In decembrie intra in vigoare noul Mers al trenurilor: Trenurile Intercity, InterRegio si Regio inlocuiesc Personalul, Rapidul si Acceleratul

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 23 noiembrie 2011, 16:42 Actualitate | Esenţial


Noul Mers al Trenurilor 2011-2012 va intra in vigoare la data de 11 decembrie 2011 si va fi valabil pana la 8 decembrie 2012, informeaza CFR Calatori, intr-un comunicat. "Din necesitatea alinierii transportului feroviar de calatori la normele legislatiei europene in domeniu, actualele ranguri de trenuri de calatori vor fi structurate, de la data de 11.12.2011, in functie de serviciile oferite, in trei noi categorii:  Intercity (IC),  InterRegio (IR) si Regio (R)", anunta compania.

Pe reteaua CFR, in noul plan de mers 2011/2012, vor circula cele trei categorii de trenuri, atat in trafic international (70 trenuri internationale - 40 InterRegio, 4 Intercity si 26 Regio), cat si in trafic local (1336 de trenuri - 28 Intercity, 198 InterRegio si 1110 Regio).

CFR Calatori anunta ca se vor realiza noi legaturi directe cu trenuri InterRegio, intre: Bucuresti - Bistrita, Bucuresti - Targu Mures, Bucuresti - Sibiu, Craiova - Brasov, Brasov - Sibiu, Bucuresti - Timisoara, Satu Mare - Constanta, Constanta - Brasov.

Compania promite pastrarea tarifului la trenurile Intercity si Regio (fostele Intercity-uri si Personale) si practicarea unui tarif intermediar pentru trenurile de tip InterRegio, intre tariful celor doua ranguri de tren Accelerat si Rapid (cu circa 22% mai putin decat la Rapid si cu circa 12% mai mare decat cel de la Accelerat).



CFR Calatori anunta ca se vor mentine ofertele comerciale existente, prin care se acorda reduceri la transportul feroviar:
  • Minigrup 2 - 5 - este destinata celor calatoresc in grupuri mici (de 2 - 5 persoane) si este valabila in toate zilele saptamanii, mai putin in zilele de vineri si duminica, cu reduceri intre 10% si 25%.
  •  "Cartea VSD" (vineri, sambata, duminica) valabila in week-end, cu reduceri intre 25% si 60%.
  • Calatoria dus-intors - cu o reducere de 10%.
  • Reducere intre 5% si 13%, la cumpararea cu anticipatie.
  • Reducere intre 15% si 35%, la abonamentul 5, 10, 15 zile .
  • Reducere de 50% la abonamentele lunare si saptamanale.
  • Reducere 50% pentru copii intre 5 si 10 ani si gratuit pentru copiii cu varste de pana la 5 ani.
  • Reducere 50% pentru grupurile formate din cel putin 20 copii sau elevi, inclusiv personal didactic, medico-sanitar, administrativ insotitor (maxim o persoana la 10 copii).
  • Reducere 25% la trarif la tren Regio pentru grupuri compuse din cel putin 30 de persoane.


Citeste mai multe despre   
















5308 vizualizari

  • +13 (15 voturi)    
    pretul??? (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 16:52)

    umoristu [anonim]

    Schimbati "fetele", nu paturile daca nu merge bine tractirul.
    Oricum le-ati denumi...sunteti prea scumpi si aiurea...
    ex>
    tren SNCFR de stat - Cj-oradea - 56 lei - 2 h 40 min.
    tren privat - Cj-Oradea - 17 lei - 2 h 40 de min!!!
    rezolvati ecuatia ASTA si apoi redenumiti trenurile cum vreti!
    sau inchideti naibii CFR-ul...ca is prea multi directori si bagatori in seama...si il ducem CFR-ul asta in spate prin buget ca fraierii...
    • -5 (9 voturi)    
      :) (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 17:14)

      alex [anonim] i-a raspuns lui umoristu

      Pe tine te intereseaza ca mergi cu CFR sau privat?

      Daca ei alea tarife vor sa le aiba...

      PS: oricum e bine ca de ex Buc-Brasov e acum 2h 30min...mult mai bine decat cu masina.
  • +7 (7 voturi)    
    ??? (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 17:03)

    eugen [anonim]

    Fratilor de la CFR !, daca o casa de toleranta cu merge, nu se schimba paturile ......
    • 0 (0 voturi)    
      mai sunt trenuri de introdus (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 22:14)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui eugen

      Eu nu am mai fost cu trenul de cateva luni, dar voi incerca sa vad ce s-a mai schimbat la trenuri din luna decembrie. Sper sa imi placa calatoria cu trenul.
  • +1 (3 voturi)    
    denumiri europene la prostii romanesti (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 17:30)

    cfr-istu din vest [anonim]

    In restul Europei aceste denumiri de trenuri au sens:
    1. Inter City (IC) - trenuri de parcurs mediu/lung cu opriri in marile orase
    2. Inter Regio (IR) - trenuri de parcurs mediu (intre 2 regiuni adicente) cu opriri in statiile importante
    3. Regio (R) - trenuri de parcurs scurt/mediu in interiorul unei regiuni cu opriri in toate statiile de pe parcurs.
    • +4 (4 voturi)    
      denumiri europene la prostii romanesti -continuare (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 17:50)

      cfr-istu din vest [anonim] i-a raspuns lui cfr-istu din vest

      in vest au fost definite astfel pentru a se adresa mai bine necesitatilor publicului si pentru a fi mai eficient transportul.
      E o idiotenie sa mergi cu un Regio (adica mers de personal) de la Bucuresti la Arad.
      Diferenta majora este ca in vest se taxeaza cu acelasi pret pe distanta si nu pe tipul trenului. De exemplu daca vrei sa mergi de la Buftea la Arad iei un Regio pana la Ploiesti si schimbi cu Inter City pana la Arad. Pretul este dat fix de distanta parcursa. Este mai scump doar daca calatoresti la clasa 1.
      In general trenurie Regio se adreseaza celor care au necesitati de deplasare scurte (navetistii in denumire romaneasca).
      • +1 (1 vot)    
        denumiri europene la prostii romanesti -continuare (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 18:01)

        cfr-istu din vest [anonim] i-a raspuns lui cfr-istu din vest

        continuare 2
        Calcul de eficienta:
        - un tren Regio merge pe distanta Bucuresti - Ploiesti cu opriri in toate statiile. Cate atfel de curse poti asigura pe zi cu 2 garnituri de tren?
        - un tren Regio merge pe distanta Bucuresti - Arad cu opriri in toate statiile. Cate astfel de curse poti asigura pe zi cu 2 garnituri de tren?
        Unde este logica ca o cursa Bucuresti - Arad pe calea ferata sa fie mai scumpa daca e mai rapida decat daca e mai lenta? De ce ai plati mai putin, doar ca sa ajungi mai lent?
        In vest trenurile Regio sunt de cele mai multe ori private. O companie locala este mult mai eficienta in a asigura o cursa scurta din 15 in 15 minute decat poate fi o companie nationala.
  • +7 (7 voturi)    
    Mare branza (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 17:39)

    george [anonim]

    Astia au facut exact ca aia care au dacii o mie trei sute si ceva si au pus embleme de bmw-uri.
  • -6 (10 voturi)    
    da domne! (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 17:39)

    Scanteia tineretului [anonim]

    Iata ce modernizare ampla face regimul Basescu - Udrea! Sa mai spuna romanii ca turco-tatarii nu fac nimic pt ei...
  • +6 (6 voturi)    
    Vremuri (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 18:22)

    Dacia [anonim]

    Pe vremea lui Ceausescu rapidul facea 2 h si 30 min intre Buc si Bv. Vad ca acum face la fel dupa investitii mari. Pana la urma s au bagat atatia bani ca sa revenim la ce era in anul 1989. O alta problema este cadenta trenurilor. Pe ruta Buc Bv in intervalul orar 20:40-06:35 nu este nici o legatura ceea ce in opinia mea este inadmisibil. In comunism ultima legatura pe ruta sus mentionata era la 00:30.S-a tot spus prin presa ca noile sine vor permite viteze de 160 km/h. Dar vazand timpi trag concluzia ca tot cu 120 se cricula Oricum e bine ca faci doar 2 h si 30 min pana la Buc.
  • 0 (0 voturi)    
    Ar fi mai multe de schimbat (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 20:33)

    valeulenii de campie [anonim]

    In primul rand, trenurile ar trebui sa circule prin capitala, nu sa se infunde. Dar daca s-ar desfiinta Halta de Nord, ce ar mai avea de traversat maretul viaduct de la Basarab?
    Referitor la "inlocuiri", sunt inlocuite si cele anulate?
  • 0 (0 voturi)    
    Sugestie (Joi, 24 noiembrie 2011, 6:01)

    Dorel [anonim]

    In noul mers al trenurilor sa se treaca doar ora de plecare de la cap de linie. In rest sa puna timpul de ajungere estimativ ( 1-2-3) ore. Pentru ca niciodata nu se respecta orarul!
  • +1 (1 vot)    
    :( (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:58)

    runa [anonim]

    nu mai trece acceleratu ca in poezie :((


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version