Femeile tinere cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani reprezinta grupul cel mai dominant de pe internet, 18%, dupa arata ultimului studiu facut de Nielsen/NetRatings. Conform BBS News acestea viziteaza mai mult site-uri dedicate modei, familiei sau chestiuni legate de moduri de viata.

Printre cele mai accesate site-uri de catre femei se regasesc si iVillage Parenting Network, Huggies, The Full Experience Company, BBC Parenting si Galaxy Radio.

Dintre barbatii englezi active online, grupul predominant este format din barbati de peste 50 de ani.

“Acestea reprezinta un schimb seismic din zilele cand internetul era dominat de techno-geek” a spus Alex Burmaster, analist de la Nielsen/NetRatings.

“Daca intrebati <>majoritatea oamenilor vor raspunde <>”, a adaugat acesta.

Un raport recent facut de Forrester Research arata ca in America cheltuielile pe imbracaminte si accesorii au fost depasite in favoarea vanzarii echipamentelor pentru computere prima oara in anul 2006.

Chiar daca barbatii domina lumea jocurilor femeile tin sa ii prinda din urma.