Surpriza uriasa anuntata de Liviu Dragnea: Sevil Shhaideh e propunerea de premier. Ea a fost mana dreapta a lui Nicusor Constantinescu si a colaborat cu Dragnea la Ministerul Dezvoltarii

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:30 Actualitate | Alegeri Parlamentare 2016

Sevil Shhaideh
Foto: Agerpres
Liviu Dragnea a anuntat azi ca propunerea PSD-ALDE de premier este Sevil Shhaideh, actual secretar de stat in Ministerul Dezvoltarii. Sevil Shhaideh a fost mana dreapta a baronului Nicusor Constantinescu la Consiliul Judetean Constanta, dupa care a lucrat cu Dragnea ca secretar de stat la Ministerul Dezvoltarii in guvernul Ponta. Dragnea a mai declarat azi ca "aveam dreptul legitim sa solicit functia de premier" dupa alegerile parlamentare, dar a renuntat din cauza declaratiilor presedintelui si din cauza legii care interzice unui condamnat sa fie premier.

Sevil Shhaideh este primul ministru post-revolutionar care a depus juramantul cu mana pe Coran.

Shhaideh are o legătură apropiată de Liviu Dragnea și Nicușor Constantinescu. Pe 4 iunie 2011, Sevil Sumanariu s-a căsătorit și a devenit doamna Shhaideh. Martori  la eveniment au fost Nicușor Constantinescu și Liviu Dragnea (un statut similar nașilor în religia ortodoxă). Un an și jumătate mai târziu, Shhaideh era numită secretar de stat în Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice condus de Liviu Dragnea.
 
Începând cu 1987, Sevil Shhaideh a fost analist programator, iar apoi a devenit Director al Direcţiei Sisteme Informatice la Consiliul Judeţean Constanţa. Până în 2012 Sevil Shhaideh a fost Director al Direcţiei Generale de Proiecte din Consiliul Judeţean Constanţa.

Sevil Shhaideh este martor în dosarul de corupție privind scoaterea de informații/documente clasificate secret de stat din DNA referitoare la firma Tel Drum, scria jurnalista Sorina Matei pe blogul sau in 2015. Acele documente ar fi trebuit, potrivit anchetatorilor, să intre în posesia lui Liviu Dragnea, prin intermediul lui Valentin Preda, un alt apropiat de-al său.

Printre cei 9 inculpați pentru fapte de corupție, dosarul 435/P/2012 îi vizează în principal pe Emil Manolachi, ofițerul de poliție judiciară care ulterior a fost dat afară din DNA, care a recunoscut faptele și care a fotografiat cu un aparat, scos din DNA și înmânat informațiile referitoare la firma Tel Drum cuprinse în dosarul penal 67/P/2012 apropiatului lui Liviu Dragnea și pe Valentin Preda, prins pe 19 Februarie 2012 de procurori în timp ce avea documentele la el – aparatul foto care conținea informațiile- și urma să intre în ministerul Dezvoltării ca să se întâlnească cu Liviu Dragnea, mai scrie Sorina Matei.

Declaratii Liviu Dragnea:

  • PSD a castigat alegerile si aveam dreptul legitim sa solicit pentru mine functia de premier. In acelasi timp am tinut cont de doua lucruri: de afirmatiile presedintelui si de o lege in vigoare. Nu vreau sa solicit aceasta functie deocamdata. In acelasi timp nu vreau nici sa arunc aceasta responsabilitate uriasa.
  • In acelasi timp am avut nevoie si sa propunere o candidatura care sa tina cont de cateva conditii: sa nu mearga in interes personal sau pentru presa, sa mearga acolo sa munceasca si in care sa am incredere totala.
  • In acelasi timp, asa cum am spus in campanie si dupa alegeri, nu promovez un conflict inutil. Am venit cu o solutie care sa sper sa fie acceptata, sa realizeze rapid un guvern. Aceasta propunere este o persoana pe care o cunoasteti si care cunoaste activitatea din toate ministerele.
  • Aceasta propunere este si un mesaj puternic ca imi asum intreaga responsabilitate pentru acest guvern.
  • I-am spus presedintelui ca stabilitatea macroeconomica este fara niciun fel de ezitare avuta in vedere in programul nostru de guvernare
  • am inclus in impactul bugetar si unele masuri pe care le-am anuntat in programul nostru de guvernare
  • mergem pana la 2,95% deficit in buget
  • Daca va fi desemnata ar putea fi premierul Romaniei si eu, in primul rand, responsabilul politic, vorbim de un guvern politic care are capacitatea sa-si asume responsabilitati. Responsabilitatea politica este in primul rand la mine si nu am de gand sa o las
  • va fi o monitorizare si o implicare efectiva atat de la partid cat si de la Parlament, indiferent ce pozitie voi avea eu de astazi sau de maine
  • n-am vrut -chiar daca mi-au cerut colegii de partid sau jurnalisti - sa fortez o lege pentru a obtine functia de prim-ministru
  • nu avem de gand sa pornim niciun conflict, dar daca legitimitatea noastra va fi amenintata vom proceda in consecinta
  • plec de la prezumtia de buna-credinta a presedintelui, pe care ne asteptam sa o exercite in zilele urmatoare
  • nu cred ca presedintele va actiona impotriva unui vot popular si impotriva unei majoritati clare, constituite, si care ar putea de azi sa se si mai mareasca
  • Eu sunt un om consecvent si tot ce am spus in aceasta campanie va fi respectat. 
  • Am spus de la inceput ca vom avea o singura propunere. Punct. Nu are rost sa venim cu a doua propunere
  • Cu presedintele am avut o discutie asezata si fomala in care i-am spus ca ne intereseaza ca stabilitatea macroeconomica sa fie mentinute, ca situatia de securitate sa fie mentinuta si intarita
  • De asemenea i-am spus si ca guvernul va fi format din oameni care merg acolo la munca si la colaborare cu toate institutiile statului roman cu conditia ca toate institutiile sa intelega ca sunt ale statului roman si ca trebuie sa actioneze astfel si nu impotriva intereselor Romaniei
  • Sevil Shhaideh este membru PSD din iulie 2015. Nu am facut un concurs de vedete, nu va fi un guvern de vedete. Notorietatea doamnei Sevil Shhaideh si a colegilor va fi data de munca de la guvern
  • Guvernul va avea un drum foarte bine stabilit si articulat pe care trebuie sa-l duca la indeplinire. Nu va fi usor de pus in practica, sigur vor munci mai mult, dar vor avea tot sprijinul
  • Orice Guvern care este instalat pleaca cu speranta ca avea un mandat plin 
  • (Calitatile lui Sevil Shhaideh): capacitatea de munca, stiinta administratiei, o foarte buna pregatire pe absorbtia de fonduri europene, cunoaste foarte bine activitatea ministerelor, 
  • Are calitati foarte bune care o recomanda pentru acest post are o autoritate foarte mare, cateodata prea mare 
  • Nu voi avea nciciodata o atitudine de a conduce ceva din umbra, tot ce voi face, voi face public 
  • Daca presedintele va desemna premierul in aceasta saptamana, din punctul meu de vedere saptamana viitoare vom avea guvernul
  • Despre un scenariu negativ de respingere a propunerii de premier: Nu voi genera niciun razboi dar nu voi fugi niciodata de pe terenul de lupta. Voi veni cu o singura propunere, daca va fi refuzata ne vedem in alta parte 
  • Sevil Shhaideh este un cetatean roman care are toate drepturile























Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

56382 vizualizari

  • +25 (37 voturi)    
    Sevil, mutare in doi pasi... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:35)

    demaGOGU [utilizator]

    ..in primavara Dragnea va fi premier.
    • +15 (35 voturi)    
      maine 22.12.2016 ne vedem in strada (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:48)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      P$D isi bate joc de Romania, de "vointa poporului" exprimata la alegeri.....P$D TREBUIE judecat dupa Legea Ticu, Proclamatia de la Timisoara; este evident ca Lord of TR se foloseste de literamente un cal Troian pentru a modifica Legislatia, Legea 90 nefavorabila lui...In Strada, Indrazniti sa fiti Romani...Dreptate Pana La Capat !
      • +17 (31 voturi)    
        mai degrabă (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:13)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        PSD trebuie judecat după Sharia.
        • +6 (18 voturi)    
          te cooptam in Strada (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:19)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          maine, cum te recunoastem ?
        • +5 (11 voturi)    
          posibil (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:29)

          zz one [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          intr-o moschee noua, daca Sevil aproba
        • +1 (3 voturi)    
          Șah mat (Miercuri, 21 decembrie 2016, 16:03)

          DaciaRomana [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

          Vezi să nu-ți taie capul:))
      • +4 (18 voturi)    
        pai n-ai fost si ieri in strada (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:33)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        am ioesit ieri sa-l sustinem pe ciolos, iar sa iesim? pe frigul asta?
        • +7 (9 voturi)    
          ete fas.. (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:39)

          Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          stai bre acas' ca oricum nu te baga nimeni in seama. ati avut ocazia sa luati masuri, dar la vot n-ati venit.
        • +3 (7 voturi)    
          Shhaideh da, Dragnea nu (Miercuri, 21 decembrie 2016, 14:46)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          Sa ramana legea 90 asa cum e. Legile nu se fac cu dedicatie.

          Credibilitatea Romaniei nu se poate pune la negot.
      • -3 (9 voturi)    
        sigur ca daaaa (Miercuri, 21 decembrie 2016, 14:02)

        U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Pacat ca aseara n-a iesit nimeni in pta Victoriei sa-l sustina pe Cioloche. Aerul curat si miscarea fac bine mintii. Sa iesiti bineee!
      • 0 (6 voturi)    
        Șah mat (Miercuri, 21 decembrie 2016, 16:01)

        DaciaRomana [anonim] i-a raspuns lui un domn

        De ce-și bate PSD de ROU,pt că a propus o turcoaică-tătară pt funcția de Premier,dar oare nu au un Președinte de etnie germanică,nu au avut miniștrii maghiari și de multe alte etnii?
    • +8 (14 voturi)    
      Nu-i totuna? (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:53)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ce mi Dracnea, ce mi S evil
    • +9 (17 voturi)    
      Hahaha (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:56)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      "Îndrăzneşte să crezi în România!" hahaha si au indraznit vreo 40s'ceva %
      Dupa cel mai cinstit guvern urmeaza cel mai Roman premier :)

      Vai vai...stie cineva o unealta sa masoare prostia umana?
    • +7 (17 voturi)    
      iohannis (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:04)

      stefansb [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Daca as fi in locul lui Iohannis acum l-as propune pe Dincu, sau chiar pe Ponta. Astfel PSD-istii n-ar avea ce comenta, ar fi unul de-al lor, dar s-ar certa groaznic intre ei, pt ca Dincu sau Ponta sunt o amenintae pt Dragnea, si nu s-ar da deoparte la comanda lui Dragnea :)).
      P.S. Constitutia spune ca presedintele Romaniei desemneza candidatul, nu presedintele partidului cu cele mai multe voturi
      • +6 (8 voturi)    
        Dancu sau Ponta (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:31)

        Nickson [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        nu au sanse. Judecand dupa alegerea facuta de catre distinsul drumar din Teleorman, eu as crede ca urmatorul pas facut in logica actualei desemnari, ar fi propunerea la functia de premier a unui animal de companie din curtea lui Dragnea. Doar au mai fost precedente de agest gen in istorie.
      • 0 (6 voturi)    
        imi place ca esti o persoana inteligenta (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:36)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        cum ar putea iohannis sa numeasca pe cineva de la psd fara acordul psd? pai persoana respectiva ar lucra impotriva partidului? si psd nu l-ar exclude imediat ci dupa ce i-ar vota guvernul de tehnocrati, nu?
        • +3 (7 voturi)    
          mai citeste constiutia (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:46)

          stefansb [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          Ea spune ca presedintele e cel care desemneaza candidatul, "dupa consultari" nu "cu acordul" partidului care are cele mai multe voturi. Dincu sau Ponta ar accepta, nu sunt din gasca lui Dragnea si ar reprezenta pt ei sansa sa preia conducerea in partid, care partid altfel ii va izola in curand la ordinele lui Dragnea. Daca vor fi respinsi? Nu-i problema. Dupa doua propuneri respinse de Parlament presedintele are dreptul sa dizolve Parlamentul. Sa vedem cate voturi va avea PSD la alegeri anticipate, determinate de faptul ca nu le-a fost acceptata propunerea cu turcoaica asta.
          • +2 (4 voturi)    
            Ai perfecta dreptate doar ca Ponta sau Dancu (Miercuri, 21 decembrie 2016, 16:33)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

            ar fi fost refuzati de toti colegii din PSD si din ALDE carora le-ar fi propus sa fie ministri in guvernele lor. Si asta pt ca IN ACEST MOMENT, repet, IN ACEST MOMENT Liviu Dragnea tine partidul strans in mana (o mana de fier) !

            Este insa suficient sa vina prima sentinta (nedefinitiva) de condamnare a Ayatollahului PSD la pedeapsa inchisorii cu executare, in dosarul de coruptie in care este cercetat alaturi de Bombonica, pt ca stransoarea sa slabeasca mult iar pesedistii de frunte sa inceapa sa-i scape din mana.

            PS. Tocmai de aceea am inceput sa-i spun acum lui Dragnea, LIVASENKO pt ca aduce nu numai la mecla cu dictatorul bielorus ci si la comportament.

            PPS. Nicio grija, mai devreme sau mai tarziu 8eu inclin sa cred ca va fi mai devreme) va reveni la stadiul de LIVACHE ! Sa nu deznadajduim !
    • +5 (11 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:08)

      Mustata lui Dragnea [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      Probabil guvernul provizoriu va avea obiectivul de a modifica legea in asa fel incât premierul să-si poata desfăsura activitatea si din puscărie . Un alt obiectiv va fi amenajarea unui birou ministerial la Rahova . Sau in orice penitenciar , că nu se stie unde isi va ispăsi dracnea pedeapsa .
    • +9 (13 voturi)    
      DRAGNEA TURCITUL (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:17)

      Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      N-as fi asa sigur ca Dragnea va fi premier in primavara...
      Ganditi-va ca si-a asigurat deja, pentru eternitate, numele si REnumele de DRAGNEA TURCITUL...
    • +4 (6 voturi)    
      Credeti ca tov Livasenko nu ar fi vrut sa fie totu (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:40)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      facut dintr-un singur pas ?

      Credeti ca el nu a cautat in PSD un candidat de Prim ministru indo-european, barbat, de origine romana, crestin-ortodox, familist (ups !),cu copii, bun profesionist, membru PSD cu vechime ? Ba bine ca nu. A cautat dar din pacate singurul pe care l-a gasit, din nefericire nu putea ajunge premier din cauza unei legi profund neconstitutionale, asa ca a fost nevoit sa caute si printre ceilalti membri de partid femei. Si a gasit-o pe Sevil !

      PS. Acum sa nu-mi spuneti ca sunteti impotriva egalitatii de gen ! Nu mai vorbesc de celelalte ! ;)
      • 0 (2 voturi)    
        Deocamdata o preferam pe Udrea ca prim ministru (Miercuri, 21 decembrie 2016, 14:01)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Nici macar Dragnea nu-i sufla in ciorba.
        Servim aiatolahul Dragnea de la palatul Victoria . . . .
        • +3 (5 voturi)    
          Mai vorbesti ! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 15:09)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Ce de proiecte a mai realizat si Dragnea cu ajutorul Elenei ! Daca ar putea vorbi liber, nu cred deloc ca s-ar arata nemultumit de colaborare.
  • +19 (33 voturi)    
    asta ne mai lipsea (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:36)

    gic [utilizator]

    poate facem si 2-3 moschei
    • +11 (15 voturi)    
      e pusa (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:46)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui gic

      dupa "capacitati".
      dupa ce a demonstrat ca poate devaliza un judet pentru nicusor constantinescu,fara sa fie prinsa si dupa ce a "colaborat" perfect cu dragnea cand acesta era la minsterul dezvoltarii (hoceagul lui dragnea o demonstreaza), era momentul pt. o persoana capabila si ascultatoare, prin intermediul careia dragnea va reusi sa faca praf Romania, dupa modelul experimentat de el la Teleorman, cand era jupan sef.
    • +5 (13 voturi)    
      Moscheea Salvarii Neamului... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:50)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Poartă văl Sevil asta? Ce naționalitate are? Dacă-i turcoaică e taman ce trebuie pentru PSD; că turcii se primesc la luat peșcheșul. Cu MAFIA ROSIE nu te plictisești niciodată....
      • -1 (5 voturi)    
        este de nationalitate ROMANA (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:37)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        asa scrie peste tot in actele ei. aaa, etnia este altceva. dar nici la romi si nici la maghiari nu scrie etnia ci doar nationalitatea
        • +1 (3 voturi)    
          intrebarea era (Miercuri, 21 decembrie 2016, 15:19)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          daca o are si pe cea turca
    • +3 (15 voturi)    
      almanahu snackbar (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:55)

      Cata79 [utilizator] i-a raspuns lui gic

      :))))))))))))
      dupa ce ca nu mai scapam de comunisti,
      ne mai dam si cu arabetii....
    • +4 (6 voturi)    
      Hahaha (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:28)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui gic

      "Îndrăzneşte să crezi în România!" hahaha si au indraznit vreo 40s'ceva %
      Dupa cel mai cinstit guvern urmeaza cel mai Roman premier :)

      Vai vai...stie cineva o unealta sa masoare prostia umana?
      • +2 (4 voturi)    
        Prostia umană (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:58)

        marcelp55 [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        Era pe vremuri, unitatea de măsură a prostiei, găsită de chinezi, se numea ȚIAN, și avea submultipli, decițian, centițian și MILIȚIAN
    • +2 (4 voturi)    
      Pentru votantii rosii (Miercuri, 21 decembrie 2016, 16:51)

      VioP [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Multumiti din inima partidului

      Si conducatorului iubit

      Ca v-a prostit
  • +23 (29 voturi)    
    deci (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:37)

    BillytheGreat [utilizator]

    Werner si Julien e cah hamstere dar Rupe limba prenume Rupe limba nume e ok?
  • +45 (53 voturi)    
    Basescu ca de obicei a fost cel mai informat (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:38)

    Susufler0 [utilizator]

    si a stiut pe cine va propune Dragnea premier !

