VIDEO Angajatii Metrorex, in greva generala pe termen nelimitat. De marti, metroul nu mai circula intre orele 5:00 si 16:00

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 16 noiembrie 2009, 11:33 Actualitate | Esenţial


Angajatii Metrorex au anuntat ca intra, incepand de marti, in greva generala pe termen nelimitat, urmand ca in fiecare zi, metroul sa nu mai circule intre orele 5:00 si 16:00, anunta Mediafax. Intre orele 16:00 si 23:00, metroul va circula normal. Decizia a fost luata dupa o intalnire dintre sindicalistii de la Metrorex si ministrul interimar al Transporturilor, Radu Berceanu, ce a avut loc luni dimineata.

UPDATE 1: RATB a anuntat ca va suplimenta cu 200 numarul autobuzelor care vor fi scoase marti pe strazile Capitalei, pentru a suplini faptul ca metroul nu va circula.
UPDATE 2: Radu Berceanu a anuntat ca analizeaza posibilitatea de a ataca in justitie greva sindicatelor de la Metrorex, amintind ca exista un precedent din 2005, cand greva de la metrou a fost declarata ilegala in justitie la 2 zile dupa ce incepuse.

Conditiile puse de sindicalistii de la metrou pentru a nu intra in greva au fost renegocierea contractului colectiv de munca, expirat la 1 noiembrie si o crestere salariala de 20 de procente.

Ministrul Radu Berceanu sustine ca nu sunt bani pentru majorarile salariale cerute de angajatii Metrorex, iar cresterea salariilor acestora nu se justifica.

"In noiembrie 2008, cand urmau alegerile parlamentare, sindicalistii de la metrou au obtinut, de la ministrul Ludovic Orban, o majorare salariala de 23%. Venitul mediu net al salariatilor de la metrou este de 26 de milioane de lei vechi pe luna. Nu cred ca nu mai puteau sa traiasca cu aceste salarii inca o luna - o luna si jumatate, pana cand bugetul pe 2010 va fi publicat in Monitorul Oficial, ca sa stim pe ce ne putem baza", a afirmat Radu Berceanu, dupa negocierile de luni dimineata.
  • "In noiembrie 2008, cand urmau alegerile parlamentare, sindicalistii de la metrou au obtinut, de la ministrul Ludovic Orban, o majorare salariala de 23%. Venitul mediu net al salariatilor de la metrou este de 26 de milioane de lei vechi pe luna. Nu cred ca nu mai puteau sa traiasca cu aceste salarii inca o luna - o luna si jumatate, pana cand bugetul pe 2010 va fi publicat in Monitorul Oficial, ca sa stim pe ce ne putem baza", a afirmat Radu Berceanu, dupa negocierile de luni dimineata.
  • "Dumnealor doresc sa se stabileasca fondul de salarii, care sa fie din ce in ce mai mare in fiecare an, si nu ii mai intereseaza veniturile, respectiv cheltuielile companiei. Mai mult de jumatate din bugetul de venituri si cheltuieli al Metrorex e reprezentat de subventii. 45% din cheltuielile de la Metrorex se duc pe salarii", a adaugat ministrul interimar al Transporturilor.
Saptamana trecuta, angajatii de la metrou au protestat timp de trei zile pentru a-si sustine revendicarile, iar joia trecuta, circulatia metroului a fost oprita intre orele 4:00 si 6:00.

Ministrul interimar al Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat, inaintea sedintei din 11 noiembrie a Guvernului, ca bugetul de venituri si cheltuieli pentru 2009 al companiei Metrorex va primi avizul Executivului. "Cei de la metrou vor in fiecare an sa aiba mariri de salarii. Stau mult acolo si nu vor sa vada realitatea de afara. Au primit o marire de 23% in 2008 si cu 26% in 2009 ar fi 50% deja. Nu am cum sa discut despre nicio marire salariala", a afirmat Radu Berceanu.



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9742 vizualizari

  • +20 (22 voturi)    
    aleluia! (Luni, 16 noiembrie 2009, 11:39)

    Andrei [anonim]

    maine ..potopul!!
    • +15 (15 voturi)    
      Greva e ilegala! (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:50)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Pe asta mizeaza si Berceanu. In 2005 Metrorexul a desfasurat acelasi tip de greva, de la 04 la 16 nu circula nimic, dincolo de 16 totul la capacitate normala. Instanta la acea vreme a statuat ca a desfasura o treime din activitatea normala inseamna sa se asigure circulatia constanta pe tot parcursul zile a unui tren din trei. Solutia era in acord cu ratiunea legii, trebuie asigurat un minim de servicii de transport pe tot parcursul programului de lucru, asa cum procedeaza CFR-ul de exemplu cand face greva. Hot jud de atunci a raman def si irev. Eu cred ca are si autoritate de lucru judecat, fiind repusa in discutie aceeasi problema de fapt si de drept, intre aceleasi parti. Berceanu ar trebui sa le faca plangere penala celor din conducerea sindicatului metrorex pt nerespectarea hot jud...
      • +5 (5 voturi)    
        grevele PSD in campanie electorala (Luni, 16 noiembrie 2009, 22:23)

        desteptarea [utilizator] i-a raspuns lui ady

        Asteptam o mineriada in turul 2 al alegerilor :))
    • +25 (27 voturi)    
      SINDICATUL PSD-ului (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:10)

      cris [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Se stie ca metroul nu poate functiona fara sucventionare de la stat.
      Liderul de sindicat cere aberatii. Cum poti primi marire de salariu in fiecare an (chiar in criza finaciara)?
      Acest RADOI ar trebui judecat pentru subminarea economiei si pentru instigare la nesupunere civica.
      Sunt oameni ce au platit serviciu le transport. Angajatii de la metrou ar trebui nemultumiti ar trebui sa fie dati afara si angajati ceferisti ce au ramas fara loc de munca.
      Acesti nemernic i nu au lucrat o zi la patron sa vada cum este
      • +2 (2 voturi)    
        desfacerea contractului de munca (Marţi, 17 noiembrie 2009, 9:27)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui cris

        trebuie pusa ordine o data in Metrorex, unde angajatii sunt ca o turma de oi. Desfacerea contractului de munca si angajarea somerilor din CFR. Cand somajul a ajuns la 8% si se estimeaza 10% in 2010, sindicatul teleghidat de PSD face greva ca vrea marire de salariu? Afara toti si adusi someri.
    • +30 (30 voturi)    
      Aberatii Metrorex (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:13)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Cum dracu sa ceri mariri salariale, acum cand toti ceilalti, bugetari ori din privat, se multumesc sa primeasca macar salariul fara sporuri sau bonusuri ?Astia de la metrou s-au considerat tot timpul buricul pamantului.Foarte bine a procedat Berceanu, cu astfel de specimene nu se discuta.Ce buna ar fi o restructurare,asa de vreo 30% din personal,chit ca ar venii metroul la jumatate de ora.Super nesimtitii Romaniei !
      • +11 (11 voturi)    
        Nesimtire curata! (Luni, 16 noiembrie 2009, 15:16)

        Ava [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Vor salarii mai mari, dar n'ar fi in stare sa schimbe o scara rulanta in mai putin de doua luni. La ora la care eu merg la munca abia daca se invirt vreo doi muncitori pe acolo, iar la ora la care ma intorc, nu mai e nimeni! Ar trebui tratati la salariu cu tot atita sictir cu cit isi desfasoara munca. Sa nu mai zicem de respectul aratat celor care ii platesc - adica noua.
      • 0 (0 voturi)    
        se poate mai mult (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:02)

        FB [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Eu nu inteleg de ce se multumeste sindicatul sa ceara doar 20% marire de salariu? Ar putea cere 200%. Ce conteaza un 0 in plus?
    • +7 (7 voturi)    
      Nesimitirea Metrorex (Luni, 16 noiembrie 2009, 22:22)

      magda [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Eu cred ca angajatii Metrorex in frunte cu sefii de sindicat nu s-au gandit daca zecile de mii de oameni vor intra cu forta la metrou, pentru ca atata nemultumire s-a starns in sufletul bucurestenilor incat numai e mult pana sa rabufneasca.
      Niste angajati nesimititi care cer mariri de 20% in fiecare an. Pentru ce? Ce produc? Doar intretin un miloc de transport. Nu le convine, nu sunt legati cu lantul de post. Sa-si caute altceva, ca jobul nu este pe viata si sunt atatia care vor sa munceasca. Sa nu ziceti ca cer mariri si tantile care dau bilete. Bagati automate de bilete si abonamente si o sa vedeti ce reducere o sa faceti. Ati inchiriat spatii? Cum? Cine a luat spaga? Seful de sindicat? Cat costa sa fii angajat la Metrorex? Poate ne raspund si noua. Si sper sa nu cenzurati.
    • 0 (0 voturi)    
      Mineriadele dezbinarii - marca PSD (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:05)

      Justin Puscasu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Greva Metrorex pe ultima suta de metri a campaniei electorale e un alt fel de mineriada, probabil conceputa de staff-ul lui Geoana si executata de unealta Radoi. O strategie periculoasa si un indiciu al disperarii. Baieti, ati cam pierdut.
  • +21 (25 voturi)    
    Aici e mina PSD! (Luni, 16 noiembrie 2009, 11:42)

    Agitatorul platit [anonim]

    atacul cu sindicatul...Domnu Vintu, stiti ceva?
    • -24 (28 voturi)    
      hai sa nu exageram... (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:48)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Agitatorul platit

      pentru titanic nu e tot psdu de vina?
      nu dau nici un leu pe nici un partid ddin romania...
      dar sa spui asa cva este chiar aberant
      • +23 (23 voturi)    
        zau (Luni, 16 noiembrie 2009, 11:55)

        a [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        nu e deloc aberant atata timp cat liderul sindical e membru psd si senator. toate simultan :)
        cum o fi posibil asa ceva, nu pricep, dar combinatia membru psd+lider sindical+alegeri e clar ca are ceva de-a face. maine o incuram, asta e clar.
      • +25 (25 voturi)    
        radoi (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:11)

        madmaxwtl [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Liderul sindical de la metrorex este fost deputat PSD si membru inca in PSD. Intr-un an in care se vorbeste de scaderi de salarii, concedieri, sa vii cu niste cereri de marire a salariilor cu inca 26% , dupa ce tocmai ti-a fost aprobat bugetul pe anul 2009 in care deja ai obtinut o marire cu 23% este deja aberant. Sau nu e chiar asa aberant daca e sa ne gandim ca aceste cereri au fost facute special pentru a nu fi acceptate si a declansa greva exact in sapt premergatoare alegerilor. De ce domnul Radoi nu s-a gandit la binele oamenilor in tot anul 2009...?
      • +24 (24 voturi)    
        Ia afla tu (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:10)

        ictin [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Cine e presedintele sindicatului Metrorex care a organizat greva si cu ce se ocupa el?
        Cum poate un guvern demis sa rezolve cererile sindicalistilor?
        Mai apoi incearca sa te interesezi ce marire de salariu vor acesti sindicalisti si de ce, apoi fa o comparatie cu alte "cresteri" de salarii din alte sectoare bugetare sau private.

        Ideea e ca sindicalisti de la metrou sunt niste nesimtiti si organizeaza aceasta greva in scop pur electoral, ca sa arate ce miscari sociale sunt din cauza guvernului. Asa ca sa vedeti fratilor ce avantaje vom avea daca va fi PSD la putere: distrugem tot daca e in avantajul nostru.
        • -15 (15 voturi)    
          mai o fi adevarat si ce zici tu... (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:31)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ictin

          nu zic nu
          dar nici cu reclame gen" traiti bine? noi nu, viram mai bine pana in 2004" cu sigla psd pe ea... + restul continutului ziarului de campanie al pdl nu mie deloc rusine...
          adevarul este ca aceasta campanie este o mare vrajeala... eu personal nu cred in nici un candidat si nici un partid.

          la fel, mie mi-e totusi destul de greu sa cred ca este greva pur electorala... dar nu este imposibil.
          faza e ca am auzit atat de multe lucruri gen "psd (sau orice alt partid, dar aici e la moda psd) e de vine pantru nustiu ce", incat deja mi-e scarba de campaniile negative si nu mai cred nimic din genul asta de acuzatii...
          • +9 (9 voturi)    
            Deci... (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:29)

            Agitatorul platit [anonim] i-a raspuns lui liviu_

            Saptamina trecuta a fost prima greva de avertisment la metrou, greva spontana la Institutul de hematologie, stire cu pensionarii si veteranii care isi vor plati integral transportul, acum din nou greva la metrou desi Guvernul le-a aprobat bugetul pe care il reclamau... aliantza bugetarilor...sint prea legate! Mai vedem! Si mie mi-ar placea sa fiu doar bolnav de scenarita. Asemenea miscari duc direct la guvern si la Basescu, au o mare forta de propagare si de influentare a omului de rind...Crezi ca vreunul de la metrou crede in sinea lui ca exista bani si nu i se dau lui? Stie orice om din tara asta...
          • +11 (11 voturi)    
            Daca nu ar fi pu electoral (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:49)

            ictin [anonim] i-a raspuns lui liviu_

            Atunci care ar fi rostul acestei greve?
            Angajatii metrorex si-au luat deja o marire de salariu anul acesta, in timp ce statul se imprumuta in disperare sa ii plateasca pe restul bugetarilor, iar in mediul privat scad salariile.
            Care ar fi rostul acestei greve din moment ce nu avem un guvern care sa le poata acorda aceasta marire?
            Greva asta e ca si cum m-as duce eu acasa si l-as lua la bataie pe vecinu' ca nu mi-a marit sefu salariul.
            Ei stiu ca lovesc cu aceasta greva direct in omenii care muncesc, in oamenii care mai produc ceva in tara asta, iar disconfortul pentru votantii PSD este minim (ei neavand nevoie sa se duca la munca, ca altfel nu ar vota cu PSD)
      • +8 (8 voturi)    
        Radoi e membru psd (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:41)

        vasile69 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ce vrei mai mult de atat?
      • +6 (6 voturi)    
        Nu poti fi realist? (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:09)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        De ce doar sindicatul condus de un fost parlamentarr PSD alia pdsr face greva pentru marire de salarii?
  • +18 (18 voturi)    
    Manevre politice (Luni, 16 noiembrie 2009, 11:46)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Ma astept sa vad declaratii politice din partea unui anume partid daca se strang cei de la Metrorex undeva sa protesteze
  • +20 (24 voturi)    
    Este o buna ocazie (Luni, 16 noiembrie 2009, 11:48)

    Mazeta [utilizator]

    sa constientizam hibele transportului bucurestean. Cate metrouri de suprafata avem? Unde sunt benzile speciale pt RATB si biciclete? Aah.. am uitat.. avem 2milioane de masini in Bucuresti si spatiu verde mai putin ca in oricare alta capitala europeana.. ne-am scos!...
  • +27 (27 voturi)    
    abonamentul Metrorex (Luni, 16 noiembrie 2009, 11:49)

    un abonat [anonim]

    l-am cumparat pentru toata luna noiembrie ; asa ca astept despagubiri
    • +17 (17 voturi)    
      si eu astept despagubiri .. (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:13)

      Kpax [utilizator] i-a raspuns lui un abonat

      dar nu cred ...ca ne va da cineva...eu zic sa le taie din salarii :D ca sa ne dea despagubiri:D
      • +9 (9 voturi)    
        Eu am propus deja (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:12)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Kpax

        Sa ne constituim in partee civila si sa cerem de la sindicat, pentru ca ei sunt de vina, despagubiri pentru serviciul platai in avans si neprestat. Se va strange o suma importanta. Sa vedem daca le mai da mana sa isi bata joc de noi apoi sa-si ceara scuze.
  • +22 (22 voturi)    
    Banii!!! (Luni, 16 noiembrie 2009, 11:52)

    IOIOIO [anonim]

    Vreau banii pe abonament inapoi... sau sa-mi prelungeasca abonamentul cu 1 zi:)...
    • -9 (11 voturi)    
      Si eu !! (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:11)

      Muncitoru' [anonim] i-a raspuns lui IOIOIO

      Si eu !! Hai poate ne strangem mai multi si-i convingem...ceva afise lipite la metrou, un angajat doi de la metrou batuti...cine stie, poate avem sanse.
      • -1 (7 voturi)    
        ciomageala guvernantilor mai bine (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:44)

        liviu 2 [anonim] i-a raspuns lui Muncitoru'

        Domnu' Muncitoru' nu doriti mai bine sa ne stragem in fata guvernului si sa batem un guvernant poate iti vor face si ei treaba si sa nu mai lipseasca de la munca cand se adopta legi?
        Sunteti primul care vreti sa faceti o treaba buna , dar din pacate nu v-at iales bine locul ...in fata gurii de metrou.
        • +7 (7 voturi)    
          Ce are stampila primariei cu coada magarului? (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:18)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui liviu 2

          In primul rand datorita ambitiei lui Mirciulica, care nu a vrut sa dea un alt ministru de interne in locul celui demis si sa stinga conflictul, apoi nu a vrut sa participe la guvern de unitate nationala nu avem dacat guvern interimar, cu drepturi limitate.
          In al oilea rand ce are guvernul cu greva politica a liderului Radoi?
          Las-o jos ca macane a mesaj pedeserist.
        • 0 (0 voturi)    
          Ce treaba are...? (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:17)

          SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui liviu 2

          Sper ca e doar o greseala de exprimare .....

          daca te referi la personaje care lipsesc de la serviciu cand ar trebui sa fie prezenti la adoptarea legilor, institutia aia se cheama Parlament!

          Adevarul e ca e destul de greu in Romania zilelor noastre sa mai distingi institutiile statului .... dupa atatea maldare de legi imbecile votate .... mai ramane ca CSM-ul sa-si voteze ei insisi Legea Justitiei (ca salariile oricum si le voteaza singuri), si deja ajungem la:

          "Bine ati venit in tara lui Papura Voda"
      • +7 (9 voturi)    
        Nu angajatii trebuie sa o incaseze (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:20)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Muncitoru'

        Orice angajat caruia i se propune o marire de salariu va marsa. Trebuie rupti in bataie liderii sindicali nesimtiti care pentru interese politice isi bat joc de noi toti.
    • +15 (17 voturi)    
      lasa dracu banii (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui IOIOIO

      nu ma intereseaza 1 leu cat e abonamentu pe o zi
      ma intereseaza ca-mi triplez timpul facut pana la munca... (nemaivorbind de stres)...
      ala cine dracu mi-l plateste?!?!?!
  • +24 (26 voturi)    
    rusinos (Luni, 16 noiembrie 2009, 11:53)

    alex [anonim]

    Daca angajatii de al Electrica vor o marire de salariu de 100%, si nu li se aproba, ce fac? Intrerup curentul electric in toata tara in interavalul 6.00 - 16.00?

    Sau ce ar face medicii? Fara operatii in intervalul 6.00-16.00?

    Dar politia? Fara activitate in intervalul 6.00-16.00?

    Consider ca aceasta greva este abuziva, eu am platit abonament lunar pentru care trebuie ca Metrorex sa imi furnizeze serviciu de transport in intervalul orar normal!!!

    Nu greva este solutia, asta este santaj! Cu o astfel de greva, Metrorex este teroristul, calatorii sunt ostaticii, iar statul este cel santajat.
    "Daca nu imi dai banii care ii cer, vor suferi cei nevinovati".

    Sper sa fie trasi la raspundere cei care comit acest abuz, si sper ca Metrorex sa ma despagubeasca pentru faptul ca maine nu voi putea merge la serviciu cu metroul!
    • +9 (9 voturi)    
      Santaj (Luni, 16 noiembrie 2009, 16:09)

      trif [anonim] i-a raspuns lui alex

      Cei de la electrica sa dea curent un minut da si doua nu . Chiar as vrea sa vad o greva de-asta sa inteleaga si nesimtitiii aia ca nu e bine sa santajezi pe spinarea publicului.
  • +12 (14 voturi)    
    Super! (Luni, 16 noiembrie 2009, 11:58)

    Marilena [anonim]

    Nu-i mai satura! poate ca sunt conditii grele de lucru la metrorex insa sunt sigura ca primesc si prime sau compensatii pentru acest lucru. ce nu inteleg eu este de ce trebuie sa platim noi toti, cei care nu avem cum altfel sa ajungem la servici, bani in plus pe alte mijloace de transport! de ce nu pt gasi o modalitate sa protesteze fara sa ne afecteze pe noi. Ar trebui ca intr-o zi, macar o zi, sa nu foloseasca nimeni metroul, sa vedem atunci daca-si permit sa-si mai bata joc de clientii lor, ca asta suntem cu totii, si platim niste servicii care de foarte multe ori lasa de dorit! De ce aleg intotdeauna modaliteatea de ai DERANJA PE CEILALTI! cum am mai spus ar trbui sa-i "deranjam" si noi nefolosind "serviciile" lor! ca sa nu mai spun ca sunt atatia someri care abia asteapta un loc de munca!
    • -5 (7 voturi)    
      un popor de sclavi (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:26)

      liviu 2 [anonim] i-a raspuns lui Marilena

      Doamna Marilena, ei bine, daca nu ar DERANJA PE CEILALTI nu ar lua nimeni masuri.
      AAA lasa-i pe aia ca tina 2-3 ore ca prostii si le trece, se intorc la munca pe urma ca inainte ca sclavii (fac referire la toti noi toti carora nu ne pasa si care nu vrem sa fim DERANJATI).
      Cam asta zic oamenii ce ne conduc.
      Suntem , am fost si vom ramane un popor de sclavi pentru ca nu stim sa ne ridicam, sa fim uniti si ne cerem drepturile NOASTRE.
      • +7 (7 voturi)    
        Si eu de ce sa platesc? (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:22)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui liviu 2

        Eu si majoritatea celor ca mine ce vina avem? de ce trebuie sa platim noi oalele sparte? Asat e greva, nu ma tem sa o spun, terorista., cu atat mai mult cu cat are un sens politic clar.
  • +14 (14 voturi)    
    cereri sindicale (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:14)

    madmaxwtl [utilizator]

    un exemplu de gandire a sindicatelor METROREX: cei de la RATB au primit o marire de 12% asa ca noi cerem 26% marire la anul plus marirea deja acordata anul acesta de 23%...no comment...
  • +13 (13 voturi)    
    tipic (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:15)

    Ava [anonim]

    E splendid, atunci hai sa facem greva toti cei care nu am primit marire de salariu 20% de anul trecut :)))
    Pe o nota tragicomica, evident nimeni sus-pus nu va avea de suferit de pe urma grevei, doar au toti SUVuri "de serviciu". Tot cetateanul de rind va sta 2 ore ca sardeaua in drum spre munca.
    • +11 (11 voturi)    
      Biciclete (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:21)

      Lilith [anonim] i-a raspuns lui Ava

      Mai bine ne luam toti biciclete si mergem cu ele de acum inainte si-i lasam pe cei de la metrou sa-si urle maririle de salariu fara calatori.
      Idiotii cu minunata lor greva calca in picioare exact pe aia de pe spinarea carora traiesc
      • +4 (6 voturi)    
        depinde! (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:16)

        Ava [anonim] i-a raspuns lui Lilith

        Mi'as lua cu drag bicicleta, desi stau destul de departe de munca, daca as avea pe unde sa merg. Pe trotuar nu se poate, te injura pietonii (si masinile), pe strada "da, dar numai o data" pina esti calcat, piste nu's pe unde am nevoie.
        Cum spunea cineva mai sus, greva subliniaza problemele transportului in Bucuresti - la suprafata, la orele de virf, traficul e paralizat (din acest motiv am trecut la metrou), iar metodele alternative ca bicicleta nu sint incurajate deloc.
        • +5 (5 voturi)    
          Asa e (Luni, 16 noiembrie 2009, 15:58)

          Lilith [anonim] i-a raspuns lui Ava

          Stiu cum e pentru ca eu toata vara am mers cu bicicleta si pe strada si pe trotuar, pe unde am apucat. Stau si eu destul de departe si asa este iti vine sa te impusti uneori.
          Dar macar asta e gratis si nu te inghesuie nimeni.
  • +8 (12 voturi)    
    Trist (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:23)

    Adrian [anonim]

    Maine va trebui sa ma trezesc si sa plec la munca aproximativ cu o ora mai inainte decat o fac de obicei, probabil sa circul intr-o aglomeratie groaznica si sa-mi mai fie furat si ceva de prin buzunare... nu e posibil sa faca fiecare ce vrea, cand vrea, si cu toate astea iata ca se intampla. Nici nu stiu de ce ma mai mir, se intampla atatea in tara asta incat nimic n-ar trebui sa ma mai miste, emotional vorbind... Cred ca cel mai bine e sa gasim solutii pentru noi insine, ce putem face in situatia de fata, ca pe ei nu cred ca-i vom putea schimba vreodata...
  • +12 (14 voturi)    
    Si noi, abonatii, avem un cuvant de spus! (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:23)

    Titel [anonim]

    Suntem niste sute de mii de beneficiari ai acestui serviciu. Probabil ca majoritatea dintre noi au un abonament lunar, in esenta un contract de prestari-servicii cu plata anticipata.

    Cum va reglementa Metrorex aceasta intrerupere a serviciilor catre fiecare dintre noi?

    Greva lor nu este forta majora, ca sa justifice imposibilitatea prestarii serviciilor. Este alegerea lor sa nu faca greva in stil japonez, ci in mod voit sa blocheze traficul in oras ca sa aiba cu ce constrange guvernul.

    Poate ar trebui ca si noi sa strangem din posterior o luna si sa-i boicotam, la scara mare, cu tot efortul personal ce rezulta din asta. Oricum maine vom fi nevoiti sa gasim solutii alternative; le-am putea continua timp de o luna. Poate asa vor intelege ca nu doar ei au muschi care sa-i umfle, ci si noi avem un portofel cu care putem sa "votam" daca le platim sau nu abonamente lunare.
    • -4 (4 voturi)    
      Pianissimo... (Luni, 16 noiembrie 2009, 19:31)

      Petrescu [anonim] i-a raspuns lui Titel

      Usurel cu pianul, ca-i sar clapele. Nu boicotezi pe nimeni, metroul e un serviciu care afecteaza intr-o zi mai multe persoane decat are orice judet din tarisoara asta.. prin urmare AU o forta pe care d-ta NU o ai. Asa ca nu strangi nimic, ci o sa te duci la munca asa cum poti si o sa te rogi sa-i dea drumul cat de curand. Si cand te duci la vot, o sa te gandesti de 10 ori ca nu votezi doar pe Basescu, Geoana, Antonescu sau Adolf Hitler, ci si pe cel care poate sa rezolve criza care te loveste din plin, aia din transport. Tanda pe manda, mi se pare bine venita greva asta, acum, macar pentru noi, bucurestenii.
      • 0 (0 voturi)    
        Politizarea nu rezolva nimic (Marţi, 17 noiembrie 2009, 14:05)

        Titel [anonim] i-a raspuns lui Petrescu

        Domnul meu, si votul are aceeasi valoare ca si un boicot. Unul singur e apa de ploaie, forta vine din numarul participantilor. Daca Dv. alegeti sa ignorati puterea ce o aveti in calitate de consumator, va priveste.

        Nu pot fi insa de acord cu politizarea vietii noastre, si sa astept niste alegeri ca sa se schimbe ceva. De promisiuni de la ciolan m-am saturat, indiferent de culoarea partidului. Banii invart economia, nu politicienii; greva, si criza, si bancile abuzive si toate celelalte lucruri ce ne chinuie, ar trebui sa ne serveasca drept desteptare pentru puterea noastra de a alege cum cheltuim.

        Ma rog, la politica se pricepe tot romanul, la management financiar (personal) mai puţin. Eu unul nu voi mai plati abonamentul la metrou luna viitoare. In loc sa ajung la serviciu in partea cealalta a Bucurestiului in 35 de minute, am ajuns in 45 cu tramvaiul la ora la care bulevardele centrale s-au blocat. Sunt dispus sa fac acest sacrificiu de 20 de minute pe zi pentru ca sa taxez Metrorex, si sa fiu impacat ca i-am ars la ce-i doare: la bani. Poate vor fi si altii ca mine, cu atat mai bine; pic cu pic se aduna.

        Ah, si inca ceva: fac plangere la OPC impotriva Metrorex, pentru ca nu-mi presteaza un serviciu platit in avans. E problema lor interna ca angajatii le-au intrat in greva.

        PS: daca tot veni vorba de politica, o chestie as vota-o fara jena: trecerea in ilegalitate a asociatiilor sindicale. Sindicatele noastre sunt departe de acel ideal de protectie a angajatilor, ci niste parghii de presiune controlate politic si metode legale de a invarti o gramada de bani si influenta. Vreti protectie a angajatilor? Faceti grupuri de lobby politic, de monitorizare si control a Parlamentului, care sa se scandalizeze de cate ori alesii nostrii o dau in fasole, si care sa aiba si sustinerea platitorilor de taxe.
  • +13 (15 voturi)    
    RUSINE SA VA FIE!!! (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:24)

    Mircea [anonim]

    Aveti niste pretentii exagerate!!! Recent ati primit mariri salariale, aveti salarii mult mai mari decat majoritatea si mai aveti tupeul sa mai cereti altele!!!! Eu sa fiu in locul ministrului Berceanu nu mai aveam ce discuta cu acesti santajisti!!!!Sa faca ce vor, ca doar tot ei nu isi vor primi intergal salariile pe perioada grevei..sa vedem atunci cat ii mai tine tupeul!!!!!Rusine!!!!
  • -3 (7 voturi)    
    fraieri manipulati de smecheri (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:40)

    sdf [anonim]

    cit de cretin si idiot [poti fi ca sa ceri marire de leafa intr-o vreme cind tot romanul multumeste la D-zeu ca a ramas cu un amarit de loc de munca (care au mai rams)???oare in bucuresti nu e criza...hai sa va dau un pont .Bucurestiul traieste in mare parte din comertul pe care-l fac firmele de acolo cu restul tarii ..si ghici ce? in tara e nasol si o sa ajunga nasoleala si pe acolo..daca ar fi iesit cei de la metrou sa ceara socoteala pt fondurile deturnate si futate pri min. transporturilor de 20 ani incoace m-as fi dus si eu la bucuresti...asa pa
    • +7 (7 voturi)    
      ba (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:59)

      lilith [anonim] i-a raspuns lui sdf

      e criza si in bucuresti doar ca e si campanie electorala si unii mai 'destepti' au gasit de cunviinta sa profite de asta.
  • +5 (7 voturi)    
    suspect (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:42)

    cipri_ [utilizator]

    suspect ca creaza haos, chiar acuma in ultima saptamana inainte de alegeri, si luand in calcul ca inca nu avem un guvern cu atributii depline. Chiar mai puteau astepta un pic pana cand aveam un presedinte si un guvern.
  • +7 (13 voturi)    
    mistooooooo (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:42)

    liviu_ [utilizator]

    din punctul meu de vedere pot face si 5 greve pe zi, DAR SA NU MA DERANJEZE PE MINE !!!
    maine o sa fac 45 de minute (pe jos) in loc de 15 cu metroul... si eu fac parte din cazurile extraordinar de fericite !!!
    sindicatele nu vor sa mai renunte la pretentii, ministeru nu vrea sa dea mai nimic... si cine sufera? boii care merg maine la servici cu altceva decat pe jos sau cu avionul
    eu ce vina au ca nu se inteleg sindicatele cum ministerul??? d c trebuie sa platesc pentru prostia altora?
    • -14 (18 voturi)    
      spargator de greve (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:14)

      liviu 2 [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      ei bine din cauza unora ca tine nu vom rezolva nimic in tara asta.
      de ce nu lasi oamenii sa isi ceara dreptul?
      daca nu exista metrou ce faceai? te adaptai nu?
      esti egoist, iar in cazul unei greve revolte tu vei fi primul care o va sparge cu fraza: DAR SA NU MA DERANJEZE PE MINE !!! sau "eu ce vina au ca nu se inteleg sindicatele cum ministerul??? d c trebuie sa platesc pentru prostia altora? "
      Dar eu ce vina am daca o iau asa ( dar nu o iau);
      iti urez multe succesuri
      • +14 (14 voturi)    
        Bugetare (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:34)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui liviu 2

        Lasa vrajeala. Pai ia zi prietene cum ar fi sa facem si noi astia din privat greva la plata darilor catre stat? Sa va vad de unde mai luati salariul.

        Nu va convine salariul, schimbati locul de munca. Nu va duce? Ciocu mic.
        Ia sa privatizeze metroul sa vezi ce profitabil devine peste noapte.
        • -4 (8 voturi)    
          ciocu mic romanilor (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:51)

          liviu 2 [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          Domnu' Alexandru C nu lucrez la stat, nu lucrez la metrorex dar n-am saturat sa fim prosti in tara noastra pe drepturile noastre.
          Daca s-ar putea sa faca o greva fiscala si persoanele fizice nu doar cele juridice m-as alatura cu cea mai mare placere, dar nu se poate.
          Apropo, tocmai mi-am dat demisia de la locul de munca. de ce? pentru ca eram nemultumit iar munca mea nu era apreciata la valoarea cuvenita.
          deci la mine nu se aplica fraza "ciocu mic"
          • +7 (7 voturi)    
            Tu nu te-ai intrebat? (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:27)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui liviu 2

            De ce tocmai acum? E clar greva politica si nu suport ca smecherii sa-si faca jocurile pe banii mei ( am abonament lunar) si pe timpul meu. Si stii ce va urma? Marirea costului calatoriei la metrou si apoi la RATB care vor face si ei greva si vor cere salrii mai mari. Si in final noi om iesi si batuti si cu banii luati.
      • +12 (12 voturi)    
        Completare (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:45)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui liviu 2

        Stii cat e salariul minim net la Metrorex? 1600 lei. Crezi ca ar fi minim 1000 de casiere/loc dispuse sa vanda cartele in cazul unui post vacant facut public? ;)

        I-as da afara pe toti si as angaja oameni care vor sa munceasca. Sunt cu zecile de mii.
      • +7 (7 voturi)    
        ... (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:35)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui liviu 2

        nu ma refeream exclusiv la mine dar ma rog...
        nu am nimic cu cerutul drepturilor celor de la metrorex...
        am si zis ca pot sa faca cate greve vor... mai citeste odata ca pasajul ala l-ai ratat!
        pe mine ma deranjeaza ca, maine va fi paralizat traficul in bucuresti din aceasta cauza.

        PS: hai sa nu punem intrebari aberante cu "daca nu exista metrou"... daca nu exista metrou se compensa cu altceva... daca exista metrou si nu merge o zi se face praf (mai mult decat este) traficul din bucuresti
      • +8 (10 voturi)    
        asa e (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:04)

        lilith [anonim] i-a raspuns lui liviu 2

        Da draga liviu2 ai dreptate. Hai sa inghitim tot rahatul ca sa nu fim spargatori de greva.
        Daca nu exista metrou veneam cu caruta la servici.
        Dar tiand cont de faptul ca exista si unii mai destepti ca restu s-au gasit sa faca greva si sa chinuie toata populatia bucurestiului nu inseamna altceva decat nesimtire si santaj asa cum s-a mai spus.
        Sunt perfect de acord sa-si ceara drepturile dar nu pe spinarea mea.
        Si mai multe succesuri iar daca esti din bucuresti si trebuie sa traversezi dintr-un capat in altul atunci drum bun maine la servici.
        Si ca sa spun si asta pe mine sincer ma doare la basca pt ca maine vin cu bicicleta (sau cu masina in cel mai rau caz) dar tot magarie mi se pare.
      • 0 (0 voturi)    
        sanatate numai bine (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:41)

        liviu 2 [anonim] i-a raspuns lui liviu 2

        ei bine va/ne meritam soarta la felul in care ganditi.
        nu voi reusi mai mult ca sigur sa va schimb parerile si mentalitatea, eu voi emigra pentru ca m-am saturat de traiul asta.
        sanatate numai bine.
    • +12 (14 voturi)    
      de ce? (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:16)

      ramen [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Pentru ca eu, tu si altii nu iesim in strada ca sa ne cerem drepturile, ci doar ne plangem pe bloguri, site-uri.
      de aia.

      PS. Daca nu ti-ai dat seama e si prostia ta. Daca zici altceva iti meriti soarta.( si eu pe langa tine)
      • +4 (6 voturi)    
        aici... (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:37)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ramen

        ai dreptate...
        intotdeauna am zis ca suntem un popor de tampiti pentru ca lasam sa ni se intample ce ni se intampla
  • +6 (8 voturi)    
    de ce ... (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:46)

    nahir [utilizator]

    ... sa suport o greva nesimtita. am abonament lunar achitat. cum ma vor despagubi respectivii "sindicalisti"? atat pentru cheltuiala facuta pana acum, cat si pe cea ocazionata de greva lor (bani si timp)?
  • +10 (10 voturi)    
    PROPUNERE.. (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:51)

    kin3zu78 [utilizator]

    eu as propune ca in intervalul 16:00 - 00:00 sa nu mai circule nici un cetatean cu metroul asa ca sa le batem obrazul cel gros. Sa vedem daca nu vor mai avea incasari de unde isi vor mari salariile , auzi la ei 26 % minim !!! Mama voastra de imbuibati , sunt curios daca metrorex are profit ??? Sau cumva toti banii merg doar in salarii si alte cheltuieli de protocol . Pana la urma sa construit din banii publici , nu e srl unui oarecare.
  • +21 (21 voturi)    
    23 (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:55)

    Caron [anonim]

    Cum 23% de la finele anului trecut!!??
    Adica tanti alea de vand cartele in staii (automate umane) primesc marire in loc sa fie inlocuite toate cu automate de cartele.
    Romania minunata...
    • +1 (5 voturi)    
      Stai putin... (Luni, 16 noiembrie 2009, 15:38)

      EuM [utilizator] i-a raspuns lui Caron

      Pai de ce tatutz cu automate? Ca sa creasca nr-ul somerilor? Ete bravos masura in plina criza!
      Ce treaba are greva lor abuziva cu schimbatul tantiilor de la cartele, ca eu nu inteleg ce-ti casuna asa?
      Oricum e o greva pur politica... deci, n-are rost sa ne umflam noi in pene cu tzashpe mii de comentarii pe langa subiect... Un partid are un reprezentant sindical la metrorex... partidul e in campanie electorala.. => greva metrorex => de suferit, sufera tot bucuresteanul frecventator de metrou => de influentat, sunt influentati toti privitorii de TV prin stirea soc: guvernul a fost incompetent, nu mai are bani de cresteri salariale!

      M
  • +16 (16 voturi)    
    Tare rau (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:06)

    Cristianul [utilizator]

    Eu nu pot sa inteleg de ce nu fac curatenie in METROREX (nepoti , cumnati , frati , surori etc) oamenii inutili care primesc banii .Se face curat si banii care raman se impart la cei ramasi .Dar in Romanika angajam multi care nu fac nimic (degeaba 1 , degeaba 2 , degeaba 3 ..... si apoi cerem banii de salarii ca suntem saraci .
  • +7 (7 voturi)    
    e bine (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:12)

    sabin [anonim]

    parerea mea este ca ar trebui sa iasa din subteran, sa mai vada ce se intampla si pe-afara, in lumea reala. a crescut economia cu 20%? au muncit cu 20% mai mult? au produs cu 20% mai mult? vin mai des metrourile? pentru ce ? astia si cu profesorii, nu se simte nicio imbunatatire in rezultatele muncii lor, dar vor mai multi bani. intai produci mai mult, vii la timp, nu la 12 minute la ora de varf si nici la 20 minute duminica dimineata, dupa aia sa ai pretentii. cel mai bine ar fi pentru fiecare cate o luna de fara plata, sa se invete sa mai faca manifestari socialiste. nu le convine, sa plece la alta companie. a, dar nu ar avea unde sa incinga telefonul gratis toata ziua, nu?
  • +12 (14 voturi)    
    Sa-i dam in judecata (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:13)

    Lilith [anonim]

    Mai propusese cineva sa-i dam in judecata. Sa dea banii pe abonamente
  • +6 (6 voturi)    
    protest (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:26)

    sandu [anonim]

    de maine incepand, nimeni nu v-a mai plati bilet la metrou, si toti oamenii vor sari peste bariere. sa vedem pe urma daca mai vor greva!
    Deci NU va mai cumparati bilet!
  • +6 (6 voturi)    
    niste nenorociti (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:29)

    cris [anonim]

    sunt niste nenorociti.
    vor mariri salariale,dar de conditiile in care se circula nu zic nimic.de faptul ca nu au un orar afisat sa stie si prostii care platesc in cat timp soseste urmatorul tren sau de ce la capat la pipera miroase ca la un wc public?
    si de cand se fumeaza la metrou sau afisele sunt doar pentru calatori nu si pentru angajati?
  • +8 (8 voturi)    
    se poarta GREVA (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:33)

    ligia [anonim]

    Vad ca sunt iar la moda grevele, mai ales a celor aflati in puncte cheie. Propun sa scoate-ti toate posturile de la metrorex ca fiind disponibile la somaj, cine vrea sa ramana pe post bine,cine nu e liber sa plece in alta parte la salariu mai mare si sa lase liber postul pt.cei care vor sa lucreze in condiiile oferite acum.Daca fac greva sa li se opreasca din salarii si din averile proprii (atat cat au sau nu au,sa ramana datori,treaba lor)despagubirile catre ceilalti cetateni onesti care sunt pusi in situatia sa isi schimbe traseul obisnuit,etc.
    Apropo, pt. cei de la institutul de hematologie care fac greve spontane dupa cum le vine pe chelie , tine-ti in sah vietile oamenilor care atarna de un fir de par, fara biletelul de la dvs.ca ai donat sange pt. X pacientul nu primeste punguta de sange pt. transfuzie.Cine va da dreptul sa va jucati cu vietile oamenilor, daca as lega numele dvs. de cel al criminalilor prin imprudenta,premeditat,din culpa sau ce incadrari ar mai fi sunt sigura ca v-ati supara foarte tare. Exista si demisie cand nu esti multumit de locul de munca, asta daca nu stiati.
    Sa aveti o zi buna.
  • +4 (8 voturi)    
    Transportul in comun (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:40)

    anonim [anonim]

    In Bucuresti e o gluma proasta.
    • +6 (6 voturi)    
      in schimb (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:46)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      transportul particular este foarte bine organizat.
  • +4 (4 voturi)    
    super! (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:44)

    barbu lautaru [anonim]

    nu mai ajung la liceu in stilul asta, nu plec eu pe bicicleta de la 6 dimineata.. nu nu
  • +3 (3 voturi)    
    Greva metrou (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:45)

    liviu [anonim]

    Astia cu greva lor trebuie batuti bine pana le trece cheful de proteste..sunt niste nesimtiti.Am abonament si il folosesc dimineata la 7 si seara la 5.Daca tot isntista cu greva sa faca cum a propus cineva mai sus, 1 tren din 3 sa circule si restul nu.
  • +3 (3 voturi)    
    contragreva (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:47)

    emin [anonim]

    eu zic sa ne organizam intr-o contra greva a oamenilor normal care protesteaza impotriva metrorex, sa vedeti atunci distractie...
    • -1 (3 voturi)    
      pestele de la cap se impute (Luni, 16 noiembrie 2009, 12:56)

      liviu 2 [anonim] i-a raspuns lui emin

      domnu' emin ar avea un efect mai bun greva la guvern si parlament .
      Stiti vorba aia:"pestele de la cap se impute"
  • +9 (9 voturi)    
    mda (Luni, 16 noiembrie 2009, 13:57)

    aha [anonim]

    votati PSD, votati HAOSUL PE URMATORII 5 ani

    sa nu uitam si de voiculescu care in timpul liber cand nu da note informative la securitate, organizeaza mitinguri si "rascoale" socialiste.
  • +12 (12 voturi)    
    ???? (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:00)

    Cristi [anonim]

    asta e atentat la siguranta statului!!! chiar nu se autosesizeaza nimeni? ce face acest radoi care cere unui guvern demis revendicari imposibil de satisfacut este un atentat la siguranta statului. tovarase radoi, stim prea bine in ce barca politica vaslesti. dar nu crezi ca pana la urma, intr-o buna zi, vei da socoteala pentru ticalosiile tale? apropo, ai fost cumva in delegatie cu geoana la moscova? ei (rusii) te-au invatat ce trebuie sa faci acum in campania electorala? sa-ti rusine neobrazatule! alti oameni (cei din sistemul privat) lucreaza pe bani mult mai putini decat ii castigati voi cei de la metrorex si nici nu au locul de munca asigurat cum il aveti voi!!! nu va este deloc rusine nesimtitilor?
  • +8 (8 voturi)    
    Metrorex=Radoi=PSD (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:28)

    Johnny [anonim]

    Q.E.D
  • +9 (9 voturi)    
    sindicate (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:32)

    gabi [anonim]

    sunt in campanie electorala toti sefii de sindicat psd.
    isi ajuta seful sa (nu) castige duminica, plus ca vor plonja la alegerile parlamentare viitoare intr-un post de deputat sau senator.
    Sarcina de pupincuristi.
  • +13 (13 voturi)    
    Cresterea somajului (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:33)

    INSOMAR [anonim]

    Berceanu ar putea sa-si spele niste pacate si sa-i dea afara pe toti cei de la Metrou, si ar lua de la SNCFR, ca au de unde alege.
    Cred ca cei de la CFR ar zice saru mana
  • +8 (8 voturi)    
    Dumnezeu sa-i dea ce si-a dorit (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:37)

    nanu [anonim]

    Cu catviva ani in urma, Radoi declara in emisiuni TV cand era intrebat daca va intra in politica: "sa dea Dumnezeu sa mi se usuce mainile daca voi face acest pas". A intrat in politica, in PSD evident si este deja la al doilea mandat de parlamentar. Despre sindicate, Radoi isi aduce aminte cand PSD-ul este in campanie din opozitie. In rest, cand PSD-ul e la putere ii uita cu acelasi dispret ca tot PSD-ul. Ne luptam de 20 cu acesti lideri de sindicat si politici care tot vor sa ne "faca bine" doar in campanii electorale. Poate ca unde au esuat politicienii care au incercat schimbarea va reusi gripa porcina. Ceva trebuie sa ajute acest popor sa scape de toate aceste lepre pe care Romania nu-i intereseaza decat sa aiba prosti pe care ei sa faca averi uriase. Si Radoi este doar un exemplu. Poate-l aude D-zeu ca tot a cerut la EL.
  • +1 (7 voturi)    
    nesimtire... (Luni, 16 noiembrie 2009, 14:51)

    geo12 [utilizator]

    Eu unul nu cred ca cei de la PSD ar avea ceva de castigat din aceasta greva, ba dimpotriva au de pierdut pt ca toata lumea stie cine e Radoi...asa ca nu cred ca are vreun scop electoral greva ci e vorba pur si simplu de nesimtire! O masura urgenta pe care ar putea-o lua cei din conducerea Metrorex ar fi sa instaleze automate pt cartele si sa dea afara majoritatea casierelor! sa se automatizeze procesele care se pot automatiza si sa se scape de trantori! se vor economisi o gramada de bani si le vor ajunge si pt salarii!
  • +4 (4 voturi)    
    nemernici (Luni, 16 noiembrie 2009, 15:17)

    Humbert [anonim]

    mari nemernici acesti angajati ai metrorexului.

    trenurile vin greu, sunt aproape intotdeauna pline, conductorii ori sunt incompenti ori nesimtiti la cum pun franele alea de cad toti calatorii unii peste altii ca sacii da cartofi, trenurile in sine sunt prost facute (nu ai de ce sa te tii cand stai in dreptul usilor), mizeria e cat cuprinde samd.

    pe ce baza cer acesti nemernici mariri de salarii? cu ce ai crescut calitatea serviciilor lor asa incat sa fie indreptatita o astfle de marire?

    asta lasand la o parte faptul ca lucreaza la o companie care ar da faliment fara subventii si ca pur si simplu nu sunt bani la buget in perioada asta.

    este un santaj de cea mai joasa speta, toti angajatii metrorez ar trebui scuipati in fata de fiecare calator.
  • +6 (6 voturi)    
    asta e terorism (Luni, 16 noiembrie 2009, 15:35)

    alex [anonim]

    da, poate fi numit terorism. "daca nu-mi dai banii ti-i nenorocesc p-astia"....ce scirbe...daca nu le convine salariul sa se duca sa lucreze in sectorul privat...dar asta dupa ce desecretizeaza contractele pt spatiile publicitare...chiar, cum vine asta, contract secret pt achizitii cu bani publici??...si poate ar merita sapat nitel si la contractul cu "badiguarzii"
  • +4 (4 voturi)    
    greva (Luni, 16 noiembrie 2009, 15:44)

    prosteala pe fata [anonim]

    Tot ce se intampla in aceste zile are legatura cu campania electorala, inclusiv aceasta greva, inclusiv demisia pesedistilor din guvern. Chiar unul dintre ei, Dancu de la Cluj, a spus intr-o emisiune TV ca iesirea PSD de la guvernare a fost decisa de Geoana pentru dinamizarea campaniei electorale, pentru ca totul curgea in favoarea actualului presedinte. Mai tineti minte cine a participat la intalnirile cu FMI de luna trecuta ca reprezentant al patronatelor? Dan Matei Agathon, fostul ministru al turismului si membru PSD... Toate se leaga intre ele - sindicatele si patronatele mai "vocale" sunt de fapt PSD-ul
  • -6 (10 voturi)    
    CE SE AGITA PROSTIMEA !!!!! (Luni, 16 noiembrie 2009, 15:54)

    SEFU [anonim]

    Baa sarantoilor ba soarecilor ce va tot agitati atata? sa faca greva sa faca ce vrea muschii lor Maine o sa fie nashpa da nu ca nu mai au zilierii cu ce sa se plimbe ci ca toti sarantocii care merg cu metroul si care miros urat si nu au bani de masina o sa iasa la suprafata sa incurce oamenii. Baaa, luati-va masina baa si nu mai ardeti gazu si mergeti ca omu la servici nu ca muncitoru obosit de bautura. Huooo. Si ce ma nenorocitilor, daca face metrou greva e de vina PSD?. La munca la munca tovarasi! eu cu TOUAREGUL meu ajung in 20 minute de la vila la fabrica care o am
    • +6 (6 voturi)    
      bine... (Luni, 16 noiembrie 2009, 16:30)

      lmc [utilizator] i-a raspuns lui SEFU

      ca mirosi tu frumos in tuaregul tau (alb, normal, nu?). Ai auzit de cei care au masina dar prefera sa nu piarda timpul in traficul din bucuresti? Trafic ingreunat de lenesii care merg si pt o paine cu masina la chiosc si o parcheaza pe avarii in fata tarabei?
      Totusi nu cred ca ai tu nici un tuareg, nici macar o bicicleta...
      Le urez tuturor sa aiba maine un drum cat mai scurt pana la servici!
    • +3 (3 voturi)    
      alt necioplit (Luni, 16 noiembrie 2009, 17:00)

      Ava [anonim] i-a raspuns lui SEFU

      Domnule, esti cam necioplit si jignesti aiurea niste oameni. In metrou, intimplator, circula lume mult mai spalata decit in autobuz (pentru ca la metrou, intimplator, se plateste calatoria in proportie mult mai mare decit la suprafata). De asemenea, poate nu toata lumea vrea sa stea cu orele in trafic din cauza indivizilor ca dumneata care se cred zei si nu respecta regulile de circulatie scrise si nescrise.
    • +4 (4 voturi)    
      =))) (Luni, 16 noiembrie 2009, 18:36)

      Lilith [anonim] i-a raspuns lui SEFU

      Bai asta bogatu cu tuaregu la bot maine ai sa ajungi in 10 ore si tu pentru ca toti saracii care merg cu metrou or sa-si scoata si ei masinile de la parcare si or sa vina cu ele =))))).
      Diferenta e ca aia care au mai mult de 4 clase si gandesc chiar daca isi permit masina vin cu metrou tocmai ca sa nu stea ca idiotii in trafic. Dar na... e greu.
    • 0 (0 voturi)    
      nu te cred! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 12:06)

      alma [anonim] i-a raspuns lui SEFU

      tuareg - vila - fabrica - 20 min - etc.... poti insira cat doresti!
  • +11 (13 voturi)    
    NESIMTIRE (Luni, 16 noiembrie 2009, 16:01)

    alecsandra [anonim]

    Circuland, in mod special dimineata, cu metroul mi-am prelungit abonamentul- imi poate raspunde metrorexul ce voi face cu zilele pierdute cauzate de greva? Imi va prelungi cineva aceste zile (doar greva este pe termen nelimitat) sau ar trebui sa fiti dati in judecata de proasta decizie pe care ati luat-o?
    Pe langa acest lucru, nu vi pare prea mare nesimtirea sa "cersiti"an de an maririre de salariu?
    In urma acestei greve nu va deosebiti cu nimic bun fata de cei care ne conduc.
  • +2 (4 voturi)    
    greva metrou (Luni, 16 noiembrie 2009, 23:12)

    diana [anonim]

    In loc sa faca greva mai bine le-ar da afara pe 'tantile' de la bilete care niciodata nu sunt acolo cand vrei sa cumperi bilet. Sau ar munci mai eficient in asa fel incat metroul sa vina o data la maxim 5 minute, nu o data la 15 minute ca in Africa.
    Sper ca nu vor si spor de subteran ca minerii!!! Sau il au deja? Pai atunci vrem si noi, cei care calatorim cu metroul 7 zile pe saptamana.
    Si banii pe abonament cine ni-i ramburseaza?
    Lipsa de respect...eu i-as da afara pe toti cei care fac greva. Pe criza asta sigur se gasesc inlocuitori.
  • +3 (5 voturi)    
    AFARA (Marţi, 17 noiembrie 2009, 0:18)

    c [anonim]

    Sa ii dea afara pe cei ce fac greva.. pe salariile lor sunt convins ca tot maien angajeaza altii.Puneti mana la treaba si nu mai urmati tampeniile liderilor de sindicat cu interese politice.Geoana stii cat faci in Bucuresti 0%, desi tu speri ca prin greva asta sa dai in Basescu.De fapt dai in noi fraierii care vom face 3 ore din Militari pana in Pipera.Mersi PSD, Mersi metrorex, nuo ducem noi bine ... da sigur mai bine decat cu voi. Nesimtitilor
  • -3 (5 voturi)    
    Da-le banii, nemernicule! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 0:34)

    mihaita [anonim]

    De ce nu le dai banii, Berceanule? Ii tii pt. campania electorala? ii pui la tescherea? Daca sunt bani, da-le salarii mai mari!! Ce daca liderul sindical e de la PSD? Oamenii nu au ce pune pe masa copiiilor.
    PS Le doresc celor care au postat impotriva angajatilor de la metrou sa li se intample cele mai rele lucruri, sa vada ce greu e cand nu ai bani. E usor sa spui sa le scada salariile sau sa ii dea afara cand nu ti se intampla tie! Nu v-ar fi rusine!
    • 0 (0 voturi)    
      MIhaitza (Marţi, 17 noiembrie 2009, 6:56)

      Ion Ion [anonim] i-a raspuns lui mihaita

      Mihaitza, tu la ce film te-ai uitat pana acum? Cel mai probabil lucrezi la metrou...De unde sa le dea bani? Nu intelegi ca metroul e subventionat de stat, adica banii aia o sa iasa din buzunarul tau. Unde ai mai auzit tu de cresteri consecutive de salarii de 25% anual, in 2008 si 2009 ?
    • +1 (1 vot)    
      Cei de la metrou nu sunt deloc prost platiti (Marţi, 17 noiembrie 2009, 8:18)

      vanastasiu [anonim] i-a raspuns lui mihaita

      Cei de la metrou au venituri(salarii + sporuri) medii de 2600 lei. Nu sunt deloc mici aceste salarii iar o cerere de marire a salariilor de 26% este de neacceptat. Nu inteleg cum nu au ce pune pe masa copiilor acesti "sindicalisti" cand au venituri mai mari decat media veniturilor pe tara.
    • +1 (1 vot)    
      Rusine sa-ti fie tie! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 9:30)

      Razvan [anonim] i-a raspuns lui mihaita

      In conditiile in care somajul creste vertiginos in tara, bugetarii sunt trimisi acasa, vin astia de la Metrorex sa ceara marire de salariu. Si cica noua sa ne fie rusine...
      Stiti cati ar vrea acum sa se angajeze in locul celor la Metrorex? Ca nu au deloc servici si ei, intr-adevar, nu au ce sa puna pe masa copiiilor !!!
    • 0 (0 voturi)    
      sa nu exageram! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 9:31)

      alice [anonim] i-a raspuns lui mihaita

      Cum este posibil ca la 3000 de lei salariu mediu la Metrorex oamenii sa se vaite ca nu au ce pune pe masa copiilor? Oare ce s-ar intampla daca s-ar investi in distribuitoare automate de cartele de metrou si in garnituri de tren teleghidate, cum exista in multe orase din Europa?
    • 0 (0 voturi)    
      Salarii (Marţi, 17 noiembrie 2009, 10:33)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui mihaita

      Intrebare: care e cel mai mic salariu de la Metrorex?

      In sectorul privat s-au facut concedieri si sunt salarii micsorate. Daca oamenilor nu le convine, sunt dati afara. Fara greve fara nimic. Cei care raman stau cu ciocul mic.
  • 0 (0 voturi)    
    greva la metru (Marţi, 17 noiembrie 2009, 7:26)

    calator [anonim]

    sa li se prelungeasca abonamentul la metrou calatorilor cu zilele lor de greva.si sa-si ceara scuze calatorilor.sa le fie rusine, e an de criza, nici noi nu ne luam salariile intregi dar am inteles ca asta e situatia.
  • 0 (0 voturi)    
    greva colorata... (Marţi, 17 noiembrie 2009, 8:48)

    Octavian [anonim]

    de ce oare greva asta mi se pare cam colorata? cam rosie adica...

    parca vad un candidat rosu si rrrit iesind zilele astea la TV si deplangand soarta cetatenilor bucuresteni, concetatenii lui de patura medie. ca, nu-i asa, stim cu totii a cui e vina ca nu merge metroul. a venit ala cu parapsihologul si a reusit sa scada tensiunea si la sinele de metrou acum...
  • 0 (0 voturi)    
    Metrorex (Marţi, 17 noiembrie 2009, 8:55)

    miki [anonim]

    Nu ma afecteaza nu stau in Bucuresti dar,o astfel de greva in conditii dubioase,cu presedintele de sindicat membru PSD,miroase urit.Revenirea la normalitate se face usor,lasatii o luna si dupa aceea,cind se termina rezervele, mai vorbim daca mai vor sa continue greva.Problema este ca da rau in 22.
  • 0 (0 voturi)    
    Va agitati degeaba (Marţi, 17 noiembrie 2009, 9:29)

    Mihai [anonim]

    Nu mor caii cand vor cainii ....
  • 0 (0 voturi)    
    afara! (Marţi, 17 noiembrie 2009, 9:58)

    brod [anonim]

    greva o sa treaca... cum necum. dar conducerea ar trebui sa puna biciul pe vatmanii de trenuri si pe asa-zisii regulatori de circulatie, impunandu-le sa circule in grafic, si nu in bataia de joc care bantuie de ani de zile subteranele metrorex. au stiut sa se sebeze, sa scoata carti omagiale - dar unde, in europa, vine un tren de metrou la 7-10 minute?!? si vor bani si mai multi. huoooo!
  • 0 (0 voturi)    
    Abonamente (Marţi, 17 noiembrie 2009, 11:24)

    vladim [anonim]

    Bineinteles ca cei care platesc abonamente nu vor mai primi nici-o despagubie.... Bineinteles ca cei care pierd timpul zilnic nu vor primi nimic....Vom pierde cateva ore in trafic + stres + nervi.... La finalul grevei totul se va incheia probabil fericit pentru cei de la metrorex .. Vor primi o marire de salariu si nu vor fi trasi la raspundere pentru timpul risipit de fiecare dintre noi... Dar nu-i nimic....asa am fost crescuti zeci de ani... sa suferim in tacere si sa nu ne cunoastem drepturile. Oare s-ar gandii de ori ori inainte sa intre in greva cei de la Metrorex daca vor fi depuse 650.000 plangeri (nr calatorilor care circula zilnic cu metroul) impotriva companiei Metrorex si cererea unor despagubiri?Posibil.....
  • 0 (0 voturi)    
    Mda (Marţi, 17 noiembrie 2009, 13:03)

    Javroche [anonim]

    Probabil ca cineva pe acolo pe sus pe la Metrorex are o intelegere cu cine stie ce firme de taxiuri :)
    Cateva zile de greva la Metrorex sunt o adevarata mina de aur pentru orice companie de taxiuri.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by