iNES Group va administra sistemul de masurare a performantelor site-urilor web romanesti care ofera date referitoare la trafic, audienta si profilele socio-demografice ale utilizatorilor site-urilor auditate de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT), se arata intr-un comunicat al companiei.

„Studiul BRAT de masurare a performantelor site-urilor web se adreseaza advertiserilor si proprietarilor de site-uri web activi pe piata de publicitate online.

Piata publicitatii online in Romania este estimata la 8,5 miloane de euro in 2007 si din acest motiv administrarea unui asemenea sistem constituie o sarcina foarte importanta pentru iNES Group”, a declarat Lucian Bila, director de vanzari iNES Group.

Providerul de internet va oferi pentru BRAT servicii de colocare a serverelor si conectare la Internet.

Licitatia pentru achizitionarea sistemului de masurare a performantelor site-urilor web a fost castigata de compania germana Spring GmbH.

Contractul cu iNES Group a fost semnat pentru o durata initiala de doi ani, avand posiblitate de prelungire dupa expirarea acestei perioade.

Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI) al BRAT se afla in plin proces de implementare a sistemului de masurare pe site-urile companiilor membre ale Departamentului Internet al BRAT. Editorii site-urilor pot beneficia de rezultatele acestui sistem pentru site-urile proprii dupa afilierea la BRAT si contribuind la realizarea studiului.

Initierea studiului SATI a inceput in iulie 2006, ca raspuns la cresterea importantei mediului online si pentru a oferi industriei de publicitate din Romania date de difuzare sau de audienta.