    Cum va explicati altfel ca l-a numit de acum 2-3 zile pe Dragnea Ayatollahul PSD?
    • +12 (14 voturi)    
      Haha (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:00)

      Astronautul [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Buna asta... nu ma gandisem pana sa spui! :)
  • +12 (28 voturi)    
    Basescu ca de obicei a fost cel mai informat (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:38)

    Susufler0 [utilizator]

    si a stiut pe cine va propune Dragnea premier !

    Cum va explicati altfel ca l-a numit de acum 2-3 zile pe Dragnea Ayatollahul PSD?
  • +32 (36 voturi)    
    =))) (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:38)

    igorashu [utilizator]

    E alegerea perfecta dupa circul pe care l-au facut cu Soros si imigrantii musulmani.
  • +20 (24 voturi)    
    Mi se pare din tabara Soros (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:39)

    serban b [anonim]

    Asta e romanca ?
    • +11 (13 voturi)    
      e gulenistă (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:45)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui serban b

      Erdogan îi alungă, noi le dăm bir, haraci, peșcheș.
    • +5 (7 voturi)    
      nu, (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:48)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui serban b

      e amarasteanca.
      4 case in Siria si una la Constanta, asa de inceput de mandat de prim ministru.
      • 0 (2 voturi)    
        din pacate (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:43)

        dan.d [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        apartamentele alea din Siria nu stiu daca mai fac mare lucru ... sau daca o mai fi ramas ceva din ele;
        intrebarea mea e : de ce in Siria????
        • +2 (4 voturi)    
          barbat-su (Miercuri, 21 decembrie 2016, 16:36)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui dan.d

          stie de ce.
      • 0 (2 voturi)    
        bombardate (Miercuri, 21 decembrie 2016, 15:32)

        aniod [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        casele, sau in picioare?
  • +21 (25 voturi)    
    Sa nu fiu (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:43)

    SRA [utilizator]

    Sa nu fiu rautacios, parafrazez pe Madame primarita capitalei una FIREA de Voluntari ce nume are aceasta Doamna propusa premier ?
    • +11 (13 voturi)    
      are (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:50)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      un nume de roman verde, crestin ortodox, conform sloganului psd. cred ca prea veselul daniel exulta de fericire, exact ca in campania prezidentiala cand dadea cu anatema asupra lui johanis.
  • +19 (23 voturi)    
    Cat se poate de clar cine va fi de fapt premier... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:44)

    Lucian P. [utilizator]

    "Sevil Shhaideh s-a căsătorit în 2011, iar presa a scris că naşi de cununie au fost Liviu Dragnea şi şeful Consiliului Judeţean Constanţa, Nicușor Constantinescu.
    Liviu Dragnea a afirmat, miercuri, însă că Sevil Shhaideh nu îi este fină, deoarece în religia musulmană nu există termenul de naş, şi că la căsătoria acesteia i-a fost "martor", alături de alte persoane.
    El a adăugat că o cunoaşte pe Sevil Shhaideh de 15 ani, iar la căsătoria acesteia a fost martor alături de alte persoane."
    • +8 (14 voturi)    
      ca (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:54)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lucian P.

      martor la casatoria cucoanei, a vazut ce tre sa vada nasul?
      curios. alogenul de tonta era pretin cu turcu, dragnea e pretin si martor cu sirianca, dar castiga alegerile cu nationalismul verde romanesc crestin ortodox.
    • +6 (8 voturi)    
      "La alte persoane" mai era de fapt doar una: (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:10)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian P.

      Nicusor Constantinescu ! E adevarat dpdv al gabaritului face cat patru !

      PS. De ce i-o fi fost rusine lui Dragnea sa spuna adevarul ?
      • +2 (4 voturi)    
        In acest fel (Miercuri, 21 decembrie 2016, 15:17)

        manusha [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        si Nicusor Constantinescu va fi putin prim-ministru.
  • +27 (33 voturi)    
    Mândri ca suntem români (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:46)

    raulito [utilizator]

    Oare BOR ce spune ca va jura cu mâna pe Coran? E prea puțin important.
    Dar este oare capabilă pt acest post? Am dubii.
    • +4 (6 voturi)    
      Nu... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:44)

      gg002 [utilizator] i-a raspuns lui raulito

      Ea nu trebuie sa fie capabila. Ea e o marioneta doar, pentru simplul fapt ca dragnea nu poate fi PM. Deocamdata
    • 0 (4 voturi)    
      Alegerea perfecta (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:44)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui raulito

      Va jura cu mana pe Biblie, ca toata lumea! :)).
  • +26 (36 voturi)    
    Bineeee bosss (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:47)

    mikeyu [utilizator]

    Dacian, strain bruxelez, a dus romanica in colaps. Tanti (cum plm o cheama??????), romanca get beget, crestina, ortodoxa, ne va ducea decat pe noi culme ale progresului!

    PS: credeam ca jokerii au fost scosi din carti. Ne-o dadu dragonea.

    PPS: toate greselile si dezacoardele (:J) sunt intentionate.
    • +8 (10 voturi)    
      Cum o cheamă (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:59)

      Soarele [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

      Se pronunţă "Şah-haide"...
      Cum ar fi "Şah şi mat, bine jucat"
      (fac şi eu haz de necaz)
    • 0 (0 voturi)    
      nu toată românica (Miercuri, 21 decembrie 2016, 19:37)

      un_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

      ci doar o parte.
      Cioloş nu a fost capabil sa ducă toată românica în colaps. Pentru aşa ceva i-ar mai fi trebuit o chestie numită carismă. Idem pentru năucul celălalt care s-a trezit în parlament şi nu s-a dumirit încă ce caută pe acolo. :)
  • +24 (26 voturi)    
    hmmm... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:49)

    seven [utilizator]

    Nu ne ramane de facut decat sa ne bucuram (ca altceva n-avem de facut) ca o astfel de decizie nu poate decat sa scada din popularitatea PSD-ului. Adica, nu vad cum ar putea multumi aceasta propunere pe votantul clasic PSD-ist ...
    • +2 (4 voturi)    
      Mai draga votantul psd a tot fost educat (Miercuri, 21 decembrie 2016, 14:16)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui seven

      de peste 27 ani. Pilele, cunostintele, relatiile e cheia succesului. N-ai nu ai. Ai, ai, ai . . . .
  • +47 (49 voturi)    
    pai ce-ai facut ma nene maaa....? (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:50)

    breezer [utilizator]

    Va luati de Ciolos pentru ca il cheama Julien si voi veniti cu Sevil?? Va luati de Iohannis ca nu e ortodox si voi veniti cu un musulman (deci nici macar crestin) ??
    A nu se intelege ca subscriu criteriilor astea tampe prin care cataloghezi un om dupa nume si/sau religie, insa nu pot sa remarc ipocrizia ordinara a PSD-ului care inca mai prinde la milioanele de primate votante din Romania. Important e ca e o buna profesionista!!! Poate confirma si Nicusor Constantinescu!
    • +8 (12 voturi)    
      Mi-ai luat vorbele din gura (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:39)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui breezer

      Exact acelasi lucru aveam de gand sa comentez si eu. In mod cert, aceste criterii nu-si au locul intr-o societate civilizata, dar ardoarea cu care se intoxica populatia cu mesaje nationaliste, ultra-conservatoare este periculoasa, cu atat mai mult cand exista atatea persoane care "pun botul" la asa ceva. ssssssss

      Penibil in cel mai pur sens.
  • +19 (21 voturi)    
    Premier SF, ca si programul scos din palarie (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:51)

    deval [utilizator]

    de borfasi.... Doua sau trei elemente au termen in program psd restul, mai vorbim in 2020, inainte de alegerile urmatoare !!
  • +10 (12 voturi)    
    Premier SF, ca si programul scos din palarie (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:51)

    deval [utilizator]

    de borfasi.... Doua sau trei elemente au termen in program psd restul, mai vorbim in 2020, inainte de alegerile urmatoare !!
  • +18 (20 voturi)    
    Magarie ordinara...... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:51)

    polonyca [utilizator]

    Penalul asta si GIO a PSD , efectiv , isi bat joc de tara asta !! Asta nu e tara lor si nici nu tre sa permitem s-o captureze in felul asta cripto-comunist !!!
    • +2 (4 voturi)    
      corect (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:00)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      era "nu trebuia" ca alegerile au fost.
  • +7 (9 voturi)    
    Magarie ordinara...... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:51)

    polonyca [utilizator]

    Penalul asta si GIO a PSD , efectiv , isi bat joc de tara asta !! Asta nu e tara lor si nici nu tre sa permitem s-o captureze in felul asta cripto-comunist !!!
    • +3 (5 voturi)    
      A furat la alegeri... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:51)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      de ce nu ar fura și postul de premier?
  • +15 (25 voturi)    
    ha (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:52)

    Mazeta [utilizator]

    Consilierii israelieni ai lui Dragnea fac minuni. L-au învățat să bage în ceață dușmanii, să țină un secret, să lucreze prin locotenenți și să atace surprinzător. Mai trebuie să-l învețe să facă bani.
    • +6 (8 voturi)    
      stie sa faca bani (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:56)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      dar pentru el
    • +5 (7 voturi)    
      Nu pot sa cred (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:34)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mazeta cu un comentariu pe HN pe care ia plusuri,
      • +3 (5 voturi)    
        Ha, ha (Miercuri, 21 decembrie 2016, 15:24)

        manusha [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

        A trecut de partea poporului!
        • +4 (6 voturi)    
          S-a pris pana si el (Miercuri, 21 decembrie 2016, 15:46)

          falcoind [utilizator] i-a raspuns lui manusha

          Ca ăștia ne-o trag în toate găurile fără Vaselina.
  • +15 (17 voturi)    
    plm (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:53)

    liviu_ [utilizator]

    din lac in putz
    "nu cred ca presedintele va actiona impotriva unui vot popular si impotriva unei majoritati clare, constituite, si care ar putea de azi sa se si mai mareasca" - https://scontent.fotp3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-0/s480x480/15622766_1371266572906494_3559671206550140219_n.jpg?oh=61089aad62319bc47182a4941581d877&oe=58F8F066

    daca e sa respeectam votul popular Iohannis ar trebui sa propuna premierul... zic si eu...
  • +30 (32 voturi)    
    HAHAHAHA (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:53)

    minos [utilizator]

    Ce lovitura pentru nationalstii PSD ultraortodocsi, le-au pus prim ministru o femeie musulmana care a jurat pe Coran :)))))))))))))))))))))) . Dar asta nu e grav, grav este ca a fost mana dreapta a lui Nicusor, deci e obisnuita cu sifonatul banilor.
    Mai poate zice acum cineva ca romanii sunt nationalisti? Presedinte neamt, prim ministru turcoaica.
    • +5 (7 voturi)    
      A avut dezlegare.. (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:52)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui minos

      de la Inalt Prea Securistul Daniel?
    • +3 (5 voturi)    
      Sprijina si ungurii care nu recunosc (Miercuri, 21 decembrie 2016, 14:19)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui minos

      ziua nationala a Romaniei
  • +18 (20 voturi)    
    Culegem ce a votat (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:54)

    Martinezu [utilizator]

    Bine ca nu l-a numit pe Nicusor Constantinescu in persoana.
    Asadar, cum te inrudesti cu Dragnea, cu capeti o functie in stat. Statul de drept votat pe 11 decembrie, sa fim intelesi.
  • +23 (25 voturi)    
    curcile (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:54)

    Crist y [anonim]

    ... rad in cor de toata propaganda latrinei, nu am nimic cu d-na dar ea reprezinta fix categoria cea mai atacata de corifeii lui voiculescu. Imi pare rau de dansa, sincer...
    In alta ordine de idei mi-am lamurit problema de ce au vrut alde psd impreuna la presedinte. Ca-n bancul cu militenii care umbla tot cate 3: ptr. ca unul stie sa scrie, unul sa citeasca si unul pazeste doi oameni de cultura....
  • +12 (16 voturi)    
    mai lasa-ma in durerea mea (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:54)

    nea_caisa [utilizator]

    cu responsabilitatea voastra politica. daca erati responsabili paraseati scena politica acum 10 ani. nu-mi vine sa cred cata pulime va inghite dejectiile.
  • -2 (12 voturi)    
    surpriza, nu? (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:54)

    king david hotel [utilizator]

    N-a stiut nimeni si a fost o buna idee. Au fost zile linistite, fara scandalul uzual de dupa alegeri si pana la numiri.
  • +17 (21 voturi)    
    surpriza (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:54)

    normalpeople [utilizator]

    Teapa marca PSD. In campanie se dau mari nationalisti si crestini si dupa alegeri uita de ce au fost votati! Asa sunt unii romani de naivi....
    Nu i-am votat pentru ca la ei minciuna este regula care s-a confirmat si de data asta! Am votat PMP si nu imi pare rau.
    Multumim inca odata celor care nu au votat!
    • +4 (6 voturi)    
      Corect! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:08)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui normalpeople

      Si nu e prima oara cand se intampla..poate vor invata si o parte din romani sa nu mai ''puna botu' '' la orice aud in campanie..in campanie toti au imunitate pentru declaratiile facute..adica pot spune ce vor si nu patesc nimic .
  • +16 (18 voturi)    
    Politica (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:57)

    adro [utilizator]

    Probabil intentia lui Dragnea a fost sa propuna premier o persoana cu care romanul de rand sa nu simpatizeze prea tare, ba chiar sa ajunga sa vada cu ochi buni viitoarea miscare de inlocuire a premierului provizoriu cu ... Dragnea (chiar si cu condamnare cu tot).
  • +1 (19 voturi)    
    praf (Miercuri, 21 decembrie 2016, 11:59)

    gituca [utilizator]

    La-ti facut praf pe neamt (vezi cap de porc). Sa va vad acuma dirijati de o turcoaica!
    • +8 (10 voturi)    
      hmmm (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:41)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui gituca

      cred ca ai vrut sa zici romani! Ca noi o sa avem de suferit
  • +17 (19 voturi)    
    Dracneo... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:00)

    astronaut [utilizator]

    ai plesnit cu mamaliga-n geam ! Dna este foarte capabila , dar sefii dansei din administratie sunt prin puscarii ! stiim ca esti foarte frustrat datorita acelei Legi , dar asta nu-ti da dreptul sa propui o marioneta in fruntea Guvernului !
  • +11 (13 voturi)    
    mare supriza, pupila lui Dragnea (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:00)

    Joan [utilizator]

    numirea asta este tipica pt un stat comunist. Dragnea a devenit "papusar" ca sa citez un "fost". Cate limbi vorbeste dna SH ? Chiar are stofa de politician de anvergura ? O sa fie ea presedintele comisiei europene in 2019 din partea Romaniei ?
  • +3 (17 voturi)    
    Smart Dragnea (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:02)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Sau israelies..
  • +14 (18 voturi)    
    hahahahah... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:03)

    unualibro [utilizator]

    Tot anul au urlat astia mandri ca sunt romani ca strainii ne conduc tara. Ce cauta un neamt in fruntea tarii? Ce cauta unu' "50% francez prin nevasta" ca prim ministru. Care o fi mai roman? Un turc, un tatar, un neam sau un francez? Teapaaaa! Sevil Shhaideh, un roman pur, heterosexual si crestin ortodox prim ministru.
  • +16 (20 voturi)    
    Bataie de joc (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:03)

    Astronautul [utilizator]

    Asta e bataie de joc deja. Chiar nu stiu ce altceva se mai poate spune...
    • +5 (7 voturi)    
      e a (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:05)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      doua bataie de joc.
      prima a fost fierea la primaria capitalei.
  • +15 (17 voturi)    
    Da ce surpriza! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:04)

    JestersTear [utilizator]

    Inseamna ca de Craciun d-na PM musulman va fi la birou, este? Gata am rezolvat cu intocmirea bugetului pe 2017.
    E tare ca fularul, iute ca mustarul - boss Dragnea asta!
    :-)
    • +1 (3 voturi)    
      Nu (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:53)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

      Pe surse se spune ca va primi botezul creștinesc :)
  • +2 (12 voturi)    
    Uraaa! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:05)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Romania e salvata. Niciun terorist nu va mai avea de gand sa faca vreun atentat contra romanilor. E clar ca teroristii ISIS vor tine cont de faptul ca o tara cu un premier musulman nu poate fi o tinta a lor. In plus, dupa ce Presedintele o va desemna de frica sa nu fie acuzat de PSD ca are ceva impotriva musulmanilor, va pierde increderea romanilor, dupa care lui Dragnea ii va fi foarte usor sa gaseasca un alt motiv pentru a-l suspenda.
    Nu mai am nimic impotriva lui Dragnea pentru ca nu a numit-o pe Olguta din Craiova. A gasit solutiua ideala pentr a-l aduce la ascultare pe Presedinte.
  • +12 (14 voturi)    
    "Patrioti" doar pe interes (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:05)

    unfruct [utilizator]

    Acum de ce nu sar patriotii in sus ca ne fura tara strainii? Sau ca ea nu are nume romanesc(u) sau ca nici macar nu e ortodoxa? (nu ca ar trebui sa fie asta un criteriu).

    Ca la Ciolos toti se agitau legat de numele lui, iar la Johanis ca nu e ortodox.
    Unde mai sunt "romanii get-beget"?

    Tare sunt curios cum o mai dreg si pe asta... sau poate merg mai departe, ca interesul e cel care conteaza.
  • +18 (20 voturi)    
    am scapat (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:06)

    seven [utilizator]

    Pffui.... Bine ca n-a pus un premier de-asta cu nume strain (Julien, Iohannis, Clotilde, etc...) ca astia-s oamenii lui Soros si ne vand tara. A ales un adevarat roman crestin, exact asa cum Antena 3 a propovaduit. Amin!
  • +14 (16 voturi)    
    !? (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:07)

    Cosmin-cel-Mare [utilizator]

    De ce oare femeia asta imi aduce aminte de profesoara grevista, Cristiana Anghel?!
  • +8 (26 voturi)    
    exista si parti bune! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:07)

    Humbert [utilizator]

    parti bune:

    1. e femeie
    2. nu e Gabriela Firea
    3. e musulmana, poate cu ocazia asta intelege si bizonul roman ca musulmanii "e si ei oameni" si ca in general mai exista si alte religii in afara de ortodoxismul rusesc

    parti proaste
    1. e PSD-ista.

    hai sarbatori fericiti.
  • +15 (17 voturi)    
    Huuuuu!!!! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:09)

    dandra [utilizator]

    Asta a furat impreuna cu nicusor constantinescu.
    oare ce parere are BOR despre prim ministra musulman?
    parca BOR era impotriva unor anumite persoane, ba nu e combinata, ba nu are copil. Sa va vad acum.

    Ce fata de bucatareasa are.

    si-a pus dragnea bine omul pe care sa il controleze.

    vai de capul nostru
  • +12 (18 voturi)    
    nu ne vindem tara (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:09)

    of of [utilizator]

    O dam pe degeaba.
  • +13 (15 voturi)    
    De-as fi Ionannis i-as trimite la plimbare (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:10)

    mr_mojo [utilizator]

    Si la a doua gluma de genul asta i-as trimite din nou la plimbare cu toate riscurile.
    Am inteles ca nu Draknea, dar nici chiar oricine. In orice caz, e clar rolul primului prim-ministru: sa curete calea (de legi potrivnice) ca sa vina primul necromancer al tarii ce isi mesteca mustata de ciuda ca nu poate sta cu picioarele pe bioul de la Palatul Victoria.
    • +1 (3 voturi)    
      De-as fi Ionannis i-as trimite la plimbare (Miercuri, 21 decembrie 2016, 17:16)

      vi_escu [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      si faci rost de-o suspendare :))))
  • +17 (19 voturi)    
    Pai ce facem bo$$? (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:10)

    McChicken [utilizator]

    Tovarase Dragnea, nu ziceai ca trebuie sa il cheme Gheorghe pe noul prim ministru? Tu vii tot cu Julien, Werner si Soros?!?
    Oare ce parere are coalitia pentru familie? Dar alegatorul din Teleorman?

    :)))))
    • -2 (2 voturi)    
      exact (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:32)

      normalpeople [utilizator] i-a raspuns lui McChicken

      Ca semnatar si simpatizant al initiativei Coalitiei pentru familie cer o pozitie oficiala a acesteia despre aceasta magarie! Deasemenea si BOR!
      Nu am votat PSD deci am tot dreptul la o explicatie!
    • 0 (2 voturi)    
      alegatorul din teleorman? (Miercuri, 21 decembrie 2016, 15:50)

      anonimicus [utilizator] i-a raspuns lui McChicken

      E mort de mult. Chit că votează în continuare.
  • +9 (13 voturi)    
    l-a lovit (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:11)

    chiuariu [utilizator]

    pe klaus in corectitudinea politica. chiar daca trece de investitura, nu apuca primavara. idiotii astia sunt tot in contratimp cu vremurile si cu poporul roman.
  • +11 (13 voturi)    
    Suna a bataie de joc... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:11)

    rov [utilizator]

    Nu vreti sa ma lasati premier pun un "roman ortodox" reprezantativ pentru natie...
    Imi e clar baietii lucreaza la distrugerea acestui popor, cu largul concurs al nostru, al ne/votantilor.
    • +10 (14 voturi)    
      ironie fina (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:41)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Doamna Sevil a invatat sa fie manager de ONG de la organizatia USAID care impreuna cu Soros a finantat Panama Papers.
  • +14 (18 voturi)    
    cea mai amre tradare s apui un musulman premier (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:12)

    martel55 [utilizator]

    cea mai mare tradare posibila din istoria romaniei, intr-o tara eminamente crestina sa fie numit un prmeier musulman, car epe deasupra mai e casatorita si cun un sirian....e clar ca vom fi invadati de arabi daca asta junge premier...oricum dragnea SI PSD AU DOVEDIT CA TOATA PROPGANADA CU SOROS DIN CAMAPNIE A FOST APA DE PLoaie, adevaratii reprezentanti ai lui soros fiind chiar el si psd-ul...e cea mai amre tzeapa data vreodata alegatorilor
  • +16 (18 voturi)    
    chiar ne crede prosti asta (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:13)

    Mawrkuss [anonim]

    auzi la el ""aveam dreptul legitim sa solicit functia de premier" .... cum adica "LEGITIM"!? daca tocmai legea iti interzice.
    • +2 (4 voturi)    
      cred ca e doar ignoranta (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:15)

      mrness [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

      Probabil nu stie definitia cuvintului "legitim".
  • +11 (13 voturi)    
    WTF? (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:13)

    banel [utilizator]

    Ce o recomanda pe individa asta in afara faptului ca este omul lui Dragnea?
    • +11 (13 voturi)    
      atentie (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:39)

      rrat [utilizator] i-a raspuns lui banel

      e de ajuns
  • +21 (23 voturi)    
    mda (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:14)

    SoulSearcher [utilizator]

    eu zic ca era si timpul sa avem un prim-ministru musulman intr-o tara 98% crestina

    multumim PSD, multumim votantilor PSD, aia care aprind lumanari la biserica, acu o sa fiti tare multumiti cu un prim ministru musulman cu legaturi cu Gulen... o sa inceapa sa apara tot felul de turci dubiosi pe holurile palatului victoria

    faptul ca e fina lu` dragnea si a lu` nicu` de la constanta e un aspect minor :)))))))))))))
  • +3 (9 voturi)    
    .. (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:17)

    xerxes2001 [utilizator]

    Ce o recomanda peaceasta doamna la aceasta functie...
    Mi se pare ca e o bataie de joc numirea asta..
    Nu sunt rau..dar mi se pare halucinant sa propuna un musulman la functia de prim-ministru...intr-o tara crestina
  • +6 (10 voturi)    
    ha-ha (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:17)

    Jaj [utilizator]

    Vinde tara strainilor :D
    Nu este crestin, nu este ortodox :)
    bine...bine.. eu rad, dar intr-un fel ma bucur ca avem o conducere multi-culturala :)
  • +10 (12 voturi)    
    bun asa (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:20)

    ciufy [utilizator]

    se cunoaste ca a stat la aceeasi masa cu Nicusor :). Va dati seama ca nimeni nu o sa miste in Guvern cu Nikita de fata :). Spor doamna, succes, gata, la treaba, eu am pregatit borcanele. Sa curga laptele si mierea!
  • +16 (18 voturi)    
    Doamne mancati-as sufletul! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:20)

    alegzandru [utilizator]

    Ba carnatule, o propui pe fina-ta, eleva unui infractor notoriu, una care a colaborat cu tine la ministerul Subdezvoltarii pentru cea mai puternica pozitie in stat??? Vezi ca pentru ceva comparabil ca speta dar insignifiant ca valoare ai al doilea dosar penal!

    Bulanul asta isi bate joc de o tara intreaga, dar las ca nu e rau. Noi ne-am batut de fapt joc de noi insine cand am votat PSD sau nu am iesit la vot, deci sa inceapa circul!

    Poate nu o accepta Iohannis si a doua propunere va fi Nicusor Constantinescu in persoana, cu Mazare vicepremier :(
  • +7 (15 voturi)    
    Dragnea este un ticalos (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:21)

    Frank777 [utilizator]

    isi bate joc de poporul roman.Cum sa pui un musulman priministrul poporului roman? Isi bate joc Dragnea in cel mai abject mod de popor.Se razbuna Dragnea si isi bate joc.Cum o sa reprezinte Romania un musulman.Ce porcarie este asta.Daca Johannis are putina barbatie respinge de 3 ori priministrul si provoaca alegeri anticipate cu orice risc.Jos PSD,Jos Dragnea.
  • +11 (13 voturi)    
    pfff (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:21)

    tirolez [utilizator]

    Cum era aia ca vindem tara lui Soros si multinationalelor? Daca indraznea alt partid sa numeasca un musulman PM........Dar cum spuneam, toti conspirationistii de serviciu nu vor vedea nimic ciudat in asta.
  • -12 (26 voturi)    
    zxzxzxz (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:22)

    solar [utilizator]

    Imi pare rau sa spun, dar DRAGNEA a dat o lectie de democratie intregii EUROPE ! ROMANIA ESTE DEJA UN EXEMPLU SI UN PUNCT DE REFLECTIE MAJORA SI BENEFICA ! Regret , dar nu pot sa nu vad uriasele consecinte ale acestui gest ! Aci nu mai este vorba de cinism nationalist sau socialist comunist . Este un drum deschis pentru Romania intreaga.
    • +2 (6 voturi)    
      bravo (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:48)

      costinescu [utilizator] i-a raspuns lui solar

      bravo, foarte bine, treci pe la casierie
      • +3 (5 voturi)    
        xaxaxax (Miercuri, 21 decembrie 2016, 15:44)

        solar [utilizator] i-a raspuns lui costinescu

        Maestre COSTINESCU, nu am la ce caserie sa ma duc . E... inchis peste tot ! Rusii au tras obloanele de cand cu asasinatul (consecinte uriase pt ORIENT !) Americanii sunt indisponibili de cand cu alegerea TRUMP ) consecinte uriase pentru mapamond !) Chinezii nu au agentii in RO(sunt si foarte zgarciti din cauza celor peste un miliard de guri de hranit !) Asa ca...
        Dincolo de astea toate, si de glumițe si de refulari, in cei 27 de ani nu am votat absolut niciodata cu FSN; PSDR;PSD;USL .Nu sunt membru al niciunui partid si-mi duc traiul in privat atat cat ma duce mintea, puterile si banii castigati in acest fel. OK?
  • +3 (7 voturi)    
    hahahahaha (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:23)

    costinescu [utilizator]

    JIHAAAAAAAAD!!!!
  • +11 (13 voturi)    
    Pai? (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:25)

    Soljenitin [utilizator]

    Pai cum, bo$$, nu mai este nevoie in conducerea tarii de romani tineri, vii si verzi?
  • +11 (13 voturi)    
    Romania condusa cu mana pe Coran (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:26)

    kosfunny [utilizator]

    Bine ca sareau in sus multpreabogatii si multpreapericitii popi ca vom avea un Presedinte neortodox ! :) Aspeptam provincia ! :)
  • +13 (15 voturi)    
    Bre Postaci! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:26)

    Sani [utilizator]

    V-ati luat tara inapoi carevasazica!

    Oh, ce mai ziceti acum de Julien & Klaus?

    Pardon, acum sunteti europeni, nu mai aveti treaba cu nationalistii nu-i asa?
  • +13 (15 voturi)    
    ce fumezi bai liviut? ori ai baut prea mult (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:26)

    mnicku [utilizator]

    ce texte de condamnat penal, agramat , citez :

    " In acelasi timp am avut nevoie si sa fac o candidatura care sa tina cont de cateva conditii: sa nu mearga in interes personal " - deci finutza nu-i enteres personal

    " am avut nevoie sa fac o candidatura "
    corect : a trebuit sa propun o candidatura

    in acelasi timp pune mina si invata limba romana bai nenorocitule !!!!!!!!!!

    inca o perla dupa " face sens"
  • +9 (13 voturi)    
    s-a impartit tara in 2 (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:28)

    pb80tm [utilizator]

    in bugetari si in privati. primi sunt stapanii, ceilalti sunt slugi. la ce trese si medalii bugetare are aceasta doamna e clar pt tot investitoru privat ce taxe si impozite al paste. homo psdeus e tinarul asistat al carui singur vis este sa devina pensionar bugetar. imi pare rau de singurele categorii sociale captive aparatului bugetar, care raman masa de manevra si presiune in societate: doctorii si profesorii. in capul lor se vor sparge toate dandanalele celorlalti bugetari. politisti, militarii magistratii si functionarii publici, ei vor lua partea leului. singurii privati acceptati sunt mulgatorii banului public si infractorii fiscali care promoveaza mita anaf.
  • +6 (8 voturi)    
    Indraneste sa crezi in... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:29)

    NWalker [utilizator]

    capacitatea de munca, stiinta administratiei === in cel mai nereformat Minister din Romania

    o foarte buna pregatire pe absorbtia de fonduri europene === sub pulpana lui Constantinescu cea mai spagara unitate administrativa(dupa Buc!) din Romania. cea mai mare spaga in EUR/MW la instalarea centralelor eoliene din Europa
  • +14 (18 voturi)    
    O meritam! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:29)

    Adri70 [utilizator]

    O meritam, popor blestemat, de milogi retarzi. Turma de oi puturoase, asistate social!
  • +3 (5 voturi)    
    Mana dreapta? (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:31)

    DanTeo [utilizator]

    Titlu bine facut.
  • +14 (16 voturi)    
    tzeapa (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:37)

    sfinxuldinbucegi [utilizator]

    PSD a dat o mare tzeapa votantilor ei. Premierul propus Nu e roman, Nu e ortodox, mai mult poate fi catalogat ca sorosist (s-a specializat la USAID America, o organizatie expulzata din Rusia si Bolivia pentru implicare in politica interna; o organizatie ce finanteaza miscarile LGBT).
    • +1 (3 voturi)    
      la nu e roman , ai gresit ! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:02)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui sfinxuldinbucegi

      e nascuta si crescut in romania , cetatean roman , oricum e o smecherie de-a lui dracnea!
    • +1 (9 voturi)    
      .... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:04)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui sfinxuldinbucegi

      USAID a finantat "civilizarea" multor primarii din RO, ce tot e obsesia asta sorosista?! Dar ce lovitura pentru spalatii pe creier care turbau cu soros in gura.
  • +3 (5 voturi)    
    Mâna dreaptă (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:37)

    marcelp55 [utilizator]

    Mâna dreaptă cu care ... ?
  • +28 (30 voturi)    
    Ia explicati-mi si mie! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:39)

    Sa FimSeriosi [anonim]

    As vrea sa vina sa-mi explice si mie Sevil Shhaideh si jegosii de la Antena 3 urmatoarele idei vehiculate de pesedisti in campanii:
    - Ciolos nu e roman fiindca il cheama Julien
    - Iohannis nu merita sa fie presedinte, fiindca nu e ordodox.

    Cadâna Sevil este turco-tatara, casatorita cu un sirian si va jura cu mina pe Coran.

    Indrazneste sa crezi in prosteala!
    • +7 (11 voturi)    
      Ba e româncă (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:47)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Sa FimSeriosi

      vorba cântecului:
      Garofița s-a uscat,
      Calul lui Dragnea a scăpat,
      Shhaideh, mândruțo, Shhaideh, mândro,
      Shhaideh, mândruțo, mândra mea!
      • +1 (3 voturi)    
        Super (Miercuri, 21 decembrie 2016, 16:19)

        VioP [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        Asta e slagarul psd-istilor !

        Are sanse sa devina slagarul tuturor !!!
  • +8 (14 voturi)    
    Dragnea chiar ne ia de prosti? (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:42)

    zavaidocul [utilizator]

    Nu am nimic cu doamna respectiva, nu o cunosc, poate chiar ar fi un premier bun, DAR cand castigi alegerile pe o campanie in care infierezi tot ce e strain, multinationale, Soros, Ciolos etc., sa propui un musulman cu nume romanesc neaos mi se pare bataie de joc la adresa romanilor care te-au votat.

    Nu ne ramane decat sa speram ca furia populara impotriva strainilor se va intoarce cu efect de bumerang asupra PSD-ului. Daca votantii PSD-ului ar avea un minim de consecventa, atunci ei ar fi cei care ar respinge primii aceasta propunere.

    Nu mai are sens sa comentam nesimtirea lui Dragnea cu acel "deocamdata"...
    • +2 (6 voturi)    
      Iohannis (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:24)

      normalpeople [utilizator] i-a raspuns lui zavaidocul

      Daca are coloana vertebrala Iohannis poate refuza. Ii poate bate cu propriile arme- in campanie a-ti atacat tot ce nu e romanesc si are legaturi dubioase acum nu puteti pune un premier care are toate aceste calificative pentru ca oamenii v-au votat pentru exact opusul.
      Sa vedem daca il tine!
      Poporul va fi cu el! Chiar si cei care au votat PSD!
    • 0 (0 voturi)    
      Problema e (Miercuri, 21 decembrie 2016, 19:38)

      un_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui zavaidocul

      că voi chiar sunteţi.
      Din păcate. :(
  • +2 (6 voturi)    
    ! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:42)

    Kpriciu [utilizator]

    Un premier curat murdar!

    Sarbatori Nefericite si pesediste alora din tara, care n-au iesit la vot, dar si celorlalti!))
  • -3 (11 voturi)    
    Felicitari Sevil (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:50)

    vigni [utilizator]

    Cunoste in detaliu toata administratia publica Romania
    Fiind secretar de stat in Min. dezvoltarii stie iarasi tara si economia
    intr-un studiu ANIAP din 2006 deja radiografia cerintele tarii!
    Felicitari si Succes!
    • +1 (3 voturi)    
      Pe vremea cand Dragnea era la Min. dezvoltarii (Miercuri, 21 decembrie 2016, 14:33)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui vigni

      s-a croit ordonanta cu migratia primarilor. Faptul ca a fost declarata neconstitutionala nu a impiedicat migratia lor.
    • 0 (2 voturi)    
      Intr-adevar (Miercuri, 21 decembrie 2016, 16:15)

      VioP [utilizator] i-a raspuns lui vigni

      Asa de mult s-a auzit despre studiul asta !!!
      la fel cum s-a auzit si de ea

      Cred ca sunt foarte bucurosi psd-isti,

      O adorau de mult pe doamna ,
      dar n-au avut ocazia sa-si manifeste adoratia
  • +10 (12 voturi)    
    Astazi ma voi uita la Gadea :) (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:51)

    kosfunny [utilizator]

    Cred ca emisiunea din seara asta va fi comedia anului ! :))))))))))))))))
    • +3 (5 voturi)    
      .... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 16:10)

      VioP [utilizator] i-a raspuns lui kosfunny

      I se mai spune mocirla 3
  • +5 (7 voturi)    
    Va vota PSD-ul numirea lui dragnea? (Miercuri, 21 decembrie 2016, 12:58)

    gabisf [utilizator]

    El clar ca Dragnea viseaza sa devina un nou Erdogan, vrea puterea absoluta, deja PSD-ul e marioneta in mana lui. Numirea lu Sevil Shhaideh ar fi fost ok daca nu venea din cloaca lui Mazare si Nicusor Constantinescu. Atatia ani in jurul lor nu spune nimic bun despre ea. Iohannis o va accepta, dar as vrea sa vad cum va fi votul din parlament. Oare Dragnea ii va lasa sa voteze la vedere? Pentru ca daca va fi vot secret s-ar putea sa aveam o surpriza din partea PSD-istilor care nu vor autoritatea de sultan a lui Dragnea.
  • +6 (10 voturi)    
    Smecherie olteneasca cu musulmani (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:02)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Dragnea trateaza Romanii ca pe electoratul psd. Adica niste persoane cu intelect modest usor de mintit si manipulat. daca intreaba un expert in aritmetica poate o sa afle ca electoratul sau nu e mai mult de 18% din electorat. Posibile suprize si atunci cand tratezi drept prosti pe toti si atunci cand pacalesti prostul.
  • +1 (13 voturi)    
    Bursa zvonurilor (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:03)

    evoque [utilizator]

    a fost ingropata de Dragnea :). Baietii la munca si aruncat cu rahat in madam. Un sfat este sa nu mergeti pe subiectul cu nas-fina ca este subtire, mai bine vedeti de diplomele doamnei, acolo sunteti tari:).
  • +6 (12 voturi)    
    Mi se pare SF (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:03)

    Astronautul [utilizator]

    E SF ce se intampla. Nici Caragiale sau Eugen Ionescu nu ar fi putut concepe asa o piesa absurda.

    Astia isi umilesc electoratul in ultimul hal, iar daca maine sunt alegeri, ar fi votati in aceeasi masura.

    Umanitatea in 2016! :)
  • +6 (8 voturi)    
    Care este cetatenia (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:09)

    MarinNecula [anonim]

    doamnei Sevil Shhaideh. Intreb acest lucru, deoarece in legea 90/2001 este scri ca :" Pot fi membri ai Guvernului persoanele care au NUMAI cetatenia romana si domiciliul in tara....." Deci doamna Sevil Shhaideh are NUMAI cetatenia romana ? Nici Traian Basescu nu mai poate fi membru al guvernului Romaniei, deoarece are si cetatenia Republicii Moldova !!!
    • 0 (2 voturi)    
      .... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 17:26)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui MarinNecula

      E romanca, tataroaica. La fel cum ai intreba daca Simona Halep are cetatenie romana.
      • +1 (1 vot)    
        Nu ai inteles (Miercuri, 21 decembrie 2016, 20:51)

        MarinNecula [anonim] i-a raspuns lui tirolez

        Citeste legea 90/2001 si vei intelege ca legea spune ca membrii guvernului, deci si primul ministru, trebuie sa detina NUMAI cetatenia romana, nu si alte cetatenii. Logica legii este foarte simpla: un prim ministru sau ministru trebuie sa serveasca doar interesele poporul al carui cetatean este si care la investit in functia respectiva. Ce este asa greu de inteles? Doamna poate avea si alta cetatenie (turca, siriana, etc.) dar eu nu stiu; de aceea am intrebat.
  • +3 (7 voturi)    
    O singura intrebare (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:12)

    aniod [utilizator]

    DE CE NU ARE COC?
  • 0 (8 voturi)    
    planul cu cea mai mare moschee din europa (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:15)

    vali2 [utilizator]

    Deci vor sa faca pana la urma cea mai mare moschee din europa??
  • +6 (10 voturi)    
    i-am taiat pe americani (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:15)

    U_swamp [utilizator]

    Obama e bebelus. Premierul Romaniei e si femeie, si musulman. Ma bucur si ii doresc sa lase urme bune prin tara.
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 17:27)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

      Daca era si in parteneriat civil cu o femeie si ar fi folosit mama purtatoare sa aiba copii ii rupeam pe toti. BOR nu zice nimic? Iohanis nu era bun.
  • +6 (10 voturi)    
    Deci vom avea un premier musulman (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:16)

    MarianPConstantin [utilizator]

    Frumos, foarte frumos PSD. Ma inreb daca USR sau PNL propuneau un premier ateu, musulman etc oare ce spunea PSD???
    Oare romanii au votat ca sa fie condusi de un premier strain si musulman?
  • +5 (13 voturi)    
    Imam bayildi (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:22)

    talos [utilizator]

    Sa vina de urgenta mega moscheia la Bucuresti ca trebuie sa jure tanti pe Coran. Firea taie panglica.
    Propun sa se introduca Sharia si burqua in PSD. Macar nu le mai vedem mutrele la d-alde Andronescu, Plumb, Vasilescu, etc. Dispensa pt. aia juna din Voluntari.
  • +1 (9 voturi)    
    Dubla masura de ambele parti... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:30)

    Miky60 [utilizator]

    Asta a ajuns politica romaneasca (daca mai era vreo urma ca ar fi altceva) doar o ciorba mare plina de ipocriti.
    p$d-ul critica faptul ca Ciolos este "julien" si johannis nu este roman, dar propune pe cineva care este musulman, cei de dreapta atacau p$d-ul ca de ce se uita la nationalitatea presedintelui si premierului dar acum critica p$d-ul ca a pus pe cineva musulman, desi inainte era impotriva...
    Oare cand vom invata sa analizam pe cineva doar dupa ce face, fara sa ne uitam la nationalitate/rasa/religie/etc???
    • -2 (4 voturi)    
      Nope (Miercuri, 21 decembrie 2016, 14:31)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Din 17-18 milioane de romani noi gasim mereu nemti, frantuji sau frantuziti, nemti, unguri, turci, greci si armeni care sa ne fie sefi :)))
    • 0 (2 voturi)    
      I-am raspuns mai jos (Miercuri, 21 decembrie 2016, 16:48)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      lui Muciflenduri. Ceea ce am spus acolo se potriveste exact la ceea ce am de spus si aici.
  • 0 (4 voturi)    
    Sheherezada (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:38)

    Pindona [utilizator]

    Va rezista oare 1001 de nopti si zile ?
    • +1 (1 vot)    
      Da (Miercuri, 21 decembrie 2016, 20:45)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Pindona

      cu multe, multe povesti
  • +3 (5 voturi)    
    Fariseul Dragnea (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:48)

    Firavu [utilizator]

    Imi este egal ca Dragnea a propus pe Sevil Shhaideh ptr. prim-ministru. Nu am niciun fel de probleme ca femeia este etnic tatar.

    Nu-l apreciez pozitiv pe Dragnea ptr. propunere. Este facuta ca sa-l puna in incurcatura pe Johhanis. Daca nu o accepta presedintele va fi acuzat de discriminare etnica ! Se va zice ca daca propunerea ar fi fost un etnic german atunci sigur ar fi acceptat. De la gasca de nemernici in frunte cu Dragnea ma astept la orice. Au transformat drepturile cetatenesti in lozinca pe care o manuiesc asa cum le dicteaza interesele de moment.
    Ciolos este Julien deci un alogen caruia nu-i pasa de romani iar Shhaideh, cum putem considera “ca nu este cetatean roman” si ca urmare sa presupunem ca este neloial tarii in care s-a nascut ?! Ce sacrilegiu sa-l pui in incurcatura pe Dragnea !

    Va amintiti aluziile de mai an cum ca presedinte nu poate fi decat un roman verde ? Va amintiti ca se facea referire negativa la faptul ca Johhanis este protestant si ca oamenii ar trebui sa aleaga un ortodox de-al pamantului ? Va mai amintiti ca, o culme a josniciei, Firea a declarat ca un om care nu are copii nu este apt sa devina presedintele Romaniei ?

    Exista in Romania multe minoritati si sunt reprezentate in parlament. De fapt aceste ong-uri care zice-se apara interesele populatiilor respective sunt coteriii ale catorva care sug stipendiile generoase acordate de guvern.

    In tara noastra sunt etnii acceptate si etnii tolerate de sila de mila. Dintre etnicii acceptati sunt persoane care ajung in demnitati ale statului sau sefi de mari companii nationale. Etniile acceptate sunt considerate integrate in comunitatea romaneasca.
    Dar exista si etnii care datorita istoriei sunt considerate nesigure desi ele se considera integrate. In special ptr.establishmentul din varf, aceste etnii se pot constitui intr-o coloana a cincea. Ca urmare ascensiunea le este blocata.
    • +1 (5 voturi)    
      Asta nu se poate.. (Miercuri, 21 decembrie 2016, 14:58)

      taticutu [utilizator] i-a raspuns lui Firavu

      Cum isi permite PSD-ul asta sa faca asemenea propunere ,cand are 55 % din Parlament ? Ce este de capul lui ? Hai , nu-mi dati treaba cu Constitutia , ca nu ma intereseaza !
      Eu zic , sa iesim la un miting ,dar nu acuma ,ca e frig si in plus sarbatorile...Mai incolo, cand o fi cald, poate un mai, este ?
      • +4 (6 voturi)    
        ... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 17:30)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

        mai bine iesea lumea la vot.
  • +3 (9 voturi)    
    sEvil (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:54)

    CRMS [utilizator]

    Nume predestinat romanilor care voteaza cu picioarele nu cu capu'.LOL!
    sEvil : acuma macar stim incotro ne indreptam.
  • +3 (11 voturi)    
    Sevil (Miercuri, 21 decembrie 2016, 13:55)

    vlad.pe [utilizator]

    Bravo Dragnea, la miscarea asta nu visam nici de 1 Aprilie.

    Sevil rimeaza cu Devil, Fiara despre care ne amintea Coalitia pentru familie, Bătrânul dac si altii care nu vor carduri cu cip sau cu numarul 666.
  • +9 (11 voturi)    
    Cum bine au spus altii mai sus (Miercuri, 21 decembrie 2016, 14:01)

    Cuca [utilizator]

    Va sta acolo numai un pic, pana ce se clarifica treaba cu "blestemata aia de lege". Apoi vine Dragnea "with a vengeance".
  • -3 (17 voturi)    
    Rasistul roman (Miercuri, 21 decembrie 2016, 14:04)

    muciflenduri [utilizator]

    Uite-asa se vede ca nu conteaza daca e pesedist, liberal sau usr-ist, e in structura romanului sa fie un porc rasist.
    Asa cum Johannis era atacat de fanii lui Ponta ca e un neamt neortodox, e randul unui alt cetatean roman sa fie atacat pentru ca e femeie, musulmana si de alta etnie.
    Aceeasi hipsteri care sunt revoltati de cozile la moaste, devin acum aparatori ai bibliei si se intreaba cum va jura turcoaica (sau sirianca, sau ce dracu o fi la origini)
    Adica nu e suficient ca a trait o viata intreaga in Romania, ca a fost educata si formata aici, nu are nume romanesc, deci automat cel mai probabil nu stie nici limba romana.
    Va doar in pix de eventualele ei calitati profesionale (sau lipsa lor), e mai facil sa o dati cu burqa, cu 1001 de nopti, cu coranul.
    • +7 (13 voturi)    
      Intelege un lucru, Muciflenduri.... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 16:44)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      voi incerca sa ti-l explic, si daca nu intelegi, te rog, spune-mi, ca iti voi explica din nou si din nou pana ce vei intelege.

      Oamenii nu sunt impotriva ei ca om. Poate ca este capabila, poate ca nu. nu stiu. Oamenii sunt impotriva ei ca propunere in contextul in care PSD-ul a facut mare campanie si mare tam-tam cu niste acuze mizerabile si aluzii grosiere cu privire la prenumele oamenilor, la religia sau la confesiunea lor, la bunicii si strabunicii lor, "ne-romani verzi". Iti aduci aminte de marele strigat de lupta "Mandru ca sunt roman" ? Dar despre "Julien" ? Dar despre "Clothilde" ? Dar despre "Czolosz", evreu ungur prieten cu clanul Rotschild si fiu al lui Soros ? Dar despre "Johannis, ghiaurul neortodox" ? Dar despre nevasta frantuzoaica a lui "Czolosz" ?

      Dupa ce ai improscat cu venin si laturi intreaga campanie, dupa aia sa vii cu un om care reprezinta tot ce ai scuipat mai inainte, si mai mult decat atat, inseamna sfidarea suprema.

      Acum ai priceput ? Sa-ti fac o schema logica ?
  • -1 (7 voturi)    
    si uite asa (Miercuri, 21 decembrie 2016, 15:22)

    miculescu-rucar [utilizator]

    cu un presedinte "neamt" si un pm sotie de arabete,
    se da liber la colonizarea Romaniei cu mujahedini
    doar suntem o tara europeana,nu?
    se va insuti cota de imigranti repartizata Romaniei,si va putea occidentul sa rasufle!
    • 0 (8 voturi)    
      hotarati-va (Miercuri, 21 decembrie 2016, 15:45)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      Ori e un pm de paie si face ce vrea Dragnea, ori e un musulman subversiv ce vrea sa ne umple de arabeti?
      Sau poate si Dragnea e musulman.
  • -2 (8 voturi)    
    Unde este alternativa civilizata, europeana la PSD (Miercuri, 21 decembrie 2016, 16:25)

    nimeni0 [utilizator]

    Groaznice majoritatea comentariilor, daca voi sunteti alternativa civilizata pro europeana la PSD atunci chiar ca nu este vreo speranta pentru Romania.
  • 0 (2 voturi)    
    Sivil ... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 18:17)

    za-k [utilizator]

    e doar un typo de la Servil, nu? :)
  • -1 (1 vot)    
    Mâna dreapta... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 18:41)

    raducutu [utilizator]

    Toti stim ce se face cu mâna dreapta....a venit momentul sa spunem Selam Aleicum, ne dam pantalonii jos si sa asteptam...mai jos de atât nu se putea....
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 21 decembrie 2016, 19:26)

    ber [utilizator]

    Dar Partidul Romania Unita ce zice?
    • 0 (0 voturi)    
      PRU o fugit din tzara (Joi, 22 decembrie 2016, 5:57)

      za-k [utilizator] i-a raspuns lui ber

      :)


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă