Britanicii încep să se trezească la realitate. Fără niciun pic de milă, Statele Unite le arată cum va fi viața lor după Brexit

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 3 martie 2019, 10:36 Actualitate | Internaţional


Brexit
Foto: pixabay.com
Statele Unite oferă Regatului Unit o avanpremieră a ceea ce se va întâmpla după Brexit prin negocieri fără concesii privind viitorul acord comercial între cele două țări, scrie CNN. Joi, Administrația Trump și-a prezentat țintele în privința unui acord de liber-schimb cu Marea Britanie printr-un document care adoptă o linie dură privind produsele agricole și avertizează Londra să nu se împrietenească cu China.

Lista priorităților americane se întinde pe 18 pagini și este o lectură care va trezi la realitate guvernul britanic, care spera la un acord rapid, după Brexit, cu cea mai mare economie a lumii.

”Acesta este un document fără compromisuri din punctul de vedere al SUA, cu nicio mențiune privind beneficiile reciproce”, spune David Henind, director al UK Trade Policy Project și fost oficial comercial britanic.

Suporterii Brexitului au prezentat posibilitatea încheierii de noi acorduri comerciale cu SUA și China drept un avantaj major al ieșirii din UE. Iar Donald Trump le promitea, mai demult, un ”acord foarte, foarte mare, foarte, foarte repede”.

Dar documentul de acum arată clar că Statele Unite caută să obțină concesii majore în schimbul unei înțelegeri. Și, fără sprijinul Uniunii Europene, britanicii vor fi presați să le accepte pentru a încheia un acord.

Ce vor americanii

Administrația SUA vrea să obțină un ”acces extins” pentru produsele agricole în Marea Britanie prin reducerea sau eliminarea tarifelor vamale. De asemenea, vrea ca alte bariere vamale pentru exporturile SUA să fie înlăturate.

Scoaterea acestor bariere ar putea deschide ușa britanicilor pentru culturi modificate genetic, animale tratate cu antibiotice și carne de pui spălată cu clor, un produs interzis în UE, dar foarte comun în Statele Unite. Potrivit lui Hening, americanii văd Brexitul drept o ”oportunitate de a se asigura că Marea Britanie se va alinia abordării SUA în chiestiuni precum standardele alimentare”.

Așa ceva nu va fi bine primit de britanicii de rând și va genera costuri politice. În plus, va crea probleme și din alt motiv. Regatul Unit speră că va menține o relație comercială strânsă cu Uniunea Europeană, cel mai mare partener al său, după Brexit. Pentru asta, trebuie să rămână aliniată la regulile de siguranță și de mediu foarte stricte ale blocului comunitar.

Avertismentul privind China

De asemenea, documentul înaintat de americani avertizează Marea Britanie că va lua ”măsurile potrivite” dacă Londra va negocia un acord cu o ”țară din afara pieței”, experții spunând că este vorba de o referire la China. ”Încearcă să dea posibilitatea Statelor Unite să se retragă din acord dacă nu le va conveni înțelegerea pe care Regatul Unit o va face cu China”, spune Peter Holmes, expert comercial ce predă economie University of Sussex.

Acea prevedere are și rolul de avertisment pentru Beijing. ”Va fi un semnal pentru China că, dacă va semna (un acord cu britanicii), viitoarea colaborare va depinde de o putere mai mare”, a explicat și Henig.

Experții afirmă că linia dură adoptată de SUA reflectă puterea redusă de negociere pe care Marea Britanie o va avea după ce va părăsi Uniunea Europeană. Va negocia ca o țară cu 66 de milioane de locuitori, în timp ce UE este un bloc cu 500 de milioane de cetățeni.

În plus, alte țări vor ști că Regatul Unit este extrem de motivat să îlocuiască acordurile de liber-schimb pierdute odată cu Brexitul. Iar națiuni importante precum Coreea de Sud și Japonia deja au dat de înțeles că vor solicita concesii comerciale în schimbul unor noi acorduri cu Marea Britanie.

















117212 vizualizari

  • +18 (44 voturi)    
    . (Duminică, 3 martie 2019, 10:58)

    Sarmat [utilizator]

    Stiam ca in sua produsele modificate genetic sunt peste tot. Dar nu si ca spala carnea cu clor. OMG! Pai nu e de mirare ca au atatea probleme de sanatate.

    Cat despre britishi , inca mai au cateva zile sa se trezeasca la realitate.
    • -28 (48 voturi)    
      Dezimformezi. Zice ca cei din SUA (Duminică, 3 martie 2019, 12:08)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Sarmat

      spala carnea de pui cu clor si nu carnea de porc sau vita.
      Adica probabil inainte de a le baga in pungi scufunda puii intregi sau pulpele printr-un cazan cu clor de o anumita concentratie.
      Nu zic ca e o ,,bucurie" clorul, dar sunt si avantaje. Clorul nu este antibiotic sau hormon de crestere (care sunt mult mai periculusi) si clorul afecteaza doar marginal metabolismul uman. Maxim ulcer, gastrita etc.
      Clorul poate fi usor detectat si masurat de Protectia Consumatorului fata de hormoni, antibiotice etc.
      Propun sa fie folosit si in UE.
      Cine nu-i place puii cu clor sa nu cumpere !. :-))
      Puii cu clor pot fi stocati mai mult fara sa se altereze adica vor fi mai ieftini. Cel mai bine, la vanzare sa fie bagati obligatoriu in pungi galbene sau cu benzi galbene, simbolul clorului.
      • +14 (22 voturi)    
        hei (Duminică, 3 martie 2019, 15:12)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Romanii beau apa cu clor la greu.
        • +18 (20 voturi)    
          Si toti oamenii (Duminică, 3 martie 2019, 16:00)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui john70

          au acid clorhidric in stomac . Dar deh 66 % hidrogen in apa e clar periculos :)
        • +3 (9 voturi)    
          s-a mai descoperit (Duminică, 3 martie 2019, 20:42)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui john70

          ca americaniii , lihniti de foame , pentru a da gust alimentelor produse din omg-uri , au inceput sa foloseasca cantitati din ce in ce mai mari de CLORura de natriu !
      • +11 (19 voturi)    
        "Cine nu-i place puii... " (Duminică, 3 martie 2019, 16:34)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Asta a fost tare , stai jos, nota 2 ! Plus "dezimformezi " , savuroasa ...Sa mananci d-ta porcarii din alea americane !
        • 0 (0 voturi)    
          Ho, ca era Veorica (Luni, 4 martie 2019, 9:18)

          lasa [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

          Care comenta si ea inainte de vizita in Parlament!
          Make a ciulama?
    • +13 (15 voturi)    
      Iti dau in scris ca nu ies (Duminică, 3 martie 2019, 13:39)

      Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui Sarmat

      nici pe 14 martie nici de acuma inainte
    • -4 (4 voturi)    
      exprimarea e de o prostie rara (Duminică, 3 martie 2019, 21:32)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Sarmat

      Mai precis nu poti spala carne cu clor. Clorul gazos e gaz de lupta nu de alta.
      • +1 (1 vot)    
        cu (Luni, 4 martie 2019, 9:05)

        andrei1232000 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        hipoclorit dragilor. si in apa de baut se dozeaza la statiile de tratare tot hipoclorit. acesta se descompune si elibereaza clor activ. Clorul ca atare este foarte periculos de manevrat. Clorul din apa, acele cateva zecimi de miligrame la litru, impiedica dezvoltarea bacteriilor in zonele de conducta unde apa nu circula permanent, distruge toate bacteriile care ar patrunde in reteaua de apa potabila. Probabil ca tovarasii americani spala carnea de pasare cu solutie de hipoclorit. O fi Kosher carnea aia?
    • -3 (5 voturi)    
      Hai sa ne miram... (Duminică, 3 martie 2019, 21:45)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Sarmat

      Clor gasesti inclusiv in apa de la chiuveta, deci dupa ce speli carnea de pui poti zice ca ai si tu carne spalata cu clor. Ne miram doar ca sa ne dam importanti... Carnea de pui are muuuuulte alte chestii mult mai nasoale decat clorul, cum ar fi hormonii, antibioticele, etc. Clorul e muuuult mai putin nociv decit astea.
    • -2 (10 voturi)    
      cat despre brithishi,,,,,, (Luni, 4 martie 2019, 0:11)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Sarmat

      care britishi ?
      astia ?
      lPrimarul Londrei ...MUSULMAN
      Primarul din Birmingham ... MUSULMAN
      Primarul din Leeds ... MUSULMAN
      Primarul din Blackburn... MUSULMAN
      Primarul din Sheffield ... MUSULMAN
      Primarul Oxford ... MUSULMAN
      Primarul din Luton ... MUSULMAN
      Primarul Oldham ... MUSULMAN
      Primarul Rochdale ... MUSULMAN
  • -43 (61 voturi)    
    facts, nu exista dovezi stiintifice... (Duminică, 3 martie 2019, 11:00)

    demaGOGU [utilizator]

    ...impotriva puiului chlorinat, carnii de vita hranita cu hormoni de crestere sau organismelor modificate genetic.

    toate sunt consumate de mai bine de 50 de ani in U.S.A. iar OMC a calificat interdictia generalizata a importurilor in EU ca nefondata pe motive de sanatate publica, deci protectionism pur, permitand masuri de retorsiune din partea US.
    • +28 (32 voturi)    
      clorul omoară salmonela (Duminică, 3 martie 2019, 11:57)

      ScipioAfricanus [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Motivul pentru care păsările sunt spălate cu clor este că în US nu există reguli privind creșterea păsărilor. Din lipsă de spațiu, lumină și ventilație riscul bolilor și al epidemiilor majore este mai mare caz în care spălarea cu o soluție cu o concentrație foarte mare de clor este absolut necesară. UE are reguli privind creșterea păsărilor și nu privește această metodă de dezinfectare ca fiind suficientă cu atât mai mult cu cât carnea astfel tratată poate avea un termen de valabilitate mai mare decât este cazul iar clorul în exces a fost asociat cu unele forme de cancer.

      http://theconversation.com/chlorine-washed-chicken-qanda-food-safety-expert-explains-why-us-poultry-is-banned-in-the-eu-81921
    • +22 (28 voturi)    
      in schimb (Duminică, 3 martie 2019, 12:31)

      loveparade [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      in premiera, exista dovezi ca tu esti troll rusesc
  • +19 (31 voturi)    
    ei lasa, (Duminică, 3 martie 2019, 11:14)

    victor L [utilizator]

    ca inca nu e vremea ca sa le plingeti de mila britilor.
    • -2 (18 voturi)    
      Ce-o să le „plângem” de milă. Că și merită. (Duminică, 3 martie 2019, 12:46)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Nu plângem noi la mormânt străin.....
    • +14 (28 voturi)    
      Englezii sunt nişte dobitoci. (Duminică, 3 martie 2019, 13:51)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Dar şi România câţi proşti are, oameni care nu votează, sau votează cu PSD/ALDE.
      • -8 (16 voturi)    
        cind zici (Duminică, 3 martie 2019, 14:09)

        victor L [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        emil bobu, ai dreptate :D
      • -1 (9 voturi)    
        Adevăr grăiești. (Duminică, 3 martie 2019, 16:29)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        Dar populimea nu are habar.
      • -4 (4 voturi)    
        "toti e prosti" (Luni, 4 martie 2019, 6:36)

        exis [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        Cunosc oameni care nu au votat si nu sunt prosti; ba par chiar mult mai inteligenti si informati decat cei care se inflameaza dar a caror singura forma de lectura e citirea posturilor de pe facebook. Pai nu era boicotul o forma de protest acum cateva luni? Daca la referendum e ok, de ce n-ar fi si in cazul alegerilor?
        • 0 (0 voturi)    
          Așa crezi tu că nu sunt proști.... (Luni, 4 martie 2019, 12:59)

          prec [utilizator] i-a raspuns lui exis

          Da, este un comportament de o deosebită inteligență să lași pe altul/alții să-ți hotărască viitorul. DEOSEBITĂ INTELIGENȚĂ.
  • +34 (36 voturi)    
    Eiiii.... (Duminică, 3 martie 2019, 11:30)

    paulbutoi [utilizator]

    Sunteti rautaciosi …
    Io sunt sigur ca toate marile puteri economice ale lumii - SUA , China , Japonia , SK , …- se vor repezi sa faca concesii care sa ofere avantaje comerciale / financiare Marii Britanii …
    Asa cum au spus baietii aia superinteligenti , Nigel si Boris...
    Pen'ca - in Realitate - asa functioneaza lucrurile…
    Cu cat esti mai mic , cu atat ai putere de negociere mai mare - si obtii avantaje ...
    Primu' o sa fie Trump …
    Cum a facut deja asta cu ceilalti parteneri - Asia / Pacific , Canada , Mexic , China …
    Da' pentru' UK sigur face o exceptie …
    Se stie ca americanii e sentimentali ...
    • +9 (25 voturi)    
      Hai sa vedem (Duminică, 3 martie 2019, 13:18)

      Razvan002 [utilizator] i-a raspuns lui paulbutoi

      Sa ne strangem 30 de insi, mergem undeva intr-o insula mica, o cumparam de la Polinezia sau mai stiu eu de la cine, facem o tara noua si sa vezi ce de avantaje economice ne dau noua SUA si alte puteri ale lumii. Practica o sa huzurim atat de tare incat n-o sa facem nimic si o sa curga milioanele de dolari in tarisoara noastra pentru avantajele pe care le-am obtinut.
      Din contra! Cu cat esti mai mic ,cu atat puterea ta de negociere scade, nu mai interesezi pe nimeni. Trebuie sa pui covorul rosu la intrare, sa zambesti si sa dai multe cadouri ca vreun grande sa-ti calce pragul... Cam asta e. Altfel spre exemplu, Rep. Moldova n-ar mai canta cum vor UE si Rusia ci din contra, UE si Rusia ar canta cum vrea Rep Moldova.
      • +12 (16 voturi)    
        ironia (Duminică, 3 martie 2019, 15:36)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Razvan002

        ti-e straina...
        • 0 (6 voturi)    
          Nu era ironie (Duminică, 3 martie 2019, 19:53)

          Razvan002 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Era pur si simplu o combatere a afirmatiei "Cu cat esti mai mic , cu atat ai putere de negociere mai mare - si obtii avantaje ..." care este de o imbecilitate rara.
          In matematica exista un tip de demonstratie care se numeste "reducerea la absurd". Prin urmare, ceea ce ai vazut in comentariul meu este pur si simplu o demonstratie de tip matematic, nu are de-a face cu ironia.
          • +3 (3 voturi)    
            serios? (Luni, 4 martie 2019, 5:20)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Razvan002

            :)))))

            Cel caruia i-ai raspuns era ironic... dooooh.

            Dupa cum ti-am zis, e o chestie pe care nu o intelegi. Drept dovada si persistarea.
    • +2 (2 voturi)    
      corect, dar incomplet! (Luni, 4 martie 2019, 9:23)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui paulbutoi

      Engelzii stiau foarte bine ca atunci cand in loc de UK vor deveni mica Britanie, o sa le fie mai greu, din toate punctele de vedere!

      Dar au considerat ca MERITA!

      Merita absolut orice sacrificiu ca sa scape definitiv de polonezii, romanii sau bulgarii care mergeau la ei sa munceasca ...
  • +11 (35 voturi)    
    trezirea la realitate (Duminică, 3 martie 2019, 11:36)

    gigiduru_ [utilizator]

    Se vor trezi la realitate atunci cand avocatii lor or sa renunte la perucile alea ridicole cu bigudiuri.

    Un britanic mi-a zis acum cativa ani: De ce trebuie ei sa asculte de Angela Markel in conditiile in care ei au castigat razboiul mondial?

    Despre asta vorbim.
    • +18 (30 voturi)    
      Britanicii bat campii. (Duminică, 3 martie 2019, 12:17)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui gigiduru_

      N-au catigat nici un razboi. Este doar prosteasca lor fantezie. Britanicii au fost doar a 5 roata la caruta.
      Razboiul de fapt l-au catigat generalul (cu 5 stele) Eisenhower si maresalul Jukov.
      • +4 (14 voturi)    
        depinde din ce unghi privesti (Duminică, 3 martie 2019, 14:54)

        gigiduru_ [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Sunt de acord cu tine, dar altfel vad britanicii.
        Un alt exemplu - cand te duci la muzeul de istorie din Londra unde e expusa o copie la scara a bombei atomice 'Little boy' - o sa vezi o nota care spune ca a fost rodul 'savantilor britanici'.
      • +1 (1 vot)    
        Jukov a fost (Luni, 4 martie 2019, 22:33)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        supranumit de propaganda sovietica in anii '50-'60: ,,Maresal Pobeda" - ,,Maresalul Victoriei".
        Jukov a incercat sa puna mana pe controlul Conducerii URSS la inceput in alianta cu Hrusciov, dar a avut prea multi adversari, iar la urma Hrusciov s-a intors impotriva lui si Jukov a trebuit sa se retraga din viata politica in 1957.
    • +12 (20 voturi)    
      Ăla sigur a votat pentru „Brexit”. (Duminică, 3 martie 2019, 12:51)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui gigiduru_

      Acum să se bucure de el.
      De ce nu i-ai spus că războiul l-au câștigat americanii, nu ei. Ei și franțujii doar au fost în trena amerlocilor.
      • +9 (23 voturi)    
        nu i chiar asa (Duminică, 3 martie 2019, 13:32)

        Who_is [utilizator] i-a raspuns lui prec

        Razboiul l-au castigat toti.
        In primul rand rusii.Nemtii au pierdut 75% din soldati pe frontul de est. Si erau wehrmacht andrenati, nu copii si bunici ca in vest. Dar rusii nu intorceau soarta fara ajutorul aliantei. Mancare , arme, medicamente, trimiteau in continuu in Rusia.
        Englezii au castigat razboiul in Africa, si acolo cu ajutorul americanilor.
        Cand au debarcat in 44, razboiul era deja castigat. Au debarcat de frica sa nu piarda Europa
        • +13 (23 voturi)    
          O mica corectie (Duminică, 3 martie 2019, 13:47)

          bfc [utilizator] i-a raspuns lui Who_is

          Rusia a avut cu ce sa castige datorita resurselor pe care America le-a pompat in frontul estic.
          Toate documentele ramase arata ca Rusia fara resursele venite de la americanu nu prea reuseau sa isi revina; au si rusii meritele lor, dar faptul ca au dus lupta singuri in est este un fals mare.

          Victoria razboiului in Europa se datoreaza in mare parte americanilor si lui Churchill care a reusit sa ii convinga sa obtina o victorie in Europa inainte de Pacific si eu ma bucur ca a reusit, altfel sunt sanse mari ca harta Europei sa arate fierit.
        • +11 (13 voturi)    
          Ba așa-i. Mujicii nu mai aveau nimic. (Duminică, 3 martie 2019, 16:31)

          prec [utilizator] i-a raspuns lui Who_is

          Aveau doar carne de tun, altceva nimic. Amerlocii i-au salvat.
  • +23 (25 voturi)    
    Lol (Duminică, 3 martie 2019, 11:48)

    mitg [utilizator]

    Si-au luat tara inapoi!
  • -19 (31 voturi)    
    Inca putin (Duminică, 3 martie 2019, 12:05)

    Amenhotep [utilizator]

    Si globalistii vor ajunge la cosul de gunoi al istoriei.
    • +12 (14 voturi)    
      A vorbit si nea Ion (Duminică, 3 martie 2019, 14:02)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

      ca si el e om! Ce legatura are asta cu textul de mai sus sau cu vreun alt comentariu?!
  • +15 (19 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Duminică, 3 martie 2019, 12:18)

    nu conteaza cine zice [utilizator]

    parerea mea este ca le va iesi atat pe nas cat si direct prin cap ... si or sa fie o perioada tot cu ochii-n sus si super-plini de aroganta specifica si eternul dispret britanic ...
  • -23 (33 voturi)    
    Trumpisme (Duminică, 3 martie 2019, 12:27)

    tontu [utilizator]

    Aceasi strategie ofensiva cu care ne-am obisnuit deja.
    Anglia va fi suficient de puternica chiar si inafara UE ca sa nu trebuiasca sa faca concesi nimanui.
    • +3 (5 voturi)    
      Va fi pe dreaqu! (Duminică, 3 martie 2019, 16:32)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Să-i ia.
    • +5 (7 voturi)    
      Mai ales când rămâne fără alimente în hypermarket (Duminică, 3 martie 2019, 17:03)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      atunci o să fie Anglia suficient de puternică :)

      Nu înțelegi cum merg lucrurile aici. Exportă ei o mulțime de servicii (de ex. Rolls Royce nu mai vinde motoarele de avion, le închiriază) dar mâncare nu au, majoritatea e importată de pe continent.

      Dacă anul trecut ai importat 3.000 de TIR-uri cu carne din Olanda, iar anul ăsta vrei să le imporți cu 30 de nave din Australia, carnea o să fie ceva mai scumpă și o să ajungă ceva mai greu, în câteva săptămâni. Pe lângă asta, una e să intârzie o zi-două 5-6 TIR-uri din cele 3.000 și alta e să întârzie o săptămână-două o navă din cele 30.
      • +1 (1 vot)    
        Mare lucru! (Luni, 4 martie 2019, 9:26)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Nu cred ca vor fi hypermaketurile pustii, lor la fel ca Alimentrele noastre in anii '80!

        Dar oricum, eneglzii au ales: mai bine flaminzi, dar fara polonezi, romani si bulgari!
        • +2 (2 voturi)    
          Fără est-europeni dar cu indieni. (Luni, 4 martie 2019, 13:01)

          prec [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

          Minunată alegere.
          • 0 (0 voturi)    
            Este alegerea lor! (Joi, 7 martie 2019, 22:48)

            complet_ret [utilizator] i-a raspuns lui prec

            Indienii ca indienii, dar au si foarte multi pakistanezi si alti muciulmani.

            Dar pe englez nu il derajeaza cel care intra cu masina in multime sau se detoneaza la metrou, il deranjeaza doar polonezii si romanii!
  • +12 (22 voturi)    
    Aia au votat, aia să primească. (Duminică, 3 martie 2019, 12:48)

    prec [utilizator]

    Nu le-a plăcut în Europa, să se descurce acum.
    Oricum, nu plângem noi la mormânt străin, avem noi belele destule care ne bagă-n pământ.
  • -27 (33 voturi)    
    UK a hotarat (Duminică, 3 martie 2019, 13:54)

    A310 [utilizator]

    sa nu mai fie sub talpa Germaniei , si a decis sa paraseasca cel de-al -IV-Reich .
    SUA va continua sa aiba o relatie speciala cu UK .
    • +22 (24 voturi)    
      Tu esti pe g4media omniprezent, pro psd! (Duminică, 3 martie 2019, 14:09)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Da, se vede mai sus cat de ''speciala '' va fi relatia! Si la noi, noi deja ne plimbam pe autostrazi construite de Dragnea, dar nu ne dam noi seama, nu?
      • 0 (0 voturi)    
        Ce doame iarta-ma (Joi, 7 martie 2019, 19:14)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

        are lipsa de autostrazi din Romania , cu respectivul articol . Sunteti chiar amuzant .
    • -5 (11 voturi)    
      Deutschland-ul actual este de fapt al (Duminică, 3 martie 2019, 14:44)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui A310

      VI- lea Reich si nu al IV-lea.
      Al- IV- lea a fost teoretic RFG-ul, si al V-lea Reich: RDG-ul.
      Asa si cum ,,Imperiul Habsburgic" a fost din Primul Reich:
      Habsburgii catolici au pus mana pe la anul 1300 pe ,,Coroana Imperiului Roman de Neam German". Adica Ost-Reich (Aust-ria)
      adica ,,Reich-ul de Est".
      Kaiserul Willhelm a fost in al- II-lea Reich (a pornit din nord, de la Prusia). Iar Kaiserul prin 1865 a refuzat sa ajunga sa anexeze Austria dupa Razboiul castigat contra austriecilor.
      Hitler prin anexarea Austriei in 1938 a proclamat al-IIl-lea Reich.
      Fara anexarea Austriei din 1938 nu ar fi fost nici un motiv sa dispara conceptul de al II-lea Reich al Kaiserului. Caderea Dinastiei Kaiserului (in noiembrie 1918) nu inseamna ca se desfintase conceptul de al-II-lea Reich.
      • 0 (0 voturi)    
        Corect (Joi, 7 martie 2019, 19:15)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        din toate punctele de vedere expozeul dvs.
  • +19 (23 voturi)    
    in SUA e supraproductie (Duminică, 3 martie 2019, 14:00)

    John_english [utilizator]

    in domeniul alimentar.

    SUA vor sa isi vanda productia, nimic spectaculos.

    Pe de alta parte UK produce doar financials in rest aproape nimic.

    Iar acel financial e pe cale sa se mute in Frankfurt deci UK vor ramane in ... gol.

    Ce sa mai negocieze britanicii , cioara dupa gard?
    • +3 (3 voturi)    
      Scuze?! (Luni, 4 martie 2019, 9:28)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui John_english

      Afirmatiile tale par plauzibile, dar atunci ce vrei sa spui, ca englezii care au votat Brexitul au fost la fel de destepti ca noi, care l-am votat pe Daddy!?
  • +6 (8 voturi)    
    Pentru cine vrea sa se distreze: (Duminică, 3 martie 2019, 14:00)

    Ciprian1979c [utilizator]

    https://extranewsfeed.com/50-dumb-fuck-reasons-for-leaving-the-eu-66a40c72c1da
  • -23 (29 voturi)    
    Globalistii si internationofilii nu inteleg (Duminică, 3 martie 2019, 14:03)

    xolv [utilizator]

    ca UE e cam moarta de prin 2009 si a ajuns doar un imperiu sub obladuirea germano-franceza. Anglia trebuie sa opuna rezistenta Germaniei asa cum a facut in primele doua razboaie mondiale.
  • +11 (13 voturi)    
    cine conditioneaza mai mult (Duminică, 3 martie 2019, 15:53)

    cugetatorul [utilizator]

    Cred ca britanicii au mai bune sanse economice fiind conditionati de franco-germani decat de Trump. Trump este foarte pragmatic si nu se va impiedica de bunele relatii din trecut cu UK, ci va merge la castig, cu atat mai mult cu cat UK va fi foarte vulnerabila in perioada Brexit si primii ani de dupa. Britanicii nu mai sunt vechiul imperiu ca sa mai poata fi independenti total; US, UE si chiar China sunt prea mari acum pentru ei.
  • -2 (18 voturi)    
    UK iese de sub tirania UE (Duminică, 3 martie 2019, 16:35)

    Itsoc [utilizator]

    si intra sub aripa calda a lui Trump care deja maraie la hiena chinza sa-si ia labele de pe prada lui. Doar nu degeaba s-au luptat serviciile americane si trolli rusi sa-i convinga pe englezi ca le e rau in UE.

    Noua; independenta UK va fi de fapt o colonie americana sau chineza, daca au noroc si nu intra rusii intai peste ei pe 1 aprilie cu ceva omuleti verzi care sa-i apere pe magnatii rusi din cartierele luxoase ale Londrei.
    • +9 (9 voturi)    
      Ma cam indoiesc ca (Duminică, 3 martie 2019, 17:06)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      serviciile americane au contribuit cu ceva, dimpotriva! Atunci era Obama, care le a spus in mod repetat sa aiba grija ce voteaza sica ii sfatuieste sa ramana in UE! Iar Trump,candidat fiind, le spunea ca imediat ce va fi presedinte, semneaza tratat, cel mai avantajos tratat din istorie, numai sa iasa mai repede!
      • +2 (6 voturi)    
        da si nu (Duminică, 3 martie 2019, 20:05)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

        US nu are nevoie de o Europa Unita care are al doilea PIB mondial si mari perspective sa conteste suprematia navala a US in urmatorii ani, lucru care ar ameninta rau de tot suprematia US ca lider mondial.

        De aici si dorinta US de a sparge Europa in bucatele. UK va pleca, blocul de Est s-a desprins si el si merge la tata Putin.

        Win-Win. US is conserva avantajul geopolitic cu mana Rusiei.

        Eu am mari dubii ca serviciile americane prin "consilierii israelieni" nu sunt implicate si in romania si ca Dragnea are de fapt girul lui Trump. Altfel orice regim pica cand aveai 600.000 oameni in strada, il dadeau jos serviciile insa de data asta directia e clara. Estul si America are nevoie de Orban-Dragnea-Erdogan si alti mici dictatori pentru marele plan.
        • +6 (10 voturi)    
          Nu-i adevarat (Luni, 4 martie 2019, 0:54)

          John_english [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

          US are nevoie de o Europa unita.

          Chestia e ca UK a facut o greseala imensa cand a supus la referendum o chestiune vitala pe care 80% din populatie nu e capabila sa o inteleaga. Macar de ar fi fost destepti sa faca votul obligatoriu pentru a avea reprezentativitate.

          Asa ca 25% au decis pentru restul de 75%.

          Stii ce, nu-s întotdeauna alții de vina.
  • 0 (2 voturi)    
    Singuri castigatori de aici (Luni, 4 martie 2019, 8:37)

    ABBV [utilizator]

    sunt Rusi....prin destibilizarea blocului EU. In rest sunt bazme. De care nu ar trebuii sa se bucure nimeni pentru ca toata Europa are de pierdut.
    Poate va fi o lectie pentru restul lumi ...lasati-va condusi de politicieni populisti si veti ajunge in groapa.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version