Directorul CFR Călători, după ce zeci de copii au stat blocați 9 ore într-un tren: ”De ce mă întrebați pe mine? Încercați dumneavoastră să găsiți soluții!”

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 29 iulie 2021, 11:47 Actualitate | Esenţial


Tren CFR
Foto: Hotnews
Trenul Mangalia - Arad a acumulat peste nouă ore de întârziere după ce a rămas blocat pe câmp în zona Fundulea, din cauza lipsei de tensiune în linia de contact. Trenul era plin cu copii care se întorceau din tabără. Directorul CFR Călători, Ovidiu Vizante, a reacționat vizibil iritat, la Antena 3, întrebat de ce nu s-a găsit o soluție pentru acei copii: "Încercați dumneavoastră să găsiți la ora aceea soluții! Încercați să găsiți transbordare la ora 00:00, la 1.000 de călători, câți sunt într-un tren".
  • Florin Cîțu, despre atitudinea șefului CFR Călători în cazul trenurilor blocate în câmp: Nu mi se pare normal / În schimb, Cătălin Drulă îi ia apărarea
Redăm dialogul între directorul CFR Călători, Ovidiu Vizante, și jurnalistul Antena 3:
  • Jurnalist: "De ce o locomotivă nu a ajuns timp de 8 ore la acel tren blocat cu 30 de copii?
  • Ovidiu Vizante: Și de ce mă întrebați pe mine? Noi am pus la dispoziția CFR-ului această locomotivă. Dacă a fost un pom căzut pe linie, locomotiva nu poate, din păcate, sări peste pom. Eu vă spun ce informații am eu. Încercați să vorbiți cu responsabilii, cei care conduc circulația.
  • Jurnalist: Dumneavoastră sunteți director CFR Călători și oamenii aceia erau blocați. Nu s-a găsit o variantă? Au stat 30 de copii 8 ore, abandonați în câmp.
  • Ovidiu Vizante: Cred că e impropriu să spuneți abandonați când toți directorii CFR Călători au încercat să găsească o soluție. Încercați dumneavoastră să găsiți la ora aceea soluții! Încercați să găsiți transbordare la ora 00:00, la 1.000 de călători, câți sunt într-un tren.
  • Jurnalist: Pai nu trebuie să găsesc eu, dumneavoastră sunteți în funcție!
  • Ovidiu Vizante: Eu sunt în funcție, eu iau deciziile. De ce trebuie să veniți dumneavoastră să îmi spuneți ce trebuia să fac dacă vă spun că nu se putea face?
  • Jurnalist: Deci nu se putea face nimic pentru acei oameni? Au primit apă măcar?
  • Ovidiu Vizante: Vor primi când ajung la București!
  • Jurnalist: După 8 ore?
  • Ovidiu Vizante: Da, dumneavoastră căutați senzaționalul... Mulțumesc! La revedere!"
Conducerea companiei CFR Călători a fost preluată de Ovidiu Vizante în 20 aprilie. Vizante, specialist în logistică şi operaţiuni feroviare, fost manager de trafic la regionala Braşov a CFR SA, l-a înlocuit în funcție pe Dan Costescu.

"Compania CFR Călători are nevoie de o viziune de dezvoltare modernă, adaptată acestui deceniu. Transportul feroviar trebuie să redevină atractiv pentru români şi trebuie să poată reprezenta o alternativă ecologică la transportul auto”, a transmis atunci Ministerul Transporturilor.

Trenul Mangalia - Arad a acumulat peste nouă ore întârziere după ce a staționat în zona Fundulea, din cauza lipsei de tensiune în linia de contact. Trenul, plin cu copii ce veneau din tabără, a plecat la ora 19.10 din Mangalia și abia după 8.30 a ajuns în Gara de Nord. Jumătate de oră mai târziu trenul a părăsit Gara de Nord și ar trebui să ajungă la Arad după ora 21.30, ceea ce înseamnă că pentru unii pasageri călătoria va fi mai lungă de 26 de ore. Linia de contact s-a rupt la Fundulea din cauza rafalelor puternice de vânt.

Pasagerii spun că nu li s-a spus ce se întâmplă și că ore întregi nu a fost trimisă locomotivă de ajutor.

CFR Călători spune că întârzierile au apărut din cauza lipsei de tensiune în firul de contact în zona Fetești. Trenul ar fi trebuit să ajungă la 23.11 în Gara de Nord și la 8.30, ora la care a ajuns în Capitală joi dimineață, ar fi trebuit să fi trecut de Deva. IR 1921 a plecat la 9.01 din Gara de Nord și va ajunge după 21.30 la Arad dacă nu mai apar probleme.

Trenul IR 1921 circulă între Mangalia și Arad via Tg Jiu pe o rută de 872 km care este lungă și fără vreo întârziere (peste 16 ore).

La ora 7:53 a fost retras din linie curentă Brănești - Fundulea cu locomotivă Diesel trenul 1921-2. La ora 8:15 trenul 1921-2 a plecat din Brănești cu locomotiva electrică proprie.

Locomotiva Diesel va intra din nou pe firul II pentru aducerea în stația Brănești a trenului 1991-2, spune CFR Infrastructură.

CFR Călători spune că la Gara de Nord li s-au oferit apă și croissante pasagerilor.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















27632 vizualizari

  • +33 (37 voturi)    
    Pt o astfel de replica... (Joi, 29 iulie 2021, 11:53)

    Cataleya [utilizator]

    ...seful CFR ar trebui demis instantaneu.
    • +14 (18 voturi)    
      sunt necesare evaluari si concedieri (Joi, 29 iulie 2021, 13:10)

      Laurell [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Exista si trenuri particulare pe aceasta ruta.
      Daca se schimba anual doar managerul general, iar sefii/directorii de compartimente raman in functii, nu vor evolua lucrurile la societatile publice, de stat.
    • +14 (16 voturi)    
      . (Joi, 29 iulie 2021, 13:19)

      Elfu [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      indolenti si incompetenti

      dupa cum observati nimeni nu se atinge de nimeni ...

      indiferent cine ia numit sau cum au ajuns in functie - sunt intangibili...

      asta e un semn ca cei care ar putea sa faca schimbarea catre normalitate au ceva de ascuns.
      • +16 (18 voturi)    
        Pe fiecare cat il duce mintea... (Joi, 29 iulie 2021, 14:12)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Elfu

        Daca nu are solutii, ce cauta sa fie director?!

        Asta e ca genul ala de sefi corporatisti care zic "nu veniti la mine cu probleme, ci cu solutii". Pai atunci ce rol are el? Sa-si asume meritul doar?

        Vai de noi cu ce incompetenti avem pusi numai in pozitii de sefie. Si aroganta lor este incredibila.
    • -1 (1 vot)    
      Prea repede sariti cu demisiile (Vineri, 30 iulie 2021, 13:15)

      bardiCristi [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      E lipsit de profesionalism raspunsul lui, dar poate e alergic la latrina3... la asta nu s-a gandit nimeni. Si oricum, demisiile in lant pana acum n-au schimbat nimic in bine. Pana la un punct, se impun demisii, dar mai departe trebuie vazuti si ceilalti vinovati pe rang in jos. Prea e comfortabil, acolo la CFR, si doar directorul ajunge demis, in rest, se taie frunze la caini.
  • +22 (22 voturi)    
    O rusine! (Joi, 29 iulie 2021, 12:04)

    B.P [utilizator]

    De maxima aroganta si iresponsabilitate atitudinea directorului CFR, ceea ce a fost evident din desfasurarea evenimentelor!
    Mai exista si solutia debarcarii in gara Fundulea a pasagerilor care ar fi fost de acord cu aceasta. Eu as fi vrut sa-mi recuperez fiica din acest tren al groazei, dar in momentul in care a ramas blocat intr-un camp la care nu se putea ajunge cu masina, nu am mai avut ca varianta decat sa asteptam zorii zilei!
    Totala lipsa de implicare, profesionalism si responsabilitate!
    Rusine!
  • +13 (17 voturi)    
    Ersatzbusse (Joi, 29 iulie 2021, 12:10)

    Nyk1 [utilizator]

    A auzit d-l director de acest concept? Deutsche Bahn are o flotă întreagă de autocare contractate cu care să transbordeze pasagerii unui tren întreg în caz că sunt planificate lucrări la linie sau dacă intervin situații excepționale (precum în cazul de față).

    Pasagerii trebuiau întâmpinați de polițiștii de la cea mai apropiată secție de poliție, conduși prin câmp până la cel mai apropiat drum asfaltat, apoi îmbarcați în autobuze cu care să ajungă la destinație, sau măcar într-un punct în care să poată fi preluați de un alt tren (în cazul unui parcurs de sute de km).
    • -5 (11 voturi)    
      Tu te auzi ce spui? (Joi, 29 iulie 2021, 13:56)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Cum sa duci 1000 de calatori incarcati de bagaje, noaptea, prin cimp, cind a mai fost si vijelie?
      Asta chiar ar fi ramas scrisa in istoria mondiala.
      • 0 (4 voturi)    
        Uite așa (Joi, 29 iulie 2021, 15:11)

        war4peace [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        1. Cu vehicule militare de transport, pe rând.
        2. Dă-le dracu de bagaje, pui câțiva polițiști să le păzească și le recuperează lumea mai târziu.

        Dar așa suntem, vai, bagajele. Cum să las crema solară și trei țoale în urmă?

        Bine, ce zic mai sus e teorie, fiindcă trăim în țara lui „nu se poate”.
  • +20 (20 voturi)    
    Romania (Joi, 29 iulie 2021, 12:16)

    ic.ram1945 [utilizator]

    Foarte rau am ajuns si la CFR: la o distanta de cca 35 km de Bucurest o garnitura de tren ramane fara locomotiva... iar sefii, platiti ff binen cu pensii speciale etc. nu gasesc o locomotiva Diesel-electrica sa tracteze garnitura daca nu la Bucuresti, macar la prima statie unde exista apa, WC, medic etc. Concluzia: tara e condusa si a fost condusa de niste analfabeti. Sa le fie rusine!
    • +1 (1 vot)    
      daca ar fi bani de investitii (Joi, 29 iulie 2021, 13:18)

      Laurell [utilizator] i-a raspuns lui ic.ram1945

      In Romania sunt necesare electrificari, dublari si constructia de noi linii lipsa care vor ajuta:
      Noi linii intre: Pitesti si Valcea, Sighisoara si Targu Mures, Bacau si Comanesti, Iasi si Botosani via Harlau, Bucuresti si Alexandria, Piatra Neamt si Gheorghieni/Toplita, Targoviste si Sinaia, etc.
      Trebuie dublate si electrificate liniile: Tecuci - Iasi, Brasov - Sibiu, Arad - Oradea, Dej - Baia Mare.
      Sunt necesare linii de mare viteza.
  • +17 (19 voturi)    
    De ce ? (Joi, 29 iulie 2021, 12:16)

    blacksheep [utilizator]

    Pentru ca directorul CFR Călători este responsabil pentru buna functionare a transportului de calatori si mai ales pentru siguranta acestora.
    Daca nu se poate face nimic, inchideti firma si aruncati cheia, sau poate veni alt director (care nu e numit politic).
    Solutii sunt, dar trebuie cautate si gasite, concepute proceduri operationale si aplicabile pentru asemenea situatii.
    • +3 (13 voturi)    
      Vindeți CFR pe 1 leu la ÖBB, SBB, sau DB! (Joi, 29 iulie 2021, 13:46)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui blacksheep

      Sunt poate cele mai bune companii feroviare din Europa. Sigur, atât timp cât CFR Infrastructură deține șinele propriu-zise, vitezele vor rămâne în linii mari aceleași, doar că măcar se va merge multe ore în condiții decente. În plus, am avea probabil legături RailJet directe Cluj - Viena, Timișoara - Viena, sau chiar București - Viena.
  • +9 (17 voturi)    
    Romania e o gluma (Joi, 29 iulie 2021, 12:18)

    emil bobu [utilizator]

    si nu merita sa existe.
    • -2 (8 voturi)    
      Da. Incepem cu tine. (Joi, 29 iulie 2021, 13:58)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Fara gluma.
  • +14 (16 voturi)    
    Soluția? (Joi, 29 iulie 2021, 12:20)

    marcelp55 [utilizator]

    Soluția e să îți dai demisia împreună cu cei care te-au pus acolo !!! Dar în țara asta coruptă ...
  • +20 (22 voturi)    
    Dobitocul.. (Joi, 29 iulie 2021, 12:30)

    1anonim [utilizator]

    dat afara. Dupa mentalitate vad ca e maimuta comunista..
  • +12 (14 voturi)    
    nu mai avem scapare.. (Joi, 29 iulie 2021, 12:31)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. trebuie sa falimentam intentionat astfel de companii capusa unde-si fac veacul tot felul de paraziti si amantele lor. CFR la gunoi, sa vina altii daca voi nu sunteti in stare.
  • +16 (20 voturi)    
    cata nesimtire (Joi, 29 iulie 2021, 12:36)

    Klaus Ciocaniss [utilizator]

    ba ia gata nu il mai deranjati!

    Drula, da-l ba afara pe asta!
    • 0 (4 voturi)    
      nu se poate (Joi, 29 iulie 2021, 20:09)

      disraeli [utilizator] i-a raspuns lui Klaus Ciocaniss

      Drula l-a pus. atunci Drula trebuie sa se dea afara si pe el.
  • +16 (18 voturi)    
    autobuze, autocare (Joi, 29 iulie 2021, 12:47)

    of of [utilizator]

    STB are flotă de autobuze pe care o folosește foarte puțin noaptea...
    La fel, Primăria Voluntari, Primăria Chiajna
    Eurolines și alte firme de transport de persoane au probabil autocare disponibile, dat fiind că transportul internațional a fost redus de pandemie.

    Măcar pe copii să-i fi luat.
    Sau să le fi dus alimente, apă, cu mașina, microbuzul, autobuzul, orice.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu merge (Vineri, 30 iulie 2021, 13:28)

      bardiCristi [utilizator] i-a raspuns lui of of

      N-ajungi cu ele in camp unde nu exista cai rutiere.
  • +19 (21 voturi)    
    Păi (Joi, 29 iulie 2021, 12:49)

    nahir [utilizator]

    cine vrei să răspundă întrebărilor? Portarul instituției?
    Penibil și jenibil.
  • +10 (14 voturi)    
    Vizante director CFR (Joi, 29 iulie 2021, 13:32)

    middle_brick [utilizator]

    Dacă respectivul era din sfera PSD nu erau așteptări ca asa se comporta ciumatii rosiatici, dar fiind instalat mare director pe filiera Drula parca totuși ne-am fi așteptat la altceva...
  • +6 (6 voturi)    
    Cind pompezi subventii, (Joi, 29 iulie 2021, 13:40)

    n.dumiritu [utilizator]

    nu exista nici o responsabilitate directa fata de utilizatorul serviciului. Daca ceva nu merge multumitor pentru utilizator, acesta e lasat sa-l induplece si sa se milogeasca la angajatorul prestatorului (guvern). Se folosesc imagini pline de patetism, descrieri morbide, apeluri emotionante la sentiment. Ca-ntr-o relatie mustind de violenta in care victima isi cere drepturile cu emotie si fara speranta. Dar noua ne place asta, iubim sa cerem simpatie pentru suferinta noastra. De ce am cere sa avem un contract direct cu termene clare cu furnizorul, de tipul "iti platesc biletul cu x, imi dai conditiile y"? Nu e mai simplu ca atit noi, utlizatorii, cit si prestatorii fara raspundere concreta, sa invocam ostilitatea universului?
  • +7 (7 voturi)    
    Nu prea înțeleg de ce nu există contingency plans. (Joi, 29 iulie 2021, 13:51)

    Nyk1 [utilizator]

    ...pentru astfel de situații. Nu e treaba șefului să ia în calcul toate situațiile-limită și să facă proceduri de urmat pentru ele?

    Cum ar fi dacă atomocentrala de la Cernavodă nu ar avea proceduri pentru toate cazurile? Am lăsa reactorul să se topească dacă nu am găsi niște autobuze la 12 noaptea care să aducă specialiștii la Cernavodă pentru a rezolva problema? Mai știm un alt oraș care tot cu Cern- începe, unde de asemenea nu au existat proceduri suficient de detaliate.
  • +8 (8 voturi)    
    stati asa (Joi, 29 iulie 2021, 13:59)

    autan [utilizator]

    ca el e doar cu functia si beneficiile, doar nu a venit sa fie director pe bune. Asta e acum sa stea omul de dezastre, se face de rusine la partid, rad aia de el ca munceste.
    Dati un leu pt CFR ca pt Ateneu mai bine.
  • +5 (7 voturi)    
    Nu era un tren (Joi, 29 iulie 2021, 14:11)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    era o cocină pe șine tip cfr
  • +2 (2 voturi)    
    Ca la noi la nimenea (Joi, 29 iulie 2021, 14:55)

    gigilu [utilizator]

    Inteleg ca onor director e convins ca e acolo, ca i se cuvine postul si , in afara de colectarea salariului, primelor si beneficiilor nu are alta treaba prin cladirea CFR. Poate doar sa admonesteze secretara ca a venit cu cafeaua rece. Probabil ca nici nu l-a anuntat nimeni in miez de noapte ca sa nu-l deranjeze. Ori daca l-a sunat careva , a raspuns nervos, a inchis telefonul si s-a culcat la loc suparat ca si-au permis sa-l deranjeze si sa-i strice somnul.Macar trebuia sa angajeze pe cineva la Relatii cu Publicul, sa inventeze un ofiter de presa care sa scrie o scrisoare de scuze, sa-si puna oficial cenusa in cap ca asa se face. Ca cica suntem tara europeana. Insa nici macar asta nu i-a trecut prin cap, o minima decenta si un minim bun simt. In mod normal trebuia sa-l zboare seful lui pentru asta, ca are sef, nu e de capul lui, dar seful lui e la fel.Ce conteaza ca atitia copii au avut o noapte de cosmar? Ca doar nu erau copiii lui.
  • +2 (2 voturi)    
    Acest individ (Joi, 29 iulie 2021, 14:55)

    Ibit [utilizator]

    Ca sa nu il numesc dobitoc ,
    Nu putea decide sa fie trimisa o locomotive Diesel pentru remorcare pentru un treseu de cateva zeci de kilometeri ?
    Incompetenti de la cap la coada !
    astia mconduc Romania !
    APLAUZE ?
  • 0 (4 voturi)    
    Se face o confuzie...chiar doua ! (Joi, 29 iulie 2021, 15:38)

    Feroviarul [utilizator]

    ...si in articol si in comentarii. Daca Directorul CFR Calatori zice clar ca "a fost un pom căzut pe linie, locomotiva nu poate, din păcate, sări peste pom", de ce autorul articolului zice ca "Linia de contact s-a rupt la Fundulea din cauza rafalelor puternice de vânt" ? Autorul articolului e mai informat decat seful CFR Calatori ? Orice locomotiva s-ar fi trimis, nu poate ajunge sa traga trenul daca pe linie sunt cazuti copaci. Alta confuzie e facuta cand spunem CFR. Care CFR ? CFR Calatori sau CFR Infrastructura ? Daca linia ferata e blocata de stanci, copaci etc, este treaba CFR Infrastructura sa elibereze linia. Niciun operator de transport fie el de stat (CFR Calatori) sau privat (Astra, Regio Calatori, TFC etc) nu poate trece pe o linie pe care nu se poate circula. Putea sa vina azi-noapte si mama privatului, cat timp pe linie erau copaci, nu avea pe unde trece.
    • +2 (2 voturi)    
      Daca (Joi, 29 iulie 2021, 19:11)

      Ibit [utilizator] i-a raspuns lui Feroviarul

      Traia drujba lui Dumnezeu va demonstra cum se taie un numar mare de copaci intr-o ora , sau mai
      putin .
      Dumnezeu sa -l odihneasca in pace !
      • 0 (0 voturi)    
        Perfect de acord cu dumneata... (Vineri, 30 iulie 2021, 12:00)

        Feroviarul [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

        ...insa zvonistica din domeniu zice ca in mod deliberat nu se defriseaza copacii de langa calea ferata pentru ca astfel s-ar vedea si mai clar dezastrul din padurile noastre (adica daca tai niste copaci de langa linia ferata, dupa ce ii tai se vor vedea din tren mult mai usor alte zone defrisate, probabil multe defrisate ilegal). Dar repet, asta e doar zvonistica, motivul real pentru care nu se taie copacii de langa liniile ferate nu-l cunosc. Probabil legislatia (Garda Forestiera sau de Mediu) nu permite sau lipsa de personal de la CFR Infrastructura, nu stiu ce sa zic.
  • 0 (4 voturi)    
    Ha (Joi, 29 iulie 2021, 15:40)

    JoeTheDow [utilizator]

    Drula e un zombi! Drula e un zombi!
  • 0 (0 voturi)    
    "toți directorii CFR Călători au încercat să găsea (Duminică, 1 august 2021, 19:49)

    isus si hristos [utilizator]

    "toți directorii CFR Călători au încercat să găsească o soluție" - o solutie sa ramana in functii si sa primeasca lefuri nemuncite, sau cum?! =))


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by