Fotbal

Scandal la Steaua / Gigi Becali l-a pus la zid pe Gheorghe Hagi

de S.N.     HotNews.ro
Duminică, 19 august 2007, 0:00


Patronul Stelei, Gigi Becali a avut o reactie foarte dura la adresa antrenorului formatiei pe care o conduce, Gheorghe Hagi, amenintand ca il va demite daca nu-i va asculta sfaturile cu privire la alcatuirea echipei.

"Daca nu-l baga pe Radoi fundas la marcaj, el trebuie sa plece. Daca nu ma asculta, sa plece si gata. Eject. Ii dau banii inainte pe un an si la revedere. Cand era Olaroiu ii ziceam: «ba Oli hai sa intre ala» si ma asculta", a spus Becali.

Patronul Stelei a mentionat ca daca Hagi nu i-ar fi fost nas, l-ar fi demis de mult de pe banca tehnica: "Accept prima data pentru ca e nasul meu, dar a doua oara nu mai accept bataie de joc. Mi-e jena de familie, dar a doua oara nu mai face."

Becali l-a acuzat pe Hagi de lipsa de respect fata de patron: "Respectul intre oameni conteaza cel mai mult. Cand patronul iti cere, asa faci. Eu ii dau lui 400.000 pe an, nu el mie. Asta e supararea mea. Cu Oli vorbeam si asa facea. Si Zenga, si Protasov cand am vrut ceva au facut asa. Nu mai am nevoie de nimic, nici de fotbal, nici de Liga Campionilor, vreau sa fiu respectat pe banii mei."

Pentru meciul retur cu BATE Borisov, din turul trei preliminar al Ligii Campionilor, Becali a anuntat ca ii va trimite lui Hagi lista cu primul 11, pe care antrenorul trebuie sa-l trimita in teren.

"Nu-l veti mai vedea pe Radoi decat fundas de marcaj. Nu-l baga, Hagi trebuie sa plece. N-are ce cauta Rada acolo. I-am spus, Ovidiu Petre e mai bun la mijloc decat Radoi, iar Radoi e mai bun fundas ca Rada. Deci care e logica? Goian cu Radoi fundasi la marcaj, Ovidiu Petre la mijloc, asa trebuie sa inceapa echipa, pentru ca asa vreau eu. Daca vrea, bine, daca nu, sa ma lase in pace", a completat Becali.

Surse din anturajul lui Hagi sustin ca tehnicianul s-a plans in saptamana premergatoare meciului cu CFR ca tripleta Radoi, Dica, Neaga il "sapa", incercand debarcarea sa. Aceleasi surse sustin ca jucatorii s-ar fi plins la Becali ca metodele de pregatire ale lui Hagi nu sunt pe intelesul lor si ca multe dintre indicatiile sale tactice nu pot fi puse in practica.

















560 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Chiar ma miram ... (Luni, 20 august 2007, 0:29)

    Je [anonim]

    Ce i-a luat asa mult ....
  • 0 (0 voturi)    
    Hagi, imbatrinesti urit (Luni, 20 august 2007, 0:45)

    Scaevola [anonim]

    Gheorghe Hagi este, cu plusurile si minusurile lui, cel mai mare fotbalist roman, de la Dobrin incoace. Are glorie, bani, o familie fericita. Nu inteleg de ce se complace in a fi sluga unui om ca Becali, cu mentalitate de cioban, care isi bate ciinii cind nu-i pazesc bine oile. Nu patronul decide echipa, ci antrenorul, ca d-aia e antrenor. Hagi, te-am iubit cind erai un pusti la Sportul Studentesc, meciul cu Neuchatel Xamax a fost cel mai frumos al carierei tale, dar crede-ma, cu tot respectul, imbatrinesti urit... Nu un habernaut ca Becali trebuie sa-ti faca echipa, ci tu insuti. Ai onoare si demisioneaza. Nu Steaua e pentru tine, si in orice caz, nu un patron ca Becali. In materie de fotbal, Becali e un nimeni. Hagi e cineva. De ce trebuie sa asculte cineva de un nimeni? Adu-ti aminte de o pilda veche, Gicane. Cindva, un tiran antic care se credea mare poet, l-a trimis pe un autentic poet, ce-i contesta "talentul", la munca silnica, in mina. Dupa ceva vreme, poetul autentic a fost adus in lanturi sa-si spuna parerea despre ultimele versuri ale tiranului. Raspunsul lui a fost: "Duceti-ma inapoi in galerie!"
    Ai curaj, Gica Hagi al tineretii mele, si spune-i tiranului ca n-are, pentru nimic in lume, talent!...
  • 0 (0 voturi)    
    gigi (Luni, 20 august 2007, 0:48)

    busega daniel [anonim]

    Va urez sa va conduca Gigi pana faceti toti infart.
    La multi ani!
  • 0 (0 voturi)    
    pt "gigi" (Luni, 20 august 2007, 1:13)

    4400 [anonim]

    scrie corect sau invata l. romana , daca tot blestemi..
  • 0 (0 voturi)    
    ????? (Luni, 20 august 2007, 1:34)

    revino-ti SCAEVOLA [anonim]

    Nu orice jucator f.bun ca REGELE HAGI este = obligatoriu ,si un bun antrenor.IN REST i-ti impartasesc parerea.
  • 0 (0 voturi)    
    Scaevola (Luni, 20 august 2007, 1:42)

    Scipio [anonim]

    Mutius, ai zis-o foarte bine...
  • 0 (0 voturi)    
    Gigi (Luni, 20 august 2007, 1:46)

    Lyon [anonim]

    Bai Gigi , Ai bani la greu ,dar esti prost rau...
  • 0 (0 voturi)    
    REGELE HAGI (Luni, 20 august 2007, 2:10)

    nnnnn [anonim]

    Pentru HAGI , cea mai buna meserie este cea de IMPRESAR.
    Regele nostru [in fotbal] este recunoscut in toata lumea...deci succesul ii este 90/100 asigurat.
  • 0 (0 voturi)    
    Isi bate joc de noi (Luni, 20 august 2007, 2:19)

    IMPEGATUL DE MISCARE [anonim]

    Mioriticul isi bate joc de oamenii onesti cand spune ca o lege trebuie sa fie pentru Steaua si alta pentru CFR si toti ceilalti. Mentalitate de smecher de 3 lei. Ne-am saturat de astia. Isi bat joc de noi si noi ne uitam la Jurnal. Sa ne fie de bine daca mai aceeptam jigniri de acest soi. Astia-s imbogatitii tranzitiei. Te scuipa in fatza.
  • 0 (0 voturi)    
    Au dreptate (Luni, 20 august 2007, 3:17)

    Airborn [anonim]

    Hagi a insemnat ceva in fotbalul romanesc ca jucator ... si poate va mai insemna si ca antrenor!
    Ciobanu' oier (si nu e pleonasm ... sac ... pentru ca folosesc cioban si oier cu sensuri diferite) are bani, tupeu si nesimtire ... Eu unu' m-am saturat de el! Ma intreb de ceva timp de ce nici una dintre autoritatile din Romania nu-l ia la purecat pe ... ca doar curat ( a se citi sfant ) ... stim cu totii ca nu e ...
    In rest ... respect Hagi ... iar tie ciobanule ... intoarce-te la oile tale!
  • 0 (0 voturi)    
    Oricat de multi bani ai avea intelepciune nu poti cumpara. (Luni, 20 august 2007, 4:00)

    Alex [anonim]

    Oarecum il admiram pe Becali pentru simplul fapt ca fata de toti bogatasii Romaniei a dat o mica parte si celor amarati( nu ma numar printre ei si nici nu am nevoie) si odata cu venirea lui la Steaua a inceput sa se ridice fotbalul romanesc(parerea mea).

    In aceasta seara l-am vazut la TV in timp ce declara citatele de mai sus, reactia mi-a fost una singura - am inchis televizorul. Nu pot intelege cum un om poate fi atat de "cioban" si poate gandi in felul asta, incepuse sa tipe si prin telefon de parca el ar fi fost D-zeu si toata lumea trebuie sa faca ca el.
    Hagi ar trebui sa demisioneze, fata de ciobanul care s-a umplut de bani din bisnita si cu ajutorul lui Hagi de la care a imprumutat bani dupa 90, este un mare om si o mare valoare pentru Romania. Sunt de parere ca si ca antrenor ar reusi daca nu ar lua numai echipe mari, unde nu ai voie sa gresesti.
    O echipa mica care nu are asteptari atat de mari si care face multe greseli din care Hagi ar invata ca in viata trebui sa dai mult cu capu de sus ca sa inveti sa mergi drept.

    Sper sa traim intr-o Romanie mai buna si sa avem parte de ceea ce ducem cel mai mult lipsa: "lideri care sa ne conduca in directia cea buna" - ( nu lideri care dicteaza doar pentru ca au bani si sunt guvernati de bani - ei trebuie sa ramana in coltul lor - sa faca doar banii si sa ii cheltuie).
  • 0 (0 voturi)    
    Coach Berbecali, hahahaha! (Luni, 20 august 2007, 8:46)

    Cristi [anonim]

