Cine plateste pentru imperiile marcilor?

de     AutoNews.ro
Joi, 25 mai 2006, 0:00



Subsidiarele BMW si Mercedes-Benz se remarca usor cand calatoresti prin Berlin, Hamburg sau Munichen. Centrele de desfacere Mercedes-Benz, in special, s-au dezvoltat in cladiri masive. "Palatele" Mercedes sunt cladiri cu multiple etaje, adevarate cutii de sticla cu sedan-uri luxoase si masini sport plasate la fiecare nivel.

Aceste sedii reprezinta brand-ul si fac mai mult decat sa vanda masini. Demonstratii de hiking, competitii si concerte sunt doar cateva dintre activitatile care se tin acolo. Insa aceste show-room-uri nu aduc profit. Bilanturile companiilor demonstreaza ca aproape toate centrele de acest gen pierd bani in fiecare an.

De asemenea sunt afectati si dealerii. Dealerii BMW se reclama faptul ca clientii lor solicita discount-uri asemanatoare cu cele oferite de subsidiarele de vanzari ale marcii. Un dealer ori ofera discount-ul cerut de client ori il pierde.

Nu este de mirare ca Mercedes si BMW, brand-urile de lux cu cea mai densa retea de filiale de vanzari, au cele mai putin profitabile retele de franciza. In loc sa-si ajute dealerii sa-si indeplineasca planurile, producatorii auto ii obliga sa implemnteze standarde pe care nu si le permit.

In loc sa investeasca in relatiile cu clientii, dealerii sunt obligati de producatori sa-si investeasca banii in sticla si otel, pentru a imita megalomania sediilor centrale. Insa clientii sunt cei care pierd cel mai mult din acesta afacere.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


79 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by