FOTOGALERIE Atac al islamistilor radicali impotriva ambasadei UK in Iran: "Jos cu Marea Britanie!"

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 29 noiembrie 2011, 19:56 Actualitate | Internaţional


Ambasada UK, atacata
Cateva sute de protestatari iranieni radicali au atacat marti, de doua ori, cladirile ambasadei britanice la Teheran, intr-o actiune ce reaminteste de atacul impotriva misiunii diplomatice americane, din noiembrie 1979, transmite Reuters. Strigand "Jos cu Marea Britanie!", demonstrantii au spart ferestrele, au azvarlit pe geam documente, au aruncat cocktailuri Molotov in interiorul cladirilor si au dat foc steagului britanic, revoltati dupa ce guvernul de la Londra a decis sa impuna sanctiuni impotriva Teheranului din cauza programului nuclear.
  • Apasa pe poza pentru a deschide FOTOGALERIA.
Sase angajati ai ambasadei au fost luati ostatici, fiind ulterior eliberati de politie.

Fortele de ordine par sa fi fost depasite de situatie, in cursul serii manifestantii intrand din nou in sediul ambasadei britanice.

Ministerul de Externe de la Teheran a anuntat ca "regreta" protestele de marti impotriva intereselor britanice.


Citeste mai multe despre   


















2938 vizualizari

  • -23 (33 voturi)    
    CE JEG DE TITLU (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:14)

    eu [anonim]

    Cu ce drept ii faceti voi pe oamenii aia "islamisti radicali"? I-ati intervievat voi sa vedeti ce si cum sunt? Ma indoiesc, doar ati dat copy paste de pe vreo agentie de presa britanica! Aia nu sunt "islamisti radicali" aia sunt oameni satui de interferentele USA si ale UK in treburile lor interne! Ei au mandrie si spirit de reactie, nu ca romanii care nu's in stare sa faca nici macar un protest impotriva mizeriilor pe care ni le fac francezii de luni bune! Sa va fie rusine!
    • +8 (20 voturi)    
      ce jeg de comentariu (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:46)

      popadrian [utilizator] i-a raspuns lui eu

      =)) logica, logica e pensionata?
    • +11 (21 voturi)    
      Radical din minus unu (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:47)

      Ricochet [anonim] i-a raspuns lui eu

      Sa intelegem ca n-ar putea fi vorba in nici un caz de "islamisti radicali"?
      Pai, sa vedem.
      Islamisti, cu siguranta sunt, altfel erau morti sau emigrati.
      Cat despre radicalism... aici s-ar putea sa ai dreptate.
      Tinand seama de incursiunile lor buclucase cu molotoave pe teritoriul unui stat strain, UK adica, si de obiceiurile locului, am putea sa-i denumim "islamisti ponderati", bunaoara.
      Sau islamisti tristi, deprimati, entuziasti, ganditori, plictisiti, voyeuristi, islamistii de la cablu, etc., etc.
      Halal.
      • +4 (6 voturi)    
        Studenti (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 9:02)

        manica [anonim] i-a raspuns lui Ricochet

        Da, ei au fost, sunt si vor fi intotdeauna strudenti la Facultatea de Mine, sectia Floricultura-Peisagistica.
      • 0 (0 voturi)    
        vita (Sâmbătă, 3 decembrie 2011, 11:41)

        wwuw [anonim] i-a raspuns lui Ricochet

        cica islamisti sunt altfel erau morti sau emigrati .. de unde stii tu asta? ai fost tu acolo? daca Ceasca era comunist nu inseamna ca toti romanii erau sau si tu ai fost comunist?
    • +9 (19 voturi)    
      pai de ce (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:54)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui eu

      nu emigrezi matale in iran, daca-i admiri atit? Si ne lasi pe noi romanii prosti in pace.
      Iti cumpar io un turban si un halat de la dragonul rosu. Iti luam de la europa, ca era mai ieftin, dar a inchis-o prefectul cel rau.
    • -5 (19 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:59)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Iata ce scriu altii...care nu sunt asa de anti-islamisti:
      =Protestatarii din capitala iraniană, Teheran, au intrat cu forţa în sediul ambasadei britanice, în timpul unei demonstraţii antioccidentale, transmite BBC.

      Manifestanţii, studenţi care protestează împotriva sancţiunilor aplicate de Londra din cauza programului nuclear controversat al Iranului, au spart ferestre cu pietre şi au ars steagurile britanice şi israeliene, conform imaginilor transmise în direct de televiziunea de stat.=

      =Mai multi studenti iranieni care participa la o demonstratie anti-britanica au intrat marti in ambasada Marii Britanii de la Teheran, transmite Reuters, care citeaza agentia de presa Mehr. Manifestantii au escaladat poarta misiunii diplomatice, au coborat si au ars steagul britanic, inaltand in locul sau un drapel iranian.=

      =Manifestanţii au escaladat zidul parcului în care se află ambasada şi au spart ferestrele cancelariei înainte de a pătrunde în clădire şi de a arunca obiectele din camere prin ferestre, conform imaginilor transmise în direct de televiziunea de stat.=

      Numai cei de la Hotnews inventeaza stiri..."islamisti radicali",''au aruncat cocktailuri Molotov in interiorul cladirilor'',etc
      De unde ati luat aceasta propaganda mincinoasa?!
      Eu nu am gasit la agentii de stiri aceasta ''stire''...
      • +7 (15 voturi)    
        Mai fa o data "Hmmm" (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:46)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

        ... si apoi gandeste putin. Apoi uita-te la ce ai scris tu: ca indivizi care intra cu forta intr-o ambasada, sparg si distrug, dau foc steagului tarii respective etc. Tie chiar ti se par a fi indivizi moderati?

        Nu sunt mare admirator al lui Hotnews dar ... conluzia lor este derivata din ceea ce se vede. Si daca nu i-ar numi "radicali" crezi ca faptele lor ar fi mai putin salbatice?
        • +5 (11 voturi)    
          lasa-l (Marţi, 29 noiembrie 2011, 23:39)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

          ca asta e postac peneledeserist notoriu, il stie toata lumea. Evdent ca e si antiamerican.
          Pentru astia cel mai bun raspuns e nebagarea in seama.
      • +4 (10 voturi)    
        Jalnica prestatie mai ai (Marţi, 29 noiembrie 2011, 22:43)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

        Stradania ta in a prezenta o agresiune ca o chestiune minora, neimportanta si chiar pasnica e jalnica de-a dreptul. Ceea ce se vede in imagini nu ti se pare relevant? Baietii aia cu bate, lanturi si ce-or mai fi avand in dotare, organizati si cu voie de la stapanire au patruns intr-o ambasada si au devalizat-o. Luand ostatici 6 functionari. Practic au patruns pe teritoriul unei alte tari si au comis violente. Esti de-a dreptul penibil daca nici macar evidenta si faptele nu le recunosti si le negi. Chiar in asemenea hal au ajuns unii dintre voi? Sa se transforme in propagandisti chiar si cu mult mai zelosi decat iranienii insisi? Aceasta stire (ce rol or avea ghilimele pe care le-ai pus?, de ironie ieftina cred) se regaseste pe toate agentiile importante de presa! Ia du-te matale, sa zicem, pe Reuters! Ia vezi, acolo aceasta stire nu exista, asa cum nerusinare minti? Mai mincinosule propagandist ce esti, chiar nut-i este rusine sa negi evidenta?! Propaganda regimului iranian ar fi mandra sa te cunoasca si sa te remunereze pentru ceea ce faci pentru ei. Servindu-le cauza ca un veritabil membru al gardienilor revolutiei.

        P.S. Ia de aici stire mai mincinosule http://www.reuters.com/article/2011/11/29/us-iran-britain-embassy-idUSTRE7AS0X720111129!!!!
      • +4 (6 voturi)    
        Hmmmm... Hmmmm... Hmmmm... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 22:48)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

        Ce put adanc al gandiri ai mai "studentule"! Cam greu de scos ceva idei coerente, rationale si logice de-acolo. Maraie in alta parte pacaliciule!
        • -3 (5 voturi)    
          Hmmm (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 9:27)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Florin

          1).Este greu de dialogat cu niste oameni care se autodenumesc ''democrati'' dar care nu accepta nici sa se discute alta opinie...nici sa se discute pe argumente.
          2).Se pare ca voi nu stiti decat sa jigniti, acesta fiind si ''argumentul'' vostru suprem.
          3).Daca nu ti-ai dat seama(te tradeaza cultura, educatia, etc) nu erau ''ideile mele'' ci citate din agentii de presa credibile...
          4).-De unde a aparut informatia ca au aruncat cu ''cocktailuri Molotov''?
          -Unde sunt imaginile?
          -Urmariti aceste imagini si apoi vorbiti: http://www.reuters.com/article/2011/11/29/us-iran-britain-embassy-idUSTRE7AS0X720111129
          -Multe minciuni in aceste articole propagandistice, care, ca si in cazul Irakului, Afganistanului, etc pregatesc psihologic populatia pentru un nou razboi.
          5).Imaginea de sus(care este prezentata ca ''dovada'' de un naiv) nu am vazut-o pe nicio agentie ...
          6).Democratia incepe prin a gandi democratic si a fi corecti nu prin rautate si propaganda interesata...poate asa o sa intelegeti si de ce sufera societatea noastra.
          • -1 (1 vot)    
            Asculta-ti Ayatolahul! (Vineri, 2 decembrie 2011, 11:18)

            Dianora [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

            Parca ti-a spus sa nu vorbesti despre manifestatiile contra strainilor! Alea sunt numai pentru uz intern! Pentru exterior, pace si prietenie.
    • -6 (16 voturi)    
      eh, stii tu (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:05)

      yahwe [anonim] i-a raspuns lui eu

      a inceput campania de demonizare a Iranului.
    • -4 (10 voturi)    
      e din Haaretz (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:14)

      George [anonim] i-a raspuns lui eu

      deci sigur e adevarat.
    • +2 (4 voturi)    
      Putina matematica si chimie (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 2:58)

      VictorC [anonim] i-a raspuns lui eu

      Nu prea stiu cum arata un islamist radical, dar stiu cum arata un copil complexat, ca tine: unul facut de o mama reala si un tata imaginar. Bineinteles ca, imaginar fiind, nici nu a avut cum sa te instruiasca si educe.
    • +2 (4 voturi)    
      Vezi imaginile cu "mandria" (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 10:24)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui eu

      Sunt evident studenti de inalta civilizatie si cultura, oameni cu un vast orizont care sunt mandri de a apartine unei vechi culturi conduse azi de mari oameni de stat si cultura. Se exprima extrem de elevat cu bate si foc si vor sa arate intregii lumi civilizate care sunt adevaratele valori pe care se bazeaza ei azi. Majoritatea celor cu un creier functional au inteles. E uimitor ca mai exista ipochimene care considera manifestarile barbare, primitive a unor creiere spalate si manipulate de o religie pervertita drept manifestari ale mandriei nationale.
  • -6 (14 voturi)    
    Chiar ca e un Jeg de Titlu (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:41)

    brandy [anonim]

    Ala este Poporul Iranian nu" Islamisti Radicali".Poporul Iranian nu este obligat sa accepte Radicalii si Dictatorii Britanici. De ce nu ar fi si Revolutionarii romani din 89 numiti tot Radicali
    Rusine sa va fie voua editorialisti Radicali condusi de Regimuri Radicale din Romania NATO si UE.
    Halal de Voi.Iranienii sunt popor suveran. Voi sunteti Radicalii nu ei. Rusine.
  • +3 (13 voturi)    
    Uite asa... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 21:43)

    Costica [anonim]

    ...cu idealisti ca voi care vor sa le dea bomba atomica unora care sustin anihilarea fizica a celor ce nu le plac ... Nu intelegeti nimic din ce fac aia ( apropo, studentii sunt teologi adica diseaca Coranul si nimic altceva) , nu va ascultati concetatenii dar credeti propaganda lor...Tineti minte, Churchill, ala care v-a scapat de Hitler , a spus ca islamul este mult mai rau ca nazismul. Pentru ca nu are decat o pedeapsa si ca nu accepta nimic altceva decat varianta celui de la putere, imam,ayatolah, ce vreti voi. Banuiesc ca n-ati vorbit niciodata cu un cetatean obisnuit si maimales nu v-a intereseaza de ce sunt 2 milioane de iranieni fugiti de acolo...La mintea voastra au fugit de bine, nu?
    • +6 (10 voturi)    
      Aveti dreptate (Marţi, 29 noiembrie 2011, 23:09)

      CalinC. [utilizator] i-a raspuns lui Costica

      Pentru cei care considera ca este corect ce se intampla, as dori sa va intreb daca stiti ce s-a intamplat? Marea Britanie a taiat orice legatura financiara cu bancile din Iran. Asta am citit pe toate posturile. Adica daca o tara decide sa intrerupa orice relatie cu alta tara, ii fortam sa o mentina deschisa prin violenta?

      Haideti sa fim seriosi. Acesti "prostestatari" se folosesc de orice argument ca sa recurga la violenta in numele religiei.

      Olanda a pus probleme Romania la intrarea in Schengen, Franta ne-a "aratat cu degetul" de atatea ori, si asa mai departea...dar asta nu ne da dreptul sa atacam ambasadele sau consulatele.

      Si inca o chestie care mi se pare ca scapa. Acesti studenti din Iran, ne-ar linsa mai repede decat apucam sa intrebam "De ce?". Doar pentru ca avem alta religie. Nu am nimic cu Islamul, dar se pare ca o parte a islamistilor au tot mai multe cu restul religiilor in ultima vreme. Vorbesc aici despre radicali.

      O ultima linie. Stau si ma intreb ce s-ar fi intamplat daca se intampla invers. Iran ameninta la intamplare o tara din Europa cu un atac militar si noi mergem si distrugem tot ce are legatura cu Iran. Poate ma insel dar cred ca s-ar numi rasism, nu autoaparare.
  • +5 (9 voturi)    
    Adecvat (Marţi, 29 noiembrie 2011, 22:20)

    Daniels22026 [utilizator]

    Pentru cei care vor sa vada si varianta araba, pot citi AL ARABIYA NEWS

    http://english.alarabiya.net/articles/2011/11/29/179902.html

    Faptele sint descrise la fel ca in presa noastra. Termenul folosit pentru atacatori este "protesters". Pentru cei care se intreaba daca le acordam calificative intentionat exagerate atacatorilor ("islamisti radicali"), raspunsul este nu.

    Pentru europeni (si nu numai) atacul asupra unei ambasade este intotdeauna reprobabil, oricare ar fi relatiile cu acea tara. Pentru opinia publica araba, profund anti-occidentala, faptele trebuie "indulcite".

    In concluzie, presa isi face datoria cam la fel. Prezinta realitatea, dar utilizeaza termenii adecvati publicului cititor.
  • -1 (5 voturi)    
    O parere (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 7:34)

    Prostu' satului [anonim]

    Ca de obicei romanii se balacaresc si se scuipa intre ei pentru lucruri minore gen virgule si puncte nepuse la locul lor.
    Legat de problema in chestiune toate motivatiile sunt economice si tot scandalul de o parte si de alta se da pentru asta, pentru rezerve. Ca Iranul nu a cazut in genunchi in fata superbelor democratii care te mingiie pe cap si iti spun cum sa te stergi cu batista la nas in timp ce-ti fura ouale de sub closca, oua care in cazul asta sunt de aur, asta deranjeaza.
    Fiindca fraierii nu s-au lasat pacaliti iesim in piata mare si procedam dupa binecunoscuta formula "hotul striga hotii". Iar daca fraierii si-au confectionat o bita cu care sa se apere de hoti, asta-i inadmisibil, cum, sa aiba si ei o bita ca a noastra si sa ne dea la gioale in timp ce noi vrem sa le furam ouale? Si atunci urlam prin tot satul ca-s uriti si banditi ca au scuipat pe icoane ca una si alta si ca bita pe care o au s-ar putea s-o foloseasca pe careva din noi. Dreptul la posesia de bite o avem doar noi, ca asa am hotarit tot noi, gasca hotilor din sat.
    Ca pe vremuri cind dormeam in bordeie si ne mincau paduchii, faraierii erau prin fruntea satului, asta, am uitat, de-a lungul timpului i-am furat putin cite putin, i-am adus la sapa de lemn si acum ai dracului fac git si nu ne lasa sa le luam tot.
    Cam asta-i esenta problemei iar satul prostit de aburelile si bunastarea hotilor in speranta ca vor intra si ei in garatiile lor, sta pe margine si aplauda in speranta ca poate apuca si ei ceva din praduiala.
    • -2 (6 voturi)    
      esti destept (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 9:11)

      RADU MARIUS [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

      da asa e romanii se cearta si nusi dau seama ca sub masca drepturilor omului au furat tot in irak .libia abia a inceput
      afganistan
      cum au furat si la noi
      NE DATI ECONOMIA VA DAM INTEGRAREA
  • 0 (2 voturi)    
    Scrie POLICE pe tinutele unora acolo (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 9:45)

    teh-nik [anonim]

    Asteptam o reactie din partea comunitatii iraniene din UK dar si din Europa,la ce sa intamplat acolo, mai apoi sa nu uitam recentul incident tot din UK cu femeia din autobuz care trimitea strainii acasa si autoritatile britanice au luat masuri deja impotriva ei.Fotografiile sunt cat se poate de sugestive, politia admira elanul manifestantilor care trec pe langa ei ca la 100 m garduri si apoi cum acestia isi manifesta talentele fiecare cum se pricepe mai bine.Statul sau ce o mai fi insemnand el, prin lege si institutiile sale, ar trebui sa fie arbitru intre extremismele religioase sau de orice alta natura, altfel la ce ar mai fi necesara atata constructie institutionala. Ne accesorizam cu cate un par fiecare si pe oricine sau orice nu ne convine altoim, ca sa nu amintesc atrocitatile la care sa ajuns in multe colturi de lume sub ochii complici ai politiei.Daca doreau cu un tun de apa sau lacramogene rezolvau problema .


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version