La sfarsitul anului 2008

BitDefender va detine peste 2% din piata mondiala de antivirus

de A.V.     HotNews.ro
Miercuri, 12 iulie 2006, 0:00


Softul romanesc BitDefender a fost inclus recent in topul celor mai bune 100 produse high-tech din intreaga lume, realizat in luna iulie de laboratoarele de teste din SUA ale publicatiei PC World, informeaza un comunicat de presa al companiei Softwin.

Conducerea companiei a anuntat ca pana in 2010 va investi 100 milioane dolari pentru extinderea prezentei mondiale a acestui produs si estimeaza ca la sfarsitul anului 2008, BitDefender va detine peste 2% din piata mondiala de antivirus, cu o absorbtie de piata ce va depasi 120 milioane de dolari anual.

Prin BitDefender, Romania este si reprezentanta Europei in topul realizat de PC World. Doar 2 produse software europene au mai fost selectate, pe langa cel romanesc, respectiv browserul Opera si platforma Linux dezvoltata de Ubuntu. Pentru realizarea acestui top, americanii au selectat toate produsele de impact la nivel mondial.

“Realizarea acestui clasament a durat mai multe saptamani, timp in care am tinut intalniri de ore intregi, am votat de mai multe ori si am selectat extrem de dur din mii de propuneri . Am notat dupa performanta, design si specificatii tehnice", a declarat analistul american Harry McCracken in PC World.

Din cele 100 de produse high-tech din clasament, 31 sunt aplicatii software, restul fiind gadgeturi, echipamente hardware, site-uri, jocuri video si servicii. Produsele americane si japoneze domina TOP IT mondial 2006, cu 65 de nominalizari.

Includerea romanilor alaturi de produsele acestor grei mondiali ai inaltei tehnologii confirma succesul international al celui mai prestigios brand romanesc din afara tarii.

In luna mai, Red Herring, una dintre cele mai importante publicati mondiale specializate in analiza potentialui de afaceri al companilor internationale a nominalizat Softwin drept cea mai interesanta organizatie pentru investitori, din Europa de Est.

Selectia invingatorilor s-a facut prin studierea tehnologiei specifice, analizarea calitatii managementului, situatia financiara si competitivitatea pe piata internationala.

"Aceste semnale ne indreptatesc sa credem ca BitDefender este considerat de catre specialistii americani cel mai important brand de produs high-tech din Europa Centrala si de Est.

Avem in vedere extindererea prezentei mondiale prin investitii pana in 2010 de peste 100 milioane USD in deschideri de noi filiale in afara tarii, precum si pentru dezvoltarea si extinderea lantului de distributie”, a declarat Florin Talpes, presedintele Softwin.

Pentru acest an, compania urmareste consolidarea pozitiei pe pietele Europei Occidentale dar si in SUA unde Softwin estimeaza o absorbtie de piata de circa 10 milioane dolari pentru produsele BitDefender.

“Incepand de anul viitor, ne vom orienta puternic si catre continentul asiatic” a mai precizat Florin Talpes.

Divizie a companiei Softwin, BitDefender are filiale in Germania, Spania, Marea Britanie si SUA si parteneri locali in alte 53 de tari de pe 6 continente. De asemenea, reteaua companiei detine peste 100 de distribuitori on-line. Produsul BitDefender este utilizat de peste 41 de milioane de clienti din circa 180 de tari.

In ultimii cinci ani, BitDefender a inregistrat o triplare a cifrei de afaceri, iar conducerea Softwin estimeaza ca la sfarsitului anului 2008, BitDefender va detine peste 2% din piata mondiala de antivirus, cu o absorbtie de piata ce va depasi 120 milioane de dolari anual. Softwin are reprezentante externe in Germania, Marea Britanie, Spania si SUA.



















135 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă