Presa se bucura in continuare de cautare printre romani. Interesul internautilor pentru acest tip de site-uri a fost inca o data subliniat de o sinteza a serviciului de contorizare Trafic.ro.

Cu 8.516.973 vizitatori, categoria „Stiri / Mass Media” a condus in Topul Categoriilor si in saptamana 16 - 22 iulie. La mare distanta s-au situat categoriile „Cautare / Portal” (4.513.340 vizitatori) si „Divertisment” (3.492.613 vizitatori).

Cele mai vizitate editii online, de-a lungul saptamanii trecute, au fost, in ordine: Gazeta Sporturilor (613.137 vizitatori); Pro Sport (533.088 vizitatori); Libertatea (521.646 vizitatori);

Evenimentul Zilei (471.078 vizitatori); HotNews (393.197 vizitatori); Jurnalul National (209.134 vizitatori); Cotidianul (183.139 vizitatori); CanCan (182.300 vizitatori); Gandul (174.808 vizitatori) si Adevarul (159.082 vizitatori).

Dintre site-urile televiziunilor, Antena 3 are cei mai multi vizitatori (243.615), fiind urmata de Pro TV (222.664 vizitatori), Realitatea TV (192.279 vizitatori), Acasa TV (96.804 vizitatori) si Antena 1 (93.744 vizitatori).

Cuantificarea celor mai multi vizitatori absolut unici din Romania, in intervalul 16 - 22 iulie, a adus cateva modificari in plutonul fruntas: pe locul 1 s-a aflat Gazeta Sporturilor (208.015 vizitatori absolut unici), apoi Libertatea (204.446 vizitatori);

HotNews (193.420 vizitatori); Pro Sport (180.991 vizitatori); Evenimentul Zilei (170.700 vizitatori); Jurnalul National (109.996 vizitatori);

Cotidianul (86.990 vizitatori); CanCan (82.127 vizitatori); Gandul (79.499 vizitatori) si Ziarul Financiar (78.497 vizitatori absolut unici).

Printre televiziuni a condus Pro TV (124.545 vizitatori absolut unici), pe locul 2 s-a siutat Antena 3 (118.539 vizitatori absolut unici), iar pe 3 - Realitatea TV (100.840 vizitatori).

Pozitia a 4-a a fost adjudecata de Acasa TV (58.165 vizitatori absolut unici), iar locul 5 i-a apartinut Antenei 1, cu 34.054 vizitatori.

In luna mai, Trafic.ro lansa o statistica noua, in functie de durata vizitei pe un anumit site. Durata vizitei reprezinta „timpul petrecut de vizitator pe site, din momentul primei accesari a unei pagini, pana in momentul ultimei solicitari de accesare a site-ului”.

In majoritatea cazurilor, atentia vizitatorului este captata dupa 1 minut si ca, dincolo de durata a 10 minute atentia utilizatorului este captata de altceva.

Iata, in cele ce urmeaza, cele mai mari procente ale vizitelor cu durata intre 1 si 10 minute, pentru saptamana 16 - 22 iulie.

Integral in Gandul