Despagubiri record - 1,5 milioane euro - pentru o tanara accidentata pe trecerea de pietoni. Femeia era insarcinata si a pierdut copilul

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 3 noiembrie 2017, 14:17 Actualitate | Esenţial

Tribunalul Ilfov a decis acordarea unor despagubiri record, de un milion si jumatate de euro, unei tinere din Brasov care in urma cu doi ani a fost accidentata pe o trecere de pietoni de catre un sofer baut, anunta news.ro. Femeia era insarcinata in luna a opta si a pierdut copilul, iar de atunci ea este in stare neuro-vegetativa.

Conform deciziei Tribunalului Ilfov, femeia, Iulia Ganea, a castigat in instanta atat acordarea unor daune morale, cat si a unor daune materiale, si a unei sume lunare reprezentand contravaloarea salariului pe care l-ar fi castigat femeia daca ar fi fost apta de munca, incepand cu 1 ianuarie 2016.

"Obliga parata (n.r. - compania de asigurari Euroins) sa plateasca reclamantei Ganea Iulia Florentina suma de 16.325,01 lei, reprezentand daune materiale. Obliga parata sa plateasca reclamantei Ganea Iulia Florentina suma de 837 de lei, lunar, reprezentand prestatie periodica pentru pierderea castigului din munca, incepand cu data de 01.01.2016 si pana la incetarea starii de nevoie. Obliga parata sa plateasca reclamantei Ganea Iulia Florentina suma de 1.500.000 euro, echivalent in lei la data platii efective, reprezentand daune morale", se mentioneaza in decizia instantei.

Hotararea Tribunalului Ilfov nu este definitiva si a fost pronuntata in procesul in care femeia a dat in judecata compania de asigurari Euroins si pe soferul care a accidentat-o pe trecerea de pietoni.

Potrivit presei locale, aflata intr-un continuu proces de recuperare, Iulia Ganea este imobilizata, dependenta de ajutor permanent, nu vorbeste si foarte rar este constienta.

In 18 mai 2015, Iulia Ganea era insarcinata in luna a opta si traversa strada pe trecerea de pietoni din comuna brasoveana Cristian, alaturi de sotul ei. Ea a fost lovita de o masina condusa de un consatean care se urcase baut la volan. A fost transportata la spital, unde i s-a facut operatie de cezariana, insa nou-nascutul a trait doar doua zile. De atunci, tanara este in stare neuro-vegetativa.

Soferul a fost condamnat la doi ani si patru luni de inchisoare, iar dupa un an si doua luni a fost eliberat.

Suma pe care ar trebui sa o primeasca Iulia Ganea este cea mai mare despagubire pentru o victima a unui accident rutier.  Pana acum, cea mai mare valoare a despagubirilor acordate in urma unui accident rutier a fost de un milion de euro, daunele fiind castigate de catre Georgiana Ghegeliu, care a dat in judecata Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania si Directia de Drumuri si Poduri Brasov, dupa ce si-a pierdut o mana in urma unui accident rutier petrecut in 2006.























Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

8054 vizualizari

  • +20 (24 voturi)    
    ??? (Vineri, 3 noiembrie 2017, 14:36)

    falcoind [utilizator]

    Personal știam ca dacă e băut șoferul nu mai e valabila asigurarea obligatorie. Greșesc ?
    • +15 (15 voturi)    
      mda... (Vineri, 3 noiembrie 2017, 16:00)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      la ce bun ? copilul e mort si ea e leguma...

      individul a iesit din puscarie dupa 18 luni pentru distrugerea unei familii...
    • +6 (8 voturi)    
      |Gresesti (Vineri, 3 noiembrie 2017, 16:11)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      doar daca alcoolemia este suficient de mare sa fie caz penal, atunci nu mai este valabila asigurarea (casco sau RCA). (limita este 0.4ml la litru de alcool)
      La alcool sub 0.4 la mie asigurarea este valabila, pentru ca este contraventie si nu caz penal.
      probabil faptasul bause un pahar de vin inainte sa se suie la volan (cam atat inseamna 0.4 la mie).
    • +22 (22 voturi)    
      E "obligatorie".. (Vineri, 3 noiembrie 2017, 16:25)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Asiguratorul despagubeste victima indiferent de situatie. Apoi isi recupereaza dauna de la asigurat, daca acesta a incalcat conditiile asigurarii.

      Ce nu se spune in articol este ca idiotul ala, care este acum liber, a ramas cu carnetul de sofer... Mi se pare aberant in astfel de situatii sa-i mai dai voie sa conduca.
      • -1 (5 voturi)    
        Obligatoriu inseamna ca esti obligat (Vineri, 3 noiembrie 2017, 16:52)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        sa o faci, dar firma nu e obligata sa te despagubeaca (din tot felul de motive).
        Daca firma nu te despagubeste pe tine ca victima, va trebui sa dai in judecata vinovatul.
        • +2 (2 voturi)    
          Nope, asigurarea plateste (Vineri, 3 noiembrie 2017, 21:39)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Exista un liability in contract, de 1000000, doua, trei....
      • +1 (1 vot)    
        Eu credeam (Vineri, 3 noiembrie 2017, 20:46)

        DT34 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        ca in contractul dintre proprietarul automobilului si firma de asigurare sint trecute cifrele maxime pe care firma de asigurare trebuie sa le plateasca in caz de accident. Pentru distrugere de proprietate o anumita suma, pentru spitalizare o alta suma, etc.
    • +12 (12 voturi)    
      ... (Vineri, 3 noiembrie 2017, 16:43)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Daca e baut asa stiam si eu. Dar ar trebui dupa ce ii ia toti banii sa il puna la munca pe viata si cu bila de picior. Stiu cazul si ma infiorat. Incerca sa ii mituiasca sotul sa se inteleaga intr-un fel. Mai face omul accident dar asta era si mort de beat. Asa conducea el tot timpul cu alcoolul la bord.
    • +4 (4 voturi)    
      gresesti (Vineri, 3 noiembrie 2017, 17:12)

      joly [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      RCA este valabila, doar ca societatea de asigurari se indreapta impotriva ta.
  • +16 (18 voturi)    
    Haha Euroins (Vineri, 3 noiembrie 2017, 15:08)

    Dodel540 [utilizator]

    Ce nu spune articolul este ca decizia este in prima instanta. La recurs conteaza cat si ce se va decide.
    Va plati Euroins la pastele cailor suma asta avand in vedere ca va trebui sa o recupereze de la soferul vinovat din cauza ca a avut alcolemia depasita.
    Toate firmele de asigurare "intervin" pe judecator la recurs pentru ca ce ramane este decizie definitiva. ( a se vedea cazul Huidu)
    • +4 (4 voturi)    
      euroins (Vineri, 3 noiembrie 2017, 18:32)

      dekar [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      una dintre cele mai de c...t firme de asigurare .In 2013 au avut autorizatia suspendata vreo juma-de an pentru neindeplinire de obligatii financiare.Am avut de-a face cu ei.Feriti-va de euroins.
    • +4 (4 voturi)    
      corect (Vineri, 3 noiembrie 2017, 19:17)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Exact asta voiam sa spun si eu. Este o practica uzuala ca pe fond sa se acorde despagubiri imense, dupa care in apel despagubirile sa fie mult mai mici.

      Nu stiu daca e interventie pe langa judecatori, dar asta e practica.
  • +23 (23 voturi)    
    Daomne fereste, sunt nenorociri ale sortii (Vineri, 3 noiembrie 2017, 15:09)

    bancher [utilizator]

    Cat despre pedeapsa, o gasesc justificata. Totusi, vinovatul a scapat mult prea usor, ar fi fost nevoie de mai multa puscarie fara eliberare conditionata.
  • +19 (21 voturi)    
    Asta nu se numeste crima? (Vineri, 3 noiembrie 2017, 15:27)

    OmulNou [utilizator]

    Pierderea sarcinii din cauza traumei? Caz de crima.
    • +10 (12 voturi)    
      nu e crima, (Vineri, 3 noiembrie 2017, 16:12)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      e omor din culpa. Crima este daca a avut intentie in fpata sa, si se pare ca nu prea a avut (din moment ce i-a calcat fara sa vrea).
  • +5 (9 voturi)    
    mda (Vineri, 3 noiembrie 2017, 16:38)

    SoulSearcher [utilizator]

    si la ce o ajuta daca a fost nenorocita pe viata ? a pierdut si copilul si ea este o leguma acum...
  • +5 (7 voturi)    
    . (Vineri, 3 noiembrie 2017, 16:49)

    theo667 [utilizator]

    Din 1,5 milioane dupa ce ia avocatul onorariul de succes mai ramane cu 200.000? Probabil nu
    • -1 (5 voturi)    
      De obicei suma se imparte (Vineri, 3 noiembrie 2017, 17:50)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui theo667

      50/50. Avocatul iti ia cazul daca poate sa faca bani. Tu nu cheltuiesti nici un cent si the settlement se imparte exact la 2. Asa e in toata lumea.
  • -1 (5 voturi)    
    Defapt... (Vineri, 3 noiembrie 2017, 16:54)

    Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator]

    Va primi 0 lei. Compania nu va recupera niciun leu de la nenorocitul ala care a accidentat-o.
  • +9 (9 voturi)    
    ! (Vineri, 3 noiembrie 2017, 16:57)

    tudorr [utilizator]

    Revoltator! Omori o mama si un copil si iei 1 an si 2 luni de puscarie???? CE TARA DE IDIOTI! Pe de alta parte multi pietoni sunt vinovati pentru ca NU SE ASIGURA si se arunca in calea betivilor si criminalilor care nu opresc la trecere! Azi o mama cu un copil pe un fel de bicicleta trece strada pe verde si vorbea la telefon! Un sofer face stanga si aproape sa le loveasca, a tipat copilul, intre timp soferul a franat brusc si mama-sa a reactionat abia la 3 secunde dupa ce a fost toata faza! E incredibil ce face lipsa de educatie in tara asta!
    • +2 (2 voturi)    
      Scuze (Vineri, 3 noiembrie 2017, 20:51)

      DT34 [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      nu vreau sa fiu rau intentionat, insa nu prea am inteles lipsa educatiei a cui? A mamei cu copil care treceau pe verde dar cu reactie intirziata? Sau a soferului care ar fi trebuit sa se asigure inainte sa o faca la stanga?
      • 0 (0 voturi)    
        ! (Sâmbătă, 4 noiembrie 2017, 23:46)

        tudorr [utilizator] i-a raspuns lui DT34

        De la A la Z! Extrem de multi oameni trec strada cu ochii in cer si cu urechea in telefon, eventual cu capul indreptat in directia opusa din care vin masinile, parca sfidand moartea, cu tot verdele lor cu tot! Eu cand trec strada, trec abia dupa ce ma asigur ca am fost vazut si ca soferul/soferii franeaza si sunt 99% sigur ca vor opri, chiar daca am verde la trecere! Suntem pe locul 1 si 2 la accidente si mortalitate in Europa, tara crestina, atotcunoscatoare si plina de sine de numai incapem pe pamant! Restul e cancan!
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 4 noiembrie 2017, 22:45)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Eu am accidentat prin 2004 o fata de 14 ani pe trecerea de pietoni. Eram oprit acordand prioritate altor pietoni si dupa ce au trecut toti am pornit de pe loc. In acel timp fara a alergat, venind din stanga spate al masinii mele si luato prin fata mea. Nu am avut reactie foarte buna si am lovito. In urma loviturii I-am facut o vanataie in genunchi. Permis luat 3 luni. Injuraturi cu niste hodorogi.
      • 0 (0 voturi)    
        ! (Duminică, 5 noiembrie 2017, 13:56)

        tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Yo_yo

        Repetitia e mama invataturii, daca ai copii e bine sa le repeti pana le intra in cap sa nu faca precum acea fata... bine ca n-a fost mai grav!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version