ARBOmedia si FrigoMedia au incheiat un parteneriat prin care spatiul de publicitate al cotidianului Sport Total este incredintat in exclusivitate regiei de publicitate.

Sport Total va oferi informatii despre toate disciplinele sportive, pozitionandu-se drept un cotidian de sporturi, ce va contine comentarii si rezultate ale competitiilor sportive nationale si internationale, date din istoria sportului, cat si informatii despre marii campioni ai sportului din Romania si de peste hotare.

Pe o piata a publicatiilor sportive care promoveaza in principal fotbalul, scandalurile si can-can-urile, cotidianul Sport Total propune o alternativa, adresandu-se cititorilor interesati de informatia sportiva autentica.

Publicul tinta al noului cotidian sunt barbatii din mediul urban, activi, avand varste cuprinde intre 14 si 54 de ani.

"Sport Total exista pentru ca niste oameni i-au insuflat viata atunci cand el nu se nascuse inca. Acest ziar isi propune sa fie altceva pentru ca e un ziar de echipa. Cei care-l fac sunt niste prieteni care au crezut ca se poate imagina si altfel presa." a spus Marius Mitran, redactor-sef Sport Total.

„Ne incanta provocarea de a contribui la reusita unui proiect ambitios ca lansarea unui cotidian nou pe piata publicatiilor sportive.

Interventia ARBOmedia in activitatea de vanzare de publicitate aduce beneficii oricarui vehicul media, cu atat mai mult unui titlu nou lansat pe piata: gratie expertizei pe care noi o detinem pe piata de publicitate, pe de o parte si deschiderii multimedia la care media respectiva va avea acces, pe de alta parte." a declarat Serban Ciusca – Managing Director ARBOmedia.

Portofoliul de presa al ARBOmedia cuprinde in prezent 56 de publicatii, dintre care 17 nationale si 39 locale.

Despre ARBOmedia

Compania ARBOmedia aniverseaza anul acesta 10 ani de experienta pe piata romaneasca (1995), ca filiala a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotata la Bursa din Frankfurt si reprezentata in 7 tari europene: Germania – sediul central, Cehia, Polonia, Romania, Slovacia, Spania si Turcia.

In Romania, ARBOmedia gestioneaza in prezent spatiul publicitar a peste 180 de canale de media – cele 4 statii ale TVR, 17 de titluri de presa centrala, 39 de titluri de presa locala si peste 120 de web-site-uri.