Fetita de 11ani va face avort vineri, intr-o alta clinica din Anglia

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 3 iulie 2008, 13:26 Actualitate | Esenţial

Reprezentantii clinicii Marie Stopes din Londra au renuntat sa ii mai faca avort fetitei de 11ani pentru ca nu au gasit un specialist care sa faca anestezie unei fete de aceasta varsta, disponibil saptamana aceasta, avand in vedere ca in clinica se fac, in general, avorturi pentru tinere de peste 12 ani, potrivit MEDIAFAX.

Fetita ar urma sa faca avort maine, intr-o alta clinica din Anglia.

"Nu am gasit un specialist. De regula, clinica noastra face avorturi tinerelor cu varste de la 12 ani in sus, insa pentru fetita de 11 ani este nevoie de un medic anestezist bun. Este un caz special. Noi am luat legatura cu unul, insa ne putea ajuta doar saptamana viitoare", au explicat reprezentantii Biroului de presa al clinicii.

Potrivit sursei citate, clinica a luat decizia transferarii fetei pentru a nu mai astepta inca o saptamana pana la efectuarea avortului.

"Ne-am gandit sa o trimitem in alta parte, pentru ca asa este mai bine pentru ea, sa nu mai astepte cateva zile. Pentru ea si cateva zile sunt importante", a precizat unul din reprezentantii Biroului de presa al centrului din Londra.

Pentru ca fata este din alta tara, iar avortul pentru ea nu este gratuit, costurile pentru aceasta operatie vor fi suportate de Clinica Marie Stopes.

"Nu putem spune exact pretul pentru un astfel de avort, oricum este mai mare decat unul obisnuit, este un caz mai special. Aproximativ 1.500 de lire, credem. Oricum, familia nu va plati nimic, noi vom suporta toate costurile, am hotarat sa o ajutam pentru ca este un caz special. Tinerele din Marea Britanie au gratuit avortul, insa, cum ea este din Romania, avortul trebuie platit", a precizat purtatorul de cuvant.

Fetita de 11 ani din satul Poieni din comuna nemteana Piatra Soimului, ramasa insarcinata dupa ce a fost violata de unchiul ei, a plecat, duminica dimineata, cu avionul in Anglia pentru intreruperea sarcinii.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

4240 vizualizari

  • -7 (11 voturi)    
    Sa nu ucizi. (Joi, 3 iulie 2008, 14:23)

    Ionut [anonim]

    Iata cum asistam la o crima, si totusi nimeni nu poate face nimic. Pacat ca exista astfel de oameni care se lupta din rasputeri sa ajute la o astfel de crima. Daca s-ar fi nascut copilasul si l-ar fi ucis parintii fetei ar fi facut ani grei de puscarie si ar fi parut niste bestii, dar acum ca toata lumea asteapta sa faca avortul si unii il sustin par niste "lupi in piele de oaie" - "crestini doar" bineinteles cu numele.
    Bunica mea a vorbit cu tataie de la 13 ani si s-a casatorit la 14 ani, a nascut 7 copii si nu s-a mai agitat o tara intreaga.
    • +6 (10 voturi)    
      Se cunoaste (Joi, 3 iulie 2008, 14:51)

      mtg [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      Pana sa iti citesc comentariul, eram nehotarat in privinta avortului. Dar cand dau peste specimene ca tine, vad ce util poate fi un avort facut la timpul lui....
      • +3 (3 voturi)    
        mda (Joi, 3 iulie 2008, 15:43)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui mtg

        e relaxant sa crezi cu tarie in lucruri care ti se dau pe tava de-a gata, si sa nu iti pui problema responsabilitatii actiunilor tale facand numai(nu stiu in ce masura) ce este permis de biserica.
        S-au facut lucruri mai urate decat acest avort de catre biserica si in numele bisericii, cu timpul biserica si-a reorientat pozitia in ton cu civilizatia, si a renuntat la cruciade, arderea pe rug a vrajitoarelor, la ideea cum ca pamantul este plat si la alte chestiuni expirate ideologic. Biserica a renuntat ultima la ele. Dupa ce lumea o sa consientizeze in mai mare masura valorile umanului, problema avortului cred ca se va pune mai nuantat si de catre biserica.
    • +3 (7 voturi)    
      creier (Joi, 3 iulie 2008, 14:53)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      Chestia din subiect lipseste la tine.

      -copila aia poate sa moara daca naste
      -copilul s-ar putea sa aiba grave defecte datorita faptului ca este copilul fratelui mamei fetitei
      - daca nici una din cele de mai sus nu se intampla atunci copilaria ei e distrusa, viata la fel , in mare parte

      Voi astia cu crima si cu dumenzeu sa taceti.
      Pana nu vad un inger cu bani de chirie si o plasa de mancare nu aveti nici un argument.
      Voi a-ti prefera sa vedeti un om ca se chinuie groaznic ( pentru ca asa vrea dumnezeul vostru ) decat sa il ajutati sa moara.
      Acum multi ani erati aia care atunci cand lupii mancau copii tribului,taiati un cap ca sa impacatii zeii.
      • +2 (6 voturi)    
        ... (Joi, 3 iulie 2008, 15:30)

        Opposite [anonim] i-a raspuns lui radu

        Pai in Biblie se spune ca omul e facut prin incest asa ca e normal sa nu vada nimic anormal habotnicii.
        • -4 (4 voturi)    
          incest frate (Joi, 3 iulie 2008, 16:46)

          heraasku [anonim] i-a raspuns lui Opposite

          Daca e ca in Biblie si tu esti din incest. Daca nu e din ce esti? Mama ta e de pe Venus si Taticul e de pe Marte?
      • +4 (6 voturi)    
        Realitatea (Joi, 3 iulie 2008, 15:33)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui radu

        Ceea ce doar o parte din presa a relatat si doar sumar vor lamuri o serie de aspecte si veti vedea ca nu e chiar asa cum spuneti voi:

        1. Victima - si familia ei, evident - e de etnie rroma.

        2. Mama fetei de 11 ani a nascut-o la varsta de 14 ani - deci si mama fetei si-a inceput viata sexuala cel putin la varsta de 13 ani! E o traditie in familia (si etnia) lor, presa daca investiga, observa ca multe rude ale copilei au avut relatii sexuale la varste apropiate! Daca "violatorul" nu era unchi, problema se rezolva printr-o nunta tiganeasca!

        3. Fratele mamei - cel care a "violat-o" - in realitate doar a avut relatii sexuale cu ea (alta infractiune, care prevede pedepse mai mici!) In cadrul comunitatilor rrome relatiile de acest gen sunt tolerate (presa abunda de stiri de acest gen, cu personaje din aceasta etnie). Acesta e motivul pentru care "violatorul" e de negasit! Insasi familia fetei il apara, il ascund! Mai mult, nici macar nu au facut plangere, iar daca ar fi arestat, toti, inclusiv mama fetei ar sari in apararea lui!

        4. Fata putea face avortul si in Romania - comisia ministeriala a permis acest lucru si Clinica Marie Stopes exista si in Romania! are si site: mariestopes.ro! Eu cred ca mama fetei a acceptat sa plece la Londra pentru a putea ramane cu fata in acea tara - si evident pentru a presta acolo activitatile traditionale, specifice etniei rrome care ne-au dus faima in vest!

        Tare mi-e ca povestea va avea o alta turnura (acuze de furt din casa celei care suporta cheltuielile, de faptul ca incearca sa ramana in anglia, etc)- si cred ca persoana generoasa, care a suportat cheltuielile se va dovedi a fi adevarat victima!
        • -1 (1 vot)    
          absolut corect (Vineri, 4 iulie 2008, 9:38)

          valer [anonim] i-a raspuns lui Catalin

          presa a preferat să scoată un episod lacrimogen din ceea ce la etnia în cauză e mai degrabă firesc

          dar dacă familia rămâne prin Anglia n-avem de ce să ne plângem; poate în timp or să-l cheme şi pe unchi ...
      • +2 (4 voturi)    
        cocosel tata (Joi, 3 iulie 2008, 16:44)

        heraasku [anonim] i-a raspuns lui radu

        Pai si tu tai porcul de craciun frate sa impaci zeul sub-burtii ha, ha, ha
    • +2 (4 voturi)    
      sa nu ucizi, din prostie (Joi, 3 iulie 2008, 15:21)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

      Bunica-tu era cumva chiar unchiul bunicii tale si a violat-o la 11 ani?

      Sunt de acord cu tine, daca te iei dupa valorile "crestine", asea sunt chestii normale si trebuie lasate in voia destinului.
    • +2 (4 voturi)    
      exemple... (Joi, 3 iulie 2008, 15:33)

      kitty [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      chiar ma gandeam cand o sa apară un "inteligent" ca tine sa-şi dea cu părerea... De malformaţii ai auzit?
      • -1 (1 vot)    
        si daca (Vineri, 4 iulie 2008, 9:17)

        noa [anonim] i-a raspuns lui kitty

        si daca malformatiile apar dupa nastere? omoram copilul care are deja cativa ani? avem o perdea de fum pe ochi si nu vrem cu nici un chip s-o dam la o parte si sa vedem ca, dintr-un punct de vedere, nu e nici o diferenta intre celula-ou, fat de 21 de saptamani, copil de 3 ani etc.
    • -1 (1 vot)    
      eu unul nu pretind a fi crestin (Joi, 3 iulie 2008, 17:45)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      Nu sunt deloc in favoarea avorturilor.
      Sunt insa situatii in care e mai bine asa.
      Oricum nu e treaba mea sa ii judec pe altii in situatii de genul asta. daca chiar exista, o face cel de sus...
  • -11 (11 voturi)    
    Confirmare (Joi, 3 iulie 2008, 14:34)

    Weather [anonim]

    Asa cum am mai spus-o,si cum au mai zis si altii,toti doctorii din lume ar trebui impuscati
    • +6 (6 voturi)    
      Esti diliu rau... (Joi, 3 iulie 2008, 14:53)

      Om normal [anonim] i-a raspuns lui Weather

      Pacat ca si paranoicii precum Weather stiu sa scrie...
    • +2 (6 voturi)    
      Ar trebui aprofuntat mai mult subiectul... (Joi, 3 iulie 2008, 15:04)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Weather

      - Dar cei din vina carora e plin pe strazi de copii nenorociti care cersesc nu ar trebui impuscati?
      - Dar cei care nu fac nimic sa-i ajute pe acesti copii fara nici o vina n-ar trebui si ei impuscati?
      Din cea de-a doua categorie face parte si fetele bisericesti, cei prea mult laudati si slaviti.
      Si nu in ultimul rand aveti careve cunostiinta de faptul ca un copil nascut din parinti ce sunt rude apropiate are un risc foarte mare sa se nasca leguma?
      • +5 (5 voturi)    
        ... (Joi, 3 iulie 2008, 15:31)

        Opposite [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Hai mah gigi, ce subiect s-aprofundezi? Weather e doar un cretin arunca cu piatra-n apa sa faca valuri.

        Sau "troll" pentru cei care cunosc termenul.
      • +1 (5 voturi)    
        Aprofundare (Joi, 3 iulie 2008, 15:53)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Presa a omis - gresind aici, zic eu, sa aprofundeze aspectele ce tin de specificul etniei din care provine copilul - ETNIA RROMA!

        Mama Florinei a nascut-o la 14 ani! Cate nunti tiganesti, cu minori, nu au fost prezentate ca "evenimente" de catre presa si televiziuni, pe motivul ca "asa e obiceiul la noi" (aiurea, obiceiul era acelasi la toate etniile, inclusiv la "albi" - si Romeo si Julieta aveau 13-14 ani - insa lumea se mai schimba, cu timpul)

        In etnie traditia cere ca dupa 10 ani fata sa se marite! Sunt inca frecvente casatoriile de tigani la 12-13 ani! Chiar si la varste mai fragede!

        In cadrul etniei rrome relatiile incestuase sunt destul de frecvente - insa la fel se tine sub tacere acest aspect!

        Nu neaparat se nasc "legume" din relatii incestuoase - insa riscul unor boli este mult mai mare...Ca o paranteza, Cleopatra era rodul unei relatii incestuoase, parintii ei fiind frate si sora....In antichitate, si in multe culturi precrestine incestul era considerat normal (chiar si la triburile antice de evrei - vezi vechiul testament)

        De ce nu se gasesc solutii de a educa aceasta etnie, si de ce legile impotriva acestor practici (ele exista si prevad sanctiuni seve re) nu sunt aplicate si in cazul minoritatii rrome?

        Findca astfel de cazuri sunt frecvente, si nu dau semne ca se vor diminua!
      • 0 (0 voturi)    
        mim (Vineri, 4 iulie 2008, 13:04)

        mim [anonim] i-a raspuns lui gigi

        ce parere aveti de monarhia din Anglia? In afara unei boli de sange (care apare si la o linie genetica "curata") ce malformatii mai au?
    • 0 (0 voturi)    
      mim (Vineri, 4 iulie 2008, 13:02)

      mim [anonim] i-a raspuns lui Weather

      ai uitat de avocati...
  • -1 (7 voturi)    
    ??? (Joi, 3 iulie 2008, 14:41)

    bs [anonim]

    acum si englezii o dau cotita. sa fi avut dreptate prima comisie din Romania? pt ca e clar ca echipa engleza nu vrea sa isi asume niste responsabilitati, niste riscuri.
    • +1 (5 voturi)    
      ... (Joi, 3 iulie 2008, 15:34)

      Opposite [anonim] i-a raspuns lui bs

      BS, macar citeste articolul inainte sa-ti dai cu parerea despre el.

      O trimit la o alta clinica si-i asigura interventia pe banii lor.
    • +3 (5 voturi)    
      Ce sariti asa.. (Joi, 3 iulie 2008, 15:37)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui bs

      E o masura pur administrativa.
  • -2 (10 voturi)    
    G R E T O S .... (Joi, 3 iulie 2008, 14:48)

    Romanul [anonim]

    ....Absolut gretos

    O societate total depravata, avorturi gratuite pentru tinere, 11 ani, ....

    Doamne ai mila de noi!
  • +1 (5 voturi)    
    E urmare a unui viol! (Joi, 3 iulie 2008, 15:10)

    same.dan [utilizator]

    E clar ca nu cunoasteti cazul de-ajuns ca sa comentati. Copilul e rezultatul unui viol facut de o ruda a fetitei. Nemaivorbind ca are doar 11 ani, deci este ea insasi un copil.

    Pana si in tarile fundamentalist islamice este permis avortul in astfel de cazuri.

    Avortul =Crima numai in capul unor idioti care urasc femeile si egalitatea femeilor, si vad lumea ca o colectie de pacatosi.
    • 0 (0 voturi)    
      VIOLUL NU A FOST DOVEDIT (Vineri, 4 iulie 2008, 12:15)

      red cat [anonim] i-a raspuns lui same.dan

      Violul nu a fost dovedit, cu atat mai putin nu a fost dovedit faptul ca unchiul e tatal acelui copil! Fiecare om are dreptul la nevinovatie pana cand primeste sentinta judecatoreasca la tribunal. De ce absolut nimen nu a sesizat ca "unchiul" e numit violator desi nu exista probe? Daca l-au arestat si apoi a fost eliberat inseamna ca nu aveau cum sa-l retina neexistand dovezi care sa-l acuze. O copila confuza, influentata de parinti si de jurnalisti poate produce o poveste lacrimogena cu violuri si incesturi insa aceasta ramane poveste daca nu sunt dovezi.
  • +3 (5 voturi)    
    respect (Joi, 3 iulie 2008, 15:39)

    ps [anonim]

    Vad ca totusi nici una din taberele pro si contra nu da dovada de putin respect.
    Oameni buni, daca alegem sa credem in Dumnezeu si ca e gresit sa se fac avort sau daca credem in orice altceva si ca e bine sa se fac avort atunci putem discuta asta civilizat si fara injurii la adresa celorlalti.
    • +2 (4 voturi)    
      singurul lucru care trebuie respectat (Joi, 3 iulie 2008, 17:29)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui ps

      este decizia fiecarei femei in legatura cu sarcina pe care o poarta. Sub restrictiile legale asupra varstei sarcinii.

      Mai mult, in Romania nu este inclus in lege un principiu de baza care tine de drepturile fundamentale ale omului: orice sarcina rezultata din viol sau incest (iar aici ambele s-au materializat) trebuie exceptata de la restrictiile legate de varsta sarcinii.

      Fiecare poate crede in orice zane si balauri doreste, dar traim intr-un stat laic si biserica nu trebuie sa aiba nici un cuvant de spus asupra continutului legilor acestui stat.
  • -3 (5 voturi)    
    Nu ar fi un capat de lume daca ar naste. (Joi, 3 iulie 2008, 18:11)

    io [anonim]

    Citeam mai sus aberatii ale unora care se cred destepti. O copila de 12 ani, ca atata va avea cand va naste, aproape 12 ani NU MOARE LA NASTERE, asta e tampenia cea mai mare debitata pana acum. Daca menstruatia i-a venit la 11 ani i-a venit tocmai pentru CA POATE PROCREA desteptii pamantului. Daca va uitati mai bine la ea vedeti ca e bine construita, poate usor insela prima impresie. Eu una daca o vedeam as fi zis ca are 14-16 ani. A doua cretinitate, un copil din incest nu se naste cu malformatii. Sunt atatia copii nascuti dintr-un incest si nu s-au nascut cu malformatii sau mai stiu eu ce probleme. E adevarat ca nu e indicat sa faci copii in familie datorita repercusiunilor genetice asupra generatiilor viitoare, dar asta nu inseamna ca gata, daca are copilul, ala iese cu 5 picioare.
    Atata nepasare nu am mai vazut. Ca sa se justifice o crima oribila atata se abereaza pe subiectul asta. Si inca ceva......de ce credeti ca acea clinica a renuntat? Pentru ca is destepti si stiu ca in cazul in care fata moare la avort vor avea de platit cu varf si indesat si se spala pe maini acum.
    Da, exista posbilitatea sa moara la avort, e mai mare decat cea ca armuri la nastere. Cred ca habar aveti care este diferenta intre un avort si o nastere. Mai puneti mana pe carti si mai aveti incredere si in biserica. Sub invataturile religioase se ascund multe informatii utile.
    • 0 (0 voturi)    
      esti pe spate.. (Vineri, 4 iulie 2008, 12:39)

      adela, UK [anonim] i-a raspuns lui io

      ti-am mai vazut o postare zilele trecute de acest gen. tu inca traiesti in evul mediu se pare si nu in secolul 21.
      e o diferenta mare intre a face un copil pentru ca vrei sa ai copii si a face copii pentru ca ai fost victima unui viol.

      daca nu esti femeie si mama nu ai de unde sa stii. asa ca tine-ti gura.
    • 0 (0 voturi)    
      Cunostintele tale sunt cel putin deficitare! (Vineri, 4 iulie 2008, 12:46)

      Ruxanda [utilizator] i-a raspuns lui io

      Daca avea menstruatie nu era deja buna "de produs"!! Organele sexuale se maturizeaza complet abia la 18 - 20 de ani, chiar daca este menstruatie,organismul de-abia incepe sa se pregateasca de maturizare,nu pentru nastere! Ce idioti/idioate mai exista in lumea asta!! Cum poti sa spui una ca asta? Esti si tu vreo "crestina" cuvioasa? Cum poti spune : "Sunt atatia copii nascuti dintr-un incest si nu s-au nascut cu malformatii sau mai stiu eu ce probleme.", tu esti unul dintre ei?
    • 0 (0 voturi)    
      mim (Vineri, 4 iulie 2008, 13:10)

      mim [anonim] i-a raspuns lui io

      bine zis. as fi curios ce idiot ti-a dat vot negativ.
  • -3 (5 voturi)    
    Va rog, iertati-ma fratilor (Joi, 3 iulie 2008, 19:00)

    Ionut [anonim]

    Va rog, iertati-ma fratilor daca v-am jignit, am vrut doar sa spun ca nu sunt de acord cu avortul, sunt casatorit si am o fetita de 9 luni, si imi doresc din tot sufletul ca Domnul sa-mi daruiasca si alti copii.
    Am primit pentru aceasta cutezanta a mea de a condamna in general avortul care este o curmare a unei vieti omenesti si deci o crima, multe critici si jigniri la adresa mea si a bunici mele ce are 87 de ani. Pe vremea bunicii mai intai isi jurau credinta cu mana pe Sf. Biblie si apoi erau ca sot si sotie. Asa am facut si eu. Va multumesc.
    • 0 (4 voturi)    
      Incredibil! (Joi, 3 iulie 2008, 21:57)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      Domnule Ionut, citind aceasta postare a dumneavoastra realizez cat de departe sunt de ceea ce ar trebui sa fie un OM in adevaratul sens al cuvantului! Niciun moment n-as fi crezut ca poate sa reactioneze cineva cu atata bunacuviinta si decenta la criticile unora, mai mult sau mai putin justificate sau incadrate in limitele bunului simt. Eu sunt genul care ar fi raspuns destul de vehement catorva dintre ei si i-as fi aprobat pe altii insa atitudinea dumneavostra ma face sa ma simt mult, mult inferior! Va multumesc pentru lectia acordata!
  • -1 (3 voturi)    
    Stai linistit Ionut (Joi, 3 iulie 2008, 19:30)

    io [anonim]

    Stai linistit Ionus, ma bucur sa vad ca mai exista si oameni cu credinta in Cel de sus si care inca mai considera Biblia ca si indrumator in viata.

    Sa nu-ti mai ceri scuze niciodata ca nue sti de acord cu crima. Altii ar trebui sa-si ceara scuze, nu tu ca ai o credinta in Cel de sus si o educatie.
    • -3 (3 voturi)    
      Pacat ca nu gresesc (Vineri, 4 iulie 2008, 7:33)

      teose [utilizator] i-a raspuns lui io

      Imi pare sincer rau sa constat ca se petrece ce am anticipat in urma cu trei zile. Spuneam atunci ca - odata ajunsa in Anglia - biata fata va mai fi plimbata o saptamana prin fata camerelor, pe post de media-urs. Numai eu am vazut vreo patru materiale, pe televiziunile britanice. Cine isi inchipuie ca "donatorul" a sacrificat degeaba 1700 de euro(suma infima in Insula), e plecat rau.
      Probabil ii vor intrerupe sarcina dupa ce implineste 12 ani si mai ramane inca o data gravida.
      • +1 (1 vot)    
        pt teose (Vineri, 4 iulie 2008, 10:22)

        carmen [anonim] i-a raspuns lui teose

        Si ce-ar avea de catigat "donatorul"? Stii macar cine este daca ai vazut "vreo patru materiale, pe televiziunile britanice"?
  • -1 (3 voturi)    
    Cei de la Iasi aveau dreptate. Pleaca Bertzi? (Vineri, 4 iulie 2008, 0:40)

    Paul [anonim]

    Iar parintii sunt inconstiewnti si pun in pericol viata fetitei lor.

    Marie Stopes este cunoscuta ca fiind cea mai tare clinica de avorturei din lume. Si nu a indraznit sa se bage in chestia asta. Ne-am intors de unde am plecat, la decizia argumentata a medicilor de la Iasi care au spus ca avortul pune in pericol sanatatea, chiar viata fetitei, in mult mai mare masura decat nasterea la termen prin cezariana.

    Atunci a sarit ca arsa impotriva medicilor de la Iasi un secretar de stat, Teodora Berti, una numita de PNL candidat la primaria sectorului 3. Femeia asta, Bertzi, i-a atacat pe medicii de la Iasi ca nu au facut avort si i-a felicitat apoi pe parinti cva au dus fata la Londra. Si acum umbla de la o clinica la alta, doar-doar si-o asuma vreunb macelar riscul sa-i faca avort fetitei. Groaznic.
  • -1 (3 voturi)    
    dreptul la viata? (Vineri, 4 iulie 2008, 5:23)

    Ines [anonim]

    nu cred ca Dumnezeu vrea acest copilas sa fie ucis...deja au fost prea multe piedici. Pericolul de a duce sarcina la termen si cel de a face avort acum sunt aproape egale. Nu sunt anti-avort. Sunt de parere ca fiecare femeie are dreptul sa decida ce se intampla in corpul ei. Dar ea este un copil, altii iau deciziile pentru ea. Ma rog la D-zeu sa-i tina pe amandoi in viata...
  • -1 (1 vot)    
    ....... (Vineri, 4 iulie 2008, 10:25)

    .... [anonim]

    Aici nu este vorba de ceea ce vrea D-zeu,daca vrea D-zeu copilul sau nu,daca o sa o tina in viata pe fetita sau nu...astea sunt lucruri ce tin de alta natura pe care,sincer,nici unul dintre noi nu le cunoaste.Aici este vorba de viata unei fetite de 11 ani,care se afla in situatia in care are o sarcina avansata.Nu stim de ce clinica Marie nu a vrut sa dea curs procedurii de avort si de ce a transferat-o in alta parte.Cert este ca situatia fetitei sperie un pic cadrele medicale punandu-le oarecum intr-o situatie dificila.Sarcina fiind foarte avansata,multi se gandesc atat la sanatatea fetitei dar si la faptul ca fatul este deja dezvoltat si ca acest act ar putea fi o crima.
    Vorba lui Ines,si eu ma rog ca D-zeu sa ii tina pe amandoi in viata.
  • 0 (0 voturi)    
    iertati-ma, dar eu nu inteleg; inima mea imi spune (Vineri, 4 iulie 2008, 11:49)

    Olguta [anonim]

    Mie mi s-a facut rau si am plans cand am vazut imagini la televizor, cu copilasul care isi tinea degetelul in gura; am nascut de curand, si nu mi-am putut invinge lacrimile; sunt asa de mici, de vulnerabili....ma uit in ochii copilului meu, v-ati uitat vreodata? sa vedeti cata inocenta?
    In perioada in care ma duceam la doctor la control, lunar, vedeam lucruri care m-au traumatizat: ieseau tipele relaxate dupa ce facusera avort, de parca veneau de la coafor! Era una grasa acolo, care a iesit extrem de vesela si vioaie......facea glume, n-avea absolut nici un stres! De ce se pune problema avortului cu asa usurinta ma intreb?De ce?! Si nu cred ca voi gasi un raspuns satisfacator pentru mine, noi, ca oameni.....Se fac filme, cum fost acela premiat la Cannes.....se prezinta legalizarea avortului ca o victorie....Imi privesc copilul....si nu ma bucur pentru aceasta "victorie"....
    • 0 (0 voturi)    
      mim (Vineri, 4 iulie 2008, 13:20)

      mim [anonim] i-a raspuns lui Olguta

      si eu urmez sa fiu parinte peste putin timp. am facut ecografie in fiecare luna si am vazut copilul cum creste si misca. cine spune ca inainte de nastere nu este nimic se inseala. copilul are amintiri din aceasta perioada, bineinteles ca nu o sa le tina minte ca matur dar atunci cand se naste recunoaste vocea parintilor si se linisteste atunci cand ii aude (asta o stiu din experienta altora).
      cu putin timp inainte de sarcina eram de acord cu avortul, ACUM NU MAI SUNT.
      • 0 (0 voturi)    
        Da (Vineri, 4 iulie 2008, 13:49)

        Olguta [anonim] i-a raspuns lui mim

        Asa simt si eu, ca si tine. E o minune intreaga sa ai un copil. Si pe mine m-a transformat maternitatea si stiu despre ce vorbesc. Acum, cand aud cuvantul "avort" imi plange inima. Dar astea sunt sentimentalisme....nu?Se va ridica "vocea ratiunii" impotriva celor ca mine, mame.....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri