USL a inceput sa stranga semnaturi, pe internet, pentru demiterea lui Traian Basescu

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 15 ianuarie 2012, 21:45 Actualitate | Politic


USL anunta ca demareaza in online campania de strangere de semnaturi pentru demiterea lui Traian Basescu, prin crearea unui formular online in care romanii pot semna.

"Acesta este primul pas al campaniei, urmand ca el sa fie continuat de organizatii in fiecare localitate din tara", se arata intr-un comunicat transmis duminica de USL.

"Romanii au iesit in strada sa arate ca nu mai vor sa il accepte ca presedinte al tarii pe Traian Basescu. USL vrea o Romanie corecta, o Romanie a bunului-simt, iar primul pas este inlaturarea presedintelui si organizarea de alegeri anticipate pentru un parlament legitim. In prezent, majoritatea parlamentara nu mai reflecta vointa majoritatii romanilor, asa ca aceasta actiune este singura cale prin care putem pune presiune democratica pe actuala conducere a tarii. Iesirea din criza se va putea face doar prin schimbarea lui Traian Basescu si prin alegeri anticipate parlamentare", sustin liderii USL in comunicat.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















3355 vizualizari

  • +12 (18 voturi)    
    Incearca marea cu degetu' (Duminică, 15 ianuarie 2012, 21:51)

    anonim [anonim]

    USL... si trage apa...
    • +9 (13 voturi)    
      baietii astia nu au simtul realitatii... (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:57)

      lol [anonim] i-a raspuns lui anonim

      ar fi trebuit ca inainte sa iasa public cu lista de semnaturi sa se fie dus in particular la Arafat sa ii sugereze sa fie acesta primul pe lista. Si sa se intrebe de ce acesta ii refuza, iar daca dupa acesta judecata mai merita stranse semnaturile abia atunci sa iasa public. Opozitia repeta la nesfarsit prostia celor 300 din parlament....
    • +3 (5 voturi)    
      on-line? (Luni, 16 ianuarie 2012, 11:09)

      curios-si-naiv [anonim] i-a raspuns lui anonim

      deci votul on-line e fraudat (dixit Ponta), iar formularul USL on-line e aur curat? sau sufar eu de lipsa de logica?
      • 0 (0 voturi)    
        intra pe adresa si te lamuresti... (Luni, 16 ianuarie 2012, 15:57)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui curios-si-naiv

        Dupa ce-ti dai datele, te vor contacta in orasul tau.
        Asa o petitie, pentru ca sa fie oficiala, trebuie semnata normal, pe un formular.
        Eu astept sa fiu contactat, voi semna bucuros.
        Vreu un presedinte cu stofa de presedinte, nu un mitocan grobian si betziv !
  • +12 (16 voturi)    
    Mineriada USL (Duminică, 15 ianuarie 2012, 21:53)

    George [anonim]

    E limpede, USL neaga democratia si incita la violente. Au deschis cutia Pandorei iar, ceea ce fac ei acum, se va intoarce, candva, impotriva lor. Sa le fie rusine ca nu au capacitatea de a accepta jocul democratic parlamentar si recurg la astfel de violente!
    • +10 (14 voturi)    
      La ce foloseste? (Duminică, 15 ianuarie 2012, 23:00)

      Petru Moldovan [utilizator] i-a raspuns lui George

      Macar cu o petitie pe hartie poti sa te stregi undeva, dar la ce foloseste o petitie online cand presedintele nu poate fi demis prin petitii?
    • -6 (6 voturi)    
      poate batuta pe loc (Duminică, 15 ianuarie 2012, 23:56)

      monica L [anonim] i-a raspuns lui George

      hai nu zau, exista un joc parlamentar in Romania?
  • +10 (14 voturi)    
    Tare (Duminică, 15 ianuarie 2012, 21:55)

    Ion [anonim]

    daca dai refresh la pagina cu petitia, contorul creste ca fat-frumos de la o secunda la alta... Mai baieti de ce nu numarati din mie in mie? Ca pana maine va ieseau toti cei 23 mil de romani
    • +9 (9 voturi)    
      corect (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:37)

      snowalker [anonim] i-a raspuns lui Ion

      Am remarcat si eu, asa e! Sunt curios la cat ajung pana dimineata!
    • +5 (9 voturi)    
      am semnat petitia,cu niste date de tot rasul... (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:44)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      spre surpriza meaau acceptat semnatura..:)))
      • -4 (6 voturi)    
        Daca nu stii sa dai si niste date simple? (Luni, 16 ianuarie 2012, 0:47)

        gjdgf [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        Probabil ca nu ai fost in stare sa completezi corect si acum te mai si lauzi?
        Pai fiecare e liber, inca sa aleaga.
    • +5 (5 voturi)    
      explicaţia-i simplă (Luni, 16 ianuarie 2012, 2:16)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      Dacă n-ai observat, petiţia e la adresa/site-ul USLonline.ro :)
  • +12 (16 voturi)    
    romania batjocarita de setea de putere a USL (Duminică, 15 ianuarie 2012, 21:58)

    mineru' [anonim]

    democratia originala de care nu mai scapam revine in forta: schimbarea presedintelui initiata online... nu mai conteaza constitutia, legile care reglementeaza aceste situatii... mai mult, situatia tensionata este amplificata prin mesaje instigatoare, apeluri la anarhie formulate de liderii opozitiei... legile privind siguranta publica nu mai conteaza, doar ura fata de adversarul politic...
  • +11 (15 voturi)    
    Disperare mare in USL (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:00)

    zzztop [utilizator]

    Foame de bani baieti! Semnaturile stranse online au valoare zero. Un singur individ poate semna sub 100 de nume si atunci poti sa te lauzi ca toata Romania a semnat ce zici tu acolo.

    Dupa instigarea la violente in strada, USL arata de ce este in stare sa faca in Romania hotie si jaf!
    • -8 (12 voturi)    
      Cred (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:20)

      mp11 [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      ca la voi e disperare mare!
    • +3 (5 voturi)    
      disperare si la Impact (Luni, 16 ianuarie 2012, 0:35)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Pastorul Mircea Badea de la Antena 3 predica despre umanism. Dar nu al lui Voiculescu. Induiosator!!!
    • -2 (4 voturi)    
      dictatura (Luni, 16 ianuarie 2012, 10:37)

      sonny [anonim] i-a raspuns lui zzztop

      ai dovezi ca usl instiga la violenta???? iti place ca Guv legifereaza iar Parlamentul este Marea Adunare Nationala??? iti place cu salariul taiat sau ii fi vreun procopsit???....eu cred ca iti place dictatura!
      • -1 (1 vot)    
        eu sunt convins (Luni, 16 ianuarie 2012, 14:39)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui sonny

        din ceea ce scrii, ca in cel mai fericit caz ai iesit pe teava cu cativa anisori inainte de dec.'89, pt. ca habar n-ai ce inseamna dictatura! daca-i fi trait-o, nu ai mai fi scris aiurelea asta.
  • +6 (8 voturi)    
    falimentul clasei politice (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:02)

    Magis Tachian [anonim]

    USL pozeaza in Ileana Cosinzeana, dar PSD-ul a furat tara la fel de mult ca ""fratii"" lor din PDL.
    Iar PNL-ul, prin imaginea isterica a liderului lor, nu pare defel sa fie un garant al democratiei si bunului-simt.
    Despre PC, cuib de securisti, nici nu merita vorbit.

    Intreaga clasa politica din Romania este falimentara, in acest moment fiind nevoie de o alta Revolutie cu un alt ""punct 8"" care sa interzica accesul in politica, la orice nivel, al tuturor care au practicat-o pina in acest moment.
    Inclusiv sa repudieze asa zisii "tehnocrati" (oameni de afaceri, manageri, directori, etc) care au fost numiti politic sau au beneficiat de functii ca urmare a unor numiri ""de sus"".
    • -2 (4 voturi)    
      Daca sunt faliti de ce sa-i interzici? (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:40)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Magis Tachian

      Daca crezi ca esti mai bun decat praful de pe toba strange in urne mai multe voturi ca ei!
  • +5 (9 voturi)    
    de acord (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:02)

    un domn [anonim]

    daca au ce sa spuna in loc..nu Guvidele Liberal care a fost haios in seara asta si nu Carlanu, nu Bombo sau alte specii exotice..deci pe cine punem in loc ?
  • +8 (12 voturi)    
    Lozinci si demagogie ordinara (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:02)

    Florin [anonim]

    Burghezia rosie (USL) ne vorbeste despre Romania "corecta" si a "bunului simt"??? Vai!!! Chiar asa? Cata ipocrizie, demagogie si fatarnicie! Ticalosii astia care au spoliat tara sunt alternativa? Stiti ce cred eu? Aceste evenimente au aratat adevaratul chip hidos al opozitiei. USL nu va castiga alegerile. Romanii, in marea lor majoritate, nu sunt atat de imbecili precum ii cred ca ar fi ticalosi ca Ponta, Antonescu, Voiculescu si toti cei care au pus la cale, via Arafat, aceste violente nejustificate.
    • -5 (7 voturi)    
      vivat, crescat, floreat pedele (Luni, 16 ianuarie 2012, 0:01)

      monica L [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Ce bine,.... inseamna ca pedelu' o sa cistige iar.... daca nu-i vreti pe ei, atunci pe Romania mare. Nu? Atunci PP, Ei, na...nici astia?
      Verzii atunci? Nooo, UDMR????
  • +4 (6 voturi)    
    Mai are tupeu cineva?! (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:04)

    Down! [anonim]

    A Database Error Occurred

    Unable to connect to your database server using the provided settings.

    Filename: core/Loader.php

    Line Number: 346


    :))
    15 secunde and down. Niste timpiti! Nici macar un site nu stiu sa faca! :))) Asa o sa faca si cu tara!
    Isarescu nu ne lasa!
    • 0 (0 voturi)    
      mie mi-a mers..este suprasolicitat serverul. (Luni, 16 ianuarie 2012, 16:05)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Down!

      De sarbatori, in "vinerea neagra" cand erau reduceri serioase, am incercat sa intru si eu pe emag.ro.....era la fel.
      A doua zi am aflat ca batusera recordul la accesari si nu a facut fata serverul lor...
      Sunt convins ca este la fel.....
      De asta si zburda contorul ala asa, este buluc!
      Nasol Basescu....la un referendum de suspendare, facut acum, cum crezi ca mai iesi.
      Nu vei mai avea ocazia sa faci miting neautorizat dar neamendat in Piata Universitatii cu sustinatorii.
      Atunci ai zis ca acolo pot oricand romanii sa se adune...decret verbal prezidential.
      De care profitam noi acu, ca sa cerem "jos Basescu".
  • +7 (9 voturi)    
    Scire la CONSTITUTIE ca in Ro presedintele (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:04)

    John [anonim]

    poate fi destituit prin semnaturi pe internet?? Merg si 2-3 adrese de persoana??
    • +6 (8 voturi)    
      asta e tare:))) (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:09)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui John

      ca sa vezi ce minti luminate sunt un usl:))
  • +12 (14 voturi)    
    IMPOSTURA (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:06)

    roman diaspora [utilizator]

    USL vrea cu orice pret eliberarea celor care sunt in justitie, eliberarea lui Nastase si protectie pentru cei care ar urma - vezi campania Geoana. Stiu ca vor pierde alegerile si incearca acum in in forta sa ia puterea. Sunt disperati. Dupa cum s-au comportat in opozitie am vazut cu totii ca sunt doar umbre. Aceasta e lovitura de stat pe fata, instiga la destabilizarea tarii alaturandu-se huliganilor din strada. Parca tot ei au votat o lege pentru asta, Justitia e pe faza? Daca au de spus ceva, au Parlamentul la dispozitie. Pana acum au protestat in Parlament ori din incapacitate politica ori din impostura. Tara trebuia condusa, legile facute, de aia i-am ales. Daca li s-a taiat furtunul la furt, s-au suparat. Presedintele ar trebui sa-i puna la guvernare si sa spele pe jos cu ei, sa faca instructie, acum justitia a-nceput sa functioneze si-i poate pune la punct chiar daca sunt la guvernare.Presedintele sa-i blameze la fiecare iesire, public. Oricum nu mai are ce pierde, iar in ochii celor care sunt constienti de meritul sau ramane acelasi. Nu e ortodox ce spun dar mi-as dori sa-i vad pe uslasi in fiecare zi blamati la TV ca pe Tariceanu. Numai ca-i pacat de tara noastra. O dorim reformata si nu mototolita de uslasi. Cui nu-i ajung Mineriadele ii poate vota. Iata ca au inceput cu stilul cunoscut sa intre-n forta.
  • +10 (12 voturi)    
    Pozitie constructivă? (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:08)

    cobra [anonim]

    Până să apară Arafat să-şi arate el nemulţumirea, eu nu am văzut la liderii USL o atitudine CONSTRUCTIVĂ legată de reforma în sănătate. Posibile două explicaţii: fie că NU VOR această reformă, fie că SUNT INCOMPETENŢI pentru a veni cu propuneri constructive.
    Pe de altă parte, a declara că eşti de acord cu aceste manifestaţii "paşnice", înseamnă că şi tu alegi aceleaşi metode "democratice" de manifestare a opiniei. Propun ca Antonescu şi Ponta să fie aleşi lideri de galerie Peluza Nord-Est.
    • +8 (10 voturi)    
      scenariul e vechi daca ai urmarit firul (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:30)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui cobra

      Daca sunteti in Ro lamuriti-va cunoscutii ca MAFIA securisto-comunista isi arata coltii. Trec peste cadavre asa cum au trecut tancurile peste revolutionari. Se pare ca scenaristii sunt tot cei ai mineriadelor, mijloacele adica agresiunea cam tot aceleasi, vantul dinspre Mediterana sau viforul siberian vor sange proaspat in Bucuresti. Daca aveti copii ganditi-va la viitorul lor. Scenariul asta a fost anuntat din toamna, cum ca in febr-martie se va produce schimbarea cea mare. PRESEDINTELE ARE DATORIA MORALA SA MENTINA CONTROLUL. Ar fi pacat de munca celor care au demarat reforma. Romania ar aluneca astfel in prapastie, greu de redresat
    • +2 (4 voturi)    
      hmmm (Luni, 16 ianuarie 2012, 2:22)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui cobra

      Păi, şi ce, acum ai văzut vreo atitudine constructivă? Eu nu. Am citit doar de "înlăturarea lui Băsescu", de "parlamentul nelegitim" - mă întreb ce pretenţie pentru o "atitudine constructivă" poţi avea de la cineva care nu numai că nu cunoaşte prevederile Constituţiei, dar nici măcar semnificaţia votului.
  • +9 (11 voturi)    
    Nemernici si nenorociti! (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:09)

    Jane Doe [utilizator]

    Daca tot credeti in alegeri si democratie, daca sunteti siguri pe voi si nu vreti sa speculati momentul, de ce nu asteptati alegerile normale? Pe banii cui organizati anticipate?!

    Formular on-line my ass! Sa ne fereasca sfantul de presedinti ca voi! Nici Basescu nu-i vreun inger, dar voi sunteti de-a dreptul respingatori!
    • -6 (8 voturi)    
      mda, PDL vrea alegeri on line! (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:21)

      paris [anonim] i-a raspuns lui Jane Doe

      ceea ce arata cata inteligenta au si ei.
  • +7 (9 voturi)    
    RUSINE USL!!!!!! (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:23)

    DT [anonim]

    http://www.uslonline.ro/petitie/ - adresa rusinii useliste. asa ceva ne facem de rusine in lume. nu ca sa ajungem aici am iesit in strada in 89. dar numai aici ne puteau aduce rosii social-liberali.
  • +8 (10 voturi)    
    USL vrea razboi civil (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:27)

    Dinu [anonim]

    Mafiei USL i-a ajuns cutitul la os. Nu mai poate rabda sa ajunga la DNA, in arest, in fata justiei si chiar si la puscarie. Pe de alta parte, mafia USL nu mai poate rabda sa nu ajunga la ciolan. Imbecilii care ies in strada vor sa-i aduca la putere pe cei care au furat tara mai bine de 20 de ani.
  • +5 (7 voturi)    
    Inconstienta (Duminică, 15 ianuarie 2012, 22:32)

    a.n. [anonim]

    Va arde la Dosare DNA baieti???
    S-a ajuns unde nu gandeati si nu mai aveti imunitaturi???
    Este singura explicatie pentru "mineriada - Peluza Nord Est"....celelalte categorii sociale v-au ghicit.
    Huliganii astia manifesteaza pasnic sau ai ochii carpiti de somn?
    Daca pentru tine asta reprezinta democratie, in loc de semnatura ti-as rade o piatra in scafarlie(pasnic)...
    ALO, lumea intreaga este intr-o neagra criza iar tu doresti destabilizare politica intretinuta de huligani? Daca nu mai primim bani de afara, cu ce mama dracului mai platesti pensiile???
    In ziua de azi sunt mult mai interesat de stabilitate politica si economica decat de interesele proprii si meschine ale tale si ale esalonului comunist nr.2. La Constitutia pe care ai citit-o (???) si la stiinta ta de carte...semnaturile iti sunt de ajuns! Somn usor!
  • +8 (10 voturi)    
    m-ati convins, voi vota cu PDL (Duminică, 15 ianuarie 2012, 23:01)

    Dan [anonim]

    Draga Lolek si Bolek, nu cred ca veti mai fi presedinti de partid multa vreme, dar pe mine m-ati convins. In pofida balbelor si a greselilor facute, PDL este de departe mai bun. Astept in loc sa incitati la violenta si proteste de strada sa veniti cu alternative economice, programe si personalitati.
    Imi e greu sa pastrez un limbaj civilizat cand vad atata prostie. Sper sa ajungeti in groapa de gunoi a istoriei, acolo unde va este locul.
  • +5 (7 voturi)    
    NU SUNT DE ACORD (Duminică, 15 ianuarie 2012, 23:25)

    luci [anonim]

    Nu sunt de acord cu propunerea USL-ului,nu ma reprezinta pe mine cei care vandalizeaza acum Bucurestiul,am nemultumiri,dar vreau sa-mi castig doleantele intr-o formula democratica nu razboinca,opozitia vrea sa profite,este pacat ca sunt multi catre cred minciunile politicienilor,toti mint la fel,acum nimic nu se poate schimba.
  • +4 (6 voturi)    
    Demitere (Duminică, 15 ianuarie 2012, 23:42)

    grigs1981 [utilizator]

    Cred ca incep sa se limpezeasca apele.USL-ul a inceput aceste actiuni "proteste" prin minciuna absurda cum ca s-ar desfiinta SMURDUL profitand de acel PROIECT de lege al sanatatii.Oricum ar fi gasit ei un alt motiv si fara asta.Actiunile dovedesc ca nu sunt deloc siguri ca vor castiga alegerile cu suficiente voturi ca sa-l oblige pe Basescu sa-i desemneze la Guvernare.Si atunci vor suspendarea lui avand siguranta ca in caz de referendum,datorita crizei economice profunde si masurilor nepopulare luate,poporul nu-l va mai apara.Daca vor reusi asta vor intra in"paine"ca sunt prea flamanzi si au multe angajamente de onorat!Si de ce nu,intr-o Europa atat de slabita,poate apare si Moscova sa-si ia o revansa!Pacat ca nu invatam la nivel de politicieni sa respectam jocul democratic si sa ne respectam ca oameni,de multe ori nici aici pe net...
  • +6 (8 voturi)    
    ganditi-va (Luni, 16 ianuarie 2012, 0:02)

    nicu [anonim]

    asta explica tot. Ganditi-va la o Romanie condusa de Ponta, Antonescu, Voicu etc. Ganditi-va bine! Cu asemenea oameni nu e nevoie sa fii nici clarvazator, nici politolog sa intelegi dezastrul care se va produce si revenirea Romaniei la obscurantism.
  • +3 (5 voturi)    
    Si eu...si eu (Luni, 16 ianuarie 2012, 0:30)

    Anonimul [anonim]

    Semnez si eu o petitie, dar nu pentru suspendarea presedintelui ci pentru imputarea valorii pagubelor celor vinovati de aducerea huliganilor. Distrugerile trebuiesc acoperite de Ponta, Antonescu asa zisii revolutionari, si chiar Arafat care a provocat toata acesta mizerie.
  • +3 (5 voturi)    
    Usl la conducere?! (Luni, 16 ianuarie 2012, 0:45)

    grasshopper [utilizator]

    Adio dosare la DNA...Mazare , Ioan Niculae , Vantu , Patriciu etc...
  • +2 (2 voturi)    
    hmmm (Luni, 16 ianuarie 2012, 2:05)

    ampersand [utilizator]

    Am o nelămurire: eu, ca-căpşunar, am voie să votez? Că nu foarte demult, reputat iluminat rotofeiul dom' Bombonel ne eticheta pe noi, cei din diaspora, ca fiind români calitatea a II-a, care n-ar trebui s-avem drept de vot. Cum dom' bombonel e un ilustru reprezentant al coaliţiei ce-a creat petiţia, evident c-acum sunt în dubiu. Nu c-aş vrea s-o semnez, obviously :)
  • 0 (2 voturi)    
    Rocada (Luni, 16 ianuarie 2012, 2:10)

    Pensionar iubitor de raliuri [anonim]

    Ati incercat toate posibilitatile sa-l dati jos pe presedintele Basescu si sa-l schimbati pe primul ministru Emol Boc fara succes
    Dupa parerea mea mai aveti o singura sansa ROCADA,dupa metoda SOVA, a fost deja experimentata cu succes la presedintia senatului Geoana contra Blaga
    ,Asta cu semnaturile este ca sa spun asa o *nastrusnicie* sa va faceti ca munciti
  • -1 (1 vot)    
    . (Luni, 16 ianuarie 2012, 14:56)

    mihai [anonim]

    Ne dovedesc inca o data cat de profitori sunt cei din USL.
  • -1 (1 vot)    
    ! (Luni, 16 ianuarie 2012, 14:57)

    nicolae [anonim]

    Tot o tin una si buna cu suspendarea presedintelui si avand in vedere situatia actuala s-au gandit ei la o petitie online.
  • -1 (1 vot)    
    tot USL (Luni, 16 ianuarie 2012, 15:04)

    victor [anonim]

    Nush cum pot sa se gandeasca acesti doi oameni:Ponta si Crin ca pot sa conduca tara cand ei gafeaza mereu.
  • -1 (1 vot)    
    o minciuna gogonata... (Luni, 16 ianuarie 2012, 15:44)

    cristina67 [anonim]

    Campania de strangere de semnaturi era planificata...Ei tot incearca sa il dea pe basescu jos dar degeaba...
  • 0 (0 voturi)    
    profita de situatie (Luni, 16 ianuarie 2012, 16:51)

    emil [anonim]

    mai au si altceva in cap inafara de demisie? vor sa-l vada pe Basescu cu orice pret jos de pe scaun si sa-si faca ei jocurile asa cum vor
  • 0 (0 voturi)    
    jos USL! (Luni, 16 ianuarie 2012, 17:58)

    bobi [anonim]

    ne-am saturat de acest subiect al USL-ului. Ei vor cat mai repede sa roada din ciolan si au inceput cu jos Basescu ca sa venim noi!
  • 0 (0 voturi)    
    Prostie (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:10)

    alfa [anonim]

    Mai bine nu citeam ce spuneti , deci voi credeti ca ne este bine , da nu il poti compara pe Antonescu si Ponta cu Basescu , nici pe Funeriu , care pentru el cuvantul coleg e neutru , cu Andronescu , pe Boc cu Geoana sau Nastase , ba nu zic ca no sa fure dar nici ca PD-L
    la PD-L , 1 Km de autostrada costa cam un milion de euro , si in ungaria care se pune material ca lume si mai bun cateva mii de euro , sa fim serios astia din tot ce so putut o furat si inca si pe fata , sa fim seriosi o scazut la toti salarile dar lor le-o crescut .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by