Potrivit unui studiu realizat pe conso.ro, unul dintre primele carduri cobranded a fost lansat de Raiffeisen in colaborare cu Vodafone. Clientii care folosesc acest card pentru plati la comercianti primesc automat puncte de loialitate.

La prima utilizare, cardul aduce din start 500 de puncte, iar apoi, la fiecare 10 lei cheltuiti, clientul acumuleaza cate 5 puncte. Acestea pot fi folosite pentru a cumpara mobile subventionate de la Vodafone, pentru a plati minute de convorbiri, reduceri la abonamente, extraoptiuni si alte produse.

Bilete de avion gratuite si reduceri la cumparaturi

Amatorii de calatorii cu avionul pot apela la cardul emis de Bancpost si Tarom, care ofera utilizatorilor posibilitatea de a castiga mile marine, ulterior acestea putand fi folosite pentru a achizitiona gratuit bilete de zbor. In acest caz, clientul primeste puncte indiferent daca utilizeaza cardul pentru plata la comercianti sau daca retrage numerar de la bancomate.

La fiecare 3 lei cheltuiti, clientul primeste 2 mile, iar fiecare 3 lei cheltuiti pentru achizitionarea de bilete Tarom aduc 4 mile. La activarea cardului, se primesc automat 1.000 mile. Daca se acumuleaza 8.100 de mile, beneficiarul cardului poate cumpara un bilet dus-intors pentru o cursa interna la clasa economic. Un bilet similar pentru Viena, Roma, Milano sau Atena costa 18.000 mile.

De asemenea, OTP si MOL ofera un card de credit care permite clientilor sa obtina puncte la utilizare, numai ca bonusul se acorda doar atunci cand se fac cumparaturi in statiile MOL.

Pe de alta parte, se arata in studiul conso.ro, cardurile de credit emise de banci in parteneriat cu marile lanturi de magazine ofera clientilor posibilitatea de a obtine reduceri la cumparaturi. BCR a emis astfel de carduri impreuna cu Ultra Pro, Depozitul de calculatoare si Praktiker, in timp ce BRD Finance a emis carduri similare cu Diverta, Rombiz si Staer.

Integral in Gandul