UPDATE Mitinguri de sustinere a familiei Bodnariu, in mai multe orase din tara

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 14:27 Actualitate | Esenţial

Familia Bodnariu
Foto: Facebook
Mai multe marsuri de sustinere a familiei Bodnariu, ai caror copii au fost preluati de catre servicii norvegiene de protectie a copilului, se desfasoara sambata in tara. La Sibiu au iesit in strada peste doua mii de persoane, participantii scandand "Mama nu are inlocuitor". Peste 1.000 de persoane s-au solidarizat cu familia Bodnariu in cadrul unui miting organizat la Cluj. Iar aproximativ 1.500 de persoane s-au adunat din toate colturile judetului, in fata Institutiei Prefectului Bistrita-Nasaud, marea majoritate fiind membri ai cultelor penticostal si baptist.
  • Sibiu: Peste doua mii de persoane, la un mars de sustinere al familiei Bodnariu
Peste doua mii de persoane participa, sambata, in municipiul Sibiu, la un mars de sustinere a familiei Bodnariu si a altor doua familii carora serviciul de protectie a copilului din Norvegia - Barnevernet - le-a luat copiii, participantii scandand "Mama nu are inlocuitor", informeaza Mediafax.

Participantii la mars au pornit, sambata, la ora 12.00, din fata Garii din municipiul Sibiu, actiunea desfasurandu-se pe traseul: str. Constitutiei, Bulevardul Corneliu Coposu, Teatrul "Radu Stanca", pietonala Nicolae Balcescu, Piata Mare din Sibiu.

Oamenii au pancarte prin care isi arata sustinerea fata de familiile Bodnariu, Nan si Radulescu, sustinerea fata de familie in general si revolta fata de institutia Barnevernet din Norvegia: "Norvegia, reda copiii familiei Bodnariu", "Familia nu inseamna Statul".

Totodata, participantii la actiune scandeaza "Norvegia, reda copiii familiilor", "Mai bine mama saraca in Romania, decat mama cu copiii furati in Norvegia" si "Mama nu are inlocuitor", multi dintre participanti fiind insotiti de copii.

 La miting participa si o delegatie de jurnalisti din Norvegia.

"Suntem uimiti de numarul impresionant de persoane angajate in aceste demersuri. Vrem sa aflam mai multe detalii despre reactia Romaniei in acest caz", a declarat Eystein Rossum, unul dintre jurnalistii din Norvegia.

La mitingul de la Sibiu participa si presedintele Consiliului Judetean Sibiu, Ioan Cindrea, prefectul de Sibiu, Ovidiu Sitterli, dar si reprezentanti ai mai multor biserici.

"Cerem institutiilor europene si autoritatilor romane sa se implice in corectarea abuzurilor facute de statul norvegian impotriva drepturilor fundamentale ale copilului si ale familiei. Potrivit Sfintelor Scripturi, noi credem ca familia este unirea dintre un barbat si o femeie, care isi cresc impreuna copiii. Vrem sa ne aparam familiile, valorile si identitatea noastra crestina", a declarat lect. univ. dr. Ioan Brie, rectorul Institutului Teologic Penticostal din Bucuresti si pastor al Bisericii Crestine "Emanuel" din Sibiu.
 
Marsul urmeaza sa se incheie la ora 14:30.
  • Cluj: Peste 1.000 de persoane au participat la un miting de solidaritate cu familia Bodnariu
Peste 1.000 de persoane s-au solidarizat, sambata, in cadrul unui miting organizat la Cluj, cu familia Bodnariu, ai caror copii au fost preluati de catre autoritatile norvegiene, informeaza Agerpres.

Pastorul penticostal Marin Pintilie a citit, in fata participantilor la miting, o declaratie in care condamna atitudinea autoritatilor norvegiene si cere mai multa implicare in rezolvarea cazului din partea autoritatilor romane.

"Suntem aici pentru a da citire declaratiei de solidaritate cu familia Bodnariu si cu celelalte familii care trec prin aceasta situatie. Suntem aici pentru a fi solidari cu o cauza pe cat de nobila, pe atat de dureroasa, cauza familiei Bodnariu, Marius si Ruth, tata si mama a cinci copii, doua fetite si trei baieti, care au fost smulsi cu brutalitate din bratele parintilor lor, in mod abuziv si ilegal, ilegal chiar din punctul de vedere al legislatiei norvegiene", a declarat Marin Pintilie.

El a afirmat ca autoritatile norvegiene i-au preluat pe cei cinci copii pentru ca unul dintre ei a intonat la scoala un cantec religios, "cantarea 'Maretul har' si pentru ca si-a permis sa afirme ca Dumnezeu pedepseste pacatul".

Marin Pintilie si-a declarat solidaritatea si cu alte familii aflate in situatii similare si a cerut "mai multa" implicare si determinare din partea autoritatilor romane.

"Domnule presedinte Klaus Iohannis, domnule prim-ministru Dacian Ciolos, stimati membri ai guvernului, excelenta relatiiilor interstatale nu rezolva o situatie de criza si nu trebuie sa constituie un paravan pentru a se comite abuzuri. (...) Asteptam din partea alesilor nostri mai multa implicare, mai multa determinare', a mai spus Marin Pintilie.

Participantii la miting au purtat pancarte cu inscriptii in engleza, prin care cereau returnarea in familia lor a celor cinci copii. "Norway, it's time to give back our children!", "Reunite the Bodnariu family", "Norway, stop Barnevernet stealing children" - se putea citi pe trei dintre pancarte.

  • Bistrita-Nasaud: Subprefectul, primarul Bistritei si protopopul ortodox, la mitingul de solidaritate cu familia Bodnariu
Aproximativ 1.500 de persoane s-au adunat sambata, incepand cu ora 13:00, in fata Institutiei Prefectului Bistrita-Nasaud, pentru a participa la un miting de solidaritate cu familia Bodnariu din Norvegia, marea majoritate fiind membri ai cultelor penticostal si baptist, informeaza Agerpres.

Participantii la miting au venit din toate colturile judetului, fiind adusi cu autocare pana in zona prefecturii.

Printre cei care au tinut sa isi arate sustinerea fata de cazul Bodnariu s-au numarat si subprefectul de Bistrita-Nasaud, Ovidiu Frent, primarul municipiului Bistrita, Ovidiu Cretu, si protopopul ortodox de Bistrita, Alexandru Vidican.

Manifestarea a inceput cu rugaciunea "Tatal nostru" si cu doua imnuri religioase interpretate de un cor de copii, dupa care organizatorii mitingului au tinut discursuri in fata celor prezenti, prin care au cerut autoritatilor romane sa se implice in demersul de reintregire a familiei Bodnariu pe teritoriul Romaniei, au criticat masurile severe luate de serviciul de protectie a copilului norvegian si au ridicat problema traumelor cauzate tuturor membrilor familiei Bodnariu.

"Suntem alaturi de cei care sufera, pentru ca, iata, situatia de fata, pentru care ne-am adunat aici, vine sa confirme ca durerea, lacrima, suferinta nu au granita, culoare politica sau confesionala. Suferinta e suferinta si mama e mama, oriunde s-ar afla. Reprezint aici Biserica Ortodoxa din Bistrita, dar si pe mitropolitul Andrei, care este solidar cu aceasta actiune", a spus, in discursul sau, protopopul Alexandru Vidican.

La randul sau, primarul Bistritei a tinut sa traga un semnal de alarma fata de ceea ce se intampla in Norvegia.

"Ceea ce se intampla acum in Norvegia este un act de alienare a societatii umane. Actiunea este tintita, intentionat sau neintentionat, sa distruga familia, esenta civilizatiei umane. Eu nu cred ca statul si poporul norvegian pot fi responsabilizati, dar este acolo o ramura canceroasa care se dezvolta si care trebuie extirpata - si asta trebuie sa o faca cei care sunt acolo. Noi de aceea ne-am intalnit aici, ca sa atragem atentia ca ceea ce se intampla in Norvegia nu este caracteristic societatii umane. Civilizatia umana, noi, cei care suntem aici, suntem produsul familiei, al familiei crestine", a spus Ovidiu Cretu.

  • Maramures: Prefectul a primit o delegatie de protestatari privind cazurile familiilor Nan si Bodnariu
Aproape 1.000 de persoane de confesiune penticostala si ortodoxa au protestat, sambata, in Piata Revolutiei din municipiul Baia Mare, in semn de sprijin moral adresat familiilor Nan si Bodnariu, ai caror copii au fost preluati de sistemul de protectie al copilului din Norvegia.

O delegatie a protestarilor, formata din Ciurdas Cadmiel, directorul Liceului Penticostal, si pastorii Vanciu Vasile, Tudoran Grigore, Daniel Chereji si Vasile Paul, a fost primita de prefectul Anton Rohian, precizeaza un comunicat al Prefecturii Maramures, remis sambata Agerpres.

Conform sursei citate, protestatarii i-au inmanat prefectului o lista de semnaturi ale persoanelor care sustin cauza celor doua familii.

Prefectul Anton Rohian a afirmat ca s-a documentat privind situatia acestor familii si ca "problema principala care il preocupa sunt copiii".

"Este necesar sa se faca lumina in aceste cazuri, sa vedem cat este minciuna si cat adevar" , a spus prefectul Rohian, citat in comunicat.El a indemnat ca problema sa fie abordata "cu onestitate si sa nu fie tratata ca o ocazie de propaganda politicianista".

Potrivit comunicatului Prefecturii Maramures, Anton Rohian a promis ca va intocmi o nota catre Guvernul Romaniei, prin care va cere implicarea Ministerului de Externe in aceste cazuri, iar saptamana viitoare se va deplasa in comuna Sieu, pentru a se documenta la fata locului in ceea ce priveste modul de trai al familiei Nan.

Prefectul Anton Rohian a atras, insa, atentia asupra faptului ca in judetul Maramures "foarte multi copii sunt agresati si batjocoriti, mai ales cei care traiesc in pungile de saracie".

"Totodata, exista in judet 5.000 de copii lasati in intretinerea bunicilor, dupa ce parintii lor au plecat la munca in strainatate. Acesti minori nu au o copilarie fericita si adesea au responsabilitati mult prea mari pentru varsta lor. Cu toate ca numarul lor este foarte mare, societatea nu pare sa se preocupe de acesti copii, a mai spus prefectul, care a tinut sa sublinieze faptul ca ingrijorarea lui nu este doar de fatada", releva comunicatul citat.

In ceea ce priveste cazurile familiilor Nan si Bodnariu, prefectul judetului Maramures si-a exprimat increderea ca "ele vor fi rezolvate pana la urma, prin demersuri diplomatice si prin implicarea institutiilor abilitate".

Pe de alta parte, protestatarii au afirmat ca isi doresc ca legislatia norvegiana privind copilul si familia sa fie imbunatatita. Membrii delegatiei au tinut sa sublinieze faptul ca nu sustin violenta in familie, se mai arata in textul mentionat.

La protestul de sambata a participat si deputatul PNL Mircea Dolha, cel care recent a condus o delegatie din partea Parlamentului in Norvegia pentru a discuta cazul familiilor Nan si Bodnariu.


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Barbatul acuzat de asasinat la comanda mafiei italiene spune ca i sa facut o inscenare. Probele din dosar care il contrazic

Alexandru Gaina, individul acuzat ca la comanda mafiei italiene a ucis un om de afaceri roman, a vorbit in exclusivitate pentru Stirile Pro TV.
2930 vizualizari
  • +5 (35 voturi)    
    51% (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 14:37)

    Francisc 1 [utilizator]

    procentul copiilor ROMANI care traiesc in saracie ! pe cand un mars si pentru ei ?
    • +11 (27 voturi)    
      pai si cine te opreste (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 15:13)

      giigi [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      sa pornesti si tu un protest?
      intr-o tara libera oricine poate sa protesteze atat timp cat respecta legislatia.
      • -7 (35 voturi)    
        e vorba de ipocrizie (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 17:45)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui giigi

        N-ai inteles mesajul: daca vrei sa faci ceva util atunci fa pentru o cauza care merita nu pentru niste parinti care sunt acuzati de violenta asupra copiilor si al caror tata si-a adus aminte ca e roman cand a dat de greu. E vorba de ipocrizia oamenilor si de faptul ca putin le pasa de cauze nobile.
        Oamenii astia habar nu au care e adevarul, dar manifesta ca o turma de oi, fiind convinsi ca cei doi parinti acuzati sunt nevinovati. Cum poti sa fii atat de naiv si de credul?
        • +2 (22 voturi)    
          Cauza este nobila si merita (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 20:27)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Cauza aceasta este o cauza nobila si merita toata mobilizarea posibila. Este mai mult decat un singur caz si un simplu abuz singular. Maine, 31 ianuarie vor fi proteste in India pentru cazuri similare. Proteste sincronzate astfel pentru a da o mai mare incarcatura.

          Nu exista probe si nici un judecator a emis decizia de a lua copii. Asta este un fapt sigur.

          Creduli sunt cei care sunt atat de orbiti incat nu cred ca un sistem abuziv poate sa existe in lumea occidentala doar pentru simplu fapt ca este un nivel de trai mai bun. In aceste zile, chiar norvegienii prind curaj si incep sa vorbeasca mai pe sleau ceea ce cred despre acest sistem Barnevernet. Informati-va. E usor sa arunci acuzatia de "oi". Mai greu e sa iti formezi o oponie.

          Cat despre situatia din Romania, ipocrizia este sa arati cu degetul spre alte prioritati cand cineva face ceva concret pozitiv. Apuca-te tu de ceea ce crezi ca e mai prioritar!
          • -2 (8 voturi)    
            copiii trebuiesc PROTEJATI! (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 23:22)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            Copiii NU trebuie sa stea cu niste parinti violenti, pana cand vreun judecator decide ce sa se intample cu ei! Copiii trebuiesc PROTEJATI!!
            Ei trebuie pusi la adapost IMEDIAT ce se afla, de sursele de violenta! Daca se asteapta pana la sentinta unui judecator, cine stie in ce stare pot sa ajunga!
            • +2 (4 voturi)    
              Si? (Duminică, 31 ianuarie 2016, 14:07)

              Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

              Nu exista proceduri de judecata in regim de urgenta? Exista!

              De ce nu decide separarea un judecator si este lasata la latitudinea unui functionar o decizie care produce atatea sentimente negative?

              Aaaa...stiu! Pentru ca unui judecator trebuie sa ii prezinti DOVEZI. Dovezi pe care NU LE AI!

              Mai intai rapesti copii si apoi te apuci sa fabrici dovezi apoi te duci la un judecator dupa muuuuuulta vreme.

              Asta nu respecta nici macar drepturile omului.
              • -2 (6 voturi)    
                nu intelegi nimic (Duminică, 31 ianuarie 2016, 15:13)

                T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

                De ce crezi ca acest caz Bodnariu trebuie judecat in urgenta si altele nu. Ce stii despre dificultatea si complexitatea altor cazuri care merita judecate in urgenta?
                Pana una alta, nu stim decat ce a declarat familia, declaratii multe si diferite. Cel mai important lucru in acest caz il constituie drepturile copiilor. Si acestia au dreptul de a fi despartiti de niste parinti violenti, care nu stiu sa-si stapaneasca nervii, care nu s-au gandit ca 5 copii inseamna o responsabilitate foarte mare. E usor sa miorlai si sa te vaiti in presa si la tv ca ti-a luat statul copii, la fel de uosr e sa torni copii cu nemiluita si pe urma sa-i pocnesti la cea mai mica abatere.
                Mai greu e sa-i cresti cum trebuie.
              • +2 (2 voturi)    
                Si tu gindesti cu un singur neuron? (Luni, 1 februarie 2016, 11:26)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

                Deci dupa capul tau copilul care se duce la politiei si-si reclama parintii ca-l bat ar trebui lasat in familie pina la finalizarea procesului? Oare cum se va comporta cu el tatal presupus violent fix dupa o ancheta a politiei? E la mintea cocosului ca intii extragi copilul din mediul presupus violent si abia apoi incepi ancheta. Nu-l lasi pe ala micu sa ia bataie pina recunoaste ca a mintiti si ca nu l-a batut nimeni niciodata.
          • 0 (2 voturi)    
            Voi9 chiar nu intelegeti?!? (Luni, 1 februarie 2016, 11:22)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            In cazuri de abuz asupra copilului, nu ai cum lasa copilul in familia presupus violenta pe perioada procesului. Cum crezi tu ca ar reactiona un tata violent stiind ca ala micu' l-a turnat la politie ca-l bate?

            Iar in cazul bodnariu exista declaratia tatalui care admite ca si-a mai batut copiii. Ce probe mai vrei???

            Aaa, ca dupa mintea unora copilul se considera batut abia cind ajunge la spital cu doua coaste rupte sau cu un picior fracturat, asta e alta poveste.

            Aici se ciocnesc doua civilizatii. Civilizatia romaneasca considera copilul ca p proprietate personala, educatia fiind facuta cum considera parintele, iar bataia facind parte din educatie. Iar civilizatia nord-europeana considera copilul ca pe un cetatean cu drepturi egale cu parintii, care trebuie protejat de abuzul fizic la fel cum tu ca adult trebuiesti protejat de vecinul violent care de fiecare datas cind te vede sinte nevoia sa-ti traga o palma.

            Iar partea cea mai ridicola e ca noi, cu sistemul nostru de protectie a copilului inexistent, cu cazuri cutremuratoare de copii chinuiti pina aproape la moarte (vezi exemplul de la iasi cu fetita hranita pina la 5 ani doar cu pufuleti, care la 5 ani cintarea 5 kg), deci noi, cei mai inconstienti membri ai europei, ne trezim sa facem ordine in unul din cele mai eficiente sisteme de protectie a copilului din lume. Si ce e si mai ridicol, nici macar nu ne dam seama cit de ridicoli suntem.
        • -3 (19 voturi)    
          /// (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 21:32)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Vad ca sunteti cam multi care urati pedepsirea copiilor de catre parinti si in special bataia. Foarte bine. Dar cum de incurajati pedepsirea intregii familii?! Cum de va trece prin cap rapirea copiilor din familii?! /// Care pedeapsa e de negandit, pedeapsa parintilor, sau pedeapsa pe care o aplicati voi asupra copiilor?!///

          Dezbate ce vrei, dar nu acum, nu aici, nu cand e vorba despre rapirea copiilor. Este ipocrizie ceea ce faceti voi. Va pasa prea putin de copii, iar in rest sufletul va este plin de ura impotriva pedepsirii copiilor de catre parinti.
          • -1 (11 voturi)    
            ai pierdut un episod (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 22:35)

            T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

            Rapirea copiilor? In toate tarile ( cu un anume nivel de civilizatie), in cazul in care parintii sunt suspectati de violenta fizica si abuzuri asupra copiilor, acestia sunt luati din familie. ASta nu inseamna rapire decat in mintea celor care considera educatia prin violenta ceva normal. Nu e cazul meu, OK?
            Pe urma, nu gasesc nici o logica in ceea ce spuneti. Ce ai dori? Sa se inchida ochii si copiii care-si acuza parintii sa fie lasati in continuare cu ei?
            Nu stiu, nu gasesc nimic logic in ceea ce spui. Tocmai ca exista un interes mare pentru binele copiilor acestia sunt retrasi familiei acuzate.

            Cred ca ai pierdut un episod: vorbim de niste parinti aczuati ( printre altii) de proprii copii de violenta fizica. OK?
          • -1 (11 voturi)    
            eronat.. (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 22:43)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

            degeaba insisti cu "rapirea". cat timp e legal, nu e nici o rapire. tatal este cel care a incalcat legea pentru ca isi batea copiii, nu serviciile sociale.
            daca secta penticostala nu ar fi atat de ipocrita, ar milita pentru modificarea legii in Norvegia, nu pentru incalcarea ei.
          • -2 (10 voturi)    
            pai ce? (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 23:19)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

            I-a batut cineva pe parinti? :O
            CUM a fost "pedepsita intreaga familie"? Nu i-a pedepsit nimeni!
    • +3 (25 voturi)    
      Dupa ce (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 17:39)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      familia Bodnariu este reunita , incepem marsul propus de tine. Nu e bine sa incepem mai multe actiuni concomitant.Rezolvam prima problema si apoi trecem la a doua, nu ? Pe rand, e mai bine. Romanul are o vorba inteleapta: " Cand alergi dupa mai multi
      iepuri deodata , nu prinzi nici unul ".
      Esti de acord ?
  • +7 (35 voturi)    
    Alte proteste azi (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 14:43)

    cinevatus [utilizator]

    Azi mai sunt proteste in alte 4 orase din Romania pentru aceeasi cauza: Iasi, Baia Mare, Nistrita si Cluj.

    In diaspora este la Melbourne - Australia; Castellon - Spain; Varsavia - Polonia.
  • +3 (25 voturi)    
    Sursa info protest (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 14:46)

    cinevatus [utilizator]

    https://www.facebook.com/notes/norway-return-the-children-to-bodnariu-family/upcoming-protests-against-barnevernet-abuses-and-in-support-for-marius-and-ruth-/772713752834752
  • -10 (34 voturi)    
    Barnevernet (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 15:04)

    thebblack [utilizator]

    pe cand si la noi institutii adevarateB care sa nu se lase lase calcate in picioare si sa aplice legea precum Barnevernet? avem nevoie si in romania de asa ceva.
    • +6 (24 voturi)    
      Da , (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 17:42)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

      sa aplice legea , dar nu precum Barnevernet.
      Sa nu ia masuri abuzive. Pedepsele aplicate parintilor sa fie proportionale cu greselile lor. Si in primul rand sa se tina seama de beneficiul copilului.
      De exemplu : care a fost beneficiul sugarului de 4 luni care a fos luat de la pieptul mamei ?
      • -12 (24 voturi)    
        nu e clar? (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 18:11)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Beneficiul e evident; a scapat de zguduielile tatalui. Ti se pare nesemnificativ? Stii ce inseamna pentru un bebelus de cateva luni sa fie zguduit? Se numeste "Shaken baby syndrome". asa ceva poate cauza decesul unui bebelus
        • +3 (17 voturi)    
          Dovada? (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 20:29)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Au facut teste cu risc pentru copil spre a detecta probe. Zero. Nici un rezultat care sa confirme asa ceva. Ai aflat?
          • -3 (15 voturi)    
            ce teste vrei? (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 21:40)

            T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            Ce teste vrei domnule, daca Bodnariu a recunoscut singur ca a zgaltait bebelusul? ca el nu-si da seama cat de grav este un asemenea gest e alta treaba, oricum nu-si da seama in general ce urmari are educatia prin bataie asupra copiilor.
            Daca nu ai citit articolele despre acest caz, chiar de la inceput, de ce comentati in necunostinta de cauza?
            In plus, de unde stii dumneata ce contine dosarul penal al sotilor Bodnariu, ca doar stii ( sper!) ca au un proces penal pe rol? Cred ca de-aia se si agita asa.
            Deci, de unde stii dumneata ce contine dosarul si ce acuzatii li sa-u adus sotilor Bodnariu?
      • -2 (4 voturi)    
        pai nu i-a "pedepsit' pe parinti! (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 23:17)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Parintii sunt liberi (tatal chiar a aparut pe la nu'sh ce TV din Romania).
        n-am auzit nici sa le fi dat cineva vreo amenda.
        Daca or sa fie pedepsiti sau nu... asta depinde de proces! Dar deocamdata NU sunt pedepsiti!
      • -1 (5 voturi)    
        aham (Duminică, 31 ianuarie 2016, 1:45)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        nu-i asa? stim noi mai bine... ne ducem acolo sa le facem legile si sa le explicam cum sa le aplice.

        chiar, cand or veni arabetii si pe aici o sa sustii aplicarea sharia?
  • +2 (22 voturi)    
    Degeaba (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 15:59)

    takada [utilizator]

    Sincer degeaba fac oamenii mitinguri prin diferite orase din tara.Pe cine pun presiune facand mitinguri in tara?

    Singura varianta este un mare miting in fata ambasadei Norvegiei de la Bucuresti (sau in lume),pentru a transmite ambasadorului Norvegiei ce vrea Romania si cetatenii ei.
    • +10 (18 voturi)    
      Nu chiar degeaba. (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 17:44)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui takada

      Ambasadorul este informat de ceea ce se intampla in toata tara , nu numai de ceea ce se intampla pe trotuarul ambasadei !
      • -7 (17 voturi)    
        esti naiv! (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 18:12)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Cred ca ambasasadorul nu poate sa doarma din cauza asta.....hai nu fii naiv.
        • +6 (14 voturi)    
          Azi (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 20:30)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Azi au fost veniti la proteste jurnalisti norvegieni. Daca protestele nu existau fi sigur ca nimeni din Norvegia nu afla nimic.
    • 0 (2 voturi)    
      mare miting..? (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 21:52)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui takada

      Va fi....
      Tu nu.
    • +1 (3 voturi)    
      Romania ? (Duminică, 31 ianuarie 2016, 12:31)

      hamurabi [utilizator] i-a raspuns lui takada

      De unde stii tu ce vrea Romania ? Daca ar fi protestat mai intai pentru cei 51% copii saraci din Romania nu i-ar fi acuzat nimeni de ipocrizie ! In schimb isi permit sa finanteze astfel de mitinguri cu o gramada de material propagandistic, inclusiv fanfare !!!
  • -4 (24 voturi)    
    Simțul ridicolului (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 16:29)

    Alex Danila [utilizator]

    Cu părere de rău, oamenii ăștia nu văd bîrna din propriul ochi și n-au simțul ridicolului.

    Îi doare-n cot de ăia din România care spală parbrize sau stau uitați prin orfelinate, dar le plesnește o venă pentru cei din alte țări, cum li s-a umflat osînza și să schimbe constituția și să reglementeze ce au voi homosexualii să facă.
    • +4 (14 voturi)    
      Prioritati (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 20:32)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Alex Danila

      Cred ca fiecare are prioritati diferite. Asta e clar. De aici la a arata cu degetul spre altii iar tu sa nu faci nimic este mare diferenta.

      Ce ati facut pentru cei din orfelinate? Stiti ca baptistii si penticostalii mentin in activitate mai multe orfelinate iar la alte orfelinate statale furnizeaza regulat alimene necesare? Ei fac si altele, nu doar protesteaza. Tu?
      • 0 (8 voturi)    
        astia de care pomenesti (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 21:38)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        daca nu au un interes direct(prozeletism) nu dau pomana( de fapt la baptisti, asta sigur, da' la penticostali , nu stiu, nu se da pomana...ca sa nu scriu mai multe)nici macar gaura de la un covrig.
      • -2 (10 voturi)    
        citeste cu atentie (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 21:46)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Da, scrie si in presa. Fara sa reduc implicatia in opere de binefacere, ti se pare normal ca un agresor sexual sa fie acoperit de "frati" si familia copilului sa fie presata sa faca pace cu agresorul?

        "Afaceristul acuzat de corupţie sexuală a ademenit opt copii acasă la el. DIICOT: „S-a folosit de imaginea cultului religios din care face parte”

        adevarul.ro/news/eveniment/afaceristul-acuzat-coruptie-sexuala-ademenit-opt-copii-acasa-el-diicot-s-a-folosit-imaginea-cultului-religios-parte-1_568f97f437115986c6444c02/index.html

        "Un alt copil a povestit că a fost abordat de mai multe persoane din cadrul fundaţiei „Lumină în întuneric” care în prezenţa tatălui său au încercat să-i sugereze să se împace cu acesta şi să nu facă reclamaţii la organele de poliţie. Aceste aspecte sunt confirmate şi de către tatăl copilului."
        • +2 (4 voturi)    
          stii cumva? (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 22:57)

          baimarean [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          ...daca s-au hotarat a divulge numele "cultului"?
          Si daca de fiecare data cand un roman de-al nostru din partea religioasa majoritara ar comite ilegalitati (in tara sau inafara ei) si s-ar scrie ca e "ortodox", ..cum ar fi ? Echitabil?
          Blamare prin extensie se numeste altcumva, nu?
          • -2 (4 voturi)    
            2baimarean (Duminică, 31 ianuarie 2016, 12:54)

            T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

            @baimarean I-am raspuns celui care imia ducea ca argument ca penticostalii si baptistii se implica in actiune umanitare,orfelinate si altele. Asta nu inseamna ca abuzurile nu exista si nu se profita de situatia acestor copii cum e cazul din articolul postat. Daca o comunitate religioasa, oricare ar fi ea, incearca sa acopere asemenea fapte extrem de grave ( abuz sexual asupra copiilor) si incearca sa convinga si sa intimideze familia copilului abuzat, atunci toata comunitatea trebuie aratata cu degetul. Cei care nu vor sa fie aratati cu degetul sa-l condamne pe cel vinovat, nu sa-l acopere.
            Ai inteles ideea?
    • +3 (9 voturi)    
      bunul simt ! (ce-ti lipseste).... (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 22:01)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Alex Danila

      ...te-ar fi impiedicat sa vorbesti ca-i doare pe unii in cot...fara sa stii cate au facut si (!) Cultele neoprotestante pentru societate. Si nu stiu sa fi ajuns prin presa cu escrocherii ca altii ;)
      In fine, cu un dram de obiectivitate macar, eu cred ca sunt o voce (decenta si pasnica, totusi) si au si drepturi- chit ca multora le-ar conveni sa taca.
      Si vor iesi si la vot, nu te teme (?), nu trebuie scosi cu plase...inclusiv a Constitutiei ce apara drepturile familiei asa cum o considera ei ca trebuie sa fie ocrotita atunci cand altii fac parade ostentative.
      • -3 (5 voturi)    
        @baimarean (Duminică, 31 ianuarie 2016, 12:59)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

        In general, daca ai facut o fapta buna, asta nu inseamna ca trebuie sa fi absolvit de orice vina si sa ti se treaca cu vederea orice. Am auzit acest argument legat de mama copiilor Bodnariu: se spunea ca a fost implicata intr-o asociatie de ajutorare a copiilor strazii si asta inseamna automat ca e nevinovata in cazul proriilor copii.
        Este lipsit de logica ce se afirma. Si ti-am dat exemplul cu pustiul agresat sexual de unul dintr-o comunitate religioasa care era implicat in actiuni de binefacere pentru copiii saraci, tocmai pt a sublinia acest lucru: o fapta buna poate ascunde lucruri foarte urate. Fiecare fapta trebuie privita in contextul sau, daca ai facut ceva bun in viata, asta nu inseamna ca la tine legea nu se aplica.
  • -5 (21 voturi)    
    cine minte? (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 17:40)

    T-Ora [utilizator]

    Cititi si despre circul pantalonarilor, pardon parlamentarilor romani la ambasada romana din Norvegia:

    "Despre întîlnirea de la Ambasada Romaniei la Oslo si delegatia de parlamentari inepti din Romania. O punere in scena patetica presarata de aberatii, elucubratii si misticism tembel. Titus, Dolha & Co., niste penibili "

    Se vor vedea multe din minciunile vehiculate in presa de catre sustinatorii fam Bodnariu, despre acuzatiile care li se aduc si care nu au nimic de-a face cu ce sustine familia adica indoctrinare religioasa" si despre prestatia jalnica a celor din parlamentul Romaniei.

    norvegian.net/despre-intilnirea-de-la-ambasada-romaniei-la-oslo-si-delegatia-de-parlamentari-inepti-din-romania-o-punere-in-scena-patetica-presarata-de-aberatii-elucubratii-si-misticism-tembel-titus-dolha-co/
    • +4 (14 voturi)    
      Nepermis (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 21:44)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

      Este nepermis sa pedepsesti legal pe cineva fara prezentarea dovezilor catre judecator si catre opinia publica.

      Barnevernet este in abatere grava fata de orice norme democratice. Iar rapirea copiilor din familii, este o imoralitate imensa. Barnevernet primeste bani seriosi de la stat pentru fiecare copil rapit.
      • -3 (17 voturi)    
        confuzie (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 22:11)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Te inseli; una e " prezentarea dovezilor catre judecator" si alta fata de public. In orice tara civilizata se procedeaza la fel pentru a proteja copiii. Faptul ca dumneata nu stii de ce au fost acuzati sotii Bodnariu nu schimba cu nimic situatia. Ei stiu si faptul ca au prezentat nu stiu cate variante diferite de la inceputul povestii arata ca o scalda rau de tot. Imaginea este dezastruoasa pentru ei, dar singuri nu-si dau seama si nimeni din jurul lor nu le spune. Poate chiar nu pricep, pentru ca nu par a fi inconjurati de oameni inteligenti, de la familie pana la avocat, parlamentarii care ii sustin si tot felul de mascarici care-si pierd timpul pe net cu comentarii mincinoase. Acum e prea tarziu, raul a fost facut. Pacat ca nu i-a sfatuit nimeni sa procedeze mai inteligent, fara circ, variante diferite si milogeli la parlamentari corupti.
        • -2 (4 voturi)    
          I-a sfatuit! (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 23:13)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Autoritatile norvegiene le-au SPUS sa nu "iasa in public" - dar lor li s-a parut ca galagia va face sa nu se observe ca NU se purtau cum trebuie cu copiii lor si ca INCALCAU legea!

          Parerea mea, de fapt, este ca EXACT scandalul le-a distrus ultima sansa de a-si recupera copiii! In loc sa spuna ca au gresit si ca or sa fie atenti altadata, ca n-or sa isi mai loveasca copiii samd. - ei au promovat ideea ca "e ok sa-ti bati copiii atata timp cat nu lasi urme". S-au dovedit FOARTE manipulatori si capabili de presiuni intense si MINCINOASE! Cred ca daca isi pierd copiii, asta va fi pe buna dreptate! :(
        • +1 (3 voturi)    
          asa au inceput necazurile /acuzatiile (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 23:16)

          baimarean [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Parintii au doar (DOAR) o versiune. Internetul mai multe.
          Ai vazut documentarul de la TVR...?

          http://www.stiripesurse.ro/lovitura-de-teatru-ce-au-spus-copiii-bodnariu-autoritatilor-ne-e-teama_980842.html
        • +3 (5 voturi)    
          Tu te inseli (Duminică, 31 ianuarie 2016, 8:57)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          E clar ce se intampla acolo. Barnevernet nu are nici o dovada de abuz, pentru ca nu a existat nici un abuz. Maxim ce poate invoca aceasta procuratura este pedepsirea fizica a copiilor.
          • -2 (4 voturi)    
            acuzatiile copiilor sunt dovezi (Duminică, 31 ianuarie 2016, 13:07)

            T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

            Acuzatiile copiilor sunt dovezi. e vorbe de copii mariosri de 8 si 10 ani, copii considerati inteligenti. Poate cei mici mai inventeaza dar la 10 ani e greu sa confuzi o bataie si pedepse cu o mangaiere.
            Daca pentru voi copiii sunt doar niste obiecte, pentru mine e altfel.


            Versiunile familiei Bodnariu au fost multe si marunte: de la cantecel religios cantat de fete la scoala- prima varianta cu care au iesit in presa- , la indoctrinare religioasa, pe urma doua la fund, a urmat zgaltairea bebelusului de catre tata, pe urma s-a ajuns la aiureli cu razbunare a profesorilor de la scoala, razbunare a unei foste colege a mamei care a facut ancheta sociala, rapire de copii si alte chestii stupide si absurde.
            Nu au spus nimic de faptul ca din 2014 erau sub supraveghere, tot pt violenta asupra copiilor.
            Toate astea nu au facut decat sa arate ca familia Bodnariu o da din colt in colt, fara sa aiba o conduita corecta, schimba versiunile una dupa alta.
            Citeste articolul ( l-am postat mai sus) in care o arhitecta romanca din Norvegia, participanta la intalnirea cu pantalonarii romani plimbareti nevoie mare pe bani publici. povesteste ce anume s-a discutat si care e opinia fiecarei parti despre acest caz.
  • +5 (23 voturi)    
    La Iasi 4000 de oameni (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 17:57)

    dragoscretu [utilizator]

    La protestul de la Iasi au fost in jur de 3500-4000 de participanti!
    • -2 (4 voturi)    
      mii sau sute? (Duminică, 31 ianuarie 2016, 13:12)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui dragoscretu

      Serios? Ziarul de Iasi scrie ca au fost " sute de manifestanti".
      ziaruldeiasi.ro/stiri/video-la-ia-i-protest-de-solidaritate-cu-familia-bodnariu--117757.html

      Si un comentariu la obiect, la articolul de mai sus, despre aceasta sustinere fara noima, in conditiile in care nu se stie nimic precis despre vinovatia celor 2 Bodnariu.

      "Duminica, 31 Ianuarie 2016, 10:49
      Thunder
      O actiune fara sens si prosteasca. Noi cunoastem o jumatate de adevar, cea spusa de fam Bodnariu....desi sunt convins ca este un abuz al autoritatilor norvegiene, daca dl Bodnariu si-a ales Norvegia ca țară, să și-o asume cu bunele și relele care sunt acolo, Romania nu este mai prejos, are și ea bune și rele, nu exista țară perfectă. mă întreb, după atâția ani petrecuți în Norvegia și 5 copii făcuți, nu știau care sunt regulile? nu știau ce li se poate întâmpla? mai mult, le-a fost rușine că micuții au sânge de român și nu i-au declarat la ambasada română.... Ipocrizia posturilor tv o inteleg, fac panarama ca sa castige audiență pe suferința Bodnariu. Ce nu înțeleg este ipocrizia acestor sectanți, de ce nu fac marșuri ca in Romania să funcționeze o autoritate exact ca in Norvegia, să adune copiii cerșetori, copiii vagabonzi pe care săi instituționalizeze și să-i recupereze pt societate pt că acești copii sunt viitorii infractori. Asta denotă că doar banii și numai banii sunt singura motivație atât media cât și religioasă."
      • 0 (2 voturi)    
        clarificare (Duminică, 31 ianuarie 2016, 23:16)

        blueskyy [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

        T-Ora poate asta te lamureste omule...si hai serios
        revino pe pamant ca nu toti de aici suntem asa de usor de dus cu presu...ceea ce evident ca ai impresia ca poti face.

        http://adevarul.ro/locale/iasi/4000-oameni-marsaluit-iasi-semn-solidaritate-familia-bodnariu-membrii-bisericii-evanghelice-vorbit-despre-valorile-familiei-crestine-1_56aca4845ab6550cb845cbab/index.html
  • +13 (19 voturi)    
    Clarificare (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 18:17)

    Nelu-SM [utilizator]

    Tot vad ca apare o intrebare de o vreme: de ce aceste comunitatia religioase nu lupta asa si pentru cazurile din Romania?

    E o intrebare buna si ne-o punem si noi. Multe comitete de organizare isi pun aceasta intrebare. Dar nu poti spune ca un foc in soba nu e bun ca nu s-a aprins de lemnul care trebuie. Acum s-a pornit.

    Realizam si noi ca fara implicare aceasta tara va arata cum vor altii. Realizam ca rugaciunile nu sunt de ajuns.

    Sper sa realizez si alti romani ca politica si societatea nu se schimba fara implicare.
    • +3 (11 voturi)    
      Se implica (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 20:34)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Nelu-SM

      Dvs. de unde deduceti ca nu se implica?
      Eu stiu sigur ca se implica cel putin in cateca cazuri. Ca ar fi bine mai mult, sunt de acord.
  • +3 (19 voturi)    
    Copii in Norvegia (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 19:22)

    AlbuZahar [utilizator]

    Sa iei copii din familie si sa ii imprastii aiurea prin lume este o crima.
    Barnevernet insista in abuz iar Norvegia o sa plateasca pentru faptele acestei institutii, asa cum acum este in situatia de a plati despagubiri copiilor cu parinti nemti (Aryans) care au fost terorizati prin politici de stat..
  • -1 (23 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 19:39)

    tabas [utilizator]

    Eu unul zic să declarăm război Norvegieni. Cum își permit să-si aplice regulile împotriva cetățenilor români. Noi suntem români și suntem scutiți de la respectarea legilor altor state, net inferioare civilizației și culturii noastre. Eu zic ca și formă de protest să ieșim și să ne batem copiii în piața publică. Bătaia e ruptă din rai.
  • -2 (18 voturi)    
    Nu arată a protest. (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 19:48)

    asavreau [utilizator]

    Ieșirile în stradă par mai degrabă propagandă religioasă pentru penticostali și nu protest împotriva Norvegiei.Spun asta pentru-că țin să precizeze că sunt penticostali și mai puțin că protestează.Mă întreb ce a declarat Bodnariuc autorităților norvegiene,când a părăsit România.Că este discriminat?De ce nu se luptă pe căile legale cu autoritățile norvegiene?
    • +2 (10 voturi)    
      ce te face sa spui (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 22:07)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      1- ca fac propaganda, cand se roaga si mentioneaza si familia ortodoxa NAN? Si pentru familiile din India, Polonia, etc.
      2- Ca BODNARIU (nu Bodnariuc) nu se lupta pe cai legale.
      Obvious troll is obvious!
      • -2 (8 voturi)    
        ???? (Sâmbătă, 30 ianuarie 2016, 22:39)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

        Cred ca oameni nevinovati care se lupta pe cai legale nu apeleaza la sprijinul unor parlamentari complet corupti, care sunt de rasul lumii prin prestatiile lor.
        Numai asocierea cu ei si te face sa te indoiesti de moralitatea lor!
        Iar oamenii cinstiti nu o scalda cum bate vantul si nu au cate o varianta a ceea ce s-a intamplat in fiecare saptamana.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică