Ancheta HotNews.ro 

Gropaniada lui Oprescu: Cum platesc bucurestenii un asfalt de 3000 de euro, de 17 ori mai piperat decat cel din Ungaria, cu 2000 euro mai mult decat asfaltul din Anglia si de 3 ori mai scump decat cel din Irlanda

de Attila Biro     HotNews.ro
Duminică, 28 februarie 2010, 14:12 Actualitate | Esenţial

Sorin Oprescu si costurile gropaniadei
Foto: AGERPRES
Sorin Oprescu a tras linie la sfarsitul gropaniadei, declarand ca majoritatea gropilor au fost astupate. Cu ce pret? Cu 3000 de euro metrul cub de asfalt. HotNews.ro a aflat tarifele din alte tari la asfalt cu proprietati similare celui utilizat la gropaniada din Capitala. Un reprezentant al Asociatiei Producatorilor de Asfalt din Ungaria a declarat pentru HotNews.ro: “3000 de euro pe metrul cub e un pret absolut ireal. Cred ca la voi cineva vrea sa se imbogateasca rapid”.
  • Asfaltul minune folosit in cadrul gropaniadei lui Oprescu este de 3 ori mai scump decat cel mai scump asfalt din Anglia sau Irlanda, de 10 ori mai scump decat asfaltul autohton, cu aproape 1000 de euro mai scump decat asfaltul instant produs in SUA si de 17 ori mai scump decat asfaltul minune din Ungaria.
  • Reprezentantii Primariei spun ca nu stiu care va fi nota de plata a gropaniadei si ca nu pot impune asfaltatorilor ce tip de asfalt sa foloseasca, dar ca au mai multe parghii pentru ca asfaltatorii sa nu umfle nota de plata finala. 
  • Administratia Strazilor a transmis hotnews.ro un drept la replica in care sustine ca asfaltul de fapt asfaltul folosit in Bucuresti nu depaseste 10-11 euro pentru acoperirea unei singure gropi. Citeste aici documentul integral aici
Gropi in asfalt
Gropi in asfalt
Foto: HotNews.ro
Inainte de a demara “gropaniada”, Sorin Oprescu a prezentat o noua solutie pentru asfaltarea gropilor, un nou tip de mixtura asfaltica. Acest asfalt-minune, dupa cum l-au denumit chiar reprezentantii municipalitatii, are caracteristici speciale, poate fi pus in gropi la temperaturi de -20 de grade, pe ploaie si cu un timp de intarire foarte scazut. Pretul acestui asfalt este foarte mare, 3000 de euro pe metrul cub, cifra confirmata da Sorin Oprescu intr-o emisiune Tv. “Fata de mixtura la rece care se foloseste de obicei pentru astuparea gropilor, acest material ajunge la 3.000 de euro”, a declarat Oprescu in cadrul unei emisiuni televizate.

Gropaniada lansata de Sorin Oprescu a vizat peste 100 de strazi dintre care, dupa cum a declarat chiar primarul general, doar 25% vor fi reparate pe banii asfaltatorilor, fiind vorba de strazi aflate in garantie. Restul, adica 75% din strazi, sunt reparate pe banii Primariei Capitalei, adica din banii contribuabililor.  

  • 1000 de euro, cel mai scump asfalt din Anglia. Pretul de 3000 de euro pe metrul cub de asfalt ridica mari semne de intrebare. Hotnews.ro a consultat mai multi producatori de asfalt din tara si din strainatate pentru a afla care sunt preturile. In Anglia, potrivit Asociatiei Producatorilor de Asfalt, cel mai scump produs costa putin peste 1000 de euro/metrul cub. Potrivit reprezentantilor asociatiei, acest asfalt nu este folosit pentru lucrarile edilitare ci doar “pentru vilele de milioane de lire sterline”. In schimb, asfaltul utilizat pentru reparatiile sau construirea de sosele este mult mai ieftin, preturile pe metrul cub de asfalt cu aceleasi caracteristici precum asfaltul-minune prezentat de Oprescu fiind intre 200 si 300 de euro.
  • De zece ori mai scump decat asfaltul de productie interna. Producatori si comercanti de asfalt din tara au explicat ca, pe 2010, pretul asfaltului nu a fost batut in cuie, dar ca nu va creste cu mai mult de 15%. Pentru asfaltul special, despre care a vorbit si Primarul Sorin Oprescu, producatorii de asfalt au stabilit in 2009 preturi care variau intre 250 si 300 de euro pe metrul cub, adica de 10 ori mai putin decat pretul mentionat de primarul general. In schimb, Primarul Sorin Oprescu a declarat ca asfaltul special folosit pentru astuparea gropilor costa 3000 de euro metrul cub, in conditiile in care Alina Roman, sefa Administratiei Strazilor Bucuresti, a declarat intr-un interviu pentru Realitatea FM ca plombarea gropilor este o solutie temporara.
  • Asfaltul instant din SUA mai ieftin decat asfaltul lui Oprescu. O solutie-minune de astupare a gropilor aparute in carosabil este produsa de o companie din SUA.  Mixtura asfaltica produsa in SUA poate fi aplicata si la -40 de grade, in conditii de ploaie si este destinata pentru orice tip de asfalt. Mixtura botezata asfalt instant este comercializata si produsa si in Europa. Metrul cub de produs este comercializat la pretul de 2300 de euro. Produsul nu necesita nici un fel de liant si nu este necesara decuparea gropilor, asa cum se intampla cu asfaltarea gropilor din Romania. Detalii despre produs pot fi gasite aici.
  • Asfalt instant de la irlandezi: 960 de euro cu tot cu transport. Daca asfaltul american pare cam scump, in Irlanda se produce un asfalt similar, dar mult mai ieftin. Este vorba de Ez Street, o mixtura asfaltica ce contine polimeri modificati. Potrivit producatorului, produsul poate fi utilizat in orice conditii meteo si pentru orice fel de reparatii sau asfaltari. Pretul? Cu tot cu transport pana in Bucuresti, costul pe metrul cub este de 960 de euro. Caracteristicile asfaltului instant din Irlanda pot fi vazute aici .
  • 3000 de euro pe metrul cub e un pret absolut ireal. Asociatia Producatorilor de Asfalt din Ungaria a transmis pentru HotNews.ro preturile practicate de firmele din tara vecina pentru asfaltul cu caracteristici speciale. “Pretul mediu pentru acest tip de asfalt este de 170 de euro”, a declarat Gergely Roman, reprezentantul asociatiei din Ungaria. Cat despre asfaltul de 3000 de euro acesta a spus urmatoarele: “3000 de euro pe metrul cub e un pret absolut ireal. Cred ca la voi cineva vrea sa se imbogateasca rapid
Asfaltul-minune folosit si in mandatul lui Lis. Surse din cadrul Primariei Capitalei au mai explicat pentru HotNews.ro ca asfaltul-minune care poate fi turnat la temperaturi de -20 de grade Celsius si pe suprafete umede nu reprezinta o noutate si a mai fost folosit si pe vremea primarului Viorel Lis. Asfaltul-minune nu a rezistat si a fost maturat din gropi la prima ploaie.


Asfaltatorii pun in gropi ce vor

Alina Roman
Alina Roman
Foto: AGERPRES
Alina Roman a explicat pentru HotNews.ro care este circuitul banilor de la bugetul Administratiei Strazilor Bucuresti la asfaltatori. Potrivit sefei de la ASB, asfaltatorii intocmesc un plan, asfalteaza si apoi factureaza cantitatile de asfalt folosite si in final sunt platiti.

Fiecare lucrare este apoi receptionata si certificata atat de un consultant independent, cat si de un specialist din cadrul Administratiei Strazilor”, a explicat Alina Roman. Sefa ASB a mentionat ca fiecare operatiune facuta de asfaltatori este supravegheata de inspectorii sai. Ea a dat asigurari ca exista mai multe filtre astfel ca asfaltatorii nu pot factura decat asfaltul pe care l-au pus pe strazi si nu pot umfla cantitatile utilizate.

Primarul Capitalei a declarat la intalnirea cu asfaltatorii de miercuri, 17 februarie, ca doar 25% din cele peste 100 de strazi prinse in gropaniada sunt in garantie, drept urmare pentru aceste strazi costurile astuparii gropilor sunt suportate de constructor. Pentru restul strazilor, factura este platita din bugetul Capitalei.  

Despre asfaltul-minune, Alina Roman a mai explicat ca fiecare asfaltator foloseste mixtura asfaltica pe care o doreste. “Eu nu pot sa ii impun ce sa foloseasca, dar acesta mixtura asfaltica reprezinta o solutie temporara pana cand se toarna un covor asfaltic permanent”, a mai declarat Alina Roman. Cat despre costurile gropaniadei initiate de Sorin Oprescu, Alina Roman a declarat pentru HotNews.ro ca va face publice toate datele.

Despre costurile si calitatea asfaltarii gropilor din Bucuresti a vorbit si Sorin Oprescu in conferinta de presa ce a urmat intalnirii de saptamana trecuta cu asfaltatorii: "Va rog sa nu ma duceti catre teoria 'ce multi bani se cheltuiesc'! Da, se cheltuiesc. O sa avem timp dupa ceea sa discutam cauzele. Despre simpozionul cat de buna calitate, va veni si ala”.


Cum si-a urmat Oprescu punct cu punct media-planul pentru Gropaniada

HotNews.ro a publicat miercuri, 17 februarie, un articol in care am redat integral discutia dintre Oprescu si asfaltatori. Din discutie a reiesit ca primarul le cerea asfaltatorilor sa i se alature intr-o actiune mediatica botezata gropaniada prin care incerca sa contracareze criticile presei legate de modul in care se asfalteaza gropile din oras.

Asculta aici inregistrarea integrala


  • Oprescu si asfaltatorii
    Oprescu si asfaltatorii
    Foto: AGERPRES
    Pasul unu: In inregistrarea publicata miercuri, 17 februarie, Oprescu le-a cerut asfaltatorilor sa ii puna la dispozitie o lista pe care urma sa o prezinte la televizor. “O sa vreau si eu o lista, ca sunt convins ca diseara o sa ma ia pe telefon si nimic nu impresioneaza mai mult decat daca am in fata lista cu toate strazile unde se incepe lucrarea si asa mai departe”, le-a cerut Oprescu asfaltatorilor. In aceeasi seara, primarul a fost prezent la o emisiune pe Realitatea Tv unde a prezentat lista.
  • Pasul doi: “Ei vor sa vada ca ma rastesc la asfaltatori, ca ma rastesc la drumari, ca toti sunt neseriosi. Sa vada ca, dom'le, i-a luat primaru'... Nu am obiceiul asta, putem sa ii dezobisnuim si de aceasta idee.”, le mai transmitea Oprescu asfaltatorilor. Si acest pas a fost urmat cu sfintenie. In fiecare zi Oprescu i-a convocat pe asfaltatori la Primarie si in fiecare zi s-a rastit la ei, spunandu-le ca este nemultumit de stadiul gropaniadei.
  • Pasul trei: “Ei vor sa vada sange pe pereti”, mai spunea Oprescu in discutia cu usile inchise purtata cu asfaltatorii inaintea gropaniadei. A fost si sange pe pereti, unii dintre asfaltatorii au fost amenintati ca li se vor sista contractele si vor ramane fara banii de la Primarie. “Dacă nu terminăm până sâmbătă dimineaţa, vă voi imputa toate plângerile pe care le am la birou”, a declarat Oprescu in timpul unui comandament de gropaniada. Prima firma pusa pe lista neagra si amenintata cu desfacerea contractului este Euroconstruct, companie despre care presa a relatat ca este apropiata de PDL.
La intalnirea de saptamana trecuta dintre Oprescu si asfaltatori in urma careia HotNews.ro a publicat continutul discutiilor intre primar si reprezentantii companiilor au partcipat directorii urmatoarelor firme care au contracte cu Primaria: SC. Tehnologica Radion SA, SC. Eurovia, SC. Delta, SC. Strabag, SC. Euroconstruct Tranding SRL, SC. Han Group, SC. Sorocam, SC. Search Corporation. Aceste companii sunt si cele care se ocupa de gropaniada lui Oprescu. HotNews.ro a solicitat oficial contractele de asfaltari, reparatii, intretineri si orice alt contract legat de asfaltari incheiat de aceste societati si administratia Capitalei. Pana in prezent nu am primit nici un raspuns. 


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

Cele mai tari glume si caricaturi, dupa BREXIT. Cum s-a facut haz de necaz dupa iesirea Marii Britanii din UE

BREXIT-ul a fost, de departe, principala tema a mesajelor de pe Twitter, chiar si la ore bune distanta dupa anuntarea rezultatelor.
10896 vizualizari
  • +28 (28 voturi)    
    Un primar roman (Duminică, 28 februarie 2010, 14:36)

    Constantin [anonim]

    astfalteaza prost pe bani multi. Asta confirma ca e unul de-al nostru si nu ne conduce vreo natie straina in Bucuresti.
    • +1 (3 voturi)    
      daca e asa ... (Luni, 1 martie 2010, 14:16)

      titi acs [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      ... cum scrie titlul atunci : CAUT ASOCIATI SI INVESTITORI pentru a construii o conducta de bitum intre Anglia si Irlanda !!! Pai cumsa fie de 3000 de ori mai scunp ca si in Anglia si numai de 3 ori ca si in Irlanda. Mai judeca neamule cind scrii sau citesti ceva sau apucate de socotit cu ABACUL. Constantine si altii haideti sa invadam Irlanda ca astia numai stiu sa scrie nici un articolas...
      • 0 (2 voturi)    
        ploaie la -20°C (Luni, 1 martie 2010, 18:52)

        Jolly Roger [anonim] i-a raspuns lui titi acs

        ai dreptate cu pretul din anglia si gel din irlanda(poate si de nord) ca tot de anglia apartine ;o)
        dar cum intelegem acest text original:

        <<are caracteristici speciale, poate fi pus in gropi la temperaturi de -20 de grade, pe ploaie si cu un timp de intarire foarte scazut>>

        va rog sa-mi spuneti si mie unde ploua pe glob la -20 de grade, ma duc imediat sa ma conving, lol
  • +26 (30 voturi)    
    Un nenorocit (Duminică, 28 februarie 2010, 14:50)

    marinaru [utilizator]

    Asta isi bate joc de noi in continuare. Cred ca a fost betie nationala cand a fost votat.
  • +41 (41 voturi)    
    Asa oras, asa primar (Duminică, 28 februarie 2010, 15:01)

    Adi [anonim]

    Bucurestiul are primarul pe care-l merita, un primar dupa chipul si asemanarea sa.
    Nimic interesant aici, se poate trece mai departe?
    • -16 (20 voturi)    
      aha... (Duminică, 28 februarie 2010, 15:51)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Adi

      si tu de unde esti mataluta?
      in orasu tau curge numai lapte si miere?!

      oprescu ma dezamagit crunt (desi nu l-am votat), dar ma asteptat totusi la mai multe din partea lui.

      dar faza asta cu "primarul care il merita? mi se pare aberant.

      daca nu esti prin vienna, berlin etc nu ai dreptul sa spui replica asta pentru ca toti din romania sunt la fel (in frunde cu basescu si ai lui)
      nu poti sa alegi unu care sa para macar ca face treaba nici sa dai cu tunu
      • +4 (8 voturi)    
        Treaba in Romania (Duminică, 28 februarie 2010, 17:52)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui liviu

        In Romania faci treaba buna folosindu-te de caracterul romanesc si nu infierandu-l si inhibandu-l.

        Cu alte cuvinte contra coruptilor nu vei putea realiza nimic in Romania, trebuie sa ai inteligenta sa te folosesti de ei in ceea ce vrei sa faci.
      • +11 (17 voturi)    
        degeaba te oftici (Duminică, 28 februarie 2010, 19:17)

        ovidiu [anonim] i-a raspuns lui liviu

        Aveti un primar asa cum sunteti: smecherashi, superficiali, amuzanti, mizantropi, superiori tuturor provincialilor.
        Ce-i in gusa si-n capusa!
      • +5 (5 voturi)    
        Invata coane sa scrii ... (Duminică, 28 februarie 2010, 23:21)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui liviu

        ... si dupa aia ia-te de altii in scris. Pana atunci, tine-te matale de ce va e voua caracteristic: gura mare si gandeala dupa vorbire.
      • +2 (2 voturi)    
        orase din romania (Luni, 1 martie 2010, 17:07)

        io [anonim] i-a raspuns lui liviu

        Doamne ma.. bucurestiul nu este singurul oras din romania...

        Si da.. are un primar emblematic pt bucuresti.. un hot care s-a dus acolo unde se poate fura mai mult. Nu unde este mai mult de furat ci mentionez inca o data un loc unde se poate fura mai mult.

        Da, adevarul e ca in momentul cand ajungi in bucuresti toti incearca sa te fure de la soferul de taxi pana la primar. Asta e Bucurestiul. Asta e capitala.

        Si cum de la cap se-mpute pestele, nu mai e mult pana ce si celalalte orase din ro o sa devina la fel daca nu ne impotrivim puternic mitei, spagii si sa devenim total intoleranti lenesilor si hotilor.
    • +1 (7 voturi)    
      @adi (Luni, 1 martie 2010, 1:18)

      danaperuana [utilizator] i-a raspuns lui Adi

      sint de acord cu tine dar cu o mica adaugire. este primarul majoritatii care l'a votat. asta nu inseamna ca altul ar fi fost cu mult mai bun :)
  • +24 (24 voturi)    
    Rusine... (Duminică, 28 februarie 2010, 15:07)

    helium [anonim]

    Asfalt scump si de o calitate indoielnica. Ca fapt divers, nemtii procura sute de tone de sare de la noi pentru a dezapezi soselele si numai au probleme. Pe cand la noi dupa 2 ninsori apar gropile si strazile sunt ca dupa bombardament.

    Astia sunt romanii pe care i-am ales, ne pretuiesc cu dosul si isi bat joc de noi.
    • +17 (17 voturi)    
      Astia sunt romanii pe care i-am ales... (Duminică, 28 februarie 2010, 15:44)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui helium

      De ce i-ati ales? De ce continuati sa-i alegeti?
      • +5 (9 voturi)    
        Lispa de optiuni (Duminică, 28 februarie 2010, 23:55)

        Adi [anonim] i-a raspuns lui Frobenius

        Nu e vorba "de ce i-am ales". Problema mare este lipsa de optiuni. Daca ai "de ales" intre mai multe optiuni, toate proaste, e normal ca "alegerea" facuta sa fie optiunea cea mai putin rea.

        Daca nu merge lumea la vot, atunci se vor organiza atatea tururi de scrutin pana cand lumea va ceda si va merge la vot. Toate aceste lucruri costa si tot din bani publici se platesc.

        Pana cand nu vom avea o optiune cu adevarat viabila, nu putem vorbi de "alegere".
        • -1 (7 voturi)    
          Lasa lasa (Duminică, 28 februarie 2010, 20:18)

          un roman [utilizator] i-a raspuns lui Adi

          Inteleg ca nu aveti multe optiuni, dar nu pricep de ce va incapatanati sa-i alegeti mereu pe aceiasi jegosi la conducerea tarii.
          De ce in Romania politicieni de tot rahatul sunt alesi de mai multe ori consecutiv?!
          DSi de ce altora nu le dati o sansa ca sa arate ce pot, ca mai rau nu cred ca poate fi oricum.?
          De ce?
          De prea multa prostie si lene.
        • 0 (2 voturi)    
          Optiuni politice (Duminică, 28 februarie 2010, 20:21)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Adi

          Istoria ne-a demonstrat ca, in Romania, politicianul pe placul romanilor este un ideal.

          Si mocirla politica este asa de mare incat oricine intra in ea se murdareste. Asa ca fa un salt in votul tau de la raul cel mai mic la raul care stie si poata sa miste caruta statului. Nu conteaza directia, important este sa nu stam pe loc din punct de vedere politic.
        • +1 (1 vot)    
          "alegere" (Duminică, 28 februarie 2010, 20:47)

          Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Adi

          Daca alegi "prost", va fi "prost". E simplu de inteles.
          Daca ti se ofera doar "prost", nu alegi "prost". E la fel de simplu de inteles, dar si de realizat.
          Tu nu vezi alternativa decit in a nu te prezenta la vot? Mai exista o varianta: te duci la vot si _nu_ _alegi_ _"prost"_.
          Daca nu ti se ofera decit "prost", nu alegi nimic. Dar treci in clar pe buletinul de vot alegerea ta. Nu incerci sa justifici prezenta "prostului" prin teorii aburitoare precum "alegerea raului cel mai mic". Cind vor fi destui care vor proceda asa "prostul" nu isi va mai permite sa se arate.

          PS:
          Costuri si bani publici: prefer sa platesc pentru ca sa nu am parte de bataie de joc decit sa platesc ca sa fiu subiectul bataii de joc.
  • +14 (14 voturi)    
    tara corupta (Duminică, 28 februarie 2010, 15:11)

    mosh [anonim]

    Acestea sunt realitatile dintr-o tara corupta pe nume Romania. Speram ca incet, incet coruptii vor ajunge dupa gratii si atunci le va fi frica sa mai fure. Cum e cu e-licitatie? Daca primarul este arestat inainte de terminarea mandatului, il putem schimba, nu? Ia-o pe drumul scurt Romania, trezeste-te!
    • +7 (7 voturi)    
      Gratii (Duminică, 28 februarie 2010, 15:47)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui mosh

      Sint deja dupa gratii. Si-au pus singuri gratii la ferestre si la usi ca sa nu fie luati prin surprindere de manifestarile de netarmurita admiratie.
    • +5 (7 voturi)    
      cetatean de onoare (Duminică, 28 februarie 2010, 16:39)

      me [anonim] i-a raspuns lui mosh

      nu stiu daca il putem schimba, dar sigur il vom face cetatean de onoare precum cei din Valcea
    • +6 (6 voturi)    
      HA HA HA (Duminică, 28 februarie 2010, 21:29)

      Gabriel [anonim] i-a raspuns lui mosh

      Pana ajung cei corupti dupa gratii mai degraba ajungi tu in groapa... da peste tine vreun copil de asfaltator sau de gunoier cu vreun lamborghini, dar ce sa faci ca tu esti de vina ca doar mergi pe trotuar...
  • +17 (17 voturi)    
    Oprescule ! (Duminică, 28 februarie 2010, 15:12)

    eraZnus [anonim]

    arzi in iad in cazane de asfalt de 3000 EU.bai indelungate in zmoala, insotite de miraculoasele picaturi de plumb topit pe unghii... asa sa te ajute !
  • +24 (24 voturi)    
    Sunteti ageamii de presa (Duminică, 28 februarie 2010, 15:20)

    zexe [anonim]

    Cum naiba se face ca toata lumea tipa ca e prea scump si cum naiba se face ca nimeni nu ia urma banilor. Cine produce acest asfalt? Daca este importat, ce firma face acest import? Cu cat a fost importat?... samd.
    Cu alte cuvinte vrem sa stim cine ne trage teapa. Daca e greu sa faceti o investigatie si altfel decat cu Google, lasati-va de meserie.
    • +9 (9 voturi)    
      Alo... (Duminică, 28 februarie 2010, 15:38)

      helium [anonim] i-a raspuns lui zexe

      Bai ceatateanule, ce-i cu nesimtirea asta. Pai tu ai habar cum se face o mare parte din asfalt de le iei partea?
      Prin refolosirea celui vechi.

      Asa se asfalteaza? Se arunca din camion cu lopetile si astupa si ei de Doame ajuta.

      Tu ai vazut cine asfalteaza aleile? Curg salopetele si vestele pe ei, oamenii aia habar n-au ce fac si arunca in nestire de dragul de a umple gropile.
      Cum poti tu sa spui ca vei revolutiona asfaltarile cand faci aceleasi lucruri si contractele sunt de "n" mai scumpe ca in tarile civilizate.

      Nu mai vine nea Oprescu cu SUV-ul sa urle la ei de dragul presei? "Baaaa", pai asta`i limbaj de primar? Un boschetar.

      Daca nu te simti in stare, angajeaza nene firme straine specializate si platite cum trebuie, paradoxal mai ieftin decat carpelile care le faceti voi!

      Si inca o chestie, tu asfaltezi pe umezeala???
    • +7 (7 voturi)    
      Intrebari retorice (Duminică, 28 februarie 2010, 15:51)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui zexe

      "cum naiba se face ca nimeni nu ia urma banilor"
      R: Cui prodest?

      "vrem sa stim cine ne trage teapa"
      R: Si daca vi se mai spune de inca o suta de ori, de cite ori veti mai intreba?
    • -4 (6 voturi)    
      Ce e asa de greu de vazut? (Duminică, 28 februarie 2010, 21:59)

      ageamiu' de presa [anonim] i-a raspuns lui zexe

      Cine sa ne traga teapa? Pai "regii asfaltului", gasca portocalie de sponsori prezidentiali, oamenii facuti (foarte) bogati de Basecu, Videanu si acum si de Oprescu. Baietii destepti care au devenit regi ai asfaltului intr-o tara care nu are autostrazi, ci doar niste ruine de drumuri nationale (pentru care s-au tocat multe zeci de miliarde de euro in ultimii 20 de ani). Baietii destepti adica cei mai buni prieteni ai ministrilor transportului si primarilor. Baietii destepti care au bani de Bugatti Veyron, Ferrari, Lamborghini, etc. (desi nu au pe unde sa se "dea" cu ele fara sa le strice asa ca le scot doar pe Dorbanti pentru agtat pitipoance).
      Ce e asa de greu de inteles situatia? Asta e Romania, tara in care cei mai mari corupti "lupta" din gura cu coruptia la televizor, dar in fapt in tot ceea ce fac, ei imbogatesc cativa prieteni saracind restul natiunii. Asta e tara in care restul natiunii voteaza in turma chiar acei mari corupti pentru un kil de malai sau pentru niste promisiuni mincinoase.
      Nu presa e de vina pentru ca natiunea e proasta.
      • -1 (5 voturi)    
        Excelent (Duminică, 28 februarie 2010, 20:23)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui ageamiu' de presa

        Bravo! Pacat ca nu sunt 51% din romani asa ca tine!

        PS: Cum ai spus de rau de PDL si Base cum ti-au dat portocalele minusuri, ca de tre' sa castige si ei o paine, nu conteaza daca e etic sau nu.
      • +1 (1 vot)    
        Dar tu vezi ? (Luni, 1 martie 2010, 17:15)

        etre [anonim] i-a raspuns lui ageamiu' de presa

        Deci un primar PSDist ne trage teapa dar de vina este Basescu.

        Buna logica.

        De fapt m-am obisnuit. Nu conteaza cine ce prostie face in tara asta, pt ca in mod clar, Basescu e de vina.
      • -1 (1 vot)    
        Sunt de acord. (Luni, 1 martie 2010, 17:51)

        :) [anonim] i-a raspuns lui ageamiu' de presa

        Cu siguranta mai bine nu se poate. (nu cred ca e rea vointa. pt ca nimeni nu si-ar taia craca de sub picioare constient...)

        Nu vreau sa ma gindesc cum se simt cei din parlamentiul european cind reprezinta acolo o tara corupta peste limita suportabilului. (sau cum ar trebui sa se simta)

        Eu cred ca cei ce ne conduc fac tot ce pot pentru a conduce cit mai bine doar ca nu le iese asa cum ar vrea poporul.

        Mie mi-ar fi rusine sa fiu presendintele Romaniei (eu nu inteleg de ce se bat atit de rau pt aceasta functie).

        Cum m-as simti eu la o intilnire cu oricare din reprezentantii altor tari UE ?

        -----------------------------------------
        Daca primesti vot negativ nu insemana ca nu ai dreptate; (cred ca ar face mai bine unei societati libere daca comentariile noastra nu ar mai fi votate).
        Ce nevoie am eu sa stiu cita lume e de acord cu X ?
        Prin acest numar (+/- T) se poate influenta poporul (ceva de genul: uite cita lume spune ca asta maninca mult si fara rost.. deci asa e rau)

        sa stiti ca votul meu real este x = (-1 * x);
    • +2 (2 voturi)    
      licitatii (Luni, 1 martie 2010, 5:32)

      firica [anonim] i-a raspuns lui zexe

      N-au ce sa le faca, au fost licitatii, totul e corect. Problema este in primul rand cartelul asfaltatorilor. toti sunt la fel, si-au impartit teritoriile, se bat intre ei, dar nu se tradeaza. Habar n-am cum poate fi distrusa chestia asta. Nu stiu cum au facut altii, dar sa se termine odata cu toata gasca asta de banditi.
      e vinovat si primarul ca n-are sange deloc in instalatie, doar gura e de el, dar e vinovat si statul ca nu da legile care sa aiba ca scop distrugerea gastilor de mafioti. In primul rand statul, prin Parlament.
  • +12 (12 voturi)    
    referendum.... (Duminică, 28 februarie 2010, 15:23)

    Flo [anonim]

    .....daca bucurestenii s-ar mobiliza putin, poate ar organiza un referendum de demitere a acestui mare primar, care isi bate joc de capitala!!!!!
  • +14 (14 voturi)    
    pinochio (Duminică, 28 februarie 2010, 15:23)

    georgel007 [anonim]

    oprescule sa iti rupi gatul intr-o groapa din asta asfaltata, ai ramas acelasi mincinos, demagog, pacalici si ordinar. e plin orasul de gropi, unele mai mari decat altele. ti-au trebuit zece ani sa modernizezi un spital si probabil ca ai nevoie de o suta de ani ca sa astupi gropile. stim ca nu te intereseaza, macar ai bunul simt si taci. dar de unde bun simt la unul care a stat 15 ani in psd?
  • +8 (8 voturi)    
    Pai nu au vrut bucurestenii . . . (Duminică, 28 februarie 2010, 15:29)

    gheorghe [anonim]

    . . . primar un doctor? De unde sa priceapa un doctor cei aia asfalt? Nu vreau sa jignesc nici un doctor dar oamenii acestia invata atitia termeni medicali incat este imposibil sa mai asimileze si alte domenii chiar la nivel de cunostinte generale. Am auzit odata o doctorita tanara care se impancienta ca de ce asteapta la benzinarie cand nu e coada? -Pai ii zice cineva acum se alimenteaza rezervoarele - Pai cum benzina nu vine din pamant? Intreba candid doctorita. Si e o doctorita buna in meseria ei! Oprescu este un infatuat si un increzut si tocmai asfel de oameni pot fi dusi de nas usor pentru ca el pentru nimic in lume nu ar recunoaste vreodata ca intr-un anumit domeniu e profan.
  • +6 (6 voturi)    
    cam asa sta treaba (Duminică, 28 februarie 2010, 15:36)

    geo [anonim]

    25% din strazi sunt inca in garantie, pentru ele cheltuiala va fi suportata de constructor - aceasta cheltuiala este incllusa in pretul de 3000 euro pe care il cere constructorul ca sa astupe celelalte gropi, si astfel ajungem la pretul de 2250 euro, pretul asfaltului minune din SUA ! De ce se aproba aceasta plata????

    HAIDETI SA-L DAM JOS PE OPRESCU!
    SEMNATI AICI!
  • +9 (9 voturi)    
    Fotografia (Duminică, 28 februarie 2010, 15:40)

    Vizitiul [utilizator]

    Reprezinta mesajul primarului pentru Bucuresteni :)

    Bucurati-va! :) Hai Bucuresti!
  • +6 (8 voturi)    
    ce va mirati fratilor ??? (Duminică, 28 februarie 2010, 15:41)

    toma [anonim]

    daca autostrada e la preturile alea fabuloase,o groapa de ce n-ar fi ???
  • +4 (4 voturi)    
    de vina e aia albastrii (Duminică, 28 februarie 2010, 15:48)

    mitica oparescu@primarie.bucale [anonim]

    ca ei l'a votatara pe zmekerui nostru .
  • +3 (7 voturi)    
    Esplicasion (Duminică, 28 februarie 2010, 16:56)

    Neutron [anonim]

    Hai sa-ti explic: cand spui bucuresteni te referi la mai multe sub-grupe de locuitori ai capitalei:
    1. cei adusi in anii 50-60 de comunisti pentru a umple locul vacant ramas in urma elitelor ajunse la Canal. Exemplu: batranica ce sparge seminte in fata scarii asezata pe un taburet imbracat in musama si duce gunoiul la ghena in sosete.
    2. bucurestenii de dinainte de razboi, desi in numar destul de redus.Exemplu: batranelul cu bun simt care merge sa cumpere paine imbracat in cel mai bun costum ( demodat dar curat ) si care ti se adreseaza cu "domnule" indiferent de varsta pe care o ai.
    3. tineri din provincie veniti dupa revolutie la scoala sau la munca, tineri cu care poti discuta si altceva in afara de masini, femei sau clasamentul Ligii Intai. Exemplu: "multinationalul" din masina de valoare medie luata in "lizing" si care trezeste banuielile batranicii de la punctul 1: "De ce pleaca asa de devreme si vine noaptea tarziu?" "Unde o fi fost haimanaua?"
    4. anumiti locuitori din cartiere de "renume" care leaga o sarma de stalpul de inalta-tensiune fie pentru "a fi la curent", fie poate pentru ca nu au semnal la radio. Exemplu: baiatul in "treling" care realizeaza "operatii pe portofel-deschis" in mijloacele de transport in comun.
    Mai sunt si alte categorii, gen "intretinuta de Dorobanti", "baronetul de provincie", "nostalgicul de Primaverii" sau "parvenitul de Pipera", dar astia sunt in numar redus.
    Democratia inseamna sa te supui majoritatii. Chiar daca majoritatea e reprezentata de cei pe care ii denumesti "mitici". In toate orasele din Romania sunt "mitici", doar ca de orasele lor se vorbeste mai putin la "Teve".
    • +1 (1 vot)    
      Nu e rau (Luni, 1 martie 2010, 17:37)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Neutron

      Nu e rea deloc impartirea sociologica :)
  • -2 (4 voturi)    
    mare om, mare caracter! (Duminică, 28 februarie 2010, 17:00)

    Autogreen.ro [utilizator]

    Primarul Oprescu este ales. Capacitatea sa de a conduce a fost evaluata de electorat. Nu stiu cum ar fi aratat Bucurestiu cu Blaga dar stiu ce s-a facut sub conducerea lui Videanu.
    • +3 (3 voturi)    
      Aduceri aminte (Luni, 1 martie 2010, 2:34)

      ucin [utilizator] i-a raspuns lui Autogreen.ro

      Pai datorita lui Videanu calatorim cu RATB-ul in Mercedes, avem linii de tramvai modernizate la nivel european, bulevarde cu infrastuctura refacuta pe cat s-a putut sa se faca, cu un cons. gen. PSD-gica contra.Aduceti-va aminte de cate minciuni si exagerari sau scris si facut la Irealitatea si antenele lui voiculesu informatorul?
  • +6 (6 voturi)    
    Asfalt ? (Duminică, 28 februarie 2010, 17:09)

    Horatiu [anonim]

    Va scriu din Tmisoara si va spun ca inca stau si ma minunez, dupa atatia ani, cum ati reusit sa-l alegeti pe Oprescu primar ?!?
    • -1 (1 vot)    
      borduri (Luni, 1 martie 2010, 9:55)

      jo [anonim] i-a raspuns lui Horatiu

      poate ai uitat, insa cel care era inaintea lui Oprescu punea borduri, eventual chiar si in randuri duble. uite de aia a fost ales oprescu si nu blaga...
      • +1 (1 vot)    
        da. (Luni, 1 martie 2010, 13:13)

        civalco [utilizator] i-a raspuns lui jo

        DA> Dar erau mai ieftine decat mc de asfalt folosit temporar pana la reparatia capitala.
    • +1 (1 vot)    
      asflat-tango (Luni, 1 martie 2010, 17:39)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Horatiu

      Haide nene, ca am fost si eu cu masina prin TM si era sa o rup in doua. Si Ciuhandru al vostru e supra-evaluat, asa cum este si Oprescu. Diferenta aici e ca la Oprescu presa a mai tras un pic perdeaua si s-a vazut si mai bine ce e inauntru. La Ciuhandru e cam mucles.
  • +3 (3 voturi)    
    asfaltare? (Duminică, 28 februarie 2010, 17:12)

    ion [anonim]

    Pe Bd. Pantelimon nu au astupat nici o groapa
    • +2 (2 voturi)    
      Groapa aia... (Luni, 1 martie 2010, 5:11)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui ion

      ramane acolo; si-a rezervat-o oprescu pt. el...doar ca trebuie s-o mai adancim noi.
  • +4 (4 voturi)    
    mda (Duminică, 28 februarie 2010, 17:43)

    alex [anonim]

    .... ca in Romania domnilor. Orice alt comentariu ar fi in plus.
  • -1 (3 voturi)    
    Macar stiu unde-mi sunt banii ;) (Duminică, 28 februarie 2010, 18:32)

    maxpayne [anonim]

    In Bucuresti macar stiu unde-mi sunt banii din taxe si impozite. Ceea ce nu pot spune la ministerul transporturilor - ca autostrazi n-avem si dn-urile noastre parca sunt importate din Kosovo dupa razboi. Tocmai m-am intors din concediu din Austria, cu masina... si mai bine nu ma intorceam (cel putin nu pe strazile patriei) :|
    • -1 (1 vot)    
      comparatie proasta! (Luni, 1 martie 2010, 7:06)

      bobilu [anonim] i-a raspuns lui maxpayne

      vorbesti degeaba! nu ai fost in Kosovo. stii ca au strazi mai bune ca noi? ai idee cat se construieste? zi si noapte!? totul se reface! asa ca f...off...ignorantule!
      • +1 (1 vot)    
        nefericita.... nu proasta! (Luni, 1 martie 2010, 11:29)

        ergos [anonim] i-a raspuns lui bobilu

        Kosovo se reconstruieste cu bani de la UE, USA, etc... Si sunt monitorizati de straini... Daca ar trebui sa faca din resursele lor... ar fii vai si amar de ei.. La noi se face cu banii nostrii, cu supervizarea noastra... aici e buba!
  • +4 (4 voturi)    
    booooooo (Duminică, 28 februarie 2010, 19:33)

    Cosmin Stanescu [anonim]

    boooooooooooo


    pentru asta cred ca ar merita sa ne strangem intr-o in fata primariei si sa aruncam cu rosii or smth


    e inadmisibila o asa bataie de joc
    • +1 (1 vot)    
      pacat de rosii ca sunt bune si taranii sunt saraci (Luni, 1 martie 2010, 19:01)

      Tony Meman [anonim] i-a raspuns lui Cosmin Stanescu

      nu cu rosii, cu molotov, macar sa se merite...
  • +2 (2 voturi)    
    eu (Duminică, 28 februarie 2010, 20:53)

    hahahah [anonim]

    ce reprezentativa e poza !!!!!!!!!!

    face cat 1000 de cuvinte.

    degetul ala mijlociu e pentru voi bucurestenii care l-ati votat..

    sa va spalati pe cap cu el acum, ca asa va trebuie, ati ales un smecheras de bucuresti care stie sa dea din papagal si cu texte de bucurestean de colt.
  • +16 (16 voturi)    
    Sugestiva poza.... (Duminică, 28 februarie 2010, 20:53)

    Surfer [utilizator]

    .... a lui dom doctor, cea cu degetul. Va arata directia autostrazii suspendate..... asta pt cei care l-ati votat !!
    • +5 (5 voturi)    
      poza.... (Duminică, 28 februarie 2010, 16:03)

      doktor@poze.ro [anonim] i-a raspuns lui Surfer

      deshtu de doktor ghinecologhist arata cum tre'sa procedeze la constructzia autostrazii zburatoare spre care, zice el, e dumul de vi'l indic. :-))
      deci, vom avea autostrada suspendata.
    • +5 (5 voturi)    
      felicitari pentru poza ! (Duminică, 28 februarie 2010, 16:04)

      poze@hotnews.ro [anonim] i-a raspuns lui Surfer

      deshtu de doktor ghinecologhist arata cum tre'sa procedeze la constructzia autostrazii zburatoare spre care, zice el, e dumul de vi'l indic. :-))
      deci, vom avea autostrada suspendata.
      • +4 (4 voturi)    
        Oprescu-mutra acra .. (Duminică, 28 februarie 2010, 17:13)

        dentista [anonim] i-a raspuns lui poze@hotnews.ro

        "Ezista "o explicatie : de cand si-a schimbat protezele dentare cu unele si mai nereusite pe care le poate pierde -doamne fereste !-daca nu-si face gura -punga,are un comportament deviant ,este stresat .O nota proasta colegilor dentisti din Bucuresti iar bucurestenilor le doresc "vindecare "rapida.
  • +9 (9 voturi)    
    nu ma asteptam la altceva (Duminică, 28 februarie 2010, 21:10)

    masteryodda [utilizator]

    sa vedem ce mai zice la telefon acum cand il suna "aia"
  • +9 (9 voturi)    
    asta ar trebui sa faceti mai des (Duminică, 28 februarie 2010, 21:19)

    Basca lui Sorro [anonim]

    Sa comparati costurile romanesti cu costurile strainesti . Ar fi bine daca ati putea sa ne spuneti cine a aprobat cheltuielile , de ce le-a aprbat si mai apoi de ce nu a patit nimic ....
  • +1 (3 voturi)    
    A-ti ales un doctor! (Duminică, 28 februarie 2010, 21:20)

    doc [anonim]

    La ce v-ati asteptat?

    Macar daca era doctor stomatolog mai stia cate ceva despre plombat.....
  • +5 (5 voturi)    
    ma sacrific... (Duminică, 28 februarie 2010, 21:23)

    gogomanul [anonim]

    si ma voi angaja mercenar "neguvernamental"... altfel nu mai scapam de prostie in tara asta. il scuz moral pe domnul Oprescu catalogandu-l drept "credul". dar nu il scuz de tupeul cu care s-a angajat in fruntea cetatenilor bucuresteni: dc stia ca e pros trebuia sa stea acasa in fata televizorului! Moarte tiranului!
  • +13 (13 voturi)    
    cum de DNA, procuratura, autoritatile din Ro (Duminică, 28 februarie 2010, 21:24)

    Ovidiu [anonim]

    nu se sesizeaza?

    Cum ajung bucurestenii, care au faima de aroganti in restul tarii sa fie luati de fraieri mai de toti primarii si sa voteze doar smecherashi, gen vanghelie, oprescu...etc..???

    Mi se pare paradoxal ca inca sunt atat de usor de "facut din vorbe" bucurestenii.....
    • -5 (5 voturi)    
      ok... (Duminică, 28 februarie 2010, 15:52)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      total de acord.
      dar pe cine altcineva sa votezi?
      pe blaga? vezi si tu ce face guvernul boc (din care face parte blaga)...
      adevarui e ca in tara asta nu avem pe cine vota!
      pana cand DNA si procuratura (cum zici si tu) nu o sa-si faca treaba nu cred ca o sa ajunga in varf oameni de buna credinta
      • +5 (5 voturi)    
        Da Blaga, Diaconescu sau Orban. (Duminică, 28 februarie 2010, 16:53)

        marinaru [utilizator] i-a raspuns lui liviu

        Blaga avea destule proiecte realizabile si asfalatatorii PDL de partea lui. Si Diaconescu sau Orban erau mai buni...cel putin aveau un partid in spate sa ii sustina.
        • +1 (1 vot)    
          Da, existau clar alegeri mai bune (Luni, 1 martie 2010, 17:40)

          ion [anonim] i-a raspuns lui marinaru

          Corect. Asa mi-am sfatuit si eu prietenii. Da, ei nimic si nimic: batman, batman, votam cu doctorul ca ia uite ce smecher e la vorba..
    • +1 (5 voturi)    
      Bucurestean = destept??? (Duminică, 28 februarie 2010, 21:32)

      Gabriel [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      cred ca pornesti de la o ipoteza gresita... mai degraba bucurestean=arogant, prost, idiot, prost, ddobitoc, bogat(are apart. care valoareaza 100.000EUR, dar el manaca salam de 3 RON/KG), etc.
    • +1 (3 voturi)    
      lol (Luni, 1 martie 2010, 0:45)

      dares [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      pai bucurestenii sunt cei mai fraieri romani
      sunt sclavii multinationalelor..si fraierii politicienilor pe care-i voteaza.
      de la cap(itala) se impute totul.
      cu bani de furat ce sa se faca? se fura :))
  • +3 (3 voturi)    
    Asfalt tango... (Duminică, 28 februarie 2010, 21:30)

    Addy_ [anonim]

    Oare nu exista cineva in tara asta care poate stopa acest jaf ? De ce am ajuns sa platim cele mai mari preturi la asfalt , la autostrazi , la gaze si la multe altele ? Raspunsul este ca atata vreme cat nimeni nu se va sesiza si nu va lua nici o masura, se va cheltui fara numar din banul public . La fel ca si chestia cu reabilitarea blocurilor . Invit pe domnii primari sa faca o socoteala reala a cheltuielilor cu materialele si cu mana de lucru , dar REALA (nu va mai dati pe mana consilierilor, intrati pe net , dati cateva telefoane si puteti afla costuri reale ), si apoi sa ne explice de ce, prin acest program ,cheltuielile sunt cu 70% mai mari decat daca si-ar face fiecare individual . Raspunsul sta tot in dezinteresul pentru cheltuirea banului public (sau interesul pentru a alimenta diverse conturi ??? )
  • +2 (2 voturi)    
    Faina poza (Duminică, 28 februarie 2010, 21:46)

    alex [anonim]

    face toti banii :))
  • +2 (2 voturi)    
    propunere (Duminică, 28 februarie 2010, 22:31)

    steff [anonim]

    eu propun sa NU astupe o singura groapa si de banii aia sa dea de mancare la saraci o luna intreaga...sau doua
  • +6 (6 voturi)    
    Porci (Duminică, 28 februarie 2010, 22:45)

    Bobi [anonim]

    Ce ne mai miram, porci tot porci raman.
  • +4 (4 voturi)    
    Oameni de specialitate! (Duminică, 28 februarie 2010, 23:44)

    Lucianmotzul [anonim]

    Pe vremea acelor odiosi comunisti ,la drumuri lucrau oameni care aveau calificare pt asa cev ,ING de drumuri si poduri ,maistri ,asfaltatori de diferite categori de calificare ,acum in Romania fiecare se pricepe la orice ,pentru orice meserie exista o specialitate ,astia sint specialisti in a fura poporul roman si al aduce la sapa de lemn .Dupa revolutie ne conduc toate hahalerele si nepriceputi ,dar se pricep la furat si povestit si inodat cuvintele de nu mai termina .Acest asfalt are o tehnologie de preparare ,are o tehnologie de asternere si asa mai departe ,trebuie analizata granulometria( agregatelor care intra in compozitie ) apoi analizat bitumul care este de mai multe feluri ,modul si durata preparari ,temperatura de punere in opera si multe ,multe altele ,pe astia in frunte cu acest doctoras Oprescu eu ii vad doar buni de maturatori,au intrat aci ca se poate FURA .
  • +3 (3 voturi)    
    tragem linie si adunam (Luni, 1 martie 2010, 0:04)

    mihaela [anonim]

    Nu inteleg de ce sunteti atat de scandalizati;l-ati votat cu ambele maini! Baiatul si-a strans bani acum pentru alti dinti,ca,de, toata lumea radea de el.Si-a mai pus deoparte bani pentru o alta clinica ,Academica a devenit prea mica pentru el si fratele lui.Poate pune de un spital.Votati-l in continuare pentru circ,vulgaritate,incompetenta ,sarlatanism si nulitate.Aferim!
  • +2 (2 voturi)    
    Parerea mea este ca (Luni, 1 martie 2010, 0:44)

    Audit [utilizator]

    orice banut castigat incorect - FURAT -face sa se aleaga praful, mai devreme sau mai tarziu, de cei implicati.
    Nu stiu cum nu le e frica de Dumnezeu care intre poruncile sale o are si pe cea de A NU FURA.
  • +1 (1 vot)    
    Asta este Romania (Luni, 1 martie 2010, 4:47)

    Stefan [anonim]

    Stirile de tipul acesta au devenit plictisitoare; se repeta neincetat ceva ce stie toata lumea: nu se face nimic in tara asta si in Bucuresti, cei care ne conduc fura cat pot ei de mult si de populatie ii doare undeva. Ce mai, asteptam cu sufletul la gura taxa pe aerul respirat cat de curand! De-abia astept sa citesc ceva de genul: autoritatile au facut realmente ceva pentru cetateni. Oare om mai apuca s-o vedem si p-asta? Eu cred ca nu...
  • +1 (3 voturi)    
    Pretzuri aberante in secolul informatziei online (Luni, 1 martie 2010, 5:38)

    lupulsas [anonim]

    Traim in epoca informatziei globale. Cum e posibil ca
    pretzul la km de autostrada in Romania sa fie de 5 ori mai scump, ca oriunde in lume? Cistiga muncitorii de cinci ori mai mult ca in Elvetia, Germania, SUA? Cum e posibil, ca o materie prima, asfaltul, de ori ce calitate, sa fie mai scump, decit oriunde pe mapamond? Cei
    care semneaza aceste contracte ar trebui sa fie destituitzi din oficiu, fie pentru incapacitate, fie pentru rea credintza in dauna cetatzeanului (pentru spaga)
    Partea proasta a problemei este, ca fenomenul este generalizat in toata Romania, toata lumea stie, prostul (cetatzeanul) plateste, politicianul prospereaza, nimeni nu se agita. Sa traitzi bine!
  • +1 (1 vot)    
    Bine zis cum platesc bucurestenii... (Luni, 1 martie 2010, 6:52)

    Transilvanus [anonim]

    pentru ca in tara se plateste mai putin... dar nu sunt bani pentru astfel de plati... tot bugetul se cheltuieste pentru coruptia din Bucureshtistan
  • +1 (1 vot)    
    No comment! (Luni, 1 martie 2010, 9:36)

    cosma [anonim]

    Asta-i economia de piata din Romania din ultimii 20 de ani: specula, specula si iar specula! Sub ochii si ingaduinta puterii, in folosul puterii!
  • +1 (1 vot)    
    HN lasa subiectul acesta vreo trei zile sus (Luni, 1 martie 2010, 9:43)

    Ciucu [anonim]

    In prim plan. Asa, de dragul experiementului, deschide trei zile cu subiectul acesta. Sa vedem cate comentarii strangi?

    Se sesizeaza cineva? DNA-ul?

    Caci in asa, pe on--line, fiecare stire dureaza trei ore.
  • +1 (1 vot)    
    blogul gropii :)))))) (Luni, 1 martie 2010, 11:03)

    Camil [anonim]

    Pana si gropile au ajuns sa scrie. Daca's multe :))). Si ce bataie de joc frate, sa dai atatia bani pe nimic... Numai primar nu e Oprescu asta..
    Interesant si asta...
    http://www.ziuaonline.ro/societate/26-societate/698-blogul-ginei-din-baba-novac-cand-drumarii-se-intorc-cu-fundul-la-oprescu-si-el-da-in-noi.html
  • +1 (1 vot)    
    de ce nu se poate face nimic legal (Luni, 1 martie 2010, 11:05)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    nu inteleg de ce nu se poate face ceva legal, adica sa i se impute, sa fie judecat pt coruptie etc. cand ai dovezi clare ca asfaltul este mult mai scump decat ar fi trebuit sa fie ar trebui sa il poti salta pe primar sau cel care a semnat asa ceva.
  • +1 (1 vot)    
    Eu sincer nu ma asteptam... (Luni, 1 martie 2010, 11:40)

    Sarsaila [anonim]

    Indiferent la ce pret... chiar trebuie sa admit ca nu ma asteptam sa se faca ceva. Dar trebuie sa admit ca s-a miscat! Si cu preturile aberante mai vedem noi. Nu prea le mai merge baietilor destepti...
  • +1 (1 vot)    
    faina poza (Luni, 1 martie 2010, 11:56)

    hatru [anonim]

    poza articolului e extrem de sugestiva! ma intreb ce parere au cetatenii ... adica, pagubitii ... ca ei platesc impozitele!
  • +1 (1 vot)    
    intrebare (Luni, 1 martie 2010, 12:28)

    semaca [anonim]

    M-am uitat cu destul de multa atentie in articol dar ce e drept nu am mai avut rabdare sa scotocesc si prin alte parti: tot materialul este cladit pe o singura afirmatie la tv a lui Oprescu despre pretul mixturii asfaltice , cel de 3000 de euro... O fi posibil ca omu sa se fi gandit la alte smecherii si in loc de 300 sa-i fi scapat 3000 ? Intreb asta pentru ca e foarte usor de luat o monstra dintr-o groapa peticita si demonstrat ca nu e decat un asfalt simplu aditivat sau cum s-o numi. La 3000 de euro ar trebui sa aiba in compozitie metale rare :), primarul e tot om , s-o fi exprimat gresit ? A mai aparut oficial sau in alte ocazii suma de 3000 de euroi pe metrul cub ? D-abia atunci ar fi nasol.
    • +1 (1 vot)    
      A aparut in iregistrari (Luni, 1 martie 2010, 17:42)

      ion [anonim] i-a raspuns lui semaca

      Nu a fost afirmatia lui. Cei de la o socitetate de asflatare au pomenit aceasta cifra, cam asa: o sa asfaltam si in februarie, pe frig, dar avem nevoie de o mixtura speciala, care costa 3000 de euro/metru cub.

      El doar a repetat cifra mai departe. Si mai rau, a ajuns 3000 de euro pe metru patrat de groapa :)
  • +1 (1 vot)    
    contati pe jeg! (Luni, 1 martie 2010, 12:57)

    Trahanache [anonim]

    fata asta de drojdier ratacit in transnistrie face numai lucruri bune! si vorba lui dupa marea gropaniada, astia de afara fac liniste, si ei isi vad de treba in stilul lor caracteristic........mancate-ar viermii ba prapaditule!
  • +1 (1 vot)    
    Neata! (Luni, 1 martie 2010, 13:09)

    GOE [anonim]

    suntem la limita ridicolului, prostiei, tampeniei, cretinismului.........., si toata lumea se poarta de parca e o situatie normala.....vai de capul nostru. sa-ti inghiti degetul indicat in poza oprescule, alaturi de cele ale minunatilor locutori ai capitalei naostre mandre si stralucitoare- Bukale, Romanica-Balkani; aaa, si sa mananci din frigider ca e plin, nu mai da banii la restaurant
  • +1 (1 vot)    
    va spui io (Luni, 1 martie 2010, 14:40)

    Hai dinamoooo! [anonim]

    ca in romanika noastre e cel mai biine asha sa stiz! hai afara cu huungurii din tzeara shi sa ma lase in pace cu asfaltu lor de 2 bani ce iei e mai dastepti ce? shtim noi sa ne conducem nui nevoe de iei de svaturile lor de kko sashi vada de tzeara lor de tot rrahha.tul shi de limba lor ca kk! roamanika e tzeara jmekerilor shi a baitzilor duri nui pentru fetize si tocilari asha ka nu va place roiu!
    hai dinamoooo te iubesc la infinit
  • +1 (1 vot)    
    gata (Luni, 1 martie 2010, 15:16)

    coco [anonim]

    cred ca domnul primar trebuie sa-si dea demisia, oare trebuie sa dea inapoi banii pentru campania electorala celor care l-au sustinut si nu are cum decat din bani publici ?
  • +1 (1 vot)    
    calitate (Luni, 1 martie 2010, 16:11)

    lumy [anonim]

    nici o primarie din anglia nu-si permite sa nu impuna tipul de materiale pentru asfaltare. asta pentru ca legile pentru contractele publice sunt clare. in nici un caz un constructor nu poate sa aleaga ei calitatea asfaltului - unde s-ar ajunge asa! la 10,000 euro pe metru cub. e evident ca e coruptie la mijloc.
  • +1 (1 vot)    
    Poate se trezeste vacaroiu (Luni, 1 martie 2010, 16:14)

    dan [anonim]

    D-le Vacaroiu!! Va treziti si Dvs sa faceti un control?
  • +1 (1 vot)    
    FMM OPRESCULE! (Luni, 1 martie 2010, 17:03)

    Cristi [anonim]

    Un hot nenorocit! Pe ploile din zilele trecute, echipele lui Oprescu s-au gasit sa toarne asfalt in gropile de la Arcul de Triumf PESTE APA ! (suflau afara apa cu aer comprimat si turnau asfalt peste, totul in timp ce afara ploua - pt cine nu stie, a turna asfalt pe umezeala e frectie la picior de lemn).

    Si uite asa au mai intrat 3000E in buzunarul cui trebuie ;)
  • 0 (0 voturi)    
    asfalt (Luni, 1 martie 2010, 17:06)

    Blackhole [anonim]

    In every European country we have independent institute's that controle the quality, and the execution
    of the work done. Nobody get paid without having a certificate of acceptance. When my street was renewed here in Bucharest and I made comments about the poor quality of the work, they manged me with a hammer. Now one year later the road is again in a poor shape.
  • +1 (1 vot)    
    bre, emigrati in ..... nu stiu ce tara v-ar putea (Luni, 1 martie 2010, 17:47)

    anonim si disperat [anonim]

    Cum naiba de toate astea se intimpla numai la noi ? Cit se mai poate fura din tara asta ma nesimtitilor ? O concluzie e clara, nimeni din tara asta nu e capabil sa fac un lucru cum trebuie, nimeni nu stie, toti se vaita, toti se lamenteaza toti sint niste incapabili.
  • +1 (1 vot)    
    pret/mc (Luni, 1 martie 2010, 20:46)

    shogom [anonim]

    din niste cercetari incipiente pe google vad ca pretul maxim pentru 1 metru cub de asfalt ar fi 1000 dolari(in usa).banuiesc ca europenii sa invart si ei pe la 1000 euro.
    Atentie!!!! pretul maxim !!!.
    Solutia ar fi sa facem "institutii civice" paralele care sa supravegheze orice operatiune si sa dea alarma cand se sare calul.Ar fi un sacrificiu din partea noastra dar vad ca altfel nu se mai poate.
  • +1 (1 vot)    
    ???? (Luni, 1 martie 2010, 21:56)

    vlad [anonim]

    Asta chiar ne arata DEGETUL?
  • 0 (2 voturi)    
    c...ciosi! (Marţi, 2 martie 2010, 10:08)

    brod [anonim]

    evident ca parchetul nu a bagat de seama ASOCIEREA GRUPULUI DIN JURUL LUI OPRESCU IN VEDEREA COMITERII DE INFRACTIUNI.... la fel ca dezonor parchetul, nici hotnews nu s-a omorat cu firea sa faca o sesizare scrisa, la acelasi parchet, in sensul respectiv, avand si dovezile incriminatorii. de ce oare? prietenii or fi stiind de ce?
  • +1 (1 vot)    
    demisie (Marţi, 2 martie 2010, 11:01)

    Bobi [anonim]

    Intr-o tara civilizata, undeva departe, prin galaxii indepartate, un om adevarat, DECI UN OM, nu un smecher, isi cerea scuze im mod public si ISI DADEA DEMISIA.

    Desigur ca asa ceva in Romania vom vedea la Pastele Cailor, sau la Sfantu Asteapta.

    Mie sila de cei care ne conduc acum. Nu fac nimic toata ziua decat sa se gandeasca la propria bunastare.

    Acest om are si nume predestinat sa ne OPREASCA din drum.
  • +1 (1 vot)    
    Bravo jurnalistilor adevarati (Marţi, 2 martie 2010, 11:10)

    Bogdan [anonim]

    Un articol si o campanie care ma face sa sper ca jurnalistii adevarati mai exista si nu sunt doar fantasme. Felicitarile mele de la un absolvent de jurnalism care a practicat cu drag aceasta meserie. Presa este a 4 a putere in stat cu conditia ca oamenii care fac presa sa fie cinstiti si seriosi. Felicitari inca o data. Cat de usor este atunci cand vrei sa faci un material bun, fara tate, vedete si boschetari.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version