VIDEO Biroul permanent al PDL a votat excluderea lui Cristian Preda din partid. Paleologu: Unii imi spun ca sunt intelectual intr-un mod incalificabil: Baga-mi-as in intelectuali!

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 2 aprilie 2012, 13:40 Actualitate | Politic


Cristian Preda
Foto: HotNews.ro / Victor Cozmei
Biroul Permanent National al PDL a avizat luni excluderea lui Cristian Preda din partid, urmand ca decizia finala in acest sens sa o ia Consiliul National de Coordonare. Votul a fost secret, au declarat surse democrat-liberale.


Cristian Preda: E un abuz pus la cale de Elena Udrea. Imi voi face dreptate!

Europarlamentarul Cristian Preda considera ca decizia BPN al PDL privind excluderea sa din partid este "un abuz pus la cale de Elena Udrea" si ca isi va face dreptate.

"Este un abuz pus la cale de Elena Udrea, o forma fara fond a politicii romanesti", a declarat Preda, pentru agentia Mediafax.

Cristian Preda a adaugat ca este regretabil faptul ca BPN al PDL a cazut in capcana.

"E regretabil ca BPN al PDL a picat in capcana intinsa de cineva care acum fix trei zile spunea ca toata lumea ma vrea candidat. Imi voi face dreptate!", a afirmat Preda.

Vasile Blaga: Fiecare pe drumul lui

Presedintele Senatului, democrat-liberalul Vasile Blaga, a afirmat, citat de Agerpres, ca nimic nu este mai periculos in fata unei campanii electorale decat sa "ai si oameni care vorbesc pe la spate".

"Nimic nu este mai periculos decat, in fata unei campanii electorale, sa nu te lupti numai cu cei cu care este normal sa te lupti, ca asa e in democratie, sa ai si oameni care vorbesc pe la spate", a spus Vasile Blaga.

Intrebat cum vede situatia din PDL referitoare la Cristian Preda, Blaga a spus: "In niciun fel. Este o propunere a BPN al PDL. Deciziile de acest gen se iau prin vot secret. Fiecare pe drumul lui".

Mediafax relateaza ca un jurnalist i-a spus lui Vasile Blaga ca Preda era "un reformator" in partid, presedintele Senatului replicandu-i: "De ce nu-l luati dvs. la Antena 3?".

Teodor Baconschi: S-a facut o evaluare a faptului ca domnul Preda s-a situat constant pe pozitii hipercritice, mai  critie fata de PDL decat fata de actuala opozitie. S-a propus excluderea, nu cred ca este o decizie definitiva

Toader Paleologu a confirmat informatia si a precizat ca au existat doar doua voturi impotriva, unul al sau si celalalt "probabil" al lui "Teodor Baconschi, sau cine s-o fi simtit intelectual".

"Nu ma intimideaza nimeni in niciun fel. In trecut unii evrei au aflat ca sunt evrei atunci cand le-a spus-o cineva. Unii imi spun ca sunt intelectual intr-un mod incalificabil. Adica baga-mi-as in intelectuali", a povestit Paleologu, la iesirea de la sedinta conducerii PDL.

El a comentat ca atunci cand astfel de afirmatii sunt "acompaniate cu o propunere de excludere, nu mai e o propunere facuta la sprit".

"Voi pleda ca acest lucru sa se schimbe", a continuat Paleologu, adaugand: Sunt extrem de trist, va dati seama

Monica Macovei: Voi face tot ce pot ca excluderea lui Cristi Preda din PDL sa nu fie adoptata

Europarlamentarul PDL Monica Macovei a declarat luni ca este de partea lui Cristian Preda si ca regreta ca nu fost la sedinta BPN al PDL, pentru a vota impotriva excluderii acestuia. Macovei spune ca propunerea excluderii lui Preda "acopera balbaielile organizatorice si de strategie ale Organizatiei Bucuresti", organizatie condusa de Elena Udrea.

'Nu sunt de acord cu propunerea BPN de a-l exclude pe Cristi Preda. Trebuie acceptate şi criticile, chiar dacă sunt publice. Asta arată că suntem un partid divers, cum nu sunt alte partide care sunt monolit. În ceea ce mă priveşte voi face tot ce pot şi mă voi lupta ca această propunere de excludere să nu fie adoptată de CNC', a subliniat Monica Macovei luni seara dupa sedinta BNP.

Votul de luni vine dupa ce Silviu Prigoana, candidatul democrat-liberalilor la Primaria Bucuresti, a depus la conducerea PDL o cerere pentru exluderea din partid a lui Cristian Preda, pe motiv ca acesta l-a atacat in mod repetat atat pe el, cit si pe presedintele partidului, Emil Boc.

Prigoana anuntase inca de simbata ca va propune excluderea din partid a lui Cristian Preda dupa ce europarlamentarul s-a pronuntat in repetate rinduri impotriva propunerii lui Prigoana drept candidat la PMB.

Si luni, Preda a declarat ca-l va sustine in cursa pentru Primaria Bucuresti pe Nicusor Dan, candidat independent.

Presedintele PDL Bucuresti, Elena Udrea, afirmase, in cursul diminetii, ca ar vota pentru excluderea lui Cristian Preda din partid, dar personal nu va propune acest lucru.

"Daca se propune excluderea (lui Cristian Preda), eu voi vota pentru", a spus Elena Udrea, care este si vicepresedinte al PDL.



Reactii imediate:


Citeste mai multe despre   
















13405 vizualizari

  • -25 (29 voturi)    
    Unde pleacă? (Luni, 2 aprilie 2012, 13:44)

    Alin [anonim]

    Mă întreb unde se va înscrie europarlamentarul Cristian Preda: în PSD, sau în PNL? Mai degrabă în PNL.
    • +5 (17 voturi)    
      PSD sau PNl sunt definitiile hotiei (Luni, 2 aprilie 2012, 14:45)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      Deci clar nu o sa ajunga niciodata un intelectual cinstit in cloaca USL.

      Cezar Preda or o sa fie mentinut in PDL daca isi revin, ori o sa ajunga in Noua Republica sau in alt partid nou. Important e ca noi sa putem sa-l votam in continuare in PDL sau altul.
      • +17 (23 voturi)    
        Gafa PDL! Atentie la miscarea lui Preda! (Luni, 2 aprilie 2012, 15:03)

        andu [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        Este cea mai mare gafa a PDL posibila. Si asta ptr ca goana dupa cascaval le orbeste mintile. Si-au pierdut astfel si minima credibilitate data de cei cativa care faceau diferenta.
        Prigoana va pierde sigur alegerile, se va baza doar pe prostime si pe lipsa de participare a intelectualilor la vot.
        Cristian Preda trebuie sa gandeasca bine daca da tonul unui concept politic nou. Compromisurile in acest moment i-ar afecta cariera politica. Succes!
        • -5 (17 voturi)    
          NU ESTE GAFA ! (Luni, 2 aprilie 2012, 19:24)

          diaspora [anonim] i-a raspuns lui andu

          Nu este gafa. Este foarte bine ca a fost exclus. Trebuia de mult facut acest lucru.
          Omul nu stie ce inseamna notiunea "disciplina de partid". Ai o initiativa, ti-o prezinti in interior nu in medii. Te crezi mai destept de cat altii? Nimic nou, toti romanii se cred astfel.
          • +7 (9 voturi)    
            Disciplina ca disciplina, (Luni, 2 aprilie 2012, 19:56)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui diaspora

            insa cand vezi ca-ti sunt aruncate la gunoi toate ideile doar n-oi fi si tu disciplinat sa te arunci o data cu ele.
            • +5 (5 voturi)    
              hmm (Luni, 2 aprilie 2012, 21:33)

              anonim [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              dc vezi ca-ti sunt aruncate la gunoi toate ideile insemna ca e nepotrivire majora intre tine si ceilalti si se pune intrebarea ce cauti acolo?
    • +14 (20 voturi)    
      Coloana vertebrala! (Luni, 2 aprilie 2012, 15:07)

      Clerval [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      Două consideraţii:
      1. Înca nu avem un partid care să permită poziţionarea critică, curente de idei, cu alte cuvinte viaţă de partid. În continuare modelul PCR, cine nu e cu noi e impotriva noastră, epurări, concentrarea puterii. Numai că în Românica arată jalnic, reguli de obedienţă mafiotă combinate cu "Survivor" (mediocrităţile se aliază pentru a elimina pe cei care au potenţial.
      2. Dl. Cristi Preda (dacă îl mai faceţi Cezar Preda odată...) e un exemplu că poţi fi intelectual cu coloană. M-au pus pe gânduri cartea lui Lucian Boia, conferinţa de la TNB şi discuţia din Dilema. Prea intelectualii sunt nişte accesorii de lux ale unor abrutizaţi neaveniţi. Vanghelie care garanta pentru Andronescu. Ha! Iar intelectualii sar fără să le spună nimeni să sară.
      Cred că e un moment cheie în PDL. Li s-a arătat pisica lui Paleologu, Baconschi, Paleologu, Macovei. Vor face ciocu mic? Vor face frumos? Şi mai ales, în buna tradiţie românească, se vor desolidariza de Cristi Preda? Sigur, nu e Goma, e doar un om care are conştiinţă. Asta e miza. Păstrăm conştiinţa în PDL/politică?

      În altă ordine de idei, faceţi un pustiu de bine şi vedeţi cum puteţi semna pentru Nicuşor Dan. Nici nu ami contează cine este. Nu e Oprescu, nu e Prigoană.
      • -2 (8 voturi)    
        Pozitionare (Luni, 2 aprilie 2012, 16:15)

        Gelu Menumorut [anonim] i-a raspuns lui Clerval

        Cred ca e undeva o greseala in felul cum se comunica aceast lucru ( excluderea).
        Imi pare rau, dar intelectualitatea lui Preda nu a fost pusa sub discutie. Cu felul in care a ales sa faca criticile.
        Un partid e o organizatie serioasa ( ca intentie ). Exista o adeziune si o loialitate.
        Ok, inteleg exista decizii gresite, si e foarte bine sa critici. Dar ceea ce eu nu inteleg, de ce toata acest "circ" sa fie public? Aici unde dl. Preda a gresit si unde plateste.
        Faptul ca e un intelectual nu are nimic cu faptul ca nu are tact. Critica, tine in interiorul partidului, fix what's wrong, dar nu te exterioriza pe bloguri si alte medii, ba mai mult declari expres ca esti contra.
        Asemenea lucruri nu se fac in public. Repet, e degeaba daca esti intelectual, daca nu stii sa foloesti acest capital cu cap, raspandind influenta si nu contre publice.
        • +6 (12 voturi)    
          prigoana... (Luni, 2 aprilie 2012, 17:15)

          liberal [anonim] i-a raspuns lui Gelu Menumorut

          ... nu e egalul lui oprescu, e mai jos, e la nivelul lui vanghelie (iar oprescu e foarte, foarte jos!). nu poti tace, e clar ce se (va) intampla daca bucurestiul e administrat in continuare de asemenea primari! si nu ma refer la lupta politica, ci la viata reala (a 10% dintre romani).

          altfel, inca inainte de alegerile din 2008 imi era clar ca oameni ca blaga, videanu, berceanu, cezar preda sunt (deja) toxici pt partid: toti acestia sunt in politica de 20 de ani si rezultatele carierei lor se reduce la aproape zero, in ciuda pozitiilor de putere pe care le-au avut si le au inca in viata politica. gresala "intelectualilor" din pdl este ca nu au atacat direct garda veche... hartuielile lor cu prigoana si cu udrea sunt marginale si lasa camp de manevra tocmai unuia ca blaga, adevaratul dusman... cred ca nu mai au nici o sansa in pdl, acum.
          • +1 (3 voturi)    
            citind (Marţi, 3 aprilie 2012, 8:40)

            lzrd [utilizator] i-a raspuns lui liberal

            comentariile te duce cu gandul si iti creiaza impresia ca PDL este un partid al intelectualilor.Corect era ca liberalii sa se bucure de impresia asta insa ei nu au facut nimic pentru a continua traditia,doctrina liberala.Cand ai un ""intelectual"" de talia lui antonescu ca sef de partid ....,cand nicolaescu un umil contabil distruge profesii liberale, cand te aliezi cu psd,pc,in loc sa intri la guvernare si sa construiesti o dreapta viabila,puternica,nu prea mai ai ce spune.
            Celor ca Cristi Preda si Paleologu le place sa faca pe rebelii desi s-au obligat sa respecte......,si sa jigneasca colegii de partid pe motive de :eu sant mai intelectual ca tine,asta ii descalifica!
        • 0 (4 voturi)    
          Gri (Luni, 2 aprilie 2012, 17:46)

          Clerval [utilizator] i-a raspuns lui Gelu Menumorut

          Slavă Domnului, un punct de vedere argumentat, o premiză de discuţie. Ca de obicei, viaţa e complexă şi are multiple aspecte.
          Când spun viaţă de partid la ce vă gândiţii?
          Eu de exemplu mă gândesc la ceva gen partidul conservator, Tory. Are 3 facţiuni principale: One nation conservatives, free-market conservatives (liber-schimbiştii?!) şi tradiţionaliştii. Putem identifica ceva similar în oricare partid parlamentar din România? Doar "grupuri de interese mercantile", Hrebrenciuc şi grupul din Buzău, grupul de la Cluj din PSD, Greii PDL, Mazăre şi Nicuşor Constantinescu ş.a. Parcă mi-e greaţă.
          Despre unde se fac criticile şi ieşitul pe blog-uri etc. Un exemplu simptomatic.
          David Davis a fost concurentul lui David Cameron la conducerea tory. Pentru buna regulă acesta a rămas în opoziţie în cadrul partidului. Şi se exprimă înăuntru şi afară. Pentru că se adresează atât celor 177.000 membri cât şi societăţii britanice. Eu nu sunt membru PDL ,PSD (nu sunt membru al niciunui partid) dar mă interesează ce se întâmplă tocmai pentru că am o conştiinţă politică. Dl Davis se exprimă extrem de critic la adresa guvernului Cameron, la BBC, pe site-ul web şi în principiu pe unde are ocazia. Nu va fi dat afară din partid, credeţi-mă. Sunteţi şocat dle. Menumorut?
          Şi mai este un aspect. Sunt sigur că tocmai imposibilitatea de a schimba ceva în structurile pietrificate ale partidelor monolit româneşti face să apară presiunea exprimării în media. Îmi amintesc circul pedepsirii celui care a candidat împotriva Elenei Băsescu la tineretul democrat. Ce penibilitate. Într-un astfel de partid fix what is wrong? Răul atinge proporţii endemice.
      • +1 (7 voturi)    
        are coloana sau e un palavragiu ? (Luni, 2 aprilie 2012, 19:28)

        diaspora [anonim] i-a raspuns lui Clerval

        Daca e asa destept de ce nu se imploica politic ca indepensent?
        Hai s-o lasam mai moale. Doar disciplina asigura progresul. De palavragii e plina Riomania.
        Nimic nou sub soare: toti romanii se cred politicieni.
    • -2 (6 voturi)    
      DD (Luni, 2 aprilie 2012, 16:07)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      Pe la ora 14.00 in piata Cringasi se auzea chiar despre PPDD.
    • -1 (7 voturi)    
      Na fraierilor! (Luni, 2 aprilie 2012, 17:07)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Fraierilor de telectuali, asa va trebuie ca ati votat cu baselu !
      Ala si gashka nu dau 2 parale pe voi.
    • 0 (2 voturi)    
      Unde pleaca?! (Marţi, 3 aprilie 2012, 12:22)

      Costache2009 [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      Pleaca... nicaieri! Este ioroparlamentar "popular" pana-n 2014, platit cu o caruta de bani, ca sa faca mai nimic, daca exceptam votu' pentru tot ce-i "popular" si impotriva a tot ce nu-i "popular"... Nu-i duc io grija lu' Cristi Preda - pana-n iunie 2014, la urmatoarele alegeri ioroparlamentare, are tot timpul sa-si gaseasca un post de si mai inalt contopist ioropean, si mai bine platit, fara sa mai aiba grija de asa zise alegeri pe liste de partid! A intrat in generosu' "borcan" al birocratiei internationale, de unde nu va mai iesi decat cu picioarele inainte, foarte, foarte tarziu... Nu va mai aduceti aminte de Simona Marinescu?! Alta demisionara din PD-ul lu' Basescu - acum o duce categoric mai bine decat fostu-i sef si are muuult mai putina bataie de cap... ;)
  • +29 (41 voturi)    
    Excludere din partid (Luni, 2 aprilie 2012, 13:45)

    Ovidiu M [utilizator]

    Sau cum sa-ti mai tragi un glonte in picior in prag de alegeri. Care este semnalul? Pt "somitatea" Prigoana suntem dispusi sa scapam de "anonimul" Preda.

    Astept primirea lui Dan Diaconescu si excluderea Monicai Macovei. In ritmul asta n-as fi surprins.
  • +27 (39 voturi)    
    Asa si?! Votez in continuare Nicusor Dan! (Luni, 2 aprilie 2012, 13:45)

    CalinM [utilizator]

    Si o sa ia mai multe voturi ca Prigoana daca nu o sa renuntati la el.

    Si o sa va fie invatatura de minte pentru alegerile din toamna. Sa veniti cu oameni in care cetatenii au incredere nu in cine vreti voi.

    PDL trebuie sa ofere o alternativa reala la mafiotii din USL! Asta e rolul vostru anul asta!!
    • -1 (3 voturi)    
      cred ca le va fi invatatura de minte... (Luni, 2 aprilie 2012, 14:49)

      Tiriac [anonim] i-a raspuns lui CalinM

      pentru alegerile din 2016.

      iar in 2020, Nicusor Dan va fi ales Primar al Bucurestiului in fruntea unei coalitii PSD, PDL si PP.

      ca asa-i in tenis si in politica!
  • -13 (19 voturi)    
    da.. (Luni, 2 aprilie 2012, 13:45)

    catalin_mattei [utilizator]

    BPN a PDL a reusit sa il lase pe domnul Cristi Preda fara posibilitatea de a face un gest care sa repare pozitionarea sa contra PDL din interiorul partidului.. indiferent de calitatea unui membru aceasta decizie este una normala.. nu poti fi parte a unui partid dar sa arunci in mod constant cu noroi in acesta.. nu iti faci imagine utilizandu-te de partid!
    • +1 (3 voturi)    
      Si intre timp, (Luni, 2 aprilie 2012, 16:09)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      eu si probabil si alti (de-acum clar fosti) votanti PDL vom cauta sa vedem cum ne repozitionam votul. Din punctul meu de vedere, Cristian Preda era unul dintre acei oameni care mai dovedeau ca PDL nu a ramas doar un partid de arivisti agresivi. Sunt de acord ca a fost lipsa de loialitate fata de partid criticile publice aduse de dl. Preda, dar in clipa asta, nu pot sa raman fara senzatia ca domnului Preda i-a fost bagat pumnul in gura de catre cuplul Udrea/Prigoana (o amatoare agresiva si un protagonist de reality show agresiv). Plus ca si loialitatea fata de partid are o limita - nu e loial fata de votanti sa taci din gura cand vezi derapajele din partid. Vom vedea ce mai fac si ceilalti intelectuali din partid. Pentru ca da, sunt intelectuali, iar eu chiar m-am saturat de elite formate din arivisti cu diplome la privat. In ritmul asta, vor ajunge sa se bata pentru acelasi tip de electorat cu USL.
      • -1 (7 voturi)    
        nu asa se procedeaza (Luni, 2 aprilie 2012, 16:27)

        iuni787 [anonim] i-a raspuns lui Cri

        derapajele din partid se disputa in forurile de conducere ,nu pe bloguri.sunt un votant convins pdl,apreciez enorm pe macovei si voinescu dar credeti-ma credeam ca innebunesc cind vedeam criticile publice ale lui preda.era f. indulgent cu liderii opozitiei in platourile de la antena3.pur si simplu demoraliza votantii pdl.cea mai buna decizie a fost excluderea lui
        • 0 (2 voturi)    
          Aveti dreptate (Luni, 2 aprilie 2012, 17:03)

          Cri [anonim] i-a raspuns lui iuni787

          Pentru votantii convinsi chiar e mai bine. Pentru cei care au votat PDL si care spera ca acest partid sa revina la nivelul pe care il asteptau de la el, sau pentru unii dintre cei care il iau in considerare ca o alternativa la USL, este o dezamagira. Domnul Preda nu a procedat corect in prag de alegeri, dar poate ca la un moment dat a simtit ceea ce am simtit unii dintre noi - ca alternativa la care speram este acaparata de niste oameni necredibili, care incearca sa ne oblige sa votam oameni pe care nu ii vrem. Haideti sa o luam si altfel. Votantii hotarati l-ar fi votat inclusiv pe Preda, sau altcineva cu mai putine voturi in sondaje. Si in plus, cei care mai spera ceva de la PDL ar fi luat asta ca pe un semn ca ceva se indreapta. Recunosc ca optiunea mea pentru ND este deja formata si nu as fi votat PDL la locale. Dar din ce in ce mai mult nu ma vad votand cu ei nici la parlamentare.
        • 0 (6 voturi)    
          Cristian Preda nu este intelectual ! (Luni, 2 aprilie 2012, 17:24)

          Balthazar [anonim] i-a raspuns lui iuni787

          Da, sunt de acord cu tine !

          Lumea nu înţelege ceea ce înseamnă democraţia unei organizaţii !
          1. Membrii vin cu două, trei,....,n+1 variante (soluţii, idei, etc.).
          2. Se analizează fiecare în parte, se văd plusurile şi minusurile, se combină idei, se rejectează altele şi se ajunge la un număr mic de variante.
          3. Se supun votării organizaţiei variantele rămase, aflate în discuţie. Se votează una dintre ele.
          4. Din acel moment, ABSOLUT TOŢI membrii organizaţiei îmbrăţişează varianta votată şi în toate împrejurările vor veni cu argumente solide pentru a explica în afara organizaţiei justeţea variantei.
          5. Nu-ţi convine varianta votată, ai alte idei, alte argumente, le poţi critica, argumenta, explica NUMAI ŞI NUMAI în interiorul organizaţiei SAU.....valea !
          6. Şi atunci întreb: Cristian Preda este intelectual ? Nu, pentru că un intelectual ştie foarte bine ce am scris mai sus ! Întrebaţi-l pe Paleologu căci şi el....
  • +16 (26 voturi)    
    Genial! (Luni, 2 aprilie 2012, 13:47)

    zone [utilizator]

    Excelenta decizie! Jos si cu Ungureanu, cine e asta sa va incurce voua treburile? Cine se cred acesti oameni??
  • +19 (25 voturi)    
    gata... (Luni, 2 aprilie 2012, 13:47)

    Laurentiu78 [utilizator]

    Nu ma mai duc la vot. Decat poate pe niste independenti sau chiar sa-mi placa persoana in sine mult de la un partid. E oficial, nu mai am cu cine. Daca astia incep sa-i excluda si pe cei care sunt obiectivi si au un gram de creier e clar. Sa o excluda si pe Macovei ce naiba...doar jumatate de masura?
    • -1 (9 voturi)    
      Preda s-a autoexclus (Luni, 2 aprilie 2012, 15:11)

      nemo [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

      e clar ca nu sunt sfinti cei din PDL dar nu inteleg de ce a ramas in acest partid daca chiar e asa cum spune. Daca il asculti pe Preda, PDL e cel mai rau partid din peisajul politic al României
      • +3 (7 voturi)    
        nu chiar... (Luni, 2 aprilie 2012, 15:36)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui nemo

        Nici macar nu s-a bagat in cloaca celor de la USL, pentru el aia nu existau. Insa a incercat sa fie critic fata de propriul partid, de-o maniera obiectiva si sa le spuna unde gresesc in viziunea sa. Nu spun ca a avut intotdeauna dreptate, dar omul a lucrat pe principii de Sun-Tzu. Cand un inamic greseste (vezi USL in acest caz) lasa-l sa greseasca. Nu-i atragi atentia ca greseste, si il lasi sa continue cu greseala sa. In schimb atunci cand aliatii tai gresesc, le atragi atentia pentru a-si imbunatati performanta si pentru a indrepta greseala.

        In plus cum a mai fost subliniat si de altii in acest post, un partid care se vrea democrat taman s-a comportat idiotic de-o maniera totalitara. Ciudat
        • +2 (6 voturi)    
          Preda (Luni, 2 aprilie 2012, 17:36)

          nemo [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

          problema e ca in politica e vorba de o lupta de cuvinte, el mergea la televiziuni si dadea numai in ai lui. Singurul lui scop parea sa fie demobilizarea electoratului.
          Exista critica productiva si critica exclusiv destructiva, critica lui Preda nu avea nimic constructiv. E un tip care nu facea altceva decat sa-si dea aere, pe plan intelectual pur si simplu nu-mi pare a fi o eminenta cenusie, asa cum este prezentat de unii, un tip cu viziune.
    • -1 (5 voturi)    
      Macovei? (Luni, 2 aprilie 2012, 15:38)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

      Pai n-a votat si ea excluderea lui Preda? Ca asa reiese din declaratiile lui Paleologu, ca el si probail Baconschi ar fi votat contra.
      • +1 (3 voturi)    
        nope! (Luni, 2 aprilie 2012, 16:30)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

        Nu a fost la vot era pe undeva pe drum...vezi ca intre timp si-a spus si ea parerea in alt articol aici pe hotnews.
      • 0 (2 voturi)    
        retrag intrebarea (Luni, 2 aprilie 2012, 16:43)

        Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

        Bine ca a iesit in public si a precizat ca nu a participat si ca e impotriva excluderii.
  • +23 (29 voturi)    
    PDL, o cauza pierduta..... (Luni, 2 aprilie 2012, 13:48)

    ana [anonim]

    Daca este adevarat ce-am citit, ati mai pierdut un vot... de la mine.

    Daca nu va reveniti, vom vorbi de PDL la trecut...
  • +22 (28 voturi)    
    pe topogan (Luni, 2 aprilie 2012, 13:51)

    andimi [utilizator]

    vad ca PDL-ul o ia incet, incet, pe topogan. Ce isi face omul cu mina lui cum se cheama? Vor neaparat sa isi piarda si putinii votanti pe care ii mai au?
    • -3 (7 voturi)    
      Au disparut portocalii (Luni, 2 aprilie 2012, 15:12)

      defav [anonim] i-a raspuns lui andimi

      de pe-aci ? minune mare ...pai nu erau ei pina mai deunazi mari fani ai PDL , orice facea partidul era bun, frumos, atotintelept,in frunte cu boc , desteptu' satului ?
      • +6 (8 voturi)    
        Nu au disparut (Luni, 2 aprilie 2012, 15:43)

        _Rem [utilizator] i-a raspuns lui defav

        Numai ca au discernamant. Nu isi sustin partidul indiferent de greseli. Iar exluderea lui Cristian Preda este o greseala. Cum este gresit cam tot ce au gandit ei in Bucuresti.

        Dar de aici la a ajunge sa ii ridicam in slavi pe Ponta si Antonescu, cale lunga (a se citi niciodata!).
  • +24 (28 voturi)    
    Sa mai plece si Macovei.. (Luni, 2 aprilie 2012, 13:51)

    MalaEducacion [utilizator]

    ..si nu mai am nici un motiv sa votez cu PDL.
  • +23 (31 voturi)    
    noi muncim, nu gandim ! (Luni, 2 aprilie 2012, 13:53)

    radu [anonim]

    jos intelectualii, sus gunoierii !
    aferim !
  • +28 (32 voturi)    
    Uraaaaaa!!! (Luni, 2 aprilie 2012, 13:54)

    Alius [utilizator]

    In PDL cele mai importante figuri o sa ramana Udrea si Prigoana! Bravo lor! Oricum, cine are nevoie de un Cristian Preda cand are o Udrea?

    Probabil ca urmatoarea data afara va fi Monica Macovei, astfel sa poata scapa de acele "criterii de integritate", de care oricum nu a tinut nimeni cont.
  • +24 (26 voturi)    
    au luat-o pe campii (Luni, 2 aprilie 2012, 14:07)

    ovidiu [anonim]

    Daca asta este noua orientare a PDL e jale.
    Un PDL fara intelectuali, fara voci critice in interior se indreapta cu pasi repezi spre un esec de proportii.
  • +25 (27 voturi)    
    incredibil (Luni, 2 aprilie 2012, 14:09)

    vlpescu [anonim]

    E clar, intelectualii nu au ce cauta in Bucuresti .
    Votati maneaua! Distractia va fi maxima si nota de plata tot asa.
  • +19 (33 voturi)    
    S-a infiintat (Luni, 2 aprilie 2012, 14:09)

    MihailB [utilizator]

    Partidul Pitzipoancelor si Cocalarilor. Asta este PD-ul sub noul brand.
    • +13 (19 voturi)    
      Hai sa nu exageram. (Luni, 2 aprilie 2012, 14:16)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui MihailB

      USL ni l-a vandut pe Geoana ca viitorul nostru Presedinte si dupa l-au impuscat in cap si nimeni nu a facut asa o tragedie.

      DAR, daca eu am de ales intre Prigoana si Cezar Preda o sa aleg de 100 de ori Cezar Preda. Si la alegerile locale o sa aleg Nicusor Dan.

      Si dupa alegeri or sa-si dea seama ce fel de candidati asteapta Romania de la ei. Si ca nu seamana deloc cu Prigoana. Asa e in viata: pana nu dai cu capul de tavan, nu te trezesti la realitate.
      • +1 (7 voturi)    
        e bine ca stii cu cine votezi (Luni, 2 aprilie 2012, 15:02)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        doar ca in cel mai bun caz Cezar Preda va candida la Buzau...

        Daca portocaliu de meserie, si in afara de basescu si udrea nu mai stii pe nimeni.. te integrezi perfect in randul celor care vor sa spuna "nimic" cu orice pret.
      • -1 (1 vot)    
        nu-i dracu cum il facem (Luni, 2 aprilie 2012, 15:38)

        gheorghe [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        asa-i !
    • -7 (17 voturi)    
      gresit (Luni, 2 aprilie 2012, 14:20)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui MihailB

      este PDL (partidul dobitoacelor si lingailor) sau PDL (partidul dosarelor si lasilor), etc.
  • +20 (22 voturi)    
    Sa va fie rusine! (Luni, 2 aprilie 2012, 14:10)

    CCC [anonim]

    Domnilor si doamnelor din PDL!
  • +14 (18 voturi)    
    Umor (Luni, 2 aprilie 2012, 14:11)

    Ionutz [anonim]

    Tara trista plina de umor.......involuntar.
  • +17 (23 voturi)    
    Uite cine pe cine da afara! (Luni, 2 aprilie 2012, 14:13)

    Ca la noi, la nimeni... [anonim]

    Adevarul supara in acest partid?
  • +14 (18 voturi)    
    Acesta este inca un cui... (Luni, 2 aprilie 2012, 14:13)

    aurelian [anonim]

    ...batut in capacul ce s-a tras peste cadavrul PDL...Pacat mortul mai misca,...ii mai faceam resuscitari noi cei care am tinut la PDL....Paaaa,Bocule,paaaa Udreo,paaa cei care ne-ati inselat sperantele.. Ne vom orienta...USL,nu,PPdd(sau cum naiba ii zice),nu,UNPR,nu,care mai e?.. Ecologisti?!...Mdeh,...unii da,altii sunt dusi cu pluta,dar mai bine nu(au pierdut batalia cuprului,au dormit neintorsi).Stati asa:PRM si PNG, am uitaaaaat...Doi nebuni care se iubesc nevoie mare...Dar nu,nu vreau Le Peni sau Jörg Haideri in Parlamentul tarii mele...Pe care l-am uitat?...Cosma,Cozma,luciferul iadului?..Sa-l voteze nebunii lui...Paaa,Bocule,paaaa,Udreo,paaa,voua celor ce ne-ati inselat in final sperantele...pa
    • -1 (3 voturi)    
      ! (Luni, 2 aprilie 2012, 17:15)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui aurelian

      Pe Mihai Neamtu nu-l apreciezi? Nici pe Nicusor Dan?Mai gandeste-te...
  • +28 (34 voturi)    
    Combinatia Elena Udrea - Cristian Preda (Luni, 2 aprilie 2012, 14:14)

    derblauereiter [utilizator]

    nu ar fi functionat niciodata. Este o foarte buna ocazie pt. electorat sa arate in sfarsit ce vrea: sa fie condus de diverse grupari mafiote, de Udrea-Cocos, de Antonescu-Voiculescu etc. sau de politicieni adevarati.

    Cristian Preda a aratat ca este POLITICIAN. Si de azi inainte eu il voi vota pe orice pozitie si din partea oricarei formatiuni s-ar hotara sa candideze el vreodata (pe Nicusor Dan l-as fi votat oricum). Bravo Preda!
  • +18 (24 voturi)    
    v-ati dat arama pe fata (Luni, 2 aprilie 2012, 14:15)

    adi [anonim]

    un om cinstit aveati si voi in tot partidul si l-ati dat afara. urmeaza macovei si sever voinescu si ramaneti doar voi mafiotii portocalii acolo. eu tot astept alba ca zapada aia...poate gaseste cristi preda cativa oameni curati si face un partid ca sa avem si noi ce vota anu asta!
  • +19 (21 voturi)    
    Good bye! (Luni, 2 aprilie 2012, 14:17)

    Gimmy [anonim]

    Imi pare rau, dar eu nu votez partidul in care un Prigoana (cat imi e el de simpatic ca si personaj de vodevil) a ajuns in pozitia de a exclude un intelectual de calibrul lui Cristi Preda!
  • +6 (14 voturi)    
    Nu se poate (Luni, 2 aprilie 2012, 14:17)

    evoque [utilizator]

    ca in pdl sa fii si intelectual si obedient.
    In pdl trebuie sa fii idiot si obedient, acestea sunt caracteristicile de baza ale unui membru pdl.
  • +17 (19 voturi)    
    pacat, (Luni, 2 aprilie 2012, 14:19)

    iulian-bz [utilizator]

    nu-l cunosc prea bine pe d-l Cristian Preda,ce pot spune este faptul ca,daca ai opinii separate fata de greii din partid,esti aruncat ca o masea stricata,fara a-ti face nici macar o radiografie,o investigatie ceva,acest fenomen este valabil pentru toate partidele,seamana mai mult a dictatura,mereu vor aparea aceleasi figuri in capul listelor electorale,cei tineri cu alte viziuni,cu alta gandire vor fi inlaturati,o sa asistam in curand la migratia politica dintr-un partid in altul,practic aceleasi nume sub un alt slogan de campanie,imi este greata de toti acesti parveniti care tin cu dintii de niste functii,generatia tanara neavand practic nici o sansa!!!
  • -4 (14 voturi)    
    On the long run.. (Luni, 2 aprilie 2012, 14:22)

    Iosif [anonim]

    Udrea pierde, Prigoana pierde, PDL pierde.
    Votez Sorin Oprescu.
  • +12 (18 voturi)    
    Biroul permanent al PDL a votat excluderea lui Cri (Luni, 2 aprilie 2012, 14:23)

    Mircea [anonim]

    PDL-ul este un partid de derbedei inculti si spagari care au sperat ca niste intelectuali le pot vopsi gardul.
    5% din voturi vor fi mult pentru ei in alegeri.
    Alegerile se castiga in momentul cand i-ai determinat pe nehotarati sa te aleaga, nu fugarindui cu pliciul.
  • -9 (19 voturi)    
    Pacat (Luni, 2 aprilie 2012, 14:24)

    maria [anonim]

    D-le PREDA daca ati fi fost mai inteligent ati fi adus plusvaloare acestui partid.N-ati vrut .Ati ales sa faceti pe desteptul lovind in toti pt ca asa da bine mai ales atunci cind vorbiti de la tribuna mogulilor.N-ati inteles nimic din politica.Atunci cind faci parte dintrun partid ,in care te-ai inscris benevol,nu vorbesti ca proasta in tirg despre toti si toate.Respecti disciplina acelui partid ,iti sustii colegii,promovezi proiectele acelui partid ,nu lovesti in partidul care te-a facut europarlamentar.Acum v-a dat afara.Eu zic ca au facut-o cam tirziu.L-ati atyacat pe Boc ,peBlaga,pe Funeriu,etc.Fiecare din acesti oameni au facut ceva pt partidul care i-a facut ministii,parlamentari.Dvs n-ati faut nimic.Ati lovit in ei fara mila si fara rusine.Daca aveti un minim bun simt dati-va demisia din PE ,o sinecura,si lasati partidul in pace.
    • +10 (12 voturi)    
      none (Luni, 2 aprilie 2012, 14:56)

      seba [anonim] i-a raspuns lui maria

      Da mai, Preda si toti ceilalti sunt oamenii care au adus PDL la putere. Noi v-am votat pentru ei, pentru Basescu, crezand ca v-ati trezit. Voturile noastre au facut diferenta, nu schemele voastre de furt din campanie. Cu alea ati fi reusit doar sa-i egalati pe PSD. Nu cum zicea prostanacul de Ponta, ca ati furat mai bine ca ei, asa ceva era imposibil. Nimeni nu fura mai bine ca PSD-ul. Tine minte bai, 'telectualii au facut diferenta si v-au adus plus-valoarea de care aveati nevoie! Dar voi de aia i-ati si trmis la Bruxelles, nuuu? Sa fie ocupati, sa nu cumva sa va deranjeze la furat.
    • -2 (4 voturi)    
      cum ramane cu uninominalul? (Luni, 2 aprilie 2012, 15:05)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui maria

      Ca, cica, electoratul a ales persoane, nu partide....
      Cel putin asa cantati cand ati infiintzat UNPR-ul si noi vociferam ca nu a fost votat de alegatori.
      Na, acum gustati din ce ati gatit !
  • +20 (22 voturi)    
    eu eram convins ca faza asta e la pedesere! (Luni, 2 aprilie 2012, 14:24)

    Cristian Ioan [anonim]

    Nu credeam ca intr-un partid DEMOCRAT se poate intampa asa ceva, numai la adeptii lui Ilici se umbla cu astfel de excluderi si "moarte pentru cei cu carte!"
  • +15 (19 voturi)    
    Moment trist pentru PDL (Luni, 2 aprilie 2012, 14:24)

    sandu [anonim]

    Pe spinarea "greilor" din partid, Blaga, Berceanu, Videanu, Frunzaverde, Basescu au ajuns in parlament doua curente: curentul intelectualilor si curentul hotilor. In fata unor talhari de drumul mare ca Prigoana/Udrea, intelectualii nu au nici o sansa. Monica Macovei se uita in alta parte certand parlamentul european pentru ca sunt corupti, Sever Voinescu isi leaga sireturile, Lazaroiu alearga sa isi faca manechiura. Pacat de PDL ca a ratat sansa de a deveni un partid elevat, pentru ca daca se da pe mana hotilor prea departe nu are cum sa ajunga. Prigoana/Udrea chiar cred ca ii va vota cineva? Au pus mana pe partid, dar daca ei reprezinta partidul acesta nu mai reprezinta nimic.
  • +18 (20 voturi)    
    pdl pe urmele pntcd (Luni, 2 aprilie 2012, 14:30)

    eugen [anonim]

    cu aceasta ocazie pdl a mai pierdut cateva milioane de votanti printre care ma aflu.....
    pacat de Preda, Macovei, Paleologu si Voinescu.......

    Ar trebui Noua Republica sa profite de moment si sa inceapa noua miscare..............;
    • -3 (9 voturi)    
      nu, Noua Republica e tot partid de slugi (Luni, 2 aprilie 2012, 14:51)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui eugen

      e o formatiune facuta de Basescu pentru slugile lui, care sunt si vor fi acelesi: Boc, Udrea, Videanu, Berceanu, Cezar Preda, Oltean etc.
      Iar asa-zisii mentori sunt oameni care au beneficiat de sinecure la stat de la Basescu, deci nu sunt independenti si nu sunt credibili.
      E nevoie de o miscare care sa emane de la baza, cu niste oameni independenti, sau macar de o moralitate ireprosabila. PDL e pe faras, sunt de acord cu tine...
  • +14 (20 voturi)    
    va multumesc (Luni, 2 aprilie 2012, 14:31)

    dumil [utilizator]

    cu ocazia asta m-ati exclus si pe mine din randurile votantilor PDL, definitiv :D
  • +12 (14 voturi)    
    Cand vom scapa de voi slugilor (Luni, 2 aprilie 2012, 14:33)

    gigel [anonim]

    care nu stiti decat sa votati/aplaudati la comanda, mostenire de la PCR ?

    Sa ne amintim de unde proveniti voi, politicienii, indiferent de partid :

    http://www.youtube.com/watch?v=UXjlz5S0JGQ
  • +16 (18 voturi)    
    o noua formatiune de dreapta (Luni, 2 aprilie 2012, 14:34)

    puiu [anonim]

    sper sa se nasca cu acesta ocazie. PDL alegand intre prigoana-udrea si preda a ales sa fie partidul maimutelor pe tocuri si in mercedes. Cu d'alde olteanu si altii... cred ca veti lua la alegeri cam 7-8 %.
  • +11 (13 voturi)    
    trist (Luni, 2 aprilie 2012, 14:42)

    Sorin [anonim]

    Mai ramane sa o dea afara si pe Macovei si vor ramane chiar "curati". Trist...
  • +13 (15 voturi)    
    Pacat (Luni, 2 aprilie 2012, 14:43)

    Liliana [anonim]

    Le-a luat Dumnezeu mintile. Pedelistilor evident. Gestul asta duce in derizoriu tot ce au facut bun. Dar ce sa-i faci, "pasarea sau pasarica pre limba ei piere".
    Nici macar diplomatie nu au.
    Nu poti face melanj intre Preda si Udrea. Alta scoala alta ograda. Haideti sa votam omul si nu partidul. Daca toti am vota asa surpriza ar fi foarte mare. Felicitari, domnului Preda, pentru verticalitate si pentru ca, ne-a dat speranta ca politica se poate face si cu oameni de caracter...
  • +11 (13 voturi)    
    Pacat (Luni, 2 aprilie 2012, 14:46)

    zuperman [utilizator]

    Acum aflu si eu ce partid am sustinut de cate ori am avut ocazia. Sa va fie rusine PDL!
  • +4 (8 voturi)    
    Bv Udrea! Sper ca ai ingropat definitiv PDL! (Luni, 2 aprilie 2012, 14:46)

    Bogdan [anonim]

    Afara cu "intelectualii" din PDL! Basescu a recunoscut de mai multe ori ca are o aversiune pentru intelectuali, ca-s prea multi (chiar si in PDL :P), asa ca ce sa ne mai miram?? Mai sunt insa cativa intelectuali care trebuie disciplinati ca Voinescu, Macovei sau Paleologu. D-na Udrea ce pazeste? Sho' pa' iei !!!
    P.S.
    Cat o mai suporta pdl-istii de la Bucuresti pe madam Udrea ?!? Chiar nu vede nimeni ca e dezastru ambulant?!? O fi ea in tandreturi cu Basescu, dar macar de alegeri s-o lase mai moale
    • +4 (10 voturi)    
      ce rusine la PDL, vai de mama lor...... (Luni, 2 aprilie 2012, 15:12)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Care segment de alegatori este acela care va vota cu Prigoana la Bucuresti ?!
      PDL este cel mai mare partid de dreapta al Romaniei si are ca sustinatori oameni de dreapta, oameni cu un anumit nivel de educatie, cu un anumit nivel de trai, ori care sunt acei oameni de dreapta, educati si civilizati care sa-l voteze pe analfabetul si smecherul de Prigoana ?!
      Ce mi-e Gigi Becali, ce mi-e Prigoana, doi analfabeti, bogati, cu diplome obtinute anul trecut in 2011 in cazul lui Prigoana la Invatamant la distanta!!
      Pentru ce MERITE, pentru ce competente datatoare pe spate pentru alegatorii astia crede PDL ca Prigoana are cele mai multe sanse?!
      Eu nu inteleg, nici nu cred, de exemplu, ca Dna Macovei va merge la vot si va vota cu analfabetul si caraghiosul Prigoana !
      Sau ca MRU, alt exemplu, va vota cu Prigoana !!
      Cine-l va vota pe Prigoana, in afara de nevasta-sa Bahmuteanca si madam Udrea ??!!
      Numiti-mi cativa oameni de dreapta care l-ar putea vota pe Prigoana !!!
      Ma indoiesc eu ca de exemplu, profesorii universitari, medicii, inginerii din multinationalele de IT sau oamenii de afaceri de succes sau cei cu profesii liberale sau studentii il vor vota pe mascariciul si analfabetul de Prigoana !!!
      Iar aia cu studii putine nici atat nu-l vor vota, ca nici dracu' dintre astia amaratii din Bucuresti nu vrea sa mai auda de PDL...
      Cine-l va vota pe Prigoana ??!!!
  • -8 (12 voturi)    
    paleologule.... (Luni, 2 aprilie 2012, 14:47)

    me [anonim]

    baga-ti in intelectuali... ca vin alegerile si-o sa-si bage si ei in tine...
    tocmai au mai scazut cu cateva procente sansele voastre de a castiga ceva in capitala...
    • +9 (11 voturi)    
      n-ai inteles... (Luni, 2 aprilie 2012, 15:00)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui me

      El era ironic...si critic la adresa votului BPN.
    • +8 (10 voturi)    
      Nu-mi vine să cred... (Luni, 2 aprilie 2012, 15:05)

      Vival [utilizator] i-a raspuns lui me

      că nu ai înţeles sarcasmul din comentariul lui Paleologu...
    • +1 (1 vot)    
      citeste cu atentie (Luni, 2 aprilie 2012, 15:26)

      alt destept [utilizator] i-a raspuns lui me

      poate te inseli
      aici o fi diferenta intre 'telectuali si ingineri (eu sunt inginer)
  • +4 (4 voturi)    
    cine nu e cu voi, e impotriva (Luni, 2 aprilie 2012, 14:53)

    angel [anonim]

    Dacat tot l-ati dat afara, trimiteti-l la canal!
  • +8 (10 voturi)    
    o greseala! (Luni, 2 aprilie 2012, 14:54)

    lidia [anonim]

    O greseala mai mare ca asta nu se putea: sa-l preferi pe Prigoana si sa-l excluzi pe Preda! E deja prea mult. Sper sa se sparga PDL-ul, iar aripa reformatoare sa formeze un alt partid.
  • +11 (13 voturi)    
    cand esti prost, si viata-i grea! (Luni, 2 aprilie 2012, 14:58)

    symo [anonim]

    Mai lipseste s-o excluda pe Monica Macovei! Scapati rapid, acum, inainte de alegeri de toti oamenii inteligenti si integri, sa nu mai existe confuzie intre PDL si restulpartidelor de trei lei! Mare greseala, mari dobitoci!
  • +9 (11 voturi)    
    Excluderea lui Cristian Preda din PDL (Luni, 2 aprilie 2012, 15:16)

    Corindon [anonim]

    Bravo Toadere (Paleologu)! Tatal tau, un intelectual rasat, ar fi mandru de modul in care ai votat. Din pacate, ai ales un partid care nu te merita.
  • +6 (10 voturi)    
    M-am saturat de aceleasi figuri!!!!! (Luni, 2 aprilie 2012, 15:21)

    cristian [anonim]

    Singurul vot care il va primi PDL-ul de la mine va fi pentru sectorul 1 daca va candida Toader Paleologu. Pentru Primaria Capitalei voi vota cu Nicusor Dan.
    Cristian Preda este o mare pierdere pentru PDL. Odata cu el pleaca si o mare parte din electorat. Prigoana este imaginea trecutului. Daca va iesi el sau Oprescu mi-e tot una. Vom avea cu totii un mare Deja-Vu ... aceleasi reforme doar pe hartie.
  • +2 (6 voturi)    
    cutremur ?! (Luni, 2 aprilie 2012, 15:22)

    gheorghe [anonim]

    Ho....mai fratilor ! Ca nu-i dracul asa de negru cum il face omul....1.E adevarat.!..PDL-ul ar fi fost varianta Romaniei moderne...2.Bucurestiul este pregatit pt.aceasta varianta..?3.Electoratul ,din pacate, este inca in zona Vanghelie,Prigoana,Oprescu....Preda va trebui sa mai astepte...o generatie ...batar ! Concluzie:In actualele conditii.."O iluminare Divina"...Nicusor e o varianta ?!....de ce nu!?...cu conditia de a folosi un "nume,slogan."mai penetrant ..de genul BUCUR...de la Bucuresti..etc,etc,etc....
  • +1 (5 voturi)    
    doua lucruri diferite (Luni, 2 aprilie 2012, 15:22)

    Dedalus [anonim]

    Cristian Preda nu poate sa ramana intr-un partid care l-a exclus. Nu are cum sa "isi faca dreptate".

    Totusi, nu cred ca un partid, oricare ar fi, ar accepta ca un membru al sau sa vorbeasca impotriva propriului candidat. Asta nu are a face cu calitatea de intelectual sau cu orice calitate ar fi.

    Era fatal insa sa fie exclus, pentru ca are o viziune mult prea independenta.
  • +3 (7 voturi)    
    Cutremur 2 (Luni, 2 aprilie 2012, 15:24)

    gheorghe [anonim]

    DAN...capitan de ..Bucuresti....ma rog ,cam asa ceva!
  • +3 (7 voturi)    
    Rasu, plansu (Luni, 2 aprilie 2012, 15:35)

    chancon facon [anonim]

    Am fost un simpatizant PDL........Exclus sa votez Prigoana.Acest mascarici, impreuna cu truopa lui de entertainment, Bahmu si Honorius, nu au ce cauta in politica.Pentru ei si este loc la Circul de Stat ca tot s-au imbogatit din afaceri cu sectorul public.
  • +3 (5 voturi)    
    Doar o mostra de politician roman (Luni, 2 aprilie 2012, 16:27)

    w0land [anonim]

    "Presedintele PDL Bucuresti, Elena Udrea, afirmase, in cursul diminetii, ca ar vota pentru excluderea lui Cristian Preda din partid, dar personal nu va propune acest lucru."
  • +1 (3 voturi)    
    O parere (Luni, 2 aprilie 2012, 17:02)

    nic [anonim]

    In democratie este adevarat ca ai posibilitatea sa i-ti exprimi ideiile liber, DAR la fel sa suporti consecintele asta am invatat in cei 27 de ani de cand traiec in democratie.Nici aici nu este totul pe roze.
  • -1 (3 voturi)    
    Dna Macovei (Marţi, 3 aprilie 2012, 8:28)

    lzrd [utilizator]

    pentru ca sa nu fie exclus era suficient sa nu jigneasca un alt coleg de partid si sa nu faca afirmatii ce denota o incalcare a celor stabilite de majoritate (democratic) in diferitele sedinte ale celor din acest partid.Cand aderi la doctrina ,si partid mai trebuie sa dai dovada si de disciplina impusa de regulamentele(pe care le-ai agreat la inscriere) acelui partid ca altfel se alege praful de politica acelui partid.
    Cristi Preda si Paleologu au depasit cu mult limita facand pe rebelii placuti din partid si regret ca le luati apararea;in momente grele se pare ca nu poti conta pe ei.Nu sant si nu am fost membru a niciunui partid !
  • -1 (3 voturi)    
    preda cel rau (Marţi, 3 aprilie 2012, 9:18)

    Pufoshenie [utilizator]

    se pare ca Cristian Preda dorea sa faca imagine pe spatele colegilor sau era pe o mana cu cei de la USL...nu l-am inteles niciodata pe acest individ...desi e profesor.
  • 0 (2 voturi)    
    Partid (Marţi, 3 aprilie 2012, 10:06)

    Gicuta [utilizator]

    Bunadimineata membri ai BPN-PDL.
    Oare v-ati trezit ?
    Va rog sa cititi cele 91 de pareri despre ceeace vreti sa faceti si daca dupa aceea veti vota la fel atunci nu mai aveti nicio sansa sa va reformati si incet , incet va vor parasii toti cei care ar fi putut face ceva pentru acest partid .
    Restul incolo -postacii , lipitorii de afise , purtatorii de lozinci si haidamacii mitingurilor se vor duce la adversari pe urmele celui pe care l-ati supranumit ideologul partidului - desi nu sunt foarte convins ca omul asta chiar stie ce insemna o ideologie de partid .
    Nu cred ca asta trebuie sa fie viitorul vostru .
    Ve-ti fi desconsiderati de tot poporul pentru aceasta atitudine incalificabila .
    Inainte da 90 intelectualii nu erau primiti in partrid decat foarte greu , pentru ca era socotit partidul muncitorilor si taranilor .
    Acum voi ce faceti ? Al cui partid sunteti ?
    Este foarte trist .
    Gheorghe Buhac


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version