Un tren plin cu copii care se întorceau de pe Litoral a stat blocat în câmp mai bine de nouă ore, nu departe de București

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 29 iulie 2021, 8:59 Actualitate | Esenţial


Tren al CFR Calatori
Foto: Stefania Gal
Trenul Mangalia - Arad a acumulat peste nouă ore întârziere după ce a staționat în zona Fundulea, din cauza lipsei de tensiune în linia de contact. Trenul, plin cu copii ce veneau din tabără, a plecat la ora 19.10 din Mangalia și abia după 8.30 a ajuns în Gara de Nord. Jumătate de oră mai târziu trenul a părăsit Gara de Nord și ar trebui să ajungă la Arad după ora 21.30, ceea ce înseamnă că pentru unii pasageri călătoria va fi mai lungă de 26 de ore. Linia de contact s-a rupt la Fundulea din cauza rafalelor puternice de vânt.

UPDATE Până la ora 13.00 trenul a mai acumulat alte 30 minute întârziere, totalizând 10 ore. Trenul a ajuns între Caracal și Craiova.

Pasagerii spun că nu li s-a spus ce se întâmplă și că ore întregi nu a fost trimisă locomotivă de ajutor.

CFR Călători spune că întârzierile au apărut din cauza lipsei de tensiune în firul de contact în zona Fetești.

Trenul ar fi trebuit să ajungă la 23.11 în Gara de Nord și la 8.30, ora la care a ajuns în Capitală joi dimineață, ar fi trebuit să fi trecut de Deva. IR 1921 a plecat la 9.01 din Gara de Nord și va ajunge după 21.30 la Arad dacă nu mai apar probleme.

Trenul IR 1921 circulă între Mangalia și Arad via Tg Jiu pe o rută de 872 km care este lungă și fără vreo întârziere (peste 16 ore).

La ora 7:53 a fost retras din linie curentă Brănești - Fundulea cu locomotivă Diesel trenul 1921-2. La ora 8:15 trenul 1921-2 a plecat din Brănești cu locomotiva electrică proprie.

Locomotiva Diesel va intra din nou pe firul II pentru aducerea în stația Brănești a trenului 1991-2, spune CFR Infrastructură.

CFR Călători spune că la Gara de Nord li s-a oferit apă și croissante pasagerilor.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7987 vizualizari

  • +5 (13 voturi)    
    Un pic paradoxal! (Joi, 29 iulie 2021, 9:19)

    Nostalgicul Cristian Ioan [utilizator]

    Nu ma refer la misto-ul crunt facut de CFR:

    " la Gara de Nord li s-a oferit apă și croissante pasagerilor"

    asta ar fo fost extrem de ultile in timpul cat trenul a stat in camp, nu DUPA ce a ajuns, cu mare intarziere in gara!

    Paradoxul este ca pe vremea cand eu mergeam la mare cu trenul, inainte de 1989, garniturile de tren spre Constanta aveau 10-14 vagoane.
    Dar acum au numai 2-3 vagoane. Deci nu era nevoie de o locomotiva MARE, de 2000-3000 CP, ca sa traga trenul pina in Bucuresti!
    Si distanta era redusa, deci ar fi fost pe deplin suficient o banala locomotiva LDH, de capacitate mica.

    Pentru un tren de 14 vagoane, pe o distanta de 600-800 Km, ar fi intr-adevar greu de gasit "locomotivă de ajutor", dar pentru trei vagoane, de la Fundulea la Gara de Nord???
    • 0 (2 voturi)    
      Nu doar managerul general trebuie schimbat anual (Joi, 29 iulie 2021, 10:18)

      Laurell [utilizator] i-a raspuns lui Nostalgicul Cristian Ioan

      După anul 2000 nu s-au mai dublat, electrificat și construit noi linii de cale ferată. Sunt necesare noi cai ferate ca de exemplu: Pitesti-Ramnicu Valcea, Sighisoara-Targu Mures, Bucuresti-Alexandria, Iasi-Botosani, Bacau-Comanesti, Piatra Neamt-Gheorghieni, Targoviste-Sinaia, etc. Transportul feroviar este subvenționat de la buget in Europa.
      Este necesar să fie evaluări și concedieri la CFR la șefi (nu doar managerul general).
      Puteau călători cu trenul particular spre destinație.
      • 0 (2 voturi)    
        Buna dimineata! (Joi, 29 iulie 2021, 16:27)

        Nostalgicul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Laurell

        "După anul 2000 nu s-au mai dublat, electrificat și construit noi linii de cale ferată."

        Din pacate, da, stiu!

        "Sunt necesare noi cai ferate ca de exemplu: Pitesti-Ramnicu Valcea"

        Sigur ca sunt necesare, dar aceasta nu este de loc NOUA!
        S-a discutat despre ea inainte de 1900.
        S-au făcut studii în teren prin 1948-1949.
        In 1981 am fost repartizat ca stagiar la Curtea de Arges, si injuram ca nu mai exita accelelerat si nici tren direct. Ne-am facut prieteni la Valcea, dar in 1983-90 mergeam acolo cu Trabantul, cu trenul era dificil ...
        La sfarsitul anilor' 80, prea tarziu pt mine, s-a facut linia! Nu am fost niciodat pe ea, dar in Mersul Trenurilor din 1990 aparea!
        A fost abandonata, cu toate ca este necesara, si s-a investit foarte mult acolo ...
    • +3 (3 voturi)    
      Si cu locomotiva de ajutor... (Joi, 29 iulie 2021, 10:58)

      Feroviarul [utilizator] i-a raspuns lui Nostalgicul Cristian Ioan

      ...si tot nu se putea inainta cu trenul, pana ce nu erau scosi din gabarit copacii cazuti pe calea ferata...Iar despre lungimea trenurilor spre Constanta, majoritatea au in perioada de varf de sezon 7-15 vagoane, nu 2-3.
    • 0 (2 voturi)    
      Acum chiar a fost forță majoră. (Joi, 29 iulie 2021, 12:50)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Nostalgicul Cristian Ioan

      Pur și simplu nu aveai ce face pe o asemenea furtună.
      • +1 (3 voturi)    
        Evident! (Joi, 29 iulie 2021, 16:28)

        Nostalgicul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Desigur ca "nu aveai ce face pe o asemenea furtună".
        Dar chiar nu se putea mai devrem de noua ore???
  • -11 (23 voturi)    
    Aloooo, meseriasul Strula-Drula (Joi, 29 iulie 2021, 9:21)

    salvatore [utilizator]

    Se aude? Mai lasa acuarelele si guasele cu autostrazi pictate mumos si fa lucruri mai simple, gen organizeaza dracu' odata activitatea in Minister. Nu poti? Pleaca!
  • -10 (22 voturi)    
    trenuri (Joi, 29 iulie 2021, 9:32)

    atc [utilizator]

    Poate inaugureaza Drula cel zambitor noul mers al trenurilor de calatori si programul de ciocniri / deraieri. Ca autostrazi a tot inaugurat ; adica 0 (zero) in 7 luni.
  • +4 (10 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 29 iulie 2021, 9:32)

    [anonim]

  • +5 (11 voturi)    
    Măsuri? (Joi, 29 iulie 2021, 9:32)

    marcelp55 [utilizator]

    Nu se vor lua niciodată măsuri în țara asta putredă de corupție. La noi pe guvernanți îi doare în vârful pixului de masa mare de oameni. Pe ei în interesează partidul lor, ”famiglia” lor, interesele proprii. Ar trebui luați pe sus, primul ministru, ministrul transporturilor, ministrul energiei, directorul CFR și ținuți într-un tren în mijlocul câmpului pe căldură, 12 ore, fără apă și mâncare !!!
  • +7 (17 voturi)    
    si nimeni de la CFR nu pleaca acasa ? (Joi, 29 iulie 2021, 9:42)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    si nimeni de la CFR nu pleaca acasa ? o tara de prosti corupti ...
    • -3 (7 voturi)    
      Nu e CFR de vina (Joi, 29 iulie 2021, 10:10)

      Ion Popescu NT [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      ca s-au ciocnit 2 trenuri private. Din primele cercetari se zice ca unul din trenuri nu a oprit la semnal si l-a lovit pe celalalt.
    • -1 (3 voturi)    
      cum sa nu plece? (Joi, 29 iulie 2021, 10:34)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Cand se termina programul, sparg usa. Bine, cei care macar ajung la birou :D
  • +10 (16 voturi)    
    la Gara de Nord li s-a oferit apă și croissante (Joi, 29 iulie 2021, 9:46)

    Gryphus [utilizator]

    incredibil ce bataie de joc e acest CFR

    auzi la ei, dupa ce au lasat copiii in camp 10 ore le-au dat apa in Bucuresti. Dar nimeni nu e tras la raspundere pt ca...bugetari
  • +11 (13 voturi)    
    Nu de la vant s-a rupt firul de contact... (Joi, 29 iulie 2021, 9:58)

    Feroviarul [utilizator]

    ...atentie...firul de contact cu tot sistemul de catenara rezista pana la rafale de 200 km/h...la Fundulea nu de la vijelie s-a rupt firul care alimenteaza locomotivele cu curent electric ci de la copacii netaiati din vecinatatea liniei, copaci care au fost rupt de vijelie si au cazut peste calea ferata...intre Fundulea si Branesti e o padure iar copacii sunt foarte aproape de linia de cale ferata...
    • +2 (4 voturi)    
      evident ca nu s-a rupt direct de la vant (Joi, 29 iulie 2021, 10:15)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Feroviarul

      dar padurea aia dintre Fundulea si Branesti nu are nici macar 1km. o fi greu de intretinut?
      care este norma tehnica de distantare fata de catenara?
      • +1 (1 vot)    
        citez de pe internet (Joi, 29 iulie 2021, 11:04)

        Feroviarul [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        "În baza O.U.G. nr. 12 din 07.07.1998, aprobată prin Legea nr. 8 din 1999 Zona de sigurantă a infrastructurii feroviare publice cuprinde făşiile de teren, in limita a 20,00 metri fiecare, situată de o parte şi de alta a axei caii ferate, necesare pentru amplasarea instalatiilor de semnalizare si de siguranta circulatiei si a celorlalte instalatii de conducere operativa a circulatiei trenurilor...In zona de sigurantă se amplasează doar construcţii şi instalatii CFR"...mergeti cu trenul sau vizionati clipurile de pe youtube sa vedeti cum arata calea ferata intre Branesti si Fundulea, intre Pasarea si Branesti si pe multe alte sectii. Nici stalpii care sustin firul de contact nu se mai vad de cata vegetatie e. Chiar nu vedeti ca la orice vijelie se deranjeaza circulatia feroviara, mereu in aceleasi zone ?
  • +2 (8 voturi)    
    autocare (Joi, 29 iulie 2021, 10:20)

    of of [utilizator]

    Bănuiesc că era greu pt Min Transporturilor să trimită niște autocare sau autobuze după ei.

    Dacă nu e vorba de autostrăzi, nu e interesant pt dl Drulă.
    • +2 (2 voturi)    
      autocare in mijlocul noptii (Joi, 29 iulie 2021, 12:46)

      gio13 [utilizator] i-a raspuns lui of of

      Autocare in mijlocul noptii pentru 1000 de calatori?
  • +4 (8 voturi)    
    Lipsa de reactie, nepasare, indolenta (Joi, 29 iulie 2021, 10:32)

    B.P [utilizator]

    Este inadmisibil faptul ca nu s-a gasit o solutie alternativa pentru aducerea calatorilor blocati ieri noapte peste 9 ore in trenul nr. 1921-2 Mangalia - Bucuresti Nord. Locomotiva Diesel trimisa abia in aceasta dimineata dupa 9 ore de asteptare se putea trimite cu 8 ore mai devreme. De asemenea, se puteau folosi autobuze pentru transportul calatorilor, avand in vedere ca era vorba de cca 40 de km! Este inadmisibil ca nu ati intervenit in timp real si ca ati tinut pasagerii blocati intr-un camp, nici macar nu a ramas trenul in gara Fundulea de unde am fi putut sa ne luam copiii! Dati dovada de indolenta si lipsa de responsabilitate si respect fata de cetateni.

    Daca nu puteti asigura o circulatie normala a trenurilor, in secolul XXI, intr-o capitala europeana, nu mai vindeti bilete si anuntati ca nu garantati sosirea la destinatie!
    • +2 (2 voturi)    
      Daca acei calatori mergeau la Arad... (Joi, 29 iulie 2021, 11:07)

      Feroviarul [utilizator] i-a raspuns lui B.P

      ...era cam greu de oferit o solutie alternativa pentru ei...adica si daca erau adusi de la Fundulea pana la Bucuresti cu autocarul, de la Bucuresti cu ce continuau drumul pana la Arad sau unde voiau ei sa ajunga ? Trebuia alta garnitura de tren, lucru cam imposibil de obtinut...
    • 0 (0 voturi)    
      cam cat noroc sa se rupa catenara cand era in gara (Joi, 29 iulie 2021, 16:33)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui B.P

      nu se investeste nimic de 30 ani si vrei sa mearga impecabil, doar se dau tunuri pe la firme capusa


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by