Curtea Constitutionala considera ca exista conflict juridic intre Directia Anticoruptie si Executiv: Prin ancheta asupra adoptarii OUG 13, DNA a perturbat activitatea guvernului

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 27 februarie 2017, 15:58 Actualitate | Esenţial

Valer Dorneanu, presedintele CCR
Foto: Agerpres
Curtea Constitutionala considera ca prin anchetarea modului de elaborare a OUG 13, DNA a perturbat buna activitate a guvernului si relatiile care trebuie sa existe intre autoritatile judecatoreasca, executiva si legislativa, a anuntat luni Valer Dorneanu.

UPDATE 17.06 Potrivit unui comunicat al CCR, "Curtea a constatat ca a existat si exista un conflict juridic de natura constitutionala intre Ministerul Public - Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie - Directia Nationala Anticoruptie si Guvernul Romaniei, generat de actiunea Parchetului de a-si aroga atributia de a verifica legalitatea si oportunitatea unui act normativ, respectiv Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.13/2017, cu incalcarea competentelor constitutionale ale Guvernului si Parlamentului.
  • De remarcat ca, in comunicat, CCR nu spune nimic despre posibilitatea anchetarii de catre procurori a eventualelor infractiuni produse in procesul adoptarii de catre Guvern a unui act legislativ. E necesara insa motivarea completa a CCR pentru a vedea daca vor fi stabilite limite de miscare pentru procurori
Curtea Constitutionala a constatat ca aprecierea oportunitatii adoptarii unei ordonante de urgenta, sub aspectul deciziei legiferarii, constituie un atribut exclusiv al legiuitorului delegat (Guvernul Romaniei), care poate fi cenzurat doar in conditiile prevazute expres de Constitutie, respectiv doar pe calea controlului parlamentar, exercitat potrivit art.115 alin.(5) din Constitutie.  

Pe de alta parte, sub aspectul controlului asupra legalitatii/constitutionalitatii ordonantelor de urgenta ale Guvernului (atat sub aspectul procedurii de adoptare, cat si al continutului normativ), singura autoritate abilitata sa efectueze aceasta verificare este Curtea Constitutionala, nicio alta institutie publica neavand competenta materiala in acest domeniu."

Autoritatea de legiferare tine de Parlament, dar guvernul poate si el sa faca acest lucru prin ordonante de urgenta, a spus Dorneanu, adaugand ca "verificarea exercitarii acestui drept este de competenta Curtii Constitutionale".

"Exista conflict juridic atunci cand o institutie isi aroga puteri care apartin alteia", potrivit presedintelui CCR, care a spus ca DNA a inceput o actiune in legatura cu modul in care s-a adoptat un act normativ, o putere delegata Guvernului din partea puterii legislative.

Dorneanu a declarat ca DNA a inceput sa verifice daca era nevoie de o ordonanta de urgenta, daca s-au primit toate avizele, "lucruri care exced autoritatii DNA".

"Acestea se fac de Curtea Constitutionala in cadrul controlului de constitutionalitate", a adaugat el.

Dorneanu a citat si o prevedere a Comisiei de la Venetia privind raspunderea penala a membrilor guvernului, care spune ca "procedurile penale nu ar trebui sa fie utilizate pentru a rezolva neintelegerile politice".

"Decizia are putere obligatorie, dar ea se aplica numai pentru viitor. Ce a facut parchetul pana aici este raspunderea lui, iar de aici inainte toate actele de ancheta trebuie facute astfel incat sa nu incalce prerogativele CCR, ale Parlamentului si Guvernului", a afirmat presedintele CCR, precizand ca pot fi anchetate fapte care atrag raspunderea penala directa.

CCR a dezbatut luni sesizarea privind un posibil conflict juridic de natura constitutionala intre Guvern si DNA, depusa in urma cu aproximativ trei saptamani de catre presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu in privinta anchetare modului de elaborare si adoptare a OUG13.

DNA a decis astazi clasarea dosarului privind OUG 13, pentru ca nu a putut dovedi infractiunea de folosire a influentei ori autoritatii ca persoana care indeplineste o functie de conducere intr-un partid, in scopul obtinerii pentru sine ori pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite. 

Totodata, DNA a disjuns si declinat la Parchetul de pe langa Inalta Curte un dosar pentru infractiuni precum favorizarea faptuitorului, sustragerea sau distrugerea de probe ori de inscrisuri si fals intelectual.


Citeste mai multe despre   






















29102 vizualizari

  • +80 (108 voturi)    
    I-auzi (Luni, 27 februarie 2017, 16:01)

    mitg [utilizator]

    Trebe sa mearga protestele si la CCR cumva?
    • +63 (77 voturi)    
      VALER Dorneanu a fost membru PSD (Luni, 27 februarie 2017, 16:56)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      nu stiu cum sa face dar mai nou toate deciziile CCR sunt favorabile PSD, dupa cate vezi cine are majoritatea acolo si intelegi

      - VALER Dorneanu (PSD)

      - Mona-Maria PIVNICERU (ALDE)

      - VARGA Attila (UDMR)

      etc
      • +16 (20 voturi)    
        si concret, (Luni, 27 februarie 2017, 18:03)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        cum a perturbat DNA activitatea guvernului?
        sa ne spuna tovarasul dorneanu in ce a constat perturbarea / conflictul juridic?
        nu a mai putut guvernul sa-si termine bugetul? sa mai ia hotarari/ sa deschida busonul ala prin care curge laptele si mierea? a dat cumva DNA in locul guvernului faimoasa ordonanta 13/2017?

        tovarase dorneanu, va fac pe aceasta cale o sesizare oficiala privind constitutionalitatea unui guvern care prin emiterea vestiteti ordonante de urgenta nr. 13/2017 a perturbat activitatea in toata economia nationala, atat din punct de vedere juridic, economic cat si al sigurantei nationale.
        va solicit sa luati decizia care se impune.
        • -10 (10 voturi)    
          info (Marţi, 28 februarie 2017, 0:22)

          rollotomasi [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Nu esti subiect de sezina
        • +2 (4 voturi)    
          Măi, tu chiar nu înțelegi? (Marţi, 28 februarie 2017, 10:43)

          Spiky [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Le-a dat fiori reci celor care au încălcat o grămadă de legi care reglementează emiterea Ordonanțelor de urgență - de pildă coana ministreasă pe relația cu șparlimentul le-a spus verde-n față că nu au motivat urgența, deci nu este ordonanță de urgență. După muncă de lămurire - abureală ilegală - doamna și-a schimbat avizul, dar ministerul justiției a DISTRUS primul aviz, act legal care era negativ, și a înregistrat CU ACELAȘI NUMĂR pe celălalt aviz, pozitiv. Ori asta este faptă penală, pe lângă altele....
      • +16 (20 voturi)    
        Valer Dorneanu (Luni, 27 februarie 2017, 18:20)

        DanAlexe1 [anonim] i-a raspuns lui Gryphus

        Apropiat al lui...lui...Ion Iliescuuuu....
        • +4 (6 voturi)    
          doar apropiat?.. (Marţi, 28 februarie 2017, 10:18)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui DanAlexe1

          vicepresedinte FSN dupa revolutie, apoi consilier prezidential. umbra tov. Iliescu.
      • +11 (15 voturi)    
        Marian Enache, un fesenist iliescian trecut (Luni, 27 februarie 2017, 18:54)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        prin PDSR, apoi abandonat prin posturi obscure si, in fine, recuperat pt ca are diploma de absolvent de Drept, si este dispus sa faca orice pt PSD ! Apoi, un udemerist si s-au facut de "majoritari".

        PS. iar la sfarsitul anului asta isi mai termina doi juzi propusi de Parlament, mandatul...
      • -14 (20 voturi)    
        Sa iti aduc aminte (Luni, 27 februarie 2017, 19:18)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Dar probabil ca stii deja si doar manipulezi aici, cei de acolo is nominalizati nu is membri de partid. Tot acolo e si Morar si altii numiti de pe timpul lui base.

        Si sa iti aduc aminte, ponta a nominalizat-o si pe Kovesi la DNA, deci pot adauga la lista ta

        Codruta Kovesi ( PSD) ?
        • +6 (12 voturi)    
          Dorneanu a fost membru psd (Marţi, 28 februarie 2017, 2:02)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

          Kovesi membrul carui partid a fost ?

          De ce avem intr o institutie asa importanta fosti membri de partid ?
      • +20 (24 voturi)    
        impartialitate 0 (Luni, 27 februarie 2017, 19:47)

        DrN [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Eu nu inteleg urmatorul lucru:

        - CCR nu a analizat OUG 13 deoarece au spus ca este abrogata si nu mai este necesar
        - astazi, ancheta DNA era deja declinata si dosarul inchis, moment in care totusi CCR a binevoit sa-si dea cu parerea.

        Cuvintele sunt de prisos. Singura veste buna este ca ancheta va continua. Adevarul va iesi la iveala. Dar pe viitor, DNA nu va mai putea niciodata sa opreasca abuzuri.

        PS. inceand de astazi o sa visez noaptea sa ajng PM. Si cum CCR spune ca nu mai poate nimeni sa ma ancheteze, ghici prima OUG pe care o sa o dau. O sa contina cateva nume ce vor fi numiti prin lege tradatori de tara. Ii stie toata tara dar atunci va fi si official legal.
      • +2 (4 voturi)    
        Valer ocluzat ... (Marţi, 28 februarie 2017, 13:19)

        NutuSumedrea [anonim] i-a raspuns lui Gryphus

        ... din balega PSD ...plina de limbrici otravitori ...Cum poate judeca drept , cinstit , o astfel de fosila vie a " epocii de aur ceausista " ...? ... Astia sunt facutzi pt. a spala borfasii , gainarii , parvenitzii ciumei rosii ...Din gumari de CAP-isti , nu pot iesii intelectuali autentici , demni ...decat niste umili , bietzi "limbishti "...!!!... Rahatzii de tipul astora , nu au " nobletzea , responsabilitatea profesiei " ...sunt , muncesc si se poarta ca niste " tractoristi de katiuse, bolsevici stalinisti mioritici " , ce-si practica ~meseria ~ la ORDIN ~... = "Lu asta treb sa-i luam gatul ...~am intzeles ,sa traitzi ,ii luam gatul ~ " =...!!!... =jude stalinisti sadea+...!
    • +53 (65 voturi)    
      de la Victoriei la PCR sorry CCR !!! (Luni, 27 februarie 2017, 17:04)

      Daniel G. [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      de la Victoriei la PCR sorry CCR;

      Valer Dorneanu suna asa de PCR-ist. Pana toti PCR-ishti astia nu ies la pensie sau nu-i scoatem noi la pensie (nu d-aia umflata de guvern), nu putem avea o justitie transparenta si egala pentru toti.

