Traian Basescu: Trebuie sa intelegem odata pentru totdeauna ca nu putem cheltui mai mult decat producem. Nu putem trai din datorii

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 5 martie 2010, 12:06 Actualitate | Esenţial

Romanii trebuie sa inteleaga odata pentru totdeauna ca nu putem cheltui mai mult decat producem, a afirmat vineri presedintele Traian Basescu, la sedinta de bilant a Ministerului Apararii.

"Va trebui sa dimensionam exigentele pe realitatile Romaniei si sa intelegem odata pentru totdeauna ca nu putem cheltui mai mult decat putem produce. Nu o spun pentru Armata, ci o spun in general. Imaginati-va ca in perioada urmatoare guvernul nu ar putea sa ia masuri pentru ca se opune o masa intreaga de propagandisti, pe la tv, peste tot", a afirmat seful statului.

Traian Basescu a sustinut ca daca Guvernul nu va fi lasat sa adopte masurile necesare de ajustare a cheltuielilor publice, Romania va fi nevoita sa contracteze un nou imprumut extern la sfarsitul anului.

"Sa ne imaginam ca guvernul nu ar putea impune niste cheltuieli rezonabile pentru stat. (...) Efectul ar fi ca la sfarsitul lui 2010 ar trebui sa facem un nou imprumut pentru a putea plati toate facilitatile de care au beneficiat in mod nejustificat anumite categorii" ale populatiei, a spus el, exemplificand cu sporul de zambet sau sporul pentru imbracat decent.

"Am mers prea departe cu bucuria, cu veselia de a cheltui, fara sa avem si responsabilitatea de a ne intreba de unde sursele de finantare".

El a asigurat insa militarii ca va "colabora" cu Parlamentul si cu guvernul pentru a gasi "solutiile rezonabile pentru ca dotarea si problematica sociala sa fie rezonabil rezolvate" in domeniul Apararii.

"Imi este foarte clar si este una dintre responsabilitatile mele in calitate de comandant al fortelor armate sa privesc cu realism catre nevoile Armatei, in mod deosebit catre nevoile de dotare si securitate sociala".

Seful statului a notat ca militarii au probleme de dotare in indeplinirea misiunilor externe, in conditiile in care dotarea Armatei este destinata, in prezent, apararii teritoriului si mai putin interventiilor in afara tarii.

"Este nevoie de o prioritizare a programelor Romaniei, chiar intr-o perioada de austeritate bugetare. Este nevoie de asigurarea echipamentelor necesare si pentru misiunile de lupta in afara teritoriului national", a explicat el.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

4745 vizualizari

  • -10 (22 voturi)    
    nicola cea (Vineri, 5 martie 2010, 12:10)

    nicola cea [anonim]

    Parca a mai spus unu vorba asta !!
    • +10 (16 voturi)    
      NU PREA.... (Vineri, 5 martie 2010, 12:42)

      Zak [anonim] i-a raspuns lui nicola cea

      maestre, Ceausescu a industrializat Romania cu bani imprumutati din strainatate, numai ca cizmarul neinstruit a pariat pe ideologia gresita si toata investitia lui a sfarsit cu un mare faliment. Cand i-a ajuns cutitul la os ne-a stors ca sa platim datoriile...si l-am impuscat.

      In ziua de azi avem in toate tarile mari - SUA, EU, Jap- problema deficitelor bugetare fabuloase. Asa ca nu numai in Romania este abosolut necesar sa se taie cheltuielile, pana si in Germania, care are cea mai buna situatie financiara relativa.

      Numai ca daca Germania are o baza industriala dezvoltata care-i va permite sa-si plateasca datoriile, Romania are un ciuciu. In schimb are multe fete si baieti, foarte multi inca, care o freaca si le place tare sa o frece pentru ca PSD le-a promis mereu salarii si pensii mai mari, fara sa le spuna si de unde le va da. Si romanii i-au votat mult si bine, si inca-i mai voteaza.

      Acum e "high time" ca romanasii din tara sa se trezeasca si sa se puna pe treaba serios altfel veti ajuge ca grecii, care isi manaca negru din unghii.

      Din fericire insa noi ii avem in guvernare pe "super profesionistii" de la UDMR, care vor prelua conducerea si in schimbul comunicarii in maghiara ne vor scoate din criza :-))))) O sa traiti cu siguranta "bine"!!!
      • -2 (4 voturi)    
        Ungurii si pesedeii (Vineri, 5 martie 2010, 14:52)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Zak

        Zac, zici ca PSD e de vina... Interesant e ca au fost juma de an la guvernare in ultimii 6 ani... cat despre UDMR, m-am plicitisit de mult de gogorita asta. Cum ramane cu conspiratia everiasca?

        "Am mers prea departe cu bucuria, cu veselia de a cheltui, fara sa avem si responsabilitatea de a ne intreba de unde sursele de finantare". zice Basescu, si nu de mine vorbeste. cred ca de ei vorbeste, clasa politica in intregime.

        Eu cred ca degeaba va certati aici si in alte parti care e mai cu motz: Basescu, Antonescu, Geoana sau oricare o fi. Sunt toti doar o alta fata a aceluiasi sistem, saliveaza cu gandul la banii din bugete, fie ele de imprumut sau nu.

        Ce zice presedintele e logic pana una alta, pacat ca tonul cu care laseaza banalitatile nu e potrivit: "Trebuie sa intelegem odata pentru totdeauna ca nu putem cheltui mai mult decat producem."

        ... cine sa inteleaga, ca nu despre mine e vorba, iar cat produc eu si cat primesc e atat de relativ ca ma ingrozesc ... poate presedintele a vrut sa iar o lectie clasei politice. Cum prin exemplul personal deja e imposibil, macar cu cuvintele lui sa o faca.
        • 0 (2 voturi)    
          UDMR (Vineri, 5 martie 2010, 15:06)

          Zak [anonim] i-a raspuns lui VictorS

          desi cred ca ma inchipui in "camasa de forta" si cu Constitutia Romaniei pusa pe cap in loc de coif napolenian, eu as paria cu tine ca UDMR iti pregateste cateva "specialitati de ale casei" care-ti vor retrezi interesul pentru tema respectiva si-ti vor alunga plictiseala pentru ceva vreme dupa care te vei plictisi la loc:-))!
          • 0 (2 voturi)    
            UDMR?? (Vineri, 5 martie 2010, 15:18)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Zak

            Sunt curios ce vor face :D ce stiu sigur e ca agitatia (circul de fapt) ce se creaza la buletinele de stiri si televiziunile romanesti nu ma intereseaza. S-ar putea deci sa imi scape "specialitatile".

            Obisnuiesc de ceva timp sa filtrez sursele de stiri, si inca mai am de lucru... Ma consider cetatean european si nu ma tem de politicienii de alta etnie sau religie mai mult decat cei 100% romani (cati mai sunt), ci poate chiar mai putin.
            • 0 (2 voturi)    
              Propun (Vineri, 5 martie 2010, 15:39)

              Zak [anonim] i-a raspuns lui VictorS

              sa-ti treci in calendar ziua de astazi ! Iti vei aduce aminte, poate, de ceea ce ai scris peste ceva timp.

              Sper ca intre timp te va interesa intr-adevar atat de mult tema Europa, ca te vei si informa cu ce anume "se manaca" asta!

              Daca insa nu esti roman, posibilitate pe care nu o exclud, atunci iti inteleg tactica!
      • +1 (1 vot)    
        .... (Luni, 8 martie 2010, 8:42)

        dares [utilizator] i-a raspuns lui Zak

        ai dreptate..Ceausescu nu a dezvoltat tara asta prin mijloacele proprii ...prin propriile posibilitati
        Voi pleda totdeauna pentru "prin noi insine"
        pentru ca se poate am demonstrat-o istoric ca se poate
        Turismul trebuia sa fie de pe vremea lui Ceausescu o perla nu mai zic de agricultura si industria prelucratoare..astea trebuiau sa existe de pe atunci ...de ce nu exista ? Pentru ca am impresia ca si Ceausescu a fost manipulat de catre masonerie .....toate drumurile duc la masonerie..la marii banckeri ...asa ca industrializarea Romaniei pe vremea lui Ceausescu a fost pentru marii banckeri una din cele mai mari afaceri .....e vorba de o tara cu combinate si uzine ...
        Si pana la urma Ceausescu ne-a fortat sa strangem cureaua sa platim imprumutul datorat cui ? Pai tot banckerilor .....Poloniei i s-au sters datoriile ......tocmai pentru ca ei erau obedienti lor ...si pentru ca acuma tin in sah Europa de Est
        Dezvoltarea economica aberanta prin imprumut netinand cont de realitatatile istorice si naturale ale tarii duce catre faliment.
        In contextul introducerii otravurilor de plante modificate genetic.....noi am fi dat lovitura cu mancare buna cautata de toata lumea si la un pret pe masura.
        Asadar metodele traditionale de agricultura se vor dovedi cele mai bune pentru societate.
        Marile orase marile aglomerari urbane s-au facut tocmai pe baza industriei prost planificate .....asadar avem o mare mare problema sociala plecata de la acele imprumuturi ale lui Ceausescu ......ne tine si acuma dupa moartea lui in sah ....pentru ca orasele astea pur si simplu nu le poti desfiinta ..cata vreme sunt populate avem o problema sociala foarte grava
        care pana la urma tine de consiliul suprem de aparare a tarii .......ca structura societatea noastra e una foarte slaba ...... si o societate slaba e vulnerabila .Fiinta noastra ca neam a fost desfiintata.Astea sunt marile noastre probleme ....
    • +6 (6 voturi)    
      cam ipocrit (Vineri, 5 martie 2010, 12:47)

      dan [anonim] i-a raspuns lui nicola cea

      As fi de acord cu ce spune daca banii statului ar fi gestionati cu responsabilitate.
      Da, as fi de acord sa mi se reduca salariul de bugetar pentru o perioada dar sa am incredere ca banii pe care-i pierd sunt gestionati cu responsabilitate, nu furati de nu stiu care firme de partid ...
      In concluzie eu NU AM INCREDERE IN STAT.
      Restu's vorbe.

      Suntem cu totii niste papagali pentru ca acceptam o organizare a statului dupa niste regului care nu sunt ale noastre. Am zis papagali pentru ca noi copiem de la altii numai forma nu si fondul.
      • +2 (2 voturi)    
        Corect, mai mult (Vineri, 5 martie 2010, 14:58)

        Zak [anonim] i-a raspuns lui dan

        Corect, lipsa de incredere in clasa politica compromite o masura absolut necesara.

        Mai mult aceasta va ridica dubii asupra corectitudinii disponibilizarilor, cei promovati pe pile sau pe linie de partid putand asftel scapa unei epurari atat de necasare a administratiei nostre super stufoasa si ineficienta!
    • +1 (3 voturi)    
      Polo (Vineri, 5 martie 2010, 20:43)

      Marco [anonim] i-a raspuns lui nicola cea

      Ca bine zici mestere Bass: bate saua sa priceapa iapa(uda rea)...
    • +1 (1 vot)    
      trebuie .... (Sâmbătă, 6 martie 2010, 14:10)

      george [anonim] i-a raspuns lui nicola cea

      Trebuie sa intelegem ca ....
      ... nu e corect sa obtii bani pe nemunca
      ... nu e frumos sa iti bati joc de conationali
      ... nu e prolific sa minti
      ... nu e bine sa furi din banii romanilor
      ... etc
  • +15 (17 voturi)    
    cheltuieli (Vineri, 5 martie 2010, 12:11)

    AlinaM [anonim]

    pai da, perfect de acord. Lista cu ce e inutil deci trebuie scos de pe lista de cheltuieli: parlamentari burtosi si lenesi, senatori idem, armatele de oameni din protocol, cladirile imense si costisitoare, reducerile si facilitatile oferite celor din politica desi au salarii imense, calatoriile "de afaceri" la care participa 3 oameni direct interesati si inca 500 de rude de-ale acestora, masinile schimbate la fiecare cativa ani si orice alte gadgeturi cu care se joaca in salile de sedinte in loc sa munceasca. :)
    • +2 (6 voturi)    
      ai uitat ceva..:)) (Vineri, 5 martie 2010, 12:54)

      mitus [anonim] i-a raspuns lui AlinaM

      trebuie sa ii ardem pe privati sa nu mai fure atat sa dea banii la stat ca nu mai au de unde beizadelele sa haleasca....sa mai bagam o taxa ceva...... sa putem mentine societatile de stat care au datorii istorice... si haita lor de angajati sa si verifice mail urile si sa sporovaiasca pe mess si sa mai ia si sporuri ptr asta ca deh e munca intelectuala si sunt tare stresati.....CINE SA PRODUCA? STATUL?da produce o sleahta fomista aservita oricarui vine la putere! ce face statul ptr cei care vor sa produca? le mai pune un bir si o taxa....e mai simplu decat sa creezi un cadru adecvat activitatii lor caci asta inseamna munca iar cuvantul asta e interzis ptr ei! apoi vii sa strigi in gura mare ca se cheltuie mai mult decat se produce....ce simplu e sa faci pe justitiarul !!!ce il deranjeaza la televiziuni? adevarurile din tara?sa aiba curajul sa coboare in strada printre oameni sa vada cum sunt dramuiti si ultimii lei din buzunar! 20 de ani au stat toti in huzur iar acum dau din colt in colt ...halal conducatori!
    • -2 (2 voturi)    
      Serios (Vineri, 5 martie 2010, 16:32)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui AlinaM

      Adica vrei sa ne intoarcem in comunism nu? Erai nascuta atunci? M-ul ala de la ce vine, de la ce-ti place?
  • +11 (15 voturi)    
    Exact... (Vineri, 5 martie 2010, 12:12)

    Ironfist [anonim]

    ... trebuie:
    - taiate cheltuielile militare prin tari cu care nu avem de-a face
    - verificate bugetele proiectelor de stat facute cu firme de partid, firme clientelare si firme straine
    - bagati la parnaie fostii ministrii si directori care au falimentat cam toata economia de stat (ca economia privata oricum nu prea are legatura cu ce s-a "privatizat")

    ... asta ca sa nu traim numai din taxe si impozite, ca si cum am fi cu totii politicieni.

    Vise taica, vise...
  • +3 (7 voturi)    
    Dupa munca si rasplata (Vineri, 5 martie 2010, 12:12)

    doru2010 [anonim]

    Are dreptate seful statului, sper sa mearga pana la capat. Iar in final sa avem echitate in distribuirea pensiilor si salariilor pentru bugetari.

    "Dupa munca si rasplata"
    • -1 (5 voturi)    
      ? (Vineri, 5 martie 2010, 12:27)

      ? [anonim] i-a raspuns lui doru2010

      e o prostie actuala politica guvernamentala. o solutie ar fi fost marirea cu 1 procent la tva si evitarea indatorarii statului. de ce ? pentru ca de cresterea tva-ului nu vom scapa. vom fi nevoiti sa o facem - vom trai si vom vedea asta. sunt o gramada de cheltuieli care tb facute chiar daca ati da toti bugetarii afara :).
      oricum problemele care se ridica de 1 an de zile privind salarizarea bugetarilor si pensiile sunt departe de realitate. nu rezolva adevarata problema a bugetului
      problema e cresterea veniturilor la buget. iar bugetul e in mare masura bazat pe consum. daca consumul il distrugem -nu vom avea venituri mai mari. cei ce sustin altceva sunt inconstienti.
      daca se continua cu actuala politica -inclusiv prima casa 2 va fi un esec. 3 nu va exista - pentru ca nu va avea cine sa cumpere aceste case. veniturile populatie vor scadea progres in mod direct proportional cu actualele asa zise masuri anticriza.
      iar faptul ca nu putem lupta cu criza -spusa de tata base si boc - e o aiureala. nu masuri de a lupta cu criza erau necesare ci masuri de atenuare a acesteia. dar ca sa le iei ai nevoie de venituri.
      si nu faci rost de venituri scazand cheltuielile ci marind sursele si incasarile.
      dar in romania tb sa stranga cureau doar plebea, oamenii de afaceri trebuie sa-si protejeze profitul prin orice mijloace.
      o alta metoda ar fi impozitarea progresiva. se putea renunta din nou dupa reglajul economiei.
      • -1 (5 voturi)    
        Ai dreptate dar cred ca doar 1%la TVA (Vineri, 5 martie 2010, 12:48)

        Creator [utilizator] i-a raspuns lui ?

        nu e suficient,cred ca 3% ar fi mai sigur.
        Si punctul 2: reducerea la maxim a tuturor taxelor si impozitelor la alimentele de baza(ulei faina,zahar, malai,etc),reducere care ar trebui automat sa fie vizibila la pretul la raft. Iar la cei care nu reduc preturile aplicate niste amenzi colosale.
        Ar asigura supravietuirea populatiei cu venituri infime(sub 500 lei)
        • 0 (2 voturi)    
          Reducerea taxelor la alimente (Vineri, 5 martie 2010, 13:44)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui Creator

          Ar fi CEA MAI PROASTA masura care ar putea fi luata acum.
          Daca acei bani nu vor mai merge la stat, vor merge CU SIGURANTA la comerciant care va gasi un motiv sa creasca pretul la loc foarte repede (ploua, ninge, a pierdut Romania cu Israel,.....orice motiv e bun pentru o crestere de pret).

          La urma urmei, trebuie sa lasam piata libera, nu? Concurenta sa-si spuna cuvantul.
          • +1 (1 vot)    
            Cred ca nu ai lecturat cu atentie (Vineri, 5 martie 2010, 14:15)

            Creator [utilizator] i-a raspuns lui gigi

            Cei ce nu aplica masurile sa "beneficieze" de amenzi colosale ! Sunt absolut convins ca reducerile vor fi vizibile.
        • -1 (3 voturi)    
          Vorbesti niste prostii... (Vineri, 5 martie 2010, 13:47)

          suki [anonim] i-a raspuns lui Creator

          ... mai mari ca tine...
          Daca tu crezi ca prin ieftinirea uleiului si malaiului ai sa scoti tara din saracie....ma doare capul. Tu ai idee de preturi? Aceste produse sunt deja ieftine, si nu din cauza lor a saracit lumea. Costurile mari sunt in alta parte, si discutam de pretul energiei, atit pt partea casnica, cit mai ales pt productia industriala. Populatie cu venituri sub 500 de ron nu ar mai trebui sa existe: ori nu se declara tot, si se iau bani la negru, ori se traieste pe ajutorul social, si atunci asta trebuie taiat scurt, sa se plece la munca. Inca mai sunt oameni care refuza un loc de munca cind li se ofera, inca mai sunt tineri care freaca menta prin facultati fara nici o finalitate. Nu este normal asa, fiecare lucru facut trebuie sa fie profitabil, nu trebuie ars gazul degeaba. Si nu cu malai si ulei moaca de la stat ne vom ridica economia....
          • +1 (1 vot)    
            ? (Vineri, 5 martie 2010, 14:01)

            ? [anonim] i-a raspuns lui suki

            in mare sunt de acord cu tine mai putin cu faza cu facultatile :). asta nu o pricep - ar fi tb sa spui sa se termine cu acele faculati gen fabrici de diplome-si sunt destule. e inacceptabil ca o persoana care abia a terminat liceul(e vb de media cu care a absolvit) si chiar sa nu stie sa scrie corect sa termine facultatea cu 10. undeva e o problema grava - si fii convins ca multi dintre astia ne conduc si ne-au condus. Si sunt produsul acestor fabrici de diplome. Apoi ne ib de ce se incalca legea, de ce nu respecta nimeni litera si spiritul legii. aud din ce in ce mai des aceasta replica -legea e pentru prosti, ma descurc eu atunci si ce daca scrie asa in lege.
          • 0 (2 voturi)    
            Cred ca nu ai lecturat cu atentie (II) (Vineri, 5 martie 2010, 14:23)

            Creator [utilizator] i-a raspuns lui suki

            Nu e masura de scoatere din criza,este masura pentru S U P R A V I E T U I R E A (poate asa se vede mai clar) populatiei cu venituri foarte mici !!!
            Exista o multime( a se citi sute de mii) de oameni cu astfel de venituri(sub 500 de lei):
            pensionari (se stie nu mai intru in detalii)
            angajati pe salariul minim(calculeaza net-ul te rog,75% din brut )
            someri cu 2 categorii: cei din campul muncii su ajutorul de somaj in medie 600 lei; si cei absolventi de facultate sau liceu cu aj somaj de 300lei
            asistati social
            persoane cu handicap

            Tu stii cat este rata somajului in tara?Unde naiba sa gasesti de munca pentru atatea sute de mii de someri?
            Incearca sa analizezi situatia inainte sa postezi un comentariu
    • +1 (1 vot)    
      Care echitate (Vineri, 5 martie 2010, 18:27)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui doru2010

      Daca prin echitate intelegeti, ca toate categoriile sociale sa aiba pensii la fel de mici, nu v-ati inteles interesul. Despre o anumita etica si echitate ne vorbea si raposatul. Dumneavoastra ce doriti sa aiba toti o pensie mica (mizerabila) s-au ca toti oamenii sa aiba pensii decente potrivit muncii prestate? Pensie cu care eventual sa poata face o vacanta odata pe an, indiferent ca au fost profesori, ingineri sau militari. Cam asa se intampla in alte state, unde se executa guvernari eficiente si corecte?
  • +3 (9 voturi)    
    inca ceva.. (Vineri, 5 martie 2010, 12:14)

    AlinaM [anonim]

    si cheltuielile imense si inutile cu ocazia alegerilor: pe aparitii TV pt minciuni (le stim deja), pe fluturasi si brosuri inutile si neecologice, nenumarate alte trasnai promotionale.
  • +2 (16 voturi)    
    Cata ipocrizie. (Vineri, 5 martie 2010, 12:15)

    anonim [anonim]

    Pentru mine in aceste conditii e un mister cum familia Basescu are proprietati de sute de mii de euro, aia mica are Range Rover de 100.000 euro etc in conditiile in care veniturile lor nu acopera aceste achizitii. Si nu vorbim de leasing-uri sau credite aici.
    Deci se poate sa ai mai mult decat produci, asta e paradoxul basescian si nu numai.
    • +2 (6 voturi)    
      chiar? (Vineri, 5 martie 2010, 12:54)

      cipri_ [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Un om care a lucat multi ani ca capitan pe cel mai mare vapor din romania, care a lucrat mereu in functii foarte importante. Fiica mica fiind europarlamentar (cu salar de la bruxelles) si fata mare lucrand de multi ani ca avocat/notar. (uitate ca in bucuresti un avocat poate castiga si 1-2 milioane de euro pe an).
      Chiar ti se pare mult ca au averi de sute de mii de euro?

      Sincer stiu oameni care au averi in valoare de sute de mii de euro, si i-au facut doar din mici afaceri (de exemplu un mic ABC, sau au vandut haine in piata, sau unii au cumparat un pamant si l-au vandut dupa cativa ani mai scump).

      deci, mi sincer, nu mi se pare ca ar fi bogata familia basescu. Stiu destui care au facut mai multi bani din chestii mai marunte, si in mult mult mai scurt timp (basescu are deja aproape 40 de ani pe cartea de munca, fiica cea mare are si ea vreo 10, si si si..).

      Mai interesant este cum a ajuns patriciu sa cumpere rompetrolul (pe cand el nu prea avea bani), sau cum a ajuns tariceanu sa faca zeci de millioane de euro. Si in plus baga legi, care sa-i favorizeze propriile lui afaceri.

      Deci daca chiar vrei sa te legi de cineva ca a facut bani pe nemeritate, ai destule alte alternative , basescu nu e cel mai bun caz.
      • +3 (5 voturi)    
        Gresesti (Vineri, 5 martie 2010, 13:24)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui cipri_

        Aia mica are un Range Rover anterior ocuparii functiei de europarlamentar. Cu 8000 euro pe luna nu iti permiti sa cumperi cash ceva de 100.000 euro.
        Fata mare nu poate justifica aproape un milion de euro dati pe apartament in cei 3 ani de cand e notar intr-un //. de comuna din Vrancea.
        Iar tatucul daca nu a facut specula cat a fost capitan de vas nu avea cum sa aiba sute de mii de euro cash.
        IMPOSIBIL.
        //.
        (editat de HotNews.ro)
        • +1 (1 vot)    
          sa nu exageram (Sâmbătă, 6 martie 2010, 9:41)

          cipri_ [utilizator] i-a raspuns lui anonim

          dar de unde stii ca eba, cu acel salar nu l-a luat pe credit acea masina? Sau poate ca i-a dat tatal ei. Sau de la sora sa. Sau poate a primit ceva cadou de la unchiul ei, care are si el o firma.
          Si apropo de ioana. Poate iti mai amintesti ca a fost casatorita cu Bodo (canteretul de la Proconsul), au avut o casa impreuna care apoi dupa divort a putut s-o vanda mai scumpa.
          Si ioana a lucrat si mult timp ca avocat, si poate daca ai avut nevoie vreodata de un avocat bun (cu un renume mai buna) poate stii cat de multi bani iti ea.
          Ioana, doar pentru numele de Basescu de exemplu ar putea avea mai multi clienti, fiindca de exemplu clientul se gandeste ca nu-si va permite judecatorul s-o fure chiar pe fata presedintelui la proces.
          Doar numele de basescu, iti aduce, ca vrei ca nu vrei, anumite avantaje.

          Acum, daca avea familia Basescu o avere care chiar sa sara in ochi (de exemplu, zeci, sau sute de milioane de euro), dar asa cand e vorba de sute de mii de euro, chiar mi se pare exagerat subiectul sa vorbim cat de mult a furat.
          Un om care a fost timp de peste 20 de ani doar in functii foarte mari, iti poti inchipuii ca daca ar fi furat ar fi acum printre cei mai bogati din romania. Uitate de exemplu in moldova, unde baiatul lui Voronin este miliardar in Euro.

          deci, sa nu exageram.
          • 0 (0 voturi)    
            ? (Duminică, 7 martie 2010, 1:21)

            ? [anonim] i-a raspuns lui cipri_

            eu as cere sa vad ce conturi are in restul statelor lumii - s-ar putea sa avem o surpriza:).
            dar nu are nimeni in romania tupeul asta:). ce sunt nebuni? cum sa te pui cu zeus:)
          • 0 (0 voturi)    
            ? (Duminică, 7 martie 2010, 1:40)

            ? [anonim] i-a raspuns lui cipri_

            esti de pe trilulilu ?!!??? sau poate nu am inteles ironia si atunci gresesc eu. indiferent ce functii ai fi avut in stat in ultimii 20 de ani nu ai fi avut cum sa ai atatia bani. doar daca:
            -1. ai folosit informatii in interes personal si automat intri in conflict cu statul
            2. ai luat mita la greu
            3. ai avut afaceri cu statul -prin interpusi, in speta unchiul.
            partea proasta e ca sunt greu de demonstrat multe din aceste lucruri:
            1. nu exista interes
            2. ne pastram pozitiiile ca altfel o luam in freza - si atrunci aruncam frimituri la presa - gutau. solomonie, ritzi, parca asa ii cheama. scuze daca gresesc numele. nu prea ma intereseaza subiectele - sunt doar praf in ochi. ca si cazul nastase sapte case, ca si miron mitrea si altii, si chiar patriciu.
            altii sunt cei care trag sforile aceia trebuiesc loviti:)
            si nu am vazut inca unchiul ala care sa-ti dea imprumut banii de masina :).
            mi-as dori si eu un asemenea unchi -sicer . si mi-as dori si eu credit pe ochi frumosi:))
            daca s-a acoradt un asemenea credit atunci mi se pare anormal ca o banca sa incalce regulamentele bancare si ar tb sanctionata :))
      • 0 (0 voturi)    
        averea fam B (Vineri, 5 martie 2010, 22:35)

        miky spaga [anonim] i-a raspuns lui cipri_

        .....ai o limba cam aspra!
    • 0 (0 voturi)    
      Corect! (Sâmbătă, 6 martie 2010, 18:37)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Uite pe cine va care mai si gandeste nu numai scrie ce i s=-a dictat de la partid... Intr-adevar cum e posibil sa vorbesti despre castiguri nemuncite si despre echitate in ceea ce priveste distruibutia veniturilor cand chiar tusi familia ta
      excelezi la venituri incasate din te miri ce.
      O corectie: eba e platita din banii nostri nu din cei de la bruxelles cum spui tu. Nu ai spus nimic despre protejatii familiei basescu: udrea, cocos, baerceanu, blaga, casuneanu, popoviciu, si multi altii d care chiar nu vreu sa imi mai amintesc au averi fabuloase despre care basescu nu pomeneste nimic! Solutia? Constitutie fara presedinte, arestarea actualului guvern, confiscarea averilor si mai pot sugera alte lucruri care desigur nu convin hotilor portocalii dar nu am ce sa le afc.
    • +1 (1 vot)    
      asa conducator asa tara.. (Luni, 8 martie 2010, 20:20)

      dares [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      la asa exemplu de presedinte de stat ce tara sa fim si noi ??
      o sa patim si mai rau decat Grecia ...
      o sa ne desfiinteze de tot si o sa scrie in loc de Romania Republica Anexa UE Romania
      ......
  • +2 (10 voturi)    
    sugestii de reduceri a cheltuielilor (Vineri, 5 martie 2010, 12:18)

    gicu [anonim]

    Cred ca mai degraba face valuri ca sa justifice imprumuturile viitoare e care guvernul le va contracta (sau va fii obligat sa le ia).

    Altfel, nu vad cine nu-l lasa sa reduca cheltuielile bugetare. Ii si dau o sugestie: sa inceapa cu desfiintarea Ministerului Turismului, care nu-si are rost in nici un fel. Furnizorii de servicii in turism sunt exclusiv privati, deci isi pot duce de grija si singuri.
  • +5 (13 voturi)    
    da sigur... (Vineri, 5 martie 2010, 12:21)

    liviu_ [utilizator]

    si cheltuielile cu alegerile nu intra aici?
    vilele ministrilor nu intra?
    dublarea bugetului administratiei prezidentiale nu intra?
    sau alea nu-s cheltuieli inutile...

    daca banii s-ar cheltui cum trebuie, investitile ar fi facute pe bune si fara spagi de 500%, daca nu s-ar mai fura, nu am fi unde suntem acum...

    aceleasi discutii propagandiste cu care ne-am obisnuit de multi ani are basescu... dar pe de o parte el face propaganda, pe alta videanu sau udrea fura de rup...
    • 0 (2 voturi)    
      Se vede treaba ca ai mari lacune de memorie! (Vineri, 5 martie 2010, 12:58)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Ce spui daca ti/as zice ca acum platesti datoriile lui ilici, nastase, tariceanu, geoala?
      Aia au cheltuit mereu in avans stiind ca au de unde fura.
      E, s/a ajuns la fundul sacului. Acum trebuie sa se mai si munceasca.
      Nu te/am vazut facand galagie cand pesede avea toate strazile pline cu moaca lui nastase, la alegerile de acum 5-6 ani? Te ungea pe suflet ranjetul lui ilici, nu?
      E, acum plateste.
      Aveti placa pusa. Basescu, udrea, videanu....
      Dar aveti pusi si ochelarii de cal. In partea "rosie" nu se vede nimic, totul este la portocale.
      Daca ai fi impartial, as mai zice, dar esti doar un comunist. Si asta spune multe!
      • +1 (3 voturi)    
        Ai detector de comunisti? (Vineri, 5 martie 2010, 13:19)

        vio [anonim] i-a raspuns lui domino63

        Sau altceva?
        Cum iti dai seama ca cineva e comunist? Aplici m,etoda McCarthy? Daca nu e lingaul sefului tau portocaliu, automat e comunist?


        Ca fara argumente e tare usor sa pui etichete!
      • +2 (2 voturi)    
        Bugetul administratiei prezidentiale (Vineri, 5 martie 2010, 13:37)

        kinn [anonim] i-a raspuns lui domino63

        N-am inteles, argumentul tau pentru dublarea bugetului administratiei prezidentiale, pe care o acuza antevorbitorul, care e ? Ca Nastase, Geoana si Tariceanu au furat, si ca antevorbitorul e comunist ? Frumos argument, frumoasa logica.
  • +3 (9 voturi)    
    Hai sa facem lista... (Vineri, 5 martie 2010, 12:24)

    jay [anonim]

    NU mai avem nevoie de
    - parlament (legi se pot face si fara atat tam-tam)
    - jumatate din ministere (alea care cheltuie bani)
    - consiile judetene (tot un fel de mini-parlamente)
    - prefecturi (se ocupa guvernul)
    - federatii sportive (cui ii trebuie... cand nu avem bani)
    - institutii culturale (idem)
    - televiziunea publica (idem + rezolvam si problema Sassu)
    - un sfert din scoli (eee, educatia asta nu e pentru oricine!)
    - ceva spitale (sanatatea e un dar, nu o obligatie)

    Uite ca se face de ceva parale. Numai bune pentru inca 3 manifestari tip "2 mai - Costinesti" sau pentru 4-5 campanii de promovare a imaginii Romaniei pe Eurosport si CNN. Asa le reamintim occidentalilor cine a fost Hagi sau Nastase, ca pe Nadia o mai stiau... Deci 3 scene, 20 trupe, 5 videoclipuri, 12 retele de calculatoare, ceva telefoane mobile... Hai, ca intra, d-na Ridzi!
    • 0 (0 voturi)    
      Parlamentul (Vineri, 5 martie 2010, 13:48)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui jay

      Pai fara parlament, cine sa faca legile "fara atat tam-tam" ? Tot guvernul, adica tocmai secretarii de stat si functionareala anonima, adusa pe tot felul de criterii politice si nepotisme? Macar pe cei din parlament ii stii cum ii cheama si ce salariu au, si sunt votati uninominal (o parte), in timp secretarii nostri de stat au salariul "la secret" si sunt numiti pe criterii politice.
  • +7 (7 voturi)    
    Pe banii cui? (Vineri, 5 martie 2010, 12:28)

    im [anonim]

    De exemplu, astazi am primit in cutia de scrisori o felicitare "O primavara minunata" de la Anca Boagiu, vicepresedinte al Senatului. Pe banii cui?
  • +4 (6 voturi)    
    Asa da justificare (Vineri, 5 martie 2010, 12:30)

    Cetateanu. [utilizator]

    Bravo taica , pai tu ala care stii sa faci doar imprumuturi vorbesti? Pai mai fa si tu ceva pentru tara asta ca te-a votat cu surle si trambite piticii tai portocalii ,mai apari si tu in mass-media odata la 3 luni si atunci arunci o cacealma asupra populatiei si gata esti presedinte. Cauta si tu cu piticul tau portocaliu boc solutii pentru a stopa cheltuieili prostesti.
  • +4 (6 voturi)    
    cum asa, dle presedinte (Vineri, 5 martie 2010, 12:38)

    Tataie [anonim]

    Pai doamna Udrea avea un credit gigant la BRD !!!
  • +3 (5 voturi)    
    El intelege? (Vineri, 5 martie 2010, 12:45)

    mihai [anonim]

    A descoperit si presedintele ca pamantul e rotund, de 6 de cand e presedinte deabia acum s-a prins cum sta treaba? Sau e doar un exercitiu de imagine pentru fraieri cand de fapt pe el il doare in dos de poprul roman. De faptul ca berceanu a modificat contractul la autostrada in defavoarea statului nu spune ca e cheltuiala inutila? Sau bugetul presedentiei care a crescut cu 40% cand el sta si doarme la Cotroceni si nu iese mai deloc in afara tarii, nu face absolut nimic in aceasta tara cu exceptia iesirilor la crasme si sarbatori campenesti.
  • +1 (3 voturi)    
    sa traiti bine! (Vineri, 5 martie 2010, 12:51)

    ELA [anonim]

    prin reprezentanti -care traiesc superbine!
  • +1 (1 vot)    
    reducerea cheltulielilor (Vineri, 5 martie 2010, 12:53)

    Gheorghe [anonim]

    Clasa politica in frunte cu presedintele tari ar trebui sa faca economii cu cheltielile parlamenarilor si cheltuilelile de intretinere ale casei poporului unde se perinda toti politicienii care nu lucreaza nimic ci se tin numai de discursuri goale.Ce fac parlamentari pentru cheltuielile care le fac luna de luna ,de ex.un parlamentar roman cheltuie in medie 4 miliarde de lei vechi pe an,de ce presedintele nu le cere o reducere a cheltuielilor.De ce in parlament nu se discuta problemele legate de situatia economica,care este rolul lor .La palatul parlamentului nu vedem decat politicieni care tin discursuri pentru a ajunge la putere pentru a dispune de visteria tari.Cine suporta aceste cheltuieli de la palatul parlamentului cred ca un asemenea discurs de reducere al cheltuielior trebuia tinut in parlament nu in fata unor oameni care in fiecare zi isi risca viata.
  • +2 (4 voturi)    
    Metalimbaj (Vineri, 5 martie 2010, 12:56)

    Horia [anonim]

    Traian Basescu: "Trebuie sa intelegem odata pentru totdeauna ca nu putem cheltui mai mult decat producem. Nu putem trai din datorii."

    In traducere: "NU puteti voi produce cat putem noi cheltui!"
  • 0 (2 voturi)    
    Nea Stelica (Vineri, 5 martie 2010, 13:05)

    gepeto [anonim]

    Chiar ii spuneam lu' nea Stelica de dimineata - ce destept este presedintele nostru, le stie pe toate. Si nea Stelica m-a aprobat si s-a minunat.
  • +2 (4 voturi)    
    despre produs (Vineri, 5 martie 2010, 13:08)

    M.T.Doare [anonim]

    Dar dvs. ce a-ti produs de 20 ani incoace(si inainte) ca va permiteti sa dati sfaturi"?
    Dar EBA ce produce? .Si totusi cheltuie.
  • +2 (4 voturi)    
    Pacat (Vineri, 5 martie 2010, 13:15)

    Tim [anonim]

    Atunci cand arunci 100 de milioane de euro pentru 'fratii' tai moldoveni, atunci cand arunci milioane de euro pentru cloaca de langa Casa Poporului, nu poti sa vii sa mai vorbesti tu despre o reducere a cheltuielilor.
  • +4 (4 voturi)    
    d-le basescu (Vineri, 5 martie 2010, 13:17)

    ana [anonim]

    cum naiba vrei sa scada cheltuielile cind ai ca ministri pe udrea, boc, videanu.....iar cheltuielile prezidentiale au crescut cu 40 la suta? tot prostimea sa stringa cureaua.la ce naoba ne trebuie ministerul turismului? sau al tineretului si sportului? bani care umplu buzunarele oamenilor dvs. si care ar umple visteria statului. aici trebuie umblat. dar aveti dreptate in privinta unor sporuri nesimtite ale bugetarilor. trebuie taiate.
  • +1 (3 voturi)    
    Traducerea corecta: (Vineri, 5 martie 2010, 13:36)

    Nea Nicu [anonim]

    Romania va mai lua un imprumut mare in toamna.

    Nemtii le-au propus grecilor sa vinda niste insule, oare Romania ce mai are de vinzare?
    • +1 (1 vot)    
      ceva de vanzare (Vineri, 5 martie 2010, 20:08)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui Nea Nicu

      Pai avem "minunata" noastra clasa politica. Problema este daca se vor gasii cumparatori?
      Nu este bine sa pui etichete generale, dar spuneti-mi, care politicieni de-ai nostrii si-au facut datoria fata de cetatenii acestei tari dupa 20 de ani de democratie si economie de piata. Cel putin ca nimeni sa nu ne ceara acum sa strangem cureaua. Clasa politica prospera in timp ce majoritatea este invrajbita de manipulatorii, care vor sa-si ascunda incompetenta, faptele de coruptie, lipsa de morala si atasment fata de valori democratice in spatele unor asa inechitati dintre categoriile sociale. Nu mai invrrjbiti, oamenii acestei tari, domnilor politicieni! Nu mai subminati institutiile care contribuie la sistemul national de aparare (diplomatie,politie, armata, justitie, servici de informatii etc.. Lucrurile acestea costa intotdeuna. De muncitori si alte categorii oropsite deja v-ati batut joc.
      Daca ar durea incompetenta, necinstea, lipsa de morala in general, spitalele s-ar umple de politicieni.
  • +2 (2 voturi)    
    bugetul lui videanu (Vineri, 5 martie 2010, 13:42)

    anca [anonim]

    Sa caute putin Basescu in sacul lui Videanu , sa vada ca sunt bani in Romania . (pentru smecheri ) . Vezi ce prime a prins marele ministru al economiei pentru acolitii de pe la regii ( Transgaz , Trans electrica , Hidroelectrica ) . Cum poti in an de criza sa prevezi in buget prime de 240000 pentru un director . Deci sunt bani . Criza e doar a noatra , a oamenilor cinstiti . Iar furturile cele mai mari sunt foarte aproape de cel ce striga "crizaaaaa" . Doar ca cel mai mare orb e cel care nu vrea sa vada.
  • 0 (0 voturi)    
    salarii bugetari (Vineri, 5 martie 2010, 13:54)

    ady [anonim]

    Trebuie sa intelegem ca nu mai putem plati chiriile , primele si banii de imbracaminte POLITISTILOR , nu mai putem caza parlamentarii la hoteluri de 5 stele pe banii statului si etc , etc , etc , asta trebuie sa intelegem
  • +1 (1 vot)    
    asa o fi ??? (Vineri, 5 martie 2010, 14:44)

    misu [anonim]

    Asa e dn. presedinte dar problema este ca nu mai avem ce produce si nici unde produce ca ce nu s-a vandut s-a dat la fier vechi. Ar fi bune sa te apuci matale sa construiesti la loc ce atzi stricat in cei 20 de ani si SA TRAITZI BINE.
    In felul acesta viitorul tarii de a deveni una din primele tari bananiere din Europa este k si asigurat.
  • 0 (0 voturi)    
    adevarul (Vineri, 5 martie 2010, 14:46)

    gigimarga_br [anonim]

    Adevarul este ca in tara asta mare parte a datoriilor sunt facute de sectorul de stat/deconcentratele alea/. Datoriile sunt generate de maretii directori comunisti care si-au cumparat postul cateva mii de euro si apoi au tras sa-i scoata inzecit. Acest lucru nu se intampla de azi de ieri ci de 20 de ani.Ei sunt nevoiti sa-si scoata darul dat + profit, apoi vin prietenii de la partid, zeciuiala la partid si alte mici ciubucuri, de aceeia ajung lucrarile din licitatiile publice sa coste dublu sau triplu decat pretul pietii. Dar sa nu uitam de marii manageri comunisti care n-au o boaba de stiinta economica sau macar o pregatire apropiata de domeniul pastorit(directorul SNIF Braila si regionala de S-E care este subinginer de sonde care are o mare legatura cu inbunatatirile funciare..) si care asteapta la cei 50 -60 de ani ai lor ca pe vremea lu' ceasca sa vina cineva la biroul lor sale faca vreo comanda, inconjurati de armatele de subordonati( familii intregi sot-sotie-copil-nepot-fin) si apoi visam xca avem eficienta economica.......
  • +3 (3 voturi)    
    Statul roman... (Vineri, 5 martie 2010, 14:51)

    Gigi [anonim]

    ...ar trebui sa ia cursuri de "vanzari anterioare" de la Ioana Basescu. Este singurul mod in care poti consuma mai mult decat produci...din vanzari anterioare.

    Circula un zvon ca la venirea revolutiei averea lui Basescu era mai mare decat cea a Elenei Ceausescu si ca avea o cantitate uriasa de valuta ... lucru care nu era permis decat cel mult pentru nomenclaturisti de frunte din statul comunist.
  • +1 (1 vot)    
    mda, a inceput incalzirea pentru un nou imprumut (Vineri, 5 martie 2010, 14:56)

    doc [anonim]

    Cum poate fi platita armata de bugetari si pensionari?

    simplu, adunand mai multi bani la buget prin marirea de impozite. Dar asta nu da bine cel putin pentru moment.

    Ce e de facut? Imprumuturi care au sa fie platite mai tarziu. Adica au sa mareasca impozitele mai tarziu. Pentru guvernanti conteaza doar ca nu le maresc acum. Au sa vina peste 1-2 ani cu ceva de
    genul "trebuie platita datoria externa" trebuie marite darile catre stat.

    Pana una alata toate imprumuturile astea sunt platite de cei 2 mil de romani care lucreaza la privat. Bugetarii si pensionarii sunt platiti tot de acolo.
    • 0 (0 voturi)    
      ? (Vineri, 5 martie 2010, 15:27)

      ? [anonim] i-a raspuns lui doc

      gresesti - din punct de vedere al functionarii statului - cheltuielile statului nu sunt reprezentate doar de salarii si de pensionari.
      cheltuielile statului sunt reprezentate si de facilitatile care le solicita mediul privat si de alte forme de subventii si stimulente care se indreapta direct sau indirect catre mediul privat.
      dar pentru astea ar tb sa ai venituri la buget.
      si ar tb sa fii convins ca problema reala a bugetului romaniei nu e data numai de salarii si pensii. astea cred ca ar fi ultimele probleme care ar tb analizate.
      principalele probleme sunt date de gradul de colectare al acestora, de evaziune, de gestionarea eficienta a cheltuirii banilor in investitii si achizitii publice.
      abia apoi ar tb sa discutam de salariile bugetarilor si de pensii.
      • +1 (1 vot)    
        facilitatile care le solicita mediul privat? (Vineri, 5 martie 2010, 17:24)

        doc [anonim] i-a raspuns lui ?

        Sincer, imi vine greu sa-mi imaginez statul roman acordand "facilitati". Probabil doar pentru cei cu pile/spagari.

        Situatia sta cam asa:
        ~2.1 mil de angajati la stat sunt efectiv impozabili.
        ~1.4 mil bugetari( ~500mii sunt soferi,secretare, grefieri)
        ~4.1 mil de pensionari.
        Pe scurt 2.1 mil de la privat platesc impozite pentru 5.5mil de la stat/pensionari.

        Acum veni vorba de evaziune...

        pt un salar de 1000 ron in mana un angajator trebuie sa scoata 2600-2700ron din buzunar.

        1000 merge la angajat, 1600-1700 merge la stat. Evaziunea cel putin pentru firmele mici este o tehnica de supravietuire. Ca sa nu mai vorbin ca de multe ori nu au bani sa platesca impozitele. Si in final pt ce ar plati? Sa aiba unde sa lucreze juma de milion de secretare si soferi?
        • +1 (1 vot)    
          ? (Vineri, 5 martie 2010, 18:44)

          ? [anonim] i-a raspuns lui doc

          asta e problema in romania - totul se gandeste simplist si cum sa trag statul si pe cel de langa mine in piept si dupa tipam ca suntem nemultumiti ca statul nu face nimic pentru mediul de afaceri sau pentru cetatean.

          chiar as vrea ca fiscul roman sa cumpere lista depunatorilor din bancile elvetiene - ca statul german sau sa impoziteze cu 50% toate sumele care merg spre paradisurile fiscale - cum vor francezi. atunci vom vedea care e realitatea in romania.
          iar faza cu cat e impozitat sal -ar tb sa pleci in alta parte si vei avea o supriza.
          ideea e ca ar tb sa va intereseze in primul rand bani aruncati pe infrastructura si alte investitii directionate politic sau pe alte interese. acolo sunt marile probleme. nu am negat ca nu ar fi multi bugetari si ca ar fi tb redus din numarul lor. dar nu cred ca asta e cea mai importanta problema in romania. problema e ca trebuie relansat sectorul privat - si facilitatile pe care le solicita mediul privat presupun si surse financiare si f multi multi bani. e vb si de contributia statului pentru faimoasele proiecte fse. si daca nu sunt venituri la buget nu se va putea face nimic. iar la faza cu salariul ar tb sa verifici si in statele uniunii sa vezi ca nu suntem cei mai tari la taxare :).
        • 0 (0 voturi)    
          Ma', ma lasi.... (Sâmbătă, 6 martie 2010, 18:14)

          GIGI CONTRA [anonim] i-a raspuns lui doc

          Auzi mai nene, tu si alti privati de pe aici ! Hai sa va dau exemplu (si mai am multe, ca-mi renovez casa) despre cum functioneaza ''privatizarea'' asta mareata: am avut nevoie sa prelungesc teava de la gaz cu 30 de centimetri. Si ca sa fiu corect ( ca daca stiam o faceam eu !) ma duc pe o strada alaturata la unu' autorizat de Distrigaz. Imi zice ca e ok; vine, o prelungeste, cu teava mea, si-mi zice: 2 mil.jumate ! Dupa ce m-am luat de el, i-am cerut si chitanta sa-l dau in git ! Sti ce mi-a zis cu tupeu ? Daca vreau chitanta, costa 3mil. 200 de mii !!! Si omul asta isi construieste a treia casa !! Acum vin si va intreb pe voi astia care tineti ''bugetarii'' in spate : pe baza caror acte isi plateste asta impozitele, fiind clar ca la diferenta asta de pret intre cu/fara chitanta e asa de mare ca putini cer chitanta ?? ''Firma'' astuia e formata din el si doi fii !! Cit despre bugetarii cu salarii nesimtite si freaca menta, de acord, afara cu ei !!! Dar nu toti bugetarii sint la fel, asa cum nici privatii nu sint la fel. Insa hai sa nu ne mai vaitam atita si sa-i martirizam pe micii privati, ca aia sint cei mai mari evazionisti !! De cite ori vi se da bon la circiuma din colt sau la vinzatoru' de salam de pe strada ? Vrei facilitati ? Asigura statul ca esti in stare sa deschizi o afacere care sa dureze macar doi ani, plateste taxele la zi si dupa aia o sa ai facilitati ! M-am saturat de asa- zise firme infiintate azi, care isi umplu buzunarele de la fraieri si dupa 6 luni declara faliment si le schimba numele ca sa nu-si plateasca restantele !! Si mai verifica-ti o data calculele ca-i vai de matematica aia a ta !!
  • +1 (1 vot)    
    "Daca tacea filozof ramanea" (Vineri, 5 martie 2010, 17:44)

    b.aura [anonim]

    Un presedinte de 6 ani se trezeste azi in fata ARMATEI si ii spune ca nu trebuie sa cheltuim mai mult decat producem. O mare gafa, ARMATA niciunui stat nu produce, ci consuma. Putem sa o facem si productiva daca redeschidem santierele cu soldati numite DIRI-BAU ca ininte de 1989. Ma intreb oare ce a facut seful statului timp de 6 ani pentru economia acestei tari?! In acesti sase ani au ras de pe suprafata pamantului uzinele de tractoare, camioane, utilaje agricole, ind. electronica si mai ales au continuat sa distruga si agricultura. De ce nu spune ce a facut sa salveze aceste domenii. Unde sunt banii imprumutati de Romania in ultimii 6 ani?! Nu se vad decat in luxul afisat de clasa politica si clientela lor, inclusiv a lui Basescu(Popoviciu si altii).
  • +1 (1 vot)    
    flota (Vineri, 5 martie 2010, 20:03)

    dana [anonim]

    daka am vinde acum flota nu ne-am inprumuta !
    base unde e flota ... da-ne banii din vanzarea flotei !flota e a noastra!
    • +1 (1 vot)    
      flota e... (Sâmbătă, 6 martie 2010, 9:52)

      cipri_ [utilizator] i-a raspuns lui dana

      nu stii unde e flota? E la basescu in curte :-)
      Vrea si el sa aibe flota dupa ce iese la pensie, sa aibe cu ce sa se joace pe mare.

      Eu zic sa-l intrebi pe nastase, ca el i-a facut lui Basescu dosarul flota, poate iti mai reamintesti, si a incercat sa-l santajeze, i-a propus ca pd sa fie absorbit de psd, ca sa nu-i faca ceva rau folosinduse de acel dosar flota. Basescu a demisionat din functiile sale, si s-a supus anchetatorilor lui Nastase. Si? Nu i-au putut face nimica. Asa ca eu iti recomand sa-l intrebi de nastasel, ca el e precis foarte bine informat :-))

      Am avut si eu acum 20 de ani o dacie veche, dar am dat-o la fier vechi. Daca n-as fi dat-o, acum puteam s-o vand si nu mai aveam probleme financiare, mai ales ca pretul unei masini incepe sa creasca dupa ce ajunge la o anumita varsta (piesa de muzeu).

      Apropo flota. Tu ai auzit de rusi, care ajung sa-si scufunde submarinurile vechi in ocean? Eu in locul lor, le-as fi remediat, si le-as fi intretinut pe bani grei, si le-as fi lasat asa ca amintire nepotilor mei.
      • 0 (0 voturi)    
        ? (Duminică, 7 martie 2010, 1:26)

        ? [anonim] i-a raspuns lui cipri_

        referitor la flota. se pare ca nu cunosti nimic. la momentul disparitiei ei se pare ca a disparut din catastife si nave noi - nu le poti spune vechi la momentul in care le lasi la apa cu 5-6 ani inainte :) chiar si 10 :)
  • +1 (1 vot)    
    oare are cosmaruri noaptea in care-i implicata arm (Vineri, 5 martie 2010, 20:53)

    ,jhb [anonim]

    ma prietene!!
    sa spui asta mafiotilor tai!!
  • +1 (1 vot)    
    consumam mai mult decat producem (Vineri, 5 martie 2010, 22:31)

    miky spaga [anonim]

    Va raciti gura de pomana.
    La cate tepe a tras Base acestui popor....una in plus nu se mai cunoaste. Baiatul ne pregateste psihologic pentru a accesa un nou imprumut. ....si unde mai pui ca la inceput nega criza, mai apoi nega ca vom accesa vreu imprumut.

    Se apropie de fundul sacului. Toata competenta lui si a aoamenilor lui in a administra tara e ilustrata prin eventualitatea unui nou imprumut....Dar cu cel actual ce facu' stimabilu'?

    In campania electorala arunca fraierilor ca va face si va drege....uite rezultate.

    ...ca tot mai bun era Ceausescu....in urma aluia, macar a ramas ceva!
  • 0 (0 voturi)    
    cheltuieli astronomice (Sâmbătă, 6 martie 2010, 1:47)

    ioan_h [utilizator]

    pentru guvern, parlament, functionari, angajati institutii se fac cheltuieli enorme.
    O data sunt cei care sunt acolo si profita.
    Militarii in operatiunile externe trebuie platiti mai bine pentru sacrificiul lor si aducere de beneficii tarii.
  • 0 (0 voturi)    
    despre adevaratii datornici (Sâmbătă, 6 martie 2010, 8:49)

    semaca [anonim]

    Cand domnia sa va intelege ca statul roman a incetat cu multi ani in urma sa reprezinte poporul roman atunci poate va intelege si cine a facut datoriile. Daca guvernantii care au furat toti anii astia ar fi fost executati silit nu ar mai fi trebuit sa ne imprumutam de la fmi si statului i-ar mai fi ramas cred bani pentru o autostrada. Daca nu doua.
    Datoriile nu le-am facut eu, draga Base, care ma intind cat mi-e plapuma, sau vecinii mei pensionari cu pensii de 3 lei, datoriile VOI le-ati facut, VOI si CEI ce fura sub umbrela voastra. Cei ce profitand de un mandat de furat de 5 ani se capatuiesc pe viatza apoi pleaca si ii lasa pe altii sa le plateasca datoriile si "centurile de sigurantza". Probabil doar din cauza asta mai existam ca natiune: de cateva sute de ani poporul asta plateste datoriile conducatorilor lui.
  • +1 (1 vot)    
    ...... (Sâmbătă, 6 martie 2010, 9:05)

    dares [utilizator]

    la privat daca patronul nu mai are bani te da afara de nu te vezi
    la stat..se traieste caldutz...asta e una din probleme
    marile probleme sunt contractele fara licitatie
    dar si lipsa unei politici monetare adevarata
    Noroc de Isarescu ne mai tine in viata moneda nationala ......noroc de de el ca restul sunt praf .....

    Sa nu trecem la euro in urmatorii 15 ani ca se alege praful de tara asta cum s-a ales de Grecia

    Grecia are nesansa unei monede nationale .......noi pe masura ce ne intarim economia ne intarim si moneda nationala......si celor din UE nu le convine pentru ca ar insemna sa scada euro .
    Graficul datoriilor in euro il depaseste pe cel al incasarilor in euro ......in concluzie trecerea noastra la euro trebuie sa se faca cel putin atunci cand graficul incasarilor in euro este peste graficul datoriilor in euro .......altfel suntem in pericolul Greciei supusi riscului de sistem care ajunge in colaps .Singura portita de salvare in cazul Greciei ar fi fost inflatia pe care ei nu o mai pot exporta in niciun fel.Daca ar fi putut sa se foloseasca de inflatie si-ar fi revenit prin turism ........ar fi putut sa aiba oferte foarte bune ......si in vreo 5 ani si-ar fi revenit cat de cat .Noi daca ajungem ca Grecia nu mai avem alta portita de salvare ......chiar cu leul nostru ..o sa facem foamea ca in vremea lui Ciorbea in 1999 cand am avut un varf de plata.
    Doamna ajuta!
    • -1 (1 vot)    
      ? (Sâmbătă, 6 martie 2010, 21:47)

      ? [anonim] i-a raspuns lui dares

      gresesti. asa se ajunge cand toata lumea evita sa plateasca datorille la buget si se trage statul in piept . verifica mai bine. miliardari greci nu platesc niciun euro fiscului grec:).
      asa va fi si in romania. sic.
      vor plati cei saraci -bogatii ii doar in ...
      • +1 (1 vot)    
        ce zici tu ? (Duminică, 7 martie 2010, 20:24)

        dares [utilizator] i-a raspuns lui ?

        se poate foarte bine colecta banutzul de la toata lumea
        doar nu or fi toata Grecia plina de bogatani.
        marii bogatani se pot controla nominal
        un impozit pe avere .....automat ii obliga sa-si plateasca darile la stat.
        Da resursele pe care ei la administreaza ale cui sunt ? Ale lor ? Da ce le-au facut ei ? ??? ?
        Se uita atat de usor care este rolul statului ..de ce a fost creat acest stat.Statul apare in zilele noastre ca o afacere a celor foarte bogati care se vor si mai bogati pe spinarea tuturor.
        Adica la cheltuielile statului se inghesuie pensionarii sa cotizeze ca sa aiba statul buget si la veniturile statului se inghesuie bogatanii ca sa se imbogateasca si mai mult.
        Daca nu-si platesc impozitele vor avea toti de suferit...tot asa cum vom avea si noi de suferit .....da toti de la mic pana la mare....pentru ca nu ne platim corect impozitele.Si pentru asta trebuie sa ne imprumutam la FMI.Si dobanda cine o plateste??
        Distributia produsului intern brut se face inechitabil.In fond si la urma urmei toate resursele planetei nu sunt ale tuturor ??
        Cum se face ca unii stapanesc mai mult?
        Pai se face pentru ca unii s-au lacomit mai mult.......si asta e telul lor in viata sa stapaneasca.Pana cand ? Pana mor ....si pe urma se satura.Si noi umanitate in mileniul 3 pentru ce ne batem intre noi sa stapanim pamantul asta?? E un razboi continuu .......care nu se va termina curand ...... numai Iisus Hristos poate aduce pacea pe pamant .....nimeni altcineva ....nici un om nicio politica nici un partid nicio tara nicio armata nici un bin laden singurul Iisus Hristos care ne-a invatat sa traim sa ne iubim unii pe altii nu sa ne lacomim si sa stapanim cat mai mult.
        Cand a disparut iubirea din om si locul l-a luat lacomia .....si cand treaba asta e politica de stat.......care stat e afacere privata.....
        Doamne ajuta!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă