"Ne pare rau nu mai este spatiu suficient pentru mesaje, asa raspunde robotul la numerele de telefon ale Oficiului pentru Protectia Consumatorului Bucuresti. De la ofiterii de presa ai ANPC-ului am aflat ca, cetatenii care vor sa faca o reclamatie telefonic si intampina astfel de probleme, pot sa depuna sesizarile si personal la sediile judetele ale Protectiei Consumatorului. De asemenea, cetatenii pot trimite sesizati si pe internet.

"Cum de se poate ca un consumator care suna la OPC (021)3106375 sa primeasca mesajul robotului: "Ne pare rau nu mai este spatiu suficient pentru mesaje"?. Celalat numar scurt (021)9660 suna mereu ocupat. Daca la telefon nu mai poti face sesizari atunci ce ramane: internetul? Poate nu avem intotdeauna internetul la dispozitie", ne scrie o cititoare care a incercat sa faca o sesizare la Protectia Consumatorului.

Am sunat la numerele pe care le-a indicat cititoarea si la inca doua. Dupa mult timp ne-a raspuns cineva care ne-a facut legatura la Biroul de Presa al ANPC-ului (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului).

"La telefonul ala 0800.80.99, chiar acum, un coleg al meu preia reclamatii - asta la ANPC. La OJPC-uri programul este pana la ora 19.00.", ne-a spus un ofiter de presa. Aceasta a spus ca liniile din Bucuresti sunt ocupate din cauza numarului mare de reclamanti care suna. Ofiterul de presa a recomandat consumatorilor sa trimita sesizari pe internet sau sa mearga direct la sediile Protectia Consumatorului din judetul de care apartin.