MOL intentioneaza sa se extinda pe piata din Romania. Compania va investi, pina in 2008, 23 de milioane de euro pentru a achizitiona statii de alimentare. „Sintem interesati si de benzinarii particulari, dar vom construi si statii noi“, spune Szolt Szalay, CEO al MOL Romania.

In acest an, compania va deschide opt statii noi care valoreaza aproximativ 12 milioane de euro, iar alte sapte vor fi deschise anul viitor, in urma unei investitii de 11 milioane de euro,. Pina in 2010 se planuieste dublarea retelei, atit in Romania, cit si la nivel global.

In prezent, MOL detine in Romania 121 de benzinarii proprii, ocupind locul al patrulea dupa Petrom, Lukoil si Rompetrol, si 800 de statii la nivel global.

Romania si Serbia vor fi principalele zone de dezvoltare pentru activitatea de retail a MOL. „Aproximativ 40% din investitiile totale pina in 2010 vor fi directionate catre Romania. Este o piata cu un potential mult mai mare decit Ungaria sau Slovenia de exemplu“, a explicat pentru „Cotidianul“ Bartha Laszlo, director de retail in cadrul grupului.

Compania ungureasca a anuntat ca va investi 23 de milioane de euro in doi ani in achizitia de benzinarii.

MOL intentioneaza sa se extinda pe piata din Romania. Compania va investi, pina in 2008, 23 de milioane de euro pentru a achizitiona statii de alimentare. „Sintem interesati si de benzinarii particulari, dar vom construi si statii noi“, spune Szolt Szalay, CEO al MOL Romania.

In acest an, compania va deschide opt statii noi care valoreaza aproximativ 12 milioane de euro, iar alte sapte vor fi deschise anul viitor, in urma unei investitii de 11 milioane de euro,. Pina in 2010 se planuieste dublarea retelei, atit in Romania, cit si la nivel global.

In prezent, MOL detine in Romania 121 de benzinarii proprii, ocupind locul al patrulea dupa Petrom, Lukoil si Rompetrol, si 800 de statii la nivel global.

Romania si Serbia vor fi principalele zone de dezvoltare pentru activitatea de retail a MOL. „Aproximativ 40% din investitiile totale pina in 2010 vor fi directionate catre Romania. Este o piata cu un potential mult mai mare decit Ungaria sau Slovenia de exemplu“, a explicat pentru „Cotidianul“ Bartha Laszlo, director de retail in cadrul grupului.

integral in Cotidianul