din Organizatia Mondiala a Comertului.

"Vom renegocia sau vom  iesi. Aceste acorduri comerciale sunt un dezastru. Organizatia Mondiala a Comertului este un dezastru".

Intrebat daca acest "control extrem" ar putea conduce la nepermiterea accesului pentru "multi oameni de peste ocean", Trump a raspuns: "Poate ajungem la acel moment".

"De ce avem sinucideri? Avem probleme in Germania si in Franta. E vina lor deoarece au lasat oameni sa vina pe teritoriul lor", a spus Donald Trump, la NBC News.

"De asta s-a produs Brexit, Marea Britanie a spus: Ne-am saturat de asta'".

Miliardarul a starnit un scandal international in decembrie cand a propus interzicerea intrarii musulmanilor in Statele Unite, dupa atacurile teroriste de la San Bernardino, California.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
13733 vizualizari
  • +12 (70 voturi)    
    Corect (Luni, 25 iulie 2016, 9:28)

    mitg [utilizator]

    Scurt si la obiect.
    Nu poate nimeni uita miile de pancarde "refugees welcome".
    Sa se spele pe cap cu ei acum.
    • -11 (45 voturi)    
      Sa nu uitam ca... (Luni, 25 iulie 2016, 11:12)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Americanii au bombardat si ciuruit vreo 3 tari (cu sute de mii de morti) pentru a le fura de petrol si tot ce au avut ca sa nu intre intr-o criza de proportii!!!

      https://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Iraq_War
      Dupa cifrele alea la ce te poti astepta?
      S-au retras ca gunoaiele ce sunt si au lasat in urma lor prapad.
      UE le poate arata un deget nalt si falnic inapoi!!!
      • +5 (17 voturi)    
        Europenii (Luni, 25 iulie 2016, 13:19)

        Getodac_ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        In primul rand denaturezi si exagerezi. Ce ar fi sa faci o lista cu ororile facute de europeni? Incepe cu Hitler si Stalin, dar sunt si exemple foarte recente. Cam cate secole au exploatat sangeros coloniile? Americanii au salvat democratia de 3 ori secolul trecut, iti amintesti cele 2 razboaie mondiale si razboiul rece?
        • +3 (3 voturi)    
          care democratie (Luni, 25 iulie 2016, 19:35)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Getodac_

          ca noi am picat tocmai in bratele lui Stalin.

          Va uitati la simptome si dar nu si la cauze.
          Fara sa tratam cauzele nu va disparea problema.

          Si eu cred ca e o mare greseala punerea in pericol a tuturor comunitatilor europene dar cred ca legatura cu atacurile teroriste este indirecta nu directa.

          Putem accepta refugiati si emigranti insa intr-un numar ponderat si prin integrarea lor nu acceptarea fortata.

          Inteleg ura unora (inutila de altfel) impotriva a tot ce e diferit, negru, musulman, maro, galben, etc. nu pot sa ii judec prea aspru.

          Cauzele acestor violente (terorism arab, sindromul masacrelor sinucigase care sunt prin USA si se repeta mai nou si in Europa provoate de albi crestini de multe ori) sunt nu atat razboaiele externe sau emigratia ci... situatia sociala a celor care fac aceste nebunii.

          Ei (albi sau maro) sunt in mare parte clasa muncitoare, neintegrati, izolati sociali, oameni fara un viitor, sperante, educatie si suport social (medical, financiar, etc).

          Societatea in care traim poate trata aceste probleme, dar intai trebuie sa facem ceva incepand cu noi.
          Oricat de pacifist si tolerant sunt (pentru ca la randul meu sunt emigrant si am simtit tot ce inseamna ura imbecila) visez sa adoptam o legislatie precum cea a Elvetiei care nu naturalizeaza / acorda cetatenie decat celor care sunt dispusi sa se adapteze cultural.

          Acept multiculturalismul dar nu daca inseamna distrugerea a ceea ce deja exista sau pune in pericol ce noi acceptam ca valori de baza ale societatii.

          E ca si cum as da voie musafirilui sa se cace in sufragerie, ca asa face la el acasa... dar eu tre sa ma abtin sa folosesc WCul pentru ca in cultura lui asta e sacrilegiu....
      • +6 (12 voturi)    
        esti dus... (Luni, 25 iulie 2016, 15:18)

        Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        stii ca USA nu importa petrol deloc ?? au destul si isi acopera consumul doar cu productia interna ?

        mai mult, exporta putin petrol chiar ?

        USA nu are nevoie de petrolul Irakului sau altcuiva pentru ca are destul.

        In plus, si-au facut port prin care DEJA exporta gaz lichefiat in Europa.
        • 0 (4 voturi)    
          Nu mai importa (Marţi, 26 iulie 2016, 9:38)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

          Au supt pana la refuz. Pana au reusit sa isi porneasca industria de extragere petroliera cu frackare hidraulica. Dar asta sa intamplat abea in 2010-2011.
          https://en.wikipedia.org/wiki/File:US_Natural_Gas_Production_1990-2040.jpg
          • -1 (3 voturi)    
            au supt? (Marţi, 26 iulie 2016, 10:15)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            adica au pus gura la sonda si au supt?
            Esti sigur ca nu au platit pentru petrolul cumparat din Irak? Si ma intreb de ce US nu a invadat si Venezuela ca sa suga petrolul? Sunt mult mai aproape si au mult mai mult petrol decat Irakul.
            http://www.scottmanning.com/archives/howmuchoilfromiraq.php
            • 0 (2 voturi)    
              Au platit la pretul de pe piata? (Marţi, 26 iulie 2016, 16:55)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Simpatic. Au supt nu am zis ca l-au dus in SUA, nu este infrastructura pentru asta, dar au vandut petrolul pentru a-si mentine economia in picioare. Urca dolarul plus valuta.
              Uite cum sta Iraqul cu productia, unde crezi ca sau vaporizat atatia bani?
              https://plot.ly/~lrsobral/63/crude-oil-production-iraq-monthly/
              Sta Iraqu ca si Arabia Saudita pe dale poleite cu aur?
    • +4 (20 voturi)    
      sa stii (Luni, 25 iulie 2016, 11:50)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ca trump asta se refera si la tine ca roman!.Si Brexitul inseama Nu migratiilor romanilor,polonizilor...etc
      • +1 (5 voturi)    
        pentru rochiri (Luni, 25 iulie 2016, 18:26)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

        Exagerezi ! A nominalizat musulmanii si Franta si Germania. Atat !
        • 0 (4 voturi)    
          Ce simplu e (Luni, 25 iulie 2016, 19:36)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          cand esti ignorant.

          te invidiez
          • 0 (0 voturi)    
            pentru Victor (Marţi, 26 iulie 2016, 9:09)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

            Se zice ca " invidia roade ficatul". Ar fi bine ,pentru sanatatea ta ,sa iesi din acessta stare. Nu te invidiez pentru starea ta !
    • +5 (17 voturi)    
      da dar... (Luni, 25 iulie 2016, 12:17)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Ai dreptate, dar vezi tu, e bine si cand ai sclavii imigranti care spala closetul in tren si ridica gunoiul si toarna asfalt pe canicula si ger.
      Toate vin cu bune si cu rele si nimic nu a venit fara suportul majoritatii populatiei.
      • +12 (16 voturi)    
        Manipulezi (Luni, 25 iulie 2016, 12:59)

        Robert M [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        Lenesii asistati nu toarna asfalt, stau la cafea si planuiesc diverse prostii.
        • +4 (4 voturi)    
          aveti dreptate amandoi ! (Luni, 25 iulie 2016, 18:34)

          silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          Motanul_incaltat vorbeste despre primele generatii care au venit direct din tarile islamice si care au venit "LA MUNCA", selectati si conditionati (miscau - plecau)

          Robert M vorbeste despre urmasii lor care s-au nascut in Europa, nu au facut subiectul vreunui proces de selectie si nici nu stau cu sabia repatrierii deasupra capului - asta e de fapt categoria "sunt cetatean european, AM DREPTURI !"

          mai interesant este ca ce a intrat in ultimii 2 ani importat "la gramada" din diverse tari islamice, prin "fortarea" consimtita a frontierelor a intrat direct in categoria "AM DREPTURI" - asta pentru ca Europa a evoluat atat de mult incat este foarte generoasa si nu mai poate ingradi drepturile vreunui cetatean al Lumii

          sa vedem cum s-ar descurca daca 10% din populatia urmatoarelor tari ar veni "LA DREPTURI": Nigeria, Pakistan, Egipt, Iran, Bangladesh - total import ar fi ~ 60 milioane - pai ori suntem generosi ori nu mai suntem !!!

          de fapt aceste 5 tari, total sau partial musulmane au impreuna populatia mai mare decat a Europei !
  • +26 (50 voturi)    
    din pacate (Luni, 25 iulie 2016, 9:44)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Chiar are dreptate.
    Exista motive pt care exista granita si graniceri. Nu zic sa nu lasi oameni sa intre dar nu asa ii lasi liberi si dupa aia decizi daca stau sau nu si daca te decizi ca nu stau le spui s avina ca ii transporti inapoi.
    • +4 (34 voturi)    
      Să fim ca americanii (Luni, 25 iulie 2016, 11:08)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Da, are dreptate. La ei, nu sunt imigranți de a doua generație care comit crimele astea, ci americanii get-beget. Cu totul altceva când te mitraliază într-un loc public un conațional de al tău și nu un copil de imigrant, nu?
      • +2 (6 voturi)    
        Ei bine, da, e o diferenta (Luni, 25 iulie 2016, 12:43)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

        Atunci cand amesteci violenta cu ideologia, potentialul distructiv este mult mai mare. Daca nu crezi, uita-te la ce s-a intamplat cu nazistii, comunistii etc.
        Foarte multi oameni au capacitatea de a fi violenti sau a sprijini, indirect, violenta. Nu doar psihopati, ci oameni normali pot deveni fiare sau pot sprijini fiarele, fie gasindu-le scuze, fie prin sprijin financiar sau logistic - chiar daca nu ar participa, direct, la acele violente, din varii motiva. Iar cu o ideologie, poti trezi asta in oameni.
        Iar pentru cei care cred ca e o exagerare, pot sa spun doar ca asa au crezut si cei din vremurile in care s-au ridicat astfel de ideologii distructive - au zis ca nu se poate intampla asa ceva, ca se poate discuta etc, si au lasat raul sa se propage.
  • -3 (57 voturi)    
    Trump e urmasul amerindienilor? (Luni, 25 iulie 2016, 9:48)

    king david hotel [utilizator]

    sau al unor straini "lasati sa intre" pe continent?
    • +9 (13 voturi)    
      us (Luni, 25 iulie 2016, 12:00)

      Elfu [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Nu conteaza daca esti american get beget sau nu ...in US trebuie sa respecti legea.
    • 0 (12 voturi)    
      dar ce-am zis rau? (Luni, 25 iulie 2016, 12:08)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      de am luat 30 de "-"?
      • -2 (6 voturi)    
        se rezuma la (Luni, 25 iulie 2016, 15:22)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        raspunsul se rezuma la postacii asistati sociali si retarzii care fac posibili presedinti retarzi mentali cum au fost GW Bush si posibil D. Trump. Culmea este ca astia care se aduna pe aici sunt si anti-PSD o parte din ei, dar nu sunt capabili sa faca paralela intre ce este rau la alde PSD si cei care promoveaza abdicarea statului de drept si facut politici de "securitate" dupa ureche si cum vrea publicul la un moment dat sau altul.
        asta este materialul clientului, cu asta trebuie sa lucram noi restul daca chiar vrem sa nu mai avem astfel de politicieni.
    • 0 (4 voturi)    
      Mayflower (Luni, 25 iulie 2016, 21:19)

      krampus [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Stramosii lui Trump nu au fost "lasati sa intre" in America ci si-au facut loc cu pusca si sunt mandri de asta. Si-au facut singuri o tara asa cum au crezut ei ca este bine si nu le este frica sa vorbeasca si sa actioneze.
  • +1 (45 voturi)    
    Este prima data... (Luni, 25 iulie 2016, 9:51)

    funny [utilizator]

    Cand imi plac declaratiile acestui grobian...
    • -12 (40 voturi)    
      Normal (Luni, 25 iulie 2016, 10:29)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui funny

      Pentru ca esti ca el.
  • +10 (50 voturi)    
    Corect (Luni, 25 iulie 2016, 9:55)

    Toni_Romania [utilizator]

    Massmedia vest vad ca nu mai sufla un cuvant de faptul ca numai in 11 luni, in 2015, in Ue au intrat cca 2 milioane refugiati. Adica au fost lasati sa intre de guvernele vest (care ne cearta pe noi romanii ca "nu pazim cum trebuie frontierele"....).
    In ce scop? Nu cumva este o agenda de a lichida definitiv Europa alba si crestina?
    • -7 (21 voturi)    
      In ce scop? (Luni, 25 iulie 2016, 12:21)

      RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      In scopul de a nu-i lasa sa se inece in mare si de a nu-i trimite inapoi intr-o zona de razboi. Se numeste umanitate sau respectarea legislatiei internationale. Conspiratiile reale aka actele de coruptie nu sunt niciodata in interesul celor slabi. Sunt pt a consolida puterea celor puternici. In loc sa te frece grija musulmanilor, mai bine te-ai intreba de ce creste inegalitatea peste tot in lume.
      • +2 (4 voturi)    
        pentru Radu Miron (Luni, 25 iulie 2016, 18:35)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

        Dar daca U.E. infiinta tabere de refugiati in zone sigure din Siria ( la malul marii de exemplu , ISIS inca nu are vase de razboi si de debarcare ) ,si in acele tabere asigura conditii de trai ? Hrana, medicamente, medici ? Asta nu s-ar fi numit umanitate ?
        Si dupa anihilare ISIS , daca ar fi ajutat Siria sa se reconstruiasca ( un fel de plan Marchall ) , asta nu insemna umanitate ?
        • 0 (0 voturi)    
          Corect (Vineri, 5 august 2016, 12:06)

          RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Asta ar fi o idee buna. Dar pt asta e nevoie de trupe la sol. Deocamdata, americanilor, britanicilor si francezilor (probabil si rusilor, dar cu ei nu poti discuta oricum) le convine sa atace ISIS-ul doar aerian, omorand civili la sol cu duiumul (impreuna cu teroristi). Pentru a pune in aplicare sugestia ta e nevoie de trupe la sol. Cu o prezenta la sol s-ar putea crea si o armata siriana formata din refugiati voluntari. Astia in mare nu ar fi nici pro-ISIS nici pro-Assad, deci fix pe placul occidentului (si al meu).
    • +4 (4 voturi)    
      nooo (Luni, 25 iulie 2016, 13:15)

      sec_o [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Mai degraba cred ca sunt incompetenti si isi pazesc fotoliul cald de parlamentari in loc sa zica ceva care sa riste sa para 'comunist' sau 'rasist'.
  • +2 (60 voturi)    
    un idiot planetar (Luni, 25 iulie 2016, 9:57)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Dupa Ponta ,cea mai antipatica persoana dupa mine este Donald Trump. O toapa cu bani, un Ponta-Negoita-Becali american. Daca scria un doctorat sigur il plagia.
    • +1 (1 vot)    
      un idiot vs. un planetar (Luni, 25 iulie 2016, 21:27)

      krampus [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Nu ai inteles, Necoita fura un doctorat de cacao la o universtate inchipuita iar Trump isi angajeaza trei castigatori de Nobel si ii pune la treaba - asta este diferenta !
  • +13 (45 voturi)    
    Teroristi (Luni, 25 iulie 2016, 10:00)

    Cosmindpg [utilizator]

    Aici are dreptate nebunu asta.
  • +6 (10 voturi)    
    Altceva trebuie remarcat la Trump (Luni, 25 iulie 2016, 12:52)

    Sparafucile [utilizator]

    Omul si-a slefuit de-a lungul timpului capacitatea de a accesa brutal sufletele oamenilor , spunindu-le pe sleau exact ceea ce doresc sa auda . O fi el bufon dar trebuie sa recunoastem ca este si un mare COMUNICATOR . Unei Europe insingerate si dezorientate exact asta trebuie sa-i spui acuma : ca n-are liderii potriviti si ca bine ar face daca i-ar expedia pe cei de actuali la PUBELA istoriei . E credibil Trump ? E credibil , caci el a promis ca pe teroristi ii va tortura prin metoda simularii inecului . Place asta unor oameni disperati si debusolati cum sunt acuma europenii ? Intr-atit de mult incit Trump ar avea mai multe sanse sa ajunga Presedintele Europei , daca peste noapte s-ar inventa pozitia .
    • -3 (3 voturi)    
      capacitatea de a accesa brutal sufletele? (Luni, 25 iulie 2016, 15:05)

      grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      Din ce cărți le scoateți măi? Fraților, voi știți să vă exprimați elegant în funcție de contextul comnunicării?
  • -7 (11 voturi)    
    Dobitoc (Luni, 25 iulie 2016, 12:53)

    Gigi Kent [utilizator]

    Pai nea' Trump, facem altfel. Si tu si eu stim ca tu esti un dobitoc. Dar nu conteaza. De acum incolo facem asa. NATO e alianta defensiva. Si atat. Daca te voteaza compatriotii tai iti retragi matale trupele de peste tot unde nu exista stat NATO care sa fi fost agresat. Si asa nu se mai repeta scenarii gen inarmarea ISIS, inarmarea lui Bin Laden, state aflate intr-un conflict permanent, refugiati (impreuna cu care vin si teroristi) samd. Dar sa nu vii dupa aia sa te plangi ca ti se urca in cap armata ca le-a aprobat Congresul buget mai mic, producatorii de armament ca le-a scazut cifra de afaceri si alte firme private ca nu mai pot face afaceri asa bine abroad. Da?
  • -1 (15 voturi)    
    ... (Luni, 25 iulie 2016, 12:58)

    7cats [utilizator]

    Al doilea Hitler!
    Daca ajunge președinte !

    Si stiu.e susținut de tot felul de idioți care spun: ,,e un cretin dar are dreptate"!
    Asa asa a fost si pe vremea lui Hitler!
  • +2 (12 voturi)    
    vize (Luni, 25 iulie 2016, 13:09)

    ValentinV [utilizator]

    Astept ca UE sa introduca vizele pentru US. Atunci sa vezi ce zice Trump :-)
  • -3 (11 voturi)    
    Nu e prost omu (Luni, 25 iulie 2016, 13:20)

    sec_o [utilizator]

    Nu imi vine sa cred. Credeam ca nu exista tema pe lumea asta la care sa fiu de acord cu el.
    Macar are curajul sa le zica pe fata. Eu as vrea sa iasa acest individ ca presedinte ca tare ma distreaza. Oricum nu ar avea sustinerea parlamentului pentru ce idei marete are el in cap.
  • +2 (10 voturi)    
    mda... (Luni, 25 iulie 2016, 14:20)

    liviu_ [utilizator]

    am ajuns sa fie de acord cu terminatu asta!
    what's wrong with me?!
  • -3 (3 voturi)    
    Gura pacatosului adevar graieste... (Luni, 25 iulie 2016, 19:14)

    Metec [utilizator]

    Aici, are perfecta dreptate. Dar cu delirul privind OMC nu pot fi de accord... Il asemuiam cu Basescu, dar acum aduce mai mult cu VC Tudor! Sigur nu iese presedinte, cu astfel de mesaje cretine.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri