Prevederea din Convenția de la Viena, invocată de Poliție în cazul șoferului cu numere anti-PSD, a fost modificată din 2016. Poliția susține însă că „nu a fost ratificată”, deși procedura nu presupune acest lucru

de Clarice Dinu     HotNews.ro
Luni, 30 iulie 2018, 19:06 Actualitate | Esenţial


Conferint de presa IGPR
Foto: Captura Facebook
​Prevederea din Convenția de la Viena pe care polițiștii o invocă în cazul soferului cu plăcute de înmatriculare anti-PSD permite ca acestea să conțină doar litere, și nu doar cifre și litere așa cum au susținut reprezentanții Poliției. Mai exact, la propunerea Belgiei, făcută în 19 martie 2015, Convenția ratificată și de România, a fost amendată în acest sens. După 12 luni, decizia a rămas definitivă, deoarece nicio parte semnatară nu a avut vreo obiecție, și a intrat în vigoare la data de 19 septembrie 2016. Cu toate acestea, reprezentanții Poliției susțin că „aceste aspecte se vor stabili cu exactitate și certitudine în cadrul verificărilor efectuate în cadrul dosarului penal deschis”. 

Dosarul penal deschis pe numele lui Răzvan Ștefănescu se bazează pe coroborarea prevederilor din Codul penal cu prevederile din ordonanța 195/ 2002, articolul 82, care prevede că autovehicule înmatriculate în alte state pot trece frontiera de stat și pot circula pe teritoriul România dacă respectă conditiile tehnice prevazute in Conventia de la Viena  încheiată în 1968 si ratificata de Romania în 1980, a declarat directorul adjunct al Poliției Rutiere, comisar șef Marian Badea. „Convenția de la Viena prevede că numerele de înmatriculare sunt prevăzute fie cu cifre, fie cu cifre și litere, iar acest număr de înmatriculare era constituit numai din litere”, a spus el. 

Cu toate acestea, prevederea din Convenția de la Viena, respectiv paragraful 1, al anexei 2, la care a făcut referire Badea, a fost amendată, la propunerea făcută de Belgia în 2015, astfel încât să fie autorizată atribuirea de plăcute de înmatriculare personalizate constituite și numai din litere

Astfel, potrivit procedurii prevăzute de Convenția de la Viena, după 12 luni, în care părțile semnatare puteau respinge sau formula o cerere de examinare, amendamentul s-a considerat adoptat, prevederea intrând în vigoare la 19 septembrie 2016 în cazul tuturor statelor semnatare. 

Întrebat de HotNews despre această situație, Marian Badea a susținut că se „prevede foarte clar că aceste numere trebuiesc făcute fie numai din cifre, fie din cifre și litere”. „De asemenea, statele membre pot folosi aceste numere de înmatriculare personalizate pe teritoriul altui stat dacă au permisiunea acestui stat. România nu permite folosirea altor numere decât cele pe care vi le-am prezentat mai devreme”, a completat el. 

La rândul său, purtătorul de cuvânt al Poliției Române, Georgian Drăgan, a susținut că amendamentul sus-menționat reprezintă „o situație ipotetică”, dar „aceste aspecte se vor stabili cu exactitate și certitudine în cadrul verificărilor efectuate în cadrul dosarului penal deschis”. Întrebat dacă s-ar putea schimba încadrarea în acest dosar, Drăgan a răspuns: „o să stabilească ancheta în desfășurare”. 

Mai mult, el a susținut că această modificare a paragrafului 1 din anexa 2 a Convenția de la Viena „nu a fost ratificată”. 

Cu toate acestea, Convenția de la Viena, ratificată de România în 1980, prevede la articolul 49, alineatul 2,  o altă procedură. 

Iată textul privind procedura de amendare: 

2. a) Orice propunere de amendament care va fi comunicată conform dispoziţiilor paragrafului precedent va fi considerată ca acceptată dacă, în termenul de 12 luni sus-menţionat, cel puţin o treime din părţile contractante informează secretarul general fie ca resping amendamentul, fie ca doresc convocarea unei conferinţe pentru a-l examina. Secretarul general va comunică tuturor părţilor contractante orice acceptare sau respingere a amendamentului propus, precum şi orice cerere de convocare a unei conferinţe. Dacă numărul total al respingerilor şi al cererilor primite în termenul de 12 luni este inferior unei treimi din numărul total al părţilor contractante, secretarul general va înştiinţa părţile contractante ca amendamentul va intră în vigoare la 6 luni după expirarea termenului de 12 luni specificat la paragraful precedent pentru toate părţile contractante, cu excepţia acelora care, în decursul termenului respectiv, au respins amendamentul sau au cerut convocarea unei conferinţe pentru a-l examina.

 b) Orice parte contractantă care, în decursul termenului de 12 luni, va respinge o propunere de amendament sau va cere convocarea unei conferinţe pentru a-l examina va putea, în orice moment după expirarea acestui termen, sa înştiinţeze secretarul general ca accepta amendamentul, iar secretarul general va comunică aceasta tuturor celorlalte părţi contractante. Amendamentul va intră în vigoare, pentru părţile contractante care vor anunta acceptarea, la 6 luni după ce secretarul general va primi înştiinţarea lor.

















9807 vizualizari

  • +50 (56 voturi)    
    E dictatura PSD, (Luni, 30 iulie 2018, 19:13)

    2087 [utilizator]

    vor inventa orice pretext sa reduca opozitia la tacere.

    Cu fiecare gest, PSD arata clar ca au aceeasi mentalitate comunista ca acum 30 de ani. Iar politia sigur are cel putin o factiune de militieni in componenta.
    • +39 (47 voturi)    
      slugile PSD din MAI si-au servit stapanii...ILEGAL (Luni, 30 iulie 2018, 20:14)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      militienii PSD au mai comis o ilegalitate.

      sunt dispus sa ajut financiar persoana care are acum dosara penal din cauza slugarniciei unor militieni


      trebuie sa-i de ain jkudecata, nu se poate altfel
      • -6 (6 voturi)    
        si cum o faci? (Marţi, 31 iulie 2018, 7:35)

        BogdanPa [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Daca te tot lauzi ca ajuti financiar inseamna ca ai un interes, mai bine taci si intrebi cum poti sa il contactezi pe baiat, care sa fiu sincer, nu cred ca are nevoie de tine!
        • +6 (6 voturi)    
          ma ofer si eu si am interes (Marţi, 31 iulie 2018, 10:29)

          mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui BogdanPa

          Interesul meu este ca asemenea abuzuri sa nu se mai repete.Din cate vad eu legea nu este cunoscuta nici de cei care trebuie sa o aplice.Solutia gasita -sa se sanctioneze persoana care era bine informata ca poate sa utilizeze aceste numere preferentiale iar functionarii habarnisti sa nu pateasca nimic.Asa se poate defini abuzul pe plai mioritic.
          • 0 (0 voturi)    
            ...cu tot respectul (Miercuri, 1 august 2018, 0:50)

            BogdanPa [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

            Iti amintesti cum a inceput revolutia?...acum dupa atatia ani, realizez ca au murit tineri manipulati de masonerie pentru...Laslo Tokes si drepturile minoritatilor, pentru ca doar la ei s-a schimbat ceva!
            Personal cred ca acest tanar cu numerele de inmatriculare devenite celebbre, e dirijat de cineva din spate, care are ca scop incetosarea lucizilor si crearea confuziei.
            Totul pleaca de la OUG13, dar totul!
            Pe de o parte greselile din legile guvernarii trecute, pentru care Romania plateste propriilor cetateni despagubiri din bani publici,pe de alta parte nesimtirea actualilor care vor fara scrupule sa iasa basma curata!
            Pe mine ma deranjeaza ca tinerii, cred ca doar PSD e de vina...nu e asa, adevarul e la mijloc! Ei in prostia lor, nu sunt in stare sa faca legi stabile iar pe de alta parte au un scop...
            In concluzie, nu iti risipi banii pe tanarul M...PSD, caci nu are nevoie de banii dumitale! A luat destul inainte sa agite spiritele.
    • +4 (12 voturi)    
      69 mure pesede (Marţi, 31 iulie 2018, 0:21)

      Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      Vreți numere? Va dăm și numere!
      Un fapt interesant este că, dacă poliția rutiera da in judecata un cetățean și pierde, nu plătește cheltuieli de judecată. Deci în mod sigur acel om cu număr haios va avea serioase probleme.
      • +2 (2 voturi)    
        . (Marţi, 31 iulie 2018, 8:11)

        VictorasTractoras [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

        Si daca Politia pierde in instanta, nu e ca si cum ar pierde de la ea... ;)
    • +1 (9 voturi)    
      Ar trebui .. (Marţi, 31 iulie 2018, 3:45)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      .. sa ceara azil in Serbia, ca este persecutat pentru convingerile politice. Ca si Ghitel.
    • +8 (8 voturi)    
      asa este ... (Marţi, 31 iulie 2018, 8:41)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      dar l-ati vazut pe porcul ala de comisar, cred ca avea 160 de kg, cum dreaqu de primesc asemenea specimene in politie ???? pai ala daca fuge 3 pasi dupa lift a decedat instant .... s-au l-au ales pentru ca are un singur neuron in forma de trandafir ???????
      • +1 (1 vot)    
        Pestaporcina (Marţi, 31 iulie 2018, 15:17)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui viziru

        se transmite pe cale politica.
    • +8 (8 voturi)    
      graba (Marţi, 31 iulie 2018, 9:51)

      naenae [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      Dl politist a fost luat prin surprindere de vigilenta presei care cunostea legea mai bine decat el si respectiv acel departament juridic care a scormonit tratatul cu pricina.

      Asa este cand suna telefonul si trebuie sa executi repede, indiferent de consecinte. Se vor face, din nou, de ras.
    • 0 (0 voturi)    
      Imbecilitate in stare pura (Marţi, 31 iulie 2018, 14:26)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      Dosarul penal ca stabilii daca Conventia de la Viena nu este si ea buna de un dosar penal. Le trimite doi tablagii si le ia placutele de la poarta si apoi sefii politiei fac o conferinta de presa prin care arata ca vor cerceta cei si cu Viena asta ca se baga in treaba lor sa execute ce zice PSD. Nerusinatii.
  • +35 (39 voturi)    
    Deci (Luni, 30 iulie 2018, 19:13)

    vasile-roaita [utilizator]

    A nu stiu cita oara au dat-o pesedistii militieni iar cu muci-n fasole. Si asta pentru ca sint oameni incompetenti acolo ca peste tot de fapt. sa vedem acum pe unde vor scoate camasa.
    • +11 (15 voturi)    
      necazu' e ca au fost numai (Luni, 30 iulie 2018, 20:44)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      trei dintre ei. reuseau daca erau cinci.
  • +29 (33 voturi)    
    Uitati-va la poza! (Luni, 30 iulie 2018, 19:18)

    omezu [utilizator]

    Credeti ca domnul organ, cel din mijloc, promovat de duamna Carmen, stie ce inseamna ratificare si ce implica?
    Asta e prioritatea absoluta a politiei romane, confiscarea unor placute de inmatriculare. Si nu doar ca le-a luat doua saptamani, dar mai invoca si gresit niste articole si o Conventie. Si cica astia ar trebui sa ne protejeze!
    • +14 (18 voturi)    
      ala seamana cu abraham (Luni, 30 iulie 2018, 20:45)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      era fluierici la coltul strazii pe cand trecea al batran in coloana.
  • +31 (37 voturi)    
    Cica de ce va uraste lumea (Luni, 30 iulie 2018, 19:20)

    beradi17 [utilizator]

    Sclavii lu' Carmen Dan.
  • +26 (30 voturi)    
    s-au incurcat in minciuni (Luni, 30 iulie 2018, 19:20)

    mmmircea [utilizator]

    Badea asta pare teleportat din anii 80. Cine il tine in functie ?
  • +22 (26 voturi)    
    Ramai prost (Luni, 30 iulie 2018, 19:22)

    JHolden [utilizator]

    cum insista astia in prostie.
  • +22 (26 voturi)    
    Politicul psdist,imbecilizeaza institutiile (Luni, 30 iulie 2018, 19:26)

    Plagarus [utilizator]

    Cand infractorii conduc in politica si garda este pusa lin genunchi. !!!
  • +24 (28 voturi)    
    Voi va dati seama (Luni, 30 iulie 2018, 19:30)

    Zummm [utilizator]

    Cum s-a pus marea, masinarie de Militie in functiune sa gaseasca ceva, care sa-i ia numerele amaratului aluia ? Vai de capul nostru.Cati Militieni stiau de convetia de la Viena ? Sa ridice mana....
  • +13 (17 voturi)    
    Politia (Luni, 30 iulie 2018, 19:42)

    billy34 [utilizator]

    negodiniana romana...puie molitia...
  • +15 (19 voturi)    
    Miliția română (Luni, 30 iulie 2018, 19:49)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Au invatat militienii să citească de când și-au schimbat părul, pardon, numele (nu și năravul)? Inca un r*t urât mirositor la nivel international sub inteleapta conducere a secretarei din Videle, incompetenta, dar sluga si complice a mafiei psd-alde.
  • +23 (27 voturi)    
    Dublu standard (Luni, 30 iulie 2018, 19:56)

    buncrestin [utilizator]

    Pariu ca in momentul de fata pe teritoriul Romaniei mai exista cel putin o alta masina cu numere personalizate formate doar din litere? N-a existat nicio problema. Pana acum
  • +17 (21 voturi)    
    penibil pana la capat (Luni, 30 iulie 2018, 19:59)

    g01an [utilizator]

    ce vor ei sa spuna este ca nu au actualizat regulamente interne si metodologiile de aplicare a legii de atunci.

    doar ca de data asta, prevederile tratatului respectiv au putere de lege organica si vor sa ne spuna ca nu o aplica din cauza unor hotarari administrative. vor raspunde penal pentru asta. chiar si daca ii scapa penalii din parlament de abuzul in serviciu.
    • +9 (13 voturi)    
      normal... (Luni, 30 iulie 2018, 20:33)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      militia a gasit o portita...

      ei aplica docul vechi de acu 100 de ani pt ca ala le convine...

      si cand o sa piarda pierde si plateste institutia... nu ei!
    • +1 (1 vot)    
      MU IEP SD (Marţi, 31 iulie 2018, 8:17)

      clencix [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Vor da OUG prin care placutele cu pricina sunt ilegale, dar nu vor include acolo si cele cu MU IEP SD, sunt obisnuiti sa legifereze ce vad acum dar habar nu au sa prevada o chestie mai generala. Prostia nu se poate trata. Cuvantul muiepsd nu exista, nu este in niciun dictionar, este o licenta poetica, nu poate fi o injurie decat in mintea si imaginatia celor care pun despartire.
  • +14 (18 voturi)    
    Afara cu incompetentii ! (Luni, 30 iulie 2018, 20:16)

    KTerinca [utilizator]

    Au mintit poporul care le plateste salariile.

    Jos cu Carmen Dan din functia de ministru !
    • +6 (8 voturi)    
      Incompetenta la nivel de lege (Luni, 30 iulie 2018, 23:50)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      La atata incompetenta li se platesc salarii si pensii privilegiate! Cat sa mai muncim sa platim toti incompetentii si analfabetii?
  • +6 (10 voturi)    
    prost ar fi sa nu de-a statul in judecata (Luni, 30 iulie 2018, 20:18)

    Francisc 1 [utilizator]

    doar ca tot noi prostii vom plati pentru microcerebelele de sub caschete!
  • +9 (13 voturi)    
    politia romana e de k... (Luni, 30 iulie 2018, 20:24)

    liviu_ [utilizator]

    ce sa ma izicem...
    pacat de plitistii care-si fac treaba

    „aceste aspecte se vor stabili cu exactitate și certitudine în cadrul verificărilor efectuate în cadrul dosarului penal deschis!" - adica de fapt politia a deschis un dosar penal, dar nu stie nici ea care e si cum se aplica legea... bravoos
  • +9 (13 voturi)    
    militienii astia chiar merita (Luni, 30 iulie 2018, 20:32)

    gatsby [utilizator]

    sa fie condusi de o secretara! Sila de voi!
  • +14 (18 voturi)    
    De fapt asta e adevarata “MU•EPSD” (Luni, 30 iulie 2018, 20:39)

    Klaus_ [utilizator]

    Eu nu vazusem poza cu numerele masinii si nici majoritatea cunoscutilor mei. In schimb, dupa ce slugile lui Carmen Dan i-au facut dosar penal glumetului, pe cuvant ca toata lumea stie de numarul de inmatriculare buclucas. Pana si cei ce au votat PSD au aflat. Iar acum devine o gluma si nai savuroasa, cand se vede cat sunt de incompetenti si tolomaci cei ce au incercat sa-i faca rau omului. Practic si-au dat singuri MU•E. Dupa ce o sa vina sa-i aduca numerele inapoi, proprietarul ar trebui sa le ceara sa le monteze pe masina si sa-i filmeze in timp ce pun la loc numerele cu “MU•EPSD”.
  • -7 (17 voturi)    
    perfect (Luni, 30 iulie 2018, 20:40)

    srpc [utilizator]

    deci pot cvere si eu un numar suedez "mu.e#rezist", nu?
    • +5 (9 voturi)    
      Nu (Luni, 30 iulie 2018, 21:53)

      Furnicuta [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Are caractere speciale și nu are cifre. Așa că iei 4M. Adică mult mai multă m...
    • +10 (12 voturi)    
      nu, nu poti, e mai lung de 7 litere (Luni, 30 iulie 2018, 21:54)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Dar poti cere "Mu_eMie" adica tie personal ca vad ca in gandire esti foarte contorsionist(mai exact intortocheat)
    • +4 (6 voturi)    
      Poti sa pui ce vrea muschul mintii tale. (Marţi, 31 iulie 2018, 1:29)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      In alta ordine de idei, s-a vazut statul paralel in actiune, acel stat condus de borfasii vostri.
    • +4 (6 voturi)    
      Nu poti, ca nu te primesc suiedejii (Marţi, 31 iulie 2018, 3:03)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Si acum, tu n-ai bani de masina….de unde sa mai ai si maruntzish 640E pt nr personalizat???
  • +9 (13 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Luni, 30 iulie 2018, 20:44)

    XLXL [utilizator]

    de toata jena ... de la inceput pana la sfarsit ... o intreaga batjocura ...halal autoritate, halal conducere politica ...
  • +10 (12 voturi)    
    cine confirma? (Luni, 30 iulie 2018, 20:47)

    nelamurit [utilizator]

    pe FB circula o foto cu o masina cu placuta SIMONA. Se zice ca ar apartine lui S.Halep.
    Cine confirma, caci daca e adevarat atunci politia rutiera MINTE ORDINAR
    • +7 (9 voturi)    
      iti dai seama... (Luni, 30 iulie 2018, 22:26)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nelamurit

      ca nu a fost asta primul in romanina cu numere de genul asta...
      dar militia pretinde ca a fost ("situatie speciala cu care nu ne-am mai confruntat")...
    • +5 (7 voturi)    
      am pus un comentariu mai jos (Luni, 30 iulie 2018, 22:45)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nelamurit

      mai sunt astfel de numere... (logic dealtfel)
    • +2 (4 voturi)    
      . (Luni, 30 iulie 2018, 22:52)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui nelamurit

      Poate masinile pentru reclama la sponsor, cele din trafic aveau numere (blurate partial) in diversele poze "paparazzi"
  • +5 (9 voturi)    
    Prostii (Luni, 30 iulie 2018, 21:19)

    LiviuX [utilizator]

    Ordonanta nu spune NIMIC despre numere, forme, culori sau mai stiu eu ce, ci se refera STRICT la conditiile tehnice, permis, asigurari.
  • -11 (21 voturi)    
    alo, redacția (Luni, 30 iulie 2018, 21:28)

    Mazeta [utilizator]

    nu mai cenzurați! scrieți mu**e pe românește (sau țigănește).
    • +2 (6 voturi)    
      chill (Luni, 30 iulie 2018, 21:56)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      astia sunt coRECTi politic

      + ca ai scris gresit MU**e. trebuia cu un singur *. cum si negativul ar fi **I*

      Deci:
      MU*E
      * * I *
  • +6 (8 voturi)    
    deci.. (Luni, 30 iulie 2018, 22:44)

    liviu_ [utilizator]

    .https://www.digisport.ro/fotbal/acesta-nu-e-singurul-caz-ce-personalitati-au-circulat-cu-numere-personalizate-pe-soselele-din-romania-492784

    sa inteleg ca "STEAUA" contine si cifre?!
    dosar comandat politic pe fata!
  • +4 (6 voturi)    
    clar un abuz (Luni, 30 iulie 2018, 23:00)

    cetateanulmodern [utilizator]

    dar ce ma deranjeaza este ca a devenit sinura prioritate nationala.Numai despre asta s-a vb in presa de azi.Nici o vorba de faptul ca 3 ore nu s-a miscat nimic pe drumul dintre Rm Valcea si Pitesti din cauza unui accident rutier/lipsei de autostrazi.... Ne macinam in lucrurile marunte...vai steaua noastra...
  • +5 (7 voturi)    
    Rusine (Luni, 30 iulie 2018, 23:18)

    Tony_K [utilizator]

    Politia romana s-a facaut de cacao si prin Europa! Rusine!
  • +4 (6 voturi)    
    Asta zic și eu auto-muye! (Luni, 30 iulie 2018, 23:39)

    Alui [utilizator]

    Bravo poliția romană! V-ați dat-o singuri! Nu oricine poate asta și in halul asta! Bravo încă o data! ROFL! Aștept știrile la Euronews și CNN cu cazul asta!
  • +2 (4 voturi)    
    Rugaminte hotnews (Marţi, 31 iulie 2018, 0:01)

    Tb13 [utilizator]

    Ii rog pe domnii redactori ai Hotnews sa vizioneze acest articol:
    http://revistaprolege.ro/ii-intelesul-expresiei-autovehicul-care-nu-drept-de-circulatie-romania/

    De asemenea ii rog sa ii intrebe pe domnii de la Politie ce inseamna autovehicule fara drept de circulatie in Romania? La ce se refera? Care sunt precedentele? Ce fel de masini nu au drept de circulatie in Romania?
    Eu stiu ca si masinile cu placute temporare din Germania de ex , au voie sa circule in Ro. Deci la ce fel de autovehicule se refera acest articol? La masinile inmatriculate cu numere rosii in alte tari? Nu e cazul... deci?
    Lor le a luat 2 saptamani sa caute o incadrare juridica pe care probabil nu o inteleg cum nu inteleg nici alte legi parafrazate de domnii comisari sefi care ar trebui sa aibe habar despre ele...
    de ce masina aceea nu avea drept de circulatie in Romania? Era furata? Nu era sigura din punct de vedere tehnic? Nu era inmatriculata? A fost folosita la vreo spargere?
    Practic numarul de inmatriculare este relevant pentru singurul motiv de IDENTIFICARE. In cazul de fata daca proprietarul masinii era implicat intr o infractiune putea fi identificat . Deci acesta nu a incercat sa si ascunda identitatea in vederea comiterii unor infractiuni.
    Pentru ca in practica asta sta la baza infractiunilor rutiere de asa natura.
    Daca numarul masinii nu era inregistrat nicaieri astfel incat sa zadarniceasca aflarea adevarului in cazul unei infractiuni, atunci da... se impunea asemenea incadrare.

    Deci :
    1 numarul de inmatriculare era omologat , emis de o autoritate europeana care este totodata membra Schengen. -> deci numarul de inmatriculare nu a fost facut de proprietar pe carton.
    2 numarul are o identitate. Masina respectiva daca era implicata in orice fel de infractiune, autoritatile puteau afla cine este proprietarul respectivei masini foarte simplu asa cum au aflat.
    3 masina a fost lasata sa intre in tara unde a fost verificata.
    4 masina a fost verificata de mai multe ori de autoritati.
    • 0 (0 voturi)    
      E simplu (Marţi, 31 iulie 2018, 10:07)

      Omics [utilizator] i-a raspuns lui Tb13

      Șoferul a condus o masina înmatriculată cu un set de "numere" ("originale" le spun suedezii), dar care avea în față și în spate alte "numere", secundare, care nu erau valabile după legea românească (faptul că nu aveau cifre nu e relevant, cum ne e relevant faptul că era obscen, e problema autorităților sudeze care s-ar putea să-l ardă pe respectivul șofer)
  • -4 (10 voturi)    
    Totuși e obscen (Marţi, 31 iulie 2018, 0:27)

    Traian2015 [utilizator]

    Totuși e obscen și se încadrează la alte articole.
    • +1 (5 voturi)    
      La care? (Marţi, 31 iulie 2018, 1:19)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

      Te rog prezinta articolele din legislatia Suedeza sau europeana care interzic asta. Ca de vorbe fara acoperire suntem satui.
    • +2 (4 voturi)    
      La care? (Marţi, 31 iulie 2018, 1:30)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

      Articolele pentru barbati?
    • +4 (6 voturi)    
      depinde (Marţi, 31 iulie 2018, 1:31)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

      Conform dex, nu e :D

      fraieri psdistii... mai bine lasau faza sa se raceasca
    • 0 (0 voturi)    
      e legal... (Marţi, 31 iulie 2018, 9:57)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

      daca e obscen militia poate sa spuna sa-si puna numerele reale care e obligat sa le aiba in portbagaj (si le avea),....

      dar ei au sarit la dosar penal pentur un articol care NU MAI E VALABIL!
  • +3 (5 voturi)    
    Purcelasul din mijloc mesteca vorbe (Marţi, 31 iulie 2018, 2:04)

    Dalinar [utilizator]

    Cu limba de lemn si o coteste ca la Ploiesti.
  • +4 (6 voturi)    
    si recomandarea KKR a fost sa (Marţi, 31 iulie 2018, 2:58)

    Coco Whistle [utilizator]

    avem parlament de 300 indivizi si nimeni nu se misca.
  • +3 (3 voturi)    
    Pristanda (Marţi, 31 iulie 2018, 7:16)

    clujanu [utilizator]

    Nu sunt de acord cu indisciplina, dezordinea ,sau anarhia . Nu sunt de acord nici cu placute obscene, dar modul in care actioneaza organul demonstreaza ca slugoiul oportunist Pristanda a lui Caragiale traieste si azi in persoana Politiei Romane.
  • +1 (1 vot)    
    Garcea a spus. (Marţi, 31 iulie 2018, 8:20)

    Bota [utilizator]

    A încălcat legea circulând fără numere de înmatriculare. A circulat numai cu litere????
  • +1 (1 vot)    
    pai statul e vinovat! (Marţi, 31 iulie 2018, 8:21)

    MirceaIo [utilizator]

    'Organele" nu cunosc legea????De ce l-au lasat sa intre in tara, de ce I-au luat banii pe rovinieta. Statul greseste, acarul Paun plateste???? Nu sunt de accord cu mesaje obscene dar sub nici o forma cu abuzurile. Politia de frontiera nu stie legea. Ar trebui demisa.Asta e meseria lor, sa cunoasca legea. Ei nu o stiu dar ne obliga pe noi sa o stim. Rusine: Cramen Dan, Viorica Danciala, Politiei Romana, PSD!!!
  • +1 (1 vot)    
    Cum si-au luat licenta in drept politistii!? (Marţi, 31 iulie 2018, 8:29)

    Dedalus [utilizator]

    Cum au terminat Dreptul cei din Ministerul de Interne daca nu stiu sa citeasca un amendament?

    Ar trebui sa fie verificate diplomele lor.
  • +1 (3 voturi)    
    NU (Marţi, 31 iulie 2018, 9:56)

    Adri70 [utilizator]

    cu golanii trebuie sa ne aliem in lupta (care este foarte serioasa) impotriva grupului infractional PSD. Rusine tuturor celor care sustin astfel de manifestari. Acest golan da, practic, "apa la moara" sustinatorilor PSD care acum au argumente sa arate cu degetul spre "ce fel de oameni" "lupta" impotriva PSD. Paradoxal (sau nu), prin aceasta manifestare a fost adus un mare plus de imagine PSD-ului.
  • 0 (2 voturi)    
    Jos comunistii! Jos militienii! Jos securistii! (Marţi, 31 iulie 2018, 10:51)

    I [utilizator]

    .
  • 0 (2 voturi)    
    dictatura (Marţi, 31 iulie 2018, 11:04)

    I [utilizator]

    acest incident este foarte important pentru ca el ne arata clar ca in Romania, sub psd, se traieste in dictatura. Multi tineri nu stiu asta pentru ca nu au ajuns sa testeze limitele sistemului. Deabia cand esti angajat, ai de platit taxe, ai copii si te lovesti de sistem: scoala, medic, primarie, politie etc. de-abia atunci iti dai seama ca nu am evoluat foarte mult de la comunisti incoace.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version