Criza refugiatilor: Romania, infranta la vot in Consiliul JAI privind repartizarea a 120.000 de refugiati / Romaniei ii revin de aceasta data 2.475 de refugiati din Grecia si Italia, ridicand numarul total la 4.837/ Romania, Cehia, Slovacia, Ungaria au votat impotriva, Finlanda s-a abtinut

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 22 septembrie 2015, 15:07 Actualitate | Internaţional

Criza refugiatilor
Foto: Agerpres/EPA

Planul UE privind relocarea migrantilor a fost aprobat marti, in cadrul reuniunii extraordinare JAI pe tema migratiei care s-a desfasurat la Bruxelles, Cehia, Slovacia, Romania, Ungaria au votat impotriva, Finlanda s-a abtinut iar Polonia, care initial s-a opus planului, a votat pentru. Decizia a fost luata "cu o larga majoritate", dupa cum a informat presedintia luxemburgheza a UE, in pofida opozitiei vehemente a mai multor tari estice, provocand o scindare in sanul Uniunii Europene. Romaniei i-au fost alocati 2.475 de refugiati - 585 din Italia si 1.890 din Grecia. Astfel, Romania ar urma sa primeasca in total 4.837 de refugiati.

Potrivit BBC, votul pe baza majoritatii calificate este "foarte neobisnuit" in astfel de chestiuni ce implica suveranitatea nationala, in general preferandu-se deciziile prin consens. Dupa reuniune, ministrul german de Interne, Thomas de Maiziere, a multumit Poloniei ca a votat in favoarea planului de relocare.

Un summit extraordinar al Uniunii Europene, dedicat crizei refugiatilor, va fi organizat miercuri, tot la Bruxelles.

Aproape jumatate de milion de persoane ce fug de razboi sau saracie - doua cincimi dintre ei fiind din Siria - au traversat Mediterana anul acesta pentru a ajunge in Europa, depasind capacitatea de raspuns a statelor din sudul continentului si declansand certuri intre ele pe tama controlului granitelor.

Desfasurarea LIVE TEXT a evenimentelor de marti:

Miercuri, 2.12 Barack Obama face apel la toate statele UE sa accepte "partea dreapta" de refugiati care le-a fost alocata

Presedintele american Barack Obama a transmisun apel catre tarile membre UE, cu ocazia unei convorbiri telefonice cu cancelarul german Angela Merkel, sa accepte "partea dreapta" de refugiati care le-a fost alocata prin decizia JAI de marti, transmite AFP.

23.55
Potrivit deciziei JAI, Romaniei i-au fost alocati 2.475 de refugiati - 585 din Italia si 1.890 din Grecia. Astfel, Romania ar urma sa primeasca in total 4.837 de refugiati.

Consiliul UE a aprobat marti distribuirea in prima etapa, potrivit unor cote obligatorii, a 66.000 de refugiati extracomunitari ajunsi in Italia si Grecia. Uniunea Europeana va stabili ulterior, pe baza aceleiasi formule, distribuirea a inca 54.000 de refugiati, informeaza Mediafax.

Potrivit schemei de repartizare, din cei 50.400 de refugiati aflati in Grecia, Romania ar urma sa primeasca 1.890. Din alti 15.600 de extracomunitari aflati in Italia, Romania ar urma sa primeasca 585. Numarul total al refugiatilor care ar urma sa ajunga in Romania conform deciziei Consiliului JAI din 22 septembrie ar fi de 2.475.

Romaniei ii revin alti 2.362 de refugiati potrivit deciziei Consiliului JAI din 14 septembrie, privind distribuirea a 40.000 de refugiati.

Potrivit deciziei luate marti seara, Franta va primi 3.064 de imigranti din Italia si 9.898 din Grecia, in timp ce Germania 4.027 din Italia si 13.009 din Grecia. Ungariei i-ar reveni 306 refugiati din Italia si 988 din Grecia.

Alti 54.000 de refugiati urmeaza sa fie distribuiti conform aceleiasi formule dupa o propunere in acest sens facuta de Comisia Europeana si aprobata de Consiliul pentru Justitie si Afaceri Interne.

Potrivit propunerii precedente a Comisiei Europene, care se referea la distribuirea a 40.000, respectiv a 120.000 de refugiati, Romania urma sa primeasca in total 6.351 de refugiati. Este foarte probabil ca aceasta cifra sa fie atinsa prin repartizarea restului de 54.000 de refugiati.

23.43
Francois Hollande: Europa si-a asumat responsabilitatea pe care o are fata de refugiati

Presedintele francez Francois Hollande a declarat marti, dupa decizia JAI, ca Europa "si-a asumat responsabilitatea" pe care o are fata de refugiati, transmite AFP.

Europa "a fost capabila sa primeasca, insa cu reguli si conditii, iar asta este ceea ce a cerut Franta", a declarat pentru presa Hollande, aflat in vizitade lucra la Londra, unde se va intalni cu premierul David Cameron.

"Acordul ne va permite sa avem, in sfarsit, centre de informare si mai ales de inregistrare a refugiatilor", a adaugat presedintele francez.

21.30
Cehia va contesta la Curtea Europeana de Justitie decizia Consiliului UE privind cotele obligatorii

21.00 Gabriel Oprea a votat la Consiliul JAI impotriva cotelor obligatorii si a depus o declaratie ce motiveaza pozitia Romaniei

19.45 Premierul slovac Robert Fico refuza "dictatul" UE: Cotele obligatorii nu se vor intampla in mandatul meu

Slovacia va refuza sa implementeze planul UE privind redistribuirea refugiatilor in toate tarile blocului comunitar in baza sistemului de cote aprobat de ministrii de interne ai UE marti, a declarat premierul Robert Fico, potrivit Reuters.

"Cat timp sunt premier, cote obligatorii nu vor fi implementate pe teritoriul Slovaciei", a declarat Fico in fata comisiei parlamentare pentru afaceri europene.

"Prefer mai degraba sa incalc regulile europene decat sa accept acest dictat", a mai declarat Fico, citat de site-ul ziarului slovac SME.

18.40 Cele 28 de state membre ale UE au adoptat marti, "cu o larga majoritate" repartizarea in Europa a 120.000 de refugiati, in pofida opozitiei mai multor tari din Est fata de cotele propuse de Bruxelles, a informat presedintia luxemburgheza a UE, potrivit AFP.

"Decizia privind relocarea a 120.000 de persoane (a fost) adoptata de o larga majoritate a statelor membre", a anuntat presedintia luxemburgheza a UE pe Twitter.

AFP minteste ca, la randul sau, ministrul ceh de interne Milan Chovanec a precizat pe Twitter ca tara sa, Ungaria, Romania si Slovacia au votat impotriva, si ca Finlanda s-a abtinut.

Polonia, care initial s-a opus planului, a votat pentru, noteaza BBC.

Planul trebuie acum ratificat de liderii UE, in cadrul unei noi reuniuni la Bruxelles, miercuri.

Corespondentul BBC Chris Morris remarca faptul ca este foarte neobisnuit ca o chestiune ca aceasta - care implica suveranitate nationala - sa fie decisa cu un vot majoritar, in loc de o decizie unanima.

18.30 Ministrul ceh de interne a scris pe Twitter ca planul UE privind relocarea migrantilor a fost aprobat - Cehia, Slovacia, Romania, Ungaria au votat impotriva, Finlanda s-a abtinut

Citeste si: TABEL Comisia Europeana propune o noua cota obligatorie suplimentara de 4.646 de migranti pentru Romania, care ar duce totalul la 6.351. Romania vrea doar 1.785 de refugiati din Orientul Mijlociu

17.46 Croatia cere Serbiei sa trimita refugiatii in Romania

17.13
 Criza migrantilor ar putea pune in pericol chiar existenta Uniunii Europene, daca nu se gaseste o solutie pe termen lung, a spus Miro Cerar, premier al Sloveniei, tara care se zbate sa faca fata valului de refugiati.

17.07 Seful serviciului danez de contrainformatii nu crede ca in fluxul de refugiati vor fi strecurati teroristi care sa comita atacuri. 

Rutele presupun prea multe riscuri de siguranta personala si un risc mare de a fi descoperiti de politie sau de alti refugiati, multi care fug chiar de militantii islamisti.

16.45 Norvegia va spori controalele de politie in apropierea frontierelor pentru a combate imigratia ilegala si criminalitatea transfrontaliera, a declarat marti ministrul justitiei, Anders Anundsen.

"Data fiind cresterea numarului de solicitanti de azil, este important ca autoritatile norvegiene sa aiba din vreme o imagine despre identitatea si trecutul oamenilor care ajung in tara", a explicat Anundsen, potrivit Agerpres.

16.15 "Politicile iresponsabile" ale UE au provocat actualul val de imigranti ilegali (rezolutie a parlamentului ungar)

Parlamentul ungar a adoptat marti o rezolutie in care a pus actuala criza provocata de valul de imigranti ilegali pe seama "politicilor iresponsabile" ale Uniunii Europene si a cerut ca frontierele blocului comunitar sa fie aparate "prin toate mijloacele posibile'" transmit agentiile MTI si EFE, citate de Agerpres.

"Responsabilitatea pentru actuala situatie revine Uniunii Europene. Am ajuns in punctul in care oamenii mor din cauza politicii iresponsabile a Bruxelles-ului", iar "valurile de imigratie ilegala ameninta intreaga Europa cu o explozie", se subliniaza in text.

Rezolutia mai semnaleaza ca actualul flux migrator este consecinta declaratiilor unor "politicieni europeni iresponsabili" care au incurajat refugiatii "sa se indrepte catre Europa, dandu-le speranta unei vieti mai bune".

Statele din Europa Centrala, care tocmai si-au revenit dupa criza economica, "nu isi pot permite sa sufere de pe urma politicilor gresite ale Bruxelles-ului" si Ungaria nu poate accepta ca imigrantii ilegali sa puna in pericol locurile de munca si siguranta sociala a cetatenilor ei, se mentioneaza in continuare in text.

Prin urmare, Parlamentul ungar solicita Uniunii Europene sa ia masuri pentru a proteja continentul european si cetatenii sai in fata ramificatiilor acestei crize.

In incheierea rezolutiei se solicita guvernului de la Budapesta sa asigure fondurile banesti si cadrul legal pentru ca Ungaria sa-si poata apara granitele prin toate mijloacele posibile, intrucat aceasta tara "are dreptul sa-si protejeze cultura, limba si valorile".

15.25  Angela Merkel va propune miercuri, la reuniunea Consiliului European, o reforma a zonei Schengen astfel incat toate statele membre ale acestui spatiu sa contribuie la securizarea frontierei externe, in timp ce la reuniunea de marti a Consiliului JAI Germania va sustine propunerea ca tarile ce nu accepta sa primeasca imigranti in baza unor cote obligatorii sa plateasca 6.500 de euro pentru fiecare imigrant refuzat - EFE, Agerpres

15.05 Europa se poate astepta ca un milion de persoane sa ceara azil in acest an iar liderii de europeni trebuie sa lasa diferendele la o parte in aceasta criza, a transmis Organizatia Economica pentru Cooperare Economica si Dezvoltare.

Planul de impartire a 120.000 de refugiati in UE a fost respins marti ferm de Cehia si criticat de ONU, a carei agentie pentru refugiati a spus ca acest plan ca nu este de ajuns, pentru ca trebuie realizate centre de receptie care sa primeasca zeci de mii de persoane in orice moment, informeaza Reuters. Aceste reactii au venit inaintea reuniunii extraordinare a JAI pe tema migratiei ce are loc la Bruxelles.










25977 vizualizari
  • +29 (49 voturi)    
    Alo, doamna Merkel (Marţi, 22 septembrie 2015, 15:32)

    V. Veroiu [utilizator]

    "toate statele membre ale acestui spatiu sa contribuie la securizarea frontierei externe"

    Cum veti securiza frontiera? Veti instala pe cele nshpe zeci de insule grecesti gard? Nu intelegeti ca daca acesti oameni ajung pe mare in fata insulei TREBUIE sa ii preluati pentru ca altfel incalcati si cea mai mica norma de bun simt a sigurantei pe mare, anume aceea de a prelua supravietuitorii?!?!?

    Doamna Merke, problema trebuie tratata la surse, adica la izvorul refugiatilor. NICIODATA nu veti putea asigura siguranta plajelor europene decat daca le minati, sapati transee si instalati sarma ghimpata, ca in WW2. In plus va trebui sa ii lasati sa moara pe cei care au ajuns deja pe plaja dar sunt de partea gresita a minelor.
    • +54 (68 voturi)    
      Dupa santaj, amenda (Marţi, 22 septembrie 2015, 16:28)

      UE, coplesita de migratie [anonim] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Extraordinar, dupa "santajul financiar" grosolan al Austriei (stopat net de Comisia UE pentru ca ar fi imposibil de aplicat legal), vine "amenda financiara" penibila a Germaniei, care e gata sa taxeze orice tara care nu vrea o cota de musulmani, e o nebunie in Europa..

      Nu exista cadru legal in legislatia UE pentru "cote obligatorii", e imposibil de aplicat pentru ca nu ai cum sa obligi o tara sa-si incalce Constitutia (ar fi si cazul Romaniei), sa isi ignore propriile frontiere.

      Ce face dna Merkel, urca refugiatii fara identitate, sirienii sau afganii in trenuri sigilate si ii trimite pe unde in Romania?!

      Sau poate ii leaga cu catuse de scaunele dintr-o cursa charter, care cursa e obligata sa faca cale intoarsa daca nu primeste drept de intrare in spatiul aerian al Romaniei ?!

      Pe exact acelasi principiu stupid si ilegal am putea si noi propune ca pentru fiecare rom pe care nu-l vrea Germania sau Franta aceste tari sa fie amendate si ele cu 6.500 euro. Si le tot trimitem, no problem, mai ales ca sunt cetateni UE, deci ar fi cu adevarat ilegal sa fie expulzati.
      • +1 (15 voturi)    
        felicitari (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:58)

        keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui UE, coplesita de migratie

        super comentariul !
      • +4 (12 voturi)    
        corect (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:08)

        Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui UE, coplesita de migratie

        Corect, numai că nu avem politicieni care să facă o politică în interesul României.Și Johannis ne-a mințit, și Ponta minte și nu se gândesc la țara lor. De fapt nici liderii europeni nu se gândesc la cetățenii lor. Vine campania electorală, vor primi bani din Orientul Mijlociu sau de ce atâta grabă să îi aducă și să îi plaseze pe cei care stăteau în proximitatea Siriei? De ce atîâta grijă când Siria nu este țară europeană și nici țară UE. Adică USA va prelua în viitor 10000 de refugiați, care vor fi răspândiți în 50 de state, iar noi să luăm acuma 2475 și dacă l-ați ascultat aseară pe Base, vorbea de ZECE MILIOANE de refugiați, migranți... Nu cred că Base nu știe ce vorbește.
      • +4 (4 voturi)    
        si cum ii tinem aici ? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:17)

        jescu [anonim] i-a raspuns lui UE, coplesita de migratie

        Oamenii aia nu vor in Romania. Imediat cum i-am aduce aici ar pleca spre vest. Cum ii tinem aici ? in lagare ? Ne obliga acum Germania sa facem si lagare acum.
        • +3 (3 voturi)    
          pai, (Miercuri, 23 septembrie 2015, 11:55)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui jescu

          ca sa nu luam amenda, va trebui sa-i inchidem/impuscam. coana merkel nu vrea decat ochisori, calcaiasele sa le manance lumea a treia din ue (cum ne considera cea mai escroaca tara din europa) .
      • 0 (0 voturi)    
        Ma asociez la felicitari (Miercuri, 23 septembrie 2015, 15:29)

        mopsu [utilizator] i-a raspuns lui UE, coplesita de migratie

        Un comentariu excelenr.
    • +3 (19 voturi)    
      mda (Marţi, 22 septembrie 2015, 20:55)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui V. Veroiu

      adevart, problema trebuie tratata la surse, insa, oricat de cinic ar suna, nu am nimic impotriva minarii marii Mediterane si lasatu-l lor sa crape. Majoritatea sunt teorristi, dovezile incepe sa curga, si imigranti ilegali. Nu avem nicio datorie fata de ei. Problemele lor sunt religia lor. Sa se descurce.
      • +3 (5 voturi)    
        Riguros vorbind, nu! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:24)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui nicu

        Afirmatia "Majoritatea sunt teorristi" este complet gresita!
        Cateva zei de mii sunt refugiati "pe bune", sute si sute de mii, chiar milioane, sunt migranti (unii din Albania, altii din Pakistan, nu au nicio treaba cu conflictul din Siria), procentul de terorsiti este MIC.
        Dar, atunci cand milioane de migranti intra in Schenge ca in brana, si nu sunt inregistrati, chiar si "numai" unul din zecii mii terorist reprezinta o amenintare formidabila!
      • 0 (0 voturi)    
        o politica fara cap (Joi, 24 septembrie 2015, 11:26)

        robyclay [anonim] i-a raspuns lui nicu

        Daca Europa primeste acesti refugiati nu facem decat sa incurajam acest aflux de persoane.Acestia credeti ca sant ultimii?vor venii din ce in ce mai multi.Nici o tara nu e obligata sa primeasca pe banii lor niste persoane pe care sa le intretina.Problema trebuie rezolvata la ei in tara ,la radacina altfel vom avea si noi in Europa ce este la ei acum.Nu am nimic cu religia lor dar multi sant fanatici si nu cred ca Europei ii trebuie o problema in plus.Imi pare rau de ei dar nu acceptarea lor aici e solutia.Ce ne facem daca vin 5 milioane?Indicat ar fi ca toate statele sa gaseasca o solutie de rezolvare a problemelor acolo in Siria,Iran,Iraq etc,ce facem mutam razboiul lor la noi in Europa?Chiar vrem asta?
    • -4 (10 voturi)    
      Alo, dr. Fly, Phutin ce spune? (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:24)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Rassia nu e membra a consiliului de securitate? sa insface halci intregi din tari carora le-a garantat securitatea poate, dar sa primeasca niste refugiati nu?
    • +2 (2 voturi)    
      100% corect! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:04)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Da, problema trebuie rezolvata la sursa.

      EU trebuie sa primeasca refugiatii actuali, dar nu va putea facea fata niciodata la milioane si milioane si milioane de migranti ...

      Referitor la securizarea frontierelor maritime, evident ca este imposibil: Zidul Atlanticului nu a reusit sa impiedice debarcarea aliatilor, dar aici insulele grecesti si tarmurile Italiei au un perimetru fractal, cu lungime ce tinde spre infinit, cum sa ii pui gard?!
    • +3 (3 voturi)    
      politicienii imbecili (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:20)

      verdeata [anonim] i-a raspuns lui V. Veroiu

      discuta dar despre cum impartim migrantii care continua, continua, continua sa vina. Asta nu i sperie, singurul lucru din creierul lor mic este cu ii impartim. Vor face consilii lunare pe banii nostri ca sa discute acelasi lucru cu fiecare noua transa de refugiati. Dobitoci care pun caruta inaintea cailor si nu isi explica de ce nnu merge. DA, TREBUIE REZOLVAT INAINTE CA MIGRANTII SA PUNA PICIORULIN EUROPA, DACA SE POATE LA SURSA.
  • +27 (49 voturi)    
    adica (Marţi, 22 septembrie 2015, 16:14)

    manole [anonim]

    dupa ce ca ne inchid schengen-ul si astfel toti migrantii viitori vor veni la noi, ne mai si obliga sa le luam scursurile pe care ei nu le primesc? Nu va e rusine, doamna Merkel, si toti liderii occidentali care ati rupt Europa in doua cu aceste garduri electrificate?
    • +22 (40 voturi)    
      Schengen (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:00)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui manole

      Uneori imi pun serios problema daca voi ganditi inainte sa scrieti comentarii.

      Daca Romania (si probabil Bulgaria) ar intra Schengen - ar deveni tara de granita Schengen - deci in loc ca refugiatii sa traverseze Mediterana catre Grecia - ar traversa Marea Neagra catre Constanta, sau direct pe uscat prin Bulgaria.

      Un efect direct ar fi cateva sute de mii de refugiati direct la noi, si pun pariu ca tarile UE ar impune respectarea acordului de la Dublin.

      Stii ce inseamna Dublin ? Prima tara Schengen in care intri e tara in care esti obligat sa depui cererea de azil.

      Voi sunteti cu capul, jur.
      • +4 (12 voturi)    
        Schengen (Marţi, 22 septembrie 2015, 20:50)

        cgh [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Eu nu vad o masa de imigranti ilegali traversand Romania de la Constanta, prin bazele militare americane de la Kogalniceanu sau Deveselu spre nu stiu unde.
        Nu va mai certati pentru Schengen, a incetat sa mai existe e clar. Personal, cred ca NATO condus de americani are un cuvant mult mai greu de spus decat proaspat decedatul Schengen.
        Oare UE va mai exista? Deja au inceput disensiunile intre "alde" ei (vestul) si restul : aspiranti la primirea in fostul Schengen sau ue,precum si tari membre Schengen si ue Probabil ca vor continua relatiile economice, e in interesul ambelor parti, dar ue in actuala formula, are zilele numarate.
        Nu pot sa nu intreb: de ce UK nu a renuntat la lira in favoarea euro si se tine cat mai departe de ue? O fi banuit MI6 ceva? S-au gandit sa faca referendum pentru a iesi din ue exact cand ar fi urmat si amaratii din est sa beneficieze dupa urma aderarii la ue, dupa sacrificii mari. Le-a placut in ue cand aveau numai avantaje, acum nu mai le convine...
      • +3 (15 voturi)    
        vorbesti prostii (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:47)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui HP

        invadatorii au intrat intai in grecia stat schengen (unde nu s-au inregistrat), apoi au tranzitat state non schengen (macedonia, serbia..), pt ca apoi sa intre iar in spatiul schengen prin ungaria, si sa se inregistreze in Germania. Care e logica ta? Despre ce Dublin vorbesti? Deci prin spatiul schengen s-a trecut ca prin branza proaspata.

        Problema acum prin inchiderea granitelor Schengen este ca sutele de mii vor merge unde pot, nu unde vor. Si vor putea doar in tarile Europei de Est.
        Decizia inchiderii schengen este criminala pt tarile Europei de Est, care si asa sunt cu probleme mari. Daca am fi intrat in Schengen si s-ar fi inchis granitele, ne-ar fi prins protejati macar de ce urmeaza.
        • 0 (18 voturi)    
          Oare ? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:36)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

          Acordul Dublin a fost incalcat cu buna stiinta de catre toata lumea, dar in mod normal nu s-ar fi intamplat asta, pentru ca daca Grecia nu ar fi fost in situatia in care este, ar fi fost obligati sa inregistreze TOTI refugiatii si sa ii oblige sa ceara azil.

          Prin urmare, daca Romania ar fi fost in Schengen, asa cum va plangeti ca nu este, am fi fost in locul Greciei, indiferent daca Dublin s-ar fi aplicat sau nu, pentru ca refugiatii vin dinspre Turcia, iar geografic suntem aproape vecini, iar refugiatii nu ar fi riscat sa traverseze Mediterana, stiind ca Romania e mai accesibila.

          Deci daca am fi fost in Schengen s-ar fi putut intampla doua scenarii:

          a) Dublin se aplica cu strictete, si azi am fi avut vreo 400.000 de aplicanti de azil, cu toate problemele ce decurg de aici.

          b) Dublin nu se aplica, dar Romania ar fi fost tot o tara de tranzit pentru ei.

          Mai exista un scenariu, acum mai probabil datorita lipsitilor de creier ca tine si ca Iohannis, si anume ca restul tarilor UE sa ne pedepseasca tradarea si refuzul printr-o capcana:

          - mai precis sa ne "ofere" aderarea la Schengen, iar apoi sa ne spuna "baieti, acum sunteti in Schengen, ia inregistrati voi refugiatii si respectati si Dublin".

          Toate astea pe langa esecul diplomatic catastrofal al nemtalaului.

          Daca pana acum nu eram destul de prost priviti, ca tara exportatoare de tigani, cersetori, curve si oameni de nimic, de acum incolo vom fi aratati direct cu degetul ca tradatorii care nu au vrut sa ia 4.000 de refugiati in timp ce altii au luat de 10 ori mai multi.

          Altii daca toti.

          Neam de nimic.

          Si inca mi s-ar rupe de faptul ca sunteti o tagma de neciopliti xenofobi, dar am semnat niste tratate si greseli din astea istorice ne pot costa aderarea la UE si multe beneficii pentru care am patimit multi ani.

          You fools !
          • +4 (6 voturi)    
            Eh (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:55)

            muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Acuma nu ca n-ai avea dreptate cand le spui dobitocilor ca-s cu capul, dar tehnic vorbind nu ai dreptate cand spui ca refugiatii ar fi trebuit inregistrati in Romania.
            Daca Romania (si Bulgaria) ar fi fost in Schengen, Bulgaria ar fi fost prima tara (in caz ca refugiatii treceau frontiera din Turcia in Bulgaria)
            E destul de improbabil ca refugiatii sa fi pornit pe Marea Neagra, ca sa esueze in Vama Veche.
            • +2 (2 voturi)    
              Mda (Miercuri, 23 septembrie 2015, 11:38)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

              Nu stiu ce sa zic, dar suntem inainte cu MCV-ul fata de bulgari, deci am fi putut intra primii in Schengen.

              De fapt suntem cam in fata bulgarilor la toate aspectele, deci cred ca un refugiat nu ar fi zis nu unei plimbari cu barca peste coltul ala de mare, comparativ cu excursia din Turcia pana in Grecia sau Italia.

              Indiferent de situatie, suntem praf, atat ca mentalitate, judecati strategice, cat si ca diplomatie.

              Niciodata nu stim care ni-e interesul.
      • +3 (7 voturi)    
        da (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:13)

        Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui HP

        http://www.hotnews.ro/stiri-international-20433063-germania-pregatit-proiect-lege-care-taie-masiv-ajutoarele-pentru-azilanti.htm

        Proiectul de lege pregătit de Germania, propune ca refugiatilor care ajung in Germania prin alte tari UE - si, astfel, sunt sub jurisdictia altor state, potrivit normelor de la Dublin - sa le fie refuzate ajutoarele automate acordate sub legea germana pentru azilanti. Acestia ar urma sa primeasca doar un bilet care sa le asigure transportul si provizii de natura alimentara", precizeza agentia.
        Parlamentul nostru ce face?!
    • +10 (16 voturi)    
      avem și noi "democrații" noștri (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:18)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui manole

      Ce vă legați de Merkel, avem în ograda noastră niște mameluci care se dau mari milostivi și apără refugiații
      în timp ce critică ungurii că nu-i primesc în țară. Acum se plâng că au luat-o peste bot.
      Cu plăgiuță și ficusul nostru vom fi invadați și de extratereștri nu doar de islamiști.
  • +18 (38 voturi)    
    stau si ma intreb (Marţi, 22 septembrie 2015, 16:55)

    boerica [anonim]

    practic Europa a fost invadata cu acordul tarilor vestice, incalcand orice legislatie europeana de trecere a granitelor, al tuturor tratatelor, si, teoretic ar fi trebuit aplicat articolul 5 NATO pt Italia si Grecia.
    In acest context in care toata lumea se cearta cu toata lumea, se sigileaza granite si UE nu mai exista de facto, cel putin nu in forma dinainte de a incepe migratia, mai crede cineva ca aceste tari (majoritatea in NATO) vor ajunge vreodata la un consens privind aplicarea articolului 5 la un moment dat? Cand vreodata isi vor da ungurii acordul pt aplicare in situatia in care noi vom fi atacati?
    In acest moment in lume exista doar SUA si Rusia, intre care exista o Europa faramitata, care nu are prea multe de spus. Probabil Rusia are si o implicare serioasa in aceasta invazie islamica venita din Turcia (remember pozele cu Putin, Erdogan si Ponta la Baku)
    • +5 (19 voturi)    
      Asta am scris si eu cu multa vreme in urma (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:12)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui boerica

      Daca Romania va fi atacata nu va veni nimeni (cu exceptia americanilor, poate) sa ne apere. Va fi dezmembrata imediat. NATO e foarte buna pe timp de pace si va fi inutila in conflict.
      • -4 (6 voturi)    
        Bun (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:36)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        diagnostic ! 5 puncte .
      • -1 (5 voturi)    
        Fantastica observatie (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:57)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Probabil ai avut o viziune, avand in vedere de cate ori a fost atacat un stat NATO.
        Pentru tine exista Pactul de la Varsovia, ala e bun si pentru argint viu, si pentru impotenta.
    • -4 (10 voturi)    
      Diktatul, nu acordul (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:30)

      cineva [anonim] i-a raspuns lui boerica

      Eronat! Europa nu este invadată cu acordul statelor vestice ci ca urmare a diktatului acestora. Diktat chiar şi împotriva propriei populaţii, căci se pare că în spatele scenei ocupate de zgomotoşii marxişti culturali se află o majoritate împotriva migraţiei. Dar UE, Germania, Franţa, Ţările de Jos şi alte state occidentale sunt conduse de marxişti culturali care nu ţin cont de voinţa poporului.
      În Germania se pare că nici măcar nu există alternativă, neexistând nicio forţă politică importantă care să dorească a capitaliza indignarea cel puţin a unei părţi a populaţiei.
      La fel cum la noi toţi sunt corupţi la ei toţi sunt marxişti culturali: nu au pe cine vota. În Franţa e Marine le Pen, rămâne de văzut.
      Cât despre Ponta la Baku, crezi că de-aia nu vin pe la noi? ;) - just kidding.
  • +2 (10 voturi)    
    Sa dea Domnul (Marţi, 22 septembrie 2015, 17:22)

    V. Veroiu [utilizator]

    Sa aveti dreptate.
  • +28 (32 voturi)    
    porcarie (Marţi, 22 septembrie 2015, 18:52)

    roman [anonim]

    Spatiul schengen a fost incalcat, nu spatiul Romaniei.
    NU poti obliga pe nimeni sa ia in casa lui pe unii care sunt in casa ta.
    Herr president, asteptam reactia. Si cu ceva viata in ea ca ne-am saturat sa vedem atata somnolenta.
    DIn cate vad suntem in afara spatiului schengen si prostiti sa luam nu stiu cati imigranti.
    Avem noi saracii nostrii si fara ei.
    • +23 (35 voturi)    
      Bravo tarilor care au votat impotriva (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:49)

      Amurgul Europei [anonim] i-a raspuns lui roman

      De remarcat, poate devine obicei in politica noastra, Romania a fost consecventa si a votat impotriva, desi am fost amenintati si cu santajul financiar si cu amenda.

      Cre ca trebuie sa punem maxim de incetineala in toate aceste "obligatii".

      Apoi sper ca Cehia, poate si Romania, sa sesizeze Curtea Europeana de Justitie (instanta suprema in UE), pe de o parte pentru incalcarea legislatiei comunitare in materie de imigratie si control al frontierelor de catre unele state (Grecia si Croatia in special), iar pe de alta parte pentru crearea unei "obligatii" care nu e prevazuta in nici un tratat al UE.

      Altel, se creeaza un precedent foarte periculos prin care se incalca grosolan cea mai importanta parte a suveranitatii nationale, controlul propriului teritoriu.
      Acum e vorba de cateva mii, dar cine mai poate garanta daca in viitor Occidentul suprasaturat de islamizati nu ne va obliga sa primim si noi cu sutele de mii ?!
      • -4 (10 voturi)    
        Daca Iohannis ar fi avut viziune (Marţi, 22 septembrie 2015, 21:10)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Amurgul Europei

        i-ar fi soptit la ureche lui frau Merkel, la sedinta de Consiliu din mai,ca noi nu vrem nici cota voluntara, nici cota nevoluntara, ca Romania este obisnuita sa-si manifeste solidaritatea, in toate situatiile, donand invariabil paturi cazone, conserve cu pate de ficat si apa plata iar in cazurile extrem de grave si medicamente (piramidon si alte asemenea).Ce vreau sa spun cu asta. Ca oricum nu am fi scapat de cote dar macar scapam sa mai dam in plus paturile, conservele scl. si astea ramaneau de furat,pardon, de casat, cum se intampla in mod traditional in fiecare an. Serios acum, daca Romania avea ea populatia Poloniei eram noi in situatia de a ne c... in capul tarilor Grupului de la Visegrad in schimbul vreunei promisiuni de rahat din partea Germaniei.Iar pe Romania o prinde o astfel de criza cu astfel de oameni la varf. Ghinion cum ar spune Dl. Presedinte. Cat priveste, suveranitatea nationala, UE tocmai asta inseamna: cedare voluntara de suveranitate.
      • +2 (6 voturi)    
        Dar cine?? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:02)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Amurgul Europei

        Cine poate spune ca Occidentul nu se va hotari intr-o zi sa ne trimita TOTI musulmanii. Cine poate spune ca americanii nu ii vor imbarca pe toti, pe vapoare si ne procopsim cu 1 miliard de musulmani??
        In mod clar exista o conspiratie mondiala menita sa ne subjuge si sa ne opreasca din rolul milenar pe care tarisoara noastra il are.
        Daca nu ar fi o astfel de conspiratie, cum s-ar explica ca 25 de state din 29 au votat impotriva noastra?
        Sa nu-mi zica vreunul ca e din cauza ca suntem noi prosti, ca nu-l cred. Ei sunt prosti, noi avem dreptate.
        Rolul nostru este sa stam pavaza impotriva puhoiului otoman si sa aparam Europa de invadatori.
        • -1 (3 voturi)    
          :-))) merci, muciflenduri, deja cautam lamaie (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:57)

          Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          sa-mi mai treaca greata la comentariile astea de pe hotnews...

          Sa nu mai aud pe vreunu ca poporu roman e tolerant, crestin si bun (vezi sondajul recent privind imigratia) ... O fi la nivelul intentiilor, dar la ce fac si ce spun, rezultatul e xenofob, visceral, egoist, autist, defensiv si izolationist. Pacat !
  • +28 (32 voturi)    
    Dar petrolul nu-i pe cote? (Marţi, 22 septembrie 2015, 18:52)

    CezarN [utilizator]

    Pe cine au intrebat ingamfatii de francezi atunci cand au declansat razboiul civil in Libia?
    Urmare a rasturnarii lui Ghadafi. grupurile petroliere franceze cumpara petrol ieftin din Libia. Acest petrol nu il impartim pe cote tuturor tarilor din UE, sau doar refugiatii rezultati din haosul generat de Franta in Libia sunt distribuiti tuturor?
    • +6 (8 voturi)    
      Da, francezii sunt ingamfati (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:27)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      dar nu stiu ce treaba avem noi cu Libia. Sa stea la ei acasa, ca nu e razboi.
    • +2 (2 voturi)    
      Dar Irak ? Afganistan ? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 11:41)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Dar in Irak sau Afganistan, cum a fost ?

      Ca pana una alta refugiatii nu vin din Libia, ci de "mai incolo".

      In Irak si Afganistan - Romania a avut in unele momente cea mai mare contributie dupa SUA, ca personal si trupe.

      "Axa Bucuresti-Washington" a lu Basescu.

      Ia, explica, cum vine chestia asta.
  • +24 (32 voturi)    
    O nesimtire din partea vesticilor ! (Marţi, 22 septembrie 2015, 18:53)

    Hehe [anonim]

    Toti refugiatii vor ajunge in vest ... primul pas; Pasul 2 Germania si alte tari ii vor alege pe cei ok (intelectual si comportamental). Pe cei naspa ii vor redirecta spre Romania si alte tari de genul nostru ... vom ajunge deci sa "inghitim" habotnici ...

    Merita sa ne luptam cu UE pr asta si sa nu acceptam aceasta conditie. E prima data cand UE explicit pun probleme Romaniei.

    Rusine Germania ! Si separat vreau sa inteleg ... de ce refugiatii sunt exportati rapid prin tarile filo-Putin ? Intra in Grecia, apoi ajung in Serbia si mai departe in Ungaria.
    • +4 (6 voturi)    
      Nu (mai) ajung în Ungaria (Marţi, 22 septembrie 2015, 21:59)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Hehe

      S-a schimbat puțin traiectoria lor, prin Croația și Slovenia. Ungaria construiește de zor gard pe toată granița sudică. În plus, Putin nu are niciun interes să aibă granițe cu musulmanii radicali și în vest - sunt suficiente cele sudice din Caucaz.
    • +7 (13 voturi)    
      Putin (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:28)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Hehe

      Daca toata aceasta tevatura este dirijata putin de Putin, trebuie sa recunoasteti un singur lucru: rusii si Putin au lucrat magistral. Au facut praf Schengen si UE fara sa traga un glont. Pacat insa. Un fel de "blitz" rusesc.
      • +3 (3 voturi)    
        Si dupa aia? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:33)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Pe deplin de acord ca tzarul de la Kremlin "a facut praf Schengen si UE fara sa traga un glont"!
        Dar dupa aceea? Pe tremen lung ce castiga?
        Atunci cand au invadat Crimeea, idee era ca a doua zi sa ocupe toata Ucraina, apoi Romania si Polonia, statele baltice,fosat DDR, in final sa ajunga sa faca "davai iPhone" la Paris si la Londra.
        Acum ce o sa mai faca?
        Nu le ajung republicile musulmane din Asia Centrala?
        Vor fi fericiti rusii cu vecini muslmani si inspre apus? In loc de UE, sa se invecineze cu Eurabia?!
    • +10 (12 voturi)    
      e, cum de ce? (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:55)

      Toma Grecu [anonim] i-a raspuns lui Hehe

      Nu si-a facut Putin selfie cu Erdogan si cu Ponta la jocurile alea olimpice inainte sa dea turcii drumul la invadatori? Se pare ca si nemtii au avut o intelegere cu grupul vesel, fiindca ei i-au chemat in Europa.
      Probabil d-aia i-au si amendat americanii cu 11 mld in scandalul masinilor VW

      Eu pe cuvantul meu daca nu prefer sa traiesc mai prost, sa am salariu mai mic, sa mananc cu ratia, decat sa am parte de specimene d-astea jihadiste pe strada, sa-mi umble Patrula Musulmana pe strazi, sa-mi fie frica sa ies seara pe strada, sa stau cu grija cand sunt copiii pe afara, etc. Nu va fie de gluma cu astia, am vazut cu ochii mei ce enclave si-au facut in Europa de Vest. Nu intra nimeni peste ei, nici politia nici nimic.. stau acolo si procreeaza, iar dupa ce au prins putere uitati-va ce atentate fac.

      Romania nu ar trebui sa accepte aceste cote, trebuie sa ne aparam granitele militar daca e nevoie.
  • +24 (28 voturi)    
    noi nu suntem in Schengen asa ca .. bye bye amenda (Marţi, 22 septembrie 2015, 18:54)

    dnicu [utilizator]

    chiar Angela zice:
    "15.25 Angela Merkel va propune miercuri, la reuniunea Consiliului European, o reforma a zonei Schengen astfel incat toate statele membre ale acestui spatiu sa contribuie la securizarea frontierei externe, in timp ce la reuniunea de marti a Consiliului JAI Germania va sustine propunerea ca tarile ce nu accepta sa primeasca imigranti in baza unor cote obligatorii sa plateasca 6.500 de euro pentru fiecare imigrant refuzat - EFE, Agerpres"

    Romania nu face parte din spatiul Schengen asa ca nu are de ce sa plateasca 6.500 euro per imigrant refuzat ...
    • +11 (13 voturi)    
      plata (Marţi, 22 septembrie 2015, 21:44)

      cgh [utilizator] i-a raspuns lui dnicu

      Romania ar face o mare greseala sa intre in spatiul Schengen.
      Poate sa ofere in schimb securizarea granitelor ue si implicit schengen, ca tara non schengen in schimbul unor sume de bani. Securitatea costa.
      Si fara cote obligatorii de migranti ilegali. Sunt datori sa ne plateasca pentru securitatea graninelor, nici vorba sa platim noi sau sa primim cu forta migranti ilegali.
      Sper ca odata cu venirea iernii sa se termine si criza asta, alfel migrantii vor muri pe capete, noi nu ne permitem sa le acordam azil, nu avem nici pentru noi.
  • +20 (24 voturi)    
    nasol ... (Marţi, 22 septembrie 2015, 18:55)

    maryus999 [utilizator]

    eu zic ca este mai rentabil sa platim acum 6500 de euro inmultit cu 7000 de emigranti ... este mai rentabil pe termen lung finca astia daca raman pe aici consuma mult mai mult de la buget ... plus ca in 10 ani din 7000 se inmultesc si devin 700ooo ...
    • +20 (22 voturi)    
      50 de milioane de euro... (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:36)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui maryus999

      Mda, nu e chiar asa de mult... Dar stii care-i treaba? Daca acceptam chiar si aceste amenzi un precedent se creeaza. Sa te tii dup-aia la cite amenzi o sa primim la fiecare lege cu care nu sintem de acord.

      Nu, nu primim nici un imigrant din tarile respective si nici o amenda! Ba chiar, ii dam in judecata pentru incalcarea suveranitatii statului nostru.
    • +13 (15 voturi)    
      Corect calculul (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:59)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui maryus999

      dar nu vad in ce baza legala pot pretinde macar un cent.
    • +2 (2 voturi)    
      AZI! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:35)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui maryus999

      Maryus, pe deplin de acord ca pe moment ar fi rpeferabil sa platim 7000x6500, din toate punctele de vedere, nu doarf strict economic.
      Numai ca astea sunt - au fost - cifrele curente, imediat se va vedea ca nu e vorba de 6-7 mii de imigranti de primit, ci de zeci, de sute de mii!!!
      O sa avem cam mult de platit ....
  • +20 (24 voturi)    
    Halal Visegrad... (Marţi, 22 septembrie 2015, 18:57)

    cititoare [utilizator]

    Daca numai Ungaria, Slovacia, Cehia si Romania au votat impotriva. Polonia ce-a facut, s-a razgindit cind a auzit ca o sa primeasca fonduri... Iar UK, Danemarca??
    • +16 (16 voturi)    
      UK si Danemarca-nu primesc (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:45)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      oricum...ca ele au fost sarite la imparteala propriu-zisa.
    • +18 (20 voturi)    
      s-au facut de ras (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:56)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      Domnii polonezi au jucat la off side. S-au agitat ca ei nu accepta, nu accepta,... si pe urma au votat pe dos.
      Si noi care vrem sa fim "Polonia din Balcani".
      • +9 (9 voturi)    
        Ce s-a intamplat cu Polonia? (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:29)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        au vrut sa arate ca ei sunt cu lumea buna? Parca Walensa spunea altceva? Nu stiu din ce parte a spectrului politic e guvernul lor. Stanga?
    • +6 (8 voturi)    
      Diktieren, Berlin (Marţi, 22 septembrie 2015, 20:41)

      dion [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      Cea mai mare schimbare tactică de atitudine a avut-o Polonia, care a abandonat poziţia Grupului de la Vișegrad și s-a raliat ordinelor Berlinului și Bruxelles-ului. Opoziţia în bloc la diktatul Berlinului din partea unor state central și est-europene a fost fisurată prin atitudinea de ultim moment a Varșoviei.

      Conform legislaţiei europene, statele care au votat împotrivă vor fi OBLIGATE să aplice decizia luată de majoritatea statelor membre. Este și cazul României.
      • +10 (12 voturi)    
        Tare as vrea sa vad cum ne 'obliga'... (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:30)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui dion

        Trimit armata peste noi sau ce?

        Franta de ce continua sa ne trimita tiganii inapoi in Ro? Conform legilor europene Franta e OBLIGATA sa-i accepte in tara lor.
      • +6 (6 voturi)    
        Haha (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:52)

        jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui dion

        Si ma obliga cum? Imi vinde GDF gazul Chinezilor? Enel imi dubleaza pretul? Raiffeisen nu mai da credite? Renault inchide si pleaca? Asta e UE demult, o gasca de interese contrare, s-a trezit si Romania acum in ceasul al 12-lea dupa ce a vandut sau distrus tot ce era strategic!
    • 0 (4 voturi)    
      uk (Marţi, 22 septembrie 2015, 21:39)

      tenere [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      isi ia singura cota direct din siria, nu participa la cotele celor veniti si merg direct la sursa

      unii stiu sa negocieze si sa-si foloseasca influenta, altii doar voteaza (poate cu mult sens), dar fara diplomatie

      ce cauta papitoiul ala de oprea acolo, de ce nu s-a dus Aurescu? de ce nu se face apel la decizia EU?

      sa va invatam noi cititorii? guvernanti hoti si corupti, presedinte de scara de bloc, asta avem
      • +7 (7 voturi)    
        Pai daca mergea Aurescu... (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:24)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui tenere

        Romania vota 'pentru'.

        Iar aceasta intrunire era pentru ministrii de interne, nu pentru cei de externe. Stiu ca nu va place voua de Oprea, dar aici cei din ministerul de interne sint cei mai in masura sa se dea cu opinia, nu externele.
    • +6 (6 voturi)    
      a fost o implementare pe sarite... (Marţi, 22 septembrie 2015, 21:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      uk si Danemarca nu au cote obligatorii...
      egalitatea asta...
    • +4 (4 voturi)    
      Dar (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:14)

      SISKA [anonim] i-a raspuns lui cititoare

      vecinii bulgari ?
      • +1 (3 voturi)    
        pai bulgarii au zis... (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:43)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui SISKA

        2000 de imigranti, bogdaproste.
  • +24 (26 voturi)    
    tare ma mir (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:00)

    chiuariu [utilizator]

    ca romanii au fost consecventi. mirare mare.
    • +23 (29 voturi)    
      Da, Romania a fost consecventa. (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:52)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui chiuariu

      Dar Polonia nu! Mare bila neagra, dar e treaba lor asa cum e si treaba noastra daca vrem refugiati sau nu. Ceea ce face UE acuma e sa incalce suveranitatea unor tari, le forteaza sa faca ceva impotriva vointei lor. Eu as numi asta 'viol'!
      • +3 (7 voturi)    
        Madam lector, tare as vrea sa stiu (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:30)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        cum de ai sarit de la apararea plagiatorilor la atata bun simt.
        • -5 (9 voturi)    
          ultima oara... (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:00)

          cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          stiam ca locuiesc intr-o tara democratica, iar fiecare are dreptul la o parere proprie fara sa fie catalogat de altii. La plagiat, am zis-o atunci si o zic si acum: In lucrarea aia erau fragmente copiate intr-adevar, dar cu trimiteri la subsol. Deci asta nu inseamna plagiat, oricit ai vrea tu din motivele tale politice. Si iti sugerez sa nu mai deviezi de la subiect, ///
  • +19 (25 voturi)    
    Deci, care-i planul? (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:03)

    Gabu [utilizator]

    Legendele spun ca Siria ar sta pe cea mai mare punga de gaz neexploatata inca. SUA si Rusia vor s-o imparta, Bassar se impotriveste si-i cade regimul, islamistii profita si fura revolutia (unde-am mai auzit asta?), populatia ingrozita e incurajata sa emigreze in Europa cu largul concurs al Turciei.
    Ironia istoriei: Germania promite sa-i primeasca pe toti cu bratele deschise. Hitler se rascoleste in mormant. Romania planteaza cruci pe campuri si se pregateste de sezonul sacrificarii porcilor.
    • +5 (5 voturi)    
      E destul de gaz metan in Rusia (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:32)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Gabu

      si la fel in Iran ca omenirea sa polueze pana la extinctia defintiva a tuturor speciilor.
  • +6 (6 voturi)    
    ... (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:19)

    liviu_ [utilizator]

    http://www.independentamericanparty.org/wp-content/uploads/democracy.jpg
  • +16 (26 voturi)    
    Eurss (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:24)

    paleologu [anonim]

    Jalnic ce se intampla. Ungaria si-a respectat angajamentele si a ramas pe pozitie. Vor iesi bine din criza si asta e bine. Cat despre EU(RSS) nu stiu-poate doar acum isi arata adevarata fata
    • +6 (8 voturi)    
      EU(RSS) si-a aratat fata... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:01)

      Lunix [utilizator] i-a raspuns lui paleologu

      ...demult, dar acum o vezi tu...
  • +11 (23 voturi)    
    Aham (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:35)

    Nyk1 [utilizator]

    Deci noi, care ne-am dat rotunzi și am făcut gargară până la urmă am votat cum trebuie, în timp ce Polonia a trădat.

    Nu-i nimic, sunt alegeri peste o lună la Varșovia și partidul actual de guvernământ, calul troian UE, este abia pe locul 3. Partidul fraților Kaczyński, care niciodată nu s-a sfiit să-și exprime dezacordul față de politicile UE, este pe primul loc în sondaje.

    Că veni vorba, nu pare ciudat faptul că, imediat după moartea lui Lech Kaczyński, brusc a venit la putere un partid pro-UE în Polonia?
    • +5 (5 voturi)    
      Tipul pe care-l numesti era anti Rusia (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:34)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      nu vad cum putea fi anti UE. Polonia a patit-o de destule ori.
  • +16 (28 voturi)    
    e clar (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:36)

    john70 [utilizator]

    E clar, imbecilii de Bruxelles au luat-o complet razna si indreapta Europa spre dezastru. Vor mai veni milioane de desculti din Orientul Mijlociu si Africa. Singura solutie ramane nesupunerea civica. Cand mai vine in vizita vreun imbecil de la UE (Schulz, Mogherini, etc) luati-l cu pietre.
    Pana la urma va ramane alegerea intre 2 optiuni proaste: studierea koranului sau a limbii ruse.
    • +10 (14 voturi)    
      imbecilii noștri sunt penibili (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:22)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui john70

      Ce vă legați de cei din afară. avem în ograda noastră niște mameluci care se dau mari milostivi și apără refugiații în timp ce critică ungurii că nu-i primesc în țară. Acum se plâng că au luat-o peste bot.
      Cu plăgiuță și ficusul nostru vom fi invadați și de extratereștri nu doar de islamiști.
    • +7 (9 voturi)    
      Studierea Tratatelor europene (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:35)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui john70

      ce zici, Oprea le poate citi? In cat timp?
    • +3 (5 voturi)    
      prefer limba lui Stalin! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:44)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui john70

      Nu am nimic impotriva descultilor si saracilor, necazul este ca acestia vor sa ne impuna NOUA modul lor de viata, civilizatia si cultura lor (nu doar religia).
      Saraci erau si cei care la 1870 sau 1920 plecau in America, dar se duceau acolosa MUNCEASCA, nu sa stea pe alocatia de azilant si sa comita atentate!
      Am facut la liceu doi ani de limba lui Ilici, nu mi-a placut de loc, dar este infint preferabil fata de alternativa invatarii limbii areb si a Koranului!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Prefer-o, vezi ca te dai de gol! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 20:24)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        si bine faci ca te dai.
  • +34 (36 voturi)    
    Ministrul ceh de Interne Milan Chovanec ... (Marţi, 22 septembrie 2015, 19:40)

    dion [utilizator]

    ... a adăugat pe Twitter:

    ”Orice încercare de a impune un astfel de sistem se poate solda cu aruncarea în ridicol a Comisiei Europene și a guvernelelor care susțin planul. Vom realiza în curând că împăratul nu are haine. Bunul simț a pierdut astăzi."
    • +12 (18 voturi)    
      Sincer (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:32)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui dion

      Incep sa prefer sa arat la granita pasaportul si sa stau la coada pt o viza de lucru decat sa stau in genunchi pentru ca asa vrea Merkel sau Bruxelles.

      O uniune nu arata asa, o uniune inseamna responsabilitate, ajutor insa mai presus de toate inseamna RESPECT RECIPROC. Asa ceva nu exista. Sorry.
      • +2 (6 voturi)    
        PROBLEMA (Miercuri, 23 septembrie 2015, 4:51)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Problema nu e ca prin adoptarea acestor politici imbecile impuse de Merkel si cretinii de la Bruxelles o sa ajungi sa stai in genunchi asteptand sa te decapiteze musulmanii.
        • 0 (2 voturi)    
          Nu exagera! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:46)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui john70

          Nu ne vor decapita chiar pe toti, au nevoie si de unii care sa lucreze pentru ei.
          Daca ne decapiteaza spectaculos, asa cum a procedat Jihad John, noi am scapta de griji pe lumea asta, dar lor cine le asigura papica?
  • +8 (12 voturi)    
    Petitie online (Marţi, 22 septembrie 2015, 20:04)

    Schlossadler [utilizator]

    Hai, copii, semnați și distribuiți asta.
    http://www.petitieonline.com/spune_nu_islamizrii_romaniei#form
    În momentul de față finalizez Plângerea penală împotriva celor 15 europarlamentari români, pe care-i acuz de Trădare, respectiv a Președintelui, premierului și a membrilor CSAT pe care-i acuz de Înaltă Trădare.
    Deja lucrurile au intrat în linie dreaptă.
  • +5 (7 voturi)    
    alți 120.000 musulmani au venit în UE din Kosovo! (Marţi, 22 septembrie 2015, 20:07)

    counterstrike [anonim]

    În ultimii doi ani, cca 120.000 de locuitori din Kosovo au emigrat ilegal către UE, scrie cotidianul kosovar "Zeri".

    Cel mai mare val de emigrare a avut loc în ultimele 10 luni. Potrivit Eurostat, aproximativ 90.000 de locuitori din Kosovo au solicitat azil.

    În perioada aprilie-iunie din 2015, kosovarii reprezintă cel mai numeros grup etnic din totalul solicitanților de azil în Franța și Luxemburg, în timp ce în Germania, kosovarii sunt pe locul al treilea, după cei proveniți din Siria și din Albania, relatează "Zeri".
    • +8 (8 voturi)    
      În ritmul ăsta... (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:35)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui counterstrike

      Sârbii au șanse să redevină majoritari în Kosovo.
  • +8 (10 voturi)    
    ... (Marţi, 22 septembrie 2015, 20:13)

    dragos234 [utilizator]

    Va inchipuiti cam cu ce chef vor veni in Romania refugiatii ce ne-au fost alocati. Inca nu e clar cum o sa-i tinem aici, pentru ca primul lucru la care se vor gandi e sa fuga in Germania.
    Si atunci ce facem, angajam paznici sa ii tina cu forta?
    Asta ar fi deja lagar de deportare sau puscarie in toata regula.
  • +9 (23 voturi)    
    hehe (Marţi, 22 septembrie 2015, 20:24)

    Mazeta [utilizator]

    De 10 ani se chinuie saitul ăsta să tempereze naționalismul și să promoveze europenismul bruxellez. Și totul se duce de râpă în câteva săptămâni. Trist. Amuzant.
    • +2 (8 voturi)    
      evenimentele (Miercuri, 23 septembrie 2015, 4:53)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Adevarul doare si incurca socotelile papagalilor de Bruxelles.
    • +1 (3 voturi)    
      Politrucii UE habar n-au ce sa faca, (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:46)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      asa ca dau din stanga in dreapta, comit abuzuri, acuza Ungaria de exces de forta etc. doar ca sa ascunda faptul ca nu au nici macar un inceput de idee.

      La fel cum Putin n-a stiut ce sa faca in fata problemelor economice imense ale Rusiei si a inceput un razboi de propaganda si un razboi adevarat, doar ca sa distraga atentia de la propria lui incompetenta.
    • 0 (2 voturi)    
      prima data cand sunt de acord cu tine (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:58)

      Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Doar ca nu e amuzant, e doar trist. Si tot minus ti-am dat.
  • +13 (17 voturi)    
    Premierul slovac refuză să aplice decizia UE (Marţi, 22 septembrie 2015, 20:28)

    dion [utilizator]

    Slovacia va refuza să pună în aplicare planul Uniunii Europene de redistribuire de solicitanți de azil între toate statele membre, pe baza sistemului de cote aprobat marți de miniștrii de interne și ai justiției, a indicat premierul Robert Fico, relatează Reuters.

    ”Atât timp cât voi fi prim-ministru, cotele obligatorii nu vor fi aplicate pe teritoriul slovac”, a declarat Fico în comisia pentru afaceri europene a legislativului de la Bratislava.
  • +11 (19 voturi)    
    Felicitari U.E.! (Marţi, 22 septembrie 2015, 20:38)

    LianBerthold1 [anonim]

    Tocmai ați cîștigat un nou eurosceptic.

    De fapt, nici măcar eurosceptic, ci direct și de-a dreptul anti-U.E.
  • +11 (17 voturi)    
    Cum? (Marţi, 22 septembrie 2015, 21:01)

    Schweitzer [anonim]

    Angela Merkel inca mai circula libera prin lume? Si mai si da din gura? Si mai are propuneri de facut si amenintari de formulat? Si nu e nimeni in Germania capabil sa o trimita la plimbare (pensie, balamuc, puscarie)?

    Si daca in civilizata Germanie - mindria si motorul VW al Europei - e asa, noi ne mai plingem ca in Romania unul ca Ponta nu poate fi debarcat din fruntea guvernului?!

    Asa se intimpla peste tot unde politrucii au prea multa putere si norodul are dreptul sa isi spuna parerea despre guvernarea tarii doar o data la citiva ani, cind tot ce i se permite e sa aleaga intre doua-trei grupuri de tilhari, cam asa cum ar avea de ales intre cancer, ciuma si scaun electric.

    Uitati-va la Elvetia, unde poporul chiar hotaraste de cite ori apar probleme de interes national! Cind ati citit ultima stire despre politicienii elvetieni? Nu ii stim nici macar dupa nume sau fizionomie. Putem sa trecem pe linga tot guvernul Elvetiei si habar nu avem cine sint cei sapte (pentru ca doar sapte ministri are Elvetia).

    Abia atunci se va schimba ceva in Romania cind ministrilor si parlamentarilor li se vor taia 99% din privilegii si puteri. Pina atunci... băltim, băltim, băltim....
  • +11 (13 voturi)    
    Pe emigranti i-a intrebat cineva? (Marţi, 22 septembrie 2015, 21:16)

    Pepi [utilizator]

    Ma intreb cati din cei 120.000 vor accepta sa vina in Romania sau Bulgaria. Sau un sens mai larg cati vor accepta sa fie trimisi in alta parte decat Germani, Franta sau Suedia? Cum vor fi selectati? Ca doar nu sunt oi sa treaca ciobanul printre ele. Ii vor urca fortat in trenuri? Atunci sa vezi acuze de nazism, nu acum...
    • +1 (1 vot)    
      Lol (Miercuri, 23 septembrie 2015, 11:46)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Pepi

      Cui ii pasa ce vor emigrantii ? nu sunt in postura sa aleaga.

      Vor fi repartizati conform deciziilor JAI. Pregatiti-va cu paine si sare, si ciocul mic.
  • +9 (19 voturi)    
    după 8 ani de UE... (Marţi, 22 septembrie 2015, 21:24)

    popescu_dtru [utilizator]

    sărăcie beton, subdezvoltare, colonie, și acum imigranți, obligatoriu.

    F*ck UE!
    • +5 (19 voturi)    
      cu doar 2 luni în urmă (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:24)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

      Un astfel de comentariu primea 100 de minusuri.
      • 0 (4 voturi)    
        . (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:57)

        Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        So true.
        Putini stiu cat de amar e "ai avut dreptate" dupa 5 ani de "hăhăhă postacule/rusofilule/amerlocule".
        Face bine la ten , colesterol si self-esteem.
      • 0 (6 voturi)    
        ... da shi... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:02)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ... au mai scazut numarul de plingaretzi pt soarta si drepturile migrantzilor ...( au amutzit sau le vine mintea ? ) .
  • 0 (4 voturi)    
    2475 (Marţi, 22 septembrie 2015, 21:28)

    jnski [utilizator]

    Peter Spiegel, twitter:Of the 66K refugees #EU agreed to relocate immediately, #Slovakia must take 802, #Czech 1591, #Hungary 1294 & #Romania 2475. Voluntarily.
    • +3 (3 voturi)    
      Ce nostalgie!! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:49)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui jnski

      "must take nnnn voluntarily" imi aduce aminte de epoca indepartata cand am facut armata. Dimneata, la careu, lentul spunea "ne trebuie doi volutari pentru groapa d egunaoi - tu si tu!"
    • 0 (0 voturi)    
      "trebuie sa ia voluntar" (Miercuri, 23 septembrie 2015, 12:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui jnski

      asta imi aminteste o lege (care prarca a picat) cu "voluntariat obligatoriu"

      cam asa si aici "nu e asa ca esti de acord cu X [auzindu-se zbomotul armarii pistolului in fundal]"

      ce s-a intampla ieri asata ca (daca europa va fi vreodata uniune si daca UE va rezista mai mult de 10 ani de acum incolo) mai este cale LUNGA (20-30 de ani minim) pana cand UE sa fie cu adevarat o uniune si nu pur si simplu o dictatura a catorva state
  • -6 (18 voturi)    
    Penibil (Marţi, 22 septembrie 2015, 21:31)

    satanae [anonim]

    Se mai screm astia mult pina cind misca ceva? ONU are perfecta dreptate. Inca de cind a aparut problema refugiatilor, acum vreo trei ani, trebuia sa fie stabilite centre de triere in tarile in care acestia debarcau - in Grecia si Italia - care sa-i identifice pe toti cei sositi, sa-i repartizeze obligatoriu pe tari dupa cote procentuale - nu ca acum, cind au impartit 120 000 si au, de fapt, vreo 500 000 veniti - si sa le asigure transportul spre zonele unde urma sa fie cazati. Ceea ce se intimpla acum este mai mult decit penibil pentru o zona care se prezinta atit de dezvoltata si civilizata precum UE. Oamenii aia trec pe jos frontierele intre state, ca in Evul Mediu, se bat cu politia care nu vrea sa-i lase sa treaca, au ajuns sa sufoce statele prin care trec - o fi Orban un cretin sinistru, dar au si ajuns pe teritoriul Ungariei sute de mii de oameni dintr-o data - si toata lumea se cearta asupra alora responsabili cu primirea lor. Si toate astea se petrec sub privirile marii administratii de la Bruxelles, dar si a restului birocratiei statelor UE, care maninca o gramada de bani ca sa faca numai prostii. Si asta in conditiile in care au venit in UE numai citeva sute de mii de oameni. Stai si te intrebi cum s-or fi descurcat state precum Libia sau Iordania cu primirea a milioane de refugiati pina acum. Asta ca sa nu mai spun ca acolo populatia s-a dovedit mult mai normala la cap in tratarea unor oameni care nu aveau incotro sa se duca.
    PS Si ca un apropo la modul in care sint priviti refugiatii la noi. Nici nu mai stau sa citesc laturile cu care m-am obisnuit in comentariile de pe Hotnews cu privire la refugiati, asta pentru ca sentimentele romanasilor verzi mi s-au parut intotdeauna un deseu dezgustator, care nu merita bagat in seama. Felicit in acelasi timp moralistii din redactia Hotnews, care despre orice pe lumea asta se exprima cu multa hotarire, dar nu si cind vine vorba sa tulbure cu ceva rasismul propriilor cititori. Bravo!
    • +3 (7 voturi)    
      Ete (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:07)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Ai inceput bine si ai terminat prost :)) Ti-am mai dat si plus degeaba ;))
  • +3 (3 voturi)    
    Un punct de vedere! (Marţi, 22 septembrie 2015, 21:35)

    Kov [anonim]

    Tu ce alegi? :)

    http://tonikovacs.blogspot.ro/2015/09/subiectul-lunii-septembrie-nu-poate-fi.html
  • +11 (17 voturi)    
    Situatia Romaniei este uematoarea: (Marţi, 22 septembrie 2015, 22:36)

    cgh [utilizator]

    1. Nu este membru schengen, deci nu are nicio obligatie sa primeasca fortat niste migranti ilegali. Pentru un simplu membru u.e nu este prevazuta nicio lege de amendare, Migrantii nu au niciun drept sa ceara azil in Romania si nici nu doresc acest fapt.
    2.Singura solutie pentru stoparea valului de migranti ar fi securizarea granitelor schengen. Cum Romania nu face parte din schengen, nu are nici aceasta obligatie.
    3. Romania dispune de resursele necesare pentru a pazi si securiza granitele ue, deci si schengen. Dar SECURITATEA COSTA, o stie toata lumea.
    4. Tarile schengen ar trebui sa platesca Romaniei aceste servicii de securitate, nici vorba de impunerea de amenzi, cote de migranti etc. Ei nu sunt in situatia de a impune ceva Romaniei, trebuie sa plateasca pentru securitate. Sunt ridicoli cu amenintarile, chiar nu e cazul, nu sunt in situatia de a ameninta, in caz contrar, migrantii vor veni in continuare peste ei, e clar xa nu vor in Romania.
    5. Ar fi o mare greseala ca Romania sa intre in schengen. In acest caz, va fi obligata sa ii apere de migrantii ilegali, sa accepte cotele de migranti si ar fi o mare pierdere financiara, remember: SECURITATEA COSTA. O si mai mare greseala ar fi acceptarea unor tabere de migranti pe teritoriu. Nu de migranti ma tem, pericolul vine de la statele din vest. Ii vor bloca aici si vor trimite tot soiul de comisari, inspectori si alti imbecili sa impuna Romaniei ceea ce ei se feresc sa faca: sa se confrunte cu probleme sociale si umanitare. Au din ce plati, nu le plang de mila, sa fie solidari pana la capat cu migrantii, asa cum au promis
    • +6 (12 voturi)    
      obligatie (Miercuri, 23 septembrie 2015, 4:59)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui cgh

      Romania nu e obligata sa faca nimic. Ar trebui sa inchida granitele si sa zica ca nu primeste pe nimeni. Si UE ce o sa faca? O sa taie banii, dar Romania oricum nu era in stare sa-i absoarba. Iar Iohannis poate sa inceapa sa voteze contra la toate reuniunile la varf ale UE, indiferent de subiect.
  • +8 (14 voturi)    
    salut (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:13)

    nmd [anonim]

    De acum nu ne vom mai putea plimba linistiti prin orasele noastre! Si cine plateste caldura pentru "refugiati"? Mama a muncit 30 ani si nu isi poate permite sa dea drumul la caldura!!!!!!!!!!!!!! Si mancare si ............................................
    • +2 (12 voturi)    
      exact... (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:39)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui nmd

      Prin anii 90 era de neimaginat sa te plimbi in parc pe la miezul noptii. Uite ca in 2015 te duci in parc la ora asta, cu role, bicla, catel, purcel, fara sa-ti faci nici o grija. Cum o sa ma mai duc eu asa linistita cind o sa ne pomenim cu citeva mii de imigranti in Gara de Nord??
      • +6 (6 voturi)    
        .... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:02)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        Mie acum mi se pare de neimaginat sa te plimbi noaptea prin oras, nu in anii '90. Imigrantii ar fi bonus.
      • 0 (0 voturi)    
        Eu nu mi-ashi face griji.. (Joi, 24 septembrie 2015, 3:22)

        Nicolae [anonim] i-a raspuns lui cititoare

        ..sa-mi scot purcelu la plimbare prin Parcu Carol sau chiar prin Parcu Stalin*,cu refugiati astia prin prejur.Judecand dupa originea lor,pureclushu tau v-a fi in MARE sigurantza.
        *Denumire pusa ca indicatie a varstei mele
  • +15 (25 voturi)    
    S-a împlinit visul adulatorilor de teutoni (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:18)

    cineva [anonim]

    Am întâlnit adesea compatrioţi care îşi doreau să ne ocupe nemţii: să ne guverneze ei cu faimoasa corectitudine. Să avem judecători nemţi, funcţionari nemţi, etc.
    Uite că ne-au ocupat, dar nu ne trimit nemţi ci arabi: ăsta este statutul de ţară ocupată. Nu primeşti ce ţi-ai dori.
    Cât despre corectitudine nemţească am avut potop de mostre în această perioadă, de la Volkswagen până la Merkel cu ale sale uite Dublin, nu e Dublin, uite Schengen, nu e Schengen.
    • -5 (13 voturi)    
      Acum 5 luni.... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:10)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui cineva

      Acum 5 luni comentariul asta lua numai minusuri. Oricum, se pare ca nu a aparut inca haita de imbecilizati basisti de la HN; mai comenteaza si oameni normali.
  • +10 (14 voturi)    
    Bai, Hollande... (Marţi, 22 septembrie 2015, 23:51)

    cititoare [utilizator]

    Eu nu am nici o responsabilitate pentru acesti imigranti. Franta are clar o responsabilitate fata de ei, pentru ca a trimis trupe in Libia si a furat petrol de la ei cu nerusinare, asa ca inceteaza sa mai arunci pisica moarta in curtea vecinului.
  • +3 (3 voturi)    
    Beneficiile crizei (Miercuri, 23 septembrie 2015, 0:40)

    AT [anonim]

    In sfarsit au reusit si guvernantii nostri o performata, fara voia lor, ce-i drept: sa ne bage cineva tara in seama in Europa.
  • +4 (8 voturi)    
    afara (Miercuri, 23 septembrie 2015, 5:45)

    nic [anonim]

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/eu/11883027/What-is-the-difference-between-a-refugee-a-migrant-and-an-asylum-seeker.html


    sugestie: terminati cu reactiile emotionale tembele. EU se confurnta cu un risc letal. Acesti indivizi trebuie trimisi la caselor lor cu orice pret. Nu avem neovie de ei. nu vrem sa-i integram, nu vor sa se integreze. Afara!
    • 0 (0 voturi)    
      o sa se prinda si germania... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 12:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nic

      da probabil nu acum.,..
      cand o sa explodeze bomba la berlin (la propriu) ca nu poarte domnitele germane cagula sau mai stiu eu ce... sunt curios ce o sa zica tovarasa merkel...
  • +7 (7 voturi)    
    Haosul 'democratizarii fortate'! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 6:18)

    hotnewsfil [utilizator]

    Marile puteri (inclusiv SUA) au generat o furtuna in lume, pe care nu o mai pot stapani. S-au ambitionat sa democratizeze fortat tari in care conduceau dictatori (Irak, Libia, Tunisia, Siria, etc.), au indepartat dictatorii si au plecat, lasand haos in urma lor. In haosul creat de marile puteri, au aparut teroristii care se extind, jefuiesc si omoara oameni pasnici, determinandu-i sa isi paraseasca tara, sute de mii, milioane, valuri nesfarsite de refugiati si imigranti.
    Madame Merkel, vrand sa speculeze situatia (sa pescuiasca specialisti tineri, ca forta de munca), a promis ca Germania va primi 800.000 de refugiati in acest an, Germania nefiind pregatita.
    Valul care se indreapta catre Germania este format si din femei, din copii si din oameni in varsta.
    Madame Merkel, speriata acum, s-a inteles cu Franta (cea care a facut dezordinea din Libia), si au plasat primii 120.000 de refugiati si tarilor care nu au fost implicate in haosul 'democratizarii fortate', intre care si Romania.
  • -3 (13 voturi)    
    ce nationalisti suntem noi (Miercuri, 23 septembrie 2015, 7:34)

    Gabriel [anonim]

    nici eu nu sunt de acord cu obligarea tarilor la niste cote, dar totusi nr ce ne revine nu e mare.......nu cred ca vor fi prea fericiti sa vina la noi dar asta e

    inseamna 150 de oameni per judet

    iar au aparut petitiile alea unde voteaza numai romani din SUA si Canada......pai daca va credeti asa romani de ce nu veniti inapoi?Aaaaaa ati plecat la mai bine?Pai atunci altii nu au voie la mai bine?Sa plecam cu totii,punem gard in jurul Romaniei si sa nu cumva sa intre cineva pe pamantul nostru cel sfant

    va schimba valorile?cultura?pai ia luati-va la puricat neamu` de la Decebal incoace sa vedem care are sange 100% dac
    in 90 au ramas mai multi studenti de origine araba in Romania la incheierea anului universitar decat cota asta infima

    ISIS-ul nu face fata in Siria si trimite mii de teroristi in Europa?Visati numai teroristi
  • -3 (7 voturi)    
    In mod normal... (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:35)

    Nicolae [anonim]

    Romania nu ar trebui(?) sa fie obligate sa accepte decat numarul de refugiati similar cu numarul de cersetori,prostituate si borfasi de obarsie din Romania care 'infrumuteseaza' marili bulevarde Pariziene si majoritatea garilor de pasageri (in timpul zilei) si de marfuri (mai pe seara asa) din Spatiul Schengen.
    mai ales ca nu a fost NICIOADATA vorba ca intrarea Romaniei UNIUNEA Europeana ar foi fost conditionata de elementential al Uniuinii Europene,anume UNIUNEA!
  • +7 (9 voturi)    
    Anglia, Irlanda si Danemarca au votat pentru! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 8:40)

    taro [anonim]

    Cum sa nu voteze, ei primesc 0 refugiati.

    Asa da unitate si consens.
  • +2 (2 voturi)    
    Galusca a fost inghitita, deja, pe nemestecate. (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:07)

    Susufler0 [utilizator]

    Tot ce facem acum este sa mestecam in gol,adica degeaba.Cand ar fi trebuit ,(in mai), cei care, din nefericire, ne conduc astazi au acceptat cu o usurinta condamnabila ca solidaritatea cu celelalte state membre UE inseamna "cota voluntara". Ascultati-ma bine : sunt convins ca pana la Consiliul din luna mai Iohannis si consilierii lui habar nu aveau ca principiul solidaritatii se aplica statelor membre UE. Ei credeau ca Romania trebuie sa fie solidara cu refugiatii. Din aceasta cauza l-a si luat gura pe dinainte si a acceptat ideea de cota, in loc sa spuna : Frau Merkel , Romania intelege sa fie solidara cu ceilalti dar nu preluiind cote de refugiati, ci punand la dispozitia UE ajutoare materiale spre a fi distribuite acestora. Chiar daca in urma unui vot majoritar am fi fost pana la urma obligati sa preluam o cota de refugiati ulterior,am fi putut reactiona , cand alte valuri de popoare migratoare ar fi navalit in Europa si ni s-ar fi impus cote si mai mari. Pe cand asa...Ponta, care a invatat sa se incheie singur la sireturi la varsta de 14 ani sa lupte pentru Romania? El, mai curand, in mod inconstient, cu toata harta inutila cu maghiarii, a jucat rol de agent de influenta al Germaniei. Las la oparte ca in perioada asta numai la problemele tarii nu-i sta lui gandul. Iohannis ? Fara suparare,dar ce sperante sa-ti pui intr-un om care ca sa declare deschis anul scolar, trebuie sa citeasca asta de pe o hartie, pe care,nota bene! i-o aduce consilierul.! Iohannis pare omul care vorbeste rar si doar cu rost. In realitate, incep sa cred ca, de fapt, isi traduce in gand din germana in romana. Asa ca ce speram noi... sa spuna Germania, ca pe noi ne iarta ,fiindca vede ca suntem neajutorati ? A zis Merkel : Uau ! La fix , i s-a terminat mandatul lui Basescu. Chiar asa, oare cum am fi trecut criza asta cu Basescu la Cotroceni si , atentie ! cu Oprea sau chiar Dragnea la Palatul Victoriei ? ,
  • +4 (8 voturi)    
    Romania afara din UE (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:32)

    Calin02 [utilizator]

    Sub pretextul unor "crize umanitare", imbecila majoritate UE poate vota in viitor: depozitarea de deseuri in statele estice, purificare etnica, ridicarea de garduri electrice si orice alta imbecilitate le-ar trece prin cap si le-ar baga bani in buzunare.

    Asta nu-i democratie, este santaj iar cei ce-l practica au un nivel foarte scazut, indiferent de nata lor.
  • +7 (7 voturi)    
    OK (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:27)

    AdiSto [utilizator]

    "Europa si-a asumat responsabilitatea pe care o are fata de refugiati" Dar acum faceti ceva, in puii mei si opriti-i sa mai vina. Ca altfel o sa o tineti tot intr-o sedinta de impartire.
  • -3 (3 voturi)    
    Suntem salvati! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 10:29)

    hpotalamus [anonim]

    Stati linistiti !
    Refugiatii nu vor aici si nici nu vor sta in Romania-vor pleca din nou spre occident! Dintr-un motiv foarte simplu! Avem refugiatii nostrii ! Romii! Le e frica ca de dracu de ei!
  • +1 (1 vot)    
    gradul de absorbtie ne salveaza (Miercuri, 23 septembrie 2015, 11:27)

    ernst [utilizator]

    la gradul nostru de absorbtie, primul refugiat va aparea la anu' cam pe vremea asta. si nu m-as mira sa ne puna sa-l returnam din cauza unor nereguli la licitatia pentru coliba pregatita pentru el


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică