Olguta Vasilescu cere demisia de urgenta a ministrului Blaga, pentru ca nu ia masuri impotriva arborarii steagurilor maghiare in Harghita si Covasna

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 august 2010, 16:52 Actualitate | Politic


Senatorul PSD Lia Olguta Vasilescu a solicitat sambata, la Izvoru Muresului, demisia de urgenta a ministrului Administratiei si Internelor, Vasile Blaga, intrucat nu ia masuri privind arborarea steagurilor maghiare si secuiesti pe sediile institutiilor publice din Harghita si Covasna.

"Solicit demisia de urgenta a ministrului de Interne, Vasile Blaga. Se vede clar ca statul roman si-a pierdut orice autoritate in judetele Harghita si Covasna. Este inadmisibil sa fie steaguri maghiare si secuiesti peste tot, inclusiv la institutiile publice si sa nu reactioneze nici Politia, nici Prefectura, nici administratia publica locala, adica institutiile aflate in subordinea Guvernului Romaniei. Nu stiu pe unde doarme domnul Blaga la aceasta ora, dar sunt convinsa ca ar trebui sa se trezeasca", a declarat, pentru Agerpres, Lia Olguta Vasilescu.


Drapelele altor state se pot arbora pe teritoriul Romaniei numai impreuna cu drapelul national si numai cu prilejul vizitelor cu caracter oficial de stat, al unor festivitati si reuniuni internationale, pe cladiri oficiale si in locuri publice stabilite cu respectarea Legii nr. 75/1994.



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3973 vizualizari

  • +17 (35 voturi)    
    olguta (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:14)

    The Saker [utilizator]

    olguta asta, nu e madama aia care a promovat o lege acum cateva zile, incare voia cenzura pe inernet, ca i se parea ca libertatea de opinie pe internet e prea mare?
    hmmm....
    cine-a ajuns sa apere interesul national in Harcov, de'alde olgutza..
    poate tocmai de aia se intampla ce se intampla acolo, pentru ca patriotismul ne-a fost confiscat de olgutza si vadim...
    • -5 (15 voturi)    
      ai dreptate dar..., (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:26)

      marius [anonim] i-a raspuns lui The Saker

      nici nu stii cat de blamat va fi comentariul tau....
      • 0 (0 voturi)    
        daca urmariti comentariile veti vedea... (Luni, 16 august 2010, 10:28)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui marius

        cat de divizata este societatea romaneasca pe tema nationalista.
        Mai intai avem nationalistii "verzi" care vor disparitia altor natii decat a lor. Cei romani au cautat un reprezentant politic, dar nu prea au avut ce sa aleaga.PUNR-ul ajuns pe mana unui Funar s-a facut de cacao, Romania Mare are parte tot de un dezechilibrat psihic (de ce naiba se baga numai astia in fata?)...
        Olguta nu este o femeie chiar proasta (am ascultat-o pe la televiziuni si nu se descurca rau, trebuie sa recunoasteti si voi) si nu avea cum sa suporte derapajele mirobolante ale lui Vadim.
        Acum se pune intrebarea: avem noi nevoie de nationalisti din astia razboinici si insetati de sangele strain? Hm...
        Eu unul as merge pe un nationalism foarte ponderat, obiectiv pe cat se poate, echilibrat si modern. Nu dau nume de partide care sunt si nationale ca saritzi sa le facetzi praf, dar este posibil sa aperi interesele nationale fara sa scoti mitraliera.
        Dar...nationalisti ferventi exista, vrem nu vrem.Cei romani si cei maghiari isi justifica reciproc existenta, ca Steaua cu Dinamo.
        Cum absolut orice grup major de interese trebuie sa aiba reprezentare in parlament, asta este democratia, o sa-i gasim acolo.
        Prefer o Olguta unui Vadim pentru ca daca exista, vreau sa se poate comunica normal si argumentat cu ei, nu doar prin chemari la arme.
        UDMR-ul a jucat pana acum perfect. Acum greseste tolerand extremismul de import (am auzit ca au inceput sa ia atitudine, sper sa o faca mai convingator). Din punctul asta de vedere ar avea multi politicieni romani cate ceva de invatat, atata perseverenta si diplomatzie cu rezultate, pasi mici dar solizi ....
        In fine, revenind la subiectul pe care mai toti il ignora, ma intreb daca este normal sa existe asa o enclava in mijlocul unei tari?
        Cultura si traditii maghiare, portul si limba maghiare...denumiri maghiare de localitati (hai nu sariti, nu ati auzit de Las Vegas, Los Angeles, si multe alte denumiri spaniole in SUA) sunt OK.Mai mult.....nu este nevoie.
    • +9 (19 voturi)    
      olguta sau guta (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:02)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      cine a semnalat problema nu conteaza...este o incalcare a legii si trebuie oprita!
    • +4 (10 voturi)    
      Olgutza? (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:20)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui The Saker

      Mai, nu stiu care-i treaba cu legea "internetului (oricum, realizezi ca tehnic este "la limita imposibilului"!) dar adevarul e ca nici eu nu inteleg de ce nu iau masuri impotriva idiotilor aia! Nuuu, nu sa-i aresteze, doar sa le dea cateva amenzi! La cat sunt de saraci exact asta le mai lipseste pentru "un post prelungit"!
    • -2 (10 voturi)    
      Nu era o lege impotriva liberei exprimari ci a... (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:20)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      Bunului simt pana la urma. Poti sa te exprimi cum vrei ATAT timp cat nu injuri pe altcineva. Cu este obligat cineva sa asiste la cearta(injurioasa) a altor 2 persoane.
    • +4 (20 voturi)    
      habar n-ai! (Sâmbătă, 14 august 2010, 19:02)

      Symbol [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      Subiectul era altul, nu competentele Olgutei! De parca n-ar fi toti o apa si-un pamant! Ti-ar conveni sa vezi steagul Ungariei arborat la Biblioteca judeteana Sf. Gheorghe?Mi se pare de-a dreptul absurd!Ce, suntem in Ungaria???Eu vreau sa se arboreze steagul Frantei, ca e mai frumos colorat si mi-e draga tara aceasta.De ce nu se poate?Ca -i "geanta" latina, "e" de-ai nostri!
      • +1 (9 voturi)    
        Gresesti... (Duminică, 15 august 2010, 2:31)

        TeddyK [anonim] i-a raspuns lui Symbol

        cand crezi ca drapelul Ungariei este arborat acolo, la biblioteca numai din placere.. Se vede ca habar nu ai despre ce vorbesti. Sa te lamuresc.
        Cladirea care adaposteste biblioteca judeteana Covasna si nu Sf Gheorghe, cum tu pretinzi mai sus - si aici se vede ca habar nu ai pe ce lume traiesti, adica nu ai invatat geografia Romaniei, jenant, pentru un patriot ca tine - adaposteste centrulcultural maghiar , adica un institut oficial al Republicii Ungare in Romania, astfel este necesar arborarea drepelului Ungariei, fiind vorba despre un institut al unei membre UE! Sa vezi la Budapesta tricolorul arborat pe cladirea care adaposteste Institutul Cultural Roman. Sau vezi in Cluj la Instiutul cultural francez, la biblioteca austriaca la Kulturzntrum-ul german cum sunt arborate draperulrile rspective. Spune acuma, pe ce lume traiesti? EU traiesc in UE.
        Esti un instigator care nu stie pe ce lume traieste, care habar nu are despre geografie, si care este total dezinformat, din pacate.
        • +2 (4 voturi)    
          trei Culori (Duminică, 15 august 2010, 14:49)

          rugantino [utilizator] i-a raspuns lui TeddyK

          Ungurii sunt cei care o cauta cu lumanarea, profita de presiunile UE in privinta Kosovo si spera si ei, poate-poate. Nu are ce sa se intample, dpmdv sa arboreze si romanii din zona drapelul RO unde cred dansii de cuviinta. Daca va fi inlaturat, atunci avem o problema, daca nu..ganditi-va la minoritatile din SUA..italieni, irlandezi etc, toti isi arboreaza culorile nationale in zonele(NY) unde predomina, au sarbatorile lor, St.Patrick's day, Columbus day samd
        • +4 (6 voturi)    
          mei draghe teddyk (Duminică, 15 august 2010, 16:10)

          pcd [anonim] i-a raspuns lui TeddyK

          nu despre institul cultural era vorba, ci despre agitatia bozgorilor din Romania. vreti steaguri maghiare? apai circulatia e libera! mars in ungaria. pana si maria tereza, putoarea aia decurva care a exterminat mii de romani a recunoscut ca 'romanii sunt majoritari in Transilvania'. sa nu mai zicem de mult 'invocatul' Frantz Iozsef' care a recunoscut acelasi lucru. si, la urma urmei, de ce au aparut legi care interziceau romanilor sa-si faca Biserici de zid???? cumva va era frica ca o sa supravieuim? pai uite ce! chiar am supravietuit si chiar suntem majoritari, asa ca meri in mumata.
    • +5 (13 voturi)    
      Golutza Tampescu Dixit (Sâmbătă, 14 august 2010, 19:21)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui The Saker

      D-na senator Golutza Tampescu-Pardon vorbi din nou poporului despre primejdia iredentei maghiare, materializata prin steaguri.

      Intr-adevar D-na Gogolutza este personajul care vrea sa cenzureze Internetul.

      Propunem sa ne dea d-na senator Gongutza si o lege care sa interzica ganditul, deoarece este o activitate pe care politicienii nu o pot simula destul de bine si se dau de gol prea usor atunci cand se afla intre oameni de rand. Se simt discriminati si egoul dlor foarte dezvoltat nu poate suporta asa ceva.

      Dar Dvs. ii mai suportati pe politicieni ?

      Noi nu !

      "Patria si dreptul meu !"
    • +1 (7 voturi)    
      conteaza? (Duminică, 15 august 2010, 2:17)

      romanu' [anonim] i-a raspuns lui The Saker

      conteaza cine a sesizat acest lucru? poate fi si un nebun precum vadim!
      ceea ce a adus olguta in atentia opiniei publice, contravine cu legislatia in vigoare. blaga ar trebui sa intervina.
  • +6 (12 voturi)    
    Tanti Olguta, (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:27)

    c.mike [utilizator]

    se pare ca n-ai prea depasit teritoriul national, sau daca ai facut-o totusi n-ai prea inteles nimic crezi ca in chinatown oriune ar fi el steaguri chineze arborate sau inscrisuri in liba chineza sunt lucruri pe care le baga cineva in seama sau scandalizeaza pe cineva ? Se pare ca avem politicieni care au ramas cu mentalitatea partidelor de unde provin in cazul dumneaei PRM.
    • 0 (6 voturi)    
      gresit (Duminică, 15 august 2010, 8:39)

      george [anonim] i-a raspuns lui c.mike

      NU prea cred eu dle c.mike ca vei gasi steaguri chinezesti pe institutille administrative si de stat americane sau ale altor tari, asa ca ia mai gandestete un pic..... Poate esti ungur si esti orbit de furie.....
  • +5 (9 voturi)    
    Cucoana (Sâmbătă, 14 august 2010, 17:34)

    bibiloi [anonim]

    helau trezestete la realitate asta este intelegerea pdl cu udmr,de crezi ca udmr a intrat la guvernare cu pdl.Doar cu putin timp inainte au participat alaturi de voi psd+pnl la motiunea de cenzura dupa aia au mutat macazul si sa aliat cu pdl.Daca va trece urmatoarea motiune vi -se va alatura din nou.Doamne incurcate sunt caile politice Romane.
  • +3 (9 voturi)    
    trist (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:08)

    Consonant [utilizator]

    Este trist ca acte de acest fel sunt trecute cu vederea din motive de conjunctura politica si lasate in seama unor parlamentari cu antecedente nu tocmai oneste. Problema este ca nu prea mai stiu ce sa cred: pe de-o parte O.V. nu este tocmai credibila, pe de alta parte masinaria de fum maghiara functioneaza foarte bine pentru a masca astfel de actiuni.

    Adunand astfel de "intamplari" si tolerand pasi mici, ne indreptam catre zone foarte periculoase. Cand ne vom trezi, va fi probabil prea tarziu si ne vom intreba, scarpinandu-ne in cap, cum de s-a ajuns aici!
  • +8 (16 voturi)    
    dar olguta asta, alte masuri anti-criza n-are? (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:13)

    olgoiu [anonim]

    ce cauta matracuca asta in parlament?
  • 0 (14 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:13)

    liviu [anonim]

    In stire este vorba de o chestiune foarte grava. Am inteles ca esti pedelist, dar ciar atit de /// nu credeam!
  • 0 (6 voturi)    
    demitere Blaga (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:35)

    davidescu [anonim]

    Doamna Olguta are grije de steaguri si cere demisia Dlui Blaga mai bine ar cere ca Dl.Blaga sa verifice ce fac politistii cand cerceteaza cazurile de spargeri de locuinta si cum ii scapa pe hoti cu care se inteleg foarte bine pentru ca pagubitul sa primeasca in final raspunsul la dosarul de urmarire : autor necunoscut!! si adio paguba dar si faptasul.
  • -1 (15 voturi)    
    Cam are dreptate ... (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:40)

    BartSimpson [utilizator]

    Nici mie nu-mi place aceasta tanti dar daca asa stau lucrurile atunci ar fi cazul sa punem un gard de sarma ghimpata, electrificat, si sa stea cuminti acolo pana le iese pe nas.
  • +4 (10 voturi)    
    da (Sâmbătă, 14 august 2010, 18:53)

    CMihai [utilizator]

    Si uite asa PSD a decis sa puna mana pe voturile PRMistilor. E o strategie buna zic eu, daca faca asa in continuare, aceasta strategie poate aduce 5% de voturi cel putin. De cand Ponta este acolo tot au probleme cu judetele sus mentionate. Desii dau dreptate dansului, daca chair sunt institutii publice fara nicio legatura cu Ungaria si totusi e expus draperul acestea trebuie scoase. Insa scuzati-ma, dar aceste enunturi publice tot campanie electorala inseamna, ca se poate ataca aceste institutii si in liniste prin instanta.
  • +3 (15 voturi)    
    Asta-i pretul pe care-l achita PDL-ul (Sâmbătă, 14 august 2010, 19:16)

    ixulescovici [anonim]

    pentru sprijinul UDMR-ului .
  • 0 (2 voturi)    
    PRM-ul e problema... (Sâmbătă, 14 august 2010, 19:46)

    gabi [anonim]

    ...adica, daca PRM n-ar fi existat, alea 10-15% voturi ale lor s-ar fi dus in "stanga" si-n "dreapta" si atunci UDMR-ele nu mai ajungeau la guvernare, ca nu mai avea nimeni nevoie de 7% ale lor... si asa nu mai vedeam steaguri maghiare.
  • +3 (5 voturi)    
    Steaguri romanesti zdrentuite (Sâmbătă, 14 august 2010, 19:49)

    The Patriot [anonim]

    Auzi draga,dar cum arata steagurile romanesti, toate zdrentuite, agatate pe stalpii din multe localitati din Romania, nu te deranjeaza? Un exemplu: Lechinta. Cu primar PSD. Vreo 10 steaguri stau cine stie de cand, decolorate si atat de rupte ca la unele bucata rosie nici nu mai exista, zici ca e steagul Ucrainei. Si le vede zilnic si primarul si politia si cetatenii si tot nu le dau jos macar. Mai mare rusinea. La unguri nu am vazut asa ceva.
    • 0 (4 voturi)    
      alarmant (Sâmbătă, 14 august 2010, 21:38)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui The Patriot

      ba fratilor, mi se ridica sangele in cap cand aud una ca asta... nu se poate permite o asemenea sfidare a poporului roman.
  • +2 (10 voturi)    
    Basescu, Boc, Blaga = tradatori de neam (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:19)

    Soim roman [anonim]

    Ar trebui sa infunde puscaria.
  • 0 (8 voturi)    
    Limba otravita. (Sâmbătă, 14 august 2010, 20:24)

    Ioan [anonim]

    Lege sa interzica exprimarea libera pe Net [cine se respecta oricum nu mai lasa sa apara comentarii in limba roma] . Lege sa dea jos nu-s ce panze colorate. Lege sa dea jos nu-s ce ministru. Ol Guta lui Vadim nu poate decat sa darame?
  • -3 (3 voturi)    
    nu (Sâmbătă, 14 august 2010, 21:12)

    gabriel [anonim]

    incetati cu transmiterea mesajelor acestei persoane imorale, nu mai faceti lobby fiecarei femei fara capatai...gata ......ajunge !
  • +3 (3 voturi)    
    Incalcarea legii (Sâmbătă, 14 august 2010, 21:26)

    Marian [anonim]

    Nu conteaza cine a facut solicitarea, este o incalcare a legii, orice roman sau maghiar putea solicita demisia ministrului de interne de vreme ce nu a luat nicio masura pentru respectarea legii. Cum ar fi ca la Gyula sa fie arborat steagul romanesc la primarie sau la prefectura?
  • -3 (3 voturi)    
    Viitor de aur are Romania cu alde Olguta....! (Sâmbătă, 14 august 2010, 21:50)

    cornel [anonim]

    Si nu numai. Romania se va intoarce oare in viitor inspre CSI ? Avem multe specimene de soiul Olgutei. mai ales la parazitul PSD-ilui, adica in PNL.
  • -2 (4 voturi)    
    Asta ii lipseste Olgutei ? Tichia de margaritar (Sâmbătă, 14 august 2010, 22:19)

    ionel [anonim]

    Lasati oamenii sa isi puna ce steaguri vor. Mare chestie steagurile. Mergeti in Europa sa vedeti steaguri expuse. In bucuresti vad steaguri puse la hoteluuri . Acolo e voie ?
    Va tineti de prostii ca in anii 90. Fiti toleranti oameni buni.
    Iar pe olguta intrebati-o ce solutii de criza ne va da cind ajunge la guvernare.
  • +2 (2 voturi)    
    Regatzenii si ungurii (Sâmbătă, 14 august 2010, 22:34)

    Sonia [anonim]

    Dupa cum vad, majoritatea postarilor provin de la "regatzeni" ; de aia sint atit de clementi cu ungurii.Dragilor, faptul ca n-ai trait in Translvania va face (automat) simpatizanti ai etniei maghiare (aveti ignoranta pe problema ca cirumstanta atenuanta).
    Imi amintesc (cu amuzament) de multi dintre colegii mei,tineri absolventi de facultate,care(dupa repartitia in Maramures) s-au insurat cu uguroaice.Mi-am dat seama (in timp) ca ei le "asimilau" cumva sasoaicelor transilvanence.Bietzii de ei ,au realizat mult prea tirziu ca diferenta era ca de la mincare l..mincarime :-) .Toti directorii din Baia Mare aveau neveste unguroaice ,culmea,unele fara facultate...deci, tot ce conta,era etnia.
    Asa ca de atunci sint lamurita cu viziunea regatzenilor/moldovenilor,etc asupra ungurilor.
    Noi, ardelenii, care convietuim cu ei de veacuri, avem in schimb o optica total diferita.
    Sigur ca nu exita nici un pericol grav (ca .slava Domnuli,sint enclavizati, altfel erau "lipiti" la Unaria Mama din 1989 !!) .
    Dar si ei, ca oricare dintre noi,sint datori sa respecte simbolurile nationale.
  • +3 (3 voturi)    
    are dreptate madam' (Duminică, 15 august 2010, 1:23)

    Si totusi [anonim]

    Daca steagurile sunt, cum zice, arborate la institutii ale statului din respectivele judete, cam e groasa. Sunt departe de a fi nationalist, dar am invatat in a respecta institutia oricarui stat, si cu atat mai mult a celui al carui pasaport il port !

    Era o comparatie cu China town mai sus, ca nu se ataca nimeni la un steag chinezesc acolo.... oameni buni, nimeni nu arboreaza steag chinezesc pe primaria sau biblioteca orasului american !
    Inteleg, simpatii pe ici si pe colo exista, si prin America mai vezi steaguri europene prin curtile unuia si altuia, nimeni nu zice nimic. Dar sa se puna la noi in tara steag strain pe institutii publice, deja se sare calul rau de tot, sunt cazuri penale, fara nici o gluma. Ar fi o sfidare de neinchipuit la adresa tarii noastre, sper sa fie orice, numai cum s-a zis nu.

    Si este trist ca aceasta veste pare sa nu provoace nici un fel de sentimente in unii din oamenii ce au scris mai sus.. Asa este, poate o fi o tentativa ieftina de atzatzare a nervilor din regiune, dar sigur trebuie luate masuri dure ori impotriva faptuitorilor, ori impotriva madamei de la PSD, in cazul in care a putut inventa asa ceva.
  • +1 (3 voturi)    
    Ei lupta pt ceva..noi ? (Duminică, 15 august 2010, 1:52)

    Costea gabriel [anonim]

    Decat romani ...prosti...mai bine autonomia lor...eu sunt roman...dar vad ca ei lupta sa le fie mai bine...noi stam ca prosti..sa-si bata PDL joc de noi..
  • -1 (3 voturi)    
    Cat de patrioti sunt pesedeii? (Duminică, 15 august 2010, 10:50)

    mircea [anonim]

    Goluta Vasilescu daca are informatii privind incalcarea legii ,nu stie unde sa le depuna?Daca cei din Harghita si Covasna provoaca acte de dezordine,de ce nu-i interpeleaza in parlament pe reprezentantii maghiarilor?Sau nu are curaj,ca la felul cum vorbeste s-ar face de ras.Individa este atat de proasta ca ,habar nu are de o ierarhie a responsabilitatilor.Mai este promovata prin media de posturi tv si ziare la fel de inteligente.Cum s-ar spune,cine se aseamana se aduna.
  • -2 (2 voturi)    
    Jenant (Duminică, 15 august 2010, 12:59)

    ionut [anonim]

    Se pare ca Olguta nu mai stie ce sa faca ca sa iasa in fata.
    Nu s-ar apuca sa iasa in fata cu declaratii de genul "Clasa politica romaneasca isi ucide propiul popor prin colapsul sistemului sanitar".... sau " Clasa politica romaneasca condamna propiul popor la analfabetizare prin lipsa de viziune si strategii in domeniul educatiei"...sau "Ministrii Transporturilor din ultimii 20 de ani nu si-au meritat banii primiti ca salariu si au participat la jaful din banii cetrebuiau investiti in infrastructura".
    Cam asa stau lucrurile madam Olguta, ca de sanatate, educatie si drumuri avem nevoie toti astia care traim in tara asta, fara deosebire de etnie sau de steagul din fata casei.
  • 0 (2 voturi)    
    Legenda spune ca .. (Duminică, 15 august 2010, 14:54)

    rugantino [utilizator]

    .. primul om care a aparut in Transilvania a fost un ... ungur. Si dupa ce a descalecat de pe cal, sa bea apa, cand s-a intors nu a mai gasit calul, ci numai un biletel, pe care scria:

    "Multam' fain" !
  • +1 (1 vot)    
    Putin bunsimt din partea ungurilor. (Duminică, 15 august 2010, 14:59)

    utu [anonim]

    Institutiile publice finantate de la buget ar trebui obligatoriu sa aibe arborate tricolorul romanesc,iar daca ungurii sau alte etnii pot sa-si arboreze steagurile cu aprobare prefectului.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by