    Daca un translator (Murinho) a putut ajunge cel mai bun antrenor din lume, nu vad de ce nu ar putea ajunge si marele lider Berbecali un la fel de mare antrenor. Jiji ar putea fi antrenor principal si in acelasi timp si psihologul echipei avand in vedere puterea lui de convingere (la romani principala cauza a depresiilor si a paselor proaste este lipsa de bani, deci cu banii lui Berbecali se pot vindeca multi depresivi). Antrenor cu portarii ar putea fi nepotul lui Jiji, e un bun incasator (l-am vazut la TV cu ochii umflati dupa o altercatie cu un pieton suparat). Ca antrenor secund propun pe Radoi ca e baiat bun si asculta de nasu'.
  • 0 (0 voturi)    
    banu ochiul dracului (Luni, 20 august 2007, 9:07)

    Gigi [anonim]

    Hagi construieste prin munca si Gigi strica tot cu banii lui. "Banii sunt radacina tuturor relelor!"
    Crede ca daca are banu are tot. Intr-un final va pleca el de la Steaua. Sper sa nu-si mai bata joc mult de fotbalul romanesc. El vrea sa iasa in fata prin actele de caritate care le face si strica tot cu gura aia spurcata care o are.
  • 0 (0 voturi)    
    doamne fereste (Luni, 20 august 2007, 9:31)

    nicoresa [anonim]

    doamne fereste sa ajunga Becali asta in vreo functie ... doamne fereste ! taran infect ...
  • 0 (0 voturi)    
    GIGI, Pleaca din Ghencea ! (Luni, 20 august 2007, 9:53)

    Mircea [anonim]

    Steaaua nu e a ta ! Nu a fost si nu va fi niciodata! Steaua este a suporterilor! Nu faci tu tot ce-ti trece prin cap! Pleaca din Ghencea cat mai poti ! Ne-am saturat de tine! De la noi nu ai voturi!
  • 0 (0 voturi)    
    STEUA E A ROAMANIEI !!! (Luni, 20 august 2007, 9:55)

    pe mana cui a ajuns STEAUA? [anonim]

    un analfabet, pe care nu-l respecta nimeni cu adevarat, care s-a inconjurat de lingai. Daca n-ar avea bani, nici n-ar exista. Obiect de studiu pentru psihiatri ( ce face banul din om )
  • 0 (0 voturi)    
    Jiji i-a aratat lui Paszkany & Muresan cine e Steaua (Luni, 20 august 2007, 10:08)

    Sorin Aradean [anonim]

    Ii inteleg lui Jiji frustrarile justificate, dar trebuie sa-l si intreb : cum ramine cu "le arat eu lui Paszkany si Muresan cine e Steaua!" declarate cu o zi inainte de meci ? Daaa ? Biiine. 0-0, asta ca sa-i mai scada din nas.
  • 0 (0 voturi)    
    4 sute (Luni, 20 august 2007, 10:25)

    dan [anonim]

    Onoarea si reputatia lui Hagi valoreaza 400.000?
  • 0 (0 voturi)    
    4 sute (Luni, 20 august 2007, 10:29)

    dan [anonim]

    Onoarea si reputatia lui Hagi valoreaza 400.000 ?

    Cand o sa mai urmarim stirile sportive prin perspectiva performantei si a fair-playului si nu a declaratiilor arogante unor analfabeti parveniti care au transformat sportul in afacere murdara?
  • 0 (0 voturi)    
    Mindria "Regelui" (Luni, 20 august 2007, 10:33)

    Claude [anonim]

    Este normala o consultare a antrenorului cu patronul de club (mai ales acum cind acesta din urma baga bani seriosi in echipa). Astfel de lucruri se faceau si inainte de 89, e o practica curenta. Nu sint de acord cu ideea ca patronul sa impuna un jucator in echipa dar o minima consultare se putea face. Mai ales ca Hagi i-a spus una si a facut alta. Si eu as fi luat foc...
  • 0 (0 voturi)    
    gigi (Luni, 20 august 2007, 10:36)

    Mihai O [anonim]

    Cata rusine!Cata mizerie poate scuipa acest om!Aseara urmarind tirada acestui execrabil om (gigi b.) am ajuns sa ii dau dreptate lui Meme:banii lui si setea nemarginita de a fi adulat de mase +pofta fara satiu de putere au adus aceasta echipa in pragul distrugerii.
    ...Pacat!...Mai gandestete gigi.Mai multa cumpatare nu ar strica!!!
  • 0 (0 voturi)    
    hagi - becali (Luni, 20 august 2007, 10:58)

    regateanu' [anonim]

    Stau de multe ori si ma intreb de ce tot incearca Hagi sa iasa in fata. Nu s-a lamurit ca antrenoratul este cu totul altceva? De ce nu se uita la "cumnatul" Gica Popescu? Popescu tace si face, si face bine. Toata lumea il respecta si cuvantul sau este cuvant.
    In plus, de ce sta pe langa un om atat de capricios care, mai mult, crede ca banii pot sa ii permita sa jigneasca pe toata lumea?
    Nu cred ca Hagi a mai fost vreodata pus intr-o situatie atat de jenanta in toata cariera sa.
    Cum iti asterni asa dormi.
  • 0 (0 voturi)    
    jiji antrenor (Luni, 20 august 2007, 11:08)

    oprea [anonim]

    De ce nu merge jiji sa antreneze steaua? Ca oricum orice antrenor ar veni tot nu ar fi bine. Asta da om multilateral dezvoltat ... oier de oier, patron de patron, antrenor cum nu s-a mai vazut pe plaiurile mioritice ... ce mai presedinte de presedinte.
    Hai manelisti din toate tarile ... cand il puneti pe jijica presedinte???
  • 0 (0 voturi)    
    analfabeti (Luni, 20 august 2007, 11:19)

    george [anonim]

    E interesant sa vezi ca numai analfabeti posteaza comentarii la stirile sportive (cele legate de fotbal in special)...
  • 0 (0 voturi)    
    antrenorat (Luni, 20 august 2007, 12:05)

    stankovic [anonim]

    Sa-i trimita cineva pe jiji la niste cursuri de antrenor poate il incanta si va antrena el. Sa-si dea demisia Hagi si toti antrenorii curtati sa puna conditia asta de la prima negociere :"sa nu i se spuna ce echipa sa introduca in teren".
    Pana la urma poate intelege si jiji cum sta treaba, prea se crede bun la toate.
    Oricum ma indoiesc ca Protasov asculta de el cu alcatuirea echipei...
  • 0 (0 voturi)    
    fernandel (Luni, 20 august 2007, 12:28)

    microbista [anonim]

    Pacat de echipa asta ca a incaput pe mana unui astfel de actionar majoritar!
    Chiar nu gasesc actionarii minoritari o solutie sa salveze echipa Steaua din mainile lui?
  • 0 (0 voturi)    
    gigi are dreptate ! (Luni, 20 august 2007, 13:05)

    adrian [anonim]

    Dominii ziaristi au luat foc, uitand ca multi dintre ei isi vand sufletul necuratului (patronilor de ziare, reviste si posturi TV) si balacaresc dupa cum li se ordona, caci altfel ar muri de foame... Nu vad de ce un patron de ziar are dreptul sa spuna daca "X" sau "Y", poate fi angajat, pe un post sau altul, la societatea al carei patron este, iar unui patron de "fotbal" nu-i este permis acest drept. Asta e Legea: cine are banii face muzica si toti ceilalti trebuie sa joace, mai repede ori mai incet.
    Cui nu-i convine: "la revedere"! Sa joace pe banii lui, cu cine vrea si in ce ritm vrea, caci nu-l va deranja nimeni! Nu ma cunosc personal nici cu dl. Becali, nici cu dl. Hagi! Daca nu sunteti de acord, infiintati-va propria afacere si apoi mai vorbim!
  • 0 (0 voturi)    
    pt 27 adrian (Luni, 20 august 2007, 14:31)

    claudiu [anonim]

    Opreste-te o secunda din visare si gandeste-te la urmatoarea situatie: dl X (personaj ipotetic), patron de firma cu cifra de afaceri anuala de 200 milioane de euro, il angajeaza director general pe Domnul Marius Ghenea (un exemplu luat la intamplare, de manager a carui competenta este dincolo de orice dubiu). Si apoi se enerveaza dl X ca Domnul Ghenea nu l-a numit sef de magazin la Caracal pe dl Rudoi (favoritul sau) ci pe dl Rontea, pe care il considera mai capabil. Nervos fiind, dl X se exprima ca un birjar etc etc

    Ce ar face Domnul Ghenea in cazul de fata?
  • 0 (0 voturi)    
    nasul si finul (Luni, 20 august 2007, 14:47)

    dobo [anonim]

    nasul hagi si-a gasit si el nasul care intamplator este finul.pentru cei 400.000 euro pe care i-a pretins de la becali,hagi ar fi trebuit sa castige pana acum toate meciurile cu diferenta de cel putin 2 goluri.raman la ideea ca hagi nu a fost.nu este si nici nu va fi un mare antrenor.ar fi frumos din partea lui sa-si vada de alte afaceri si sa fie mai putin lacom si fudul cand nu e cazul.n-are stofa de antrenor,e un fel de profesor suplinitor !
  • 0 (0 voturi)    
    Pt.28 (Luni, 20 august 2007, 15:08)

    Claude [anonim]

    Sa presupunem in continuare ca dl. Ghenea supravegheaza o lucrare in care au fost bagate materiale cumparate din banii aceluiasi patron X. Ir la sfirsitul lucrarii dl. Ghenea nu ii da raportul patronului X despre stadiul lucrarilor (nici macar nu-l baga in seama, i se spune sa cumpere un anume material si el cumpara altul, etc.) Pai sa nu dai cu dl. Ghenea de pamint?
  • 0 (0 voturi)    
    pt 30 claude (Luni, 20 august 2007, 15:57)

    claudiu [anonim]

    Pai nu prea sunt de acord cu tine si iata de ce: cand angajezi un om ca Domnul Ghenea si il platesti o suma destul de mare, nu ii analizezi decat rezultatele, pentru ca, de fapt, pentru asta l-ai angajat. Daca rezultatele sunt cele scontate, nu prea te mai intereseaza ca a cumparat un material sau altul si nici chiar de stadiul lucrarilor.

    In cazul lui Hagi, deocamdata este in grafic cu rezultatele. Ca le-a obtinut cu Rada in loc de Radoi, nu prea mai este treaba patronului. Doar daca nu cumva folosirea lui Radoi pe post de fundas central a fost unul din obiectivele stabilite intre Becali si Hagi.
  • 0 (0 voturi)    
    Sa asteptam (Luni, 20 august 2007, 16:09)

    Moshu49 [anonim]

    si sa vedem daca Hagi stie ca este REGE ori LEGUMA!
  • 0 (0 voturi)    
    BECALI (Luni, 20 august 2007, 16:12)

    liv [anonim]

    STEAUA IN CONDITIILE DATE A JUCAT BINE,DACA GIGI NU SE POTOLESTE STEAUA VA AVEA PROBLEME!GIGI LA SA-L PE GICA SA FACA CEEA CE STIE
  • 0 (0 voturi)    
    pt 30 claude (Luni, 20 august 2007, 16:58)

    claudiu [anonim]

    Acum constat ca te-am luat la per tu, scuze, sper ca nu e o problema. E din obisnuinta de a vorbi mai direct pe bloguri, sper sa nu te ofenseze. :)
  • 0 (0 voturi)    
    hagi (Luni, 20 august 2007, 17:06)

    un stelist [anonim]

    Cand a inceput campionatul am pariat ca Hagi nu va rezista 8 etape. Cand am afirmat asta m-am gandit inclusiv si la reactiile pe care le are acum si le va mai avea gigi b.
    Hagi sa faca bine sa-si dea demisia si poate va mai avea vreodata sansa sa ajunga antrenor mare, pt ca la steaua nu are nici o sansa si oricum cu stilul lui nu cred ca va ajunge nicaieri,nici el,nici echipa pe care chipurile o conduce.
    gigi ai grija ca DUMNEZEU nu loveste cu paru' , vezi sa nu ti-o iei cand ti-e lumea mai draga si renunta la apucaturile de despot.
  • 0 (0 voturi)    
    brutalitatea lui hAGI (Luni, 20 august 2007, 17:44)

    profion [anonim]

    una este duritatea, alta este brutalitatea; busirea lui Zaharia la intrarea in teren de catre hAGI, cat jucatorul inlocuit inca nu iesise, se cheama brutalitate si indisciplina; nu ma asteptam ca hAGI sa se poarte cu juctorii si cu regulile jocului ca Jijiotul cu cuvintele
  • 0 (0 voturi)    
    Gigi are ochi mai bun decat Hagi (Luni, 20 august 2007, 18:24)

    Titi [anonim]

    Daca a spus Gigi asa: " N-are ce cauta Rada acolo. I-am spus, Ovidiu Petre e mai bun la mijloc decat Radoi, iar Radoi e mai bun fundas ca Rada. Deci care e logica? Goian cu Radoi fundasi la marcaj, Ovidiu Petre la mijloc, asa trebuie sa inceapa echipa", chiar e mai bun antrenor decat Hagi. Ce dracu il mai tine pe Neaga daca nu merge? A mers cand l-a dat la chinezi si l-a luat cand nu mai merge!
    A chinuit atatea meciuri si toata presa e cu el, cu Hagi, ca n-a pirdut. Pai asta trebuie sa astaptam, o catastrofa, sa se ia masurile necesare?
    Daca era un "antrenor adevarat" acolo nu-l dadea pe Thereo pana nu avea unul mai bun decat el in loc!
    De la Piturca si apoi Protasov, echipa merge din inertie, asta nu vad muti!
    S-auzim de bine!
  • 0 (0 voturi)    
    hagi e al neamului romanesc (Luni, 20 august 2007, 20:30)

    dan [anonim]

    Gica Hagi trebuie sa lase steaua!el nu poate fi, cel care pune numai piperul, in SALATELE unui cioban analfabet!!!Gica Hagi este o LEGENDA!!!!!Asa vreau sa ramana.
  • 0 (0 voturi)    
    sport (Luni, 20 august 2007, 21:55)

    dima_viorache [anonim]

    Gigi! Ar fi bine sa-l pui pe Dan Voiculescu in locul lui nasu Hagi!
  • 0 (0 voturi)    
    hai sa i-o punem lui jiji (Luni, 20 august 2007, 23:15)

    puiu [anonim]

    ca ne-am saturat de toti
  • 0 (0 voturi)    
    fotbal (Marţi, 21 august 2007, 0:12)

    fane [anonim]

    Pe cat de mare jucator pe-atat de slab antrenor.Patronul si-a facut-o cu mana lui;Romania,turcii si mai ales Poli,unde a venit tot dupa Olaroiu au avut doar de pierdut,cu aceste exemple sa-l iei antrenor pe Gica Hagi este o prostie.Doar o minte "luminata" putea sa faca asa ceva,aceasi care nu la tinut pe Protasov,pe Zenga,pe Olaroiu.Aduceti-va aminte de Protasov,niciodata nu ar fi alergat ca un bezmetic la un jucator advers cazut la pamant sa-l certe,sau sa-si bruscheze vreun jucator cand intra pe teren(Zaharia) in loc sa-l monteze psihic cu niste vorbe chibzuite si o palma peste umar.
    Hagi e limitat intelectual,are un psihic subtire dar cariera de fotbalist inca ii acopera in oarecare masura aceste chestiuni care se transforma in defecte cand i se da atata responsabilitate.
    Dusmanii Stelei ar fi radiat de bucurie daca aceasta ar fi fost condusa de tripleta Becali-MMM-Hagi.Mai rau nu cred ca se putea.(pardon mmm)
    Radoi:imi e scarba de el pentru intrarile la adversar,asta-i lipsa de respect fata de acestia,fata de fotbal.Rusine.La avut ca exemplu pe Lacatus
    Respect pt Nesu,Nicolita,Dica,Goian,Iacob,Marin
    Hai Steaua
  • 0 (0 voturi)    
    Omu' prost (Marţi, 21 august 2007, 1:03)

    Arnar [anonim]

    Divertis a spus o data de mult:

    "Sa te feresti de omul prost ajuns pe functie. "

    Pt Becali prost e un cuvant de lauda.
  • 0 (0 voturi)    
    Povestire cu final asteptat! (Marţi, 21 august 2007, 2:02)

    VIV [anonim]

    No comment! Era previzibil! Gica draga, demisioneaza, nu merita!!! Pacat de Steaua, sunt un simpatizant...
  • 0 (0 voturi)    
    afara cu becaliiiiiiiiiiiii (Marţi, 21 august 2007, 10:54)

    gynuta [anonim]

    nu stiu cum poate hagi sa suporte toate jignirile lui becali?
    pentru ce?hagi are destiu bani parerea mea,incat sa faca altceva!cine e becali?un oier,si un incult care stie decat sa jigneasca,a ajutat si el intradevar pe cei care au ramas fara case dar in rest nu are stofa!
    sa se duca la oi probabil ca alea nu se supara cand nu sunt jignite.
    si cand te gandesti ca vroia si sa iasa presedinte!un incult!!!!!!
    sa se apuce frate de altceva,sa lase lumea sa isi faca treaba!
  • 0 (0 voturi)    
    Ptr Becali (Marţi, 21 august 2007, 14:22)

    Dragos [anonim]

    SA VA DUCETI AMANDOI...SI TU CIOBANE SI TU HAGI K AMANDOI SUNTETI DOI GIGI...UN TARAN OBOSIT AJUNS MARE DIN GRESEALA SI IDOLARIAT DE ATATA LUME PE NEDREPT DOAR PTR FAPTUL K A PUPAT COMUNISMUL IN FUND( HAGI), SI UN CIOBARLAU RETARDAT CARE FACE TOATE LUCRURILE RELE DIN TARA ASTA PTR K EL ARE BANI SI SE CREDE DUMNEZEU...DATORITA OAMENILOR ASTIA CREDETI-MA...A AJUNS SA-MI FIE RUSINE CA SUNT ROMAN...
  • 0 (0 voturi)    
    jiji - a fi sau a nu fi cioban? (Marţi, 21 august 2007, 17:19)

    noubadi [anonim]

    am citit cateva din comentariile voastre, si pot sa spun atat:
    o fi fost hagi cel mai mare jucator de fotbal, dar ca antrenor nu se pricepe. poate la nivel de curtea scolii. nu stiu daca a-ti observat dar hagi a reusit sa demostreze valoarea lui in timp.Ca si antrenor insa are pretentii prea mari de la jucatori, care nu o sa se ridice niciodata la nivelul lui, nu o sa atinga niciodata performantele pe care le-a asimilat el in toata cariera sa de fotbal.pentru a deveni un antrenor capabil sa fie inteles de jucatori, ar trebui sa umble in primul rand la mentalitatea lui si sa inteleaga ca nu orice om ce da cu piciorul in minge e mare fotbalist. ar trebui sa invete sa aiba rabdare si sa fie mai apropiat de jucatori, sa ii stimuleze atunci cand treburile merg bine si sa ii certe atunci cand nu. uitati-va la un meci si priviti expresia fetei lui hagi. tot timpul este incruntat. ar trebui un pic mai mult calm,(protasov style) mai multa concentrare la scheme si la tactici...legat de jiji... eu unul il inteleg pe ciobanul asta mioritic...are bani, n-are pic de creier, dar investeste...
    pe banii lui s-a facut performanta la steaua, orice ar spune toata lumea. Banii lui au adus champions league inapoi in romania, banii lui au ridicat usor fotbalul romanesc, banii lui au atras alti investitori (dinamo, cluj, unirea urziceni etc.) pe banii lui jiji s-a ridicat fotbalul romanesc din mocirla in care era acu ceva vreme. o fi cioban, dar ciobanul mana oile. nu invers.As vrea sa vad pe cineva de aici, daca ar baga milioane de lei intr-un aprozar...si vanzatorii nu ar asculta ce spune, indicatiile, planurile de vanzari, ce ar face? ar taia in stanga si in dreapta...ar da afara si ar angaja altii...fotbalul e bussiness oameni buni. spectacolul e doar pentru fani...dar in spate e o afacere extrem de profitabila, iar "ciobanul" nostru stie sa faca bani...
  • 0 (0 voturi)    
    Catre domnul Gigi Becali (Marţi, 21 august 2007, 19:16)

    Eu [anonim]

    Am un singur gand de impartasit domnului Becali: Pe un adevarat crestin il caracterizeaza doua lucruri: zmerenia si rabdarea. Pe de alta parte unui pagan nu-i lipsesc mandria si dorinta de putere. Gigi, care este pana la urma dumnezeul tau banul sau Dumnezeu? Ce ai totdeauna cu oamenii care vor sa faca treaba? Raspunde-ti in fata oglinzii la aceste intrebari, vezi daca nu ai sarit calul, si nu uita ca Steaua nu e a ta ci a romanilor. Sper sa ajungi sa nu ajungi sa vezi asta pe propia piele, ci sa iti dai seama acum de acest fapt. Sunt suporter Steaua si nu iti cer sa ai mila de noi, suporterii, in actiunile tale, ci ma rog Lui Dumnezeu sa aiba mila de tine, si sa te faca sa gandesti conform principiilor morale. Daca vrei ma asculti. Dumnezeu stie. Cu respect ... un suporter!
  • 0 (0 voturi)    
    scandal la steaua (Marţi, 21 august 2007, 21:41)

    axel [anonim]

    Sunt dinamovist ,dar sunt socat sa vad ce se intampla la steaua.Nu stiu de ce Hagi se lasa calcat in picioare de acest "dictator" dambovitean.Pacat pt. el , pentru ca oricum finalul este previzibil : nasul va fi dat afara la presiunile catorva fotbalisti fara caracter (niste lingai care-l scutura pe Jiji de scame) : Mirel-"care-i si intrece" (de, finul) , Dica -"mai mult nu stie (sau nu-l duce capul" ) si Neaga-"hai si eu ,ca sunt vedeta".Cand l-am auzit pe Dica spunand ca "ne-a chemat patronu` la palat" mi s-a ridficat tensiune ala 500;ce sa-i ceri baiatului asta ,ca in afara de picioare chiar nu are nimic ?! El crede ca se duce la Dzeu,saracu.Mai vorbim dupa meciul cu Bate.Daca imi dorec ceva este ca Steaua sa piarda tot ce se poate , in speranta sa plece "patronu` de la palat" si sa vina cineva cu mai mult de 7 clase care sa-i trateze pe ceilalti ca parteneri de afacere nu ca amploaiati care trebuie sa se incline in fata "imparatului"(de la palat...).Mult succes ......(lui Dinamo,desigur)
  • 0 (0 voturi)    
    scandal la steaua (Marţi, 21 august 2007, 21:42)

    axel [anonim]

    Sunt dinamovist ,dar sunt socat sa vad ce se intampla la steaua.Nu stiu de ce Hagi se lasa calcat in picioare de acest "dictator" dambovitean.Pacat pt. el , pentru ca oricum finalul este previzibil : nasul va fi dat afara la presiunile catorva fotbalisti fara caracter (niste lingai care-l scutura pe Jiji de scame) : Mirel-"care-i si intrece" (de, finul) , Dica -"mai mult nu stie (sau nu-l duce capul" ) si Neaga-"hai si eu ,ca sunt vedeta".Cand l-am auzit pe Dica spunand ca "ne-a chemat patronu` la palat" mi s-a ridficat tensiune ala 500;ce sa-i ceri baiatului asta ,ca in afara de picioare chiar nu are nimic ?! El crede ca se duce la Dzeu,saracu.Mai vorbim dupa meciul cu Bate.Daca imi dorec ceva este ca Steaua sa piarda tot ce se poate , in speranta sa plece "patronu` de la palat" si sa vina cineva cu mai mult de 7 clase care sa-i trateze pe ceilalti ca parteneri de afacere nu ca amploaiati care trebuie sa se incline in fata "imparatului"(de la palat...).Mult succes ......(lui Dinamo,desigur)
  • 0 (0 voturi)    
    nimic altceva decat: (Joi, 23 august 2007, 19:14)

    eu [anonim]

    Afara cu Becali din tara!
    Nu va mai duceti la stadion!
    Afara cu dobitocul!
  • 0 (0 voturi)    
    Asta e de facut: (Joi, 23 august 2007, 19:15)

    Eu [anonim]

    Afara cu Becali din tara!
    Nu va mai duceti la stadion!
    Afara cu dobitocul, javra, nemernicul!
  • 0 (0 voturi)    
    GIGI BECALI (Miercuri, 29 august 2007, 12:36)

    MARIA [anonim]

    Eu il admir f.mult pe d-l.GIGI BECALI.Este mai sincer si mai corect decat f.multi oameni din tara asta.Se mai enerveaza uneori,dar are bunul simt si-si cere scuze si -si recunoaste greseala.E un om deosebit din toate pct.de vedere si numai un rauvoitor nu -i recunoaste calitatile.Ptr.mine ar fii o onoare sa-l cunosc pe dansul si familia dansului. Sunt stelista si doresc f.mult sa ajunga Steaua in Liga Campionilor. HAI STEAUA SI D-L.GIGI BECALI NU MOR SOIMII CAND VOR CAINII !!!
  • 0 (0 voturi)    
    GIGI BECALI (Luni, 17 septembrie 2007, 11:13)

    Cristi [anonim]

    Sunt stelista si doresc f.mult sa ajunga Steaua in Liga Campionilor.
    Asa ca Domnule GIGI BECALIlasal pe Hagi sa-si faca treaba asa cum stie el mai bine,i-ar daca nu spunei sa plece si cheama pe acineva si gata cu alea eu sant patron si fac ce vreau ca nu e asa,aici e vorba de STEAUA noastra a tuturor stelistilor.ASA CA MAI BINE LASO MAI MOALE IN DECLARATII
  • 0 (0 voturi)    
    da-i afara pe toti Gigi (Joi, 20 septembrie 2007, 0:54)

    un fost constantean [anonim]

    draga Gigi!
    nu te pretuiesc decit pentru credinta ta,si pentru bunatatea ta cu toate flecarelile de care esti in stare citeodata.Vreau sa-ti dau citeva sfaturi; cumpara cartea "Carma pura" scrisa de dr.Lazarev si incearca sa-ti combati sentimentul de "image"care este periculos si pedepsit de catre Dumnezeu.Este o carte foarte grea dar te va schimba pentru ca tu nu vrei ca cele doua copilite ale tale sa sufere din cauza parintelui.
    Trimite pe toti momalaii aia de fotbalisti sa joace fortat rugbi sa invete ca fotbalul nu este un sport pentru domnisoare pline de fite.Interzice sa se mai tavalesca pe jos asa cum facea Iordanescu.Da-l afara si pe Hagi daca este nevoie pentruca managerial este ZERO barat si cindva te va incaleca pentru ca tu stii ca el nu va uita ca ii impui sa te respecte sunt destui antrenori care ar da orice sa antreneze o stea asa cum o vrei tu si noi.
    Impune control medical de randament si rezistenta la toti jucatorii iar cei care nu corespund inseamna ca fac exces de masturbare sau pierd energie prin sex in preajma meciurilor.La banii care-i dai pe ei ar putea sa se straduiasca mult mai mult.Si te mai sfatuiesc sa interzici sistemul de joc cu pase inapoi,nu totul inainte pentru atac,cei care paseaza inapoi trimite-i la rugbi.
    Te salut si daca crezi ca ti-au fost utile sfaturile mele raspunde-mi.
    cu stima un fost agronom,constantean,rugbist un om liber.
    Toate bune
  • 0 (0 voturi)    
    becali (Vineri, 21 septembrie 2007, 0:57)

    gogu 2000 [anonim]

    nea jiji fugi ma frate si lasa-ne cu prostia ta

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă