Ancheta la Serviciul de Ambulanta Buzau dupa ce o femeie a murit in statia de autobuz, martorii sustinand ca salvarea a venit prea tarziu

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 11 noiembrie 2016, 11:21 Actualitate | Esenţial

Conducerea Serviciului de Ambulanta Judetean (SAJ) Buzau a declansat o ancheta interna dupa ce o femeie a murit, joi seara, intr-o statie de autobuz din municipiu, dupa ce i s-a facut rau, martorii spunand ca salvarea a ajuns tarziu, dupa ce s-ar fi sunat de sase-sapte ori, transmite News.ro.

Potrivit directorului Serviciului de Ambulanta Buzau, Luana Zissu, vineri dimineata a fost inceputa o ancheta interna pentru a se stabili daca ambulanta a ajuns tarziu la o femeie care s-a prabusit brusc la pamant intr-o statie de autobuz din municipiul Buzau. 

Zissu a precizat ca, joi seara, ar fi fost date mai multe telefoane prin care se solicita interventia unei ambulante in cazul femeii care a lesinat, insa s-a pierdut timp intrucat reperul dat la 112 ar fi fost gresit. 

Ulterior, dispecerii au incercat sa revina la persoana care a sunat initial pentru a cere lamuriri despre locul in care femeia a lesinat, insa aceasta nu a mai raspuns la telefon.  

Conform sursei citate, din primele date reiese ca intarzierea nu a fost mai mare de sapte minute. Echipajul care a mers la interventie, dar si dispecerii care au primit solicitarile telefonic vor da declaratii in acest caz. 

Femeia a murit, joi seara, dupa ce i s-a facut rau intr-o statie de autobuz din Buzau. Femeia astepta autobuzul, iar la un moment dat s-a prabusit la pamant, oamenii sunand la 112 de mai multe ori.

Martorii spun ca ambulanta a ajuns tarziu, dupa aproximativ 30 de minute de la momentul la care femeia a cazut la pamant. 

La sosirea la locul interventiei, personalul medical a incercat sa o resusciteze pe femeie, insa fara succes. Surse medicale spun ca femeia a facut, cel mai probabil, un infarct.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

652 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version