Ceva mai mult de doi americani dintr-o mie sunt posesorii unui iPhone, la cateva zile de la lansare, daca e sa ne luam dupa estimarea Bloomberg.com, care relateaza despre impactul avut de ultima jucarie Apple in magazine. Scopul lui Jobs: 10 milioane de telefoane in 2008 - cu alte cuvinte, ca cel putin 3 % din americani sa posede un iPhone.

Cam ce i-ar putea mana pe americani sa-si cumpere un asemenea device? Apple e o moda, se stie de la iPod incoace. Ar mai fi o campanie de marketing bine pusa la punct, in jurul carismaticelor prezentari ale lui Steve Jobs, ca fragmentul asta:

Video pe blogul lui Comanescu

Un atu al telefonului e probabil modul cum poti pune degetul pe el. Mi-am cumparat de curand un Creative Zen si cel mai amuzant e touchpad-ul cu care te poti juca in locul iPod wheel-ului. Touchpad-ul de laptop a fost si el o mare gaselnita la vremea lui. Probabil ca tactilul da un soi de masura a intimitatii victorioase cu device-ul.

Ma gandesc cum ar arata (ori s-ar pipai) un iPhone sau un alt gadget din plastilina. Gogorite asemanatoare au avut un potential de miliarde.

Discuta pe blogul lui Iulian Comanescu