VIDEO Papa Benedict al XVI-lea, trantit la podea, in timpul slujbei de Craciun

de Sorana Mihailescu     HotNews.ro
Vineri, 25 decembrie 2009, 8:21 Actualitate | Esenţial

Incidente in timpul traditionalei slujbe de Craciun, sustinuta la Vatican la miezul noptii. O femeie a incercat sa se napusteasca asupra Papei Benedict al XVI-lea, provocand o busculada in timpul careia Sfantul Parinte a cazut. Papa s-a ridicat rapid si a putut sa ajunga la altar pentru a continua slujba.

Necunoscuta a fost arestata si, potrivit primelor informatii, sufera de probleme psihice. Ea a reusit sa depaseasca barierele de securitate, care separa credinciosii de aleea centrala a Bazilicii Sfantul Petru. Ea a declarat ca vroia sa se apropie de papa, insa nu avea intentii rele, potrivit agentiei italiene Ansa

In timpul busculadei, cardinalul francez Roger Etchegaray si-a fracturat femurul - a anuntat purtatorul de cuvant al Vaticanului, citat de France Presse. Cardinalul, in varsta de 87 de ani, a fost internat la spitalul Gemelli din Roma.

Visit msnbc.com for breaking news, world news, and news about the economy



Citeste mai multe despre   



  
6208 vizualizari
  • +10 (10 voturi)    
    da Doamne (Vineri, 25 decembrie 2009, 9:01)

    alpha [utilizator]

    da Doamne sa nu fie tiganca cu pasaport romanesc.
  • -2 (6 voturi)    
    evident (Vineri, 25 decembrie 2009, 9:03)

    Indianul Talpa Iute [anonim]

    incearca evreii sa-l intimideze sa nu-l sanctifice pe papa din al doilea razboi mondial
    • -3 (5 voturi)    
      dar si Garda Elvetiana ii toaca banii papei de (Vineri, 25 decembrie 2009, 9:27)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Indianul Talpa Iute

      pomana ...nu isi justifica existenta ,daca nu il apara pe Papa de orice dement sau dementa ...
    • -9 (11 voturi)    
      bine si fac (Vineri, 25 decembrie 2009, 12:14)

      silaghi [anonim] i-a raspuns lui Indianul Talpa Iute

      bine si fac evreii.... desi cred k tipa aia nu era cu evreii... ei fac bine. cum naiba sa fi papa, sa inchizi ochii in fata celui mai mare genocid dar cretinu de benedict XVII supne ca pius a dat dovada de "virtuţi eroice"... asa eroic a fost ca atunci cand fundu lui statea la caldura in vatican in nordul europei mureau milioane...
      cred ca am fost destul de clar. :D
      • +9 (9 voturi)    
        "cretin" (Vineri, 25 decembrie 2009, 13:20)

        io [anonim] i-a raspuns lui silaghi

        "benedict XVII" nu exista. cat despre "cretin", presupun ca v-ati gandit foarte mult inainte sa va rostiti sentinta.
  • -4 (8 voturi)    
    Ospiciu (Vineri, 25 decembrie 2009, 9:41)

    georgio [anonim]

    Italia e un ospiciu fara gard din cauza crizei economice. Toti nebunii umbla liberi pe strada. Dupa ce la Berlusconii i-a scos ala 2 dinti cu statuia acuma inca o nebuna ii pune piedica la papa.
    Acum vedeti si voi ce buni frati suntem cu italienii. Macar nebunii nostrii sunt pasnici.
    • -1 (9 voturi)    
      hai fii serios... (Vineri, 25 decembrie 2009, 11:33)

      Free Man [utilizator] i-a raspuns lui georgio

      hai domnule, acuma toti oamenii care ii ataca pe presedinti, conducatori si papi, sunt nebuni..ce sa iti povestesc....ca doar nu o sa ni se spuna ca au fost oameni normali, sa nu cumva sa luam exemplu , noi, cei multi si prosti, si sa ii mai zgaltaiam pe astia cu sange albastru...
  • -2 (4 voturi)    
    Democratia, precursoarea crestinismului (Vineri, 25 decembrie 2009, 9:50)

    Om bun [utilizator]

    Ref. la "Europa-darul crestinismului", Patapievici, EvZ/23Dec./
    Democratia, precursoarea crestinismului
    Crestinismul a modelat Europa pe baza mostenirii democratiei lansate anterior de Grecia antica.
    Cei ce au scris cartile fundamentale ale crestinismului si-au fundamentat conceptiile pe conceptele democratiei. Cum ar fi aratat cartile sfinte daca ar fost private d clarificarile anterioare ale preceptelor democratiei? Le-ar fi lipsit tocmai esenta lor, democratia.
    Precursorii, profesorii teoreticienilor crestinismului sunt teoreticienii calasici ai democratiei.
    Desigur, cartile fundamentale ale crestinismului si raspandirea invataturilor acestora au contribuit la triumful democratiei in lume.
    • -6 (10 voturi)    
      Mda (Vineri, 25 decembrie 2009, 10:22)

      Alex One [anonim] i-a raspuns lui Om bun

      In numele catolicismului, vector Inchizitia, s-au comis cele mai multe si oribile crime.Democratic, evident.
      • +5 (5 voturi)    
        da (Vineri, 25 decembrie 2009, 13:01)

        bec [utilizator] i-a raspuns lui Alex One

        vreo opt mii de victime in trei sute de ani. Citi mor in accidente de circulatie pe an in Romania?
        Mai lasati agitpropul de tip comunist mai flacai, ca ceasca a crapat si nici iliescu nu mai are mult.
    • -1 (9 voturi)    
      gresesti.... (Vineri, 25 decembrie 2009, 10:51)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Om bun

      ai dreptate cind zici ca democratia precede crestinismul (grecia, imperiul roman inainte de cezar,...) dar crestinismul nu a dus la intarirea democratiei. sa nu uitam de inchizitie, de indexul de carti interzise (care exista si acum, este actualizat dar nu mai este publicat....). crestinismul are meritele lui in contextul european dar el a frinat dezvoltarea sistemului democratic iar acum crestinismul a pierdut "lupta" cu spiritul democratic care este dominant acum in lume....
    • 0 (0 voturi)    
      Iisus ucis DEMOCRATIC (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 20:59)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Om bun

      Patapievici e slab dpdv teologic daca argumenteaza ca esenta cartilor sfinte e democratia.
      Vox populi vox Dei - ziceau astia cu democratia..
      Dar ia sa vedem unde e vocea lui Dumnezeu?
      Pilat nu a vrut sa omoare un om nevinovat dupa parerea lui, si s-a spalat pe maini, fizic si la figurat: i-a pus pe cei de acolo sa aleaga, DEMOCRATIC.. si au ales aia sa il omoare pe Iisus.. nah poftim unde poate duce democratia.. Doar cu exemplul asta, am clarficat raportul democratie-crestinism.
      Dar ia sa mai vedem cum vorbeste Dumnezeu? pai, prin cativa ingeri, prin cativa prooroci, prin cativa sfinti - astia cativa vorbesc apoi poporului.
      Dumnezeu se pare ca nu e democrat, ca altfel, ar vorbi unei majoritati ascultatoare de 'tonomate'. El ii iubeste pe toti si are pentru toti un plan, dar nu e democrat.
      Dumnezeu se pare ca nu e nici comunist, in pilda talantilor nu le da la toti la fel de multi talanti, ci fiecare dupa puterea lui.
      Dumnezeu nu are cota unica, tot in pilda talantilor cere de la fiecare dupa puterea lui.
      ce o fi Dumnezeu? unii zic ca Iubire.. unde vedem iubirea in sistemele sociale? mai nicaieri: capitalismul, liberalismul, comunismul, socialismul -> nu au putut sa instaleze conduceri bazate pe iubire, ci pe alte criterii.. si de aici, toate necazurile, caci "daca dragoste nu e, nimic nu e" (o epistola biblica)
  • -2 (6 voturi)    
    Papa si Hawking ... (Vineri, 25 decembrie 2009, 12:10)

    utug [anonim]

    Cred ca Papa in cadere si-a amintit ca Atotputernicul nu calca legile stiintei in ciuda relatiilor speciale pe care le are cu Dumnezeu ... "The laws [of science] may have been decreed by God, but God does not intervene to break the laws." i-a spus renumitul fizician Stephen Hawking la o primire la Vatican.
    http://www.cathnews.com/article.aspx?aeid=9953
    • -5 (7 voturi)    
      renumitul fizician (Vineri, 25 decembrie 2009, 13:03)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui utug

      era doar un estropiat oarecare, nici mai prost nici mai destept ca altii, umflat cu pompa de media occidentala de stinga.
      • +1 (3 voturi)    
        Crezi ... (Vineri, 25 decembrie 2009, 13:56)

        utug [anonim] i-a raspuns lui bec

        Crezi ca Dumnezeu poate calca legile stiintei ? Ar putea sa faca o piatra atat de mare incat nici El sa nu o poata ridica ?
        • 0 (2 voturi)    
          nu crezi (Vineri, 25 decembrie 2009, 14:57)

          bec [utilizator] i-a raspuns lui utug

          ca a pune astfel problema e cam infantil?
          Daca reusim sa avem o discutie de un minim nivel, bine, daca nu, nu.
          La multi ani si Craciun fericit !
          • +1 (3 voturi)    
            clasic (Vineri, 25 decembrie 2009, 16:31)

            alpha [utilizator] i-a raspuns lui bec

            problema cu piatra e o chestie clasica din evul mediu.utug ne arata ca a citit ceva la viata lui ,in nici un caz ca e infantil.in ceeace il priveste pe Hawking ,cand ajungi profesor "lucasian" la Cambridge si mai esti si in situatia tragica a unui handicap fizic care pe altii i-ar fi impins la sinucidere,in mod cert nu esti un "oarecare".
            • 0 (0 voturi)    
              nu-ti raspund (Vineri, 25 decembrie 2009, 17:45)

              bec [utilizator] i-a raspuns lui alpha

              cum ar trebui pentru ca iti apreciez alte postari cu alte ocazii. Faptul ca a citit la viata lui ''ceva'' nu schimba cu nimic modul infantil de a pune problema. La vremea respectiva era doar naiv, dar azi este infantil. Iar in ce priveste profesorii de la cambridge, lucasieni sau nu, sa am eu cite o mie de dolari de fiecare mediocritate profesorala stingista de acolo, si as trai linistit pina la adinci batrineti.
              La multi ani si Craciun fericit !
  • -7 (9 voturi)    
    a gasit ce-a cautat (Vineri, 25 decembrie 2009, 13:23)

    mihaela [anonim]

    Junker Papa Benedict a fost mai catolic decat papa de la Roma:a tinut slujba mai devreme decat era in fisa postului si s-a suparat Seful cel mare...
  • 0 (6 voturi)    
    contraspionajul (Vineri, 25 decembrie 2009, 13:53)

    coco [anonim]

    Este foarte interesant pentu ca este al doilea eveniment deosebit la adresa unor persoane publice cu functii si rang in administatia guvernului italian si nu numai.Cu cateva zile in urma a fost atacat domnul Berlusconi iar acum Papa Benedict.Parerea mea este ca se incearca destabilizare guvernului italian prin crearea unor diversiuni fara victime care duc la compromiterea autoritatilor italiene aflate la guvernare.Se folosesc persoane cu dosare medicale fabricate care scapa usor de raspunderea penala . Sant sigur ca intre cele doua incidente petrecute la un interval scurt de timp in doua locatii diferite si in zone aglomerate exista o legatura.
  • 0 (2 voturi)    
    pt alpha (Vineri, 25 decembrie 2009, 18:39)

    utug [anonim]

    Postul detinut de Hawking a fost infiintat (cu aprobarea regelui Charles II) in 1663 de catre Henry Lucas, care era si membru al Parlamentului din partea Universitatii Cambridge. In Testamentul lui, Henry Lucas printre altele a donat Universitatii o biblioteca de 4.000 volume si a stipulat ca cel ce va ocupa catedra "should not be active in the church" In acele vremuri acceptarea de "holy orders" era obligatorie pentru detinatorii de catedre la universitate . Noi in 2009 introducem parteneriatul si ungerea presedintelui de catre seful bisericii. Asta e.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Lucasian_Professor_of_Mathematics
    La multi ani (lui bec inclusiv) !
  • 0 (0 voturi)    
    dragoste cu nabadai (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 17:33)

    ambrasnake [anonim]

    Focoasa fata italianca. Bine i-a facut mafiotului. Uite cati saraci sunt adunati in jurul mafiei vatican. Biserica catolica criminala de-a lungul istoriei.
    Fata este o luptatoare. Bravo ei, a vrut sa arate ca individul nu este homosexual.
    L-a facut varza.He he he !
  • 0 (0 voturi)    
    Can ... (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 22:02)

    utug [anonim]

    “Can God make a rock so large He cannot lift it?”
    Autonomy of Ethics vs. Divine Command Theory
    http://www.angelfire.com/weird/enanareina/essays/auteth.html


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version