CFR anunță că s-a redeschis circulația în zona unde ieri s-au ciocnit două trenuri, la Ploiești Triaj

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 19 decembrie 2019, 7:54 Actualitate | Esenţial


Ciocnirea de la Ploiesti
Foto: ISU Prahova
CFR Infrastructură informează că trenurile de călători care asigură legătura între București și Moldova circulă pe rută normală, prin stația Ploiești Triaj, odată cu finalizarea intervențiilor de ridicare și repunere pe șină a vagoanelor deriate joi, 18 decembrie, în urma accidentului feroviar produs între un tren de călători și un tren privat de marfă. Zece oameni au fost răniți, iar trenurile au avut întârzieri și de peste 120 de minute.

Personalul feroviar al CFR SA a acționat în cursul nopții cu un tren de intervenție, format din vinciuri hidraulice și o macara de mare tonaj pentru ridicarea, repunerea pe șină a vagoanelor deraiate și retragerea garniturilor din zona accidentului, operațiunile fiind finalizate în această dimineață, circulația trenurilor în stația Ploiești Triaj fiind redeschisă la ora 6.30, în condiții normale de trafic.

”Menționăm faptul că pentru asigurarea continuității traficului feroviar spre și dinspre Moldova până la finalizarea intervențiilor de ridicare și retragere a vagoanelor deraiate din zona accidentului, CFR SA a redirecționat circulația tuturor trenurilor care tranzitau stația Ploiești Triaj pe rute alternative, astfel trenurile de călători au circulat pe ruta Brazi - Ram Ploiesti Triaj - Ploiesti Vest - Ploiești Sud (și retur), iar trenurile de marfă pe ruta Brazi - Ghighiu - Ploiești Est (și retur)”, spun cei de la CFR.

Miercuri, în jurul orei 15:45 s-au ciocnit frontal două trenuri: trenul Regio 5008 care circula în relația Buzău - Ploiești Sud - București Nord și un tren privat de marfă, între stațiie Ploiești Sud – Ploiești Triaj. Trenul de călători era format din 4 vagoane etajate și avea la bord circa 50 de călători. CFR Călători a spus că trenul Regio avea 20 km/h.

Agenția de Investigare Feroviară Română (AGIFER) va stabili cauzele producerii acestui accident feroviar.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















1419 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    intarziere (Joi, 19 decembrie 2019, 8:45)

    1anonim [utilizator]

    2 ore intarziere pentru ce? Concret, pentru situatia asta de deviere 15 minute iese procedura.. iar a zbarcit o CFR ul.. da nu se vede..
    • 0 (0 voturi)    
      Bine ca le stii tu pe toate. (Joi, 19 decembrie 2019, 11:08)

      feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

      Te pricepi si la agricultura si la fotbal nu? Ia explica-ne si noua cum faci rebrusarea la mai multe trenuri într-o stație cu 5 linii ? Si circulația la trenurile care trec normal pe acolo. Daca tăceai din gura rămâneai filozof.
  • +1 (1 vot)    
    Cauza evenimentului feroviar (Joi, 19 decembrie 2019, 14:55)

    feroviarul123 [utilizator]

    A început sa se contureze cauza evenimentului: mecanicul trenului privat DB Schenker avea 21 de ani si era la primul drum. A depășit un semnal pe oprire fără nici un ordin scris. Deoarece linia era o linie secundara folosita in mod excepțional pentru traficul de călători ( se repara un pod de vreo 3 ani la intrarea in Ploiești Sud) ea avea limita de viteza de 30 km/h. Ambii mecanici au respectat-o. Din păcate linia este în curba și fără vizibilitate. Înainte sa dați cu bățul sa ne aducem aminte ca CFR primește de 20 de ani 5 % din bugetul necesar reparării liniilor si instalațiilor de semnalizare.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by