VIDEO Ce spun Adrian Nastase si Ion Iliescu despre tratatul fiscal: Un protocol intre membrii coalitiei pe marginea tratatului fiscal este lipsit de sens/ Un gest grabit si o aventura

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Miercuri, 15 februarie 2012, 13:47 Actualitate | Politic


Presedintele Consiliului National al PSD, Adrian Nastase a declarat miercuri la o dezbatere publica ca semnarea protocolului de catre Coalitie privind tratatul fiscal este lipsit de sens si are doar semnificatie politica. In opinia lui Nastase, ratificarea Tratatului de guvernanta fiscala se poate face prin lege ordinara si daca Romania nu semneaza in martie, "trenul nu este pierdut", intrucat acesta ramne deschis pentru aderare. Si presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, este de parere ca guvernantii dau dovada de "o graba fara rost, nemotivata" si o aventura in conditiile in care Romania nu face parte inca din zona euro. Iliescu sustine ca nu este necesara modificarea Constitutiei, ci asumarea tratatului se poate face printr-o lege constitutionala.

Nastase considera ca Tratatul privind stabilitatea, coordonarea si guvernanta in cadrul Uniunii Economice si Monetare este lipsit de sens." In ce masura un protocol incheiat anterior semnarii reprezinta o necesitate care sa aibe o semnificatie juridica? Evident ca n-ar avea decat o semnificatie politica  desi un acord, un protocol intre membrii Coalitiei de guvernare este lipsit de sens pentru ca urmatoarea ratiune: aprobarea memorandumului pentru semanarea tratatului se face de catre guvern iar Guvern este reprezentat de Coalitia de guvernare ca atare, in masura in care nu exista o aprobare in Guvern pentru memorandumul respectiv inseamna ca nu exista acord  si atunci de ce sa se mai dea un acord in prealabil", a declarat politicianul social-democrat.

Potrivit liderului PSD, Opozitia considera ca semnarea unui astfel de protocol este grabita in conditiile in care nu se cunosc detaliile tratatului.
 
"Vreau sa va atrag atentia asupra urmatorului aspect daca nu se semneaza tratatul la 1 martie nu pierdem trenul pentru totdeauna pentru ca exista o prevedere in tratat, la sfarsit, care spune in articolul 15: tratatul va ramane deschis pentru aderare pentru tarile membre ale UE altele decat partile contractate, cele care initial semneaza si aderarea va decurge de la momentul in care vor fi depuse instrumentele de aderarea.

Cu alte cuvinte, acesta nu este un tratat inchis si care vizeaza numai partile care au negociat si care semeaza in faza initiala este clar, ramane deschis chiar in situatia in care Romania nu ar semna tratatul in luna martie. Sunt impotriva celor care incearca sa ne sperie spunand <acum ori niciodata>, spunand <aprobati cu totii>. Lucrurile sunt mai delicate si eu cred ca trebuie sa facem diferenta. Responsabilitatea este a celor care au pornit negocierile si care cunosc toate detaliile acestor negocieri", a mai spus Nastase.



Presedintele Consiliului National al PSD subliniaza ca daca Romania va semna Tratatul in martie va trebui ca legea de ratificare sa contina si o declaratie speciala, prin care sa se precizeze ca prevederile documentului intra in vigoare inainte ca tara noastra sa intre in zona euro.

Si presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, sustine ca este o graba si ca Romania trebuie sa analizeze termenii si conditiile. Iliescu afirma ca nu este nevoie de schimbarea Constitutiei pentru adoptarea tratatului. 

Ion Iliescu: "Este o graba,  nu intreleg de ce se grabesc atat cand toata lumea sta si analizeaza. Cehoslovacia nu semneaza, sigur este o pozitie a presedintelui tarii care este eurosceptic si el este impotriva acestui tratat dar, toata clasa politica cehoslovaca se gandeste ca poate sa ataseze in viitor, toata lumea vrea sa estimeze mai bine. Noi nu suntem grabiti sa facem asta acum, suntem in afara zonei euro, ni se deschide aceasta posibilitate sa venim, sa ne asociem dar de ce atata graba? Trebuie  sa vedem despre ce este vorba.
 
Trebuie sa analizam si sa vedem din punct de vedere economic, constitutional-juridic, nu trebuie sa schimbam Constiutia pentru asa ceva. As vrea o lege de natura constitutionala dar nu trebuie schimbata Constitutia pentru asta, se pot gasi formulele juridice corespunzatoare cu ratificare adica graba este toatal nemotivata. Avem tot timpul.

Noi nu avem rezerve si atitudine negativa fata de acest tratat, dar vrem sa-l intelegem, sa-l descifram mai bine, sa vedem toate concluziile, toate consecintele, pentru a putea sa facem in cunostinta de cauza. Nu ne obliga nimeni. Nu inteleg aceasta graba, nu stiu ce cunostinte are domnul Basescu, care insista pe aceasta chestiune, cata economie cunoaste dl Basescu si cat intelege el din toate consecintele(...)

Nu poti impinge de la spate o tara sa se angajeze (...). Chiar daca mergi cu constiinta ca mergi la taiere, dar macar sa stii de ce si cum. Nu-mi explic (n.r. atitudinea coalitiei), este o aventura la care se angajeaza niste oameni fara sa priceapa. Nu vrem sa fim impotriva, dar hai sa definim intai si sa vedem exact cand si cum si in ce forma si ce anume e de facut".

Social democratii au organizat miercuri la Palatul Parlamentului, o dezbatere despre Tratatul privind stabilitatea, coordonarea si convergenta in Uniunea Economica si Monetara, care urmeaza sa fie semnat la Bruxelles la inceputul lunii martie.

La discutii au participat Ion Iliescu, Adrian Nastase si reprezentanti ai societatii civile, specialisti in domeniile economico-financiar si juridic, precum prof. univ. dr. Cristian Parvulescu, prof. univ. dr. Daniel Barbu, conf. univ. dr. Liviu Voinea, prof. univ. dr. Daniel Daianu, dr. Ilie Serbanescu, economistul-sef al BNR, dr. Valentin Lazea, prof. univ. dr. Dan Armeanu si parlamentari din comisiile de specialitate ale Parlamentului.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3395 vizualizari

  • +32 (38 voturi)    
    pai normal ca nu va convine (Miercuri, 15 februarie 2012, 13:52)

    bogdan [anonim]

    Ca va fi greu cind ajungeti la putere sa aveti si de unde fura, si de unde mari salarii, si de unde tine deficitul la 0.5%...

    Abia astept sa treaca alegerile si sa vad ce explicatii veti gasi cind nu veti mari nici salariile, nici pensiile, nu veti aloca nici 6% PIB la sanatate sau invatamant... Si nici nu veti putea da vina pe dictator si pe plosnitele lui... Abia astept!
    • +30 (34 voturi)    
      Uite cine vorbeste (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:21)

      eu [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Oare cand au semnat toate contractele ticaloase(Bechtel, exploatare resurse naturale, etc) au stat sa se gandeasca, sa analizeze, pe termen lung ce se poate intampla pentru tara sau au gandit pe termen scurt cat le intra in buzunare? Niste ticalosi si tradatori.
    • +27 (29 voturi)    
      o sa fie o deymagire mare dupa alegeri... (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:26)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      tot poporul USL spera sa primeasca pomana...asteapta cainii cu covrigi in coada si lapte si miere pe bulevard...o sa fie distractie mare...ce o sa mai zica atunci marile canale de stiri...
      • +18 (20 voturi)    
        Adevarat, dezamagirea va fi mare pt. USL dupa... (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:42)

        Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

        ...alegeri.Dar nu pentruca nu vor avea de unde sa dea pomana, ci pentruca vor ramane tot in opozitie!
        Vorba aia: opozitia a gasit o pozitie: capra !
        • +1 (7 voturi)    
          Nu prea cred... (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:36)

          Mao [anonim] i-a raspuns lui Tase Rotta

          sunt cca. 6 mil de bugetari si pensionari care in mare o sa voteze USL-ul... plus ca si multi din cei care lucreaza la particular o sa voteze cu acelasi USL ... din pacate este realitatea si este trista dar pe de alta parte normala(luarea de masuri antisociale duce clar la pierderea electoratului).
          • +4 (4 voturi)    
            Ai impresia... (Miercuri, 15 februarie 2012, 18:16)

            Bugetaru" [anonim] i-a raspuns lui Mao

            ... ca toti bugetarii si pensionarii sunt tampiti?

            Uite, eu sunt bugetar... dar de-ar fi sa traiesc 1000 de ani cu USL-ul tot n-as vota!
      • -17 (19 voturi)    
        PDL m-a dezamagit! (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:56)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        Cu USL votez la sigur, cu astia la conducere sunt convins ca o s-o ducem mai prost.
        • +14 (14 voturi)    
          dar "puscariabili" astia te satisfac? (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:12)

          dodu [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          Avem un articol despre "parerea" lui Bombo si nea' Nelu... Si matale vii si ne vorbesti ca nu-ti place PDL...
          Deci ma faci sa inteleg ca "astia" doi sunt "idealul" matale? Pe astia doi ii vrei din toamna la fraiele tarii? Pentru ca vei avea doua optiuni PDL si USL... nu separat PSD sau PNL sau PC, ci USL!
          Deci ce vei vota? Boc sau Nastase + Ponta + Iliescu + Voiculescu + Anonescu...?????
          Caci astia sunt liderii ce trag sforile...
          PS: Basescu nu intra in discutie ca nu pe el il alegem la toamna...
          PS: desigur, ignor partide de genul PNG,DD,PV, UDMR
          • -9 (9 voturi)    
            Da, ma satisfac! (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:27)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui dodu

            Viata fara risc e ca mancarea fara sare.
            • +8 (8 voturi)    
              dupa o varsta... (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:52)

              dodu [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              mancarea fara sare e sanatate curata!
              • -6 (8 voturi)    
                Viata-i facuta pentru risc, (Miercuri, 15 februarie 2012, 16:21)

                Constantin [anonim] i-a raspuns lui dodu

                iar moartea pentru siguranta... sarii in bucate.
            • +7 (7 voturi)    
              Exista riscuri si riscuri (Miercuri, 15 februarie 2012, 16:51)

              ion [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              Da, nene, dar poate ca as prefera si eu sa risc pe mana unui Tanasescu sau Puscas sau Dancu sau Daianu, daca tot vorbim de PSD-isti sau PNL-isti (fosti sau actuali)

              Eu pe mana lui Nastase si Iliescu nu ma risc...
        • +4 (4 voturi)    
          2 intrebari SIMPLE! (Miercuri, 15 februarie 2012, 16:51)

          curios [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          A. s-a reinfiintat Cehoslovacia (sau mos Ilici are Alzheimer)? B. nu-i place PSD? OK, sa denunte tratatul cand va deveni Ponta premier! Raspuns, nu insulte te rog!
          • +1 (1 vot)    
            Cand e pastele cailor? (Miercuri, 15 februarie 2012, 21:08)

            Mihai G. [anonim] i-a raspuns lui curios

            Acest tratat nu va permite nici unei tari sa mai depaseasca un anumit procent deficit bugetar. Deci NU imprumuturi fara acoperire. Asta nu le convine opozantilor. In plus Bombo mai da si el cu gura cat mai poate ca se apropie ignatul. cel putin 2 ani la frigider si de acolo nu mai poate abera. In ceeace priveste denuntarea tratatului cand o ajunge Toanta PM, asta se va intimpla la pastele cailor.
        • +2 (2 voturi)    
          Sunt toal de acord cu tine .... :P (Miercuri, 15 februarie 2012, 18:32)

          pepy [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          Cu USL la conducere o s-o ducem chiar cu foarte mult mai prost !!
    • +9 (9 voturi)    
      doamna parvu (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:11)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      ar fi bine sa scrie de cei doi infractori in urmatoarea oirdine
      breaking news...AN..a fost condamnat la 20 de ani de inschisoare , pedeapsa ce cumuleaza infractiunile dovedite si argumentate de Prchet
      breaking news...IE...a fost condamnat la 20 ani inchisoare pentru actele de eroims din decembrie 89...
      aste sunt stirile care merita inserate aici..altfel HN este "spurcat" de aberatiile unui naftalinos..si un puscareiash
  • +23 (25 voturi)    
    cu 3% max deficit... (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:03)

    dodu [anonim]

    s-a dus naibi statul social.... pai cum sa fie de acord nea' Nelu????
    Cat despre puscariasul ala, nu ma intereseaza ce spune...
    • -8 (10 voturi)    
      tai investiile, maresti impozitele ptr bogati (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:32)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui dodu

      si faci stat social. Nu are nici o legatura deficitul cu statul social. Poate doar in niste minti infierbantate. Oricum primii care nu o sa-l respecte o sa fie vesticii, nu noi. Asa ca putem semna ce vrem.
      • +5 (5 voturi)    
        ce vorbesti? (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:28)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        parca nu traim in vremurile cand o afacere se poate reloca in cateva luni de zile, guvernantii se vor gandii de 2 ori sa mareasca taxele, bine nu se pune problema la socialisti
      • +2 (2 voturi)    
        si pe cand inchiderea granitei? (Miercuri, 15 februarie 2012, 16:49)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        tu chiar crezi ca alde Tiriac, Voiculescu, Copos, au rezidenta FISCALA in RO? mai informeaza-te! Cum impiedic un ITist de prima mana sa-si deschida PFA la Ruse, Szeged, Vrsac etc ? si cum il mai impozitezi? Iti permiti sa impozitezi MAI MULT decat vecinii? numai daca pui sarma ghimpata la granita!
      • +3 (3 voturi)    
        Mama, ma doare mintea (Miercuri, 15 februarie 2012, 17:01)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Tai investitiile, maresti taxele pentru bogati???

        Frate, toti ganditi asa? Cu o tara ramasa in urma cu zeci de ani fata de restul Europei (infrastructura rutiera, cai ferate, aeroporturi, centrale electrice si nucleare, spitale, scoli, orase fara statii de epurare, etc etc etc), voi toti visati sa impartiti TOT bugetul in pomeni?

        Iar aia cu taxele marite:

        In 2004 impozitul pe venit mergea de la 18 la 40%!!! Stii cat se colecta la buget din PIB? 28% din PIB. Acum se coleacteaza 33% d5n -B.

        Asta ca sa te lamuresti cum e cu cresterea asta de taxe.

        Si cine or sa fie "bogatii"? Clasa de mijloc, aia sunt "bogatii" lui Iliescu.

        In 2004 unul care castiga peste 299 de usd brut DIN MUNCA era impozitat cu 40% din ce trecea peste suma asta uriasa (repet 299 usd brut).

        In schimb dividendele erau impozitate cu 5%. Asa era in 2004. Curat guvern "socialist". Verifica pe net, e simplu de verificat.

        Tu chiar crezi ca o sa voteze "socialistii" Nastase sau Robert Negoita impozit progresiv crescut pe averi imobiliare, de exemplu?

        Esti naiv, nene. Esti naiv rau

        Poate ca ti-o meriti.

        Dar nu stiu daca noi ceilalti ne-o meritam.

        Dar, daca sunteti majoritari, inseamna ca ne-o meritam. Asta e democratia...
        • 0 (0 voturi)    
          i-au mai spus-o si altii... (Miercuri, 15 februarie 2012, 21:05)

          mary [anonim] i-a raspuns lui ion

          O tine intr-una, nu asculta si nu prea intelege economie ca nu a studiat materia asta la scoala.

          Poate si mediul de la serviciu, stiti cum este: cu cine te aduni incepi sa semeni...

          Asta este, mergem mai inainte...
    • -7 (7 voturi)    
      Eu sunt circumspect (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:37)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui dodu

      cand vine vorba de regulile vesticilor. Sunt ele drepte si morale insa pe noi ne lasa reci.
      Noi preferam lumea reala care-i calda si pacatoasa, vesticii, si in special nordicii, prefera lumea din oglinda care-i rece si dreapta.
  • +17 (19 voturi)    
    Gandeala (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:11)

    Stefan [anonim]

    Evident ca PSD nu ar semna acest tratat pentru ca, odata semnat, nu ar mai avea de unde sa promita marea cu sare in campania electorala.

    Valabil si pentru putere de altfel......
  • +19 (21 voturi)    
    iliescu si nastase (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:12)

    zigzag [anonim]

    astia doi nu erau pe lista de puscariabili? unul pentru mineriade si celalalt pentru frauda fiscala? de cand au pareri d-astea inteligente?
  • +18 (20 voturi)    
    Ce sa asteptam de la niste PENALI (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:12)

    nic [anonim]

    Acest "partid" GICA CONTRA sant intodeauna cei mai destepti, sa nu ne grabim, mai avem timp etc.daca nu faci parte de la inceput din coalitie, ne avand o imagine foarte buna in uniune, pierzi din start, Cechia isi poate permite sa se mai gandeasca, pentru ca ei au o alta perceptie in uniune.
  • +22 (24 voturi)    
    .... (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:14)

    vasile_r [utilizator]

    sa ii spuna cineva dobitocului de Iliescu ca nu exista Cehoslovacia, ci 2 state distincte, Cehia si Slovacia. Si sa ii mai spuna cineva ca de vreo 8 ani (aproximativ) el si parerile lui chiar sunt lipsite de relevanta. S-a terminat cu voturile bazate pe sacosa cu bomboane si s-a terminat si cu retorica de genul nu ne vindem tara.

    Mars la cosul de gunoi al istoriei..
  • +17 (19 voturi)    
    dezbatere in parlament (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:17)

    robert [anonim]

    nu in conferinte de presa, domnule Iliescu!

    acum aveti timp de conferinte si de dezbateri, ca de, sunteti in concediu cu plata de la buget!!!
    • +11 (11 voturi)    
      subscriu! (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:43)

      resita31 [utilizator] i-a raspuns lui robert

      buna postare!
  • +14 (16 voturi)    
    Cehoslovacia ? (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:26)

    Andrei [anonim]

    Or Dl Iliescu s-a ramolit si se crede cu 20 de ani in urma (ceeace este intradevar o stire mai importanta decat prezenta) ori reporterul a consemnat aiurea si habar nu are de statele ce compun UE.
  • +19 (21 voturi)    
    cat tupeu poti avea Dle.Iliescu? (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:28)

    mercedes [utilizator]

    Graba este total nemotivata? Graba a fost total nemotivata cand ai chemat minerii la Bucuresti. Merg pe mana lui Basescu care este vigilent si gandeste in perspectiva. Poate nu are cunostinte in economie dar isi da seama ca Romania are nevoie de niste reguli fiscale clare si regret ca suntem obligati sa stam la mana unor personaje cu drept de vot ca Nastase, Voicu (cu un picior in inchisoare) si a altora care stau in "protest" parlamentar pana cand nu se stie.
  • +17 (19 voturi)    
    Legea ordinara... (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:29)

    Costica [anonim]

    ...e la mana guvernului care poate face modificari ale legii de cate ori vrea prin ordonanata de urgenta OU ce va fi tinuta la sertar...Iliescu chiar ne crede prosti? Constitutia nu se poate amenda prin OU si eu nu vrea sa-mi las banii la mana PSD !
    • -7 (7 voturi)    
      Daca statul e o ....! (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:48)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Costica

      Toti ne supunem economiei de piata si platim si vindem in piata numai statul e mai smecher si cere plata in avans!
      Sa vina si statul in piata, sa nu mai stea pe centura societatii cu mana intansa la taxe!
  • +1 (5 voturi)    
    Daca ar fi fost tatucii lor!!! (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:33)

    Vali [anonim]

    unii ca ei erau la canal, Sighet... si nu-si mai dadeau, acum, cu parerea.
    Asa ca DICTATORUL nu-si face treaba! Jos DICTATORUL.
  • +8 (10 voturi)    
    la puscarie! (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:52)

    Dan Costea [anonim]

    Parerile puscariabilului Nastase si ale kaghebistului Ilici nu ne intereseaza.
  • +17 (19 voturi)    
    mahalagioaice carcotase (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:54)

    traiang [utilizator]

    In sfarsit s-au creat niste reguli fiscale prin care sa supravietuiasca CE admise de toti membrii deci fara comentarii si se trezesc 2 mahalagioaice de cartier sa-si dea pur si simplu cu parerea fara sa le intrebe nimeni ,fara vreo ratiune economica Dar nu-i de mirare din moment ce ne doreau in CSI nu in UE
  • +10 (12 voturi)    
    USL -ASII (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:56)

    aurel [anonim]

    Scapam primul tren si poate ne urcam in al doilea. Am pierdut 10 ani prin guvernarea PSD. Deficitul bugetar si structural va fi calculat la fiecare economie in parte. Nu se mai poate face campanie electorala cu ajutoare sociale, va trebui crestere economica prin productivitatea muncii. Dupa semnarea tratatului de coalitie au gasit si USL -ASII tratatul si-l analizeaza pana la ...... -vara.
  • +10 (12 voturi)    
    ce sens are aceasta stire? (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:58)

    radu [anonim]

    Eu unul m-am saturat sa citesc despre infractori dovediti sai nedovediti care isi dau cu parerea despre interesele tarii. Nu inteleg de ce presa considera ca parerile lor sunt de interes. Un puscarias de rand, daca si-ar exhiba in presa, pentru ca pe acestia i-ai putea banui ca regre preocuparea pentru binele tarii, ar fi mai credibil. Pe el l-ai putea banui ca regreta faptele comise.
  • +10 (10 voturi)    
    Lu Nastase asta nu i s-au interzis deja din .. (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:01)

    anonim [anonim]

    drepturi ? Ce tupeu are omul asta. Sta cu un picior in puscarie si el mai face planuri pentru tara asta. Ma da prosti mai suntem noi cu totii ! Incredibil nene !
  • +8 (8 voturi)    
    Nastase a avut vorbitor cu Iliescu. (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:11)

    mircea [anonim]

    Banuiesc ca decizia de condamnare a lui Nastase sa pus in aplicare si Iliescu a facut o vizita la vorbitor.Vorbind de una de alta ,au ajuns sa discute si despre tratatul de guvernanta fiscala si pentru-ca ideile erau geniale au fost transmise presei.
  • +5 (7 voturi)    
    S-ar putea?! (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:25)

    Petronius [anonim]

    Orice comentariu,atitudine,apreciere etc.venite din partea celor doua sinistre personaje merita/trebuie ignorate cu desavarsire,pe de o parte,sau tratare cu extrema circumspectie,pe de alta. Tot ce emana dinspre ei este toxic,mortal. Locul lor este in spatele gratiilor !!
  • +5 (7 voturi)    
    ilici si bombo (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:27)

    newyorkezul [utilizator]

    ADIO mai animalelor.
  • +5 (7 voturi)    
    Cand un ticalos (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:35)

    AlisCuPar [utilizator]

    nu este de acord cu ceva, atunci acel ceva trebuie facut.
  • +5 (7 voturi)    
    "Cehoslovacia" (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:36)

    Sibo [anonim]

    Pentru tovarasul Iliescu, Cehoslovacia inca mai exista...melancolia bat-o vina....
  • +9 (11 voturi)    
    SAH! (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:37)

    Kasparov [anonim]

    O noua mutare inspirata, USL e lasat din nou cu ochii in soare de acceptarea de astazi a acordului de catre coalitie. Au doua optiuni: daca il semneaza si ei, adio metode de rasplatit clientela politica dupa alegeri. Daca nu-l semneaza, motoarele economice ale Europei unite care sunt acum extrem de sensibile la subiectul disciplina fiscala se vor incrunta de pe acum la "viitorii guvernanti".
  • +3 (3 voturi)    
    Tratatul fiscal (Miercuri, 15 februarie 2012, 18:19)

    costel [anonim]

    USL are in componenta 3 partide.PSD este un partid format din hoti iar PNL este format din membrii care predica consumul.PC.nu conteaza.Niciun partid nu predica munca.Ce fura PSD,consuma PNL.Va dati seama ca in campanie electorala USL nu poate promite pomeni ca ar fi limitati de acest tratat.Asta-i baiul!Mai stiam ca Nastase a fost condamnat cu executare.N-ar trebui sa=si vada celula,sa o amenajeze etc.Iar Iliescu ar trebui sa-si vada de dosarele in care apare in calitate de criminal.
  • +1 (1 vot)    
    puscaria (Joi, 16 februarie 2012, 17:10)

    ciprian [anonim]

    Nu au ce spune Nastase cu Iliescu despre tratatul fiscal decat sa se ia de mana si sa se predea autoritatilor pentru ceea ce au facut romanilor.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by