Predoiu independent? Comicul vestit al ecranului?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 19 decembrie 2008, 23:29 Actualitate | Esenţial


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Geoana si Boc vor trebui sa explice imposibilul: de ce este liberalul Predoiu brusc independent? Cum a facut asta? Va amintiti tentativa lui Predoiu de inlocuire a lui Daniel Morar de la sefia DNA? Este ea o proba zdrobitoare de independenta? La cateva zile dupa ce raportul de tara al Comisiei Europene elogiase activitatea procurorilor anticoruptie Predoiu s-a muncit, la fel ca predecesorul sau Chiuariu, sa-i aduca premierului Tariceanu capatana lui  Morar. Din mai multe surse, rezulta ca optiunea Predoiu a fost propusa de PSD si agreata la Cotroceni. Or, parca Basescu il propusese la Guiness Book sau la comici vestiti ai ecranului. Nu la Justitie, pentru a doua oara. Inca un mare bluff. Inca o farsa.

PDL si PSD s-au blocat in negocieri interminabile, au rulat o duzina de nume, si au cerut in final arbitrajul lui Basescu. Asa se aude. Geoana a mers pe mana lui Predoiu, si Basescu a dat verde. Din jobenul prezidential a sarit in final acelasi iepuras scos de urechi in primavara, tot intr-o situatie de blocaj. Intre timp, iepurasul liberal a comis gesturi care l-au descalificat ca ministru. Primo: a sfidat Comisia Europeana. Secundo: a pierdut alegerile din Buzau in fata unui penal. Cu Predoiu, penalii au reputat victoria finala: au invins chiar simbolul Justitiei, insusi ministrul. Au inclinat talgerul balantei in favoarea lor.  

Traian Basescu insusi a parut foarte afectat de intamplare: “Nu as vrea sa dau alte exemple ca cel in care un deputat iese cu 53 de voturi, dupa care declara ca el nu a vrut, dar l-a pus cineva pe lista si a iesit fara sa vrea sau nu mai vorbim de acel care, asta e o chestiune asa de Guiness Book sau nici nu stiu de ce, de comici vestiti ai ecranului, in care un domn cu dosar penal castiga in fata ministrului justitiei” (4 decembrie 2008).

Ei, iata o noua performanta de Guiness Book! Ministrul justitiei umilit de un penal are din nou sanse  sa ajunga ministru! Am mai spus-o: in Romania politicienii nu se compromit orice ar face. Se intampla chiar pe dos. Cu cat sfideaza mai tare opinia publica cu atat par mai buni, mai potriviti sa ocupe functii.  

Ce castiga insa Traian Basescu acceptand  un personaj ca Predoiu la justitie? Politic, are multe de castigat. A castigat inca o sluga si ceva in plus. Numind un liberal la Justitie, Basescu ii bate pe liberali cu omul lor, la fel cum a procedat in cazul SRI, unde a numit omul PSD. Liberalii se pregateau sa contraatace in opozitie cu argumentul ca Basescu ii hartuieste in justitie cu dosare penale. De asta striga acum tradare. E mai mult decat o simpla tradare. Cu Predoiu la Justitie, Basescu le-a dat mat. Si pesedistii ar fi urlat in ultimii doi ani ca sunt haituiti de serviciile secrete daca seful spionilor n-ar fi fost unul dintre ei. Aparent de-al lor.

George Maior, Catalin Predoiu, Ilie Botos, toti iubiti la Cotroceni, sunt copti din acelasi aluat. Oamenii sistemului, servesc puterea orice culoare ar avea ea. Predoiu i-a slujit ieri pe liberali, de maine lucreaza pentru Basescu. Vom vedea cum. Nu va lucra insa pentru independenta justitiei. A recidivat impotriva ei.

In tot cazul, ministrul justitiei nu este nici la PSD, chiar daca Geoana la propus, nici la PDL, chiar daca Basescu l-a acceptat. Azi e doar la Basescu, care detine cheita magica. Cu o precizare: ieri a fost la liberali iar maine poate fi oriunde. In tot cazul, Catalin Predoiu este departe, foarte departe de modelul de justitie independenta simbolizat de Monica Macovei, pe care PDL si Traian Basescu declarasera in mod demagogic in timpul campaniei electorale ca-l sustin din toata inima.
  • Ministerul Justitiei este cheia guvernarii PDL-PSD. O arata negocierile intrate in prelungiri, sarabanda de nume, valul de propuneri onorabile sau scandaloase, majoritatea caldute si aproximative. El, viitorul ministru al justitiei, va putea inclina balanta puterii intr-o parte sau alta. De el va depinde nu doar statul de drept, viitorul raport de tara, imaginea Romaniei la Bruxelles, ci chiar viitorul guvernarii.
  • Lipsa de transparenta in targuiala pentru justitie. "E vorba de un independent convenit de ambele parti", a explicat Mircea Geoana. Cum? Cum negociezi un independent? Iata marea necunoscuta. Un independent este, teoretic, ceva indiscutabil. Ori esti, ori nu esti. Nu poti fi putin independent, putin agreat de PSD si putin agreat si de PDL
  • Ministru cu puteri limitate? Nu. Ministrul justitiei are, mai departe, puteri uriase. Mandatul actualei conduceri DNA, in frunte cu Daniel Morar, tocmai a fost prelungit cu inca 90 de zile. Prin urmare, peste trei luni, noul ministru va lua o decizie majora: il va pastra pe Morar sau ii va refuza un al doilea mandat. Apoi, este foarte posibil ca puterile viitorului ministru al justitiei sa fie sporite, transferate de la CSM la MJ. De pilda, biciul inspectiei judiciare, cu care un magistrat poate fi rapid imblanzit.
  • La numele noului minister al justitiei din Guvernarea PDL-PSD s-a adaugat sintagma “pentru libertati cetatenesti”. Ce legatura are viitorul ministru al justitiei cu libertatile cetatenesti? Cum le poate el asigura? Sau cum poate interveni daca se incalca? Este o titulatura pur propagandistica dar goala de continut.
  • UE sta cu ochii pe justitie si este gata sa taie fondurile de aderare daca Romania ii va oferi un pretext oricat de mic, daca vom face pasi inapoi in ce priveste lupta anticoruptie, reformele din sistem, independenta procurorilor si judecatorilor. 






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4001 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    E de bine (Vineri, 19 decembrie 2008, 23:39)

    Claude [anonim]

    Cu asa gir din partea lui Basescu, Predoiu nu se va mai atinge de Morar. Oricum, in sfidarea Europei a participat din greu si Barbulkeasca de la CSM, de a carei pozitie (anti-justitie europeana) trebuie sa yina cont si Predoiu.
    • +4 (8 voturi)    
      MONICA MACOVEI PRESEDINTE AL ROMANIEI (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 0:09)

      o solutie [anonim] i-a raspuns lui Claude

      Domnule Tapalaga, e asta o solutie posibila.?Macovei ar putea atrage milioane de voturi ale cetatenilor scarbiti de clasa politica.
      • +3 (3 voturi)    
        nu vine! :( (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 12:20)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui o solutie

        Monica nu e in stare sa inghita suficiente broaste raioase!
  • +3 (3 voturi)    
    Justitia invingatorului ! (Vineri, 19 decembrie 2008, 23:50)

    Stefan A. [anonim]

    Domnule Tapalaga, la justitie avem nevoie de unu care sa opreasca tot ce trebuie oprit ( cu acte in regula) si in acelasi timp avem nevoie de un om care sa abureasca ochii CE ! Important sa ferim de justitie actualii "grei finantatori " ai partidelor care au invins ! Va urma lovitura de maestru, din cei care au pierdut, vom trimite in judecata ( cu mult tam tam mediatic) vreun "mogul" si astfel ne vom bate cu pumnul in piept in fata CE ca facem lupta anti coruptie ! Vor urma ani de suspendari , aminari,anulari de sentinte pina va cadea prescriptia mult asteptata.
    • +3 (7 voturi)    
      Deci tot MM! (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 1:06)

      Arthur [anonim] i-a raspuns lui Stefan A.

      Ati descris-o perfect pe MM! Ba chiar si fan-ul Tapalaga ar putea face fata la pacalit UE si fraierul roman. Se vede oftica din tot articolul dar se face nu nu intelege cine este "stapanul inelelor" adica Zeus!
      Este penibil sa-l acuzi pe Predoiu ca nu a reusit sa convinga educatul elector roman din buzau si aiurea ca e mai bun deputat decat un penal (necondamnat de justitia lui Morar cu regulile MM) atat timp cat in noul guvern ,fara "penalii "liberali ii gasim pe integrii Berceanu,Videanu,blaga,Udrea,5 ministri ticalosi de'ai lui Nastase,vice-pres.la senat Voiculescu si Boagiu,presedinte la Camera Roberta (nici Ceasca nu a pus-o pe Zoia sefa la MAN) si tot asa numai clasa reformata dupa gustul lui Basescu! Cu toate aceste evidente deontologii TRU ,Tapalaga ,Poar si alti catva nu si nu Basescu e lumina.Poate in drumul spre prapastie !
  • 0 (8 voturi)    
    bai Tapalaga (Vineri, 19 decembrie 2008, 23:56)

    economu [anonim]

    Predoiu are carte cat n-ai avut tu vacantza bai vorbete mai avetzi dreac si-un pic de decentza papagali ce sunteti, uitate pe Cv u omului fanu lui Macoveu, taliban dus cu pluta
  • +6 (6 voturi)    
    Mai ususrel (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 0:16)

    Dan [anonim]

    Easy, easy, domnule Tapalaga. Va inteleg nervozitatea, dar trebuie sa intelegeti ca PDL nu face singur guvernul, trebuie si acceptul PSD. E un compromis care nu merita repudiat chiar asa vehement.
    • -3 (3 voturi)    
      raspuns lui "mai usurel" (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 12:28)

      mircica g [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Mai imprastiati-va mai baieti, mai imprastiati-va ...
  • -2 (2 voturi)    
    cascadorii FSului (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 0:21)

    Pongo [anonim]

    Adica daca nu vor ei ii bagam cu forta sau cum?
    E tare de tot chestia asta! Am ajuns de rasul curcilor plouate, ca alea normale nu ne mai baga de mult in seama.
    Deci care va sa zica, nene Iancule, astia dedelisti si sefedisti nu are , ca sa vezi, oameni capabili a ocupa postul de ministru al justitiei.

    De ce nu au zis asta INAINTE de alegeri?

    Aud?
  • +3 (3 voturi)    
    Pai (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 0:25)

    soferul [utilizator]

    daca il dau afara din PNL, cel putin pt cateva momente va fi... independent, nu?
  • +1 (1 vot)    
    justitia (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 1:06)

    directia 5 [anonim]

    a fost cheia si guvernarii pnl-pd,daca d-na Macovei semna ordonantele lui quariu ,nu promova oameni verticali si morali la DNA si procuror general independent si nu l zgandareau pe patriciu,si pe alti oligarhi vantu,felix si astazi alianta DA ar fi fost la guvernare
    Prin numirea lui predoiu pnl nu mai poate invoca 'vanatoarea' politica iar in cazul unui previzibil esec si liberali vor impartii sanctiunile alaturi de base+clasa politica
  • +1 (1 vot)    
    "locul 2" (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 2:36)

    Vasile Alexandrescu [anonim]

    In CV-ul lu' Predoiu sunt listate cica niste "clasari in cataloage internationale", cu el pe "locul 2", "individual" in vreo 2 ani, la Chambers. M-am uitat pe site-ul alora si tot ce-am gasit e pagina asta, care-l mentioneaza si pe el printre o suta de alte nume de avocati din Romania, si in nici un caz pe "locul 2". Caracter lipsa, conditie obligatorie ca doar vorbim de Justitie, nu? Imi aduce aminte de Vadim, cum se lauda ca e member in nush ce "Academie" din new-york - care era de fapt o publicatie la care oricine putea subscrie si deveni "membru" pe Internet.
    Asa, sa va dau link-ul:

    http://www.chambersandpartners.co.uk/europe/resultseditorial.aspx?person=1&pid=354&grouptype=1&aid=174807&fid=1681&cid=83&solbar=1#174807

    CV-ul l-am gasit aici:
    http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2008-02-29-2477220-0-catalin-predoiu.pdf
  • +2 (2 voturi)    
    re: locul 2 (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 2:44)

    Vasile Alexandrescu [anonim]

    M-am prins ce e cu locul 2. E pe locul 2 in firma lui, "Zamfirescu Racoti Predoiu". Eu sunt leading individual, locul 1 pe household-ul meu, ca sa stiti si voi cu cine vorbiti.


    http://www.chambersandpartners.co.uk/europe/FirmProfile.aspx?fid=1681&aid=174807&solbar=1

    http://www.chambersandpartners.co.uk/europe/rankings36.aspx?fid=1681&aid=174807&solbar=1
    • 0 (0 voturi)    
      De ce insinuezi , domne ? (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 10:25)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Vasile Alexandrescu

      Placuţa de inox de la usa firmei
      "Zamfirescu Racoti Predoiu"
      nu avea de ce sa fie modificata cand omul a ajuns ministru
      deoarece that "Predoiu" nu se refera la independentu
      ci la soţia lui , care a fiica lui Zamfirescu...

      Locul 1 cu care te falesti
      nu face doi bani.

      Mai bine locul 2 sau 3 ,
      dar sa ai sediul si placuta
      montate in Curtea Înaltei Curţi...
      ...sau ma rog, la 50 m distanta...
      • 0 (0 voturi)    
        Pe nevasta-sa o cheama Catalin ? (Duminică, 21 decembrie 2008, 8:20)

        psd-os-ul [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

        Lasa aburelile !
        Recomandarea explicita se refera la Catalin Predoiu.
        Apoi, daca te-ai retrage provizoriu dintr-o activitate (presupunem prin absurd, se vede ca nu e cazul tau) ai avea senzatia ca in final nu vei reveni sau ca asociatii tai n-au cea mai mare nevoie de tine tocmai acum (mai ales cand esti intr-o functie de ministru-uau!-al justitiei )?
        Ai idee ce inseamna asta pt o firma de avocatura sau, mai bine zis, pentru niste infractori cu acte in regula?
  • 0 (2 voturi)    
    Ce ziaristi... (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 3:01)

    Dragos Stefan [utilizator]

    Acu fara sa ofensez pe cineva dar ce fel de ziaristi sunteti frate. Peste tot unde citesc se fac supozitii, raspunsuri la intrebari pe care nu si le pune nimeni...geez.

    Totul este foarte simplu: Ordin de SUS! Care SUS? Ala la care am aderat noi si unde tre sa sugem mult pana vom avea drepturi depline. Adica pe intelesul tuturor, ordin de la UE ca sa-l mentina pe Predoiu.
  • +1 (1 vot)    
    Reforma si Predoiu (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 7:46)

    Vlad Ionescu [anonim]

    Domnule Tapalaga, sunt intrutotul de acord cu dumneavoastra. As vrea totusi sa nu ne mai limitam doar la DNA si la Daniel Morar. Functionarea mecanismelor din justitie este profund viciata, nu numai la materie penala. Credeti ca daca poti sa-ti recuperezi un imobil, daca te da afara din casa pentru o datorie inexistenta sau daca iti baga firma in faliment fiindca nu ai vrut sa dai spaga nu este la fel de grav? Principalele probleme, in opinia mea, sunt: lipsa voita a unei practici unitare (s-a ajuns ca acelasi magistrat sa de-a solutii diferite in situatii similare, in probleme de drept nu in aprecieri ale situatiilor de fapt) si lipsa oricarei raspunderi a magistratilor pentru solutiile date. Am vazut ca magistratii raspund doar daca ies din front si se impotrivesc actualului sistem. In conditiile in care sunt considerate valabile si corecte oricefel de solutii, iar magistratului (in primul rand judecator) nu i se intampla nimic, este loc foarte mult si pentru coruptie. Cum ar fi, in cazul in care ar exista un sistem care ar impune o practica unitara, ca un judecator corupt sa dea o solutie contrara acelei practici. S-ar vedea si din avion, ar iesi in evidenta si macar le-ar fi mai teama. Iar daca va fi si sanctionat (pentru solutia gresita nu pentru coruptie) se va gandi de doua ori daca renteaza sa mai fi corupt. Credeti-ma, problemele acestea sunt cele mai grave in justitie. Si mai exista o idee fixa cand se vorbeste de reforma in justitie, aceea a scurtarii duratei proceselor. Sunt de acord cu acesta, dar daca se va face artificial, fara modificarea conditiilor de lucru, fara marirea personalului (magistrati si grefieri), se va da doar mai mult "rasol" si vom avea si mai multe solutii gresite datorate neglijentei si superficialitatii care vor creste. Si in legatura cu Catalin Predoiu, el este om bine integrat in sistem si nu este in stare sa faca reforma. La fel ca Valeriu Stoica. Ii amintesc, fiindca sunt amandoi buni profesionisti, dar incapabili de reforma.
    • +1 (1 vot)    
      Vlad , Tapalaga a fost tonomatul cu acte al Moniky (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 10:37)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Vlad Ionescu

      Problemele majorepe care le invoci ...cel putin doua am identificat...si da ai dreptate...nu au figurat niciodata pe agenda lui Macovei...

      ...femeia s-a focalizat exclusiv pe subiectele aducatoare de scandal in media ...a bulversat legislatia ....modificand de cate 3 - 4 ori in doi ani cele 3 legi ale justitiei...a facut harcea parcea Codul de procedura penala
      in spiritul "patriotic act" ca sa ne bage aia microfoane si-n ciorba de potroace ...si cam atat...
      ...Da incapacitatea judecatorilor de a creea o jurisprudenţa unitara poate fi strunita ...prin biciuirea legislativa a CSM si ICCJ...si de asemenea marirea personalului este solutia dezcongestionarii completelor ....dar asta ultima chiar nu stiu cum ar putea-o obtine cineva ...acum cand tocmai se pregateste reducerea salariilor .
  • +1 (1 vot)    
    Domnul Predoiu poate fi independent daca vrea (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 8:21)

    hotnewsfil [utilizator]

    DEX :
    Justitie = principiu moral avand ca esenta conformitatea cu adevarul;
    Just= drept, adevarat, echitabil;
    Justitiar= care face dreptatea (incorect), care iubeste dreptatea (corect, dreptatea netrebuind sa fie facuta, impartita, ci iubita si aparata).
    Tratatele de baza ale dreptului au ca factori esentiali care le-au generat "dreptatea si adevarul".
    Cei ce aleg sa-si faca o profesie din drept (notarii, avocatii, procurorii, judecatorii), pasionatii devotati, sunt plamaditi de filele tratatelor care i-au instruit, nu ca"sa imparta" dreptatea catre cei ce o cauta, ci "sa o apere", sa o scoata la iveala, chiar si pentru cei "orbi".
    Un profesionist adevarat al dreptului stie unde sta sau au fost ascunse dreptatea, adevarul. Depinde numai de moralitatea lui sa le scoata la iveala, sa le slujeasca numai pe ele, nu pe cei ce si-o cauta in justitie. Dura lex sed lex este o lege de baza mostenita de la stramosii nostri.Dar,o "lex" este facuta de oameni, chiar si de cei ce nu apara cu sfintenie "dreptatea si adevarul", in starea lor pura, asa cum i-au invatat tratatele fundamentate, in scoli. Dreptatea pura este in tratate, nu intotdeauna in legi.
    Slujind interesele unui client, avocatul trebue sa actioneze permanent ca un procuror, sa puna mai presus dreptatea si adevarul.
    Absoventii scolilor de drept stiu bine care este misiunea lor de prim rang in societate. Unii absoventi respecta strict litera tratatului, ca pe a cartilor sfinte ale religiei, altii, inarmati de scoala cu acest instrument al cunoasterii detaliate a legilor, speculeaza in favoarea clientului lor, abatandu-se, mai mult sau mai putin, de la litera tratatului, functie de suma pe care o primesc de la clientul lor (cel ce vrea sa-si cumpere dreptatea). Acestia nu apara dreptatea, ei "impart dreptatea" asa cum le dicteaza interesul mercantil.
    Un bun jurist stie sa fie independent de politicieni, de cei cu bani, daca vrea sa slujeasca tratatele.
  • +2 (2 voturi)    
    Domnul Predoiu poate fi independent daca vrea (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 9:08)

    hotnewsfil [utilizator]

    URMARE :
    Domnul Predoiu poate fi independent daca vrea. Depinde numai de el.
    Domnul Predoiu a fost instruit de tratatele sfinte ale dreptului sa apere dreptatea si adevarul, nu sa le imparta, in stanga si in dreapta, dupa bunul sau plac sau al unor papusari din culisele vietii publice.
    Ca sa fie un luptator eficace pentru dreptate si adevar, juristul Predoiu trebue sa-si scuture de pe umeri povara politicii de partid, pe cea a politicii cercurilor de interese, oricare ar fi natura acestora. sa devina un veritabil, un pur justitiar.
    Juristul, justutiarul aparator al dreptatii si al adevarului (nu al clientilor sai), trebue sa slujeasca numai politica acestor doua valori sfinte, esente ale tratatelor care l-au instruit in facultate.
    Daca va avea taria morala sa fie si sa se poarte zi de zi, in tot ce va face ca ministru al justitiei, sa apere dreptatea si adevarul in interesul fiecarui cetatean al tarii, domnul Predoiu va fi un autentic independent, va ramane ca atare in analele justitiei Romaniei. Daca nu,.....
    Sunt convins ca poate si vrea sa profite de aceasta sansa extraorinara de a fi el insusi, luptator pentru apararea, pentru triumful adevarului si al dreptatii.
    Succesul sau va fi succesul intregii tari.
    Evident, va trebui sa respecte strict regulile statului de drept, sa conlucreze eficient cu toate celelalte institutii implicate in apararea dreptatii si a adevarului, acestea toate avand misiunea sa traseze permanent firul rosu in lungul caruia sa inainteze, sa se dezvolte, toate compartimentele societatii noastre, de orice natura.
    Succesul justitiei va da masura succesului general al tarii, il va conditiona, ii va fi alfa si omega.
    Mult succes, domnule Predoiu !
  • +1 (3 voturi)    
    Prostie si/sau manipulare? (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 10:05)

    Socrate [anonim]

    Se vede de pe Marte ca cel care atenteaza la independenta justitiei si o foloseste in lupta politica strict in interes personal sau de grup este Basescu.Iar a va imagina ca un om fie el oricit de competent poate rezolva probleme de sistem este o prostie tot asa de mare ca orbirea celor care nu vad gravele greseli ale marelui conducator.
  • +1 (3 voturi)    
    analiza corecta si realista, ca de obicei... (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 11:16)

    judex1 [anonim]

    Multumim, Dane. In acelasi timp, nu pot sa nu constat vehementa cu care Bogdan Olteanu, acest pui cominternist, l-a atacat pe Catalin Prediou si l-a acuzat de 'llipsa de caracter" (potae domnul Olteanu sa vorbeasca despre caracter?). Acest atac vehement ma pune pe ganduri si ma face sa ma intreb: de ce? Poate ar trebui sa-ti pui si tu aceasta intrebare.
  • +1 (1 vot)    
    Monica candidata la prezidentiale (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 12:43)

    para el verano [anonim]

    Tare mi-as dori s-o vad pe Monica candinand la urmatoarele alegeri prezidentiale. Eu cred ca ar obtine peste 70 % din voturi. Toata lumea poltica s-ar putea REINVENTA.
  • 0 (0 voturi)    
    ??? (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 12:57)

    dan [anonim]

    Daca D Morar ii va trimite in judecata pe cei de la PSD sau PNL, toti vor spune ca e ordin de la Basescu. Daca ii va chema la DNA alt procuror, care nu e numit de Macovei, mai merge povestea cu ordin de la Basescu. Hai sa asteptam.
  • 0 (0 voturi)    
    Tapalaga este independent ? (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 13:34)

    martin [anonim]

    Raspund din capul locului ca domnul Tapalaga este foarte independent, deoarece scrie si articole anti-Basescu si articole pro-Basescu. Se face media si rezultatul va fi ca este obiectiv,neutru, echidistant si profund independent.
    Acelasi rationament merge perfect si pentru domnul Predoiu.
    De altfel orice lucru care displace gastii tariceano-patriceana din PNL si prin extensie domnilor Patriciu,Iliescu, Nastase etc, inclusiv minunatilor ziaristi si comentatori de la Antenele lui Felix Voiculescu, mie imi place enorm !
  • 0 (2 voturi)    
    BAI TAPALAGA, TU MAI SI GANDESTI? (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 13:56)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    EU SUNT UN PRO MONICA MACOVEI MAI TARE CA TINE!!! In timp ce tu Tapalaga, stergeai pe jos intr-un articol cu PD-L-ul cu o zi inainte de alegeri, eu dadeam telefoane, SMS-uri si e-mailuri ca lumea sa vina la vot. In timp ce tu urli ca apucatu ca Monica Macovei ar trebui sa vina la Justitie si cei pe care ii apostrofai deunazi ar trebui sa o faca, eu gandesc coerent ca acest lucru este imposibil deocamdata.
    Poporul a votat cum a votat, marea majoritate au pus botul la sloganul Realitatea TV-Antena 3 "Toti sunt la fel!", au stat acasa sau au mers la munte. Avem ceea ce meritam, Ce vroiai sa faca Traian Basescu Tapalaga? A facut maximum:
    1. A aruncat PNL cu tot cu Patriciu in opozitie. Liberalii vor fi compromisi mai ales cand se va face public jaful de la bugetul statului. PNL se va destrama in urmatoarele luni iar liderii perdanti petro-liberali vor fi aruncati peste bord.
    2. A adus PSD la guvernare asa cum a vrut o mare parte din electorat si prin asta a destramat alianta de facto PSD-PNL, sustinatorii acesteia fiind aruncati intr-o opozitie in interiorul PSD (Iliescu, Nastase, Hrebenciuc).
    3. I-a adus pe pesedisti la guvernare ca sa fure, sa se compromita si astfel electoratul sa-si readuca aminte ca PSD nu are competenti, ci numai hoti. Ministrii PSD sunt in varsta, incoerenti si patati in guvernarea Nastase. MINISTRII PD-L SUNT PE DEPARTE MAI BUNI SI MAI CREDIBILI DECAT MINISTRII PESEDISTI!
    4. Si-a asigurat prezidentialele de anul viitor fara nici o problema.
    5. Boc va fi cel mai credibil si mai bun premier al Romaniei postbelice.
    Ai inteles Tapalaga? Mai gandeste, nu doar urla, ca nu faci bine nimanui.
    Sunt pentru Monica Macovei si cred ca inainte de alegerile prezidentiale, cand PSD isi va dovedi indeajuns incompetenta si hotia, cand PNL va fi curatat de petro-liberali si ministrii democrati isi vor dovedi competenta, PSD va fi aruncat in opozitie si dreapta va reveni la putere! Atunci va veni si Monica!
    Capisci?
    • +1 (1 vot)    
      Controleaza-ti tonul ! (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 23:50)

      Raluca9 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Eu sunt anti-Tapalaga, dar nu-mi place stilul de securist frustrat in care i te adresezi. Omul n-are nicio datorie nici fatza de dumneata, nici fata de Macovei sau Basescu.
  • 0 (0 voturi)    
    Domnule Tapalaga, mai ganditi-va! (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 14:35)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    EU SUNT UN PRO MONICA MACOVEI MAI TARE CA DVS!!! In timp dvs stergeati pe jos intr-un articol cu PD-L-ul cu o zi inainte de alegeri, eu dadeam telefoane, SMS-uri si e-mailuri ca lumea sa vina la vot. In timp ce dvs insistati ca Monica Macovei sa vina la Justitie pusa de cei pe care ii apostrofati, eu gandesc coerent ca acest lucru este imposibil deocamdata.
    Poporul a votat cum a votat, marea majoritate au pus botul la sloganul Realitatea TV-Antena 3 "Toti sunt la fel!", au stat acasa sau au mers la munte. Avem ceea ce meritam, Ce vroiai sa faca Traian Basescu Tapalaga? A facut maximum:
    1. A aruncat PNL cu tot cu Patriciu in opozitie. Liberalii vor fi compromisi mai ales cand se va face public jaful de la bugetul statului. PNL se va destrama in urmatoarele luni iar liderii perdanti petro-liberali vor fi aruncati peste bord.
    2. A adus PSD la guvernare asa cum a vrut o mare parte din electorat si prin asta a destramat alianta de facto PSD-PNL, sustinatorii acesteia fiind aruncati intr-o opozitie in interiorul PSD (Iliescu, Nastase, Hrebenciuc).
    3. I-a adus pe pesedisti la guvernare ca sa fure, sa se compromita si astfel electoratul sa-si readuca aminte ca PSD nu are competenti, ci numai hoti. Ministrii PSD sunt in varsta, incoerenti si patati in guvernarea Nastase. MINISTRII PD-L SUNT PE DEPARTE MAI BUNI SI MAI CREDIBILI DECAT MINISTRII PESEDISTI!
    4. Si-a asigurat prezidentialele de anul viitor fara nici o problema.
    5. Boc va fi cel mai credibil si mai bun premier al Romaniei postbelice.
    Sunt pentru Monica Macovei si cred ca inainte de alegerile prezidentiale, cand PSD isi va dovedi indeajuns incompetenta si hotia, cand PNL va fi curatat de petro-liberali si ministrii democrati isi vor dovedi competenta, PSD va fi aruncat in opozitie si dreapta va reveni la putere! Atunci va veni si Monica!
    Capisci?
    • -1 (1 vot)    
      Marian Eugen disperat nevrotic (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 16:34)

      Economu [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Bai nenica aci e competitie care vrea mai mult pe stramba aia de Macovei la justitie? De unde esti ba Eugene? Daca ai facut ce zici c ai facut tre musai sa te cautzi la cap, sau asa sunt totzi pedelishti fascistoizi dusi cu capul?
    • 0 (0 voturi)    
      Papag mai scrie o data (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 17:42)

      nicanor [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Papag mai scrie o data postarea dupa ce scuturi covorul. votezati-l ca "+" si da SMS si e-mail-uri ca sa ti-l citeasca propagadisti PD-L
      Scrie si de ministri marelui partid ce valorosi si curati sunt sau deschide un bar ca aveti dansatoare bune,miss-uri specialiste in doctrine si sisteme politice, Ritzi a facut celebrele facultati din Petrosani si Alba Iulia de drept si economie si si-a dat doctoratul in stiinte ingineresti pe teme de protectie a muncii la apelul de seara
  • 0 (0 voturi)    
    Lipsa de obiectivitate (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 17:32)

    oschy [anonim]

    Tapalaga facand parte din echipa lui M.Macovei este total lipsit de obiectivitate si sare la gatul lui Predoiu care nu este vinovat cu nimic ca l-au propus ca ministru al justitiei.
    In mandatul lui s-a facut cateceva dar a fost eclipsat de lobyul intens facut lui Macovei in tara si in strainatate pe banii contribuabilului roman direct sau prin ONG de pripas.
    Prin mecanisme lesne de sesizat se mai face loby si pe la functionarasii care lucreaza pentru comisarul pe linie de justitie de la comisia europeana si ies rapoarte ofensatoare la adresa justitiei din Romania care cat de cat se reface si va ajunge la nivelul statelor din Europa.
    Cel care a dus justitia inpoi a fost Valeriu Stoica in 1996-2000 vina fiind foarte mare prin mentinerea dinozaurilor si lipsa selectiei d.p.v.moral al celor coptati in functii de procurori si judecatori la diferite nivele.
    Tineretea nu inseamna si valoare iar stilul smuls nici atat.
    Perioada 2005-2008 a fost marcata de fabricarea unor dosare politice si de imixtiuni grave in justitie din parte presedintelui, a primului ministru, a lui Macovei si a acolitilor acestora.
  • +1 (1 vot)    
    diabolizarea PD-L si a lui Basescu (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 23:30)

    cristian [anonim]

    Nu exista oameni ideali,oameni care nu au gresit niciodata, oameni care nu au comis un lucru urat in viata. Chiar si in viata si cariera ultraiacobinului domn Tapalaga s-ar putea sa existe lucruri blamabile. TB si partidul sau sant departe de a fi niste sfinti sau niste imaculati. Au facut totusi cate ceva spre a impinge Romania in directia cea buna.
    Actuala situatie politica este provocata in primul rand de lipsa de angajare si indiferenta tradusa in in final prin absenta de la urne in special a celor din generatia domnului Tapalaga. Care ar fi solutiile pentru a iesi din acest impas? Iata un lucru la care ar merita sa mediteze si autorul articolului de fata.
  • +1 (1 vot)    
    comment (Duminică, 21 decembrie 2008, 10:51)

    andrei [anonim]

    Nu vad legatura intre argumentele prezentate, sunt prea subtiri, nu au fost inscrise in silogism elemente precum Patriciu sau dosarele penale ale lu Nastase si Mitrea care tre sa primeasca NUP anu asta, chiar mai crede cineva ca politica asta e o chestie de suprafata si poate fi disecata pornind de la declaratiile de presa?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by