Dacian Ciolos: In Teleorman, judet condus de Dragnea, avem cei mai multi asistati social, oare de ce? / Imi asum o colaborare cu PNL si USR

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 5 decembrie 2016, 11:55 Actualitate | Alegeri Parlamentare 2016

Liviu Dragnea si Dacian Ciolos
Foto: Agerpres
"In judetul Teleorman, condus de Liviu Dragnea, avem cei mai multi asistati social. Acolo nu se dezvolta economia, oare de ce?", a spus premierul Dacian Ciolos luni, la Adevarul Live. Ciolos a mai spus ca isi asuma o colaborare pe viitor cu PNL si USR daca vor reusi sa creeze o majoritate guvernamentala.

"Vreau ca lucrurile sa fie clare si fara nici o ambiguitate: imi asum o conlucrare cu PNL si USR pentru a continua proiectele incepute, avand la baza proiectele din platforma Romania 100. Cele doua partide au achiesat la aceasta platforma si mergem impreuna", a spus Ciolos.

Premierul a vorbit in interviu despre modul in care sunt cheltuiti banii pe ajutoare sociale, dar si despre implicarea statului in economie.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

15609 vizualizari

  • -68 (82 voturi)    
    abia astept alegerile :)) (Luni, 5 decembrie 2016, 12:02)

    miss sloane [utilizator]

    poate ne spune domnul premier si ce a facut pentru oamenii din Teleorman, de constatat putem toti
    • -50 (52 voturi)    
      corect (Luni, 5 decembrie 2016, 12:41)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

      acolo sunt cei mai multi asistati social pentru ca toate guvernele de dreapta au ignorat zona.
      • +56 (56 voturi)    
        bine, bine (Luni, 5 decembrie 2016, 13:18)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Sa zicem ca alea de dreapta au ignorat zona, dar alea de stinga ce-au facut? Ca daca e sa numaram, din '90 pina azi au fost mai multe guverne de stinga decit de dreapta? De exemplu, stapina'tu Ponta, ce-a facut pt teleorman din 2012 pina-n 2015?
        • -41 (45 voturi)    
          asta e contextul economic (Luni, 5 decembrie 2016, 13:28)

          Mihaitza_P [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Investitorii vin in Bucuresti, un conglomerat urban cu oameni veniti din toate colturile tarii, inclusiv cu oameni din Teleorman.
          Dar intrebarea e: Telermanul nu face parte din Romania guvernata de Ciolos in ultima vreme?
          Urmeaza sa sugereze ca Bucurestiul e bogat datorita primarilor Videanu, Halaicu si Viorel Lis.
          • +28 (28 voturi)    
            se pare (Luni, 5 decembrie 2016, 13:58)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mihaitza_P

            ca trebuie facuta o nuantare elementara.
            Ciolos e prim ministrul Romaniei, iar dragnea e "prim ministrul" judetului sau, Teleorman.
            unul conduce toata tara, iar celalalt doar o parte, a patruzeci si una parte.
            • -21 (21 voturi)    
              Aberatii (Luni, 5 decembrie 2016, 16:02)

              Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              Dragnea e presedintele unui partid la nivel national si deputat de Teleorman impreuna cu alte 7 persoane si alti 4 senatori. De exemplu, un alt deputat de Teleorman este Marin Almajanu de la PNL. Pe domnul Marin Almajanu de ce nu il intreaba dl Ciolos de ce e Teleormanul sarac? Ca tot un singur vot in Parlament, ca si domnul Dragnea, are.
              • +4 (4 voturi)    
                Pentruca (Marţi, 6 decembrie 2016, 11:43)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

                domnul Almajanu nu a fost ani in sir presedintele Consiliului Judetean Teleorman. Apropo, cati ani afost Dragnea presdintele C.J. Teleorman ?
          • +17 (17 voturi)    
            lasa contextul economic.... (Luni, 5 decembrie 2016, 15:24)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Mihaitza_P

            Acelasi context economic e si in celelalte judete ale tarii. Iar judetul Teleorman e fruntas (impreuna cu Vaslui si Botosani) la tot ce inseamna saracie: PIB/locuitor, salariu mediu, procent de asistati social, etc. Intrebarea e: de ce Dragnea, de cind e tare si mare prin PSD, nu a adus niscaiva invesatitori prin teleorman, sa faca o fabrica de ceva, orice, sa creeze citeva locri de munca? iar raspunsul e: pentru ca fix asta isi doreste, un bastion de oameni foarte saraci, ne-educati, si neaparat asistati social, ca sa voteze ca o armata, cu cine zice seful. Si Teleormanul a ajuns si la incredibila performanta de a nu avea nici macar o librarie... ceea ce e halucinant chiar si pentru judete precum Vaslui sau Botosani.
          • +7 (7 voturi)    
            geografie elementara.. (Luni, 5 decembrie 2016, 20:09)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mihaitza_P

            Bucurestiul nu este judet si Ciolos a spus ca Teleormanul este "judetul" cu cei mai multi asistati. Daca Bucurestiul are intr-adevar avantaje multiple pentru ca este capitala si are infrastructura mult mai bine dezvoltata, cum justifici faptul ca desi Vasluiul are cel mai mic pib/capita, totusi Teleormanul bate la numar de asistati? Sau ca Teleormanul este cel mai sarac judet din Muntenia?

            Concluzia evidenta este ca "performanta" e a autoritatilor din judet, in speta a lui Liviu Dragnea.
            • -6 (6 voturi)    
              Rapuns simplu (Luni, 5 decembrie 2016, 22:33)

              Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Nu va mai infumurati atata, este cel mai imbatranit judet din tara.datorita emigratiei spre bucuresti care este la 50km si in spania sau Italia. Este ca si cand ai certa zona rurala ca nu produce cat cea urbana. Nu inteleg de ce ponegriti teleormaneni ca au pe Dragnea ca politician, de parca in restul tarii ati avea numai Bratieni.Acu fara glume, care sunt politicienii aia care-l lasa pe Dragnea in urma ? cumva teleormaneni l-au votat pe d. diaconescu, vanghelie,mazare,becali,oprisan, ?
              • +5 (5 voturi)    
                bietele victime.. (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:28)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

                sunt 5 judete in jurul Ilfovului si Teleormanul nu e printre ele. daca distanta este criteriul, ar trebui sa fie goale, dar nu sunt.
                exemplele tale cu alti "alesi", confirma.. deci dragnea e la acelasi nivel cu vanghelie?.. :) ca veni vorba, 4 din 5 sunt colegi de partid cu dragnea al tau. mafia rosie..
      • +21 (21 voturi)    
        si cele de stanga? (Luni, 5 decembrie 2016, 14:00)

        fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Romania ultimilor 26 de ani a avut guverne de dreapta sau asa zis de dreapta au guvernat din 1996 pana in 2000 , si 2008 pana in aprilie 2012 si din 2015 pana acum deci maxim 9 ani , ceilalti 16 jumate au fost doar cei de stanga la putere direct sau prin interpusi gen Tariceanu .
        Asa ca ... ar trebuii sa intrebati pe cei de stanga de ce nu s-a investit in Teleorman.
      • +13 (13 voturi)    
        Fals! (Luni, 5 decembrie 2016, 15:16)

        muvis [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Este pentru ca au votat preponderant in ultimii 27 ani fsn, pdsr, psd in administratia locala.
        Faceti o comparatie cu judetele fief ale pnl, pdl in timpul guvernarilor de stanga.
    • +25 (27 voturi)    
      Nu a putut face nimic (Luni, 5 decembrie 2016, 12:48)

      Un Nene [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

      Pentru ca ar fi ajuns in acelasi loc in care a ajuns si Adolf, dupa ce a lasat in urma o natie de oameni inalti, frumosi, blonzi si cu ochi albastri.
      Daca ai fost vreodata in Telemorman o sa intelegi de ce oamenii fug de munca acolo ca pisica de apa.
    • +31 (31 voturi)    
      Presupun că aceiasi intrebare (Luni, 5 decembrie 2016, 12:53)

      Mustata lui Dragnea [anonim] i-a raspuns lui miss sloane

      i-ai adresat-o si lui dracnea care patroneaza judetul respectiv de prin ”96 .
    • +23 (23 voturi)    
      pe rand ! (Luni, 5 decembrie 2016, 12:55)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

      Intreaba intai pe Dragnea !
    • +26 (26 voturi)    
      Pai acolo se lauda dragnea si ponta (Luni, 5 decembrie 2016, 13:19)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

      ca aduc fericirea de decenii motiv pentru care oamenii ii voteaza. Deci poate ne spun reprezentantii lor ce au facut pentru regiune, in afara de traficul de influenta si lefurile nesimtite in folos propriu.
    • +5 (5 voturi)    
      saracie si hotie asta este emblema psd (Luni, 5 decembrie 2016, 18:08)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

      ca sa furi si prostesti un om sarac nu iti trebuie mult. Aceste scursori ce isi spun partid doar manipleaza, fura si corup.
    • +2 (2 voturi)    
      Ce au făcut PSD-ul (Luni, 5 decembrie 2016, 22:07)

      dezabuzatul [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

      și Dragnea în 27 de ani? Să-i fi deșteptat Cioloș pe teleormăneni într-un an de mandat?
    • +1 (1 vot)    
      Sigur ca da ! (Marţi, 6 decembrie 2016, 11:39)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

      Dupa ce va fi votat de noul parlament ca nou Prim-Ministru va tine un discurs inaugural. Nu va uita sa faca precizari asupra judetului Teleorman !
  • -53 (63 voturi)    
    Stii de ce Julien,pentru ca te implici politic (Luni, 5 decembrie 2016, 12:02)

    xrogo [utilizator]

    lucru pe care tu l-ai negat la investire,deci ai mintit Julien,unde ti-e onestitatea si cinstea mon cher?
    • +21 (21 voturi)    
      Intreaba de3 onestitatea lui Putin ! (Luni, 5 decembrie 2016, 12:43)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      A garantat granitele Ukrainei prin tratatul de la Budapesta !
    • +22 (24 voturi)    
      n-a mintit cu nimic (Luni, 5 decembrie 2016, 12:44)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      a spus doar ca poate fi ales ca premier de majoritatea din parlament.

      nu umblati cu dezinformare, din interese sau din greseala..
    • +30 (32 voturi)    
      Văd cam multe comentarii ascunse (Luni, 5 decembrie 2016, 12:58)

      Mustata lui Dragnea [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      semn că hotnews este invadat de postacii psd . Mai exact ”julien” a spus că ”“NU voi candida la parlamentare şi NU voi crea un partid politic” si a mai spus si ”Asta nu inseamna ca nu exista viata dupa alegeri. Sper sa existe o viata activă.”
      Nu văd implicarea politică si mai ales nu văd care e minciuna .
      Fuguta la troaca 3 sau guițătv de unde iti ”informatia” , nici nu stii ce pierzi .
  • -53 (59 voturi)    
    eh (Luni, 5 decembrie 2016, 12:03)

    Mazeta [utilizator]

    Corect este „asistați social”. Cioloș nu știe. Oare de ce?
    • +28 (32 voturi)    
      Ce-i mazeto ? (Luni, 5 decembrie 2016, 12:46)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu ti-ai primit ajutorul social ?
    • +25 (29 voturi)    
      (Luni, 5 decembrie 2016, 12:59)

      Mustata lui Dragnea [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Ce dracu bălării fumezi ?
    • +16 (18 voturi)    
      mazeta poate reprezinti (Luni, 5 decembrie 2016, 13:35)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      vreo 10 asistati sociali, cu acte in "regula" facute in teleorman, astfel ca incaseazi intr-o luna cati altii in 10.
    • +13 (17 voturi)    
      asa si scrie (Luni, 5 decembrie 2016, 13:43)

      Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Asa si scrie. Oare de ce? Si pana cand? Cati? Cum? Cat se poate rula pseudo-filosofic punand intrebari fara sens la orice articol cu teme politice? Vezi pot si altii sa scrie non-comentarii cu 0 informatie, ca sa para interesanti.
  • +41 (43 voturi)    
    pentru ca e mai mare spaga (Luni, 5 decembrie 2016, 12:10)

    tropotaru [utilizator]

    In Teleorman spaga pentru atribuirea lucrarilor publice e tot 20%, cat TVA-ul
  • +46 (52 voturi)    
    Judetul rosu (Luni, 5 decembrie 2016, 12:14)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Pentru că banii necesari creării locurilor de muncă sunt șmenuiți de baronul local și clientela condamnatului penal Dragnea. Pentru că PSD preferă să țină populația județului în stare de dependență financiară, și stfel să o manipuleze după cum are chef. Pentru că PSD e un partid care duce țara în DEZASTRU, cum a făcut și pînă acum, impreuna cu toate partidele ivite din FSN.
  • +25 (37 voturi)    
    Pentru (Luni, 5 decembrie 2016, 12:27)

    fuscustm1 [utilizator]

    ca atata timp cat primesc bani de la stat fara sa munceasca nu au motiv sa isi caute de munca , sunt multe de spus despre ce se intampla in acea zona , dar din punctual meu de vedere nu isi are rostul .Oamenii din zona nu isi doresc bunastarea pentru ca se obtine greu ... mai simplu odata la 4-5 ani iesim la vot si il votam pe cel ce ne minte frumos si ne mai prelungeste ajutoarele de stat , decat sa il votam pe cel ce ne trimite la munca.
    • -5 (15 voturi)    
      nu generaliza, te rog (Luni, 5 decembrie 2016, 12:56)

      artistul000 [utilizator] i-a raspuns lui fuscustm1

      Comentariul tau ma face sa cred ca doar comentezi din fata unui calculator fara sa fii conectat la realitatea din teren.
      In teleorman, sa-ti sumarizez putin realitatea, majoritatea societatilor sunt controlate de membrii PSD iar oamenii nu au alte optiuni. Sunt foarte multi care doresc sa munceasca pentru a-si castiga un ban cinstit dar au de ales intre a intra "sclav" la SRL-ul unul PSD-ist unde este hamalit pentru un salar mizer si eventual la negru sau "asistat social".
      Te intreb pe tine... Tu ce ai alege?
      Stiai ca daca esti independent politic si incerci sa-ti faci o afacere cinstita in Teleorman nu o sa supravietuiesti mai mult de unu sau doi ani? Pentru ca te vor inebuni cu tot felul de controale ale institutiilor statului pana ajungi sa fii satul si ori treci de partea lor ori inchizi pravalia.

      Asa ca te intreb inca o data ... Tu ce ai face?
      Multi din teleorman au plecat la munca in afara iar ceilalti, care au mai ramas, incearca sa se descurce care cum pot cu aceasta caracatita rosie.

      Acum tre sa recunosc ca sunt si exceptii, cele pe care le precizezi tu, acei oameni care chiar nu vor sa munceasca ... dar nu reprezinta o cantitate importanta acestia. De asta am spus sa nu generalizezi.

      In teleorman de la revolutie si pana in prezent niciun guvern nu a investit nimic. Doar s-au reparat cateva drumuri prin ... desigur TELDRUM ... probabil la niste preturi pe masura.

      Investitorii nu vin din cauza a ceea ce am spus mai sus iar oamenii sunt pur si simplu captivi.

      In plus ... stiai ca oamenii, cei angajati la patroni cu legaturi politice sunt obligati sa voteze dupa cum cere patronul? Probabil vei spune ca tot ei sunt de vina pentru ca nu iau atitudine ... dar te rog sa te gandesti ca la ei e vorba de traiul zilei urmatoare. Nu-si pot risca si acel salar mizer doar pentru atitudine ... care, seriosi sa fim, nu este reprezentativa pentru cultura romaneasca.

      Alternativele viabile la PSD, sa fim seriosi, nu prea avem.
      • +22 (22 voturi)    
        si atunci totusi, de ce voteaza PSD? (Luni, 5 decembrie 2016, 13:40)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

        P'aia cu "cei angajati la patroni cu legaturi politice sunt obligati sa voteze dupa cum cere patronul" las-o deoparte, ca votul e secret - sau nu?

        Intr-un sat din Olt, amicul la care eram in vizita imi arata: uite, moara e a primarului, fostul SMA e al primarului, silozul e al primarului...si l-am intrebat de ce il mai voteaza. Raspuns "pentru ca ne lasa si pe noi sa furam"
        Chestie de mentalitate

        Si-acum sa curga minusurile !!!!
        • +14 (14 voturi)    
          De ce "sa curga minusurile" ? (Luni, 5 decembrie 2016, 14:44)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          Nu mai dezvoltati obsesii din acestea, potrivit cu care daca spui un adevar verificabil si deranjant pt unii veti fi "taxati." Ei si ? Comentati pe HN ca sa primiti "plusuri" sau pt ca aveti ceva de spus ?

          Eu cred ca pt ca aveti ceva de spus celorlalti, atat celor ce va aproba cat si celor care va dezaproba.

          Chestia cu "sa curga minusurile" poate fi apreciata si ca o slabiciune, ca o incercare pe de o parte de a-i face pe cei care ar vrea sa va critice sa-si inhibe dorinta de a critica iar pe de alta parte, de a-i mobiliza pe tovarasii de idei intru aprecierea comentariului.

          PS. Inca nu a instituit HN premii pt cele mai apreciate comentarii si nu acorda nici "zmeuri de argint" pt cele mai "minusate" !

          PPS. Oricum aici nimeni nu ar intrece-o pe Mazeta !
        • +2 (6 voturi)    
          ceea ce am spus mai sus sunt fapte reale (Luni, 5 decembrie 2016, 15:16)

          artistul000 [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          fapte pe care le-am auzit pe la oameni in teleorman. Nu ma intereseaza + sau - culese la acest comentariu ci m-ar interesa mai mult ca AUTORITATILE sa ii protejeze si pe acei oameni (probabil mai saraci cu duhul).

          Iti raspund la intrebarea ta legata de vot secret sau nu. Mi-au ajuns la urechi o metoda de constrangere asupra votului. La intrare in sectie li se da un smartphone oamenilor si ii puneau sa faca poza la buletinul de vot si la cartea de identitate iar afara ii astepta cineva si le lua telefonul, verifica si stergea poza. Nu stiu cat de extinsa a fost practica asta ci doar asta am auzit.

          Cand i-am intrebat de ce nu reclama la politie acest lucru mi-au spus ca sunt toti mana in mana si si-ar da singur foc la caciula.

          Asta este mentalitatea nu doar in teleorman ci mai in toata tara. Multi prefera comoditatea iar indivizilor daca nu sunt sustinuti de colectiv le este teama sa ia atitudine.


          Pana la urma este vina tuturor. Daca pe de-o parte PSD-ul minte si manipuleaza, pe alta parte noi ceilalti suntem indiferenti. Nu ne intereseaza soarta celuilalt atata timp cat noua ne este bine ... dar avem pretentia de la ei sa aleaga "bine" . Si nu ne dam seama ca "bine" pentru noi inseamna ceva iar pentru ei inseamna altceva.
          Asadar ce-i mai rau? Minciuna si manipularea sau indiferenta? Ori ambele?

          As vrea sa va intrebati pe voi insiva ... cat dintre voi ati incercat sa-i ajutati pe ceilalti de langa voi (cei saraci de duh), sa le deschideti ochii si mintea?

          Pana atunci nu trebuie sa critici orbul ca n-a traversat pe unde trebuie. Arata-i tu calea corecta! Si daca nici atunci nu vrea sa treaca pe unde i-ai aratat, abia atunci critica-l.


          M-am saturat de treaba asta urata din Romania ... in care mereu e de vina celalalt ... Tara o duce prost ca voteaza teleormanul sau oltul sau vasluiul aiurea ... dar marea majoritate sta comoda la calculator si doar se umfla in texte pe web ... in speranta ca un + le va mai creste stima de sine.
          • +2 (2 voturi)    
            Și după ce faci poza (Luni, 5 decembrie 2016, 19:55)

            nick24 [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

            Mai pui o stampilă pe altceva și anulezi votul
      • +17 (17 voturi)    
        Nu generalizez , dar... (Luni, 5 decembrie 2016, 13:44)

        fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

        In 1996-1997 am statisfacut stagiul militar in Alexandria , si am avut ocazia sa cunosc oamenii de acolo , majoritatea se arata foarte contrariata de faptul ca eu nu muncisem decat la privat inainte de armata (am satisfacut stagiul militar la 25 de ani deci aveam ceva vechime deja), mai exact imi spuneam "pai tu ii bagi banii in buzunar patronului , il imbogatesti prin munca ta" , iar eu am replicat ca atata timp cat ma plateste (imi plateste salarul pt care ne-am inteles) mi se pare normal ca el sa castige din munca mea .
        Eu toata viata mea am muncit doar la patron si niciodata nu am fost obligat sa votez cum patronal a dorit , pentru ca in cabina de vot am fost singur si patronal nu avea cum sti ce am votat.
        Sa sti ca nici in Timis de exemplu guvernele nu au bagat bani (exceptie facand autostrada care e de interes national) si totusi lumea munceste chiar si pe minimul pe economie , pentru ca tot e mai mult decat ajutorul social .
        Pun si eu o intrebare , daca de la revolutie va tot conduce PSD-ul si nu a facut nimic pentru judet de ce saracia tot pe ei ii alegeti?
        Mie mi se pare ca celor din Teleorman le place situatia in care sunt si nu doresc sa o schimbe.
        • 0 (0 voturi)    
          scuze, dar (Luni, 5 decembrie 2016, 14:05)

          splinty [utilizator] i-a raspuns lui fuscustm1

          era stagiu militar in anii mentionati de dvs??
          • +12 (12 voturi)    
            Da (Luni, 5 decembrie 2016, 14:36)

            fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui splinty

            Stagiu militar obligatoriu a fost suspendat in 2006
      • +11 (11 voturi)    
        ... (Luni, 5 decembrie 2016, 13:59)

        Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

        De acord cu tot ce spui mai putin partea cu votul . Ultima oara cand am verificat nu exista politie politica in Teleorman. Nu e Coreea de Nord .Nu e lagar de concentrare , nu le sta nimeni cu pistolul la tampla sa voteze PSD . Pe acelasi rationament ar trebui sa nu mai existe niciunde alternanta politica dupa ce ajunge PSD la putere si evident nu e asa . Nspee judece sarace s-au mai eliberat in timp de PSD , a mai existat alternanta din cand in cand , un protest , o ceva . In Teleorman nimic .

        Incerci sa exonerezi de orice vina populatia acelui judet . SI nu e corect . Partea cea mai mare de vina o poarta chiar ei. Iar eu le doresc cu toata sinceritatea sa voteze Dragnea pana crapa si sa se bucure in continuare de foamete si saracie . Pana la urma nici nu trebuie sa traim toti bine , daca esti si prost si lenes , ti-o cam meriti .
        • +5 (5 voturi)    
          Nu poti fi indiferent (Luni, 5 decembrie 2016, 15:29)

          muvis [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

          la cauzele care stau la baza alegerii acestor oameni. In fond si tu contribui la asistarea lor sociala. Altfel spus, ei nu muncesc, iar tu ii cari in spate.
          Basca, au si un cuvant de spus in alegerea legislativului!
          • +5 (5 voturi)    
            ... (Luni, 5 decembrie 2016, 20:49)

            Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui muvis

            Total adevarat , cauzele ce stau in spatele imbecilitatii populatiei din Teleorman sunt multe . De la specificul cultural local la resursele judetului , de la educatie la natalitate . Dar stiti ceva , multe alte judete au fost in aceeasi situatie si s-au redresat . N-au devenit Elvetia , dar se mai mentin cat de cat pe linia de plutire . Parca pana si Vasluiul de care radem toti incepe sa mai dea cate un semn de viata .

            Eu inca imi fac sperante ca va avea loc o descentralizare curand , cumva , sub o forma sau alta . Si atunci taxele meu vor construi drumuri in Cluj , nu vor mai hrani analfabeti in Teleorman . Deci asadar nu o sa ii mai caram in spate, Sa imi scuzati cinismul , dar cand banii nostri castigati cinstit si nu intotdeauna usor cumpara indirect sticle de Mona sau vodka ieftina pentru analfabeti (a se vedea rata alcoolismului din regatul lu`Dragnea) iti cam vine sa o iei razna .

            Cat despre problema votului lor care ne afecteaza pe toti , curand natura isi va face treaba si din judetul in care voteaza si mortii vor ajunge sa voteze DOAR mortii . Judetul cu cea mai batrana populatie a tarii..

            Ca sa fie foarte clar , asa cum fiecare individ e resposabil de propria lui soarta , asa si fiecare comunitate e resposabila de propria ei soarta si de depasirea propriei conditii . Nu poti blama la nesfarsit o inegalitate de sanse istorica...

            Poate sunt prea dur si acid ,posibil ca ura fata de Dragnea sa ma fi dezumanizat ...
        • +3 (3 voturi)    
          nu doar Teleorman, tot sudul tarii (Luni, 5 decembrie 2016, 18:22)

          yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

          e o cauza pierduta. Oamenii se uita doar la Realitate TV, inghit pe nemestecate toate abjectile de acolo. CNA nu face nimic, practic acest terorism informational alieneza popultatia. Afacerile se fac cu statul, pana si patronii tot psd voteaza pt ca de acolo le vin banii. Rapciuga psd-ista s-a instituit intr-un mosier. Oamenii gandesc ca psd-ul le da, nu mai au nici o demnitate. Lor statul trebuie sa le dea, asta este mentalitatea iar criminalii psd-isti le arunca frimituri ii tin in saracie si dezinformare. Nu au alte optiuni.
          • +4 (4 voturi)    
            ... (Luni, 5 decembrie 2016, 20:54)

            Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

            Si cu dezinformarea , ai totusi in tara asta , asa cum e ea , posibilitatea sa schimbi canalul sau pagina de internet.

            Pe de alta parte , si fara sa ai acces la internet , TV sau radio , daca votezi 12 ani ceva si vezi ca lucrurile merg la fel , oricat de prost sau prost informat ai fi tu , nu-ti trece prin cap si ideea sa incerci si altceva ?! Asta nu pot sa inteleg sau sa iert domnule...

            Cat despre atitudinea cu statul trebuie sa ne dea , aveti perfecta dreptate . Statul trebuie sa ofere un cadru in care sa te poti dezvolta si egalitate de sanse , atat , restul e treaba ta .
  • -24 (26 voturi)    
    Pentru că (Luni, 5 decembrie 2016, 12:38)

    Un cititor [utilizator]

    Mafia UE , pe care o reprezentați consideră România o colonie rurală care nu merită decât să fie jecmănită.
  • -25 (33 voturi)    
    Cin ciclul intrebarilor cretine ... (Luni, 5 decembrie 2016, 12:44)

    Gigi Kent [utilizator]

    In Romania, tara condusa de domnul Ciolos exista cele mai mici salarii si pensii din UE. Oare de ce?
    • +14 (18 voturi)    
      Prim ministrul da salarii ? (Luni, 5 decembrie 2016, 13:22)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Fie e prostie pura sau propaganda interesata. Daca e vorba de postaci psd ambele raspunsuri sunt valabile !
      • -12 (16 voturi)    
        ? (Luni, 5 decembrie 2016, 14:16)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Dragnea intocmeste dosare de asistati social?
        Dragnea infiinteaza firme private in Teleorman?
        • +11 (11 voturi)    
          Dragnea a condus judetul (Luni, 5 decembrie 2016, 15:47)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          A avut acces la fonduri cu care putea sa imbunatateasca viata locuitorilor nu numai a "bombonicei", a avut pe mana fonduri EU pe care le-a fraudat patriotic (impotriva birocratiei de la UE le furam banii) si a fost ales parlamentar sa reprezinte interesele zonei sa faca proiecte sa se lupte pentru finantarea lor. Deci dragnea ponta si alti infractori alesi acolo sunt principalii vinovati de mentinerea judetului pe ultimul loc !
          • -14 (14 voturi)    
            Oglinda... (Luni, 5 decembrie 2016, 16:10)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

            Ciolos a condus tara. A avut acces la fonduri cu care putea sa imbunatateasca viata locuitorilor nu numai a (aici e o rautate la care nu subscriu) lui Valerie, a avut pe mana fonduri EU pe care nu le-a absorbit din interese pro Bruxelles (frauda lui Dragnea nu e dovedita, daca ai dovezi mergi la procurori) si a fost desemnat si votat in Parlament Prim Ministru pentru a reprezenta interesele tarii, sa faca proiecte si sa lupte pentru finantarea lor. Deci Ciolos, Iohannis si alti incompetenti (alta rautate, Ponta nu e infractor iar Dragnea e condamnat politic) sunt principalii vinovati pentru mentinerea Romaniei pe ultimul loc.
    • +11 (13 voturi)    
      Sper să fie condusă tot de Cioloș. (Luni, 5 decembrie 2016, 13:44)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Zilele astea un țăran din Teleorman spunea că viu votează cu Cioloș și mort cu Dragnea.S-au lămurit și țăranii din Teleorman cine-i Dragnea și ce face PSD.Cred-că vom avea surprize plăcute în Teleorman.
    • +13 (13 voturi)    
      mai multe motive (Luni, 5 decembrie 2016, 14:03)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      1. din cauza coruptiei
      2. din lipsa sau precaritatea infrastructurii si a proceselor de intretinere
      3. educatie precara
      4. lipsa scolilor profesionale
      5. conditii mizere in spitale
      6. lipsa implicarii societatii civile. Societatea civila fiind nu numai ONG urile ci si orice cetatean al Romaniei.

      si altele ..
    • +13 (13 voturi)    
      saracul (Luni, 5 decembrie 2016, 14:06)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      tonta.
      cand sa majoreze de 10 ori salariul bugetarilor (ca numai ei exista) se gasira aia 64 de morti de la colectiv sa-si dea foc. asa sireacul de tont a trebuit sa-si dea demisia.
      acuma, daca nu ne gandim bine, 3 ani de prim ministru nu au fost de ajuns, in timp ce actualul prim ministru, intr-un singur an si ala electoral si la locale si la parlamentare, a lafait-o clar si de-al naibi nu a vrut. sic!
    • +6 (6 voturi)    
      salariile (Luni, 5 decembrie 2016, 14:06)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      finantele, banii in genral, sunt reflectia organizarii unei tari, sunt un mijloc de comunicare intre toti participantii societatii. Mai multi bani, mai valorosi international, inseamna mai multa organizare, mai putina coruptie, mai multa libertate si egalitate in drepturi si obligatii..
    • +12 (12 voturi)    
      Si in perioada Ponta sau Nastase? (Luni, 5 decembrie 2016, 14:09)

      fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Atunci cumva aveam cele mai mari salarii din Europa si noi nici nu am stiut?
      • -11 (11 voturi)    
        Nu... (Luni, 5 decembrie 2016, 14:34)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui fuscustm1

        Nu, dar macar aveam Constanta port la Marea Neagra.
        • +9 (9 voturi)    
          Pai si acum... (Luni, 5 decembrie 2016, 14:49)

          fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          e Constanta port la Marea Rosie?
          • -8 (8 voturi)    
            Nu... (Luni, 5 decembrie 2016, 16:11)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui fuscustm1

            Nu, nu este, dar nici Teleormanul nu a fost vreodata pe primul loc in tara.
            • +8 (8 voturi)    
              Corect (Luni, 5 decembrie 2016, 16:49)

              fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              Teleormanul nu a fost si nici nu va fi pe primul loc in tara la pondere economica , dar are sanse reale de a reveni pe loc fruntas , aici ma refer in primele 3 , la asistati sociali , someri , dependent fata de banul public , analfabetism , etc...Acum este doar pe un amarat de loc 5-6 la aceste categorii , dar se straduiesc cei ce conduc judetul sa ii readuca in primele 3.
  • +26 (28 voturi)    
    Oameni lu'... (Luni, 5 decembrie 2016, 12:50)

    contributor.bis [utilizator]

    Articol apărut pe site ora 11:55
    Troll-ii de serviciu (echipa de dimineaţa) au început să publice printre primii :
    robotel corporatel [utilizator] ora 12:02
    xrogo [utilizator] ora 12:02
    Mazeta [utilizator] (cam leneş) ora 12:03

    Şi vă mai întrebaţi stimaţi români cum a prosperat Securitatea ?
    Păi, cu oameni ca ăştia !
    • -10 (12 voturi)    
      Securitatea a prosperat cu oameni ca tine... (Luni, 5 decembrie 2016, 14:22)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

      Care tin evidenta numelor si minutelor exacte la care posteaza cineva. Probabil ca ti-ai dori foarte mult sa le cunosti si identitatea exacta. Sa ii cauti sau sa le trimiti scrisori la angajatori. Sau ceva ... doar sa nu mai cuvanteze altfel decat gandesti tu, nu?
  • +12 (12 voturi)    
    Intr-un judet fara biblioteci (Luni, 5 decembrie 2016, 12:51)

    banel [utilizator]

    Ce asteptari sa ai?
  • +7 (7 voturi)    
    dl ciolos castiga mai mult (Luni, 5 decembrie 2016, 13:18)

    splinty [utilizator]

    prin sine insusi, mai putin prin comentarii din preajma alegerilor cu tenta asta, asa nu face decat sa-si atraga troli

    oricum, nu e pe gheata subtire deloc, dar e putin pe nisip
  • +1 (1 vot)    
    si cand a fost pnl la guvernare (Luni, 5 decembrie 2016, 13:59)

    cristianaxl [utilizator]

    unde erau cei mai multi asistati sociali?
    • +5 (5 voturi)    
      :) (Luni, 5 decembrie 2016, 15:22)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui cristianaxl

      tot acolo unde erau si cand a fost psd la guvernare
  • -4 (10 voturi)    
    Teleormanul imbatranit (Luni, 5 decembrie 2016, 14:13)

    Vlad-I [utilizator]

    Teleormanul este cel mai imbatranit judet din tara, forta de lucru tanara a emigrat in bucuresti si afara. Este normal sa existe acolo multi oameni cu varsta aproape de pensionare care nu gasesc usor de munca. Daca bucurestenii au votat cu firea sau vanghelie, nu inteleg de ce taranii din teleorman nu au dreptul sa-l voteze pe dragnea, si ce personalitate de la PNL face concurenta in acel judet lui dragnea ?
  • +6 (6 voturi)    
    Parerea mea (Luni, 5 decembrie 2016, 14:20)

    feisbuk [utilizator]

    Este un program social pilot, de reintegrare a mortilor in societate. Nu toti reusesc sa isi gaseasca de lucru, asa ca devin asistati. Oricum, si ei trebuie ajutati, fiindca sunt cetateni model, votand de fiecare data.
  • +7 (7 voturi)    
    Atenție! (Luni, 5 decembrie 2016, 14:28)

    Amoredivino [utilizator]

    Nu fiți nerecunoscători! Dragnea a făcut foarte multe în județul Teleorman!!! Niște vile cu piscine. Toate pe numele lui ex nevastă-sa...
  • +1 (5 voturi)    
    cred ca e momentul (Luni, 5 decembrie 2016, 14:47)

    nocomment [utilizator]

    sa separam transilvania, muntenia si moldova. e inutil sa suportam aceasta mare divergenta intre regiuni...sa vedem care se dezvolta mai repede -> PSD vs PNL, etc..
    • +4 (4 voturi)    
      e destul sa se faca descentralizarea fiscala (Luni, 5 decembrie 2016, 16:12)

      fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui nocomment

      si diferentele vor devenii si mai mari.
  • +9 (9 voturi)    
    Dar i-ar fi placut lui Livache sa treaca (Luni, 5 decembrie 2016, 14:51)

    Susufler0 [utilizator]

    autostrada prin judetul lui de asistati ! :)

    De, ma Livache, daca ati vandut rulmentii cu sacosa la turci pe aur de 14 K, nu va calificati nici macar pt un "drum rapid", daramite pt o autostrada !! ;)

    PS. Dar cine mai are asa un "Teldrum" in judetul lui, ca voi ?
    • +7 (7 voturi)    
      stiu eu, stiu eu : (Luni, 5 decembrie 2016, 18:18)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      @Gigi Kent.
      si numai pt. faptul ca s-a autodepasit azi si a dat replica aproape tuturor. prost, dar replica, totusi. sper ca si-a luat prima de la mos gerila putin.
  • +1 (1 vot)    
    pentru ca (Luni, 5 decembrie 2016, 19:55)

    ValentinV [utilizator]

    "Asa stim noi sa facem!" , autorul il stiti.
  • -5 (5 voturi)    
    Daca (Luni, 5 decembrie 2016, 19:55)

    shlomo_bernstein [utilizator]

    e s-o iei pe a dreapta, in afara de primele 10-15 orase care mai misca ceva, toata tara e praf, nu doar Teleormanul! Dar se da in Teleorman pt. ca de acolo provine Dragnea, principalul lui contracandidat. Daca ar fi fost din Maramures sau Vaslui sau Bihor exact la fel s-ar fi spus, ca n-a facut nimic pt. oamenii aia, si ca de-aia sunt aia saraci (si da, sunt si acolo saraci nu doar in Teleorman si Vaslui)! La fel cum au spus in 2012 de Gorjul lui Ponta. Dar chiorete ce-a facut pt. Murfatlar si Constanta daca e s-o iei asa? Aaa, nu va convine! In Vulcan sau Calan sau Copsa Mica nu sunt saraci? Ba da, pt. ca ati distrus voi toata industria, nenorocitilor!
    • +4 (4 voturi)    
      Basescu a facut pentru Romania (Luni, 5 decembrie 2016, 21:50)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      cat toti hotii de la PSD si ALDE in toata cariera lor. A bagat tara in UE iar acum romanii care lucreaza afara sustin trantorii si hotii din tara cu miliarde de euro. Asta e adevarul!
  • -1 (3 voturi)    
    Rade ciob de oala sparta ! (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:08)

    Miky113 [utilizator]

    Pai si judetu lu Chiolosh (Zalau cum il cunosc sudistii)
    e paria Ardealului !
    De departe cel mai sarac judet din zona .
    Boc asa mic cum a fost si este sha tras o centura in juru Clujului(mai putin podu Jilaului );
    insa daco-romanul Daciana nu a reusit nici macar de-un SFpentru autostrada care-i tranziteaza feuda.

    Desi e realizata in proportie de peste 60%; tot base are dreptate: ciolos =un functionar marunt(si carunt). .
  • 0 (0 voturi)    
    Clasic, romanul asteapta Gubernul (Marţi, 6 decembrie 2016, 4:45)

    Wanheda [utilizator]

    sa faca ceva pt el....el nimic, sa-i pice tot timpul ceva daca se poate. Prin zonele lui Drcnea si Ponta am vazut ca nu prea ar fi librarii? Why? Nu din lipsa de bani, ca de tzucal se gasesc, din lipsa de interes a localnicilor care traiesc intr-un vis, Psd si Poantele le salveaza vietile.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version