Lecție de couching și comunicare

Vlad Voiculescu. Ticăloșii politicieni, viermii din presă și Mielul

de Eugen Istodor     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 8:35 Actualitate | PERSPEKTIVA


Vlad Voiculescu
Foto: AGERPRES
Viața lui Vlad nu se oprește aici. Vor trece luni în care se va da cu capul de toți pereții. Trece. Vor fi uitate toate. Iar de la distanța aia se vor zări marile vorbe ale neamului românesc. O întreagă generație a fost înfrântă. Valorile în România nu-s apreciate. Of, Eminescu, Caragiale, Eliade, Cioran, Ionesco și-au luat aceeași lecție, nu?

Avem o poveste. A lui Vlad Voiculescu. Ea se-ntâmplă sub ochii noștri. Avem o lecție. Dăruită generos de Vlad Voiculescu.

E epic! E util! În general, România își decapitează valorile și le blochează. Așa se zice.
Acum e VICEVERSA.
Prin povestea lui Vlad Voiculescu avem ocazia să vedem cum valorile în România se blochează singure în punerea propriilor idei în practică.


Conferința de presă de ieri arată ce a vrut să facă Vlad Voiculescu și nu a făcut. Vlad Voiculescu e ca-n cartea aia veche a lui Cervantes, Don Quijote.
Eroul vede, simte monstruos miros de primejdie, dar nu e-n stare să o localizeze, n-are timp s-o numească. Primejdiile își schimbă măștile. Nu-s alea, sunt altele. Eroul cade în propria capcană. În termeni couching: Nu evaluează corect.

Vlad Voiculescu s-a luptat cu niște mori de vânt în loc să-și vadă de propriul traseu ministerial. A avut viziunea mușuroaielor de interese. A avut viziunea viermilor din presă. A avut viziunea statisticilor. Viziunea exactității raportărilor. În termeni de couching: trebuia să rezolve și detaliile, dar nu să facă din micile detalii, chestii capitale.

Or fi fost mai mulți morți cu COVID, dar cui îi pasă, oare nu avem destulă moarte în jur? N-a condus vaccinarea, dar cui îi pasă. Gheorghiță face treabă militărește. N-a fost inclus în comunicarea interministerială. Cine l-a oprit să dea telefoane în demență la Cîțu, Arafat și altor machiavelici?

E epic acest Don Quijote. E lecție de couching. Unii coucheri zic că-i destul să fie prezenți, să constate incendiul din Piatra Neamț sau de la Balș, morții de la Babeș, și se rezolvă. Dar nu s-a rezolvat nimic. Când doar ești prezent, dezastrele te urmăresc.
Uite, sunt aici, mă lupt cu giganții uriași. Bine, luptă-te, dar alea nu-s de fapt decât banale mori de vânt.

Vlad a trăit iluzia că-i destul să fie EL și că-i destul să aibă echipă și program și gata, totul i se cuvine. În toate aceste luni de zile n-a făcut mai nimic. DA. S-a luptat cu coronavirusul, dar dincolo de virus, mai ales cu obsesiile lui, gen statistici false, detalii. N-a dat cu nimeni de pământ, dece? Că cică nu-i nimeni în custodia lui. Că cică n-are putere.

Păi, URLĂ Vlad asta. Un lider asta face. Urlă!!!

Imaginea sa publică i-a jucat feste. El este Alesul. Restul vine de la sine. Și, da, cum să-l uităm pe Vlad Voiculescu de dinainte de a fi ministru. Omul generos, caritabil, învingătorul sistemului. Dar Sănătatea astăzi este în colaps, iar peste colaps a venit COVID-ul, ciuma asta fără gust și fără miros.

Inadecvat VLAD.

Românii sunt distruși la creier de stat în casă, de carantină, de viața asta de frică, de Șoșoace, de contaminare și restricții. Tu ce faci? Începi să spui că trebuie numărați morții iar, nu-i bine cum sunt numărați. Mă doare-n cot de morți, Vlad! Morții sunt morți. Ce-i în mintea ta? Fuge după năluci? Tu ce-mi faci? Cu fața aia scărbită te cerți infinit cu premierul, în public, pentru niște prostii. Că-i așa, că nu-i așa. Că dacă e așa, dece e așa. Cui îi pasă de râca ta cu Cîțu? Ce-o fi în capul tău? Chiar e pe viață și pe moarte TOTUL, trebuia să vă trageți capete în gură la trei-cinci zile? Tot ce ai dobândit a fost tot mai multe viziuni și tot atât de multe certuri. A, și tot mai multe Balșuri, Babeșuri, Pietre Neamț.

Drama lui Vlad Voiculescu vorbește, fără doar și poate, despre culturi politice-generaționale diferite.
Se spune că-i Cîțu uns cu toate alifiile, un ins al sistemului, un politician. O fi însetat de Putere, un ins care nu vrea să repare țara ci s-o fure. Nu știm încă.

Se spune că-i Voiculescu omul liber, deparazitat la creier, un generos care n-a fost lăsat să-și vadă de planul de resuscitare a sistemului. Rămâne așa, nimeni nu-i ia atributele, faptele. Avem deci lupta între 2, unul care n-a dovedit mai nimic, dar rămâne în sistem. Și altul care s-a exclus singur din sistem.

Contează aceste lucruri desigur. Dar mai este ceva, dincolo de categorisiri. Nimic nu-i alb sau negru.

Contează privirea a TREIA, invizibilă. Griul. Da.

1. Este privirea ta că ești Erou. Autopercepția.
2. Apoi, privirea viermilor din presă și a ticăloșilor din politică. Și aici Voiculescu a fost văzut ca un Scârbit.
3. Și mai e privirea a treia, invizibilă, tăcută. Un fel de diavol nemilos al tuturor punctelor de vedere. Că este arenă cu lei, că este politică. A treia privire decide. Este adunătura percepțiilor posibile și imposibile. Nu trebuie să fii mare expert în comunicare ca să știi teoria asta simplă a percepției publice.

Voiculescu a picat examenul la a treia privire. A fost perceput ca victimă.

"Viermii" din presă sunt viermi. (privirea ta Vlad i-a condamnat să fie așa. Ei asta fac, pornind de la certuri, contradicții, contraziceri, speculează. reacția ta de erou în fața lor a fost de TRUFIE. Trufia îi dă eroului aerul de victimă. Voiculescu a mirosit că-i victimă. Orice victimă crede că-i măreț, dar termină prost.

Exemplul bun, simplu este Drulă de la Transporturi. Fără aere de vedetă a dat cu ranga în mafia de la metrou. Cine l-a oprit? Nimeni.

Conferința de presă de ieri a lui Vlad Voiculescu este a Inadecvatului. N-a înțeles ce-a pățit. Cine l-a doborât. Nu Câțu i-a făcut vânt lui Voiculescu. Nu. Vânt și-a făcut chiar Vlad.

Ieri, Vlad trebuia să spună. Că a greșit. Orice om greșește. Nu sistemul l-a scuipat, nu. S-a exclus singur.
Este criză sanitară, criză de conștiință, criză de chef de viață, de moarte, de muncă, de stat pe net. Ne-am săturat de toate. De mâncare, de visare, de TOATE! De exces. Nu de Vlad ne-am săturat, DAR ne-am săturat de aroganță, de victimizare, de confruntări sterile.

O ANALIZĂ MIȘTO ÎN ACEST SENS ESTE CHIAR PE HOTNEWS . După cele îndurate zilnic, CÂND EROUL tău SE MAI PĂLMUIEȘTE ÎN PUBLIC e prea mult de dus, nu?

Să fim cinstiți și cu vorbele. Aici nu se aplică vorba aia "România nu-și apreciază valorile". Și nici vorba ailaltă că "generația tânără" de politicieni USR-PLUS nu-i apreciată. Nu. Generația asta învață de la "diamantul" ei, Vlad Voiculescu. Și-și revine sau clachează. Are în continuare toate opțiunile în față.

Groaznic e cu adevărat pare că Șoșoacii, Ciolacii și Gâzii par a fi câștigați în bătălia asta. De fapt, vor câștiga doar dacă va continua scandalul din Coaliție.
Plecarea lui Voiculescu nu-i potopul.
Nu-i sfârșitul lumii.
Ranga omului lui Drulă e la îndemâna oricui.

PS: Oricat s-ar interpreta, mie place Vlad Voiculescu. Și cred în el. În parcursul său viitor.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















25884 vizualizari

  • +5 (59 voturi)    
    de la V. Vaicareala USR+ la fapte e drum lung (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 9:10)

    hopsinoi [utilizator]

    !
    • +20 (32 voturi)    
      Drula, Berceanu, Clotilde si altii fac fapte (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 12:22)

      relax4 [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      oamenii sunt diferiti chiar daca au intentii bune. domeniile si provocarile sunt diferite. romanii ca popor balcanic si latin generalizeaza, se lamenteaza, se victimizeaza, sunt ocupati cu discutii.

      Dar avem destule exemple in USR+ de oameni care fac chestii concrete, cu impact real si pe termen scurt si lung si cand le-au facut comunica. Ei sunt exemplele.
      • -2 (4 voturi)    
        drula chiar face (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 23:23)

        credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui relax4

        a anulat dublarea dn71 Targoviste -Tartasesti,lucrare ce avea finantare europeana pt avioane,drone Targovistea merita un drum expres,adica o linie pe o harta,peste 4 ani,cand el nu va mai fi!
        Chiar a facut ceva pt jud Dambovita!o filmare cu drona pe viitorul traseu al drumului expres!
        DU-TE DUPA VOICULESCU!!!!
    • +2 (28 voturi)    
      Un scandal fara noima (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 17:38)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Eu cred ca USR-ul are doua optiuni:
      1. Termina scandalul cat mai repede si continua la guvernare asa cum e.
      2. Iese de la guvernare si sustine un guvern minoritar PNL-UDMR.

      Eu nu cred in Vlad Voiculescu. Daca era responsabil, prim-ministrul avea demisia pe masa de la primul incendiu si avea ocazia de a-si arata increderea in ministru.
    • -3 (13 voturi)    
      OK Vlad Voiculescu. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 18:30)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Fie cum spui tu. Ești politician, ești ticălos.
  • -12 (50 voturi)    
    Coteria neomarxistă pro globalizare (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 9:33)

    Rescator [utilizator]

    accelerată a apărut meteoric și dispare tot meteoric.
    Cu cât clămpăne mai mult numitul VV cu atât este
    mai rău pentru băieții de strânsură.
    • +4 (32 voturi)    
      vezi de coteria de kăzarmă (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 11:24)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      tov. col. dr. șăf lucrări cordinător gheorghițî făcu la început 300 centre vaccinare pt speciali și numa 200 de centre pt popoolimea fraieră plătitoare de pensii speciale...vine Istodor să zică de treabă militărească, gheorghiță care umbla cu pîra la tov. educatoare cîțu, asta nu-i treabă militărească, îi treabă făcută de ăia pi la spate, pi la spate...alioo, nea Istodoare, Ro îi singura țară din UE cu vaccinare militarizată, îi jenant, părerea mea
  • +11 (47 voturi)    
    Ce 'o fi în capul autorului (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 9:33)

    Omics [utilizator]

    Voiculescu nu a jucat ca și Șoșoacă, pentru imagine, cu gesturi radicale, teatrale, lăsând mafia să-și facă treaba și a pierdut pe mâna lui. E lăudat Drulă, dar protagonistul știe ca s-a cam înfrânt.

    Ce mizerie de articol. Apologia României mizerabile!
    • +2 (32 voturi)    
      Voiculescu (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 9:57)

      tsunami [anonim] i-a raspuns lui Omics

      Nu a actionat ca si Sosoaca, INCA, abia acum incepe
      • -9 (15 voturi)    
        da, (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:26)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui tsunami

        ca la asta se pricep ei cel mai bine!
  • -3 (21 voturi)    
    care miel? (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 9:46)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. ala cu masca pe narā?
  • +22 (60 voturi)    
    L-am urmarit si aseara, la Digi (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 9:50)

    clint [utilizator]

    Cateva distinctii trebuie facute.

    1. Idolatria. Orice neam mic si primitiv cade usor in idolatrie. VV idolul, luptatorul pe cal alb. Oamenii acestia care cred in USR-PLUS orbeste vor ramane cu VV pana in panzele albe pana intr-un moment cand se vor declara scarbiti de toata politica romaneasca si vor include si USR-PLUS pe lista PSD=PNL=aceeasi mizerie. S-a mai intamplat din 90 incoace, dar ei cred ca istoria incepe cu ei... Asa ca toate acestea imi pun niste probleme fata de USR-PLUS

    2. Lui VV ii lipseste inteligenta emotionala, aseara s-a vazut cel mai clar. Il suspectez ca este un tocilar pe care istoria postdecembrista l-a scos in fata, ca si pe altii din USR-PLUS, chestie improbabila pentru un tocilar, dar una din micile anomaliil ale tranzitiei tarzii. Nu a inteles majoritatea intrebarilor si nici capcanele lor. De ex. cand a fost intrebat daca s-ar intoarce la Min. Sanatatii daca pleaca Catu, a zis: "de ce nu?". Moderatorul l-a ajutat: "pai e corect?" si el "da, de ce nu?". Nu a inteles unde batea, adica sa plece cel mai tare de la PNL dar tu sa ramai pana la urma? Nu aveti asa, niste pretentii cam mari, pentru procentele voastre? Nu a inteles... si ceva imi spune ca nici electoratul USR-PLUS nu prea intelege...
    In rest, raspunsuri sablon, nu era deloc in discutie, usor incoerent, greu de urmarit. Mai bine statea acasa.

    3. Nu mai zic de celelalte probleme, acum ca l-am vazut mai bine, nu ma mira deloc ca nu se incadreaza si nu poate lucra in echipa. S-a luat in gura cu Boc, a dat vina, ca la gradinita, pe o functionara ca n-a platit medicii din centrele de vaccinare samd...

    4. Totusi, VV a demarat niste reforme, vreo 4-5 la numar, le numara pe degete aseara. As vrea sa continue, cu sau fara el. Deci USR-PLUS, daca tineti la oameni si nu la orgolii, faceti cumva sa continue aceste reforme si nu faceti scut in spatele lui VV pentru ca eu cred ca mai sunt si altii. Si, btw, bine ati venit in politica mare, o sa mai fiti faultati, perseverenta conteaza
    • -4 (34 voturi)    
      Parerea mea (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 10:44)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Este ca ai pierdut timpul :)))
    • -20 (46 voturi)    
      Daca era tocilar (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 11:48)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui clint

      ar fi avut si el o dilpoma adevarata.Mai bine statea acasa si nu mai parazita guvernul.URSS este pe farsul istoriei.
      • +8 (42 voturi)    
        Nefericitul VV a *studiat* la Viena (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 12:42)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

        11 ani,depășind zicerea studenților români
        *harnici*:primii șapte ani sunt grei,până treci în
        anul trei.S-a întors de acolo cu o adeverință pe
        post de diplomă ,document care seamănă cu
        o aprobare pentru butelie.A fost numit direct
        ministru.Nu știu de ce mai urlă neomarxiștii pe
        toate vocile!?
        • -1 (3 voturi)    
          da, butelie (Duminică, 18 aprilie 2021, 9:17)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

          După ce lucrezi pe poziții middle la 3 bănci din Austria după terminarea facultății și implementezi proiecte cu fonduri EU în 3 țări din regiune tu mai colportezi tâmpenii inutile de genul V.V. e pe nicăieri ? Sigur că are un CV mai beton ca al multor politcieni din RO, sigur că are facultate făcută ca lumea, în germană, are și diplomă, master, tot tacâmul.
          • +2 (4 voturi)    
            opreste-te din visat! (Duminică, 18 aprilie 2021, 11:41)

            Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

            VV a avut o prestatie penibila,la fel ca hartia pe care a aratat-o la TV.Fata de ceilalti ''esentiali'' ,care l-au trimis la inaintare,poate parea ''mare geniu'' dar nu au reusit sa-si atinga scopul.Inca!
    • -2 (32 voturi)    
      Mici, da' răi (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 11:51)

      Rolly [utilizator] i-a raspuns lui clint

      „Orice neam mic si primitiv cade usor in idolatrie.” Absolut corect; categoric corect. Germania anilor '30 este cel mai bun exemplu, ca să nu mai vorbesc de cazul Floyd din SUA zilelor noastre. (comentariul meu este o ironie, pentru cine are dubii).

      „VV a demarat niste reforme, vreo 4-5 la numar, le numara pe degete aseara”. Așa să fie...

      USR sunt faultați cel mai tare de cetățeni, care nu sunt toți chiar proști așa cum vor ei să pară. USR sunt incapabili să aibă sprijinul oamenilor fiindcă au și au avut mereu o campanie agresivă bazată ofensă și polarizare. Dacă ar scăpa de aroganță și nu ar mai jigni constant pe oricine nu gândește ca ei, ar avea numai de câștigat.

      USR uită că democrația înseamnă majoritate, iar când majoritatea este religioasă, sau are o atitudine permisivă, tolerantă față de religie, faci bine și nu mai urli „vrem spitale, nu catedrale”. Sau dacă o faci, vino cu miniștri capabili să facă spitale din alea șmechere ca alea unde îi trimiți pe pacienți fiindcă noi nu avem așa ceva. Poți fi ateu, este absolut ok, poți încerca să schimbi mentalități, la fel de ok, dar este impadonabil să îți bați joc de valorile unor oameni, care nu ți-au făcut nimic rău; poate doar că nu gândesc ca tine.

      La fel, nu este normal să îți bați joc de oameni că sunt needucați, că sunt săraci, că se bucură de pomeni. Fix asta vor și antreprenorii azi; pomeni de la guvern ca să își poată continua activitate. Este absolut normal să ceri ajutor și să te bucuri când îl primești. Vino și stai de vorbă cu cei de care ți-ai bate joc, ajută-i, luminează-i.

      S-ar putea să ai nevoie de ei cândva; acel cândva a fost când ești ministru al sănătății.

      Iată de ce USR nu are nici o șansă. Reușesc să fie mereu antipatici și nici măcar profesionști nu sunt; profesioniștii rezolvă chestii, ceilalți vin cu scuze, explicații, pasează vina etc. Iată de ce USR va pierde constant; sunt niște inși aroganți, agresivi, lași și chiar incompetenți. Este chiar esența lor.
      • +2 (34 voturi)    
        Absolut corectă scurta analiză. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 12:51)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Rolly

        Nu poți să bagi cu forța pe gâtul românilor
        neomarxismul primitiv,directivele *Marii Resetări*,
        ateismul ,conceptele LGBTI,precum și alte
        tâmpenii importante de la ipochimenii care se
        plictisesc cu miliardele lor.
        În plus indivizii scoși în față de către coteria
        USR-PLUS,sunt de toată jena ,în frunte cu Barna
        și Ciolosh Bacs.
    • -1 (15 voturi)    
      ohooo (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 13:16)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui clint

      animatroane, ai incurcat conturile, bat-o vina!!
    • 0 (6 voturi)    
      Vorbesti de Voiculescu, dar tu bati campii! (Duminică, 18 aprilie 2021, 0:52)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Generos, te-ai pus pe scris, cum nu fac trolii de obicei, caci ai vrut sa fii altfel, sa pari din tabara USRPLUS, dar scarbit acum de ei.
      Si scrii, si scrii. Iar cand tragi linie, nimeni nu intelege nimic, caci amesteci lucrurile in asa hal, doar doar sa-i faci pe fraieri sa-ti dea un like. Unii ti-au dat, probabil pentru ca nu ti-au citit pana la sfarsit tampeniile, incoerente si ele. Deci, pana la urma, ce-ai vrut sa spui? Ca trebuie sa fie Sosoaca, ca noi avem politica mare? Le incurci, esti incoerent si usor penelist. Mi-e scarba!
  • +4 (34 voturi)    
    Cu mare regret, (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 10:53)

    sergiutales [utilizator]

    Spun ca reactia USR este incredibila si iresponsabila!
    O eventuala alianta cu PSD va duce, rapid, la destramarea, la disparitia acestui partid nou. "Azi o vedem...si nu e!"
    Aceasta sa fie oare politica romaneasca?!
    Aspiratii occidentale cu comportament dambovitean!
  • +7 (35 voturi)    
    bun (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 11:20)

    dem [anonim]

    cea mai buna analiza de pana acum. ma uitam ieri la ctp vs. voiculescu si mi se parea ca revad basescu cu geoana. desi geoana n-a ajuns rau deloc :) as mai adauga doar ca pare sa nu aibe memorie buna. si nici nu analizeaza prea bine problemele. chiar nu a putut anticipa ca nu poate publica un ordin in mo. fara sa se consulte cu arafat inainte? fara sa prezinte intr-o conferinta draftul de ordin? asta e chiar prostie si imparte astfel responsabilitatea crizei cu doamna secretar de stat. in rest subscriu la tot. doar ca voiculescu e cam gata. dupa parerea mea. si dupa cv nici nu are job la care sa se intoarca. dupa cv-ul de pe situl ms pare-se ca a frecat menta din 2017, vanand iar postul de ministru si atat. gata nu mai vrea sa se coboare la alt job.
    • +2 (14 voturi)    
      ce calificare (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 18:25)

      buha [utilizator] i-a raspuns lui dem

      ce calificare are arafat sa cenzureze sau sa aprobe un raport/analiza a specialistilor in epidemiologie?

      Arafat e un buldog cu epoleti care aduce batul aruncat de stapan, oricare ar fi el azi sau maine.

      Arafat si comisiile cel mult pot tine cont sau nu de parerea specialistilor, dar nu sa aprobe ceva ce nu au calificarea necesara.
    • 0 (4 voturi)    
      menta (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:38)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui dem

      Stai linistit, menta de frecat pe bani publici creste din belsug in curtea serviciilor.
  • -1 (25 voturi)    
    rock (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 12:01)

    TLiviu [anonim]

    ce articol ticalos ...mai ales sa-l acuzi de lucruri de care nu e responsabil!
  • +9 (11 voturi)    
    tausance@gmail.com (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 12:30)

    calupan [anonim]

    CoAching, nu Couching (care înseamnă altceva).
    • +3 (11 voturi)    
      Subconștientul sau ignoranța Istodorului (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:15)

      Marinake [utilizator] i-a raspuns lui calupan

      Couching - fara să mă uit în dicționar as zice că are ceva de a face cu statul pe canapea (couch) la terapie.
      Ok - zice Merriam Webster
      Accepțiunea mai largă e "a se întinde pe jos"

      M-a împins curiozitatea sa vad ce altceva înseamnă
      - a fi gata de o ambuscada
      - a pune o lance în poziție orizontală (de pe cal) pentru a ataca (ca Quixote mori de vînt )

      Coaching - vine de la vizitiu (coach poștalion, diligenta) - te mina careva in direcția propusă. Adeca cum vine vorba personajul supus coaching-ului e așa un fel de Rosinanta sau mînz dusi de hățuri.
  • +6 (26 voturi)    
    Parerea se schimba, omul nu ! (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 13:05)

    Cugetator [utilizator]

    Am avut o parere nu prea grozava despre Vlad Voiculescu. In timpul ministeriatului sau parerea s-a mai nuantat, fiindca parea sa fie activ , desi ezitant. A urmat demiterea ale carei cauze nu sunt foarte clare si vreau acum sa vorbesc despre comportarea de dupa demitere , care imi pare foarte ciudata. Face o afirmatie halucinanta despre numarul mortilor de Covid pe diferite platforme de afisare. Daca stia ceva, trebuia sa vorbeasca cand era activ si nu acum dupa demitere. Este ceva similar cu desfasurarea casatoriei. Cel care stie ceva incriminant, trebuie sa vorbeasca la momentul indicat sau sa taca pe veci !
  • +1 (19 voturi)    
    este amuzant (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 13:13)

    g01an [utilizator]

    ca s-a gasit sa vorbeasca despre comunicare si perceptii un reporter care n-are nicio legatura cu restul redactiei hotnews, care a aterizat pe aici din intamplare si in continuare nu produce nimic uitl.
    • +2 (6 voturi)    
      mdah (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 23:50)

      zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Nici eu nu ma omor dupa Istodor (au fost mici exceptii cand si cand), dar sincer articolul asta este si scris bine si spune adevarul (asa, mai artistic) si nici nu sare gratuit la gatul lui Voiculescu, ba la final chiar ii pare cumva rau - mi-a mers la suflet si reflecta realitatea.
  • +2 (26 voturi)    
    felicitari - articol bun (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 13:14)

    John_Re [utilizator]

    totusi o intrebare legitima,

    cum este posibil ca un personaj care nu este in stare sa termine o facultate, ajunge ministru in Ro?
    • 0 (16 voturi)    
      Pe ce lume trăiti ? (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:17)

      Marinake [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      Da' de Elena Ceaușescu ați auzit ?
      • +1 (1 vot)    
        Tu de Targoviste 1989 (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:54)

        Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui Marinake

        ai auzit?
    • 0 (14 voturi)    
      Definiți termenul facultate (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:24)

      Marinake [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      Doctorate made in Ro sau facultăți tip Valahia Voiculescu nu a absolvit.
      Mai era o discuție de genul asta pentru Funeriu.

      https://www.g4media.ro/vlad-voiculescu-si-a-publicat-diploma-de-studii-eliberata-de-vienna-university-of-economics-and-business-din-austria-precum-si-un-atestat-privind-echivalarea-ei-cu-o-diploma-de-master-in-domeniul-a.html
      • +2 (18 voturi)    
        lasa povestile (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:54)

        John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Marinake

        oriunde in lume cand termini un bachelor degree se emite o diploma.

        si oricine termina un bachelor degree il trece in CV/Resume. dar el nu are.

        poti consulta pagina lui de linkedin daca nu crezi.

        ce e diferit de sistemul Ro e ca te poti inscrie la facultate fara sa termini liceul sau la master fara sa finalizezi bachelor-ul.

        VV n-are nici bachelor nici master finalizate.
        • +2 (12 voturi)    
          după 10 de muncă (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:55)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

          la 3 bănci din Austria tu mai colportezi tâmpenii inutile de genul V.V. nu are studii ? Cu ce folos ? Ce-ți pasă ? Sigur că are un CV mai beton ca al multor politcieni din RO, sigur că are facultate făcută ca lumea, în germană, are și diplomă, master, tot tacâmul. Și ? Relevanța pentru ce ni se întâmplă noo aici ?
          • 0 (6 voturi)    
            relevanta? (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:51)

            John_Re [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

            n-a fost in stare sa faca nimic. doar timp pierdut.

            de-asta si-a delegat toate atributiile pt ca era prea mult pentru valoarea lui.
            • -1 (3 voturi)    
              3 luni (Duminică, 18 aprilie 2021, 9:13)

              zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

              3 luni
        • 0 (6 voturi)    
          JOHN_RE -proferati aiureli și tutuieli - (Duminică, 18 aprilie 2021, 6:26)

          Marinake [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

          Asta cu oricine termina un Bachelor il trece in resume m-a terminat. O fi la dvs. in Romania. Și cum Romania e buricul galaxiei, veți crede că lumea toată se învârte in jurul dvs și va copiază.

          Mă întreb dacă Piketty care și-a luat doctoratul pe la 22 de ani își pune și bachelierul in resume.

          Daca personajul antipatic n-ar avea diploma, de ce secretariatul Universității din Viena răspunde că Voiculescu are diploma de Magister?

          Eu cred că Voiculescu are diploma. Ce nu a avut a fost o strategie de a implementa schimbarea și capacitatea de a-și crea aliați.
  • +2 (28 voturi)    
    Lasa-ti-l in plata lui si ignorati-l total (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 13:14)

    dixiy [utilizator]

    Are tendinta de psihopat (lipsa empatie), se victimiseaza si nu vede niciodata solutii. In plus nu e niciodata el vinovat. Se asunde dupa altii si nu isi atribuie nimic. De la televizor pare un vierme care numa se plange si nu poate face nimic,ci nu un lider. Cand EL e pus in capul ierarhiei si poate face totul din pix. Are traume din copilarie care trebuie sa si le rezolve. USR-PLUS ar trebui sa-l elimine pentru prestatia de sambata, Asta daca nu si ceilati lideri sunt cam ca si el.
    • -2 (8 voturi)    
      proabil l-au marcat (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:59)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui dixiy

      experiențele copiilor bolnavi de cancer de la MagiCamp, vezi.. de aia tre să-ți vezi de treaba ta în Mioriția, altfel ajungi... psihopat
  • +4 (24 voturi)    
    Alifia asta de baiat (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 13:15)

    dixiy [utilizator]

    Ma intreb care e diferenta dintre el si Dragnea ca amandoi se luptau cu sistemul de "neinvins".
  • +8 (24 voturi)    
    efuziuni la greu (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 13:38)

    zavalitaa [utilizator]

    Revelațiile lui Voiculescu din ultimele 3 luni și după demisie nu sunt revelații. Că DSPurile nu testează, din lipsă de buget, și probabil lene, nu fac anchete epidemiologice, ca atare nu au nici cea mai vagă idee de numărul de cazuri zilnice, asta o știu și eu când m-am infectat în ianuarie, și când am tras eu de ei să-și facă măcar 10% corect din treabă, că nici hârtii nu știau să completeze, că șefii DSP sunt niște politruci de 2 bani și nu pot fi schimbați ușor legal ? Că dictatura cu epoleți se vaccinează înaintea altora vulnerabili și practic îi condamnă la moarte pe ultimii ?
    Da, revelațiile lui sunt incomode nu pentru că iau pe cineva prin surprindere, ci pt. că toți imbecilii de la guvernare trebuie să dea un răspuns la ele, și asta încearcă ei să evite de 1 an încoace.
    De la Dogioiu la CTP, la medicii șefi milionari în euro din sistem, la Iohannis, toți par a spune, băiete, știai în ce te bagi, știai bugetul alocat, știai că sistemul medical din RO nu poate fi reformat nici în 10 ani, taci și fă-te că lucrezi, nu fă gafe publice că ne contaminezi și pe noi și nu-ți mai răspundem la telefon după aia și aia e. Nu respecți regula jocului ? După 3 (trei) luni te declarăm INCOMPETENT și te dăm afară, iar gloata pe care voiai să o carantinezi va aplauda fără probleme, deși tot va da plicul la medicul de la stat care lucrează și la privat și ia bani și de la firmele de partid
    Daaaar... noroc cu miniștri singulari precum Drulă, dintr-un guvern de invizibilii, ăla în care își rupe dinții mafia, că e ăla magic, tare în brand. Nu tati, nu e tare și magic, va începe și el să dea rateuri într-o bună zi, când va termina proiectele găsite prin sertare de la alții și să vedem atunci cum va fi tratat când (dacă?) va încălca Omerta sistemului de stat.
    Oricum, în punctul ăsta ajung să regret PSD că măcar ăia garantau măriri la toți pe fiecare cincinal. Inclusiv la jurnaliști. Mai contează CINE e la guvernare ? Sistemul de stat e tot ăla.
    • -1 (7 voturi)    
      Afară-Înăuntru (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 19:12)

      Rolly [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

      Întrebarea este: când a fost habarnist/pafarist Voiculescu?

      Înainte să se bage în sistem când avea numai soluții, sau după ce s-a băgat în sistem, când a avut numai explicații?
      • +2 (6 voturi)    
        Nu Voiculescu este problema (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:44)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Rolly

        mea sau a ta, omul are viața lui, nu mă privește, nu te privește, rămân problemele de mai sus pe care nici dracu nu le va rezolva cât trăim noi.

        Așa că treaba ta va fi și pe viitor tot să dai plicul, sau să mergi la privat, sau poate ai epoleți și te duci la spitalele cu circuit închis. Și aia e
        • -3 (7 voturi)    
          Broblem mare estem (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:42)

          Rolly [anonim] i-a raspuns lui zavalitaa

          Așa este, aveți dreptate. Voiculescu nu este problema mea. De acord. Nu am nimic cu el persona; abia acum iese la iveală caracterul lui. Doar cu prestația lui am eu o problemă. A creat așteptări false, ăsta a fost blestemul lui. False claims, zic ango-saxonii, sau reclamă înșelătoare am zice noi; asta este Voiculescu și USR în anasamblu.

          Problema mea mai este și lungul șir, interminabil, de demagogi scandalagii și incompetenți care vor veni după el și alții care sunt încă în sistem, vezi Năsui și Bulai. Și credulii care îi votează cu altceva decât mintea și care nu vor să accepte că au votat niște incompetenți. Exact ca cei care l-au votat pe Iliescu în 1990. Fix la fel.

          Sunt civil și voi plăti pentru sănătate. Ca tine, dacă nici tu nu ai epoleți cu grade, ca noi toți fraierii plătitori de taxe care trebuie să găsim soluții fraierilor care ajung în funcții pe pile cum a fost Voiculescu.
  • -5 (11 voturi)    
    thump up v v (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 13:59)

    bancheru83 [utilizator]

    subscriu cu zavaliata
  • -4 (12 voturi)    
    Sublim (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:15)

    cumgranosalis [anonim]

    Sublim text! Si la obiect. Si memorabil. Si mie imi pare rau de Vlad!
  • +3 (19 voturi)    
    Ochii pe care masca nu ii acoperea (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:57)

    nevada [anonim]

    Dacă a văzut cineva interviul de aseara de la digi24, s-a lamurit dupa ochii lui VV ce fel de om este. Un om speriat, timorat de ce intrebari i s-au pus (la care nu prea a raspuns) si mai ales la ce intrebari i se puteau spune. Numai cand vedea zambetul cam stramb lui Claudiu Pndaru, nu mai stia cum sa se eschiveze. Slab, foarte slab, fara vana.Nu degeaba si-a delegat toata raspunderea la secretarii de stat din jurul său. Stia ca nu poate face față.
    • -1 (11 voturi)    
      Ce lamurire Bro...,,, (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:45)

      cristian.l [utilizator] i-a raspuns lui nevada

      A fost de o penibilitate fara margini, cum naiba de a stat 4 luni ministru....
      USR-PLUS a pierdut enorm capital politic prin circul pe care l-au facut au aruncat tara intr-o criza majora si toate aceste actiuni daca vor continua vor fi capitalizate in contul acestora datorita caomentarilor si actiunilor de dupa demitere...... sunt slabuti politic, v-am votat dar sunt total dezamagit de voi.
      Pai Citu asa cum e el, e de zece ori mai bun ca voi!
      Uitati-va doar la ce declaratii a facut dupa ce a fost criticat in toate felurile de catre USR-PLUS si iti dai seama de calitatea omului.
      Ce lipsa de caracter sa stai la masa cu un om si sa zici ca e ok si dupa sa-i dea la rinichi fara nicio jena.
  • +5 (23 voturi)    
    profil VV (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:03)

    tzopa [utilizator]

    pe o scala de la 1 - 5:

    Leadership: 1 - nu isi asuma greselile, nu isi asuma responsabiliteate pentru ce fac subalternii

    Inteligenta emotionala: 1 lipsa totala de empatie

    Comunicare: 2 il intereseaza doar ce spune, nu ce inteleg cei cu care dialogheaza

    Spirit de echipa: 1 gata sa arunce coechipieri peste bord pentru interesele lui, gata sa arunce tara in haos

    Capacitatea de a lua decizii: 1 arunca informatii dupa ce nu mai e in functie.

    Daca ar fi evaluat pentru un job intr-o companie multinationala, ar obtine in punctaj pentru competente in ultimii10% din scorurile frecvent intalnite
    • +1 (3 voturi)    
      Veve (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:48)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui tzopa

      Exact profilul celor numiti pe functii. Pe cine poti manipula mai usor decat pe prostii ingamfatzi?
  • 0 (20 voturi)    
    VV (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 17:20)

    RazC [utilizator]

    Nu sunt fan stilului de scris al dlui istodor dar de data asta sunt de acord cu el. O fi Voiculescu un om care a facut lucruri bune, dar ca ministru a fost inadecvat.

    Ca leader, nu te poti plange ca nu ai putere, mai ales dupa ce delegi tot. Ca leader trebuie sa gasesti solutii si sa rezolvi probleme.

    A avut tot timp un comportament pasiv, de victimizare in loc sa fie asertiv si sa propuna solutii. S-a legat de detalii ca sa mai dea un sut la gioale PNLului, care sigur, o merita, dar nu e momentul acum in pandemie cand trebuia sa vada imaginea de ansamblu, sa rezolve probleme nu detalii. Si cand dai la gioale, primestii la schimb la fel.

    E trista si reactia USR/Plus care in loc sa accepte esecul, sa numeasca un om mai competent care nu are nevoie sa delege, risca sa destabilizeze tara. Arata ca fac avelasi fel de politica...
    • +1 (7 voturi)    
      ți se pare că RO e acum stabilă (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:49)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui RazC

      ca s-o destabilizeze un partid fost de 15%, actualmente 10, că a preluat AUR pe nemulțumiți ?
  • +1 (11 voturi)    
    Victima autor (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 19:58)

    Cetateanu [utilizator]

    Mai Istodor, am pierdut increderea in USR+ si l-am pus pe Voiculescu la index, in ziua cand a fost propus pentru Primar general. Cat bun simt sa ai sa incerci sa-l faultezi pe cel datorita caruia ai ajuns in Parlamentul European?! Cu toata dorinta multora dintre noi, de a avea un nou partid, cred ca nu avem decat o noua fata a unor interese, indivizi aroganti si suficienti, lipsiti de stiinta empatiei pentru cei care ar trebui sa-i voteze (de aici si AUR). Sper ca VV sa-si gaseasca un loc in economia reala, sa se analizeze si poate in viitor mai "educat" sa revina in politica. Daca se va lasa in continuare impins inainte de mentorul lui nu va pierde numai el ci va disparea sansa a altceva!
  • 0 (14 voturi)    
    Analiza comportament Voiculescu (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:33)

    cristian.l [utilizator]

    1. Premierul nu este bun - nu zau, de ce nu ai zis si inainte de demitere.
    2. Mortii sunt mai multi - si nu zau ai aflat de cele doua butoane chiar dupa ce ai plecat.
    3. Organizare Min Sanatatii - valul 3 - dezastru la ATI, nu a miscat un deget sa suplimenteze paturile.
    4. Foisor - dezastru
    5. Tir ATI - morti, dar el e nevinovat, doar divin.
    6. Publicare in M Of a unor ordine fara aviz - frate asta este infractiune si de penal, nu numai abuz in serviciu.
    7. Unde e mafia dl. Voiculescu, cate plangeri ai facut la DNA - 0. Atata timp cat nu ai facut nicio plangere nu poti vorbi de un sistem ca e mafiot.

    In ce priveste asa zisii lideri ai USR-PLUS si-au compromis prin comportament mai bine de jumatate din electorat. Toate declaratiile penibile si lipsite de imaturitate.

    USR-PLUS - nu au maturitate politica de a face parte dintr-o Coalitie sau Guvernare, trebuie sa mai treaca ceva timp si niste ani peste ei.

    Drula - nu ma asteptam la o astfel de declaratie - premier zombi politic. Pai eu nu mai inteleg nimic.
    De fapt toate declaratiile voastre au fost de Zombii politruci ....
    Puneti-va cenusa rapid in cap si maine sa va duceti frumos cu o propunere valida pentru o propunere de ministru si terminati cu cererea de demisie ca nu detineti voi 50% din coalitie astfel incat sa aveti niste cereri injuste.

    Atentie!!! Maine daca continuati cu aceasta criza sunt atat de sigur ca intr-un an de zile putem zice ca a fost odata un partid USR-PLUS
  • +6 (10 voturi)    
    E mult mai mult de-atit! (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:02)

    Brusc Willis [anonim]

    Am sa incep prin a spune ca nu conteaza Vlad Voiculescu. Nu conteaza ce a facut, ce a zis, ce si-ari fi dorit sa faca vs. ce a realizat. Cu toate astea, e imposibil de ignorat faptul ca cel putin in ultimele zile totul - dar TOTUL a gravitat in jurul unei singure persoane, toata presa a vuit si a clabucit mentionindu-l pe VV. Nu cred ca in ultimii 30 de ani am mai asistat la atita... cum sa-i zic... atentie acordata unei singure persoane. Poate doar criminalul din Caracal sau mai stiu-eu-ce alta dihanie sa fi beneficiat de timpi de emisie mai generosi. De ce? Care e miza? Nu, serios, hai sa lasam naibii teoria constipatiei si sa ne uitam la cauze. Cine a sarit si de ce in spinarea acestui om? E normal? Sintem o societate normala? Ne dorim sa fim o societate normala? Aiurea. Uitati-va in mediul online, paduchit de lepre ordinare, putoi fara scrupule platiti cu coji de seminte si care improasca cu sudalme in stinga si-n dreapta, indiferenti la pagubele morale pe care le fac. Peste ei mai sint si liotele de needucati stramutati prin strainatate, asmutiti si incurajati de miscarile extremiste care arunca la fel cu sudalme impotriva tuturor. Si la urma urmei, cu cine poti conlucra ca sa schimbi ceva, o mentalitate, o societate, ceva, cit de mic? Are cineva raspuns la intrebarea asta? Nimeni!!!! Pentru mine rapunsul e simplu: sintem pe cont propriu, ne vedem de binele din ograda noastra si pina la urma asta e! Romania nu este si nu va fi niciodata tara bunului simt sau al decentei. Nu are cum, nu are cu cine. Pina nu vom invata ca a arunca gunoiul in sant sau pe marginea drumului nu e normal, nu vom avea cum sa construim o societate normala. Iar ce se intimpla si ce vedem in Bucuresti este nimic; este teatru ieftin si de prost gust. Ce se intimpla in schimb in tara e de zece ori mai rau!
    • -2 (10 voturi)    
      las-o balta (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:43)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Brusc Willis

      Tudorel Toader sau Vasilica au fost mult mai mediatizati.

      in schimb ai dreptate cu VV. nu merita atata atentie. e timp pierdut inutil cu un neica nimeni.
  • +4 (6 voturi)    
    Bun, rau, mediocru, nu mai conteaza. (Duminică, 18 aprilie 2021, 0:00)

    Parzivall [utilizator]

    Daca e ceva de invatat, mai bine zis de re-amintit, e ca sistemul de stat in Romania e mafiotizat si are temelia construita in Comunism de fosta Securitate. Nimeni nu o sa poata sa faca absolut nimic vreodata daca nu e aprobat de cei din Umbra. Si cum pana ajungi la dzeu te papa sfintii, Romania e condamnata la stagnare. Schimbarile nu vin de jos ci de sus!!!
  • 0 (4 voturi)    
    mor de ras (Duminică, 18 aprilie 2021, 5:37)

    clam51 [anonim]

    couch, coucher, couching - canapea, canapelist, canapelind? macar corporatistii stiu engleza aia de lemn, nu doar pe aia de balta. si omul simplu, nu mai vorbesc de maretii analisti, mai deschid si ei un dictionar sau un goagal ceva, cand nu sunt siguri. dar na, unii dau pe afara de siguranta de sine. n-am putut sa citesc mai departe, cumva pertinenta analizei mi se pare pusa la indoiala cand autorul nu are proprietatea termenilor.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by