Principalii actori din industria alimentara romaneasca lanseaza o campanie sociala de promovare a consumului de alimente produse in tara noastra. Costurile acestei campanii sunt de 100.000 de euro si prin sustinerea ei se tinteste promovarea alimentelor romanesti de pe piata.

Programul de promovare este sprijinit si de Ministerul Agriculturii, care a alocat in acest an circa 20 de milioane de lei pentru promovarea produselor romanesti.

Proiectul este initiat de Patronatul National al Viei si Vinului (PNVV), Asociatia Romana a Carnii (ARC), Asociatia Patronala Romana din Industria Laptelui (APRIL) si presupune populariazarea produselor din Romania prin difuzarea unui spot de televiziune si radio, dar promovarea si prin alte canale media.

„Am auzit multi politicieni care se bucura sa anunte ca Romania importa alimente. Mie mi se pare grav acest fapt. Nu spune nimeni ca nu trebuie sa importam, dar trebuie sa si producem.

Daca producem si cumparam produse romanesti aducem si mai multi bani la buget, ne aparam industria si locurile de munca”, a declarat Dragos Frumosu, conducatorul Federatiei Sindicale din Industria Alimentara.