Liviu Pop despre rezultatele la Bacalaureat: "Este insuficienta varianta pregatirii la liceu, este obligatorie o pregatire cu ajutorul televiziunii publice"

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 8 iulie 2012, 19:27 Actualitate | Esenţial

Liviu Pop
Foto: Agerpres
Fostul ministru interimar al Educatiei, Liviu Marian Pop, a declarat duminica, intr-o emisiune la Realitatea TV, cu privire la rezultatele slabe inregistrate si anul acesta la examenul de Bacalaureat, ca pregatirea in scoala "este insuficienta" pentru elevi, mai ales pentru cei din mediul rural care sunt nevoiti sa faca neveta, fiind "obligatorie o pregatire cu ajutorul televiziunii romane".

"Este insuficienta varianta pregatirii la liceu, mai ales in mediul rural unde elevii fac naveta, cate 60-70 de kilometri... acel copil face cinci ore pe drum, nu are bani de unde sa vina pe drum, si atunci este obligatorie o pregatire cu ajutorul Televiziunii Romane, ca este televiziune publica. Este aberant ca Ministerul Educatiei sa faca un proiect educational cu alta televiziune, pe gratis intr-adevar, si sa nu se faca pe televiziunea publica", a sustinut Pop.


Citeste mai multe despre   






















3161 vizualizari

  • +18 (20 voturi)    
    Gresit (Duminică, 8 iulie 2012, 19:33)

    Alex [anonim]

    Cautati un provider de net care sa va faca streaming !
    NU are ce cauta la TV campania de dezindobityocire a generatiei YT.
    Pregatira nu se fce cu 50 d eminute pe zi. E o chestiune care se face in timp. Caramida cu caramida se face zidul, nu poti turna peretele d ebetron fara o fundatie solida !
    Scoala generala - warza fara carne !
    Elevii de clasa a 3-a citesc ca nuste retarzi ! Parintii nu au timp, profii nu se implica, iese inca o generatie de semianalfabeti, cares stiu doar sa numere cat sa nu se incurce la bani !!!
    Bagati de va pe feisbucu ala, sa dea like si share la problemele de mate nu la funduri goale !
    • +2 (4 voturi)    
      singurul comentariu pertinent (Duminică, 8 iulie 2012, 20:18)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Alex

      sunt total de acord cu ceea ce zici.

      PS: cei trei de dedesubt sigur sunt baieti care au postatul drept job.
    • +4 (4 voturi)    
      Asta pare retardat... (Duminică, 8 iulie 2012, 21:29)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      De unde scoate ideile astea ?! Facem si scoala obligatorie (clasele I-XII) la FF ?!
  • +23 (29 voturi)    
    Antenele, Realitatea, (Duminică, 8 iulie 2012, 19:34)

    Daniel [anonim]

    eventual Manele TV, nu?

    De biblioteci si sali de lectura ai auzit, bai sindicalistul lui peshte prajit?
  • +25 (29 voturi)    
    ce??!?!? (Duminică, 8 iulie 2012, 19:37)

    cristi_an [utilizator]

    WHAT?!?!?! sa il opreasca cineva pe asta...
    • +4 (4 voturi)    
      Don't stop me now (Duminică, 8 iulie 2012, 22:26)

      catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Gligorul asta ,dupa ce ca in loc sa se ocupe de organizarea Bacului s-a ocupat de desfintarea de comisii ,mai are si tupeu sa vorbeasca...dar ,asta e ,e USL-ist si asta ii ocupa tot timpul (vorba unui catelus de-al varanului )
    • 0 (0 voturi)    
      Du-te la referendum si opreste-l! (Luni, 9 iulie 2012, 16:56)

      cristiroma [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Ideea asta i-a venit dimineata cand se scarpina ***** in baie.

      La fel si Abramburica ... "... Nu sunt de părere că trebuie să radem tot ... " . Adica trebuie sa toleram hotia si furtul, asa cum ii place uniunii plagiatoare USL. Cum dna Andronescu? Ii lasam cu servite? Sau ii lasam cu cartea deschisa in banca? De sa ii mai examinam, mai bine le dam la toti 6 si gata.



      Acuma se vede adevarata valoare a lui Funeriu ... te apuca rasul cand vezi "specialistii" USL.
  • +25 (29 voturi)    
    ?!!! (Duminică, 8 iulie 2012, 19:38)

    corvus_coraX [utilizator]

    Băi, tu tot nu taci?! De câte ori deschizi gura spui trei tâmpenii! Minimum?! Ai nevastă?! Probabil că acasă nu ai voie să deschizi gura și o faci în public de câte ori apuci.
    • +7 (7 voturi)    
      Pai cum sa nu .... (Duminică, 8 iulie 2012, 19:51)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui corvus_coraX

      Si el tot de la televizor a invatat ce stie! De la Antena 3!
  • +2 (2 voturi)    
    Narodul... (Duminică, 8 iulie 2012, 19:46)

    mariage [utilizator]

    Isi ia cotizatia pe stat altceva ce mai vrea?
  • +3 (3 voturi)    
    O idee minunata. Prin ordonanta de urgenta (Duminică, 8 iulie 2012, 19:47)

    popescu aurel [anonim]

    Sigur, pentru Liviu Pop
  • +3 (3 voturi)    
    jaf (Duminică, 8 iulie 2012, 20:13)

    Boro [anonim]

    ..nu e de ajuns..ca se face "educatie" cu Antena3..mai vor si TVR-ul..:((
  • +5 (5 voturi)    
    Penibili pe taxele noastre (Duminică, 8 iulie 2012, 20:16)

    mitic [anonim]

    Sunteti din ce in ce mai penibili.
    Cine VREA sa invete, invata!
    Cine NU VREA, nu invata!
    E simplu. Studiul individual este cel care conteaza. Lasati corul bocitoarelor si inventii de zvarlit banii publici. Nu toti trebuie sa aiba bac. Nu toti trebuie sa faca o facultate.
    Durere voastra este ca raman facultatile particulare fara platitori... analfabeti cu diplome.
    Avem numeroase exemple in jurul nostru.
  • +2 (2 voturi)    
    ceva spune, dar... (Duminică, 8 iulie 2012, 20:21)

    tulipa [utilizator]

    romanii nu se uita de multa vreme la emisuniile culturale care mai exista, pe ici-colo!!! nu putem avea televiziune gen Educational Channel Egypt! elevii de la oras nu se uita la emisiuni educationale, ce sa mai spunem despre cei de la sat? alta trebuie sa fie directia de gandire a MECTS. sa incepem cu examen de admitere la liceu. lasati elevii sa dea examen la ce liceu doresc ei, chiar daca vor fi 30 pe un loc. atunci se vor "cerne" liceele care trebuie sa mai existe!
    • +2 (2 voturi)    
      gresesti.. (Luni, 9 iulie 2012, 3:04)

      EXILATUL [anonim] i-a raspuns lui tulipa

      din cite am auzit sunt multe emisiuni culturale de mare valoare pt tineretul din rom : un show pacatos, dan diaconescu in direct, acces direct, happy hour, etc.
  • +1 (1 vot)    
    home schooling (Duminică, 8 iulie 2012, 20:34)

    Gabriela [anonim]

    De cand tot le scriu celor de la Ministerul Educatiei despre educatia la domiciliu.Se practica in toata Uniunea Europeana , numai la noi nu .Ar fi o solutie grozava pentru multe categorii.
  • +4 (4 voturi)    
    in Olanda (Duminică, 8 iulie 2012, 21:03)

    tulipa [utilizator]

    elevii care nu respecta regulamentul scolar si fac "nazbatii" mai mari sau mai mici la una dintre ore, sunt dati afara, dar nu pleaca de la scoala, ci exista un loc unde sunt supravegheati de catre un profesor-pedagog in asa fel incat sa poata recupera ceea ce au pierdut la ora respectiva, studiind. sau sunt trimisi la biblioteca unde fac exact acelasi lucru. si sunt verificati la sange! nu-si permit sa fie indisciplinati, exista o disciplina de fier. terenurile lor de sport nu sunt asfaltate sau betonate ca la noi, astfel incat ai nostri cand joaca fotbal sau alte sporturi sa-si sparga capul. sunt gazoane frumos intretinute. organizeaza mereu, cu parintii impreuna, cadrele didactice, o multime de actiuni in aer liber sau picnicuri la scoala. suntem la ani-lumina de o tara cu adevarat occidentala. nici nu va dati seama. profesorilor nostri care au fost “acolo” si au invatat ceva, aici li se pun piedici. "la nu se poate", "dar nu avem cu ce" etc. si, totusi: la noi de ce nu se poate “si-asa”?
  • +5 (5 voturi)    
    Scanteia (Duminică, 8 iulie 2012, 21:10)

    Emanuel [anonim]

    La initiativa preaiubitului nostru ministru al educatiei incepe pregatirea televizata la matematica :

    Problema 1 .....reclame 10 min pentru timpul de gandire

    Problema 2 ... reclame 10 minute timpul de gandire

    =))

    Timp in care cei cu bac-ul luat vor muta pe Manele TV.
  • +5 (5 voturi)    
    Pe nenea asta (Duminică, 8 iulie 2012, 21:25)

    mithrill [anonim]

    nu-l mai opreste nimeni? In ce calitate ne mai da lectii si acum? Vezi-ti bre de sindicatu ala al matale bagat in partid si lasa-ne. oare nu cumva d-aia vrei sa opresti banutii pe stat pentru o cotizatie pe care nu mai vrea lumea sa ti-o plateasca?
    Cumva s-a eliminat din lege neamestecul sindicatelor in politica?
  • +5 (5 voturi)    
    buna gluma (Duminică, 8 iulie 2012, 21:33)

    TDragos [utilizator]

    Am ajuns sa ne uitam in gura tuturor incompetentilor si agramatilor...Cum este posibil ca un agramat sa ajunga ministru al educatiei?
  • +6 (6 voturi)    
    Ce bine, (Duminică, 8 iulie 2012, 21:43)

    andra [anonim]

    Este in sfirsit o propunere decenta de reformare a invatamintului.
    Cursurile sa fie predate de Monica Columbeanu, scuzati cacofonia.
    Va fi o situatie win-win pe toate planurile - cine invata pleaca la MIT, cine nu, se casatoreste cu un milionar, o milionara (de asta se ocupa Florin Georgescu cu inflatia), Monica este apreciata la justa ei valoare si isi poate trece mina prin plete in direct la ore de maxima audienta , se mai odihnesc si profesorii un pic, nu stiu ce nu va convine.
  • +4 (4 voturi)    
    Chiar asa? (Duminică, 8 iulie 2012, 21:44)

    Cineva1234 [utilizator]

    Va invit sa cititi excelenta carte a lui Virgiliu Gheorghe: "Efectele televiziunii asupra mintii umane si despre cresterea copiilor in lumea de azi". Veti descoperi acolo de ce televiziunea nu poate fi folosita eficient ca mijloc de educatie. Televiziunea este daunatoare pentru copii si ii decupleaza de realitatea tangibila. O limba o poti invata vorbind-o, gramatica sau matematica o inveti facand exercitii. De fapt, nimanui nu ii pasa cu adevarat de educatie, de aceea se vine mereu cu masuri heirupiste. Mai grav, nimeni nu mai vorbeste, macar tangential, de educatia adevarata: cea a bunului simt, a sufletului, a caracterului, a valorilor. Ea este singura care se aplica in orice situatie de viata, indiferent de domeniu sau de cursul pe care il ia existenta individului. Intr-o tara in care se traieste greu, acest tip de educatie ar trebui sa fie principal. Cat despre Liviu Pop, saracul... nu cred ca are dreptul sa vorbeasca prea mult despre aceste subiecte. Un matematician care face greseli flagrante de gramatica este nul (probabil chiar si in matematica), avand grave facturi de logica.
    • +1 (1 vot)    
      si as mai adauga... (Luni, 9 iulie 2012, 21:18)

      ana [anonim] i-a raspuns lui Cineva1234

      Giovani Sartori, "Homo Videns. Imbecilizarea prin televiziune si post-gandirea" si Antonio R. Damasio, "Eroarea lui Descartes" - despre efectele televiziunii asupra mintii umane.
  • +5 (5 voturi)    
    va multumim, stati jos (Duminică, 8 iulie 2012, 21:47)

    slashroot [utilizator]

    Gata, dl. Pop, va multumim, am ascultat destul, putem sa va notam.

    Ca si in cazul domnului aceluia de la ISC, al carui unic scop fusese sa intervina in procesul lui A.N., Dv. sunteti probabil singurul oficial din lumea asta care a dizolvat o comisie in timp ce aceasta se intrunise.
    Nu cred ca mai aveti ceva de spus, maurul si-a facut datoria.
  • +3 (3 voturi)    
    Mereu când văd politrucul ăsta, (Duminică, 8 iulie 2012, 22:25)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Văd GAZ M20 Volga
  • +4 (4 voturi)    
    ce prostie... (Duminică, 8 iulie 2012, 22:29)

    Mowgli [utilizator]

    Primul lucru care trebuie facut este intarirea respectului pentru educatie:
    1. Infiintata in fiecare scoala o clasa speciala in care toti elevii care injura profesorii, comenteaza aiurea in timpul orei, folosesc telefonul mobil, mananca in timpul orelor, etc sa isi petreaca restul orei. Clasa in care sa fie prezent politistul/gardianul scolii si in care sa se forteze disciplina.
    2. Introducrerea uniformelor pentru a uniformiza celelalte aspecte sociale nelegate de educatie. Elevii in clasa trebuie sa aprecieze unul la celalalt nivelul de educatie si nu vestimentatia.
    3. Pentru fiecare abatere parintele sa fie obligat sa se prezinte la scoala, iar elevul pentru abateri serioase sa presteze munca in folosul comunitatii.
    4. Facuta publicitate pe TV pro educatie, la fel cum se face pro sanatate cu bautul a minimum 2 l de apa si evitarea consumului exagerat sare zahar si grasimi. Educatie serioasa nu se poate face la TV ci doar cu profesor, pacat ca un ministru nu intelege un lucru evident ca acesta.
    5.Alte masuri: cresterea salariului mediu in invatamant pentru a intari respectul de sine la profesorului, testarea suplimentara a cadrelor didactice pentru a se asigura ca isi fac treaba corespunzator, ultimul semestru din clasa a 12 recapitulare pentru bac. Bac diferentiat, etc. orice alta masura care ajuta la coagularea unui sistem de educatie eficient.
  • +3 (3 voturi)    
    aprozaristul a grait! (Duminică, 8 iulie 2012, 23:03)

    anca [anonim]

    Nu pot sa cred asa ceva!
    Sa se faca pregatire cu ajutorul Televiziunii Romane,pentru ca de 20 de ani, politicienii au schilodit sistemul de invatamant romanesc, i-au debusolat pe elevi complet si profesori sunt o gramada de oameni cu probleme psihice si morale!
    Asta e un imbecil notoriu!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Ce idee! (Duminică, 8 iulie 2012, 23:48)

    Bula de la invatamânt [anonim]

    De prezenta la ore si de studiu indvidual zilnic ati auzit? Daca acest lucru s-ar fi facut in timpul celor 4 ani de liceu, nu cred ca vreun candidat la bac ar fi avut probleme.
    Nu e nimeni care sa il opreasca pe acest personaj din a mai spune prostii? Cât ne mai agreseaza cu declaratiile sale lipasite de logica si de bun simt.
  • 0 (0 voturi)    
    Metoda (Luni, 9 iulie 2012, 9:22)

    Stef [anonim]

    Sugestia fostului ministru sindicalist se refera desigur la meditatii pentru profesori si sindicatul ce-i conduce.....
  • 0 (0 voturi)    
    Doua concluzii la prima vedere.. (Luni, 9 iulie 2012, 9:59)

    akillies [anonim]

    .. avand in vedere si ca s-a schimbat conducerea televiziunii publice:

    1. se pune de un tun de cateva milioane de euro, cat ar costa "implementarea" acestui program: bineinteles ca se va face multimea vida in acest sens, iar banii vor disparea fara sa fie nimeni de vina --> totusi, romanul carevrea sa invete ceva dupa aceasta iplementare are ce sa invete (invata despre multimea vida, despre cum functioneaza sistemul juridic in tara, despre cum actioneaza un sistem bine intretinut s.a.m.d :D )
    2. unii oameni au uitat ca acei copii care chiar doreau sa continue scoala, si ai caror parinti chiar isi doreau pentru copiii lor un viitor de oameni cu studii, sunt atatea si atatea colegii clasele1-12 in tara; daca nu sunt suficiente, se mai transforma un liceu, doua intr-un colegiu, ceva... dar nu se vine cu aberatia asta de om fara niciun pic de viziune.. Eu cunosc oameni care sunt la colegii din clasele primare..deci solutii exista, dar oamenii de sus nu exista, ci doar niste papusoi manevrati de interesele celor care i-au pus in fruntea ministerelor..
  • 0 (0 voturi)    
    De ce ati desfiintat scolile profesionale? (Luni, 9 iulie 2012, 11:20)

    Ioana [anonim]

    Alo cand infiintati scolile profesionale ? Nu toti trebuie sa fac facultate . Vedeti ca in SUA 80% au doarliceul si nu se mai vaita societatea ca trebuie toti sa faca facultate.
  • 0 (0 voturi)    
    Dom' ex ministru (Luni, 9 iulie 2012, 16:25)

    bobo [anonim]

    Poate le dati si suiectele pe postul TV si sa va trimita rezultatele prin posta....mare cretin esti dom' Pop.
  • 0 (0 voturi)    
    Bah... (Luni, 9 iulie 2012, 16:58)

    Bogo [anonim]

    cremvustiule, acum te crezi ministrul propagandei? Ai deraiat de tot? Si observa te rog, am scris ministru cu m mic pentru ca nu esti demn de titulatura
  • 0 (0 voturi)    
    ?? (Luni, 9 iulie 2012, 17:06)

    elis [anonim]

    iar ai aparut? de unde vine individul?Am inteles ca e prof.de matematica pai daca e asa cum sa ia saracii copii BAC ul?Inv.din Romania e in starea asta numai datorita celor ca el si politicii.Nu stiu dece sefi la Insp.de inv. ar trebui sa fie numiti politic si schimbati de cate ori se misca ceva in arena asta.I au innebunit pe copii, scoala nu mai are reguli care sa fie respectate.
  • 0 (0 voturi)    
    pregatirea elevilor (Luni, 9 iulie 2012, 17:11)

    TheBiggestReckless [utilizator]

    "pregatirea" copiilor incepe de acasa...atata timp cat parintii nu au timp sa se ocupe de copii, nu e cazul sa aveti asteptari prea mari de la ei...

    de la TV? ma lasati...

    hai sa-ti zic cum invatam noi pe vremea cand erau doar 2 ore pe zi de emisie:

    1) acasa ... mama si tata mergeau de la 7 la 15 la servici, dupa ora 15 erau acasa si ma luau la intrebari ce am facut la scoala, faceam teme si ma ascultau, abia apoi ieseam sa bat minge ain spatele blocului

    2) la scoala... chiuleam sau imi scadea media notelor, diriginta imi chema parintii la scoala si le atragea atentia ca nu se ocupa de mine.

    3) la Casa Pionierilor. ... da...asa comunist cu suna, da rin loc sa-mi belesc ochii la tate la TV (eventual la sarbi, ca pe TVR nu aveam vreo sansa) imi beleam ochii la computerul Tim-S sau HC85 legat la TV cu lampi... da fratica... nu Facebook si alte cacaturi. Mergeam la filatelie, mergeam la karting, mergeam la ping-pong (bineinteles nu deodata, ci in decursul anilor).... nu prea aveam timp "s-o ard" cu baietii in spatele blocului si sa fumez "treburi" .... si da, toate activitatile astea erau gratuite, cel mult mai plateau parintii o suma modica atunci cand trebuia sa mergem la cate un concurs sau tabara ...


    fara suparare, dar domnul Pop e rupt de realitate...rau de tot...
  • 0 (0 voturi)    
    Domnule Fost interimar. (Luni, 9 iulie 2012, 17:12)

    Ponta [utilizator]

    Cat puteti fi de tolomac.
    Cu un asa interimat nu ma mai mira ce va fi in guvern de acum in colo. Daca mai aveti frati sa-i tineti incuiati in casa.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi