CFR anunță că s-a redeschis circulația în zona unde ieri s-au ciocnit două trenuri, la Ploiești Triaj
Personalul feroviar al CFR SA a acționat în cursul nopții cu un tren de intervenție, format din vinciuri hidraulice și o macara de mare tonaj pentru ridicarea, repunerea pe șină a vagoanelor deraiate și retragerea garniturilor din zona accidentului, operațiunile fiind finalizate în această dimineață, circulația trenurilor în stația Ploiești Triaj fiind redeschisă la ora 6.30, în condiții normale de trafic.
”Menționăm faptul că pentru asigurarea continuității traficului feroviar spre și dinspre Moldova până la finalizarea intervențiilor de ridicare și retragere a vagoanelor deraiate din zona accidentului, CFR SA a redirecționat circulația tuturor trenurilor care tranzitau stația Ploiești Triaj pe rute alternative, astfel trenurile de călători au circulat pe ruta Brazi - Ram Ploiesti Triaj - Ploiesti Vest - Ploiești Sud (și retur), iar trenurile de marfă pe ruta Brazi - Ghighiu - Ploiești Est (și retur)”, spun cei de la CFR.
Miercuri, în jurul orei 15:45 s-au ciocnit frontal două trenuri: trenul Regio 5008 care circula în relația Buzău - Ploiești Sud - București Nord și un tren privat de marfă, între stațiie Ploiești Sud – Ploiești Triaj. Trenul de călători era format din 4 vagoane etajate și avea la bord circa 50 de călători. CFR Călători a spus că trenul Regio avea 20 km/h.
Agenția de Investigare Feroviară Română (AGIFER) va stabili cauzele producerii acestui accident feroviar.
- -1 (1 vot)intarziere (Joi, 19 decembrie 2019, 8:45) 1anonim [utilizator]2 ore intarziere pentru ce? Concret, pentru situatia asta de deviere 15 minute iese procedura.. iar a zbarcit o CFR ul.. da nu se vede..raspunde trimite
- 0 (0 voturi)Bine ca le stii tu pe toate. (Joi, 19 decembrie 2019, 11:08) feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui 1anonimTe pricepi si la agricultura si la fotbal nu? Ia explica-ne si noua cum faci rebrusarea la mai multe trenuri într-o stație cu 5 linii ? Si circulația la trenurile care trec normal pe acolo. Daca tăceai din gura rămâneai filozof.raspunde trimite
-
- +1 (1 vot)Cauza evenimentului feroviar (Joi, 19 decembrie 2019, 14:55) feroviarul123 [utilizator]A început sa se contureze cauza evenimentului: mecanicul trenului privat DB Schenker avea 21 de ani si era la primul drum. A depășit un semnal pe oprire fără nici un ordin scris. Deoarece linia era o linie secundara folosita in mod excepțional pentru traficul de călători ( se repara un pod de vreo 3 ani la intrarea in Ploiești Sud) ea avea limita de viteza de 30 km/h. Ambii mecanici au respectat-o. Din păcate linia este în curba și fără vizibilitate. Înainte sa dați cu bățul sa ne aducem aminte ca CFR primește de 20 de ani 5 % din bugetul necesar reparării liniilor si instalațiilor de semnalizare.raspunde trimite

Guvernul ia în calcul „un statut special” pentru restaurante: Dacă își vor vaccina tot personalul să nu mai fie legați de rata de incidență
Din primăvară până-n toamnă, pandemia a dus la creșterea de 4 ori a românilor descurajați în a-și găsi un job
Trei scenarii pe termen scurt ale mediului de afaceri. De ce nu vor scădea prețurile la imobiliare și la cât ar putea ajunge euro
VIDEO Criza din Coaliție, săptămâna a doua. Prima ședință a Coaliției după demiterea lui Voiculescu, fără o nominalizare pentru Ministerul Sănătății. Kelemen, întrebat dacă e necesară intervenția președintelui: Nu e nevoie
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România