VIDEO Nou protest pro-Justitie in Piata Victoriei: Ei cu hotii, noi cu totii! Primii ajunsi au fost chiar liderii Opozitiei - Orban, Barna, Ciolos / Peste 15.000 de oameni au iesit in strada

de Victor Cozmei, Red. Stiri     HotNews.ro
Duminică, 10 decembrie 2017, 18:08 Actualitate | Esenţial


Piata Victoriei 10 decembrie 2017
Foto: Dan Mihai Balanescu
Peste 15.000 de oameni au participat, duminica seara, in Piata Victoriei din Bucuresti, la un nou protest fata de incercarile actualei puteri PSD-ALDE de a modifica legile Justitiei. Primii ajuns la protest au fost chiar liderii partidelor de opozitie, care anuntasera cu putin timp inainte, intr-o conferinta de presa comuna cu reprezentantii organizatiilor civice, ca vor iesi cu totii in strada: Ludovic Orban, Dan Barna, Dacian Ciolos. Protestul a durat in jur de 4 ore, timp in care s-a scandat "Hotii!", "Anticipate!", "Demisia!", "Ei cu hotii, noi cu totii!", "Justitie, nu coruptie!". La ora 21:00, protestatarii au cantat imnul si au aprins luminile telefoanelor. Manifestatii antiguvernamentale au avut loc si in mai multe orase din tara, dar si in diaspora.

Desfasurarea protestului:



___________________

21.30: In Piata Victoriei au mai ramas cateva sute de manifestanti. Politia se pregateste sa redeschida circulatia.

21.18: Circa 1.500 de oameni mai sunt acum in Piata Victoriei.

21.04: Manifestantii au aprins luminile telefoanelor pe durata intonarii imnului. Acum ei scandeaza "Demisia!" si "Justitie, nu coruptie!".



21.00: Protestatarii canta imnul "Desteapta-te romane!"

20.59: Se scandeaza "Anticipate!" si "Demisia!". In Piata mai sunt cateva mii de oameni.

20.51: Manifestantii scandeaza "Hotii!" sau "Romania, Romania". Multimea s-a mai rasfirat.



20.35: Vezi o colectie de pancarte amuzante afisate de protestatari in Capitala


20.17: Protest masiv in Sibiu: "Hotii cu mustata ne-au furat pe fata"

20.14: In Piata sunt aproape 15.000 de manifestanti



20.04: Vanzoleala mare in zona Calea Victoriei si in zona gurilor de metrou, e o continua miscare de du-te vino. Multe grupuri pleaca, in timp ce altele noi abia intra in Piata. Sunt circa 12.000 de manifestanti acum.

19.46: In acest moment sunt circa 10.000 de oameni in Piata Victoriei. Multimea e desfasurata pe o suprafata de circa 8.700 de mp, mai rasfirata pe margini, dar concentrata in mijlocul Pietei.



19.36: Atmosfera din Piata aduce aminte de cea de la protestele de la inceputul anului. Multi oameni cu copii, cu animale de companie, cu biciclete sau trotinete, lasere, lanterne, pancarte cu umor.



19.30: Mihai Sora (101 ani) e la protest in Iasi, pe un ger naprasnic. Acum doua saptamani protestase in strada la Alba Iulia

19.23: Peste 7.000 de manifestanti in Capitala - Vezi VIDEO live din Piata Victoriei


19.19: Sute de oameni la protest si in Iasi, pe un ger naprasnic. Lumea striga "Tariceanu si Dragnea ne-au vandut la Rusia!"

19.17: "Demisia!", "Hotii", "Uniti salvam toata Romania!", "Cuib de hoti si de mafioti!" - sunt scandarile care se aud acum in fata Guvernului





19.10: Si la Bistrita au iesit la protest circa 100 de oameni in Piata Petru Rares.

19.04: Aproximativ 5.000 de protestatari acum in Piata Victoriei din Capitala. "PSD, ciuma rosie!" - scandeaza ei.





19.02: Mii de clujeni s-au strans in centrul orasului si au plecat in mars. Ei protesteaza impotriva modificarii legilor Justitiei

18.52: A fost inchis traficul si dinspre Lascar Catargiu spre Mihalache. Peste 3.000 de manifestanti la aceasta ora



18.48: A fost blocat traficul dinspre bd. Kiseleff spre Calea Victoriei si dinspre Aviatorilor



18.43: Sunt peste 2.000 de oameni acum si fortele de ordine abia reusesc sa tina multimea departe de carosabil pentru a nu perturba traficul.

18.40: Jandarmii muta gardurile si largesc perimetrul. Numarul manifestantilor creste consistent de la un moment la altul. Grupuri mari vin dinspre metrou

18.35: Peste 1.000 de oameni manifesteaza la aceasta ora in fata Guvernului.

18.30: In Piata a aparut si un grup de tineri cu mai multe cruci, pe care sunt scrise marile probleme din sistemul de sanatate.



Sunt circa 800 de protestatari la aceasta ora si numarul lor creste. Se scandeaza "Ei cu hotii, noi cu totii!", "Justitie, nu coruptie!" ---- Vezi VIDEO live din Piata Victoriei


18.27: Protestul are loc sub deviza "Ei cu hotii, noi cu totii!".



18.14: Sunt deja 500 de  manifestanti, numarul lor creste de la un minut la altul. Se striga "Hotii, hotii!" si "Demisia!"

Multe dintre masinile care trec prin Piata claxoneaza in semn de sustinere.



18.07: Circa 300 de persoane la aceasta ora. Multi cu mesaje si pancarte pro justitie, multi cu steaguri tricolore. Jandarmii au inconjurat mijlocul pietei cu garduri. Unii protestatari poarta candele pe care inca nu le-au aprins



Printre primii ajunsi la protest sunt chiar liderii partidelor de opozitie, care au anuntat cu o ora in urma, intr-o conferinta de presa comuna cu reprezentantii organizatiilor civice, ca vor iesi cu totii in strada.
 
Astfel, in Piata sunt membri PNL - intre care seful partidului Ludovic Orban (in premiera prezent la protest) si Raluca Turcan, membri USR, inclusiv presedintele formatiunii Dan Barna, precum si cei de la Platforma Romania 100, fostul premier Dacian Ciolos, insotit de fostii ministri Vlad Voiculescu, Raluca Pruna, Dragos Pislaru.



****

Evenimentul creat pe Facebook de 11 organizatii civice este intitulat "Ei cu hotii, noi cu totii"

"Este inceputul dictaturii hotiei in Romania si e doar o chestiune de timp pana cand se vor decide dosare penale la partid, ca pe vremea Rodicai Stanoiu si a lui Adrian Nastase, furtul din banii nostri va redeveni norma acceptata si nepedepsita a comportamentului politic, iar hartuirea magistratilor independenti va fi un fapt cotidian. Noi toti vom continua sa saracim si sa traim intr-o tara fara spitale, fara scoli sau autostrazi, in care fiecare dintre noi este bataia de joc a unor autoritati publice abuzive, incompetente si corupte. (...) Haideti sa ne aparam dreptul la libertate si demnitate, drept atat de greu castigat. Masina de vot PSD, ALDE, UDMR continua sa ne macine libertatea, pe care noi avem datoria sa o aparam pentru noi si pentru copiii nostri", se arata pe pagina de Facebook a evenimentului.

Manifestatii antiguvernamentale sunt anuntate si la Alba Iulia (in fata prefecturii), Arad (la primarie), Bacau (in Piata Tricolorului), Baia Mare (in Piata Revolutiei), Bistrita (in fata prefecturii), Brasov (in fata prefecturii), Braila (la primarie), Constanta (in fata prefecturii), Craiova (in Piata Mihai Viteazu), Cluj (la Monumentul Memorandistilor), Galati (prefectura), Iasi (in Piata Unirii), Petrosani (la Casa de Cultura), Ploiesti, Oradea (in Parcul Titan), Ramnicu Valcea, Satu Mare (Palatul Justitiei), Suceava (prefectura), Targu Mures (prefectura) si Timisoara (in Piata Operei).

De asemenea, si romanii din diaspora si-au anuntat sustinerea pentru cei de la Bucuresti si din tara, organizand manifestatii asemanatoare si in Fribourg, Elvetia (Piata Georges-Python), Londra (in fata ambasadei romane), Milano (Consulat) si Paris (Place de la Republique).

Legea 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor a fost adoptata miercuri pe articole intr-o sedinta maraton care a durat peste 12 ore, votul final fiind insa amanat pentru ca PSD - ALDE - UDMR nu au reusit sa stranga suficienti deputati pentru a adopta actul normativ.


Citeste mai multe despre   
















15316 vizualizari

  • -57 (81 voturi)    
    Foarte bine, daca liderii opozitiei isi asuma (Duminică, 10 decembrie 2017, 18:45)

    xrogo [utilizator]

    aceste proteste, abia acum jandarmeria poate sa actioneze pentru ilegalitatea acestoer proteste si se poate indrepta impoteriva acestoe lideri!
    • -42 (56 voturi)    
      Shica Orban + barna din Ochi (Duminică, 10 decembrie 2017, 19:13)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Nu Reprezinta Strada! Punct
      • +19 (35 voturi)    
        Cu asa "lideri" (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:01)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        cine ai vrea s-o facă!
        Va dați sama "domnule" ca următoarele alegeri sunt pierdute de PSD-ALDE la o diferența ce nu va putea nici măcar sa fie contestata?
        • -19 (33 voturi)    
          Nu cred (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:23)

          iPig Pro [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

          Pentru ca va fi un absenteism mama-mama.
          • +13 (23 voturi)    
            si de unde concluzia asta? (Duminică, 10 decembrie 2017, 21:38)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui iPig Pro

            din ecuatii non-euclidiene?
            Sau va referiti la absenteism in randul votantilor PSD care si-au dat seama ca le-a fost trasa o mare teapa?
            • +11 (13 voturi)    
              Nu cred in absenteisul psd... (Luni, 11 decembrie 2017, 1:46)

              Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              ...poporul psd este un popor incolonat care-si urmeaza liderii pana in buza prapastiei in care se vor prabusi, poporul, nu si liderii sai care se vor da de-o parte in ultimul moment. Coloana "incolonata" va fi impinsa in prapastie de catre cei ce vin din spate si care nu vad nimic din ceea ce urmeaza sa se intample.
              Daca vrem cu adevarat sa avem o tara libera si democrata trebuie sa iesim masiv la alegeri sa votam cu o alianta. Oricare (excluzand alde psd), si mai ales cu liderul in care am putea avea incredere.
              • +5 (7 voturi)    
                excelenta descriere! (Luni, 11 decembrie 2017, 9:14)

                complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

                Exact:

                Coloana "incolonata" va fi impinsa in prapastie de catre cei ce vin din spate si care nu vad nimic din ceea ce urmeaza sa se intample.
                Ecalenta descriere a manifestarilor telespectatorilor latrinisti ...

                "trebuie sa iesim masiv la alegeri" - evident, dar incearaca TU sa ii convingi pe asta pe cei care au deviza "ma pish pe el de vot"!!!
              • +2 (4 voturi)    
                De acord cu tine, cu o observatie : (Luni, 11 decembrie 2017, 10:40)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

                ca sa acorzi o sansa inlaturarii PSD-ului de la putere, nu ai cum sa votezi cu orice alianta, "(excluzand alde psd)" ci doar cu "alianta celor trei" PNL, USR, Partidul lui Ciolos, (bineinteles daca aceasta se va realiza), pt ca alta sau alte aliante se vor face intre firimiturile excluse sau plecate din PSD-ALDE !
              • 0 (0 voturi)    
                corect (Luni, 11 decembrie 2017, 12:51)

                corbul109 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

                trebuie sa iesim si sa votam masiv, dar mai intai domnii care ne vor votul (si vorbesc de Ciolos ca sa nu fie dubii) ar trebui sa aiba oua si sa se inscrie pe liste. Daca nu stam acasa si filosofam daca PSD are sau nu legitimitate LOL
          • -19 (29 voturi)    
            Toti absentii vor vota cu USR ! Sigur ! (Duminică, 10 decembrie 2017, 22:07)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui iPig Pro

            Toti absentii vor vota cu USR ! Sigur !
            • +10 (16 voturi)    
              hehe (Luni, 11 decembrie 2017, 0:06)

              transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Sigur, e evident ca si Statul Perpendicular. Avantajul binomului UNJR - jurista Garbovan si femeia de serviciu, e ca de data asta PSD o sa fie votat de toti mortii de la 1600 incoace.
              • -3 (7 voturi)    
                Hmmm (Luni, 11 decembrie 2017, 2:39)

                Sah [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

                Asta cu ''mortii'' care au votat face parte din minciunile propagandei care au devenit un ''adevar''? Nu mai mintiti, nu exista la dosar nicio astfel de acuzatie!! O mana de tefelisti care nu voteaza vor sa conduca milioane de oameni care voteaza...tefelistii vor ''democratie'' stalinista!
              • -4 (8 voturi)    
                15000?? (Luni, 11 decembrie 2017, 7:06)

                Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

                Asta e tot ce pot PNL, USR și Cioloș la un loc în București să scoată? 15000? Sunteți pe ducă!
      • -10 (20 voturi)    
        pe scurt (Duminică, 10 decembrie 2017, 23:54)

        Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        alt prost scapat de chioara de masa in cap. te-a batut tactu cu plua in cap?
    • +16 (22 voturi)    
      sunt pe persoana fizica (Duminică, 10 decembrie 2017, 19:18)

      viorelvioleta [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      asa cum era si Ponta candva si toti radeau de el.
      • +34 (48 voturi)    
        Singura țară din zonă care rezistă ciumei roșii (Duminică, 10 decembrie 2017, 19:48)

        IisusVine [utilizator] i-a raspuns lui viorelvioleta

        Rusia are acum sprijin masiv in Serbia, Bulgaria, Turcia, Ungaria. Inclusiv tinerii susțin modelul de viață parazitar al sovieticilor. Să susții o țară fără industrie civilă, fără produse de piață și care e condusă de mafie e chiar sinucidere curată.
      • +5 (9 voturi)    
        Ponta,...olalala (Duminică, 10 decembrie 2017, 22:19)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui viorelvioleta

        Ala de a fost in Piata Universitatii...

        Doamna, nu aduceti idioti pe post de 'exemple'.
    • +12 (22 voturi)    
      Extra ! (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:14)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Tara arde si baba se piaptana ... ai inteles vreodata ceva serios in viata ta ?
    • +16 (22 voturi)    
      s-avem pardon (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:45)

      Fapte [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Nicaieri nu scrie ca, odata ce ai fost ales intr-o functie oarecare sau daca esti lider de partid nu mai ai dreptul sa protestezi. Pai asa, daca lu' Ciolos i se infunda chiuveta iar instalatorul ii ia banii dar nu i-o repara cum trebuie, Ciolos ar trebui sa taca din gura. Nastase si cu ai lui (sau, mai recent, Plesoianu) n-au iesit acum citiva ani la proteste in fata DNA-ului?
      Si, cel mai important, nu poti sa nu protestezi cind niste abjecti alesi cu 18% iti f*t viitorul tau si al tarii cind ei ar trebui sa duca tara inainte, nu conteaza ca esti sef de partid, de scara sau om simplu.
      Si, ca o nota personala: abtineti-va dracu' odata de la orice ati face: legi strimbe in Parlament sau comentarii idioate pe Hotnews ca lumea fierbe de draci. Abtineti-va sa mai turnati gaz pe foc ca ne aducem aminte ca ati ramas cu capetele intregi la Revolutie. Mai ho, ca v-au ajuns 30 de ani de infectie, n-ati invatat nimic de la Ceausescu??
      • +10 (14 voturi)    
        Exact, tara fierbe (Duminică, 10 decembrie 2017, 23:57)

        Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui Fapte

        Si daca vor trece legile justitiei va fi revolutie.
    • +9 (15 voturi)    
      Frica ti se baga-n oase! (Duminică, 10 decembrie 2017, 22:17)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Bai panarama PSD-ista. Acum, in sfarsit ne vom organiza mai bine. Se pregateste PSD filiala Jilava.....

      Ceilalti PSD-isti, cei care nu sunt penali, vor pretinde mai apoi ca vor fost si ei mari luptatori pentru justitie.

      Asa-i modelul rahatilor din PSD.

      Apropo, ia zi matale, esti si tu un mare regalist PSD-istic?
    • +5 (9 voturi)    
      ba (Duminică, 10 decembrie 2017, 23:58)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      nu te saturi sa-ti spuna lumea ca esti cretin? banuiesc mama ta se bucura ca esti catalogat astfel. si-a dat acosdul sa ai internet in salon la socola?
    • +3 (5 voturi)    
      dreptul... (Luni, 11 decembrie 2017, 9:20)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      la protesc este garantat prin constitutie comunistule!
    • +1 (1 vot)    
      Iotete, pana acum infierai cu manie proletara ONG (Luni, 11 decembrie 2017, 11:31)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      care chemau oamenii la proteste, intrebai de autorizatii pt mitinguri, clamai ilegalitatea lor si certai jaandarmii pt ca sunt pasivi desi au la indemana toate posibilitatile legale pt a interveni, etc !

      Dar nu-ti placeau "clientii" !

      Acuma zici tu ca au aparut persoanele potrivite ca sa se ia masuri !!!

      PS HA-HA-HA !
  • +42 (56 voturi)    
    Basescu zicea ca cei 322 fac legi (Duminică, 10 decembrie 2017, 18:50)

    soundtrack [utilizator]

    pentru infractori chiar de la prima suspendare.
    Cand a condamnat comunismul, n-ati iesit sa-l sustineti. Poate lucrurile evoluau altfel, dar cu 80% securisti si delatori din totalul populatiei nu cred ca se rezolva ceva.
    Punctul 8 al Proclamatiei de la Timisoara si legea lustratiei mai puteau domoli din avantul hotilor.
    • -40 (52 voturi)    
      Esti tot o contradictie... (Duminică, 10 decembrie 2017, 19:06)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

      Cum dracu sa sustii legea lustratiei si un comunist sadea precum Traian Basescu?
      • +22 (32 voturi)    
        Amice (Duminică, 10 decembrie 2017, 19:24)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Unde scrie ceva de Piratul Basescu in comentariul care il infierezi?
        • +26 (34 voturi)    
          Nu-l lua in serios (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:14)

          tarantella [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          E o metoda veche de manipulare, cunoscuta ca "metoda contaminarii negative".

          Basescu sustine legea lustratiei.
          si
          Soundtrack sustine legea lustratiei.

          Rezulta (in mintea unora mai saraci cu duhul) ca:
          - soundtrack il sustine pe Basescu.
          - legea lustratiei e rea, pentru ca e sustinuta de Basescu, care e rau;
          • +1 (7 voturi)    
            Ai mai uitat sa zici (Duminică, 10 decembrie 2017, 21:41)

            Keiiil [utilizator] i-a raspuns lui tarantella

            resulta ca tot anturajul lui soundtrack e basist , securist si tradator de tara
        • -10 (20 voturi)    
          Doh! (Duminică, 10 decembrie 2017, 21:38)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Stiu ca la varsta matale e greu sa citest dar comentariul are un subiect.

          "Basescu zicea ca cei 322 fac legi ..."

          Nu infierez nici un comentariu. Constat doar contradictia.
      • -22 (34 voturi)    
        Marinarul e infractor înainte de a fi comunist (Duminică, 10 decembrie 2017, 19:52)

        IisusVine [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Vedeți cine a picat de țap ispășitor in Flota, pe unde sta el bine mersi și ce porcării face acum printr-un paradis fiscal. O căutare pe Google arată tot. Virgil îl cheamă.
        • +23 (29 voturi)    
          Da, arata ca Vodcaroiu a semnat (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:12)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui IisusVine

          Si coordinat operatiunea, marinaru a trebuit sa se execute doar.
          • -19 (23 voturi)    
            Ce-i aia "coordinat"? (Duminică, 10 decembrie 2017, 22:09)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

            Ce-i aia "coordinat"?
            • +12 (18 voturi)    
              Coordinate, typo din iphone dictionary (Duminică, 10 decembrie 2017, 23:51)

              Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Ar trebui sa stii, dupa look!!!
              • -14 (18 voturi)    
                Nu draga, e analfabetism (Luni, 11 decembrie 2017, 1:06)

                newlook [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

                Nu draga, e analfabetism

                Daca era autocorectie, era "coordinate", asa iti da .

                "Coordinat"-ul tau e prostie pura, romaneasca, ardeleana, analfabetism varuit cu engleza de balta. Precum majoritatea tefelistilor prosti da' fuduli: "ai trendul sa atingi targetul".
                • +12 (16 voturi)    
                  So, you don’t know what a typo is (Luni, 11 decembrie 2017, 2:25)

                  Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                  Typo-ul meu consta ca am vrut sa sterg tot cuvantul si sa il inlocuiesc cu coordonat....dar am sters doar ulima litera si in graba nu am verified.
                  PS: exista goagal, de ce nu te informezi daca nu intelegi un cuvant in English???
        • +8 (14 voturi)    
          Bai, opreste-te (Duminică, 10 decembrie 2017, 22:22)

          Sani [utilizator] i-a raspuns lui IisusVine

          Nu doar Basescu a semnat documentul....era un prim-ministru, un presedinte,....PSD-ul urmeaza acelasi model pentru Alzheimerii votaci.

          Nu-i bai, v-a ajuns blestemul:
          Ati devenit chiar mai prosti decat votacii vostrii!

          Apropo, asteptam milionul de dinti...lipsa.
          Problema este ca vom crede ca aduceti la proteste pro-PSD doar imigranti...cand colo sunt tigani autohtoni!
      • +21 (29 voturi)    
        Trebuia sa-ti iei un nickname (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:11)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        cu denumire de firma de tigari rusesti sau de gubernie ca oricum stim ce esti.
        Legea lustratiei era o obligatie a acestei natii greu incercate, dar s-au gasit oribilele caractere de securisti care au manipulat la greu pentru a pune mana pe resursele tarii asa cum au facut oligarhii tai in Rusia. Sa fereasca sfantul cand sarantocul si prostanul se vad in pozitii mai inalte! Adica mujicul si caviarul!
        • +9 (11 voturi)    
          Pai Porcalan si cu Daeia is etalon (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:38)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

          De prostalani ajunsi la putere....se comporta de parca ar fi gods, si nu numai. Psd in general, cu mici exceptii, a ajuns un partid de urangutani.
        • -8 (16 voturi)    
          Asa si? (Duminică, 10 decembrie 2017, 21:39)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

          Si daca nu s-a infaptuit cu legea lustratiei v-ati gandit sa votati un securist comunist ca presedinte? Antonescu, de exemplu, care avea plete in 1989 va statea in gat.
          • +8 (12 voturi)    
            Antonescu e prost (Duminică, 10 decembrie 2017, 23:53)

            Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

            A lucrat doar la stat pe pile, nu poti vota cu unul care mai e si fanul criminalului Che Guevara
  • +20 (28 voturi)    
    de la fata locului! (Duminică, 10 decembrie 2017, 19:54)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Asa da. Ce-ar fi daca PNL +USR + Platforma sa faca o alianta cu care sa mergem in alegeri de presedinte si parlamentare? Numai asa se va putea invinge PSD.
    Vor avea leaderii intelepciunea de a avea orgolii si vanitati mai mici, fiindca o cere interesul national?
    • +21 (29 voturi)    
      Ce-ar fi sa iese românii la vot? (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:08)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Am scapa de pleava numita UDMR, cu mafiotul Marton Arpad si ceilalti HOTI...
      • +21 (27 voturi)    
        udmr ar trebui scos din parlament! (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:16)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        E ilegal sa admiti partide create pe criteriu etnic! Daca protesta lumea si se gasea o casa de avocatura sau avocatul poporului sa duca aceasta chestiune la CCR, poate ca scapam de o parte din ei, se numeau altfel si nu mai ajungeau cu hoarda in parlament.
        Nici acum nu e tarziu!!
    • +7 (9 voturi)    
      PNL? (Duminică, 10 decembrie 2017, 21:30)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Ce sa caute PNL alaturi de USR si Ciolos? Poate doar pe post de Cal Troian, la asta da, se pricep.
      Si chiar nu stiu de ce il pun cei de la Hotnews in randurile opozitiei, ba inca pe primul loc.
    • -8 (18 voturi)    
      Gresit (Duminică, 10 decembrie 2017, 21:53)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Conceptie total gresita.
      Pana una alta cei care sunt acum la putere si conduc tara sunt acolo pentru ca si-au castigat acest drept in mod democratic.
      Voi acum daca nu va convine de fata lor este problema voastra, dar incalcati pricipiul democratiei al majoritatii.
      Protestele n-au nicio legatura cu vreo cauza obiectiva.
      La fel ar trebui sa faca si ceilalti carora nu le va place de fata celor pe care-i veti pune voi cu forta??
      Si unde dracu ne ducem?
      Daca voi ii veti pune pe astia cu forta, fiti siguri ca ceilalti care i-au votat pe cei de acum vor iesi si ei in strada sa-i dea jos, pentru ca nu faceti altceva decat sa introduceti vrajba si ura in poporul asta!
      Si ne ducem la dracu din cauza asta!!
      • 0 (4 voturi)    
        Uau (Luni, 11 decembrie 2017, 7:51)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Omule, noi nu vrem ca p$d-ul să nu conducă. Au fost votați, asta e. Dar pentru informarea ta, faptul că au fost votați nu le dă draptul să facă absolut orice! Și noi avem deci dreptul să le spunem că ceea ce încearcă acum (eliminând cu nesimțire orice principii democratice) nu ne convine. E dreptul nostru. Și asta face parte din democrație, get it?
        Sau cumva p$d-ul avea distrugerea justiției sau scoaterea pușcăriașilor de la răcoare în programul de guvernare? Ai votat tu asta?
  • +4 (10 voturi)    
    psd+alde+udmr... (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:27)

    mar-vas [utilizator]

    daca aveti incredere in sustinerea masiva a populatiei..faceti un referendum in care sa pueti in balanta modificarile dorite de voi vs dizolvarea si disparitia voastra de pe scena politica!! ce ziceti va bagati? si mai usor cu piosica reprezentativitatii popular pe scari?!
    vedeti cati sustinatori au reusit sa stringa holguta si hahalerele ei in cetatea banilor (nu lovele, bre!)
    si aia strinsi cu convocatorul din randul femeilor, vaduvelor,pensionarilor, si cica dee rasul curcilor sa-l comemoreze pe asta, cum ii spune ...aaa....regele Mihai, ala pe care tatucul ilici il alunga cu girofarul pe soselele patriei!!
    Nu va ajunge ca tovarasa bmargot si duda consoartaau distrus si bruma de credibilitate pe care o mai avea casa regala?!
    ilici,petre roman, vacaroiu, nastase, serban nicolae, fifi, fularel, melescanov,iordache...... toti monarhisti unu si unu
  • +4 (14 voturi)    
    se poate convoca un referendum... (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:42)

    mar-vas [utilizator]

    pentru consultarea populara privind modificarile legilor justitiei?
    dar pentru nerespectarea promisiunilor din campania electorala?
    dar pentru scoaterea in afara legii a partidelor care actioneaza contra intereselor natiunii?!
    care sunt mijloacele prin care se poate ajunge la anticipate?
    ce poate face presedintele ales de un numar semnificativ mai mare decat alianta malefica pentru a stopa atacurile sustinute la starea de normalitate a acestei natiuni ??
  • +7 (17 voturi)    
    Pe ei pe mama lor! (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:44)

    tudorLeo [utilizator]

    Hai baieti si fete, haideti ca putem!
    Jos coruptii!
  • +9 (15 voturi)    
    Democratia (Duminică, 10 decembrie 2017, 21:03)

    Rafaila [utilizator]

    Ei, bine, romanii sint pregatiti pentru democratie. Iar democratiea incepe din strada. Din spatiul public. Cu bine,Rusia, vom mai auzi de matale - si va fi.
  • +8 (14 voturi)    
    Eliminatia mafia (Duminică, 10 decembrie 2017, 21:04)

    NituCt [utilizator]

    Eliminatia mafia, si nu uitati nici de progeniturile lor. Neam de neamul lor sa nu mai existe, si nici urma ca au fost vreodata pe acest pamant.
  • +6 (16 voturi)    
    Sustinatori de CORUPTIE ameninta Siguranta Nationa (Duminică, 10 decembrie 2017, 21:38)

    Defense [utilizator]

    Poporul Roman este sub ATAC - Patrioti sa aduna ca sa apere Tara ! Dictatura Coruptiei PSD/ALDE-PCR-KGB se instaleaza incet da sigur . Strategia pe linia de Legii cu o majoritate in Parlament si control la CCR -Ministru Justitiei -Parlament -CCR a fost conceputa de KGB -astfel descompune(submineaza) Russia incet da sigur Statul de Drept -Democratia consolidata -Lupta Anti Coruptie si prin asta Siguranta Nationala (NATO-UE in flancul Sud-Est) a Romaniei .
  • -15 (31 voturi)    
    Manipulare (Duminică, 10 decembrie 2017, 21:47)

    Unforgiven [utilizator]

    Poate vreti sa mai terminati odata cu manipularea asta.
    Protestele n-au nicio legatura cu vreo problema care ar fi in justitie.
    Schimbarea legilor justitiei este absolut necesara, iar protestele au legatura doar cu manipularea care a idiotizat pe cei care protesteaza, de fapt protestele sunt pur politice, sentimentale.
    Argumentele obiective lipsesc cu desavarsire.
    • +3 (13 voturi)    
      Zau? (Luni, 11 decembrie 2017, 0:04)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      Si atunci cum explici faptul ca judecatorii nu vor mai fi independenti, cat vor fi direct sub carma ministrului justitiei, faptul ca pot fi intimidati de o noua entitate creata ca sa-i haituiasca si care va fi controlata politic, faptul ca presedintele nu va mai putea numii procurori etc.
      La asta adaug faptul ca PSD, ALDE si UDMR au depenalizat partial conflictul de interese, si urmeaza sa spele toate conflictele de interese din trecut prin revizuirea legii ANI. La asta se mai adauga dezbaterea legii de diminuare a parcurilor nationale, unde se vor putea efectua lucrari miniere, chiar si in zone strict protejate. La asta mai adaugati restauratia din sanatate, unde acum directorii de spitale sunt numiti pe criterii politice etc. etc. Intregul an de guvernare PSD, ALDE, UDMR a fost un dezastru.
      • +2 (4 voturi)    
        Gresit (Luni, 11 decembrie 2017, 10:08)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

        In Franta judecatorii sunt sub carma ministrului justitiei si nu le mai este afectata independent.
        La noi este afectata (sau va fi) pentru ca asa zice propaganda mincinoasa.
        Argumentele cum ca Franta are o alta constitutie n-are legatura cu incompatibilitatea independentei judecatorilor in cazul tarii noastre, pentru ca independenta este aceeasi peste tot.
        Adica daca intr-o tara eu il pun pe X sa faca ceva, atunci asta este subordonare, care va fi acelasi lucru in orice alt stat.
        De altfel, trecerea la Ministerul Justitiei era doar una din variante, alta fiind ca sa fie la CSM sau sa nu fie la nimeni.
        Daca presedintele nu va mai putea numi procurori este foarte bine, pentru ca presedintele este factor politic!!!
        Nu ati mai fi plans voi ca presedintele nu mai poate numi pe x sau pe y daca presedintele ar fi fost cineva de la PSD, ba din contra, ati fi multumit celor care faceau modificarile.
        Conflictul de interese este total gresit, adica daca eu l-am cunoscut vreodata in viata mea pe Y din relatii comerciale, atunci nu mai am voie sa mai fac orice alta lucrare cu el.
        Pe bune?
        La fel si cu abuzul in serviciu, definitia este gresita si vezi ce a spus Comisia de la Venetia de abuzul in serviciu.
        Dar voi vreti ca toate aceste nereguli sa ramana asa, pentru ca asa spun mincinosii de la #rezist, coruptia ucide etc.
    • -1 (3 voturi)    
      Sau poate (Luni, 11 decembrie 2017, 7:55)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      Sau poate ești manipulat tu să crezi că totul e ok cu legile astea. Dacă ești de bună-credință, îți sugerez să te informezi din mai multe surse, care nu provin din același grup de presă... Dacă...
    • -2 (4 voturi)    
      esti de pe alta planeta.... (Luni, 11 decembrie 2017, 9:23)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      protestele AU legatura cu justitia...
      asta e singuru target al psd de cand au castigat alegerile... restu sunt secundare...

      legile justitiei trebuie imbunatatite, dar nu de o adunatura de condamnati si urmariti penal!

      citeste modificarile aduse, GANDESTE cu creierasul TAU! si o sa intelegi ca acele legi NU ajuta justitia!

      argumentele sunt cu duiumul, doar ca nu vrei sa le vezi... de asemenea nu e protest manipulat politic decat daca te uiti la a3 si ii crezi...

      judecatorii nu o sa mai fie independenti, procurorii la fel... totul o sa fie sub control politic... crezi ca e bine?!
      • +1 (1 vot)    
        Pe bune? (Luni, 11 decembrie 2017, 13:24)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Spui ca legile justitiei trebuie imbunatatite, dar nu o adunatura de condamnati si urmariti penal!
        Iti dai seama ca aceasta gandire te va conduce la concluzii gresite, pentru ca in conceptia ta, chiar acum cu acest guvern nu se pot modifica legile justitiei, pentru ca ei nu au voie fiindca sunt condamnati penal.
        Ok, pai atunci singura ta solutie este sa-i dai jos, pentru ca ei oricum vor ramane condamnati penal.
        Deci ideea e ca la momentul actual nu se pot modifica legile justitiei pentru ca nu vreti voi, chiar daca acest lucru este necesar.
        Adica contradictie totala.
        Bravo!
        Protestele n-au legatura cu justitia, ci ele sunt sentimentale si lipsite de orice argument obiectiv.
  • -15 (25 voturi)    
    Puțini, domnule... (Duminică, 10 decembrie 2017, 22:01)

    Nyk1 [utilizator]

    În ianuarie erau de 10 ori mai mulți la proteste, vreo 150000.

    Poate că oamenii și-au mai dat seama de inutilitatea protestelor și de faptul că așa este în democrație, că majoritatea românilor au votat pentru PSD cu premeditare, știind foarte bine că sunt hoți?

    Dacă vreți să schimbați ceva, concentrați-vă energiile pentru alegerile din 2020. Dar parcă văd că și atunci veți merge la concertul Maroon 5 în loc să votați.
    • +3 (11 voturi)    
      Dar stai (Luni, 11 decembrie 2017, 0:10)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Iar minti??? Nu erau 150.000, erau doar 25 de mii. Au demonstart Gadia si Badia la antena3 cu formule matematice. Cauta la voi in arhiva si nu mai dezinforma!!!
    • +7 (13 voturi)    
      Care democratie ca e heghemonie, psd (Luni, 11 decembrie 2017, 1:18)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Da, ati fost alesi dar asta nu inseamna ca puteti face orice....intelegi care e diferenta??? A fost ales psd si voi ati pus numai alcoolici, prosti si nebuni in guvern. TU chiar crezi ca prostii pot face ceva bun??? Watch Idiocracy, ca fimul pare sa iti fie foarte actual, tie.
    • +1 (1 vot)    
      nu... (Luni, 11 decembrie 2017, 9:25)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      doar ca unii au plecat din tara, unii se pregatesc sa plece (stiu cazuri in amberle situatii)
      altii mai au si de munca si nu pot sta zi de zi in piata
      pe langa asta era si f frig si nu se putea sta cu orele...

      ceea ce tu nu intelegi este ca votul nu este "liber sa faci ce vrei 4 ani de zile" !
  • -11 (27 voturi)    
    Poza minutul 19:46 (Duminică, 10 decembrie 2017, 22:35)

    Raduvic [utilizator]

    Acum fara sa se supere nimeni, uitati-va la poza aferentă minutului 19:46 , cat ocupa din piață, azi sunt 10.000 oameni. Dacă mărim suprafata de 4 ori , cu toate că nu permite spațiul , se fac maxim 40.000-50
    000 oameni. Unde au încăput restul de 2 3 4 sute de mii de oameni?
    • +1 (17 voturi)    
      ezistă o explicație (Luni, 11 decembrie 2017, 0:53)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Raduvic

      În februarie era mai frig și s-au condensat.
      • +8 (12 voturi)    
        Vezi ca esti prost?!!! (Luni, 11 decembrie 2017, 2:21)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        La frig ar fi o impachetare mai buna datorita contractarii....dar nah, tie ti s-a condensat lichidul cefalorahidian, e de inteles.
  • -6 (22 voturi)    
    #nextlevel? (Duminică, 10 decembrie 2017, 22:55)

    Fadds [utilizator]

    Cum ramane cu #nextlevel, cu "venim peste voi"? I-ati scos pe aia din Parlament? A, erau doar cativa paznici in cladire si de aia nu ati facut absolut #nimic, din nou. Nu cred ca am mai vazut proteste asa plictisitoare in toata Europa, si pensionarii care ieseau pt A3 aveau cojones mai mari.
    • +1 (1 vot)    
      nope... (Luni, 11 decembrie 2017, 9:25)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

      dfoar se vor proteste pasnice si civilizate...
      da e ceva ce, din pacate, multi romani nu inteleg...
  • -7 (27 voturi)    
    Hmmm (Duminică, 10 decembrie 2017, 23:01)

    Sah [utilizator]

    Aceleasi poze, de aproape...de unde nu poti sa-ti dai seama daca sunt 400 sau 5000 de oameni! :) Aceeasi regie, aceiasi pozari, aceleasi minciuni care prind bine la tefelistii care nu citesc...pleonasm, desigur! :)) Sabloane puerile de copii de scoala primara, lozinci infantile...cam la asta se reduce ''protestul''!!
    • +2 (12 voturi)    
      hehe (Luni, 11 decembrie 2017, 0:11)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Iar ai adormit sorbind antenatrei?
    • -1 (3 voturi)    
      ai descris PERFECT.... (Luni, 11 decembrie 2017, 9:26)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      stirile a3!

      daca ai gandi cu capsoru propriu ai realiza asta!
    • +2 (4 voturi)    
      Vorbesti de funie in casa spanzuratului ? (Luni, 11 decembrie 2017, 10:27)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Filma ieri Latrina 3 la Craiova doar de la nivelul solului si doar primul rand de manifestanti pesedisti, ca sa le iasa cei 8000 anuntati ulterior !

      PS Daca dai mute, uneori chiar poti privi postul asta. Pana cand iti apar in cadru "vedetele" !
  • +9 (11 voturi)    
    Implicare nu vorbe (Luni, 11 decembrie 2017, 0:04)

    ilmoed [utilizator]

    Toti cei ce nu au fost in piata fara un motiv foarte solid nu au de ce sa comenteze aici.Am fost zece mii din doua milioane..Un prieten al carui frate a fost omorat la revolutie-singurul frare-spunea ca astia ne omoara usor usor si speranta.
  • 0 (2 voturi)    
    Si asa se termina (Luni, 11 decembrie 2017, 6:10)

    andipetre [utilizator]

    Cu asta e gata.
  • 0 (2 voturi)    
    Trezirea tinerilor? (Luni, 11 decembrie 2017, 7:39)

    c.radu [utilizator]

    Sper că, măcar acum, generația tânără a înțeles ce consecințe are absența de la vot și că actuala clasă politică n-ar fi putut ajunge la butoane dacă cei tineri ar fi pus ștampila pe buletinul de vot. Chiar dacă mai avem de suportat trei ani, am totuși speranța că de acum balanța se va schimba și că, în sfârșit, după 30 de ani de la Revoluție, vor fi măturați politicienii cu mentalitate coruptă.
  • 0 (4 voturi)    
    mda (Luni, 11 decembrie 2017, 8:35)

    SoulSearcher [utilizator]

    mare noroc au astia de la guvern ca protestatarii au joburi si trebuie sa mai si munceasca ca sa traiasca... si trebuie sa elibereze piata

    altfel daca erau simpatizanti PSD stateau acolo cateva saptamani bune, si asa acasa n-ar avea ce face, n`ar avea bani de incalzire sau de mancare


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version