Dupa ce anul trecut i-a lipsit un punct pentru a fi numita Agentia Anului, in 2005 Leo Burnett Romania a reusit sa-si adjudece trofeul Golden Rose, premiu acordat celei mai bune agentii pentru anul in curs.

Leo Burnett a castigat in fata unor agentii renumite, venite din 40 de tari. Cu 27 de puncte acumulate, echipa lui Bogdan Naumovici s-a situat in fata letonilor de la ZOOM (24 de puncte) si a agentiei Mark/BBDO din Republica Ceha care s-au situat pe locul trei tot cu 24 de puncte.

Concursul din acest an a atras, pe langa agentiile din regiune, participanti din Brazilia, Germania, Anglia, Elvetia, Franta, Italia, India, SUA, Indonezia confirmand astfel importanta cu care este tratat festivalul de la Portoroz.

Pe langa cele 39 de lucrari inscrise de Leo Burnett, McCann Erikson Romania a reusit sa se situeze pe locul patru in competitia agentiilor. Campania "Made in Romania" pentru MTV si spotul "Pig" din aceeasi campanie au castigat cate un Golden Watch la categoria TV & Film Promo Awards, respectiv TV & Film Promo Awards.

GMP Romania a castigat un Bronze Drum cu lucrarea Paharul, pentru laptele Mandra si a reusit sa intre in shortlist cu printurile Cutitul, Foarfeca si Bricheta pentru Grovana.

Premiul Studio Drum conturat pe subiectul "I don't like sex" a fost acordat regizorului roman Alexandru Maftei.