      O gramada de PCR-shti vopsisti pe la CCR. In afara de Daniel Morar si Livia Stanciu, care sunt profesionisti si integrii, ceilalti au aratat o gandire PCR-ista, FSN-ista si PSD-ista. Nu pot sau nu au curajul sa iasa de sub influenta ciumei roshii.
    • +53 (67 voturi)    
      Guvernul nu a perturbat activitatea din Justitie? (Luni, 27 februarie 2017, 17:12)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ... si nu numai din Justitie, dar si din toata activitatea din economie pentru ca ne-a dat pe toti peste cap??!!

      Acum trebuie sa pazim guvernul ca niste caini de paza!
      • -12 (20 voturi)    
        principiul separării puterilor în Stat (Luni, 27 februarie 2017, 17:32)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui fit

        Se pare că nu cunoști un principiu elementar în democrație. DNA nu face legea, o aplică. Nu se poae băga peste Executiv și Legislativ că așa vrea Kovesi.
        • +11 (17 voturi)    
          Separatia puterilor (Marţi, 28 februarie 2017, 1:35)

          Pepi [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          Exact separatia puterilor:
          Justitia trebuie sa vegheze la respectarea legii de toata lumea, inclusiv de guvern. Daca in procesul de creare al unei legi (nu continutul legii) sunt suspiciuni de ilegalitati, parchetul/DNA au DATORIA sa ancheteze. Si exact asta a facut.
          Guvernul nu e mai presus de lege!
    • +16 (22 voturi)    
      adica (Luni, 27 februarie 2017, 17:38)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui mitg

      guvernantii sunt dumnezei, daca maine baga Tariceanu RomExit si Melescanu ne vinde la rusi noi ar trebui sa stam si sa ne uitam
    • +10 (16 voturi)    
      Mai mult ca sigur (Luni, 27 februarie 2017, 18:40)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Se pare ca acesti dragi tovarasi vor ca soimii p[atriei sa faca turul Bucurestiului strigand "Demisia!" zilnic ca sa se invete minte odata.

      "...aprecierea oportunitatii adoptarii unei ordonante de urgenta, sub aspectul deciziei legiferarii, constituie un atribut exclusiv al legiuitorului delegat (Guvernul Romaniei), care poate fi cenzurat doar ... pe calea controlului parlamentar
      Pe de alta parte, sub aspectul controlului asupra legalitatii/constitutionalitatii ordonantelor de urgenta ale Guvernului ... singura autoritate abilitata sa efectueze aceasta verificare este Curtea Constitutionala, nicio alta institutie publica neavand competenta materiala in acest domeniu.""

      Da, arata bine pe hartie. Dar, explica-mi, asa pe intelesul meu de Sorosist spalat pe creier, daca si Parlamentul si CCR fac parte din acelasi grup infractional organizat si se ajuta unul pe altul, cine ii mai opreste? Daca este vorba de un caz de coruptie, nu o institutie anti-coruptie trebuie sa se ocupe?

      Si in plus, cand era vorba de OUG 13 si OUG 14 ati stat cu mainile in buzunar. "OUG14 ? Pai ni se pare ok, deci o lasam, deci nu facem nimic, vedem daca Parlamentul o respinge". Iar la cealalta "OUG 13? Ce-i aia, ca doar nu e 14 care sa o anuleze?". Si intreb pur teoretic, ca sustineati ca OUG14 este in regula si deci indirect sustineati ca 13 nu este in regula. Daca 14 ar fi fost respinsa de Parlament, ce-ati fi zis?

      ... asta ca sa nu mai zic ca acum bateti cu pumnii in piept ca DNA ancheteaza OUG13. Care OUG13 ca parca era vorba ca nu exista din moment ce 14 o abroga...

      Pe langa asta ati intors vreo 4 sau 5 abuzuri in serviciu pe motive penibile... Macar acum stiu pentru ce a fost plata asta

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-21584069-bugetul-curtii-constitutionale-majorat-comisii-765-000-lei-pentru-bunuri-servicii.htm
    • +11 (15 voturi)    
      asta cu (Luni, 27 februarie 2017, 19:02)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ''Autoritatea de legiferare tine de Parlament, dar guvernul poate si el sa faca acest lucru prin ordonante de urgenta, a spus Dorneanu''. Tovarasul dorneanu nu vede nicio problema aici, vede insa ca
      "Exista conflict juridic atunci cand o institutie isi aroga puteri care apartin alteia", dar numai cind convine pdsr. Cind guvernul da ordonante peste parlament si justitie nu e problema, pentru ca guvernul e al nostru.
      Daca nu era al nostru, era clar neconstitutional.
    • +14 (20 voturi)    
      Mafia a pus mina si pe CCR (Luni, 27 februarie 2017, 19:34)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Mafia a pus mina si pe CCR.
      Protestele din Piata Victoriei sunt pe deplin justificate.
      Protestele trebuie sa se extinda, sa ceara si demisia oamenilor mafiei din CCR.
      psd si alde nu sunt patide politice, ci grupuri infractionale organizate si trebuie sa fie scoase urgent in afara legii.
      • +3 (9 voturi)    
        CCR (Luni, 27 februarie 2017, 23:05)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        unde are sediul ?
    • +11 (17 voturi)    
      Noaptea Hotilor (Luni, 27 februarie 2017, 19:41)

      Mark2009 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Statul de drept si Strada:
      cand o putere o ia haisa, celelalte puteri se opun,
      cand doua puteri o iau haisa, cealalta putere se opune,
      cand puterile o iau haisa, se iese in strada.

      CCR, e un super cocon pus la treaba de prostitutia lui Iorgovan, fie-i cenusa ...,
      Avocatul Poporului, e straretul Casei Poporului,
      Parlamentul Rusinii Nationale, e condus de penali dupa modelul marii adunari nationale,
      Guvernul Rusinii Nationale, are in spate un penal,
      Coana Justitie e mica, mititica si mai multe nu pot sa spun ca se judeca pe rol.
      Unde este Statul de Drept ?

      Veniti fratilor in strada, s-o spunem clar si respicat, cine are de gand sa mai fure, sa piara.
      Strada e un cosmar, pentru guvernul smenar,

      Jos ciuma rosie !
    • +1 (3 voturi)    
      VALER DORNEANU (Marţi, 28 februarie 2017, 13:32)

      Teodorescu-ionAna [anonim] i-a raspuns lui mitg

      http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/valer-dorneanu-si-florin-iordache-faceau-legi-in-2007-pentru-baronii-locali-678233
  • +89 (107 voturi)    
    CORECTARE (Luni, 27 februarie 2017, 16:02)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    Curtea Constitutionala: Prin ancheta asupra adoptarii OUG 13, DNA a perturbat activitatea INFRACTIONALA IN FORMA AGRAVATA a guvernului
    • +36 (48 voturi)    
      si DIICOT (Luni, 27 februarie 2017, 16:54)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      Ma tot intrebam de ce o fi facut tocmai Tariceanu sesizarea. Putea sa o faca si Grindeanu...

      Raspunsul cred ca este aici:
      "Zilele trecute, Rodica Stănoiu, fost ministru al Justiţiei, le-a spus anchetatorilor că în octombrie 2003, pe biroul său, la minister, a apărut o notă de fundamentare – un document de trei pagini pe care l-a semnat.

      Pe masa Guvernului însă a ajuns un document de cinci pagini, fiind vorba despre cel care a scăpat Rompetrol de datorie. Acel act nu era semnat de ministrul Justiţiei."

      http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/turnura-neasteptata-in-ancheta-rompetrol-ministrii-care-l-au-ajutat-pe-d-patriciu-sa-devina-mai-bogat-cu-trei-miliarde-de-dolari-516624

      Respectiva Ordonanta Rompetrol anchetata de DIICOT nu e cumva prinsa aici? Nu cumva zice CCR ca numai ei pot sa verifice?
    • +39 (53 voturi)    
      OUG 13 nu exista! (Luni, 27 februarie 2017, 17:01)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      Nu inteleg ce a judecat CCR! Ca doar ei (cu majoritate de voturi) ne-au spus ca OUG 13 nu exista!
      Judeca oare CCR ceva ce nu exista sau e legea e o plastilina pe care o "modeleaza" cum vrea Domnul Dorneanu si acolitii PSD-ului pe prin CCR?
      • +4 (8 voturi)    
        cum le convine (Luni, 27 februarie 2017, 18:36)

        Mos Andrei [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

        Exista numai cand le convine sa-si protejeze acolitii.
      • -3 (11 voturi)    
        ce nu intelegi? (Luni, 27 februarie 2017, 20:03)

        vi_escu [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

        Atunci dna cerceteaza ceva care nu exista? sau ce vrei sa spui?
    • -42 (60 voturi)    
      hehe (Luni, 27 februarie 2017, 17:04)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      DNA vine să și-o ia!
      • +2 (10 voturi)    
        ... (Luni, 27 februarie 2017, 18:17)

        DT34 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Vezi sa nu ti-o dea!
    • +1 (9 voturi)    
      nu credeam sa ajun sa vad asa ceva ... (Luni, 27 februarie 2017, 19:46)

      si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      dar p$d-ul a reusit ... din balbaiala in balbaiala, la victoria finala !!!

      ... si a ajuns pana la sfarsitul INTERNETULUI !!!

      Verifica linkul asta , balbait de ei cu .ro.ro :

      http://www.psd.ro.ro/

      Ati ajuns la sfarsitul Internet-ului!

      Ati ajuns la ultima pagina a Internet-ului. Daca credeti ca aceasta este o eroare, nu este. Sunteti aici, fiindca ati fost online prea mult si / sau n-ati avut nimic mai bun de facut.

      Va rugam, incercati urmatoarele :

      Apasati pe refresh.gif (82 bytes) (buton-ul 'Get a job') sau incercati inca odata mai tarziu.
      Puneti mana pe o carte si cititi ceva cum ati vrut de mult timp.
      Daca mai aveti prieteni: Sunati si iesiti la o bere.
      Dati click pe "Start", si alegeti Turn Off Computer. Dupa aceea asteptati pina Computerul s-a oprit si iesiti din camera/birou.
      Daca administartorul de retea dvs. a activat, Microsoft Windows poate examina reteaua dvs. dar nici asta nu va ajuta. Relaxati va! Ca aceasta este intradevar sfarsitul Internetului. Link-ul Detect Settings Detect Network Settings tot nu va ajuta.
      Daca doriti, faceti click pe back.gif (886 bytes) Back - dar aceasta va va aduce la pagina dinaintea sfarsitului Internet-ului!
      Singurele limite ale internet-ului sunt limitele dvs. morale. Acum stingeti computerul si meregti afara sa va jucati.

      No Errors Found
      This is the End.
  • +62 (76 voturi)    
    strada... (Luni, 27 februarie 2017, 16:03)

    ManuSirbu [anonim]

    cred ca se intrevede o noua iesire in strada...
    • +45 (57 voturi)    
      Timisoara pct 8 (Luni, 27 februarie 2017, 17:11)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui ManuSirbu

      Daca se aplica, acest jeg de procuror comunisto-securist putea sa pasca vite in satul natal, nu sa ajunga in CCR.
  • +76 (94 voturi)    
    Mda... (Luni, 27 februarie 2017, 16:05)

    Andradda [utilizator]

    I-a prins la furat si la falsificat documente, iar asta inseamna ca le-a perturbat activitatea.
    Dorneanu si Toader., vor pune pe butuci si restul justitiei care inca n-a fost infectata de infractorii PSD.
    Dupa ce potera l-a saltat pe Grebla direct din fotoliul de judecator la CCR, au inceput toti sa dea semne de nervozitate.
  • +54 (70 voturi)    
    Atentie postaci "rosii" ! (Luni, 27 februarie 2017, 16:08)

    Susufler0 [utilizator]

    Asta nu inseamna ca cercetarea infractiunilor de fals intelectual, distrugere si sustragere nu se mai cerceteaza !

    PS. Doar nu v-ati inchipuit ca daca se constata ca exista un conflict intre institutii apartinand unor puteri diferite, respectiv intre executiv si DNA, e liber la infractiuni din partea guvernului !

    PPS. Sau poate pt ca DNA a perturbat activitatea guvernului, te pomenesti ca Ministerul Justitiei a ratacit faxul si primul raport trimis de MRP si a falsificat numarul de inregistrare !! ;)
    • +30 (44 voturi)    
      CCR e politizata - ce cauta acolo un"jurist" (Luni, 27 februarie 2017, 16:57)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      ca Grebla? Sunt vreo doi trei oameni de cariera, restul tovarasi facuti pe puncte, de care n-a auzit nimeni in lumea asta larga.
      • -3 (9 voturi)    
        De ce nu militezi pentru alegerea judecătorilor? (Marţi, 28 februarie 2017, 1:40)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Asta e soluția corectă, dacă te deranjează politizarea CCR.

        CCR nu e o curte de justiție, nu trebuie neapărat să fie compusă din juriști. Dimpotrivă, e chiar util ca judecătorii CCR să vadă lucrurile și altfel decât din perspectivă juridică.

        La fel ca și în alte ocazii, tu nu militezi pentru o soluție mai democratică, gen alegerea judecătorilor. Pe tine te deranjează judecătorii în funcție de culoarea politică a camerei care i-a numit.

        Pe de altă parte, Mona Pivniceru, deși e o persoană profund coruptă, nu e mai puțin jurist decât Livia Stanciu. Dar contează în primul rând cine i-a numit, nu? :)
        • 0 (4 voturi)    
          Bre Ghiță, că numele ăsta saxon e ridicol (Marţi, 28 februarie 2017, 10:40)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          judecătorii să dea concurs bre, nu masele hotărăsc cine știe carte și are cultură. De ce te tutuiești Ghiță cu ăia mai presus de tine?
          • 0 (4 voturi)    
            Când ai să scrii tu Constituția, să dea concurs (Marţi, 28 februarie 2017, 12:32)

            Harald [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            judecătorii.

            Tu nu vezi că ai ajuns mai rău ca ultimul PSD-ist, nu mai recunoști nicio lege, toate vrei să le schimbi după cum îți vine ție bine?

            În altă ordine de idei, poate n-am nume de român, ca tine, la asta te-ai gândit? Ai să fii mai presus de mine doar dacă te mai naști încă o dată, dar numai dacă de data asta se întâîmplă la vest de Viena. Nu toată lumea își are originea în mocirla de pe Dâmbovița.

            Deocamdată nu dai dovadă de prea multă capacitate de înțelegere, asta ca să nu o numim altfel.
    • -3 (13 voturi)    
      Așa, dă-i înainte cu tupeu maxim! :) (Luni, 27 februarie 2017, 17:24)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Toate comentarile de deasupra ta sunt de la justițiari isterici care nu dau doi bani pe democrație și pe separația puterilor în stat, dar tu scrii pentru ”postacii roșii”. Așa, preventiv ... :)

      Tu poți să vrei și avizul DNA pentru ordonanțele de guvern, dar soluția corectă este interzicerea ordonanțlor de guvern, nu validarea de către DNA a procedurii aplicate pe parcursul adoptării lor.

      Nu dai doi bani pe democrație, tu vrei guvernul tău, chiar dacă nu ești în stare să câștigi alegerile. Ordonanțele lui Cioloș erau perfect OK, alea nu te-au deranjat cu nimic. Și mai ai tupeul să scrii despre ”postaci”?
      • +1 (9 voturi)    
        In continuarea a ceea ce ti-am spus ieri (Marţi, 28 februarie 2017, 0:00)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        iti repet azi : esti prea incrancenat in comentarii !

        Totusi se observa si ceva nou : ai lasat deoparte neutralitatea !

        PS. O seara buna !
        • -1 (9 voturi)    
          Socialismul tău sau al PSD e același (Marţi, 28 februarie 2017, 1:23)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Chiar am dat deoparte neutralitatea, felicitări pentru descoperire.

          Până în urmă cu ceva timp, între socialismul tău și cel al PSD încă mai existau diferențe. Voi erați europenii civilizați, ei erau o ceată de barbari obtuzi și rudimentari, care nu dădeau doi bani pe democrație și statul de drept.

          Astăzi nu mai există asemenea diferențe, hipsterii tăi ”civilizați” nu dau nici ei doi bani pe democrație și statul de drept, au ajuns să facă deschis apel la soluția bâtei.

          Degeaba încerci tu să menții aparențele unui dialog civilizat, lipsa culturii democratice și a capacității de a înțelege problema din mai multe unghiuri nu o poți masca. Pentru România de mâine reprezinți un pericol la fel de mare ca și PSD, ba chiar unul mai insidios. Pentru că barbaria ta și dorința de putere sunt mult mai bine disimulate decât în cazul PSD.
        • +1 (3 voturi)    
          Care neutralitate? Niciodată n-are ăsta (Marţi, 28 februarie 2017, 10:41)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          și nu neutralitate, ci obiectivitate, că judecă după enteres.
      • +6 (12 voturi)    
        DNA nu a urmarit sa "valideze" sau sa (Marţi, 28 februarie 2017, 0:49)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        invalideze procedurile folosite de guvern pt a legifera !

        DNA a fost sesizata cu o plangere in care, pe langa o serie de bazaconii ce vizau oportunitatea adoptarii OUG 13, se reclama si savarsirea de catre Liviu Dragnea a unei infractiuni conexe celor de coruptie, prevazute de Legea nr 78/2000.

        Fiind sesizata a facut cercetari in urma carora a clasat infractiunea de coruptie dar a descoperit alte 5 infractiuni de drept comun pt care a declinat competenta de solutionare in favoarea Parchetului General.

        Te intreb: a facut rau ?

        Pt ca vreau ca Parchetul sa cerceteze comportamentul infractional al unor membri ai Guvernului Romaniei inseamna
        ca nu dau doi bani pe democratie ?

        PS. Nu cumva e tocmai invers ?
        • -4 (8 voturi)    
          Înțelegi ideea de separație a puterilor în stat? (Marţi, 28 februarie 2017, 1:31)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Dacă un membru al Guvernului ia mită pentru numirea în funcție a unui secretar de stat, ăsta e genul de faptă care trebuie într-adevăr cercetată de Parchet.

          Dar a verifica traseul adoptării unui act legislativ și modul efectiv de adoptare reprezintă o imixtiune inadmisibilă în activitatea instituției.

          Guvernul unei țări nu mai are nicio autoritate dacă își desfășoară activitatea sub supravegherea Parchetului. Dar scopul scuză mijloacele, nu-i așa?
          • +3 (7 voturi)    
            da tu intelegi? (Marţi, 28 februarie 2017, 8:39)

            pb80tm [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            ca guvernu nu are autoritate legislativa care apartine parlamentului? ca oug sunt abuzuri de putere ca sunt reminiscente ale regimului totalitarist al lui ceausescu? sunt aceleasi decrete prezidentiale de dinainte de 89? intelegi ce e demoncratia? sau esti un subnutrit intelectual care continui sa ne plictisesti cu obtuzitatiile tale ingurgitate de la orice latrina tv? te chinuii sa ne demonstrezi niste sofiisme impotriva evidentelor. stim ce javra e dorneanu sau tariceanu. nu ne mai aburii cu politicalul tau corect de stanga ca nu suntem obligati sa te aplaudam. pt mine daca pierd buletinu monitoru oficial se inchide la ora 16 nu sta pana la 1 dimineata deschis asa ca sictir cu constatarile tale de separatie democratica. guvernul a comis o infractiune si ccr pt ca o aproba e de asemenea un infractor. punct
            • -1 (3 voturi)    
              Totalitaristă e mentalitatea ta (Marţi, 28 februarie 2017, 9:55)

              Harald [utilizator] i-a raspuns lui pb80tm

              ”știm ce javră e dorneanu” nu e argument în justiție în nicio țară civlizată. Vino cu ceva mai coerent.

              O ceată de maimuțe urlătoare nu transformă brusc România în stat de drept. Ori rezolvi problemele reale, ca să nu mai dea niciun guvern ordonanțe, ori nu ești decât alt ahtiat după putere, la fel ca Dragnea.
              • 0 (0 voturi)    
                tu esti ca unchimiu (Vineri, 7 aprilie 2017, 15:35)

                pb80tm [utilizator] i-a raspuns lui Harald

                activist de partid care de dragu legilor comuniste era in stare sa cheme minerii. nu securitatea. pelerin la boca dar in stare sa moara de foame pt cauza comunismului cu fata umana. traiasca usr ca aparitia lor va face voua sa va plesneasca ficatu de ciuda si asa poate noua generatie iese din rahatul ideologic in care a-ti bagat romania din 45 incoace
          • +3 (7 voturi)    
            Zau ? (Marţi, 28 februarie 2017, 9:41)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            Deci in procesul de adoptare a unei legi, infractiuni cat cuprinde : falsuri intelectuale, sustrageri de documente, distrugeri de documente, eventual si un santaj al lui Ciordache la Gratiela !

            Hai, ca mi-ai inseninat dimineata !

            PS. O zi buna si tie !
            • -1 (3 voturi)    
              În ce lege apare ”procesul de adoptare”? (Marţi, 28 februarie 2017, 12:40)

              Harald [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Vezi că ai ajuns iar la o justiție care își dă cu părerea despre proceduri din instituții.

              Lucrurile astea se por termina într-un singur fel: Kovesi se duce după Coldea, indiferent ce părere au maimuțele urlătoare.
              • +2 (2 voturi)    
                Vazand ca faci parte dintre persoanele (Marţi, 28 februarie 2017, 14:47)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

                care socot ca locul nasterii e o virtute ori un merit personal, te intreb : de ce esti asa de incrancenat impotriva celor "de dreapta" ?

                PS. Apropo, esti cumva blond si ai ochi albastri ?
                • 0 (2 voturi)    
                  Când "dreapta" e de fapt stânga progresistă (Marţi, 28 februarie 2017, 14:58)

                  Harald [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                  sunt încrâncenat împotriva minciunii.

                  Degeaba te prefaci, nu ești de dreapta. Ești stânga de Bruxelles, la fel ca Cioloș. Te declari de dreapta doar ca să prostești lumea, dar peste câțiva ani o să te aliezi în mod natural cu PSD-ul, așa de ”dreapta” ești.

                  P:S: Când o să te întreb eu ce culoare ai, atunci să mă întrebi și tu.

                  Da, sunt blond cu ochi albaștri, știu ce aia dreapta autentică și creștin-democrația autentică, iar locul nașterii spune ceva despre părinții mei. Ar trebui să-mi fie rușine că nu sunt ”Ghiță” sau care e ideea ta, domnu' socialist colorat vopsit "de dreapta"?
  • +59 (73 voturi)    
    CCR o mizerie (Luni, 27 februarie 2017, 16:10)

    coloneze [utilizator]

    a se vedea opinia speparata a Liviei Stanciu in decizia 64/2017, cum le da peste nas. dorneanu un om fara caracter.
    • +36 (44 voturi)    
      Dorneanu sluga mafiei transpartinice (Luni, 27 februarie 2017, 16:58)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      l-am vazut de cateva ori, ziceai ca e omul de serviciu, sters, umil, ca stie cate parale face fara partidul stat in spatele lui.
    • +29 (39 voturi)    
      Dorneanu (Luni, 27 februarie 2017, 17:04)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      Or, stim bine cine este aceasta hahaleră - colaborator apropiat al CRIMINALULUI Iliescu, pesedist inrait - deci complice la tot jaful tarii, un politruc pus acolo sa execute comenzi de la cei in solda carora a slujit in chipul cel mai jegos din 89 si pina azi. Probabil ca in curind se va auzi si "CCR, o mizerie", Dorneanu, Pivnicieru si celelalte slugi mafiote inca nu s-au prins care e chestia - si anume ca ne-am saturat sa fim furati de EI. Or vor afla c\t de cur\nd, caci atunci cind o C. COnst. trece evident de partea hotilor, solutia ramine REVOLTA POPULARA care ii va matura.
    • +6 (8 voturi)    
      Hai Livia Stancu! (Marţi, 28 februarie 2017, 0:28)

      pantelimon12 [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      Daaa, e de maxima importanta opinia ei, o gramada de lume a remarcat-o, asa da!
  • +60 (74 voturi)    
    Columbia din anii 90 (Luni, 27 februarie 2017, 16:11)

    marsur [utilizator]

    La fel se intampla si in Columbia . Narcotraficantii controlau guvernul , parlamentul si nimeni nu se putea opune . Sau se opunea si primea un glont in cap . CCR ca deobicei sta cu fundul in 2 luntre , pensia si indemnizatia sa mearga .....
    • +21 (31 voturi)    
      Excelent punctat! (Luni, 27 februarie 2017, 16:59)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui marsur

      .
  • +59 (71 voturi)    
    si de ce n-ati verificat voi loazelor? (Luni, 27 februarie 2017, 16:11)

    ouyang [utilizator]

    va ia 3 luni sa puneti o virgula intr-un text si tot prost o puneti. mama voastra de misei. in 3 luni niste infractori duc tara inapoi in comunism ticalosilor.
  • -47 (61 voturi)    
    sah mat (Luni, 27 februarie 2017, 16:13)

    xanti [utilizator]

    Acum guvernul poate sa faca ce vrea.
    Sunt liberi sa dea ordonanta 15.
    • +24 (34 voturi)    
      Sanchi dorogoi, tot la bulau ajungeti (Luni, 27 februarie 2017, 17:00)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      si cu banii luati.
  • +43 (55 voturi)    
    CCR nu am auzit sa fi facut controale vreodata (Luni, 27 februarie 2017, 16:13)

    QfeastQuizzes [anonim]

    Mi se pare mie sau s-au adunat PSD-eii si in CCR?
  • +48 (58 voturi)    
    Si tu cum ai fost numit la CCR (Luni, 27 februarie 2017, 16:15)

    LLLL [utilizator]

    Politic, nu? PSD te-a numit, nu?
    • +5 (9 voturi)    
      dorneanu, presh psd-ist (Luni, 27 februarie 2017, 19:15)

      CodrutzaN [utilizator] i-a raspuns lui LLLL

      .
  • +41 (55 voturi)    
    Deh, nici alba nici neagra (Luni, 27 februarie 2017, 16:15)

    Andradda [utilizator]

    Pai CCR declara ca pe ei ii intereseaza doar chestiunile legate de procedura. Daca ministri dau ordonante cu acte false sau distrug documente oficiale, cine sa-i traga la raspundere?
    E clar ce au de gand Dorneanu si Toader.
  • +45 (53 voturi)    
    La OUG 13, de ce nu v-ati sesizat asa? (Luni, 27 februarie 2017, 16:15)

    pedepsitorul [utilizator]

    La OUG 13, de ce nu v-ati sesizat asa?

    Ne-ati lasat sa ne milogim de Avocatul PSD al poporului sa atace la CCR!

    Oare e normal ca CCR sa se sesizeze din oficiu''?
    • +8 (16 voturi)    
      nu e chiar asa (Luni, 27 februarie 2017, 16:54)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      citeste tot inainte sa comentezi..nu s-a autosesizat

      ''CCR a dezbatut luni sesizarea privind un posibil conflict juridic de natura constitutionala intre Guvern si DNA, depusa in urma cu aproximativ trei saptamani de catre presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu''
  • +36 (50 voturi)    
    i-auzi boss (Luni, 27 februarie 2017, 16:16)

    g01an [utilizator]

    actiunile executivului pot fi puse la indoiala doar de CC, institutie care nu are mecanisme de a lua masuri impotriva unor nereguli sesizate, mare ti-e gradina... ce alte povesti de adormit copii mai are acest domn in tolba?
  • +31 (43 voturi)    
    ieee (Luni, 27 februarie 2017, 16:16)

    rochiri [utilizator]

    Dar un guvern care scoate pe cei care fure sub 2 miliarde..nu perturba nimic...e normal sa poata da un OUG.
    Bine Romania...!
  • +36 (48 voturi)    
    Într-o tara normala, (Luni, 27 februarie 2017, 16:16)

    brifcor [utilizator]

    Parlamentul nu da legi pentru borfasi, iar guvernul "noaptea ca hotii" nu da OUG publicata în MO la 1h15 noaptea ! Daca vrem un stat de drept, în care fiecare putere sa-si vada de treaba ei, e musai sa avem institutii RESPONSABILE. Ceea ce nu e cazul !
  • +34 (46 voturi)    
    CCR este in subordinea lui Dragnea? (Luni, 27 februarie 2017, 16:18)

    BanateanulVesel [anonim]

    ...va face tot posibilul sa puna bete-n roate.DNA-lui.? CCR pare-se ca este in subordinea PSD-lui, face zid impotriva lui Kövesi.
  • -36 (48 voturi)    
    I-au aruncat... (Luni, 27 februarie 2017, 16:19)

    Gigi Kent [utilizator]

    DNA a auncat acest cartof fierbinte acum in brate augustului de la Parchetul General.

    Problema e ca vad ca DNA-ul ancheteaza si intentiile nu doar faptele. A aparut o lista cu infractiunile pe care ar fi dorit sa le dezincrimineze Iordache dar nu a facut-o. Tare nu? Sau ca un aviz a fost inlocuit cu altul si cel vechi distrus. Daca in lege nu scrie explicit ca toate avizele se arhiveaza in ordinea venirii lor etc. nu vad cum poate asta sa fie infractiune. DNA e de noaptea mintii.

    Pana acum CCR are o conduita ireprosabila (cu exceptia pupezei de Livia Stanciu care vedea conflict constitutional intre puterea executiva si cea judecatoreasca fiindca asa a zis Johannis care a numit-o la CCR).
    • +22 (32 voturi)    
      ireprosabila?! (Luni, 27 februarie 2017, 17:10)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      sa vedem
      - dna a gresit cu tot
      - parchetul a gresit cu tot
      - guvernul nu a gresit cu nimic
      - parlamentul nu a gresit cu nimic

      ireprosabil da....

      PS: eu planuiesc sa te omor... dar nu reusesc... e intentie. deci conform "logicii" tale eu nu am facut nici o infractiune... mai voi sustinatorii pesedeilor aveti alergie la justitie!
      • +2 (6 voturi)    
        Nu uita sa mentionezi... (Luni, 27 februarie 2017, 18:20)

        DT34 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ca si protestatarii gresesc, ambasadele, presa occidentala.
      • -3 (9 voturi)    
        Imi place cum gandesti ... (Luni, 27 februarie 2017, 21:53)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Deci, dupa delictul de opinie, stalinisto-bolsevicii de dreapta, frumosi si liberi care #rezista inoveza o noua infractiune, infractiunea de intentie. Noaptea mintii.
        • +1 (3 voturi)    
          Instigarea e intentie sau nu e ? (Marţi, 28 februarie 2017, 10:44)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          ia zi .
  • +42 (54 voturi)    
    Atac pe toate planurile (Luni, 27 februarie 2017, 16:20)

    lp [utilizator]

    Cu Dorneanu la CCR, se pare ca avem sanse minuscule sa scapam din groapa in care ne trage ciuma rosie. Spre Est si spre moartea democratiei tot inainte
    si totusi #rezist
  • +27 (37 voturi)    
    CCR....bifat (Luni, 27 februarie 2017, 16:20)

    hamangiu [utilizator]

    Baietii buni ai PSD-ului ...normal daca parlamentul voteaza întoarcerea la hotia generalizata ...asta e au fost votati sa ne reprezinte..e curat constitutional.
  • +34 (46 voturi)    
    intre DNA si hoţi exista un conflict juridic (Luni, 27 februarie 2017, 16:22)

    tropotaru [utilizator]

    Activitatea hoţilor a fost perturbata de DNA, a constatat Curtea Constitutionala.
  • +32 (46 voturi)    
    PSD-ul e peste tot!!!!! (Luni, 27 februarie 2017, 16:22)

    MirceaIo [utilizator]

    PSD-is. Aste e domnul Valter Dorneanu. Sa fim seriosi astia sunt fostii smecheri care pe vremea lui Ceausescu "luau prin spate haleala", isi aduceau subalternii sa le sape via si sa le zugraveasca apartamentu. Nu ne mai vindecam. Aceste epave trebuie sa dispara din prim planul politicii romanesti. Valtare du-te la tatuca Putin si lasa-neeeee!!!!!
  • +31 (43 voturi)    
    Majoritatea năpârcilor a invins... (Luni, 27 februarie 2017, 16:24)

    Van_the_Man [utilizator]

    CCR: Jenant, penibil, abominabil, dezgustător, grosolan, rușinos, josnic, nemernic, netrebnic, mârşav, infam, nedemn, mizerabil, oribil, detestabil, incalificabil, odios, respingător, sordid, murdar, repugnant, înfiorător, groaznic etc.
    • 0 (4 voturi)    
      Constitutia (Marţi, 28 februarie 2017, 0:43)

      pantelimon12 [utilizator] i-a raspuns lui Van_the_Man

      E o carte mica, citeste acolo poate te mai lamuresti.
      • +2 (2 voturi)    
        Zi-le la CCR sa citeasca ca ei nu stiu (Marţi, 28 februarie 2017, 10:45)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui pantelimon12

        si scot cu de la sine putere ce vrea partidul care le-a dat pensii din munca noastra. HUO!
  • +26 (36 voturi)    
    ceva e in neregula (Luni, 27 februarie 2017, 16:24)

    paranoid_android [utilizator]

    cu stirea asta:

    1.asta e opinia personala a lui Valer Dorneanu sau opinia Curtii Constitutionale;
    din umilele mele cunostinte Curtea trebuie sesizata mai intai ca sa emita o opinie/recomandare/verdict.

    2.Daca membrii guvernului sunt suspectati de "abuz in serviciu" anuland/distrugand/facand ascunse acte administrative si apoi stipuland explicit in ordonanta cum ca membrii guvernului sunt imuni la consecintele legale (un fel de imunitate auto-declarata) care ar putea aparea din emiterea zisei ordonante, asta nu e (suspect de) abuz in serviciu si deci de investigatie?
  • +28 (38 voturi)    
    CCR e plina de pesedisti! Afara cu ei! (Luni, 27 februarie 2017, 16:27)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Cand a fost vorba de cereri similare din partea lui Iohannis si CSM, CCR s-a dat lovita. Guvernul poate face orice, sa dea legi de capul lor, au mana libera de azi. CCR, ca Avocatul Poporului si CNA, plus cel putin Ministerul Justitiei, trebuiesc depolitizate total de lingai!!! Cat despre guvern, strada e singura solutie, caci e constitutional...;)
  • +32 (44 voturi)    
    Exact, exista conflict de natura juridica (Luni, 27 februarie 2017, 16:28)

    cristiaan [utilizator]

    CC a constatat corect si anume:

    1. Guvernul vrea sa fure si DNA se opune la furt.
    2. Prin opozitia sa, DNA a perturbat activitatea Guvernului.

    Mirarea mea e ca CC sustine ca trebuie protejati hotii. A, dar CC e compusa majoritar din PSD-isti care de indata ce au ajuns la CC au uitat ca au jurat sa faca dreptate.

    Ma mir cum de CC nu constata si ca politistii ii perturba pe hoti. Ca doar si hotii sunt probabil tot PSD-isti. Deci trebuie cu siguranta aparati hotii si oprite abuzurile Politiei. Ati inteles?

    PSD a fost votat, deci are legitimitate, deci ce mai comentam atata?
  • +27 (41 voturi)    
    Dragi postacei "rosii" ! (Luni, 27 februarie 2017, 16:28)

    Susufler0 [utilizator]

    Important de stiut este faptul ca ORICE INFRACTIUNE DE DREPT COMUN (FURT, DISTRUGERE, FALS INTELECTUAL, INSELACIUNE, SANTAJ, ETC), SAVARSITE IN PROCESUL DE LEGIFERARE SI AVAND LEGATURA CU OBIECTUL LEGIFERARII SE PEDEPSESTE !

    PS. Prin urmare, acum, dupa cele scrise mai sus, hai, dati-i drumul cu perdelele de fum. Doar ca...

    PPS. Infractiunile descoperite de DNA subzista si vor fi cercetate in continuare de Parchet !
  • +25 (37 voturi)    
    Noaptea mintii (Luni, 27 februarie 2017, 16:29)

    subcultura [utilizator]

    "Dorneanu a declarat ca DNA a inceput sa verifice daca era nevoie de o ordonanta de urgenta, daca s-au primit toate avizele"

    De unde stie CCR intr-un caz anume daca s-au primit toate avizele?! De unde stie CCR daca o OUG sa da la ordinul presedintelui unui partid pe avize semnate pe loc sau mistificate? Are CCR competente si resurse sa verifice daca s-a falsificat sau nu condica?

    Concluzia dupa decizia CCR luata cu majoritate de voturi, nu in unanimitate: poti sa furi cat vrei, e nevoie doar sa apuci sa dai OUG-uri de dezincriminare a furtului si gata.
  • +30 (38 voturi)    
    I-a perturbat pe hoti (Luni, 27 februarie 2017, 16:31)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    deci ministrii si amploaiatii lor pot fura, pot falsifica acte, pot face orice. nu trebuie perturbati... politizarea ccr e urmatorul pas pentru ca ciuma rosie sa puna stapinire deplina pe tara ca sa poate fura cum vrea.
  • +18 (30 voturi)    
    Dosar clasat (Luni, 27 februarie 2017, 16:32)

    benicio [utilizator]

    Pai DAN a si clasat dosarul, tocmai ca nu erau chestiuni de competenta lor. Au si zis-o. Dar au gasit niste chestii atat de interesante acolo, ca l-au trimis la Parchet, niste lucruri care merita sa fie investigate. Observatiile CCR sunt bune, adevarate, dar cam tardive. Si, usor de observat, partinitoare.
  • -11 (29 voturi)    
    #rezist (Luni, 27 februarie 2017, 16:35)

    immortal [utilizator]

    Adica DNA a incalcat legea ? ... la naiba omule !
    :)

    Pai, si eu ce #rezist ?
    • +6 (14 voturi)    
      Care lege au incalcat? Se face o sesizare (Luni, 27 februarie 2017, 17:03)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui immortal

      o analizezi! Ia, baga aici legea, hai!
      • -3 (5 voturi)    
        Constitutia ... o nimica toata ! (Luni, 27 februarie 2017, 23:30)

        immortal [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Legea incalcata de DNA se numeste CONSTITUTIA ROMANIEI .... #rezist gen
        • +3 (3 voturi)    
          Asta e intrepretarea CCR care nu rezista (Marţi, 28 februarie 2017, 10:46)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui immortal

          la o evaluare internationala, de oameni de drept adevarati, nu Toni Grebla.
    • +13 (21 voturi)    
      adica... (Luni, 27 februarie 2017, 17:11)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui immortal

      esti inapoi in comunist desteptule!

      acum psd are liber sa faca practic orice.
      maine pot arunca pe foc codul penal si nimeni nu ii poate ancheta!
      • -2 (6 voturi)    
        Incredibil, nu ? (Luni, 27 februarie 2017, 23:35)

        immortal [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Multumesc pentru apreciere !

        Da, orice partid care are majoritatea in parlament are DREPTUL sa modifice legile tarii .... asa e in democratie, incredibil nu ?

        Culmea, PNL a facut fix asta acum 6 luni ... iar actualul cod penal a fost adoptat tot prin asumarea unei ordonante de urgenta in parlament tot de catre PNL ... incredibil, nu ? ...... eu ce #rezist acum ?
        • +1 (1 vot)    
          Legile tarii in folosul unui GIO (Marţi, 28 februarie 2017, 10:47)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui immortal

          pashol pashol pashol
    • -3 (5 voturi)    
      Deocamdata si DNA #rezista (Marţi, 28 februarie 2017, 0:49)

      pantelimon12 [utilizator] i-a raspuns lui immortal

      Nu numai ca a incalcat legea, e chiar abuz in serviciu, coruptie adica ;-)
  • +20 (32 voturi)    
    era imposibil (Luni, 27 februarie 2017, 16:36)

    tartoru [utilizator]

    ca PSD-istul asta infectat de ciuma rosie acum cativa ani sa nu comenteze ceva de DNA
    • +13 (21 voturi)    
      Cativa ani? (Luni, 27 februarie 2017, 17:09)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui tartoru

      De pe când ii purta servieta CRIMINALULUI Iliescu? Sau de când era procuror comunist si executa constiincios ordinele Securitatii lui Ceasca?
  • +13 (19 voturi)    
    :) (Luni, 27 februarie 2017, 16:36)

    Xorciser [utilizator]

    Dar intre Executiv si CSM (care trebuia sa solicite o eventuala ordonanta de gratiere sau amnistie) nu e nici un conflict juridic?
  • +17 (31 voturi)    
    o fi asa sau nu (Luni, 27 februarie 2017, 16:36)

    gica pantalon [utilizator]

    dorneanu the red nu prezinta nici un dram de credibilitate
  • +27 (35 voturi)    
    masturbarea activitatii guvernului (Luni, 27 februarie 2017, 16:36)

    Iorgovan [utilizator]

    Guvernul nu trebuie perturbat, ci guvernantii trebuie lasati sa fure in liniste si conses...
  • +26 (36 voturi)    
    Ce zice psd-istul dorneanu (Luni, 27 februarie 2017, 16:36)

    Tibi. [utilizator]

    El zice ca daca un infractor ajunge in roamania in guvern (alta discutie de ce se intampla asta) el poate incerca la infinit sa isi dea ce legi doreste, legi care negru pe alb sa fie impotriva interesului national aparat de constitutie, legi care sa fie date negru pe alb pentru ajutorarea hotilor si infractorilor ca el, da ce legi doreste in virtututea "separatiei puterilor".

    Daca la noaptea publica un OUG ca toti politicienii de dupa `89 care au primit macar o condamnare definitiva sa fie recompensati cu 1.000.000 euro" desi aceasta lege este vadit pentru infractori si impotriva statului, in cel mai rau caz POATE pica daca cumva o conteste ciorbea.

    Daca. Deci in cel mai nefericit caz nu le merge, dar zice fosila comunista dde la CCR ca nu se pune problema ca cineva sa aiba dreptul sa ii intrebe "ba, da` de ce ai incercat sa dai oug-ul asta?" Ca doar e dreptul lui sa dea ce OUG doreste.

    Trista tara in care un partid de hot isi pune judecatori la CCR. Tare trista.
  • +22 (32 voturi)    
    Daca imi aduc bine aminte, (Luni, 27 februarie 2017, 16:37)

    robinet4x4 [utilizator]

    Nenea asta este acelasi pe care l-a pus USL-ul Avocat al Poporului cand pregatea lovitura de stat din 2012 cu demiterea lui Basescu... Nu ma mira declaratiile lui.
  • +12 (28 voturi)    
    Din pacate... (Luni, 27 februarie 2017, 16:39)

    Andradda [utilizator]

    ...cred ca CCR a reusit ceea ce n-au reusit infractorii PSD.
    Probabil ca, din acest moment, demisia sau demiterea L.C. Kovesi din fruntea DNA este doar o chestiune de timp, mai bine zis, de cateva zile.
    Bine-ar fi sa ma insel.
    • +4 (10 voturi)    
      Esti departe de adevar in privinta demisiei (Luni, 27 februarie 2017, 19:09)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      sau demiterii lui Kovesi ! Si esti mult prea pesimista !

      De fapt, DNA a descoperit in ograda Guvernului si, mai precis, in cotetul Ministerului Justitiei, niste infractiuni de drept comun grave : fals intelectual, furt, distrugere.

      Deci, de ce si-ar da demisia ori ar fi demisa Kovesi ?

      PS. Be positive ! ;)
      • +1 (3 voturi)    
        Sper sa ai dreptate (Marţi, 28 februarie 2017, 12:09)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Dar ai vazut ce s-a intamplat azi in CSM? O judecatoatre cere cercetarea sefei DNA si a Procurorului general. Pe de alta parte, Tariceanu a devenit tot mai vocal cerand raspicat demisia dnei Kovesi. Romania Libera a reactivat problema cu plagiatul, iar ministrul justitiei Toader a declarat si el ca va analiza atent situatia.
        Daca astea nu sunt semne clare....
        • +1 (1 vot)    
          Judecatoarea aceea e o conjudeteana (Marţi, 28 februarie 2017, 14:57)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

          a lui Dragnea, isi continua cariera asa cum stie ea mai bine ! Cum e mai simplu ? Sa fi cu cel de la putere, nu ?

          Pe de alta parte Tariceanu e tot mai vocal, pt ca e tot mai nervos. Una din fostele sale sotii (parca penultima, sau antepenultima, in fine e vorba de notarita) a declarat in procesul lui pt marturie mincinoasa faptul ca Tariceanu il cunostea pe evreu, deci a mai batut un cui "probator" la "sicriul" lui Calin.

          Romania Libera este ziarul unui urmarit penal pt infractiuni de coruptie.

          Toader trebuie sa analizeze atent situatia oricui... deci cred ca nu e nimic in plus fata de ce era pana acum !
      • -2 (4 voturi)    
        Kovesi pleacă, stimate domn (Marţi, 28 februarie 2017, 12:43)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Există limite ale autorității pe care nu le poate încălca nici măcar Kovesi fără să fie demisă.

        Să-i țină de urât lui Coldea și lui Ghiță, poate la asta e mai bună decât la separația puterilor în stat.
        • 0 (2 voturi)    
          Daca dumneata ai informatii... Informatii, (Marţi, 28 februarie 2017, 15:06)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          nu dorinte, e ok !

          DNA a clasat un caz care era de competenta sa si si-a declinat competenta pt celelalte cinci infractiuni "de drept comun" Parchetului competent sa le solutioneze !

          Nu mi se pare ca a incalcat limitele autoritatii cu care a fost investita DNA !

          PS. E o simpla impresie.. nici macar o informatie ori o dorinta a mea !
          • 0 (0 voturi)    
            DNA a încercat prea târziu o ieșire elegantă (Marţi, 28 februarie 2017, 16:13)

            Harald [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Poți să răstălmăcești faptele până mâine dimineață, încă nu ai venit cu textul de lege privind procedura de adoptare a unei ordonanțe de urgență.

            Kovesi și DNA-ul ei o să fie exemplu de manual la cursuri, despre ce se întâmplă când justițiarilor li se urcă puterea la cap.

            Interesant e că nu vrei să înveți nimic din povestea asta, îi dai înainte cu adevărurile tale, deși ți-am mai spus că te comporți la fel ca Dragnea.

            Poți înțelege că a mistifica realitatea e la fel de greșit, indiferent dacă o faci tu sau o face Dragnea? Poți înțelege că scopul nu scuză mijloacele, nici pentru Dragnea, dar nici pentru tine?
  • +18 (28 voturi)    
    Hmmm (Luni, 27 februarie 2017, 16:40)

    darksider [utilizator]

    Asa o fi, dar mi se pare cel putin ciufat faptul ca de data, au fost foarte promti si incisivi sa dea dreptate guvernului.
    Atunci cand au avut de analizat legalitate OUG 13, au dat din colt in colt, ca pana la urma sa dea o decizie cel putin ambigua.
  • +12 (22 voturi)    
    Mangla (Luni, 27 februarie 2017, 16:41)

    Frank777 [utilizator]

    Adica ce spune CC prin infiltratii PSD.Guvernu poate sa dea prin incalcarea legii ordonante ca este constitutional???
    De ce nu s-a des sesizat ca in cazul sesizaii lui Ciornea?Ca DNA nu a mai continuat ancheta.....Dornene .......nu umbla cu fofarlica...
  • +19 (25 voturi)    
    ...tu-va de politruci zaharisiti si dedulciti la.. (Luni, 27 februarie 2017, 16:45)

    UnOarecare [utilizator]

    ...marsavii...deci daca unii membrii din guvern fac o ilegalitate nu pot fi anchetati? Iar CC nu ancheteaza ca nu e sesizata, nu?
    • +15 (21 voturi)    
      A mai pus si mot rahatului (Luni, 27 februarie 2017, 17:03)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      ""procedurile penale nu ar trebui sa fie utilizate pentru a rezolva neintelegerile politice""
      Dar de cand CCR a ajuns sa rezolve problemele infractorilor cu justitia? Sau, in cazul de fata, din moment ce CCR a refuzat pur si simplu sa judece OUG13, atunci cine sa se ocupe de infractorii din politica?
      Nerusinatul Dorneanu e infipt bine acolo de catre PSD!
      N-ar strica daca HN ar afla si ar publica raportul de voturi din CCR pt aceasta decizie.
    • +16 (22 voturi)    
      Dupa capul lui Dorneanu... (Luni, 27 februarie 2017, 17:15)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      CC nu ancheteaza
      1 decat daca e sesizata (aici mai treaca mearga)
      2 CC nu poate ancheta cazuri care intra in sfera Codului Penal, ca nu e imputernicita sa faca asta.

      Cu alte cuvinte un ipotetic fals in acte de la Guvern nu poate fi anchetat de nimeni. CCR nu lasa procurorii sa fac asta ca "perturba activitatea guvernului" dar nici ei nu pot sa faca asta ca nu au competente.

      Un act penal facut de Guvern este in consecinta anchetat doar de Dumnezeu si de sfantul Petru. Halal!
  • +18 (28 voturi)    
    PSD-istul sef confunda (Luni, 27 februarie 2017, 16:46)

    xolv [utilizator]

    controlul de constitutionalitate cu investigarea modului de intocmire al unui act public. DNA-ul n-a avut niciodata puterea legala de a invalida OUG. Si pentru ca da, abuzul in serviciu inca e penal.
  • -18 (28 voturi)    
    La loc comanda ! (Luni, 27 februarie 2017, 16:52)

    tontu [utilizator]

    Asa se intampla cand DNA-ul, Parchetul, etc. iau pozitia de drepti si executa orbeste ordinele presedintelui...
    • -3 (5 voturi)    
      curat tont, coane fanica (Luni, 27 februarie 2017, 17:27)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      .
  • +16 (22 voturi)    
    pentru mine (Luni, 27 februarie 2017, 16:52)

    mos ion roata [utilizator]

    opinia CC este consultativa,asa ca nu m-a convins,deci :REZIST-Ne vedem in piata!
  • +15 (25 voturi)    
    de aceea... (Luni, 27 februarie 2017, 17:02)

    area51rmc [utilizator]

    Nu ar fi trebuit ca poporul roman sa aprobe prin referendum Constitutia din 1991, revizuita in 2003. Aceasta Constitutie instituie ca unica autoritate de control constitutional o "curte" plina cu personaje numite politic, dependente, de decizia politica.

    Romanii trebuiau sa sesizeze ca un control de constitutionalitate este un control juridic si ar fi trebuit exercitat de persoane antrenate in reguli juridice (magistrati de cariera). In SUA, ca ideal de societate democratica cunoscut pana in prezent, controlul de constitutionalitate se exercita de Curtea Suprema de Justitie, adica de o curte compusa din judecatori de cariera, chiar daca unii vor insista sa sustina ca desemnarea lor in functie implica si o decizie politica. Diferenta este de procedura, notorietate si de vot popular. Restul e vrajeala pentru idioti.

    Din acest neajuns, exista riscul ca unii precum Valer Dorneanu, care a servit cauza FSN, PDSR si PSD, sa iasa si sa ne spuna noua ca, atunci cand niste smecheri ajunsi in functii publice prin ministere si care falsifica acte publice nu trebuie trasi la raspundere pentru asemenea fapte, pentru ca sunt lucruri care "exced autoritatii DNA", ca "procedurile penale nu ar trebui sa fie utilizate pentru a rezolva neintelegerile politice" si ca aceasta imixtiune ar afecta procesul constitutional de legiferare.
    Practic, tovarasul Dorneanu ne spune ca legiferarea este un proces legitim si oportun prin care o clasa politica conducatoare ARE DREPTUL SA LEGIFEREZE ORICE, ORICUM SI ORICAND, chiar si furtul, falsul, inselaciunea, mistificarea etc. Desigur, controlul de constitutionalitate va decide daca toate acestea sunt in parametrii constitutionali.

    Vedeti de ce in Romania perversiunea de orice fel este in stare pura si naturala?
    • +2 (8 voturi)    
      ICCJ control de constitutionalitate (Luni, 27 februarie 2017, 18:43)

      wanderer04 [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

      Trebuie modificata Constitutia iar controlul de constitutionalitate sa-l faca o sectie speciala a ICCJ, formata din magistrati de cariera nu din capisti numiti politic...Jenanta aceasta Ccr, o sa din condei in favoarea hotilor, ea insasi incalcand Constitutia!!!
      • 0 (2 voturi)    
        Arunci Constituția la gunoi pentru Kovesi?! (Marţi, 28 februarie 2017, 12:45)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui wanderer04

        Poate ar fi cazul să vă reveniți, România înseamnă ceva mai mult decât Kovesi. Ducă-se învârtindu-se!
  • +20 (30 voturi)    
    E groasa la PSD (Luni, 27 februarie 2017, 17:02)

    Sani [utilizator]

    Daca Dorneanu (https://ro.wikipedia.org/wiki/Valer_Dorneanu), fost PSD-ist notoriu a trebuit sa re-devina in mod evident partizan PSD, inseamna ca E GROASA!

    Deci, faptul ca DNA 'si-a depasit atributiile' este o forma, dar fondul este ca s-a mintiti si s-a falsificat in draci pentru ca ordonanta 13 sa 'iasa'.

    Cred ca-i de iesit in STRADA impotriva interlopilor PSD!
  • +18 (26 voturi)    
    intrebare... (Luni, 27 februarie 2017, 17:03)

    liviu_ [utilizator]

    daca maine vine dragnea si da o oug prin care crima sau violul este scoasa din codul penal... sau e pedepsita cu 1 an de inchisoare maxim ...
    cine si in ce conditii poate sa ii opreasca?! conform ccr roania estte in acest moment intr-o dictatura parlamentara! orice dicteaza parlamentul nu ar NIMENI ce sa le faca!!!

    PS: ccr nu se baga peste justitie cand interzice niste anchete penale?!
    PPS: e foarte clar (daca pana acu nu era) cat de apolitica e ccr....
    PPPS: fiti mandrii romani... de azi suntem oficial dictatura! turcia venim! erdogan si putin o sa fie mandrii!
  • +23 (31 voturi)    
    "DACA" vs "CUM" (Luni, 27 februarie 2017, 17:10)

    denvarel [utilizator]

    Pentru Domnul Presedinte al CCR.

    Domnule presedinte al CCR:
    DNA a verificat DACA au fost indeplinite conditiile sau CUM au fost indeplinite conditiile?
    Din declaratia dumneavoastr, respecuos citez: "DNA s-a apucat sa verifice in ce masura au fost indeplinite conditiile de aprobare a unei OUG, conditia extraordinara, daca s-a motivat sau nu urgenta... A mai verificat daca s-au primit toate avizele de la Consiliul Legislativ, de la CSM, lucruri care exced PNA (DNA, n.red.). Aceste verificari se fac de catre CCR in cadrul controlului de constitutionalitate"
    Din declaratia de presa a DNA eu vad ca acestia nu au verificat DACA este aviz de la MRP. Au verificat CUM a ajuns un aviz negativ sa fie pozitiv!
    Bai nesimtitule, iti platim o functie si o pensie dupa aia ca sa ne arunci praf in ochi ca un smenar ordinar?

    Daca e un sesizat un conflict guvern si justitie tu il transformi intr-unul dintre justitie si CCR??? Ce ati judecat astazi la CCR? Sesizarea lui Tariceanu sau o sesizare inexistenta? Cum a perturbat DNA activitatea Guvernului? A perturbat poate activitatea CCR, ca voua v-a luat atributiile daca ar fi intradevar "DACA" in loc de "CUM".
  • +21 (27 voturi)    
    si drept urmare? (Luni, 27 februarie 2017, 17:11)

    MoemBius [utilizator]

    ""Acestea se fac de Curtea Constitutionala in cadrul controlului de constitutionalitate", a adaugat el."

    A facut ceva Curtea Constitutionala?
    ca vrem si noi sa stim
    altceva decat sa bage bete in roate?
  • +5 (9 voturi)    
    CCR își face treaba defectuos: (Luni, 27 februarie 2017, 17:21)

    CornelCretu [anonim]

    Curtea Constituțională s-a supărat că procurorii DNA le demonstrează că avizele și standardele de oportunitate invocate ca fiind constituționale de către CCR sunt de fapt inexistente, negative sau inoportune.
    Adică OUG13 trebuia declarată NECONSTITUȚIONALĂ și pe fond, dar CCR este stat în stat și decide ce vrea ea, chiar și împotriva evidențelor.
    • +3 (5 voturi)    
      Corect dar Ccr e mafia! (Luni, 27 februarie 2017, 22:28)

      wanderer04 [utilizator] i-a raspuns lui CornelCretu

      La fel ca guvernul, parlamentul, av. poporului ...Grupul infractional organizat pune pe butuci democratia din Romania iar DIICOT doarme!!!
  • -1 (5 voturi)    
    Daniel Morar (Luni, 27 februarie 2017, 17:22)

    alter_ego2013 [utilizator]

    Dl. Daniel Morar, fost sef al DNA, mai exista in CCR acolo? Numai Livia Stanciu face opinie separata? Chiar au invins dornenii si pivnicerii?
  • +1 (5 voturi)    
    CCR=PSD (majoritatar) (Luni, 27 februarie 2017, 17:25)

    cet_turmen [utilizator]

    Nici nu ma asteptam la un altfel de raspuns din partea unei adunaturi de protectie a mafiotilor - majoritar PSD.Cind ai crantzanei de la partid sub forma de salariu si pensie super-grasa, nu te poti pisa contra vintului; nu-i asa dl Duie Morneanu ?
  • +4 (8 voturi)    
    Slugi PSD peste tot ... (Luni, 27 februarie 2017, 17:41)

    za-k [utilizator]

    - la guvern
    - la CCR
    - in ministere
    - in spitale
    - in scoli
    - etc :)

    CCR sint penibili, s-au dat de ceasu' mortii sa nu cumva sa analizeze OUG13 si OUG14 ca era groasa!
    Majoritatea sint niste lashi penibili care tin cu ciuma rosie PSD.
  • +4 (8 voturi)    
    vrem referendum (Luni, 27 februarie 2017, 17:43)

    Gaby51 [utilizator]

    Trebuia sa ne asteptam la asa ceva:.trrradiceanu n-a facut din capul lui ceea ce a facut. Mai e mult de luptat cu ei. Hai sa le-o tragem la referendum!!!
  • +2 (6 voturi)    
    Până când ? (Luni, 27 februarie 2017, 17:46)

    grimis [utilizator]

    Cred că o să mai treacă cinci ani,sau mai puţin şi vom scăpa de clica aceasta comunistoidă ce pute de pe acuma a mort,ce nu se dă bătută nicicum,stând la cârma ţării,figuri groteşti iliesciene,peristroikiste,ce le vedem din "89 încoace pe toate posturile tv,asmuţând vorbe goale cu limbaj de lemn spre poporul ce nu mai are răbdare.
    Nu înţelegeţi că a trecut vremea voastră ?
    Cât de greu este să munceşti pentru unul ce are o pensie de 240 milioane de lei ?Băi,nebunilor de la pupitru vă daţi seama ce faceţi ? Unul(a) nu are bani de o pâine în zilele astea iar voi vă faceţi culcuş pe pământ pentru zece vieţi !!! Iadul e al vostru !
    • +2 (8 voturi)    
      Fara pensii pentru tovarasi! (Luni, 27 februarie 2017, 20:39)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui grimis

      este insuportabila mizeria asta cu pensia necontribuita! O mizerie uriasa! Cea mai mare nedreptate posibila fata de toti oamenii care au muncit - partidul si-a recompensat slugile, securitatea, melitiza si armata avipistilor pe-ale lor (Dogaru derbedeul) iar oamenii de rand calcati in picioare. A lor e puterea, nu a voastra, iar drepturile voastre nu sunt nici drepturi, nici castigate !
  • +4 (8 voturi)    
    CC (Luni, 27 februarie 2017, 17:47)

    cet_turmen [utilizator]

    Daca le merge cu CC-WC-ul -pe motiv conflict juridic-, miine poimiine cine stie ce mai nascocesc si se inchid cazurile Ghita,Monta, Moliceanu,Draknea & co ....pt ca ei saracii sunt niste victime virgine ale DNA. Ma ia capu' cind vedem ce institutii si gasti de derbedei vegheaza respectarea Democratiei in Romania.
  • +2 (6 voturi)    
    Corupti infecti (Luni, 27 februarie 2017, 17:49)

    Gigel1222 [utilizator]

    Nu mai scapam odata de cancerul asta numit PSD ?
    E infiltrat peste tot
  • -2 (4 voturi)    
    Bun (Luni, 27 februarie 2017, 17:57)

    AlexRatoi [utilizator]

    Ce a vrut sa zica este ca nu este de competenta DNA daca a fost sau nu nevoie de lege, daca e constitutionala, sau era sau nu nevoie de avize, ci e de competenta CCR. A mai zis ca DNA si parchetul pot verifica actele penale implicate, adica abuz in serviciu, fals intelectual,sustragere si modificare de documente.

    Bun, pana acum are sens ce spune, parchetul sau dna sa continue investigatia in legatura cu actele penale si a CCR daca acest act este constitutionala.

    "Exista conflict juridic atunci cand o institutie isi aroga puteri care apartin alteia sau nu-si exercita una din atributii care ii revin prin lege declinandu-si competenta" Intrebarea mea este daca CCR este in conflict constitutional atunci cand si-a declinat competenta pentru a verifica constitutionalitea actului respectiv?
  • +3 (7 voturi)    
    Usor, sa nu perturbati infractorii!! (Luni, 27 februarie 2017, 18:31)

    wanderer04 [utilizator]

    Aceasta Ccr politizata tocmai a incalcat Constitutia. Nimeni nu e mai presus de lege, doar guvernul, ca asa vrea muschiul psdist de la Ccr. Pai daca o gasca de infractori ajung in guvern si dau o oug pt. ei sa scape de dosare penale, savarsind cu aceasta ocazie mai multe infractiuni gen fals sau prezentare de informatii false, sa inteleg ca ei nu raspund penal?? Daca comit o infractiune in adoptarea oug Constitutia si principiul egalitatii in fata legii nu li se aplica??? Aici nu se cerceteaza vocatia guvernului de a da oug, stim ca au acest drept potrivit legii, ci se cerceteaza modalitatea de a da aceasta oug, prin presiuni asupra functionarilor, prin instigare la fals, prin fals sau prezentare de informatii fslse, etc. Nu poti acorda imunitati chiar daca esti Ccr. Ccr trebuie depolitizata!
  • 0 (4 voturi)    
    similitudine dezgustatoare si alarmanta (Luni, 27 februarie 2017, 18:51)

    dekar [utilizator]

    valer dorneanu (iliesteanul) e un altfel de victor ciorbea
  • +3 (7 voturi)    
    CCR aservit PSD (Luni, 27 februarie 2017, 20:04)

    G.Oana [utilizator]

    Da, tot o apa si-un pamanat. Va spuneam, dragii mei, de cand cu OUG 13 si sesizarea CCR de catre presedinte si av. poporului ca CCR s-a vandut PSD. Ca degeaba isi puneau unii toata increderea in posibilitatea de blocare de catre CCR a acestei aberante ordonante. Daca nu ar fii existat miscarile de strada, CCR nu ar fi luat nici o decizie prin care sa se constate neconstitutionalitatea OUG 13. Sper ca acum este suficient de clar pentru toti. TREBUIE SA VA ATRAG ATENTIA ca CSM deja discuta despre cum se va descurca sistemul judiciar in Romania dupa ce intra in vigoare LEGILE AMNISTIEI si GRATIERII. DECI NU DACA CI CAND!!! Urmatoarea miscare - Occupy Parlament, dar nu cum a facut USR-ul cu pancarte gen hotii si rusine, nu! Astia nu stiu decat de frica. Si e cam greu sa li se insufle frica acum cand se cred stapanii lumii!...
    • +1 (5 voturi)    
      Era gata vandut- Muona, Dorneanu (Luni, 27 februarie 2017, 20:40)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui G.Oana

      si mai numarati dvs.
  • -2 (8 voturi)    
    Ha, Ha! (Luni, 27 februarie 2017, 20:06)

    vi_escu [utilizator]

    Orice intitutie a statului care nu serveste intereselor dubioase trebuie desfiintata. Ca asa este intr-o colonie, nu?
    • -1 (7 voturi)    
      Colonie ruseasca, nu? (Luni, 27 februarie 2017, 20:41)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      ca numai aia nu suporta legalitatea si mai ales, mai ales, anchetarea infractorilor!
      • +1 (5 voturi)    
        Bravo ! (Luni, 27 februarie 2017, 23:32)

        vi_escu [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Tara am vandut-o, sau mai degraba data degeaba rusilor, nu?
  • +5 (7 voturi)    
    CNA si CCR (Luni, 27 februarie 2017, 21:14)

    katha [utilizator]

    amendeaza pe oricine deranjeaza PSD.
    Azi Serban Nicolae, Tudorel Toader si Valer Dorneanu au raspuns la fel intrebarilor ziaristilor. Sa fi avut discutii in care s-au pus de acord în legatura cu comunicarea? În orice caz, ranjetele lor, toti trei ranjeau la declartii, ma fac sa cred ca romanii au pierdut lupta cu PSD. :((((((((
    • -3 (5 voturi)    
      Mirare (Luni, 27 februarie 2017, 23:11)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui katha

      CARE ROMANI ? Nu consider ca este corect ca dumneavoastra sa ve erijati in reprezentati a tuturor cetatenilor Romaniei .
  • +6 (8 voturi)    
    Ccr depolitizata!!! (Luni, 27 februarie 2017, 22:33)

    wanderer04 [utilizator]

    De unde stie Ccr ce a stabilit DNA??? Urmarirea penala era inceputa fata de fapta si e nepublica! Cum a stabilit Ccr ca DNA face cercetari pt. oportunitatea guvernului de a da oug si nu pt. fapte penale care tin de legalitatea adoptarii oug??? Mafia a ajuns si la Ccr!!!
  • -3 (7 voturi)    
    Pericol (Luni, 27 februarie 2017, 23:07)

    A310 [utilizator]

    Voi cei din CCR , care v-ati permis sa emteti acest comunicat , va sfatuiesc sa aveti pregatit bagajul pentru a merge la "Beciul Domnesc " pentru ca ati deranjat pe vajnicii stajeri ai dreptatii supreme pe planeta Romanica . Daca nu gresesc un judecator de la CCR si-a dat demisia , deoarece "justitia" l-a dovedit cu o poveste cu capre si struti . zegrean cu ERATA -NO PROBLEM- .
  • +5 (9 voturi)    
    Ferma gindacilor (Luni, 27 februarie 2017, 23:12)

    Conservator [utilizator]

    Deci, fapte:
    1/ Dragnea are o ditamai vila;
    2/ Dragnea a lucrat la stat;
    3/ DNA se ocupa cu anticoruptia;
    4/ OUG 13 a fost data pentru Dragnea
    ...si, cu toate astea, CCR are o problema ca de ce a facut DNA o ancheta in legatura cu OUG 13??


    Astia sint mai rai ca gindacii de bucatarie. Gindacii, cind aprinzi lumina, fug care incotro. Astia, in schimb, stau cu tine la masa, iti maninca din farfurie si-ti dau cu legile in cap, explicindu-ti doct ca negrul e alb. Sa nu uite insa ca exista si solutii radicale, gen verde de Paris.
    • 0 (2 voturi)    
      CCR are o problemă cu ancheta la guvern (Marţi, 28 februarie 2017, 13:53)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

      Când DNA anchetează guvernul și procedurile instituției, vila lui Dragnea nu mai are nicio relevanță.

      Tu crezi că DNA poate înfăptui justiția străzii, dar CCR n-o să te lase prea multă vreme în nevroza asta. Mai întâi o să plece Kovesi, iar după aceea o să meargă și Dragnea la închisoare. Dar nu punem DNA deasupra guvernului, oricât ar fi guvernul de corupt.
  • -3 (7 voturi)    
    Piata Victoriei! (Luni, 27 februarie 2017, 23:29)

    tudurache [utilizator]

    "Trebuie modificata Constitutia iar controlul de constitutionalitate sa-l faca o sectie speciala a ICCJ"

    Nu sunt de acord. Controlul de constitutionalitate trebuie facut de strada,eventual in Piata Victoriei. Cine zbiara mai tare ala are dreptate.
  • +9 (9 voturi)    
    dar referendumul ptr 300 de hoti cind se aplica (Marţi, 28 februarie 2017, 1:22)

    Coco Whistle [utilizator]

    tovarasi de la CCR ce parere aveti despre rezultatul referendumului referitor la nr de parlamentari si....cine ar trebui sa-l implementeze si cind? de asemenea as vrea sa stiu de ce ilici a avut 3 mandate. dar cred ca imi racesc gura de pomana. oricum, multumim ptr ca murdariti din nou statul roman, ca na...sintem sobolani rosii cu totii acolo undeva sus.
  • -2 (2 voturi)    
    Reciprocitate (Marţi, 28 februarie 2017, 10:26)

    lampert36@gmail.com [utilizator]

    Iordache, când a greșit, și-a dat demisia. Kovesi nu este obligată să facă la fel?
  • +2 (2 voturi)    
    CCR a inventat masina de calatorit in timp! (Marţi, 28 februarie 2017, 11:39)

    Lespezi [utilizator]

    Sa rezumam:
    - Guvernul da o OUG (momentul 1)
    - DNA e sesizata si ancheteaza (momentul 2)
    - CCR spune ca ancheta DNA (adica momentul 2) a perturbat un fapt de dinainte (adica momentul 1).
    Cu toata logica, fizica si matematica din lume nu inteleg cum un fapt posterior a perturbat un fapt anterior.
    Sa ma ajute cineva, ca alftel ma supar si pe Einstein.:(
    • +2 (2 voturi)    
      :) (Marţi, 28 februarie 2017, 15:01)

      Conservator [utilizator] i-a raspuns lui Lespezi

      CCR, cind zice de perturbarea Guvernului, se refera la ce zice Dragnea, de fapt: "sa lasam Guvernul sa lucreze in interesul romanilor". Daca te iei dupa ei ai avea impresia ca Guvernul asta e format din oameni sensibili si foarte prosti, care, daca ar avea o inghetata in mina nici n-ar fi in stare sa treaca strada, pentru ca nu pot sa si munceasca si sa si raspunda la niste intrebari in cursul unei zile de munca. Ei ori sint perturbati, ori sint lasati sa munceasca (a se observa ca lasatul asta nu inseamna neaparat ca ei si muncesc).

      Un domn care protesta saptamina trecuta in fata Cotroceniului se referea la acesti factori perturbatori cu termenul "unde psihotronice". Prea-longevivul Ion Iliescu ii spunea "concordie".

      De asta si dau ordonante noaptea: e mai liniste, au randament mai mare.
  • +2 (2 voturi)    
    a perturbat hoția! (Marţi, 28 februarie 2017, 12:23)

    barbu007 [utilizator]

    da, domnule preș? Dacă DNA „a perturbat buna activitate a guvernului” atunci numitul, VALER DORNEANU S DECLARĂ PE FAȚĂ ADEPT CONSTITUȚIONAL AL HOȚIEI!?
    • +2 (2 voturi)    
      CCR (Marţi, 28 februarie 2017, 13:34)

      Teodorescu-ionAna [anonim] i-a raspuns lui barbu007

      http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/valer-dorneanu-si-florin-iordache-faceau-legi-in-2007-pentru-baronii-locali-678233
  • +3 (3 voturi)    
    Fantastic (Marţi, 28 februarie 2017, 13:40)

    stcris [utilizator]

    Mai aveati vreun dubiu ca Grupul Infractional incearca sa puna mana pe toata tara cu orice pret ?
    Chiar cu riscul unui razboi civil....
    Pai mai oameni buni ,nu treb sa ai studii juridice sa judeci atata lucru !
    Adica orice angajat public (un politist,un functionar din Primarie ,de la Agentia X sau de la Compania de stat Y) poate sa fie cercetat de DNA pt simplul fapt ca nu este platit de un patron,nu vine din mediu privat deci ca angajat la stat poate aduce prejudicii statului prin coruptie,abuz in serviciu (etc) doar angajatii guvernului (doar o alta institutie a statului),NU POT FI ,pe motiv de conflict interinstitutional...De parca s-ar fi facut vreo incurcatura de mate !!
    Nu conteaza deloc ca esti ales ,numit sau angajat prin concurs...Doar ca esti angajat la STAT si asa se raspunde NU POLITIC (ce gluma proasta)...
    Halal judecatori la CC !
    Avea dreptate cine zicea ca ROMANIA este o "ferma a animalelor"..pt cine stie despre ce este vb !
    Asadar ,va mai jucati cu luminite in piata sau facem ceva serios !?
    • +1 (1 vot)    
      Fantastică e logica ta, (Marţi, 28 februarie 2017, 15:08)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui stcris

      dacă ai impresia că DNA poate ancheta guvernul.

      Nu e treaba măgarului de unde beau oile apă. și nici treaba DNA-ului procesul de elaborare al unei ordonanțe. Ce text de lege stabilește asta?
  • 0 (0 voturi)    
    Aici... (Miercuri, 1 martie 2017, 11:12)

    vinowatt [utilizator]

    e ca la fotbal: toata lume se pricepe.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri