Silvio Berlusconi, jignire vulgara la adresa cancelarului Angela Merkel: "culona inchiavabile"

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 15 septembrie 2011, 14:28 Actualitate | Internaţional

Angela Merkel si Silvio Berlusconi, in 2009
Foto: Agerpres
Silvio Berlusconi a comis inca o gafa de proportii, jignind-o pe Angela Merkel intr-un mod vulgar in timpul unei conversatii, spunand despre cancelarul german ca este "una culona inchiavabile". Cotidianul britanic The Independent, care a tradus expresia prin "unfuckable lard-arse", relateaza ca Berlusconi ar fi fost auzit de anchetatorii care ii ascultau convorbirile facand aceasta remarca, intr-o conversatie cu barbatul despre care se presupune ca ii furniza prostituate pentru celebrele petreceri.

Afirmatia a fost facut in contextul in care, in acele zile, oficialii germani au sfatuit guvernul de la Roma sa grabeasca implementarea masurilor de austeritate.

Cotidianul Il Giornale, detinut de Berlusconi, a catalogat informatia drept barfa. Publicatia germana Bild a deschis materialul cu titlul "A insultat Berlusconi cancelarul nostru?"

In urma cu trei ani, Berlusconi a facut o gafa socanta de proportii asemanatoare, spunand despre Barack Obama ca este "bronzat".

Potrivit Daily Mail, in urma cu doi ani, premierul italian, aflat in proces pentru acuzatia de prostitutie cu minore in scandalul Rubygate, a lasat-o pe Merkel sa astepte langa el la un summit in timp ce el a vorbit la telefonul mobil (vezi mai jos video).



De asemenea, acum trei ani a "sarit" inspre ea din spatele unei statui, in gluma, si a speriat-o, cand cancelarul german se afla intr-o vizita in Italia.



Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

11293 vizualizari

  • -1 (25 voturi)    
    totusi... (Joi, 15 septembrie 2011, 14:37)

    Mircea [anonim]

    nu il pot contrazice :)))
  • +13 (19 voturi)    
    ... (Joi, 15 septembrie 2011, 14:45)

    cata [anonim]

    Un mare mascarici Berlusconi asta
  • +7 (13 voturi)    
    e pe duca... (Joi, 15 septembrie 2011, 14:46)

    hot news [utilizator]

    Incet incet se sclerozeaza total... macar te distreaza bine, poate peste cativa ani, dupa ce va abandona politica ar putea incepe sa il imite pe Jiji Becali ca sa castige si el o paine ;)
  • +5 (25 voturi)    
    Si, a gresit cu ceva ?? :)) (Joi, 15 septembrie 2011, 14:49)

    Je2 [utilizator]

    Plus ca eticheta a fost pusa in cadrul unei discutii private, iar achetatorii de la care a "rasuflat" informatia ar trebui sa cam raspunda pentru neglijenta in serviciu. cel putin. Mie unul imi este simpatica atitudinea lui Berlusconi, exceptand bineinteles derapajele majore :)), in opozitie cu "scortzoshenia" tip politically correctness afisata de majoritatea liderilor europeni, atitudine falimentara, generata in special de lipsa completa de idei personale, impachetate intr-un ambalaj placut pentru toata lumea. In fata agresivitatii crescute a Chinei si a Rusiei si a fundamentalismului islamic, avem nevoie de lideri care sa faca Europa sa functioneze ca o entitate bine inchegata si carora sa nu le fie rusine sa spuna ca "regele e gol" - vezi episodul cu Obama.

    Stiu ca vor fi o gramada dintre voi care nu vor fi de acord si vor spune ca astfel de gandire incurajeaza ascensiunea unor lideri totalitari si ca ma incadrez perfect in noile tendinte de crestere a extremismului in Europa, dar prefer intotdeauna un cap limpede, mai multor minti luminate balbaite. Toate marile civilizatii ale istoriei s-au prabusit atunci cand prea multe capete au fost implicate in procesul de decizie si au prosperat cand procesul decizional a fost concentrat pe un circuit scurt. E legea fizicii.
    • +2 (12 voturi)    
      Partial de acord (Joi, 15 septembrie 2011, 14:58)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui Je2

      Asa s-a intamplat si la noi in episodul Basescu-"Tiganca imputita"... a fost o discutie privata dar a ajuns totusi publica. In lumea politicii conteaza foarte mult cum esti perceput. Basescu a platit pentru asta, si noi ca popor. Acum suntem catalogati de multi ca un popor care discrimineaza, in frunte cu presedintele, minoritatile. Sunt sigur ca si Berlusconi va fi catalogat de catre nemti ca un descreierat/golan/senil. Daca n-au facut-o deja. Stiu un episod la fel de penibil cand ciupea politiste de fund ... ce sa zic un tzaran.
      • +3 (15 voturi)    
        Si totusi (Joi, 15 septembrie 2011, 15:10)

        Je2 [utilizator] i-a raspuns lui gigel

        Ideea de baza este asta:
        Prefer un lider uman fata de un lider rigid, tip "paiatza".
        Rigiditatea este buna la functionarii executanti, la un lider ma astept sa fie capabil de initiativa. A nu se intelege ca il vad pe Berlusconi drept un lider potrivit pentru Europa, nici vorba, doar ca are anumite trasaturi care-mi plac si pe care as vrea sa le vad la un lider.

        Doar ne placem sa spunem tot timpul, ca adevarata putere e sa nu-ti fie frica sa-ti exprimi sentimentele :D
        • +2 (6 voturi)    
          Oh, vai, umanismul asta (Joi, 15 septembrie 2011, 20:59)

          Claudia [anonim] i-a raspuns lui Je2

          Ideea de baza e ca intr-o femeie (si inca de una care are mai multi bani si putere ca el) e "misto" si "uman" sa se faca misto pentru ca femeia nu e om, e o alta categorie la adresa careia balariile cu tenta sexuala si/sau batjocorirea fizicului sunt cat se poate de naturale la cercopitecii de geanta latina.

          Sigur ca e haois pana la un anumit moment si omul da caterinca la tot cartieru', cand e amuzant, recunosc...

          http://www.flickr.com/photos/alphadesigner/5394124406/sizes/o/in/photostream/

          I LOLed.

          Dar in spatele misoginului simpatic cu care am sparge-o samanta la scara sta o realitate ceva mai dureroasa. Catavencii sesizau bine faptul ca l-au umanizat pe Vacaroiu prin mistourile lor pana am ajuns sa ne gandim la el ca la un betiv simpatic si nu ca la un mafiot si smenar care a manarit miliarde si cu ele viitorul nostru. Berlusconi e un infractor la scara si mai mare.
          • +1 (1 vot)    
            ... (Vineri, 16 septembrie 2011, 16:40)

            Closed [anonim] i-a raspuns lui Claudia

            Crezi ca madam Merkel respecta fiecare dintre liderii cu care are de-a face? Sunt sigur ca-si mai da drumul si mneaei la gura. Singura problema a lui Berlusconi e c-a fost prins, nu c-ar fi el singurul conducator pe care-l ia gura pe dinainte. Uiti ca un presedinte, prim ministru etc., inainte de a fi lider, este om si, deci, supus greselii.

            Nu consider ca Berlusconi e cine stie ce lider, dar intr-o discutie privata poate face ce vrea el. Sau crezi ca daca cineva nu-ti zice-n fata ca ti-e mai scurta mintea decat fusta, nu poate s-o gandeasca?
            • -1 (1 vot)    
              Homus Mioriticus (Vineri, 16 septembrie 2011, 17:51)

              Claudia [anonim] i-a raspuns lui Closed

              Ma intereseaza mult prea putin procesele mentale ale cocalarilor ca sa imi imaginez ce spun si ce (nu) gandesc. Nici eu nici m'nealor nu suntem persoane publice si nu suntem servitori publici ai contribuabililor.

              Evident ca omul poate sa zica in privat ce vrea el. Tot atat de evident e ca in cazul acesta vorbim de o persoana publica care nu e doar om, ci om de stat, iar publicul ii judeca pe buna dreptate caracterul si prin prisma felului in care se raporteaza la alti lideri in discutii private (ca nu discuta totusi despre fundul Francescai Shiavone).

              Daca nu vrei sa te punem sub microscop, stai si joaca table in parc. In momentul in care iti asumi avantajele puterii, trebuie sa accepti si faptul ca mitocanie privata nu-ti va fi maturata sub pres. Specimenul fiind atat de bine cunoscut pentru marlanie si infractionalitate, nu mai socheaza pe mine, dar de aici si pana la a spune ca "ce bah, da ce-a zis ceva gresit?" e cale lunga. Um... ah, da, vorbim de partea paroasa si cu sosete imputite a Europei. Nevermind.
      • +1 (7 voturi)    
        Un moment (Joi, 15 septembrie 2011, 17:03)

        moucha [anonim] i-a raspuns lui gigel

        Eu personal nu am nimic cu faptul ca presedintele tarii si-a exprimat o opinie intr-un cadru privat. In masina personala domnia sa poate vorbi cum doreste. Dar vine si partea a doua: telefonul cum a ajuns la domnia sa? Nu cred ca i-a fost oferit. Cum se numeste fapta in urma caruia iti insusesti (chiar si temporar) un bun care nu iti apartine prin forta (indiferent cata, a luat din mana) si impotriva vointei proprietarului de drept? Eu nu spun mai multe intrucat in acest sens exista legi. Daca respectiva a ales sau nu sa depuna plangere, e treaba dumneaei, insa lipsa unei plangeri nu inseamna disparitia faptei.
        • +3 (3 voturi)    
          Pai (Joi, 15 septembrie 2011, 17:13)

          gigel [anonim] i-a raspuns lui moucha

          problema deposedarii de telefon e diferita de cea a discutiei private. se pare ca pentru opinia publica de la noi, obisnuita cu un conducator atotputernic, deposedarea temporara de bunuri a fost trecuta mai usor cu vederea. nu zic ca nu e grava, dar ce a ramas de evident ecou in media ramane discutia privata. nu degeaba episodul se numeste "Tiganca Imputita" si nu Reportera Jefuita de Presedinte.
        • +1 (1 vot)    
          Legal (Vineri, 16 septembrie 2011, 16:44)

          Closed [anonim] i-a raspuns lui moucha

          Legal, daca nu te plangi ca ti-a fost furat un bun, fapta de furt nu exista. Asa cum nu exista nici violul, nici altele. Daca ziarista n-a depus plangere sau si-a retras-o, furtul nu exista juridic. Sau, daca nevasta iti ia telefonul in joaca, tu o reclami politiei?
    • +4 (12 voturi)    
      vai de noi (Joi, 15 septembrie 2011, 15:05)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Je2

      vai de mine ce argumentatie.... singurul lucru cu care sunt de acord e caracterul privat al discutiei si culpabilitatea celor care au lasat-o sa iasa la iveala. in rest: berlusconi e un ''cap limpede'' ?! :))) sunt de acord ca vestul e intr-un moment de cumpana si lipsa de idei si de substanta dar cred ca tocmai liderii caricaturali, precum mosulica acesta libidinos si sclerozat, fac cele mai mari deservicii. eu cred ca tocmai germania e cea care face cea mai decenta figura, un rol decisiv il are si angela merkel.

      cu unitatea europei... un vis frumos dar asta merge numai in filmele disney cu cei 3 purcelusi dintre care doi canta si unul munceste. in realitate e mult mai simplu: cine munceste are, cine nu acumuleaza datorii.
      • +2 (4 voturi)    
        Liviu citeste mai atent ce am scris (Joi, 15 septembrie 2011, 17:18)

        Je2 [utilizator] i-a raspuns lui liviu

        1. Nu-l consider pe Berlusconi un cap limpede. Imi e simpatic pentru ca sparge eticheta rigida a diplomatiei.

        2. Germania nu face o figura decenta, Germania e prima care a spart unitatea blocului european - adu-ti aminte cazul lui Gerhard Schröder care a semnat un acord separat cu Gazprom pentru o conducta care ocolea Polonia, cand in toata Europa incerca sa formeze un bloc de negociere cu acestia. Angela Merkel nu face exceptie de la acesta linie, dimpotriva.

        3. Aia cu cei trei purcelusi, da, e corecta, Germania e cel mai mare contributor la bugetul UE, dar si cel mai mare datornic al Europei - datorii istorice din care nu a platit un sfant. Iar Germania in ultima vreme, abuzeaza in mod evident de pozitia ei financiara ca sa faca figura discordanta in cadrul UE. Asa ca de astfel de lideri, care nu sunt capabili sa traseze o linie clara de viitor, nu am nevoie.
    • +3 (9 voturi)    
      Presupun... (Joi, 15 septembrie 2011, 15:13)

      ha [anonim] i-a raspuns lui Je2

      Din spusele tale înţeleg că vei face faţă agresiunii Chinei şi Rusiei cu glume legate de fizicul oamenilor.
      "Proces decizional pus pe scurt circuit". Aka: tiranie. Vezi Coreea de Nord, are un singur cap decizional. 2 vorbe 3 prostii...

      Probleme din zilele noastre sunt extrem de complexe, în special legăturile cu anumite culturi foarte diferite de cea europeană. De asta e nevoie de mai multe capete limpezi, care pot anticipa reacţiile unor culturi la anumite propuneri. Iar despre Berlusconi, nu cred că pot zice: Da, omul ăsta poate faţă uşor unor presiuni din partea chinezilor, în condiţiile în care mai alaltăieri se ruga de chinezi să cumpere obligaţiuni italiene.
    • -2 (8 voturi)    
      Liderul de care avem nevoie (Joi, 15 septembrie 2011, 15:34)

      Sore [anonim] i-a raspuns lui Je2

      "...avem nevoie de lideri care sa faca Europa sa functioneze ca o entitate bine inchegata...". Adica avem nevoie de un mitocan pentru a face Europa sa functioneze ca o entitate bine inchegata. Un om bine crescut, cu educatie solida si care da dovada de mult bun simt (tradus de mitocani in "politically correctness") nu are cum sa faca lucrul asta. Trebuie musai unul care sa jigneasca oamenii in stanga si-n dreapta, pentru a uni Europa. Aha... Acum inteleg de ce Basescu e Presedintele Romaniei.
  • +4 (14 voturi)    
    Berlusconi trebuia (Joi, 15 septembrie 2011, 14:50)

    Doc [anonim]

    sa zboare de mult din postul pe care il ocupa.

    Se pare ca politicienii italieni sunt si mai greu de urnit din loc decat cei romani.

    Sau poate italienii apreciaza genul de comportament de care Berlusconi da dovada....
    • +2 (4 voturi)    
      matale (Joi, 15 septembrie 2011, 17:01)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Doc

      si cu nea sore ala de mai sus, sinteti mult peste citeva milioane, sau zeci de miloane de italieni imbecili care l-au votat pe berlusconi de citeva ori.
      Tneti-o tot asa si nu va lasati impresionati de niste tarani, ca mine, de exemplu, care va considera niste semidocti snobi si habarnamisti, asta ca sa nu-mi cenzureze hn comentariul.
      • -1 (3 voturi)    
        Taranul roman (Joi, 15 septembrie 2011, 17:27)

        Doc [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Taranul roman (acela original, nealterat de ciuma rosie) este un om ce poate fi caracterizat drept harnic, putin sfios si inainte de toate, cu mult bun simt.

        Tu din pacate ai foarte mari lacune la capitolul bun simt. Ceea ce si explica, oarecum, admiratia pe care o ai pentru un om ca Berlusconi.

        Daca tot incerci sa fii ironic, macar fa-o mai cu cap si declara-te mahalagiu. Nu de alta, dar ai fi mai apropiat de adevar.
        • +1 (3 voturi)    
          da (Joi, 15 septembrie 2011, 18:19)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Doc

          cu mindrie taraneasca ma declar mahalagiu la a patra generatie in orasul bucale.
          Mai bine mahalagiu decit semidoct snob si habarnamist tecent urbanizat, declar cu mina pe portofel.
          Am grija, ma feresc de mate fripte, coate goale.
          Cit despre nenea berlusconi, are el alte probleme, nu ce-ar dori ziaristii de doi bani de la independent si alte fituici ros-brune.
          • -1 (3 voturi)    
            Vorba veche (Joi, 15 septembrie 2011, 22:54)

            Doc [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

            Prostul dacă nu-i fudul, parcă nu e prost destul.
          • -1 (3 voturi)    
            cu mana pe portofel? (Vineri, 16 septembrie 2011, 0:04)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

            "Am grija, ma feresc de mate fripte, coate goale."

            si eu care credeam ca cine se aseamana se si aduna...
    • +2 (2 voturi)    
      i nostri cugini (Joi, 15 septembrie 2011, 17:03)

      angelo merkelini [anonim] i-a raspuns lui Doc

      au simtul umorului.
  • +5 (5 voturi)    
    Da... (Joi, 15 septembrie 2011, 15:50)

    gigi [anonim]

    traducerea in romana care este, ca adica sa se bucure si astia mai nepoligloti. Daca e va ajut eu: zice ca e un fund gras si nef***bil
    • +1 (1 vot)    
      sau ... (Joi, 15 septembrie 2011, 17:11)

      CristiV [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Mie google translate mi-a dat o traducere de genul "constipat". Nu vad de unde si pana unde a zice de cineva ca este constipat[a] reprezinta o gafa. Pe de alta parte eu asi extinde caracterizarea cam la toata natia germana care este puternic constipata si nu prea stie sa se bucure de viata , exceptand probabil OktoberFest-ul ( care tocmai bate la usa ). Prost ! ( adica "Noroc" pentru cine nu stie ).
  • +3 (3 voturi)    
    cuvinte (Joi, 15 septembrie 2011, 15:56)

    Spock [anonim]

    Curios, cuvintele urite sunt scrise in doua limbi dar nu si in limba romana.
  • 0 (2 voturi)    
    Simplu si clar (Joi, 15 septembrie 2011, 17:02)

    varric [anonim]

    Cat de simple si clare sunt lucrurile pt. unii ... totul se reduce la "fuckable" si "unfuckable"
  • +3 (3 voturi)    
    limba italiana... (Joi, 15 septembrie 2011, 17:20)

    LEC [anonim]

    Ce stiu eu :
    Fiecare italian "vero" vorbeste limba literara si dialectul in care s-a nascut si a crescut, pana sa
    mearga la scoala .
    Limba literara nu cultiva , dar nici nu inhiba jargoanele , precum si la noi .
    Fiind multe dialecte in Italia , cu jargoanele lor, se intampla , ca , exista un fond lexical vast cu expresii
    , ca si cea utilizata de catre dl Berlusconi .

    Asa ca ,dl. Berlusconi, a utilizat expresia, dupa parerea mea , intr-un context care exprima admiratia, inalta consideratie, tenacitate si
    numai calitati umane bune ale doamnei Merkel.

    Omul este natural si spontan, de aceea are
    sustinatori ; mai putin ipocrit .
    Expresia in sine , este netraductibila , desi suntem tentati s-o facem , pornind de la forma scrisa .
    Poate ca , facand anumite speculatii, filologice,
    concludem un anume sens, dar , fiti siguri , ca numai un italiano vero a inteles bine.
  • -1 (1 vot)    
    jignire vulgara? zau? (Joi, 15 septembrie 2011, 19:19)

    nimeni [anonim]

    exista si jignire 'finuta' sau cum? sau jignire simpatica, delicata, etc?

    e o chestie numita pleonasm.
    • 0 (0 voturi)    
      De fapt (Vineri, 16 septembrie 2011, 16:57)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui nimeni

      Da, o jignire poate fi si subtila, nu directa si grosolana precum cea a lui Berlusconi.
  • +2 (2 voturi)    
    berlusconi vs merkel? (Vineri, 16 septembrie 2011, 0:15)

    intinerantu [anonim]

    la miliardele lu' berlusconi, il intereseaza merkel? germanii nu sunt deloc corecti cu restul europei desi la fatada par a fi. am ramas surprins cine era prima banca care specula datoria publica italiana... deutchebank. adica trambita sus si tare ca ajuta criza de lichiditati deci finanteaza iar pe de alta parte ridica gradul de risc ca sa-si traga cat mai multi bani. intotdeauna sa stai atent la cainele care nu latra...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri